Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Jouw ABC... Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Halfbloed prinses
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 55 Sikkels

Halfbloed prinses is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 27, 2007 13:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier komt mijn ABC

A: Appels( die zijn lekker:P)
B: Beer
C: Chocola, daar hou ik echt van:P
D: Drop, dat is ook lekker daar kan je me 's avonds voor wakker maken( net als chocola trouwens)
E: Ezel en een eend:P en Eerlijk!!
F: Fauna en Flora( in normaal nederlands: BLoemen en dieren)
G: Gek!! Ik kan wel gekl doen:p( Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd)
H: Hoi/ Haay/ Hee dt zeg ik tegen iedereen:P
I: Innerlijk, het uiterlijk is ook wl belangrijk maar het Innerlijk ook:p Heb je dadelijk zo'n mooiboy, is ie harstikke sago:S
J: Jessica:DVery HappyVery Happy en Jarig
K: Kopen!! Altijd maar kopen.. kopen en nog eens kopen:P
L: Leven!! Ik houw van het leven,, Lily Lightny!!
M:Morgen, heb je je dag niet, kan je je altijd nog verheugen op de dag na vandaag... MORGEN!!
N: NIEUWSGIERIG,, dt ben ik:P
O: Oppassen.. op me nichtjes:P
P: Potter:P en Pasen( vraag me niet hoe ik daar aan kom)
Q: is er een woord met een Q??
R: Rozen[L]
S: Schrijven!!!
T: Thuis.. thuis komen na vakantie:p
U: Uitgaan,, nara de dicso:PRazz
V: Vrolijk(altijd),, Vakantie,, Veertien:P VLD!!!!!!!!
W: WENDY!!!!
X: X... mmm... geen idee
Y: YS( niet dat je het zo schrijft:P)
Z: Zwemmen,, ZOennen..

De andere drie meisjes lagen dus altijd de hele middag op de grond...
Profiel bekijkenStuur privébericht
magic@home
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

magic@home is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Apr 28, 2007 20:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

A = actief wat ik wel ben ik sport graag
B = Boterham eet ik iedere morge
C = chocolaaa
D = Dipsaus heerlijk bij het eten
E = eerlijk ik kan slecht liegen
F = Fish heel vies
G = Gezond ik ben bijn nooit ziek
H = Haha van lachen wa ik heel vaak doe
I = Ironie komt heel vaak voor in mijn spreektaal
J = Jam lekker maar eet het nooit
K = Kleurijk dat is mijn leven
L = liefde gezocht
M = moeder die ik waardeer
N = Nooit wat bij mij niet bestaat
O = oprecht ik meen bijna alles wat ik zeg
p = Pesten slechte zaak
Q = tjaa wat zal ik zeggen........
R = Ronny mijn naam
S = snoep jumjum
T = terras mensjes kijken
U = uitgaan lekker gezellig
V = Vader en vrienden die ik waardeer
w = Water van zwemmen
X = Xia
y = Ys lekker
z = zonnig lekker weer

"But you're Muggles! We must have a drink! What's that you've got there? Oh, you're changing Muggle money. Molly, look!"
– Arthur Weasley
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 9:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik maak maar even een nieuw ABC'tje, van Harry Potter. (:

Albus Perkamentus
Beuker
Cho Chang
Dementor
Expelliarmus
Felix
Griffoendor
Huffelpuf
Imperio
Jammerende Jenny
Klassenoudste
Litteken
Muil
Nagini
Oberon
Patronus
Quietus
Ravenklauw
Scheurbek
Talisman
Ukkepulk
Vuurflits
Wachter
X
Yeti
Zwadderich

T O N K S
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

T O N K S is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 29, 2007 10:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

A Alex - broertje, Anita - stiefmoeder, Annetta - moeder, Angel, mijn favoriete tv serie ooit, Anime ♥ en Australie, want ik woon daar.
B Boeken! Ik ben helemaal verslaafd aan lezen ^^.
C Chaos, een van mijn favoriete goden in de griekse mythologie, Cindy, mijn rottweiler, the Calling, een van mijn favo bands, the Chronicles of Narnia - ben ik hevig geobsedeerd mee geweest, Claudia een vriendin, Catie, omdat ik haar bezit ben en Chocolade natuurlijk. Volgens iedereen ben ik de grootste chocoladefreak die ze ooit hebben gezien.
D Darren Shan, mijn lievelingsschrijfer, natuurlijk ook the Saga of Darren Shan en the Demonata. Ik houdt van die twee series :]. Daarna nog Demons, hevig geobsedeerd, Delfim, mijn pa, Drej, mijn band en Dean, een vriend. En als laatste the Djrakortr Chronicles (als ik het goed heb geschreven xD), het boek van Zoe dat nog beroemd gaat worden en waar ik in sta natuurlijk B) en Direct, ik ben heel direct en eerlijk in wat ik zeg, sommige mensen vinden mij zelfs pijnlijkdirect xD.
E Engels, ik houd van die taal en ik spreek het thuis enzo ook.
F Furuba, geweldigste Anime serie ooit, Familie, erg belangerijk voor me, Films, ik kijk te veel films voor mijn eigen bestwil en Filosoferen, omdat ik dat graag doe.
G Griekse en Romeinse mythologie, ik weet er veel van en lees er dan ook veel over, Gedichten, ik dicht graag en vind het leuk om ze te lezen, Giraffen, omdat ze mijn lievelingsdieren zijn, Gaia, daar is mijn pa geboren, zo wil ik mijn kind misschien noemen, zo heet in Zoe's boek en ze is een interessante Godin ^^.
H Hyper, want ik ben het meest hypere kind ooit. Vraag iedereen die ik ken maar. Huppelen, omdat ik dat graag doe, Harry Potter omdat ik daar altijd iets speciaals mee zal hebben, HPF, omdat ik daar ook een lange geschiedenis mee heb [A] en Helpen, omdat ik iedereen wil helpen.
I Idioot, jah ik ben idioot, Italie, alleen maar omdat het het geweldigste land in de wereld is, Italiaans, omdat het de mooiste taal ooit is, Italiaanse geschiedenis, omdat het interessant is, Italiaans Ijs, omdat het het lekkerste ijs in de wereld is en ijs in het algemeen en Internet, omdat ik er niet zonder kan.
J Juli, geboren in die maand, Japan, omdat ze daar anime hebben, gestoord zijn en ik er daarom van houd [A], Jongens, omdat ik daar mee overweg kan en Jack Sparrow, een van mijn idolen.
K Kauwgom, verslaafd, Kleur, omdat ik van kleurtjes houd, King, een van mijn paarden en Keith/Kiet, mijn soulmate natuurlijk.
L Lachen, doe ik veel, Liefde, veel geluk in ^^'', Liggen, doe ik liever dan staan en Lui, daarom lig ik graag. Leo, mijn Duitse Herder.
M Miri, mijn paard. Marije/Blije, uit Nederland natuurlijk, My Chemical Romance, gewoon omdat het zo is, Musicals, want die vind ik geweldig (PotO/Grease/Moulin Rouge, Muziek, ik kan er niet zonder leven en Murlough, mijn vis en mijn favo personage in Darren Shan.
N Naruto, goede anime serie, Nederland, kom ik vandaan en Neverland, daar wil ik wonen ;__;.
O Open, ik ben enorm open tegen iedereen en ik schaam me nergens voor, ik heb dan ook geen moeite om iets over mezelf te vertellen, Origineel, ik haat mensen die de mode volgen en waarbij iedereen dus precies hetzelfde draagt, ik heb mijn eigen stijl en ik houd van originele dingen en Obsessief, ik heb echt obessies voor vele dingen.
P Piraten arrrr! Perfectionistisch, in sommige situaties en Pizza Hut, daar werk ik xD. Portugal, ha daar heb ik 2 en half jaar gewoond en ik ben Portugees, Penguins/Pinguins, LOVE en natuurlijk Porto. F.C. Porto om precies te zijn, de geweldigste voetbalclub ooit.
Q Queen, een van de geweldigste band's in de geschiedenis, ik kan er uren naar luisteren en Quiz zoals velen al hebben, want die doe ik zo vaak op internet.
R Rock, o yesh, Rome, mijn favoriete stad waar ik binnen anderhalf of tweeenhalf jaar weer heen ga :3, RPG, ha mijn hobby, Reizen, doe ik heel graag en Rek stokken, love.
S Sabine, natuurlijk, mijn naam, Sjar, mijn nicknaam voor de Nederlanders op MSN, Savvy, mijn nicknaam op school en in Australie in het algemeen en Simba, mijn overleden hond R.I.P.
T Three Days Grace, goede band, Trapt, hetzelfde als TDG, Toekomst, denk ik vaak over na, Tuppy, mijn Norwich Terrier, Tilburg, ben ik geboren en Teletubbie, omdat dat opeens in mij opkwam en ze gewoon hip zijn.
U Uwe Hoogheid, want dat ben ik uiteraard. Uitslapen, doe ik graag, iets te graag [A], Uitnodigend blijkbaar, mijn vader kon niks anders met een u verzinnen xD.
V Vampires! Vampieren, hoe je het wilt noemen, het is en blijft mijn grootste obsessie ooit. Al sinds ik me kan herinneren :'), op school word ik ook vampire genoemd xD, Vrienden, natuurlijk, erg belangerijk voor me, Verliezen, ik vind verliezen grappig vaak en ik word er ook helemaal hyper van, Voetbal, omdat dat mijn lievelings sport en natuurlijk Vaag, spreekt nogal voor zich als je mij kent.
W Willy Wonka, ik ga met hem trouwen, yep en Willekeurig, komt omdat ik origineel wil zijn en al.
X xXx meh, gewoon een hippe film, Xxx kusjes :') en X-mas, gewoon ontiegelijk hip.
Y Yesh/Yah/Yeah/Yep, gebruik ik allemaal veel.
Z Zoe/Zazu, mijn beste vriendin op school en Zingen, doe ik in mijn band en het is gewoon zo blijmakend.

Meh, als jullie hiermee niet blij zijn zal ik jullie helaas tot pulp moeten slaan ;__;. Vier uur gespendeert, ondertussen wel eten en chatten en degelijke en inspiratie opdoen natuurlijk xD. En oml, volgens mij heeft een post nooit zo veel code gehad :').

- Albert Camus

Somos Campeões Portugal
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp