Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Intieme scenes Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Zouden ze het kussen verfilmen ?

JA !
84%
 84%  [ 226 ]
NEE !
4%
 4%  [ 13 ]
Ze laten maar enkele dingen zien zoals knuffelen enz .
10%
 10%  [ 27 ]
Totaal aantal stemmen : 266

Auteur Bericht
NekoNARCOTIC
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

NekoNARCOTIC is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 17, 2008 18:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
NekoNARCOTIC schreef:
Het zal wel een keertje voorkomen inderdaad, maar dan aleen de belangrijkere scenes. Harry's eerste zoen met Ginny, Ron z'n eerste zoen met hoe-heet-ze-ook-alweer?

Maar net als in de andere films zullen ze onnodige scenes wel weglaten, anders krijg je echt een film van 6 uur ofzo.

Belinda Broom/Lavender Brown heette dat meisje. Maar ja wat zijn onnodige scenes? Wil je dus alleen dat de eerste kus erin zit en meer niet? Want voor het hele verhaal maken die zoenen eigenlijk niet zo heel veel uit. Sowieso niet helemaal tussen Ron en Belinda. Alleen maar dat het steeds duidelijker word dat Ron en Hermelien naar elkaar groeien. Maar ja we weten toch wel dat Ron en Belinda gaan zoenen in de film, want dat werd aan alle Belinda's gevraagt toen ze gecast werden. Dus er zit sowieso een intieme scene in.

Dat zeg ik niet, maar ik verwacht niet dat ze er uitgebreid aandacht aan gaan besteden, want zeh ebben wel belangrijkere dingen te laten zien dan dat gelebber.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

xLuthien is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Mrt 18, 2008 7:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Er is zelfs een hele wedstrijd gehouden voor wie Belinda mocht gaan spelen omdat die met Ron mocht zoenen..
dus ik zou zeggen dat er dan ook gezoend gaat worden..
anders zou het een beetje een loze belofte zijn Wink
en Harry heeft in deel 5 ook al gezoend dus waarom nu niet Razz

Profiel bekijkenStuur privébericht
Keaton
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 84 Sikkels

Keaton is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Mrt 18, 2008 22:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het lijkt me erg schattig om de personages Ginny en Harry en Ron en Hermelien met elkaar samen te zien. In de boeken vond ik dit ook ontzettend leuk dus kom maar op in de film, haha.
Ik denk echter dan in deel 7 niet echt veel tijd besteed kan worden aan liefdesscenes, want er is ontzettend veel te vertellen uit het boek dat meer belang heeft.
In deel 6 zal het ongetwijfeld komen van Harry en Ginny, deel 7 waarschijnlijk Ron en Hermelien ook wel, maar Harry en Ginny niet zo uitgebreid denk ik.

ijssnuiver
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 55 Sikkels

ijssnuiver is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 15:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk wel dat er gezoend zal worden, maar niet continu zoals Ron en Belinda in het boek. Dan word het ten eerste allemaal al veelste lang.
Maar een aantal zoenen wel.
Harry en Ginny zoieso denk ik! Hoop ik Angel.

Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 07, 2008 16:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm.. ik meen wel ergens gelezen te hebben dat er zéker word gekust door Ron & Belinda in de film.
Want het schijnt (heb ik gelezen xD) dat Rupert errùg nerveus was om dat voor al die camera's te doen.
Zeker omdat het bij Daniel niet zoveel voorkwam in de film xD (jeweetwel, 1 scene, dat was het)

xD

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 89 Sikkels

12cho21 is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Apr 15, 2008 11:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb gelezen dat er behoorlijk wat intieme scenes zijn en dat ze er ook een nieuwe scene in doen die JKR uit het boek heeft geknipt; dat de Deatheaters the Burrow aanvallen, en het een hele intieme scene is met Harry en Ginny. Ik ben heel benieuwd omdat hij niet in het boek voor kwam.
en wonwon en lavlav ( Rolling Eyes ) gaan zeker zoenen heb ik gehoord, want in een intervieuw zei Dan dat hij Rupert echt terug pakt dit keer. Op The Leaky Caldron vond ik dit:

There are many subtleties in the relationship, and a lot of sexual and emotional tension."

ff vertalen....:

Er zijn veel subtiliteiten(?) in de verhoudingen, en veel seksueel en emotionele spanning

Neleke
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 18, 2008 17:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk wel dat er gezoend gaat orden maar ik hoop tg niet zoals in de 5de film hoor. Dan keek ik altijd naar beneden. nee ik kijk eigenlijk ni graag naar films met natte kussen in =p Ochja ze doen maar ma ik denk dat ik dn tg even niet ga kijken =D

Keaton
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 84 Sikkels

Keaton is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 18, 2008 18:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet haast wel zeker dat ze Harry zn scene erin doen trouwens, want dat gebeurd net nadat hij erachter komt dat ze de Zwerkbal Cup hebben gewonnen.
In film 6 hebben ze meer aandacht aan Zwerkbal besteedt, dus ik neem aan dat deze scene erin gaat komen, en als Harry dan de leerlingkamer inkomt en ziet dat ze de Cup hebben gewonnen, zoent hij Ginny.
Ben ik toch wel 99% zeker van dat ze dat erin zullen doen.

En zo is het maar net! Wink
NiCoLe_eLoCiN
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

NiCoLe_eLoCiN is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 18, 2008 19:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, het is ergens al bevestigd dat die scené erin voorkomt. Maare ik kan echt niet wachten tot ik die scené kan zien die niet in het boek voor kwam Razz
Maar je kan merken dat ze in de previews bijna alleen maar HG indoen, best slim weetje nog toen alle mensen het geweldig vonden toen erin werd gezoent? Het was echt nieuws toen.

ilseee
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 5 Sikkels

ilseee is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 20:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zou behoorlijk zuur zijn als ze het weglaten, vind ik eigenlijk één van de hoogtepunten Very Happy Anders wordt de film ook wel een beetje verdrietig denk ik( met de dood van Perkamentus enz.)

Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 21:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bleh, Harry/Ginny mogen ze van mij weglaten, ik heb een hekel aan die ship, ik vind ze zo niet bij elkaar passen. Argh. Ron en Lavender (Won Won en Lav Lav xD) moeten ze er wel in doen, dat lijkt me zo geweldig grappig! Maar ik neem aan dat die scenès er wel in komen, aangezien die een vrij groot gedeelte in het boek innemen (Won Won en Lav Lav dan) en aangezien Zwerkbal weer een rol gaat spelen, zullen Harry/Ginny er ook in komen [NEEEEE Crying or Very sad].

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Allisson Zwarts
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 56 Sikkels

Allisson Zwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Aug 12, 2008 19:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dan had er iets over in de Hitkrant gezegd *denkt diep na* Het was iets van : Ik had nooit gedacht dat Harry Potter mee zal spelen in een film die erg lijkt op *huppeldepupfilm* (het was iig een film waar veel van dat soort dingen in voor komen XD)

Hermelieen
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 63 Sikkels

Hermelieen is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Aug 16, 2008 18:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik hoop dat het er wel inkomt! meestal betekend dat gestuntel bij ron en soms ook bij harry.. vind het wel leuk als er ook wat humor in de films bijkomt. En bovendien, ze zijn nu ook tieners he, dan hooor het er ook bij! Kunnen ze eigenlijk ook niet weglaten, heeft elke film/serie die gaat over tieners!

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 17:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pumpkinsoup schreef:
Bleh, Harry/Ginny mogen ze van mij weglaten, ik heb een hekel aan die ship, ik vind ze zo niet bij elkaar passen. Argh. Ron en Lavender (Won Won en Lav Lav xD) moeten ze er wel in doen, dat lijkt me zo geweldig grappig! Maar ik neem aan dat die scenès er wel in komen, aangezien die een vrij groot gedeelte in het boek innemen (Won Won en Lav Lav dan) en aangezien Zwerkbal weer een rol gaat spelen, zullen Harry/Ginny er ook in komen [NEEEEE Crying or Very sad].

Ja idd! Ik vind Harry en Ginny ook niet echt bij elkaar passen... dat is natuurlijk ieder zijn eigen menig, dus hoop ik niet dat ik boze commentaren krijg. Ron en Belinda lijkt me echt supergrappig, niet zozeer dat gekus (ik heb het er echt niet voor, zeker ni als je single bent Confused ), maar dat Ron het wilt uitmaken, maar niet durft Very Happy Maar ik kijk meer uit naar die herinneringen van Perkamentus enz en de scène in de grot.

Darlene
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 33 Sikkels

Darlene is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Aug 20, 2008 14:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

De scène van Ron en Belinda komt er in. Emma Watson heeft dat op haar officiële site 'gezegt'. Ze had geschreven dat ze de scene gefilmd hadden en dat ze het wel raar vond om Rupert zo te zien. En dat ze zich ook realiseerd dat ze in het 7de deel Rupert moet zoenen.

De scène van Harry en Ginny komt er sowieso in. Daniel had er in een interview over. Dat het raar was om Bonnie te zoenen. Vooral om dat hij haar al kent sinds ze negen was.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp