Poll :: Wat vind je van Christina's muziek? (en andere popzangeressen?) |
1. Prachtig! Ze heeft een geweldige stem! |
|
52% |
[ 23 ] |
2. Gaat wel. Als er een liedje van haar op de radio is laat ik het wel opstaan... |
|
34% |
[ 15 ] |
3. Afgrijselijk! Mijn oren doen ervan pijn! |
|
13% |
[ 6 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 44 |
|
Auteur |
Bericht |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 25, 2006 7:17 |
 |
Het valt mij op dat iedereen hier wel P!nk van Christina en Britney onderscheidt, maar Christiana niet van Britney.
Sorry hier voor de fans, maar Britney heeft het echt niet. Ze heeft het wel in de popwereld, maar ze heeft geen mooie stem (ze zingt iig nooit live) en ook niet echt liedjes met inhoud...
Cristina zingt bijna altijd live, tenzij ze een hele heftige dans moet doen ofzo waarbij ze niet tegelijk kan zingen. Christina kan ook beter zingen dan Britney, maar dat hoef ik jullie vast niet te vertellen. Ze heeft ook liedjes met inhoud (Beautiful, Cruz, I'm okay).
Ik zeg niet dat P!nk hierdoor minder word ofzo, want ik vind P!nk ook erg goed. Ik vind het alleen niet kloppen dat Christina hier in hetzelfde vakje wordt gestopt als Britney...
Kan iemand ff uitleg geven? |
_________________ "Je bent de trouwe volgeling van Perkamentus, hé Potter?"
"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is." |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 22:53 |
 |
Wemelin schreef: |
Ik zeg niet dat P!nk hierdoor minder word ofzo, want ik vind P!nk ook erg goed. Ik vind het alleen niet kloppen dat Christina hier in hetzelfde vakje wordt gestopt als Britney...
Hoe bedoel je: in het zelfde vakje???
Britney en Christina zijn niet hetzelfde.
CA zingt nog heel andere liedjes dan Britney.
Ik vind ook dat sommige mensen ze een beetje bij elkaar vergelijken en ik moet eerlijk zijn dat ik dat vroeger ook deed.
Maar sinds ik meer van CA hoorde, begon ik te beseffen dat Britney inderdaad ook een ander soort tekst in haar liedjes duwt en dat het wat speelser is.
Het mooiste aan CA's muziek vind ik alleen de tekst die in de liedjes staat.
Het is gewoon heel mooi en vaak krijg ik er kippenvel van omdat het gewoon wààr is.
Neem nu beautiful: zo'n liedje zou Brit. nou echt niet maken.
Eigenlijk vind ik het best wel stom dat mensen ze bij elkaar vergelijken...
x, Jill. |
|
|
  |
 |
RockGodin
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 01, 2006 11:29 |
 |
Ben het er niet echt mee eens als je Pink bij Britney en Christina in het groepje gooit xD .
Pink maakt nog wel goeie muziek. Ik vind niet al haar nummers echt geweldig maar u + ur hand en stupid girls vind ik super nummers. Zij is gewoon geweldig ^^
Britney vind ik vreselijk dat mens heeft gewoon geen stem en maakt ook nog eens stomme nummers. Sorry voor de fans maar ik mag haar niet echt.
Christina gaat nog wel vergeleken bij Britney. Van haar vind ik eigenlijk alleen beautiful een mooi nummer. En ze kan stiekem ook wel zingen maar ik hou gewoon niet van de muziek die ze maakt XD
|
_________________ Girls don't like boys
Girls like cars and money.
The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar  |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 01, 2006 12:22 |
 |
Jilleke100101 schreef: | Wemelin schreef: |
Ik vind ook dat sommige mensen ze een beetje bij elkaar vergelijken en ik moet eerlijk zijn dat ik dat vroeger ook deed.
Maar sinds ik meer van CA hoorde, begon ik te beseffen dat Britney inderdaad ook een ander soort tekst in haar liedjes duwt en dat het wat speelser is.
Het mooiste aan CA's muziek vind ik alleen de tekst die in de liedjes staat.
Het is gewoon heel mooi en vaak krijg ik er kippenvel van omdat het gewoon wààr is.
Neem nu beautiful: zo'n liedje zou Brit. nou echt niet maken.
Eigenlijk vind ik het best wel stom dat mensen ze bij elkaar vergelijken...
x, Jill. |
Met in hetzelfde vakje bedoel ik dat mensen hier wel zeggen dat Pink niet te vergelijken is met artiesten als Christina en Britney. Ik vind ook dat Christina niet te vergelijken is met Britney. Pink, Chris en Britney zijn allemaal totaal verschillend, en Chris verschilt even veel van Britney als Pink van haar verschilt.
Dat bedoelde ik dus |
|
  |
 |
just_me
5e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
Woonplaats: Somewhere beyond the stars, dreaming of prince charming...
|
Geplaatst:
Zo Okt 01, 2006 13:06 |
 |
Ik ben helemaal akkoord met Wemelin. Die 3 zangeressen zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. En om helemaal eerlijk te zijn moet ik zeggen dat ik Xtina en P!nk veel beter vind dan Britney, maar dat zal wel van persoon tot persoon afhangen. In elk geval ben ik dol op Ain't no other man en het laatste liedje van P!nk vind ik ook heel goed. Van Britney horen we de laatste tijd eigenlijk niet meer zoveel... ik weet alleen dat ze zwanger is, maar ik zou niet weten of ze ondertussen al bevallen is of niet... Maarja, misschien dat ze daarna weer eens een liedje gaat uitbrengen. |
_________________ Niemand weet waarom geluk soms wegwaait
Niemand weet waarom een bloem verwelkt
Niemand weet waarom jij de enige bent die ik vertrouw
Maar ik weet dat ik van je hou
Ravenklauw! |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Okt 01, 2006 13:18 |
 |
Jilleke100101 schreef: | Wemelin schreef: |
|
Britney is zeker niet hetzelfde als Christina.
Maar waarom ze altijd samen noemen.
Omdat het nu eenmaal zo is.
Ze hebben samen in die Mickey Mouse Club gezeten en op ongeveer dezelfde tijd kwam van beide een eerste hitje uit. (Denk ik , ik kan mis zijn)
Beide waren in hun beginperiode popprinsesjes, wat was pink? Een rock bitch (nee ik weet niet hoe je Pink moet noemen, en dat is ze zeker niet maar het is om iets duidelijk te maken.) maar zij hoort veel minder bij CA en BS dan dat die 2 samen passen, het is gewoon zo |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Skywalker
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 07, 2006 19:36 |
 |
@ Iedereen die het heeft over hokjes stoppen en weetikveel: Dit is volgens mij een topic over popzangeressen. En ja, daar vallen zowel Britney als Christina onder.
Britney Spears
Ik vind haar niet echt goed. De muziek en beat is wel okay, maar ze heeft geen denderende stem. Het is niet zo dat ik haar verafschuw ofzo, maar ze is niet mijn favoriet.
Christina Christine Aguilera
Zij is goed. De liedjes hebben vaak een betekenis, ze heeft een leuke stem, en de "muziek" achter haar stem zeg maar, is ook zwaar okay. Ook Christina is geen favoriet, maar ze is door naar de volgende ronde =')
P!nk
Pink is liefde! Haar liedjes zijn leuk, leuke tekst, leuke stem, leuke clips... Ze past precies bij het soort muziek waar ik van hou! Echt, Pink is geweldig. Momenteel zijn mijn favo liedjes;
Leave me alone
Cuz I Can
Well, catch ya later! |
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 07, 2006 21:53 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | Jilleke100101 schreef: | Wemelin schreef: |
|
Britney is zeker niet hetzelfde als Christina.
Maar waarom ze altijd samen noemen.
Omdat het nu eenmaal zo is.
Ze hebben samen in die Mickey Mouse Club gezeten en op ongeveer dezelfde tijd kwam van beide een eerste hitje uit. (Denk ik , ik kan mis zijn)
Beide waren in hun beginperiode popprinsesjes, wat was pink? Een rock bitch (nee ik weet niet hoe je Pink moet noemen, en dat is ze zeker niet maar het is om iets duidelijk te maken.) maar zij hoort veel minder bij CA en BS dan dat die 2 samen passen, het is gewoon zo |
Pink was in het begin juist GEEN Rock Chick. Nummers als "There you go" en "You make me sick" zijn ontzettend R&B, en dat kun je eigenlijk wel van haar eerste 2 CD's zeggen ("Can't take me home" en "Mizundastood!" Ik bedoel, die laatste naam alleen al) . Vanaf haar 3de Cd ("Try this") met het nummer "Trouble" begon ze pas te rocken.
Britney vind ik niets. Ze zingt alsof ze met minder kuise activiteiten bezig is en dat is geen zingen.
Christina heeft een stem waar je U tegen moet zeggen. Zij heeft echt talent. Ook vind ik haar mooi (Tenminste, niet in haar "Dirrrrrty"-tijdperk)
Pink is awesome Ze maakt geweldige nummers en ze zijn tenminste niet Cliche, zoals de gemiddelde muziek van tegenwoordig. ^^ |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Okt 21, 2006 22:53 |
 |
Ja inderdaad, Pink had eerst andere liedjes, neem ik aan...
Het nieuwe nummer - en dat weet iedereen al - van Pink is U + UR Hand.
Ik vind het toch echt wel een goed nummer.
Weeral super Pink-style!
Bij dit nummer - dat weer zo krachtig is - is ze echt een van mijn lievelingszangeressen.
Eigenlijk, en dat is niet gelogen, kan ik mijzelf met haar vergelijken.
Van uiterlijk - blond haar enzow - ik heb ook wel zo wat power in mijzelf zitten en haar muziek-style is ook echt helemaal de mijne.
Dus: Pink vind ik steeds beter worden!
JK(100101) |
|
|
  |
 |
S___
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 12:11 |
 |
maaar okeee hier gaat t dus om Christina en niet Pink
mijn beeurt
Ik vind Christina een top zangeres! Ik heb ook al haar albums en 2 dec zal ik ook trouw in Ahoy staan om naar haar te luisteren!
Haar nieuwe album vind ik echt super mooi. Vooral het nummer Hurt, Still Dirrty, Here to Stay en The Right Man!
2 Dec is Xtina's laatste tour, daarna wil ze een gezinnetje gaan starten, dus Chris bel me maar als je een opass nodig hebt  |
_________________ Ron: Well I thought we would be oke once you found that out.
Harry: Who could find that out? It's completly mental. |
|
  |
 |
Wemelin
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 23, 2006 21:55 |
 |
S___ schreef: | maaar okeee hier gaat t dus om Christina en niet Pink
mijn beeurt
Ik vind Christina een top zangeres! Ik heb ook al haar albums en 2 dec zal ik ook trouw in Ahoy staan om naar haar te luisteren!
Haar nieuwe album vind ik echt super mooi. Vooral het nummer Hurt, Still Dirrty, Here to Stay en The Right Man!
2 Dec is Xtina's laatste tour, daarna wil ze een gezinnetje gaan starten, dus Chris bel me maar als je een opass nodig hebt  |
Oh leuk, dat je naar haar concert gaat. Lijkt me echt wel vet, zeker omdat zij een van de weinige popzangeressen is die live net zo goed en soms zelfs beter zingt als op cd.
Maargoed ik zie haar niet echt een gezinnetje starten omdat ze voor sommigen het image heeft van een soort sexsymbool... Voor mij niet maar ze heeft zeker wel een apart imago, dat ontken ik niet. Ik wist trouwens niet eens dat ze een vriend/man had... Of moet ze die ook nog een zoeken. Zal haar trouwens niet zo veel tijd kosten, hoor. Met die reputatie...  |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 11:17 |
 |
Oohh..Voor mij hoef Britney niet meer hoor..Die is echt zo vreselijk veranderd in haar eerste zangjaren...Haar muziek vind ik ook 10 keer minder dat vroeger..Sorry voor de Britney Fan's Maar ze is echt wardeloos geworden, maargoed andere mensen vinden haar nu weer beter dan ze vroeger was. En andere blijven gewoon fan van haar, iedereen persoonlijk, Ben eigenlijk nergens fan van ( van muziek uit ) Maar pink heeft tussendoor wel leuke en goede plaatjes, terwijl ik haar vroeger juist helemaal niet goed vond. Ieder popzanger veranderd in mete hoelang ze zingen..Tenminsten bijna alle zangers , want bij Madonna valt dat wel mee, die blijft tussendoor goede plaatjes maken. |
_________________ Het geluk van de vampiers is met ons!!
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 12:33 |
 |
Dit las ik onlangs op teletekst.
Citaat: | P!NK WORDT BOEGBEELD COMING-OUT CAMPAGNE
P!nk wordt het gezicht van een Amerikaanse coming-out campagne, die past in het Snapshot project van de organisatie Human Rights Campaign. Het thema is ‘Talk about it’. Op de persfoto houdt P!nk een bordje voor waar deze slagzin opstaat. Wie wil meedoen, moet foto’s van zichzelf en van vrienden en familie opsturen. “Dit project zal het gezicht van die ontelbare Amerikanen tonen, die openheid verkiezen boven pijnlijke stilte, eenzaamheid en isolatie. Jonge mensen die worstelen om uit de kast te komen, zullen die gezichten zien en weten dat ze niet alleen zijn”, aldus Human Rights Campaign. Het project valt samen met de jaarlijkse coming-out dag op woensdag 11 oktober. |
|
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 17:20 |
 |
@Wemelin: even voor het uit de wereld te helpen...
Chris is nu echt niet zo iemand zoals vele wel denken.
Ik denk persoonlijk dat ze ondanks dat ze graag in de belangstelling staat ook wel een heel hartverwarmend persoon is...
Eerst dacht ik ook dat ze wat de "verkeerde kant" opging, maar we hebben haar toch nog nooit ladderzat geweten dat ze gekke dingen in een dicotheek ofzo doet...
@Narcissa; ja, ik vind p!nk ook heel goed.
Sommige liedjes vallen al wel eens tegen, maar haar laatste hits zijn toch wel cool...
En dat van Britney: ja, dat vind ik ook... ik ben nog nooit fan van haar geweest en ik vrees dat dar eeuwig zo zal blijven...
Van haar hebben we nu ook nog niet zo echt leuk nieuws gehoort...
@Super Mean Duiveltje: hey, dat is leuk dat pink dat doet...
Als ik het goed begrijp is het dus een soort van actie voor het goede doel voor mensen die erg diep in de put zitten of zoiets?
JK(100101) |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 24, 2006 17:46 |
 |
Jilleke100101 schreef: | @Super Mean Duiveltje: hey, dat is leuk dat pink dat doet...
Als ik het goed begrijp is het dus een soort van actie voor het goede doel voor mensen die erg diep in de put zitten of zoiets? |
Ja eerder voor homo's die problemen hebben om hun geaardheid aan mensen (hun familie en vrienden) mee te delen.
Hierdoor gaan ze inzien dat ze heus niet de enige zijn die er mee worstelen. |
Paul Claudel
 |
|
|