Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[AF] 2 Different Girls, But Also The Same Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vinden jullie dervan ?

Uitmuntend
25%
 25%  [ 4 ]
Boven Verwachting
12%
 12%  [ 2 ]
Acceptabel
31%
 31%  [ 5 ]
Slecht
12%
 12%  [ 2 ]
Dieptreurig
18%
 18%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Auteur Bericht
LilyEvers
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 49 Sikkels

LilyEvers is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 13, 2006 14:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey allemaal hier is weer een nieuw stuk, en reacties zijn altijd welkom he Wink xx-jes from Us

De 7e jaars van Zweinstein zijn voor 2 weken in Barcalona. Voor degene die mee wilde dan natuurlijk. Perkamentus stond nu met ze op een plein in Barcalona. ''Oke allemaal mag ik jullie aandacht'' zei Perkamtus''Oke als het goed is komt er dadelijk een jongedame die jullie vast nog wel zullen kennen, zij zal ons gaan rondleiden door Barcelona''. Er kwamen 2 mensen op een moter aanrijden die stopte vlak voor hun. Liz zat achterop en stapte af zodra ze stopte. Liz had een leren moter pakje aan. Liz en Jesse deden hun helm af. ''Hey allemaal'' zei Liz met een glimlach. Jesse kwam naast me staan en pakte mijn hand vast. Een aantal meiden begonnen te gillen vanwege Jesse. "Zijn jullie?'vroeg Lynn lachend. Liz knikte met een glimlach. "Stoer, ik ben helderziend ik zweer het je"fluisterde Lynn eraan toe. Liz was inmiddels ook erg beroemd geworden. Liz had intussen al een album uitgebracht en veel hits gescoord. ''Oke we gaan eerst naar het hotel waar jullie zullen verblijven'' riep Perkamntus er boven uit. Jesse ging weer op de moter zitten en deed zijn helm op. "Handtekening"vroegen een paar kinderen lachend. ''Ik zie je dadelijk weer zow daar'' zei Liz. "En nog optredens, waar ik bij mag zijn ?" zei Lynn lachend. ''Vandaag niet'' zei Liz die achterop de moter ging zitten en de helm opzette. "Tot zo "zwaaide Lynn haar na. James zag Sirius zijn jaloerse blik. ''Waarom zow jaloers sluipvoet ?'' fluisterde James naar Sirius. "Houd je kop "mompelde Sirius en ging bij Lynn staan, hij hield haar hand vast maar was teleurgesteld, geen vlinders, zweet handen of zwenuwatigheid. Dit zelfde gebeurde met Lynn. In het hotel aangekomen liep Liz naar der vrienden. ''Zow en vertel eens hoe het is'' zei Liz. Het was duidelijk dat Liz weer helemaal vrolijk was en blij. "Goed hoor"zei Lynn niet overtuigend, ze baalde nog steeds dat ze niks meer voelde bij Sirius. Liz trok Lynn bij de rest weg. ''Wat is er ?'' vroeg Liz aan Lynn. "Ik weet niet, ik bedoel ik moet eerst even zelf uitvinden "zei Lynn en ze ging weer zitten bij iedereen. Liz ging er ook bij zitten. Perkamntus liep naar het groepje vrienden. ''We komen wat kamers tekort, zouden u vrienden bij u kunnen logeren ?'' vroeg Perkamentus vriendelijk. ''Jah'' zei iedereen meteen in koor. "Dan is het geregeld "en Perkamentus liep breed glimlachend weg. Bij Liz thuis aangekomen zag je binnen dat Liz het een en ander had veranderd er was meer kleur in het huis wat het mooier maakte. "Je huis is echt gaaf"zei Lisa nog een keer grijnzend. ''Ik neem aan dat jullie de weg nog weten ?'' vroeg Liz. "Duh "zei Lily en Anna grijnzend en ze rende naar boven. "Ik slaap bij Lily! "riep James hun achterna. ''Ik moet gaan, de platenmaatschappij wil me spreken'' zei Jesse en gaf Liz een zoen en ging liep toen het huis uit en daarna liep Liz naar boven. "Dikke verkeering?'vroeg Lynn Liz achterna. Liz riep iets terug in het spaans. Liz wist dat Lynn er niks van verstond, maar dat deed ze expres. "Lynn kan ik je even spreken?"vroeg Sirus en gebaarde naar buiten. Lynn liep er achteraan en bleef in de tuin staan. We gingen zitten achter de piano die in het tuinhuisje stond. Heel even keek ik hem aan toen zoende hij mij. Daarna vroeg hij "voelde jij iets? "Nee niet echt" mompelde Lynn en ze keek hem even aan. ''Ik weet niet wat jij ervan vind maar ik denk dat we het beter uit kunnen maken'' zei Sirius. "Jah "zucte Lynn en ze drukte een toets van de piano in, ondanks dat ze niks meer voelde ze vond het toch heel erg dat ze het uitmaakte. Ondertussen bij Liz op der kamer was Liz in het Spaans aan het schreeuwen door der mobiel en voordat ze ophing zei ze nog ''Val toch kapot, het is uit!!''. Liz deed der nieuwe bikini aan en pakte een handdoek en liep woedend naar de waterval achter de tuin. Lynn en Sirius zaten zwijgend bij elkaar achter de piano, allebei in gedachten verzonken. Liz trapte verwoed tegen de poort aan omdat ze die niet open kreeg. Wat Liz pijn opleverde aan der voet. Lynn schrok op uit haar gedachten toen ze wat gebonk hoorde. Ze zag Liz tegen een hek trappen snel rende ze daar heen. "Wat is er?" vroeg ze. ''Niks'' snauwde Liz en trok de poort met veel geweld open en legde de handdoek neer en liep het met meer in en zwom naar de waterval en ging op een hoge steen liggen achter de waterval. Dat deed Liz altijd als ze Kwaad, verdrietig enz. was. Lynn snelde haar achterna en liep met kleren en al achter haar aan en ging naast haar zitten. 'Sirius en ik hebben het uit gemaakt "zei ze, terwijl ze wat water uit haar haren wringde. ''Jah ik heb het met Jesse uitgemaakt'' zei Liz. 'Weetje, we kunnen wel tweeling zijn, alles hetzelfde zowat "fluisterde Lynn, ze wist niet waarom ze fluisterde. ''Jah'' mompelde Liz. Ze hoorde nog meer geplons blijkbaar waren de andere er ook in gekomen, maar die zagen osn niet. "Kom Sluipvoet! het water is heerlijk "schreeuwde James. Maar er kwam geen geplons dus dat betekende dat Sirius er niet in was gegaan. ''Geweldig'' mompelde Liz sarcastich. "Laat sluipvoet, Gaffel "zei Remus, en geloof het of niet Lynn haar maag maakte een Salto, maar ze was te ver in gedachten om dat te merken. ''Laat me raden het is uit tussen jouw en Lynn ?'' vroeg James. Liz trok der benen op. "Lekker subtiel, gaffel "mopperde Remus, Salto en dit keer was Lynn het zat. Ze sprong het water in en zwom zonder op de andere te letten naar de kant. Liz ging weer Liggen op die rots. ''Zeg gewoon jah of nee Sluipvoet het is niet kwaad klierend bedoelt ofzo'' smeekte James half. Toen Lynn uit het water stapte schreeuwde ze naar james "JAH HET IS UIT, NOU GOED! " ze rende weg terwijl haar natte kleren om haar lijf wapperde. Liz zuchtte en sprong met een duik van de rots af en zwom naar de andere kant. ''Kan je niet voor een keer eens je mond houden'' zei Liz kwaad terwijl ze het water uitliep. Lynn ging weer achter de piano zitten, en bleef daar zitten bibberen, door haar natte kleren had ze het koud. Sirius had de hele tijd in gedachten gezeten tot Lynn had geschreeuwd, hij wierp een woedende blik op Gaffel. Hij had er het moeilijk mee maar zij vast ook. Hij ging aan de kant zitten en zuchte diep. Liz pakte der handdoek en rende naar het tuinhuisje waar ook een piano was en zag daar Lynn zitten en sloeg de handdoek om Lynn heen. "Dankje "mompelde Lynn zacht, ze trok haar benen op en sloeg haar armen erom heen. Voorzich uit starend naar de toetsen van de piano. 'Gaat het ?'' vroeg Liz bezorgd. "Ja, maar we hebben zulke leuke en liefe tijden meegemaakt, het is een beetje moeilijk te geloven dat het nu over is "zuchte Lynn en een traan liep over haar wang. Liz ging naast Lynn zitten en sloeg een arm om der Lynn der schouder en zei gerustellend ''Het komt allemaal wel weer goed, je zal die tijden wel nog een keer hebben'' zei Liz. "Hoop je " mompelde Lynn niet te enthousiast. Ze stond en liet de handdoek van haar afvallen. "Ik neem denk ik een bad, om mezlef te verwarren en gedachtes op een rij te zetten"zei Lynn en ze liep naar binnen. Liz keek der beste vriendin bezorgd na en stond toen zelf op en sloeg de handdoek om haar zelf heen en liep weer naar de waterval. Liz zag dat de rest weg was en alleen Sirius nog aan de rand zat en ze liep naar hem toe en ging ernaast zitten. ''Hey, waar is de rest ?'' vroeg Liz. "Huh " Sirius was de hele tijd in zijn gedachte geweest dat hij niet merkte dat James en Remus weg waren en dat Liz naast hem kwam zitten. ''Gaat het een beetje ?'' vroeg Liz voorzichtig. "Ja, het is gewoon moeilijk te geloven dat het over is na al die mooie dingen "zuchte Sirius en gooide in een steentje in het water wat kringen veroorzaakte. "Ja, het is gewoon moeilijk te geloven dat het over is na al die mooie dingen "zcuhte Sirius en gooide in een steentje in het water wat kringen veroorzaakte. ''Weetje, dat is precies wat Lynn zei'' zei Liz. Sirius grijnze zwakjes, Lynn die naam bleef door zijn hoofd spoken. Grijnzende Lynn, glimlachende Lynn, Blozende Lynn, Zingende Lynn. ''Nouw ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga zwemmen, ik heb geen zin om de hele tijd hier te blijven zitten en kijken hoe zielig je doet'' zei Liz en sprong het water in. Sirius kreeg water in zijn gezicht, maar had geen zin om te zwemmen. Hij rekte zich uit en ging liggen. Starend naar de hemel boven hem. Liz ging op der buik drijven in het water en sloot der ogen. Oke Sirius, ga ites leuks deon. Je hebt dit vaker dan iemand anders gedaan/ meegemaakt, hup ga zwemmen. Zo sprak Sirius zicheelf toe. Hij deed zijn shirt e en ging alleen in zijn broek zwemmen, bommetje! naast Liz die zich dood schrok. ''Ik schrok me kapot'' zei Liz geschrokken. "En dat had ik niet door? "zei Sirius grijnzend, weg senitmentele gedoe. Hij dook even en kwam precies onder de waterval weer boven. Liz klom bij de achter de waterval helemaal naar boven via de rotsen. ''Nee daar moet je slim voor zijn'' riep Liz lachend. "Ben ik hoor, ik had 3 U slijmballen "en Sirius klom achter Liz aan. ''Jah jah'' riep Liz lachend spottend en ging ergens boven achter de waterval op een rots zitten. Eenmaal boven de waterval aan gekomen neemt Sirius een aan loop en duikt naar beneden terwijl hij schreeuwt "WOEHOEEE!". Liz begon te lachen en toen hij beneden was sprong Liz erachter aan en balandde precies naast Sirius en dit keer schrok hij. ''En schrok je ?'' vroeg Liz grijnzend toen ze weer boven water kwam. "Nee hoor"zei Sirius stoer en hij duwde haar even onder water. Liz bleef onder water en trok hem daarna aan zijn been onder water. "Ahh.."kon Sirius net uitbrengen voordat hij onder water was. Grijnzend kwam hij boven. "He, ik ben geen meermens jah "lachde hij. ''Ow nee wat dan ?'' vroeg Liz. "Ik kan niet onderwater adem halen"zei Sirius en duwde Liz nog een keer koppie onder. Toen Liz boven water kwam zei ze ''Denk je ik wel soms''. En Liz duwde Sirius onder water. "Jah, toevallig wel "zei Sirius proestend toe hij boven kwam. ''Heb je trouwens al eens een meermens gezien ?'' vroeg Liz. "Jah tuurlijk, als je bevriend bent met Gaffel die je vaak genoeg het water induwt. Wat dacht jij dan?"zei Sirus terwijl hij aan de kant ging zitten. ''Nouw dankje wel dan voor je opmerking'' zei Liz beledigd terwijl ze naar de kant zwom en der handdoek pakte. "Grapje, Duh! "zei Sirius snel. ''Jah jah'' zei Liz die naar de poort liep. "Jij bent niet groen, je hebt geen vin en je ziet er goed uit in een bikini "zei Sirius en liep achter haar aan. ''Pardon ?'' vroeg Liz een beetje geschokeert en zich omdraaide. "Laat maar" zei Sirius onschuldig fluitend. ''Baby'' mompelde Liz en liep toen richting het huis. "He, ik hang niet aan de borst "zei Sirius verontwaardigt.'En als je echt wil weten wat ik net zei,ik zei dat je er goed uit ziet in een bikini "voegde hij er aan toe. Liz grinnikte zachtjes en binnen aangekomen liep ze naar boven. "VOLK!"schreeuwde Sirius keihard door de hal. Boven liep Liz naar der slaapkamer en aan der slaapkamer was een badkamer. Ze een pyma en douchte ze zich, daarna deed ze haar pyma aan en en droogde haar haar. Ze hoorde Sirius beneden schreeuwen toen ze der slaapkamer uitkwam en liep naar beneden. ''Wat zachter mag wel, iedereen slaapt'' zei Liz. "Daarom'' grijnsde Sirius en stampte naar boven. Ondertussen was Lynn in bed in slaap gevallen, ze had al haar gevoelens op een rij gezet. Haar herrineringen weer bleef en had er vrede mee. Liz kroop gapend in der bed en ging liggen en sloot der ogen. Ze hoorde der slaapkamer deur opengaan. ''Wat ?'' vroeg Liz een beetje bot. "Waar was je?"geeuwde Lisa die door Sirius was wakker geworden. ''Zwemmen en was de tijd vergeten'' zei Liz. "Oke, weltrusten" en na een lange gaap ging Lisa naar haar eigenbed.De volgende dag schreeuwde een hyperactiefe Sirius iedereen wakker. "OPSTAAN"klonk het door de villa. Liz schoot rechtop wakker en stapte kwaad uit haar bed. Als je iets bij Liz moest doen is haar vroeg in de morgen wakker maken als het niet nodig was. Liz liep kwaad naar Sirius. ''Zwarts er zijn hier mensen die willen slapen!!'' zei Liz die zich moest inhouden om niet te gaan schreeuwen. "JA MAAR WE HEBBEN EEN MUSEAM TOCH OFZO!"scheeuwde hij terug. Lynn stapte gapend uit haar bed. en opende de deur."SIRIUS, ZET JE WEKKER VOORTAAN WAT LATER!"schreeuwde ze en ze ging zich omkleden. ''JULLIE JAH, IK NIET!!'' schreeuwde Liz woedend en liep naar der kamer en smeet der slaapkamer deur met een knal dicht en kroop weer in der bed. ''OCHTEND HUMEUR?"schreeuwde Lynn, terwijl ze een wit vrolijk kort jurk aan trok. ''ALTIJD'' schreeuwde Liz terug. ''Gefeliciteerd Liz'' mompelde Liz tegen zichzelf toen ze weer in bed kroop. Vandaag werd 18, maar Liz keek nooit erg uit naar haar verjaardagen. Op de een of andere manier eindigde haar verjaardag met iets wat haar hele dag verknalde, vorig jaar eindigde ze in de ziekenzaal. Liz had er echt geen zin in. Liz stond op en pakte wat kleren. Ze koos een erg kort spijkerbroekje die ze gewoon had afgeknipt en een shirtje en wat teenslippers. Liz liep naar de badkamer en ging zich douchen. Ondertussen stond onder de rest op Anna te wachten. Anna kwam de keuken uitgelopen met een brief in der handen. ''We hebben net een brief van Perkamentus '' zei Anna. ''Wat staat erin ?'' vroeg Lisa nieuwschierig. Anna las de brief op ''Beste jongelui, aangezien de jongste van jullie vriendengroep jarig is heb ik besloten om jullie vandaag vrij te geven''. ''En wie is dan de jongste van de vriendengroep ?'' vroeg James schaapachtig. ''Liz'' piepte Lily een beetje. "LIZ, GEFELICITEERD"schreeuwt Lynn terwijl ze de trap opstormt in een wit jurk met een roos in haar haren en een grijns op haar gezicht. Liz was net aangekleed toen ze het hoorde en zuchtte en had er dus geen zin in. Lynn open keihard de deur en knuffelde haar vriendin. 'Gefeliciteerd, en nu geen ongelukken veroorzaken he?"grapte Lynn. Liz grijnsde zwakjes. "Wat is er?''vroeg Lynn bezorgd. ''Niks'' zei Liz en liep naar de trap. Lynn achtervolgde haar met een wantrouwende blik, toen ze struikelde en van de trap af donderende. Boem, Boem, Boem. Liz liep ook net van de trap af en Lynn knalde tegen der aan en ze vielen met zun 2en van de trap. "Auw!"riep Lynn toen ze beneden lag met Liz bovenop haar. "Goed begin van de dag" mompelde ze der achter aan. Liz stond op. ''Jah geweldig'' zei Liz sarcastich en liep naar buiten. Remus hielp Lynn overeind, die even over haar achterwerk wreef. "Pijnlijk "mompelde ze bij het zien van de blikken van Lisa en Anna. Liz liep wat rond door de tuin. ''Zullen we een verjaardagsfeestje voor der organiseren ?'' vroeg Lily terwijl ze Liz nakeek. "Jah, is goed " riep iedereen enthousiast. ''Maar dan wel zodat ze het niet in de gaten heeft'' zei Lisa. "Suprise party heet dat "zei James lachend. ''Jah nu weten we het wel wijsneus, maar dan moet iemand wel met Liz de deur uitgaan'' zei Anna. "My, My''riep Lynn hyper.Liz kwam weer naar binnen gelopen en liep weer naar boven en deed daar haar moter pakje aan en liep toen naar de garage. ''Ik ga even rondrijden'' zei Liz terwijl ze langsliep. "Wij, ga jij zielig alleen doen?"vroeg Lily die Liz terug trok. ''Ik ga alleen maar even een ridje maken'' zei Liz verbaasd. "Nee, jij gaat gezellig met weet ik veel wie leuk doen, omdat je jarig bent" zei Anna en keek haar streng aan. ''Mijn god wat hebben jullie ineens'' zei Liz verbaasd. ''Alles "zei James hoofdschudden. 'Kleed je om !' zei Lisa lachend. ''Nee ik ga een ridje maken'' zei Liz eigenwijs en trok der arm terug en liep naar de garage en riep nog ''Ik ben binnen een uurtje of twee terug''. "Dan kunnen wij spullen halen en jullie je hier vermaken "zeiden Lisa en Anna en liepen lachend weg. "Mag ik mee?''vroeg Lynn smekend aan Liz. ''Je doet maar, in mijn klerenkast ligt nog een moterpakje'' riep Liz vauit de garage. "Seeya''en Lynn stak haar tong uit en rende naar boven, kleedde zich om en rende richting de garage. "Lynn je kan me hier niet alleen laten met die drie jongens" smeekte Lily. "Ach, ze vallen mee en Lynn rende de garage in. Liz deed de garage poort open en zette de moter buiten en pakte daarna 2 helmen en gaf en er een aan Lynn en Liz deed der helm op en stapte op de moter. Lynn sprong, nouja stapte achterop en deed haar handen om Liz haar middel toen ze de motor starte. En Liz en Lynn reden weg. De wind gierden om hun heen, Lynn genoot enorm. Maar bedacht zich, Had Liz haar rijbewijs al dan. Na 2 uurtjes rijden kwamen ze weer terug bij het huis aan en reden ze de garage binnen. Liz zette de moter weer uit en deed der helm af. "Zullen we ehm, naar de stad met weet ik veel wie?''vroeg Lynn hopend dat ze binnen nog niks hadden gedaan. ''Ik heb eerlijk gezegd geen zin'' zei Liz. "Waarom?''vroeg Lynn en ze ging op een emmer zitten. ''Oke vraag dat dadelijk nog maar eens'' zei Liz ''Ik ga me eerst omkleden''. "Ik ook " zei Lynn en ze volgde Liz, gelukkig ze waren nog niet bezig. Liz liep naar haar slaapkamer en ging zich eerst douchen. En deed toen een rokje en een t-shirtje aan waar haar navel onderuit kwam. Liz liep naar der sieraden kistje en deed toen haar moeders madalion om en pakte toen een paar flipflops en deed die aan. Lynn deed de moterpak uit, ging douchen en trok een kort spijkerbroek aan en een bikini topje, ze had zin om te gaan zwemmen. En ze kan dat best hebben. Ze deed wat oorbellen in die nat mochten worden en flipflops. Liz hoorde Lynn langlopen. ''Hey Lynn ik wil je eens wat vragen'' zei Liz. "Jah ?''vroeg Lynn toen ze een handdoek pakte uit een tas en ging de kamer van Liz binnen. ''Wat wil jij eigenlijk na Zweinstein gaan doen ?'' vroeg Liz terwijl ze een paar oorbellen indeed en een enkelbandje om. "Weet ik veel, in de 5e wou ik schouwer worden, wil ik nog steeds maar als het niet door gaat weet ik het niet '' zuchte Lynn en ze ploft op Liz haar bed neer. ''Dus jij word een schouwer'' zei Liz en plofte naast Lynn neer. "Jah, als het kan wel en jij ?"vroeg Lynn haar. ''Dat ben ik al weet je nog, en het zal je wel lukken hoor'' zei Liz. "Gelukkig en hoe zit het met je verliefdheid ?'vroeg Lynn wat opgelaten, moeilijk onderwerp. ''Nouw ik vind momenteel niemand leuk, en jij ?'' vroeg Liz nieuwschierig. ''Misschien'' mompelde Lynn vaag en ze stond op. ''Ga je mee zwemmen ?"vroeg Lynn. ''Wat bedoel je met meschien ?'' vroeg Liz achterdochtig. "Gaat je niets aan"en Lynn stak haar tong uit naar Liz. ''Ow jawel, en ik heb denk ik al zow een beetje het idee wie'' zei Liz klierend. "Lalala, I can't hear You 'zei Lynn en rende grijnzend weg. Lekker zwemmen daar had ze in. Liz liet Lynn gewoon verder rennen. Liz liep naar de studeerkamer/bibliotheekje en pakte daar haar kladblok en begon aan een nieuw liedje te schrijven ze was compleet in verdachten verzonken. Ze had niet in de gaten dat er iemand binnen kwam. "Alweer een nieuw liedje?"vroeg Sirius die perongeluk binnen was gelopen, toen hij slingers zocht. ''Jah'' zei Liz die nogal afwezig antwoorde. Sirius keek over haar schouders en las de tekst. Liz kreeg in de gaten dat iemand over haar schouder het aan het lezen was. Liz keek achter zich. ''Weet je, dat is niet erg beleefd'' zei Liz met een kleine grijns. "Wie zei dat ik beleefd was?''vroeg Sirius grijnzend. ''Nouw ik niet'' zei Liz die een glimlach niet kon onderdrukken. "Nou dan"en Sirius ging naast haar zitten. ''Wat was je aan het zoeken ?'' vroeg Liz. "Iets, maar ik kon het niet vinden'' zei Sirius en hij keek de kamer rond. ''Als je me zegt wat dan kan ik je zeggen waar het ligt'' zei Liz. "Nee, is lekker een geheim "zei Sirius en stak zijn tong uit. ''Nouw dan veel plezier met vinden'' zei Liz en stak dit keer haar tong klierend uit. "Jah, dus ga ik het lekker vinden'' zei Sirius en stond weer op. ''Nouw veel succes dan'' zei Liz. ''Jah, en nog gefeliciteerd'' knipoogde Sirius en ging weer weg. ''Dankje'' riep Liz hem achterna en kon een grijns niet onderdrukken en richtte haar gedachte toen weer op haar kladblok. Ondertussen was Lynn in haar eentje aan het zwemmen. Ze had niets kunnen doen voor de verjaardag. Dus was ze aan het dobberen en in gedachten verzonken. Toen het 5u. ging Anna Lynn zoeken en vond haar in het water. ''Lynn ga je je omkleden we zijn klaar'' zei Anna. Lynn schrok zich dood en verzoop bijna. "Als je me dood wilt hebben doe dat de volgende keer oke ''zei ze sarcastische en zwom naar de kant, pakte haar spijkerbroekje en liep naar binnen, een plas achterlatend. Anna toverde Lynn droog en toverde de plas water ook weg. ''Haal jij Liz en laat haar wat leuks aandoen'' zei Anna. "Komt voor de draak "zei ze en rende naar de bieb. Daar trof ze Liz aan. Liz wat klaar en keek op en zag Lynn. ''Hey'' zei Liz en legde haar kladblok neer. "Heb je weer een liedje geschreven ?'vroeg Lynn nieuwschierig. ''Jah'' zei Liz en stond op. "Kom we gaan ons feestelijk aan kleden ''zei Lynn en trok Liz mee naar boven. ''Hoe feestelijk ?'' vroeg Liz die het al een beetje doorhad. "We hebben voor je gekookt en willen dat je er feestelijk uitziet"zei Lynn snel en ze wist dat Liz haar zou geloven. Lynn pakte uit Liz der kast een kort jurkje met diamantjes erop en hield dat voor Liz. ''Is dat niet een beetje overdreven ?'' vroeg Liz. "Nee, juist geweldig "zei Lynn vrolijk door hebbend dat ze nog in haar bikini was. Liz pakte de jurk aan. ''Oke maar ga jij je dan ook even omkleden'' zei Liz. "Ik ga ook niet in een bikini eten "zei Lynn en wandelde vrolijk naar haar kamer. Daar zocht ze een korte mini rok met doorzichte slierten eraan uit. Een zwart strapless topje met boven een witte rond. Ze tovert krullen in haar haar, en doet lichtje make-up op. ''LYNN DIT JURKJE IS VEELS TE OVERDREVEN'' riep liz vanuit der kamer. "TREK AAN OF IK SPREEK EEN PERMANENTE PLAK BEZWERING UIT EN DAN KRIJG JE HET JURKJE NOOIT MEER UIT"schreeuwde Lynn vrolijk terug terwijl ze grote ronde oorbellen in deed. Liz deed zuchtend het jurkje aan. Ze pakte bijpassende open hakkenschoentjes en deed stak haar haren op en liet er wat krullen uithangen wat het afmaakte en deed wat sieraden om. En Lynn kwam de kamer binnen lopen. ''Dit is echt veels te overdreven'' zei Liz een beetje zeurend. "Niet zeuren, je bent jarig "zei Lynn terwijl ze kettinkje pakte van een klein zilveren ster, die ze hier had laten liggen. ''Jah dan nog vind ik het overdreven'' zei Liz en deed der haren weer los. ''Aan doen of je krijgt hem nooit meet uit" riep Lynn vorlijk van de gang en zocht in haar kamer haar schoenen. Zwarte ballerina schoenen die met 2 lange linten moeten kruizen over je been. Liz maakte een geirriteerd geluid. Eindelijk vond Lynn ze onder haar bed. Ze deed er een kwartier over om ze aan te trekken, maar toen ze het aan had keek ze in de spiegel. Neh, die ketting is to much. Dus deed ze die weer af. Liz pakte een ander jurkje die niet zow overdreven was en deed die aan en kamde haar haren en liet ze los en liep daarna naar Lynn der kamer. ''Klaar ?'' vroeg Liz. "Jah zodra ik jou heb vervloekt " zei Lynn en pakte haar toverstok. en deed net aslof ze de spreuk wou afvuren op Liz. ''Doe het en ik zweer je je leeft niet lang mee'' zei Liz met en kleine grijns. "Ik leef net zolang ik wil leven en je doet het toch niet.Handig die tijdmachine " en Lynn rende lachend de trap af. Liz rende achter Lynn aan. Voor de deur bleef Lyn stilstaan en keek Liz aan. "Jij doet de deur maar open, wie weet wat Sirius en James er mee hebben uitgespookt "zei Lynn grijnzend. ''Klein kind'' mompelde Liz en deed de deur open en schrok zich kapot. Slingers vielen op haar hoofd en iedereen schreeuwde ''VERASSING!". Liz glimlachde en begon te lachen. Lynn rende snel naar de andere en zocht haar cadootje. Liz kreeg van Lynn een cadootje in der handen gedrukt. Liz maakte het open. ''Dankje'' zei Liz grijnzend toen ze zag wat het was. "Graag gedaan"maar Lynn werd weg geduwd omdat iedereen haar wilden feliciteren. Na veel gefeest en gelach en kadootjes uitgepakt te hebben liep Liz even naar buiten voor wat frisse lucht en liep naar de plaats waar die boom stond en een schommel hing. Liz ging op de schommel zitten. Hier was Liz al lang niet meer geweest. Lynn kon ontsnappen uit de drukte"Teveel mensen'' mompelde ze buiten. Liz hoorde dat iemand de poort open deed. ''Hoor je niet binnen te zijn ?'' zei Liz. En Liz keek op. "Nee, te druk'' mompelde Sirius en ging naast Liz op de schommel zitten. ''Heb je koorts ofzo'' vroeg Liz lachend aan voelde lachend aan zijn voorhoofd. "Nee, waarom zou ik? ik word nooit ziek" zei Sirus stoer. ''Nee ook nog niet'' zei Liz sarcastich en haalde haar hand weg. "En leuke verjaardag?'' vroeg Sirius en schommelde even. ''Jah'' zei Liz tevreden. ''Gelukkig was ook de bedoeling'' zei Sirius die op stond. ''Ik ga even naar de waterval "glimlachte hij en liep er heen. Het was magisch mooi, de halve maan die in het water scheen en alle sterren. Liz was wel benieuwd wat hij bij de waterval ging doen en liep erna en ging naast hem staan. ''Interresant ?'' vroeg Liz. "Erg interssant jah "zei Sirius lief glimlachend,. Oke sirius nu geen stomme dingen doen. En nu even diep in adem en haar dan vragen of ze nog van je houdt. ''Wat is er ?'' vroeg Liz toen ze zijn blik zag. "Ik vroeg me af, ehm.... vind je mij nog leuk ?"vroeg Sirius stamelend terwijl hij een steentje in het water gooide. ''Weetje dat is eigenlijk een beetje gemeen om te vragen'' zei Liz. "Waarom?''vroeg Sirius en keek Liz aan. Liz zuchtte en gaf geen antwoord en keek naar de grond in plaats van naar hem. "Nou?"vroeg Sirius en keek ook naar de grond. Liz gaf nog steeds geen antwoord en zei uiteindelijk ''Waar komt die vraag ineens vandaan ?'' vroeg Liz terwijl het gras bij haar voeten bekeek, wat ze ineens erg interresant vond. ''Gewoon"en Sirius haalde zijn schouders op en schopte een steentje weg. ''Sirius, als je iemand vraagt of diegene wat te drinken wil, dat is een gewone vraag'' zei Liz. Noemde ik hem nouw net werkelijk Sirius ?, dacht Liz verward. "Noem jij mij.. Sirius?"vroeg Sirius ongelofig. ''Jah.. volgens mij wel'' zei Liz een verward. "Dat is ook voor het eerst"grijnsde Sirius. ''Tsja eens moet een eerste keer zijn'' zei Liz simpel. "En dat is nu dus "zei Sirius terug, hij moest altijd het laatste woord hebben. ''Schijnbaar'' zei Liz erachteraan. "Maar wat is je antwoord?" vraagt Sirius serieus. ''Ik weet niet wat ik moet antwoorden, wat is je punt eigenlijk ?'' vroeg Liz en keek hem aan. "Meer kennis opdoen van het andere geslacht "mompelt Sirius in zichzelf. ''Oke en nu serieus'' zei Liz. ''En ik sta hier hoor, en niet in de lucht'' merkte Liz op. ''Ik ben Serieus, daarom heet ik Sirius "grapte Sirius. ''Jah haha'' zei Liz sarcastich met een kleine grijns. "En mag ik plies antwoord"zei Sirius met een pruillipje. ''Jah en wat als ik iets antwoord wat je niet wilde horen'' zei Liz die hem aankeek. "Dan word je nat"zei Sirius met een engelen gezicht. ''Mocht je willen'' zei Liz een beetje zangerig en zette een stap korterbij en keek een beetje schijnheilig. Ook Sirius zette een stapje dichterbij met geen angel face meer maar een grijns. ''Wat ?'' vroeg Liz een beetje lachend toen ze een beetje erg kort op mekaar stonden. "Jij gaat zo nat worden "momepelt hij en kijkt in haar ogen. Liz knikte met een grijns van nee terwijl ze hem in zijn ogen aankeek. Sirius pakt Liz haar armen en wilt haar net in het water gooien maar bedenkt zich. Net toen ze bij de rand van het water stonden en hij der los liet pakte Liz haar kans en duwde hem het water in en begon te lachen. In een seconde wou hij haar meetrekken maar miste en plonsde in het water. "PLONS!" Liz zakte door der knieeen lachend aan de rand van het water ''En is het baderen leuk ?'' vroeg Liz lachend. "Niet leuk, misschien moet jij het eens proberen "en Sirius pakte haar hand en trok haar mee het water in. Liz gaf een kleine gil, maar meer van de lol was het gilletje. "PLONS' 'En hoe is baderen''vroeg Sirius schijnheilig. ''Nogal koud'' zei Liz die trilde en over haar armen wreef. "Waarom denk je dat ik het niet leuk vond?'' zei Sirius die perongeluk dichterbij haar ging watertrappelen. Liz duwde hem koppie onder en zwom daarna weg. Proestend kwam Sirius boven en zwom naar de kant. ''Aansteller'' riep Liz klierend en stak klierend der tong uit en grijnsde daarna. Liz zwom naar de kant en ging ook het water uit en liep naar hem toe. ''Wat heb jij in vredesnaam ?, normaal gesproken pikte je dat niet en deed allang wat terug'' zei Liz. "Wat ?"vroeg Sirius, wat pikte hij niet? hij had haar toch het water ingeduwd? ''Als ik aansteller of dergelijks naar je roep'' zei Liz die daar in der zeikenatte kleren stond die een beetje nouwja.. hingen wat ze zelf schijnbaar niet in de gaten had. "Kom ik maak je droog" zei Sirius zacht en begon haar droog te maken met zijn toverstok. ''Dankje'' mompelde Liz toen ze weer droog was. "Zo, klaar voor de rest van het feest? Lynn zou nog wat zingen ofzoiets "mompelde Sirius vaagjes. ''Eerst antwoord jij waarom je zow raar doet'' zei Liz. ''En geen uitvluchtingen of wat anders'' zei Liz duidelijk erachteraan. "Mag ik dan eerst antwoord op mijn vraag of jij mij nog leuk vindt?"vroeg Sirius op hetzelfde toontje als Liz. ''Ik weet niet wat ik moet antwoorden, ik ben een beetje in de wat door die vraag'' zei Liz die de neiging had om te gaan schreeuwen maar zich nog inhield. "Onze lieve Liz door de war?" vroeg Sirius met 1 wenkbrauw omhoog getrokken. ''Sinds waneer lieve ?'' vroeg Liz nu met een wenkbrauw opgetrokken. "Merlijn, eerst anwoord op mijn vraag dan die van jouw "mompelde Sirius geïrriteerd. ''Mijn god!!'' zei Liz een beetje geirriteerd hard ''JAH, NU GOED ?'' schreewde Liz. "Jah, nu goed jah. En nu antwoord op jouw vragen. A. Ik had geen zin om iets terug te zeggen en B. ik vind je lief "zei Sirius en keek haar aan. ''Lief ?'' zei Liz een beetje raar en keek ook zow. "Jah, lief, weetje wel aardig slim knap?"oeps dat laatste floepte uit Sirius's mond. ''Pardon ?'' vroeg Liz een pardoes. "Wat ? is dat niet goed ofzo?"vroeg Sirius verbaasd. ''Nog niet zow lang geleden was ik 'de duivel', remember ?'' zei Liz hem herrinerend. ''Halló dat is een half jaar geleden toen ik nog met Lynn had"zei Sirius, die met zijn ogen rolden. Waarom haalde ze oude draken uit de sloot? ''Jah jah'' zei Liz ongeinterreseert. ''Maar wat is in HEMELSNAAM je punt ?!!'' vroeg Liz. "Dat ik je best leuk vind'''zei Sirius die weg keek, ze hoefde niet te weten dat hij bloosde. ''Weetje je doet nu als een kind van elf'' zei Liz een beetje geirriteerd. "Wat ik ben 18 hoor"zei Sirius en keek haar aan. Oei! domme zet, hij was nog steeds rood. ''Bloos je nu ?'' vroeg Liz met een grijns. "Nee, ik heb een rode peper opgegeten "mompelde Sirius en keek de andere kant uit. Opeens leek het of er een belletje begon te rinkelen in Liz haar hoofd en haar grijns werd nog groter ''Ow op die manier leuk'' zei ze. "Kunnen we astjebleift stoppen?"vroeg Sirius en slenterde richting de poort. ''Jij begon erover'' zei Liz verontwaardigd en haalde hem in en ging toen voor hem staan zodat hij wel moest luisteren ''En dat jij niet eens fatsoenlijk kunt zeggen wat je gevoelens zijn voor iemand, dat is jouw probleem maar kap niet zomaar af en doen of het die ander zijn schuld is'' zei Liz fel en draaide zich toen om en liep terug naar het huis. "Liz?"zei Sirius en rende achter haar aan, pakte haar arm, draaide haar om en zoende haar volop de mond. Liz beantwoorde die zoen door terug te zoenen en zei daarna zacht met een kleine glimlach ''Jah ?''. "Nou weet je wat ik voor je voel"zei Sirius lachend en zoende haar nog een keer. ''Jah nu wel jah'' zei Liz en zoende terug maar opeens hoorde ze iemand en keek om en zag op Lynn staan die keek een beetje lijkbleek was geworden en weg rende. ''Ow neeh'' zei Liz spijtig en rende achter Lynn aan naar boven. Lynn rende naar boven ze had even geen zin in het feest, bah! waarom kon ze niet normaal doen. Ze heeft geen gevoelen smeer voor Sirius maar als hij haar gezegt had dat hij op Liz was had ze het goed gevonden. Niemnad vertelt haar ook wat! ze is waardeloos! ''Lynn !! stop!!'' zei Liz die Lynn achterna liep. "Nee! waarom vertelt je me niet dat je op iemand bent! vertrouw je me nog niet!'' schreeuwt Lynn boven aan de trap woedend. ''Tuurlijk wel'' zei Liz een beetje verontwaardigd die midden op de trap stond. "Ik vroeg je nog of je op iemand was, nee zei je! een half jaar geleden zei je het ook niet! Liz, ik ben te vertrouwen waarom vertelt je me nooit iets "schreeuwd ze met kwaade tranen in haar ogen. ''Jah een half jaar geleden zei ik niks nee omdat je hem leuk vind en hij jouw, en laatst zei ik niks omdat het net uit was tussen jullie!! En trouwens jij vertelt net zow goed niet wie je leuk vind!!'' schreeuwde Liz terug die ook kwaad begon te worden. "Omdat jij dat ook niet bij mij deed, wat maakt het uit dat ik hem leuk vond. Als jij het had gezegt had ik niets gedaan, maar nu je niets zei kwetse ik je zonder het zo te bedoelen, maar nu heb je mij gekwets. Het kan me niets schelen ! "schreeuwde Lynn en rende haar kamer in en deed de deur opslot. Liz ging voor de deur van Lynn der kamer staan ''Weetje wat'' zei Liz en wist het gewoon even niet meer en zei geiriteerd''Ach word toch volwassen ik heb geen zin in dit kinderspel'' en liep daarna ook terug naar haar slaapkamer en gooide de deur met een knal dicht en ging kwaad voor de haard op het dikke kleed zitten en trok haar benen op, legde haar hoofd er tegen aan, deed haar armen om haar benen en huilde. "Huh watte "bracht James uit, ze stonden met ze alle bij de trap en hadden het gevlogd. Wat een moeilijk ding, leven. ''Oke wie gaat naar Liz en wie naar Lynn ?'' vroeg Lisa simpel. "Ik ga wel naar Lynn " zei Lily en strompelde naar boven. ''Ik denk dat ik beter even naar Liz kan gaan, want ik denk dat ik de aanstichter ben'' zei Sirius zacht en slofte naar boven. Lynn zat kwaad op haar bed, een kussen te vermoorden toen ze een zacht geklop hoorde. ''Vertel'' zei Lily medelevend. Lynn opende de deur met een zwiep van haar toverstok toen ze hoorde dat het Lily was, ze had even geen zin in Liz. Lily plofte naast Lynn neer en keek der vragend aan. "Weetje, ik vind het zo oneerlijk. Ik vertel Liz alles en 's ochtends vroeg ik aan haar vind je iemand leuk, nee zei ze en nu staat ze pal voor mijn neus mijn ex- vriendje te zoenen "brietste Lynn kwaad. ''Ik denk niet dat ze het deed om je te kwetsen'' zei Lily. "Maar waarom zegt ze niets, ik bedoel ik zeg alles dat hoort een beste vriendin te doen maar zij zegt niets"zei Lynn terleurgesteld. ''Meschien omdat het net tussen jullie uit was ?'' zei Lily. ''Nou en, ik bedoel Sirius zegt het toch ook tegen haar als het net uit is, waarom zegt zij het niet tegen mij, en dan te bedenken dat ik bijna wou zeggen op wie ik was "en Lynn pulkt een touwjte uit de kussen. Lily zuchtte. ''Meschien er ooit er over nagedacht dat hij het zonet pas had gezegt ? want anders had ze je het denk ik al lang vertelt'' zei Lily. "Maar zij was toch al lang op hem, en ik moest het van jouw horen niet vaan haarzelf. Ik wil gewoon dat ik weet dat zij mij ook kan vertrouwen, nu doet ze dat dus niet "zuchte Lynn en gooide de kussen weg, opeens uit het raam. Boeie! ''Uh jah maar dat lag wat anders'' zei Lily die het kussen nakeek ''Probeer wat te slapen, tenzij je nog wilt feesten''. "Nee, ik ga slapen "zuchte Lynn en ging met kleren en al in het bed liggen. toen Lily weg was viel ze in slaap. Liz veegde haar tranen ruw weg. Sirius klopte zacht op de deur en liep naar binnen en ging naast haar zitten. ''Wat ?'' vroeg Liz een beetje bot zonder de moeite te nemen om te kijken wie het was. "Waarom hebben jij en Lynn ruzie?"vroeg Sirius zachtjes en bezorgd. ''Of jullie het allemaal niet gehoord hebben'' zei Liz. "Dat jij Lynn niet vertouwde of dat jij het niet wilde zeggen?"vroeg Sirius en sloeg zijn arm om haar heen. ''Jah, schijnbaar'' zei Liz. ''En waarom wou je het niet zeggen?"vroeg Sirius. ''Het is niet dat ik het wilde of der niet vertrouw, maar sommige dingen houd ik eerlijk gezegd gewoon het liefst voor mezelf'' zei Liz. "Dan doet zij doet in het vervolg ook " waarschuwde hij. ''Jah ik weet het, ik weet het'' zei Liz zuchtend. "Ach het komt alllemaal wel weer goed "zei hij positief. ''Jah, hoop het ook'' zei Liz. "Vast wel "en hij drukte Liz wat tegen zich aan. ''Weetje wat een beetje raar is'' zei Liz met een kleine grijns. "Nou, zeg het ?'vraag Sirius verwondert. ''Dat we aardig tegen mekaar doen'' zei Liz met een grijns. "Nee echt waar? "zei Sirius en hij geeft een zoen. Liz en Sirius zaten nog wel een hele tijd daar zow. Een geklop op de deur deed ze schrikken. ''Jah ?'' vroeg Liz. De deur ging open en Lily stond daar. "Ik heb even met Lynn gepraat, die slaapt nu "informeert ze even en gaat weer weg. ''Oke'' zei Liz en lag tegen Sirius aan en viel niet veel later ook in slaap. Sirius streelde zachtjes haar haren terwijl hij luisterde naar haar regelmatige ademhaling. Sirius pakte haar zachtjes op, legde hij haar in bed en liep de kamer weer uit

Profiel bekijkenStuur privébericht
LilyEvers
1e jaars
1e jaars

LilyEvers is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 15, 2006 18:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey allemaal hier is weer een stukje. We Hope You 'll Like It.

De volgende dag was Liz al vroeg weg en was in de studio's om een nieuwe single op te nemen. "Lynn werd langzaam wakker met een naar gevoel in haar buik. Liz! ging het door haar hoofd heen. Ze stond op en rende de gang op en klopte op de deur van Liz haar kamer. Niks, ze is vast al weg. Toen ze net terug wou gaan botste ze tegen Remus op., die begon te blozen net als Lynn. Ze stond daar in haar pyjama op de gang tegenover Remus. ''Uh.. hoi'' zei Remus. "Ehm .. hoi "stamelde Lynn blozend. Stomme oen, had eerst kleren aan getrokken vervloekte ze zichzelf. Ze bleven bijde gewoon staan. "Eh .. goed geslapen ?' stamelde Lynn, oei! stomme vraag. ''Jah hoor en jij ?'' vroeg Remus een beetje zenuwachtig. "Ging wel"zei ze zachtjes, komop Lynn wees een grote meid en kijk hem aan. Net toen ze hem aan keek deed hij dat ook. Die prachtige donker blauwe ogen. Ze bloosde en keek weer naar de grond. Ben ik nou op Remus? ging het door haar hoofd heen. ''Ik..d-d-denk dat ik maar eens verder loop'' zei Remus een beetje erg blozend en liep naar zijn kamer. "Eh doei "momeplde Lynn toen de deur al dicht was. Snel ging ze naar haar kamer en kleed zich om. Een witte jurk en een rode roos, oh wat hield Lynn van rozen. Tegen de middag kwam Liz weer thuis en stapte in de garage uit de auto en plofte in de woonkamer op de bank neer. "He Liz ''zei Sirius toen die ook in de woonkamer kwam en plofte naast haar neer. ''Hey'' zei Liz die de tv aanzette. "Nog leuke liedjes gemaakt of opgenomen ?"zei Sirius en sloeg een arm om haar heen. ''Redelijk'' zei Liz die tegen zijn schouder aan ging liggen. Lynn was op haar kamer aan het schrijven en besloot het liedje te oefenen. Ze liep door alle kamers en in 1 kamer zag ze een Microfoon. Ze ging ervoor staan en begont te zingen:

You make me feel out of my element
Like I'm walkin' on broken glass
Like my worlds spinnin' in slow motion
And you're movin' too fast

[Chorus]
Were you right, was I wrong
Were you weak, was I strong, yeah
Both of us broken
Caught in a moment
We lived and we loved
And we hurt and we joked, yeah
But the planets all aligned
When you looked into my eyes
And just like that
The chemicals react
The chemicals react

You make me feel out of my element
Like I'm drifting out to the sea
Like the tides pullin' me in deeper
Makin' it harder to breathe

We cannot deny, how we feel inside
We cannot deny

[Chorus]
Both of us broken
Caught in a moment
We lived and we loved
And just like that
The chemicals react
The chemicals react

Kaleidoscope of colors
Turning hopes on fire, sun is burning
Shining down on both of us
Don’t let us lose it (don’t let us lose it...)

[Chorus]
Both of us broken

Caught in a moment
We lived and we loved

We lived
We loved
We hurt
We joked
We're right
We're wrong
We're weak
We're strong
We lived to love

And just like that
Watch the chemicals react
And just like that
The chemicals react
(The chemicals react)

Liz opeens boven muziek keihard aanstaan en schrok uit haar gedachten. Sirius viel bijna van de bank van schrik maar stond snel op. "Ik ga kijken wat dat is'' zegt hij en rent richting de muziek. Liz begon te lachen toen hij van de bank viel en rende om te gaan kijken wat het was. Boven aan gekomen zag hij Lynn achter een microfoon te zingen. Remus, James, Lily, Anna en Lisa stonden er ook bij. Zow nieuwschierig als Liz was ging ze ook kijken en daar aangekomen luisterde ze naar Lynn. Nadat Lynn uit was gezongen begonnen we allemaal te klappen. Lynn begon helemaal rood te worden. Voortaan een geluid dichte kamer zoeken. Ze liep naar haar vrienden en kreeg van Lisa en Anna hyperactieve complimentjes. Die avond waren ze in een club genaamd: Dancing Cat. Liz moest er optreden maar opeens kwam ze met iets heel onverwachts aan en riep ze Lynn het podium op. "Watte ''bracht Lynn verbaasd uit en ze werd op het podium getrokken. Met haar hand op de microfoon vroeg ze zacht "Wat ben je van plan te gaan doen?". ''Ik niks, maar jij wel, je gaat dat liedje zingen van vanmiddag'' zei Liz met een grijns en gaf de dj een cd die hij aanpakte en begon af te draaien en Liz liep naar der vrienden. Lynn begon te zingen en hield ervan. Ze zing gelukkig mooi en niet vals. Terwijl ze het liedje weer zong zag ze haar vrienden dansen. Liz grijnsde en danste met de rest op de dansvloer. Lynn ontving na het liedje veel applaus en gefluit. Ze glimlachte breed. ''En nu jullie samen'' zei Lily tegen me. ''Ow, oke'' zei Liz en rende naar de dj en gaf weer een andere cd en liep toen naar Lynn en pakte nog een microfoon en hielden bijde hun hand op de microfoon. ''Step Up, die ken je nog wel he ?'' zei Liz tegen Lynn. "Die blijf ik altijd kennen'' grijnsde Lynn breed toen de cd begon te spelen. Liz en Lynn zongen en nadat het liedje af was gelopen liepen ze bijde het podium af. Er kwam een oordovend applaus en veel gefluit. En ook van hun vrienden. James en Sirius schreeuwde heel hard en Lily,Anna en Lisa gilde hyper. Alleen Remus was nergens te bekennen. ''Ga hem zoeken'' fluisterde Liz Lynn toe. "Doe ik "en Lynn vluchte naar buiten. Daar zag ze Remus bij een fontein zitten, haar maag maakte gelijk een dubbel flikflak schroef ofzoiets. ''Hoi'' zei Remus toen hij Lynn zag komen aanlopen. "Hee''fluisterd Lynn en ging naast hem zitten. ''Je kan heel mooi zingen'' zei Remus met een klein beetje rood hoofd. "Dankje'' zei Lynn terug, ze was onwijs rood. Ze had het kunnen winnen van een kreeft. ''Lynn ?'' zei Lily die naar buiten kwam gelopen en Lynn zocht. "Jah ?"zei Lynn hopend dat ze niet zag dat ze onwijs rood was. ''De platenmaatschappij zoekt je'' zei Lily. "Waarom ? "vroeg Lynn die dus niet zat op te letten. ''Weet niet op dat gebied moet je Liz vragen'' zei Lily en liep weer naar binnen. "Ehm... 'bracht Lynn uit, moet ze nu naar binnen gaan of hier blijven. Haar hart wil dat ze hier blijft, bij Remus maar haar gedachtes willen dat ze naar binnen gaat. ''Ga maar, ik kom wel even mee'' zei Remus. "Oke" zei Lynn die blooste en naast hem ging lopen. De platenbazen legde aan Lynn uit wat er was. Ze wilde een single met der uitbrengen. "Meent u dat ?"vroeg Lynn ongelofelijk. Ze knikte. "Maar, ik bedoel waar waarneer waarom mij ?"vroeg ze hopelijk Beleefd. ''We hebben toestemming van uw schoolhoofd om in u laatste week een dagje naar zweinstein te komen en op te nemen'' zeiden ze. "Gaaf" bracht lynn uit en lachte even naar Remus. Hij lachte terug en kon het niet laten en gaf haar pardoes een zoen. Lynn was even verbaasd maar zoende toen terug. Sirius trok Liz mee naar buiten. ''Wat is er ?'' vroeg Liz. Sirius zoent haar en stelt dan zijn vraag: ''Sinds waneer zijn Lynn en Remussteeljte een stel?"vroeg Sirius grijnzend. ''Sinds vandaag denk ik'' zei Liz ''hoezo ?". "Weet ik niet, ik vond het raar dat Maanling niks had gezegt maarja "zei hij en zoende Liz nog een keer. Ze stonden nog wel een tijdje daar zow te zoenen en daarna gingen ze bij de fontein zitten. ''Wat wil jij na zweinstein doen ?'' vroeg Liz. "Bij jou zijn "grijnsde hij. ''Oke en nu serieus'' zei Liz lachend. "Hm, ik wil graag schouwer worden en anders ... ehm ... niets "zei hij grijnzend, hij wist zeker dat hij schouwer wil worden. ''Oke'' zei Liz met een lieve glimlach naar hem. ''En jij ?" vroeg hij lief. ''Dat gene ben ik al'' zei Liz met een grijns. "Ik ga gewoon met een beroemdheid "zei Sirius plagend. ''Dat is je eigen risico'' zei Liz klierend terug en stak klierend der tong uit. "Ik ben een en al risco "grijnsde Sirius terug en zoende Liz. Liz had ondertussen weer een single uitgebracht die der lang op nr. 1 hield genaamd Irresistable. Vandaag was de dag dat Lynn haar single ging opnemen. Liz stond in een kamer met de platenbazen in een lokaal die was omgetoverd in een studio en wachte op Lynn. Ze wisten niet dat Liz ook kwam. Lynn rende snel de lokaal in maar merkte dat het een studio was. Ze was iets te laat, ze had nog bij Remus gezeten bij het meer en was de tijd vergeten. ''Hey Lynn'' zei Liz met een grijns toen ze Lynn zag binnen komen rennen en Liz nog niet had gezien. "Hee Liz "en Lynn knuffelde haar even en vroeg toen aan de platenbazen "Wat gaan we doen?". Ze legde uit wat er werd gedaan en gingen toen het liedje opnemen. Daarna luisterde ze het nog eens en toen waren ze klaar. "Leuk liedje "zei Lynn toen ze het terug draaide. ''Jah dat is het zeker'' zeiden de platenbazen en liepen toen weg. ''Oke je bent klaar'' zei Liz met een grijns. "Ik heb een nummer opgenomen, ik kan het niet geloven'' riep Lynn hard toen ze buiten liepen. ''Nouw geloof het toch maar'' zei Liz met een grijns terwijl ze naar de meer liepen. Ze gingen zitten bij de rest. ''Zow en trouwens hebben jullie geen les ?'' vroeg Liz. "Nee, uitval, die leraren hebben een cursus ofziets"gaapte James. ''Zow en hebben jullie al besloten wat jullie willen gaan doen na zweinstein ?'' vroeg Liz en keek de rest vragend aan. "Jah, ik wil heler worden "riep Lily blij. De rest zei ook wat ze wilde worden. ''Ik las ergens in een blad dat je een carriere model ging worden, Liz'' zei Lisa. ''Jah zie me al in een bikini foto's van laten maken ?'' vroeg Liz sarcastich. "Nee, in ondergoed "zei Anna sirius en gaf het blad aan Liz. ''WAT ?'' schreeuwde Liz toen ze het tekstje las. "Roddelbladen nooit geloven 'zei Lynn terwijl ze haar slippers uit deed en met haar voeten in het water ging staan. ''Jah inderdaad, ik zal nooit poseren in ondergoed'' zei Liz serieus. Sirius wilde wat zeggen, wat niet veel goeds beloofde want hij grijnsde. ''En ik zouw maar oppasen met wat je wil gaan zeggen'' zei Liz lachend. Sirius hield wijselijk zijn mond en iedereen lag slap van het lachen.. ''Komen jullie mee, het avondeten begint zow'' vroeg Lily die ging staan. "Jah oke "zei Lynn en ging staan en pakte Remus zijn hand vast met een rode blos op haar wangen. We liepen naar de GZ maar voordat Liz naar binnen kon gaan trok Sirius me aan mijn arm terug en Liz keek hem vragend aan. "Sssst"siste Sirius en gaf Liz een zoen toen
iedereen de GZ inliep. ''En wat wilde je zonet vragen ?'' vroeg Liz met een kleine grijns "Wilde ik wat zeggen? "zei Sirius plagend. ''Zonet jah'' zei Liz lachend. "Ik wou eigenlijk wat vragen"grijnsde Sirius. ''En dat is ?'' vroeg Liz. "Jah, wil je het echt weten?"zei Sirius pestend. ''Ander vroeg ik het niet, denk je ook niet ?'' zei Liz. "Zal ik het zeggen ?'zei Sirius plagend. ''Jah'' zei Liz. "Of jij met mij en de andere in de zomervakantie mee gaat naar Italië, op vakantie ?''vroeg Sirius lief. ''Oke'' zei Liz. ''Zullen we dan de andere ook vragen ?"zei Sirius en knikte richitng de GZ. Liz knikte. Ze liepen naar de griffoendors tafel en gingen zitten en vroegen het. Iedereenvond het een geweldig idee. "En dat idee kwam van Sirius ''vroeg James lachend. ''Is dat zow raar dan ?'' vroeg Sirius. "Jah, jij komt meestal alleen met goed ideeën als we sercteetje pesten "zei James grijnzend. Iedereen begon te lachen. "Jah, James heeft gelijk weetje "zei Lily lachend. ''Mensen veranderen'' zei Sirius. "Ja, je hebt gelijk "zei Remus triomfantelijk naar Sirius en Liz kijkend. ''Wat nouw ?'' vroeg Liz lachend. "Niks hoor''zei Remus grijnzend. ''Nee nu zeg ook'' zei Liz. "Nou jullie konden elkaar niet uitstaan en kijk nou eens?"zei Remus grijnzend. ''Ow zow'' zei Liz grijnzend. "Wat dacht jij dan?" vroeg Lynn terwijl ze onder de tafel de hand van Remus vastpakte en begon te blozen. ''Niks'' zei Liz. "Laat maar'' zei Lynn terwijl ze een slok van haar pompoen sap nam. Het was gezellig we liepen naar de leerlingenkamer. Liz kon op de meisjesslaapzaal slapen en morgen middag ging ze weer terug naar Spanje. Lynn volgde haar en plofte gapend op haar bed neer. Morgen zou ze naar haar moeder gaan voor 2 dagen en dan zouden ze met ze alle op vakantie gaan, heerlijk! Liz zat met Sirius nog onder op de bank in de leerlingkamer. ''En ga je het hier ook missen ?'' vroeg Liz die in Sirius zijn armen om der heen had. "Jah, 7 jaar hier hebben gestudeerd vergeet je niet zomaar "zei Sirius die de leerlingenkamer nog een keer rond keek. ''Jah dat zeker'' zei Liz. "Weetje, ik hou van je "fluistert Sirius zacht in Liz haar oor. ''Ik ook van jou'' zei Liz terug met een glimlach. "Gelukkig" zei Sirius en zoende haar. Liz zoende natuurlijk terug. Lynn zat boven wat te lezen tot ze haar naam hoorde. Ze kwam van de slaapkamer en zag Remus beneden aan de trap staan. ''Hoi'' zei Remus. "Hee, waarom riep je me?"vroeg Lynn blozend en best zacht maar wel dat hij het hoorden. ''Ow gewoon'' zei Remus licht blozend. "Zullen we wat wandelen buiten?''vroeg Lynn hevig blozend. ''Uh jah is..is..is goed'' zei Remus. Ze liepen naar buiten terwijl Remus haar hand had vastgepakt. ''Mag ik je wat vragen ?'' vroeg Remus beleefd. "Jah hoor"zei Lynn die tegenover hem ging staan en in zijn mooie blauwe ogen keek. ''Wil je verkering met me ?'' vroeg Remus. Lynn keek eerst verbaasd maar lachte toen breed "Natuurlijk! "zei ze en omhelsde hem. Remus zoende Lynn. Lynn zoende natuurlijk terug, terwijl ze zich het gelukkigste meisje van de wereld voelde

LilyEvers
1e jaars
1e jaars

LilyEvers is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 03, 2006 22:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heya.. Very Happy Sorry dat het zolang geduurd heeft maar we hebben het bijde zow erg druk gehad en erg weinig tijd, nouw hier is dan eindelijk een nieuw stuk, We Hope You Like It !!!

xxx-jes van LilyEvers en PinkPrincess

p.s. reactie's zijn welkom, dan weten we op zun minst of iemand ook wel het verhaal leest.

De reis naar huis verliep rustig, voor het eerst geen ophef door James en Sirius. Die zaten ook de hele tijd bij hun vriendinnetje. Na de reis ging iedereen naar huis om een paar dagen later samen weer op een camping te staan terwijl Lily met de receptionist praten over hun plekjes. Als iemand langz zou lopen zouden ze lachen. 5 mensen die met een enorme koffer stonden, en 1 tent. Je kon zien wie er een koppel waren. Liz stond bij Sirius, Lynn bij Remus en James stond achter Lily. ''En nu ?'' vroeg James. "Nummer 405 zoeken, en de tent opzetten" zei Lily die een plattegrond bekeek. We zochten naar nummer 405. Het lag kort bij de zee en we hadden ook een beetje uitzicht erover. "En nu de tent, wie heeft het al eens eerder gedaan"vroeg James hoopvol, foute hoop, niemand had een tent eerder op gezet. ''Jah ikke'' zei Liz dan uiteindelijk toch maar. "Je bent de reddende engel "zucht Lynn terwijl ze de zak omgooit en allemaal stokken ziet en tent stof. ''Nouw nee, deze handleiding eerder, want deze is behendig groot'' zei Liz. "Jah, Lily lees de handleiding even "zegt Lynn lachend en geeft Lily de handleiding die hem begint te lezen. Na veel gelach waren we na een paar uurtjes klaar en gingen we alle spullen erin leggen. "Magische vergroot, I Love it" zei Lynn zuchtend en merkte dat ze 4 2persoons bedden hadden. "Ehm, People. We hebben 3 2persoons bedden "zei Sirius die het niet een groot probleem vond. ''Is dat zow erg dan ?'' vroeg James. "Nee, maar misschien voor de Girlz wel "zei Sirius terwijl hij de meiden aan keek. ''Hey wij hebben niks gezegd'' verdedigde Lily ons. "Nee, maar vinden jullie het erg?"vroeg Remus. ''Jullie moeten gewoon jullie handen binnen boord houden en dan is er niks aan de hand'' zei Lily. "Dat lijkt me logisch "zei Lynn en sjouwde haar hutkoffer naar een bed toe. Liz en Lily trokken hun koffers ook naar een bed toe. James haalde zijn schouders op en volgde Lily, Sirius grijnsde even en huppelde achter Liz aan en Remus schudde even lachend zijn hoofd en ging naar het bed toe waar Lynn bezig was haar hutkoffer uit pakken. Nadat we onze koffers hadden uitgepakt. ''Oke waar gaan we eten, gewoon hier of ergens'' zei Liz."Jah, want ik heb geen zin om 3 weken ziek op bed te liggen als ik kook'' zei Lynn vrolijk ''Jah maar wie zegt dat de rest slecht kookt'' zei Lily. "Weet ik niet, maar ik heb gewoon zin om uit eten te gaan "zegt Lynn en grijnst.''Dan zeg dat meteen'' zei Liz. "Wie betaalt?"vroeg Lily Denkend. Niemand zei iets. "Sorry maar ik heb geen dreuzelgeld "zei Lynn en keek de andere aan. Astjeblieft laat ze dreuzel geld mee hebben. ''Zeg me niet dat ik de enige ben'' zei Liz een beetje pijnlijk. "Ai, dan ga ik wel geld ruilen bij een tovernaars wissel kantoor dinges "zei Lynn en glimlachte even. ''Jah kom nu maar gewoon want dat duurt een eeuw'' zei Liz en pakte der tas. "Oke"zei Lynn schouder ophalend en gooide haar fluwele zakje met Galjoenen, Knoeten en Sikkels terug in haar hutkoffer. Toen we in de stad aankwamen gingen we zoeken naar een restaurant. 'Waar zullen we heen gaan? Chinees, Pizzaria, noem maar op" vroeg James die onbehandig op zijn vingers telden. ''Pizzaria natuurlijk'' zei Lily. "Oke " zei Sirius en liep de verkeerde kant op. ''Sirius andere kant'' zei Liz. "Niet, waar"zei Sirius heilig overtuigd dat hij de goeie kant op ging. ''Jij eigenwijze er staat toch op dat bord in grote letters Pizzaria'' zei Liz. "Oja. "zei Sirius snel en liep grijnzend de andere kant op. Hij schaamde zich voor niets. We gingen allemaal aan een tafeltje zitten en bestelde. "Pizaa! Pizza ooh Pizza "mompelde Lily en bestelde een Pizza. Iedereen lag dubbel om de opmerking van Lily. Het was een erg lollige en gezellige avond. En natuurlijk zoals alle pubers doen, hadden ze ook aardig wat slokken alcohol op, dat James, Lily, Anna en Lisa wankelend naar de tent liepen. Na een heel gedoe kwamen we dan eindelijk allemaal veilig bij de tent aan. Het duurde even voor iedereen naar binnen kon want James moest en zou perse de tent open maken wat na veel getrek nog niet lukt, en Sirius hem was gaan helpen. Het was eigenlijk wel grappig om te zien. Lynn lag helemaal slap van het lachen terwijl zij heen drubbel alcohol had aan geraakt. Maarja, wie zou er niet lachen als ze een dronke James zouden zien. Nadat de meiden de jongens weg hadden gestuurd, zodat de meiden hun pyma's aan konden doen. "Oke, mensen wie heeft mijn pyjama?" vraagt Lily terwijl ze Lynns hele hutkoffer overhoop had gehaalt. Ze had niet zoveel moeten drinken met James dacht Lynn lachend. ''Meschien als je eens in je eigen hutkoffer kijkt'' zei Liz en haalde Lily der pyma uit Lily der hutkoffer. "Oh, huh ?"keek Lily niet begrijpend van Lynns koffer naar de hare. Ze haalde haar schouders op en liep naar Liz. Liz gaf Lily der pyma en deed daarna haar eigen aan. Lynn schoot in haar pyjama en ruimde met een handige spreuk al de troep van Lily op.

De volgende dag spraken de meeste geen woord. Ze hadden knalende hoofdpijn van die Alcohol. De vakantie was super! Ze hadden gezwommen en gezont en nog veel meer. Een half jaar na de hele vakantie kregen ze te horen dat Lisa ongewenst zwanger was van een dronken gast. Ze schrokken allemaal heel erg maar hadden haar bijgestaan. Het kindje van Lisa is nu al 2 jaar oud. De tijd vloog voorbij. Ze waren allemaal voor hun examebns geslaagt en gingen nog steeds super goed met elkaar om. Lin en Remus haddden ook een huisje gekocht in Spanje. Vlakbij Liz. Sirius was een huis aan het zoeken. Maar had eigenlijk het plan om aan Liz ter vragen om samen te gaan wonen,. James en Lily waren verlooft en Anna was verhuisd naar Turkije. Op een mooie zomerdag besloot Lin die vrij had van haar werk Liz opte gaan zoeken. Remus moest wel werken. Lin liep eht pad op en belde aan. Liz deed niet meer zow veel aan zingen. Ze was nu wat ouder, en daar komt ook meer verstand bij. Ze was nu heler geworden in een magiche ziekenhuis in Spanje. Liz lag kotsmisselijk thuis op de bank ze was lijkbleek. Liz was maar weer terug naar huis gegaan en had zich ziekgemeld. De huiself maakte de voordeur open"Hee is Liz er?"vroeg Lin een beetje bzorgt omdat de huiself bijna nooit open deed. ''Mevrouw ligt in de woonkamer ziek op de bank'' zei de huiself die Lin binnen liet"Ziek?"zei Lin en snelde naar de woonkamer. "Liz, wat is er?"vroeg Lin bezorgdt terwijl ze naast Liz neer knielde. ''Ik ben kots en kots misselijk'' mompelde Liz wat chagarijnig"Heb je geen pillen of spreuken er voor?"vroeg Lin ,. ''Tuurlijk wel, alleen ze helpen niet bepaald'' mompelde Liz Raar "mompelde Lin en keek Liz bezorgt aan ''Eerder erg erritant'' zei Liz die recht ging zitten, maar toen kots voelde opkomen en naar de wc rende en over gaf,
"Raar "mompelde Lin en keek Liz bezorgt aan. Lin ging uit haar weg en keek Liz even aan toen ze weer binnen kwam. "Opgelucht?" ''Nouw nee'' zei Liz en ging weer zitten "Een paracetemol al genoemen? die dreuzel medicijnen helpen soms beter dan die magie-troep"zei Lin wijs van haar griepje. 'Jah al gedaan'' zei Liz"Liz,,, ben je zwanger?"gilt Lin uit na een stilte waarin ze na had gedacht over Liz symptomen''Hu ?'' vroeg Liz een beetje stom die wat schrok van Lin der reactie"J ebn misselijk, koorts en de pillen helpen niet" legt Lin een beetje raar uit. ''Sinds waneer ben jij zow een exper ?'' vroeg Liz, die zover ze kon denken toch een heler is. "Sinds ... geen idee, ik dacht erin eens aan" zei Lin terwijl ze haar schouders op haalde. ''Dan heb je verkeerd gedacht'''mompelde Liz. "Verklaar je ziekte dan "zei Lin fluitend. ''Jah weet ik veel, ik kan niks verklaren als ik niks weet'' zei Liz. "Dan gaan we een zwnagerschap test-srpeuk geval opzoeken en kijken of ik het fout heb"zei Lin en pakte een helers-boek. ''Lin naast je zit een heler, weet je nog ? en ik ben niet zwanger!!'' bleef Liz stuk bij stuk volhouden die naast Lin zit. "Ja maar ik zit naast een heler in ontkenningsfase "mompelde Lin vanachter haar boek vandaan. ''Ow nouw hartelijk bedankt'' zei Liz verontwaardigd. "rusitg ik wil gewoon alleen deze spreuk even uitspreken en dan zullen we zien "suste Lin die haar toverstok wees op de buik van Liz. Dit vond Liz nogal erg erritant. "Pregentatum" sprak Lin en een roze flits kwam in Liz buik. Na een tijdje kwam er een roze golfje boven de buik van Liz. ''Maar...'' zei Liz en maakte der zin niet af en liep naar boven, naar der slaapkamer. "LIZ, JE KRIJGT EEN MEISJE"gilt Lin als ze de regel heeft gelezen over de spreuk. Of ik dat nog niet in de gaten had'' mompelde Liz terwijl ze de trap opliep. Lin wou net achter haar aanlopen toen de deur openging. Gewedlig, Sirius stond in de deuropening. "Hee vader" flat Lin eruit. Sirius keek Lin raar aan. "Ja, je word vader "zei Lin iets wat voorzichtig hopend dat Sirius neiut flauw zou vallen of gaan schreeuwen. Sirius keek eerst verbaasd tot het tot hem doordrong ''Waar is Liz ?''. "Boven" zei Lin wijsned naar boven en ze ging snel uit de weg omdat Sirius naar boven stormde. Liz lag boven op haar bed, ze lag op der rug met der armen beschermend om der buik heen en had der ogen dicht en dacht na. "Liz" riep Sirius nar d deur en bonkte op de deur. ''De deur is niet op slot'' riep Liz. rius opende de deur en probeerde het luchtig te vragen "word ik nou vader?" ''Schijnbaar wel'' zei Liz. ''Öh mijn god" bracht Sirius uit en plofte naast Liz neer op bed. ''Zeg dat wel'' mompelde Liz. "Sinds waneer weet je het?"vroeg Sirius en liet zich naast Liz neer ploffen en keek haar aan. ''Zow een 10min. geleden'' zei Liz. "Oh mijn .."Sirius maakte zijn zin niet af, hij wist neit wat hij moest zeggen. ''Jah oh mijn god, nu weet ik het wel'' zei Liz geirriteerd. "Rustig maar "suste Sirius en streelde even Liz haar. Liz zuchtte. "Vind je het leuk of niet" vroeg Sirius. ''Tuurlijk wel, en jij ?'' vroeg Liz en keek Sirius aan. "Ik vind het enig, een kleine Mini-Sirius op de wereld "zei Sirius grijnsend en kuste Liz even. ''Sirius het is een meisje'' zei Liz. "Oh "zei Sirius even verast. "Ook gewedlig toch. Een mini Liz". Liz knikte nee ''Een mini van ons bijde'' zei ze. "Helemaal super"zei Sirius en plante zijn lippen op die van Liz. Liz was inmiddels al een jaar geleden 2 maanden te vroeg bevallen van een schattig klein meisje, wat ze de naam hebben geschonken Faith. En Liz en Sirius waren inmiddels 2 maanden nadat ze erachter kwamen dat Liz zwanger waren in het huwelijksbootje gestapt. Maar er waren ook wat dingen gebeurd wat niet zow leuk is. Dooddoeners hadden de villa waar Liz en Sirius in woonde af laten branden tot een diep gat in de grond. Het was niet meer te redden. Nu woonde ze in een huis net buiten Londen. Maar er was slechter nieuws, Lisa en Anne waren vermoord door dooddoeners, iets wat ze in een groot gat bracht. Ieder woonde weer terug in Engeland, Perkamentus helpen met de orde. Ondertussen had de moeder van Lisa voogdij genomen over Lisa der zoontje nu 3jr. oud was genaamd Chris. Lily kwam nog regelmatig bij hun op bezoek maar sinds Vodlemort sterker werdt niet meer zo heel vaak. Ze was getrouwd nu, met ... jah de Grote James Potter. En Lily was zwanger, dat ook nog eens. Iedereen had het druk en zeker de helers en schouwers, en daarnaast komt er ook nog eens bij, je veiligheid en die van je gezin. Lin was de enige nog die niet getrouwd was, ze was wel verloofd maar van trouwen kwam het niet door de aanvallen en drukte rond hyet schouwers-hoofdkwartier. Liz had ook niet bepaald vrije tijd, de enigste vrije tijd die ze had was als ze in bed lag te slapen. Voor de rest was ze maar heel erg druk met haar werk als heler in het St. Holisto en met haar dochtertje Faith van een jaar oud. Eindelijk in de honderd jaren naar Lin haar gevoel had ze een dag vrij. ze ging naar huis en zakt vermoeid op de bank neer. Liz daarin tegen was vroeger thuis gekomen en had geen vrije dag omdat ze thuis nog vanalles moest doen. Gelukkig sliep Faith in de box die in de woonkamer stond, en nadat Liz eindelijk plofte ze met een zucht neer op de bank en viel in slaap en hoorde daardoor niet de voordeur open gaan. "Liz?" ging het door het huis heen. Lin had besloten Liz op te zoeken, veel te lang geleden. Maar Liz lag slapend uitgeput op de bank, Liz was zow moe dat ze het niet in de gaten had. Lin grijnsde even en sloeg een dekentje om haar heen. Ze liep het huis uit en besloot om bij Remus langs te gaan. Remus deed open en zag toen Lin en gaf der een soort van hey kus. Lin gaf de soort van hey-kus terug en vreog toen "En heb je werk?". ''Al wat voorbedreidingen voor de vergadering voor de orde die vanavond is'' zei Remus. "Jah? daar gaat de vrije avond "zucht Lin en geeft Remus weer een zoen. ''Sorry ik kan er ook niks aan doen'' zei Remus tussen het zoenen door. "Geeft niet, als die Voldemort nou eens ophoudt dan wel" grijnst ze even en gaat naar binnen. Remus grijnsde. Lin grijnst ook even en omhelst hem al ze hem weer zoent. Die avond zat iedereen aan de tafel waar de vergadering van de orde bezig was. Liz had Faith op der schoot zitten. Lin kwam haastig met Remus de vergadring binnen gestormt. "Sorry dat we laat zijn"zei ze vrolijk en plofte naat Liz neer. Liz schudde even grinnikend der hoofd. Nadat Lin en Remus zaten gingen we verder. "We beginnen de vergadering met de vraag wie Lucius Malfidus in de gaten wil houden? "zei 1 of andere vage tovenaar met een bolhoed. ''Dat word al gedaan'' zei Romeo Wolkenveldt. "Dan de vraag wie Severus Sneep wil spioneren"zei de tovenaar verder. ''Dat doe ik wel'' zei een of andere heks. James snoof even en Sirius had zijn vuisten iets gebald maar ze gingen gewoon verder met de vergadering. Het duurde lang, de vergadering was 2u. langer uitgelopen dan normaal gesproken. En Liz was blij toen ze weer thuis was. Zodra Sirius thuis was liet hij zich ploffen op het bed en viel luid snurkend in slaap. Liz zuchtte geergerd en liep met Faith naar Faith der kamer en deed Faith daar een schone luier om en deed haar der pymatje aan en legde der in der bedje en stopte der in en gaf der een kusje op der voorhoofd. Daarna liep Liz zelf naar hun slaapkamer en deed daar der pyma aan en wilde toen in bed gaan liggen maar Sirius lag pal midden op het bed. ''Sirius schuif eens op'' zei Liz en duwde hem aan de kant. Sirius ging brommend aan de kant. Liz ging onder de dekens liggen en viel in slaap, maar midden in de nacht begon Faith te huilen, en Sirius stond mopperend op en liep naar de kamer van Faith, maar ze stopte niet met huilen. Liz hoorde het en stond op en liep er ook heen. Sirius wiegde haar zachtejs maar ze bleef huilen. Hij pakte een rammelaar. Niets, ze bleef huilen. ''Lukt het niet ?'' vroeg Liz die aan kwam lopen.

A la nanita nana nanita ella nanita ella
Mi niña tiene sueno bendito sea, bendito sea
(repeat)

Fuentecita que corre clara y sonora
Ruiseñor que en la selva cantando llora
Calla mientras la cuna se balansea
A la nanita nana, nanita ella

A la nanita nana nanita ella nanita ella
Mi niña tiene sueno bendito sea, bendito sea

Fuentecita que corre clara y sonora
Ruiseñor que en la selva cantando llora
Calla mientras la cuna se balansea
A la nanita nana, nanita ella

En het lukte Faith viel in slaap. Liz legde der weer in der bedje en stopte der in. "Jouw stem is gewoon magische" fluisterde Sirius zacht. ''Nee jij bent er gewoon weinig'' mompelde Liz en liep weer terug naar de slaapkamer. Sirius liep achter haar aan. "Ik weet het "zuchte hij iets verdrietig. ''Dan doe er iets aan'' zei Liz. "Ik beloof dat ik er vaker zal zijn "zei Sirius en ging op het bed zitten. Liz ging weer onder de dekens liggen ''Dat zei je 2 weken geleden ook'' zei ze. "Jah weet ik. Ik stink in Beloven"zucht Sirius verdrietig en ging onder de dekens liggen. ''Het komt wel goed'' zei Liz en gaf hem een zoen en zette daarna het licht uit. "Ik hoop het"zei Sirius en gaf in het donker nog een zoen. En van het een komt natuurlijjk het ander, als je begrijpt wat we bedoelen.

LilyEvers
1e jaars
1e jaars

LilyEvers is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Nov 04, 2006 19:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey allemaal, hier is weer een stukje, zow heb je iets en zow heb je wat meer dan niets Rolling Eyes Wink

xx-jes from Us

De volgende ochtend werd ze wakker gemaakt door een huilende Faith. Liz stond slaperig op, en liep naar Faith der slaapkamer en pakte Faith op en draaide zich om en zag ineens een dooddoener met zijn masker op in de kamer staan. Liz hoorde der hart bonken, ze was weerloos, hier stond ze dan met der kind in der armen en zonder toverstok en een man die al werken was. "Hallo meid"zei de kille stem van de dooddoener. ''Wat moet je ?'' vroeg Liz meteen. "Haar "zei de dooddoener walgend wijsend naar de baby. ''Nooit'' zei Liz. "Wees niet zo dom kind "zei de dooddoener zwaaiend met zijn stokje. ''Wat moet jij met een baby van een jaar oud'' zei Liz. "Hoe moet ik dat nou weten? ik doe alleen wat me gezegt word"snauwde de dooddoener. ''Je krijgt der niet, nu niet, nooit niet'' zei Liz. "Paralitus " zei de dooddoener verveelt en een rode straal kwam uit zijn toverstok. Liz ontweek het. En opeens toen ze keek kwam er een groene lichtstraal op der af en Liz draaide zich snel om zodat het niet Faith raakte en ze zakte door der knieeen met Faith in der armen en blaasde der laatste zucht uit. De dooddoener keerde het lichaam om, pakte de huilende baby en verdwijnselde. Het duistere teken hing boven het huis en er verschenen niet veel later 2 schouwers. De 2 schouwers waren niet bij stom toeval Lin en James. Ze liepen gehaast het huis binnen. ''Ow nee'' zei James. "Liz"schreeuwt Lin paniekerig en rent naar boven. Als ze ziet dat de slaapkamer deur van Faith open is is ze helemaal in paniek en rent naar binnen. Daar blijft stijf van de schok staan. ''Lin, wat heb je ....'' zei James maar zijn zin niet af toen hij ook de kamer binnen kwam en het zag. Lin viel op haar knieen en bleef stil staren naar het lichaam van haar beste vriendin. James zakte er ook naast neer een sloot Liz der ogen ''Waar is Faith ?'' vroeg James ineens. Lin schudde haar hoofd, ze had geen idee. Ze kroop naar Liz toe en haalde zacht een hand door Liz haar haren terwijl de tranen over haar wangen stromen. ''Ze zullen der wel mee hebben genomen'' zei James ''Kom mee we moeten het Sirius vertellen en het melden'' zei James die bedroefd opstond. Lin schudde omgelovig haar hoofd, ze kon het niet geloven. ''Kom Lin, je moet hier niet blijven'' zei James en tilde Lin omhoog. "Nee" fluisterde Lin zacht en begon te huilen op de schouder van James. James probeerde Lin te troosten en kalmeren en toen Lin wat gekalmeerd was zei hij ''Kom mee'' en daarna verdwijnselde en verschijnselde ze op het hoofdkwartier van de schouwers en daar gaf James, Lin een kop thee om wat te kalmeren. Lin keek alleen voor zich. Ze negeerde James, Liz lag daar nu alleen in het huis. De tranen bleven komen. James liep naar een kantoor waar Sirius binnen zat ''Sirius we moeten praten het is ernstig'' zei James droevig. "Wat?" vroeg Sirius wat verstrooidt achter zijn stapel perkamenten. ''Er is weer een duister teken verschenen boven een huis en er is weer iemand vermoord'' zei James. "Wie?" vroeg Sirius terwijl hij James sirieus aan keek. ''Het is Liz sluipvoet, en we konden Faith niet vinden, we vermoeden dat ze Faith mee genomen hebben'' zei James droevig. "WAT!" schreeuwt Sirius uit en staat gelijk op. ''Het spijt me voor je sluipvoet'' zei James medelevend, die niet echt wist wat hij moest doen. Sirius rende de kantoor uit pakte zijn toverstok van een kast en liep de deur bijna uit toen hij bij zijn pols werd gegrepen door Lin. "Ik ga mee"zei Lin terwijl ze haar gezicht doorgemaakte. Het leven liep nu zoals het was. Nadat Faith weg was gehaald werd ze gebracht naar een weeshuis ergens ver buiten Londen. Voor de rest ging het leven van de meeste zoals het in de boeken staat. Een paar jaren verder kreeg Faith te horen dat ze een heks was en naar Zweinstein mocht. Nu zat ze in haar 5e jaar op zweinstein. Faith leek precies op Liz behalve haar kleur ogen en haar die had ze van Sirius. Maar dat is iets wat Faith natuurlijk niet wist. Ze liep nu lachend rond met der vriendinnen, ze zat in Griffoendor en liep langs de ziekenzaal. De meiden waren aan het zingen. Faith spiekte naar binnen, ze zag een grote zwarte hond zitten naast het bed waar Harry Potter in lag, wat ze nogal raar vond. "Naar wie ben je aan het spieken, Faith?"vroeg 1 van haar vriendinnen, Anouk. ''Er staat daar een grote zwarte hond naast het bed waar Harry Potter in ligt'' zei Faith en scheurde haar blik weg en werd aan de kant geduwd door der vriendinnen. "Een hond in de ziekenzaal?"vroeg ze en ging fluitend naar binnen. Faith schude even grinnikend der hoofd.''Here we go again'' zei Faith een beetje zingend, wat zingen en dansen betrof dat is ook een van de dingen wat ze mee had gekregen van der moeder. "Hallo" zei Anouk tegen Harry Potter die haar erg verbaast aan keek, net als de jongen. Faith moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten en zuchte in en uit en zei daarna ''Sorry dat we storen, maar Anouk die is nogal nieuwschierig naar wat die hond hier in de ziekenzaal doet'' zei Faith verklarend. "Oh .. "zei Harry iets verbaasd door het meisje. "Die hond is ehm ... van mij. Hij heet Snuffel" zei Harry wat moeilijk. ''Oke, ik ben Anouk, en dit is Faith'' zei Anouk en wees naar Faith. "Hoi, ik ben Harry "zei Harry iets ongemakkelijk van de meisjes. Anouk grijnsde even en aaide de hond. Faith wist niet of het der verbeelding was maar die hond keek zowat de hele tijd naar der. "Lieve hond zeg" zei Anouk en keek toen even raar naar Harry. "Waarom lig jij hier?"vroeg ze toen. ''Anouk, toverschooltoernooi, remember'' antwoorde Faith herrinerend. "Jah en?" zei Anouk vrolijk en pakte een stoel en staarde Harry vragend aan. ''Anouk laat hem rusten, kom we gaan'' zei Faith gelijk die zag aan Harry zijn gezicht dat hij zich niet gemakkelijk voelde. En die hond keek maar de heletijd naar der, iets wat ze nogal griezelig vond. "Ik heb een belssure op gelopen met Zwerkbal"zei Harry die zich steeds gemakkelijker voelde, als Ron hem nu zo zag. Die was vast in lachen uit gebarsten. Maar dat hoefde al niet want Faith begon al te grinniken. "Faith, het is onbeleefd iemand uit te grinniken " zei Anouk plagend. Faith stak klierend en speels der tong uit. ''Ik ga terug naar de leerlingkamer'' zei Faith ineens. "Nouh, een tong "zei Anouk zogenaamd verbaasd maar volgde Faith wel. "Doeg Harry!"riep ze nog. ''Doei Harry'' riep Faith ook nog en liep toen verder. Na het avondeten slenterde Faith alleen wat door de gangen. Opeens in een van de lokalen stond die zelfde zwarte hond weer en Faith liep het lokaal binnen en deed de deur dicht, Faith was een slim meisje en richte der toverstok op de hond ''Oke het is duidelijk voor me dat je een faunaat bent, want dat merk ik aan je gedrag'' zei Faith. De hond blafte even maar deed niets. Faith zuchte geererd ''Waarom kunnen mensen niet gewoon meewerken'' mompelde ze geirriteerd en zei een spreuk waardoor de hond weer veranderde in een mens. Sirius rekte zich even uit, tijd geleden dat hij een mens was. Toen ze zag wie het was, schrok Faith heel erg der ogen werden groot, en ze werd niet bang zoals de meeste mensen zouden worden dan. Maar ze voelde of ze hem al ergens van kon. Maar Faith had nog wel der toverstok omhoog. "Hoi, Faith"zei Sirius normaal tegen haar, de toverstok negerend. ''Uhhh...hoi'' zei Faith wat twijfelachtig. "Alles goed?"zegt Sirius en kijkt haar even van top tot teen aan. ''Waarom kijk je zow naar me ?'' vroeg Faith ''En waarom voelt het of ik je al jaren ken ?'' floepte ze eruit. "Volg jij het nieuws niet? "vroeg Sirius wetend van zijn status als moordenaar en ontsnapte gek. ''Ow jawel ik volg het wel'' zei Faith. "Waarom vraag je dan niet af waarom een ontsnapte gek als ik hier in Zweinstein doe?" vreog Sirius als de normaalste zaak van de wereld was. ''Vanwege Harry neem ik toch aan, en ik denk niet dat Harry je zomaar als een hond je naast zijn bed liet zitten, met de verhalen van Sirius Zwarts heeft Harry Potter zijn ouders verraden, dus het lijkt me toch wel duidelijk dat je ze helemaal niet verraden hebt'' zei Faith die nu der toverstok liet zakken en een beetje door de war was. "Weetje, je bent net zo slim en ratelt net zo door als je moeder "flapte Sirius eruit. ''Pardon ?'' vroeg Faith verbaasd en keek hem ook zow aan. "Je lijkt op je moeder ... "zei Sirius simpelweg. ''Wat weet jij van der ?'' vroeg Faith die nu nieuwschierig werd over der ouders. Niet wetend dat der vader nu tegenover der staat. "Ik ken haar van vroeger "mompelde Sirius vaag. ''Vertel dan eens iets over der'' vroeg Faith. "Ze zat in Griffoendor, en was beste vrienden met Lin. Ze waren onafscheidelijk maar hadden wel eens ruzie en ze werd altijd boos als ik me weer eens niet gedraagde "zei Sirius grijnsend aan die gedachte. ''Wat is er eigenlijk met mijn moeder gebeurd ? In het weeshuis zeiden ze er niet veel over'' zei Faith. "Je moeder .. je moeder is vermoord door een dooddoener "zei Sirius pijnlijk, die gedachte .... Een traan gleed over zijn wang. ''Je hebt iets met der gehad he ?'' vroeg Faith toen ze de traan zag. "Jah" zuchte Sirius toen hij ineens op schrok van een piepende deur die openging. Een meisje die hem sterk deed herrineren aan remus stond in de deur opening. Haar lange bruine haren hingen om haar verbaasde gezicht en haarblauwe ogen stonden geschrokken. Ze was een ravenklauwer aan haar gewaad te zien. Een 4e jaars. Ze leek iets jonger dan Faith. "Watte?" bracht ze uit. Haar stem deed Sirius herrineren aan Lin. ''Uhh.. Hey Jennifer'' zei Faith die het meisje herkende, Faith had wel eens met Jennifer gesproken. "Hoi Faith en Sirius Zwarts"zei Jennifer die was bekomen van de schrok en er nu heel rustig uit zag. Ze stapte het lokaal binnen en deed de deur dicht. Opeens viel Faith wat in ''Hoelaat is het ?'' vroeg Faith ineens. "Het is kwart voor negen" zei Jennifer rusitg en keek Sirius aan die erg door de war was,. "Wie ben jij? "vroeg Sirius verbaasd. ''Ow dan moet ik gaan. doei'' zei Faith gehaast en snelde het lokaal uit, naar de bieb. "Ik ben Jennifer Lupos, doeg Faith "zei Jennifer eerst tegen Sirius en daarna tegen de rug van Faith. ''Dochter van Remus Lupos en Lin ?'' vroeg Sirius. "Jah" zei Jennifer en ging op een tafel zitten. "Wist je dat niet ?"vroeg ze hem doordringend aan kijkend. ''Nouw niet zeker maar ik zag het wel aan je'' zei Sirius. "Jah, ze zeggen dat ik de haar kleur van mijn vader heb en de ogen van mijn moeder "zei Jennifer trots. Sirius grijnsde. "Wat grijns je? en waarom ben je hier? pakken ze je niet op ofzo ?"vroeg Jen ratelend. ''Als jullie niets doorvertellen, zullen ze dat niet doen'' zei Sirius. "Ik ben geen verrader zoals Wormstaart "zei Jen resuluut. ''Aha dus jij weet het al'' zei Sirius. "Jah, ik heb het gehoord van me pa nadat hij in mijn 2e jaar les gaf "zei Jen en zwaaide met haar benen heen en weer. ''Jennifer mag ik je wat vragen ?'' vroeg Sirius. "Nou?" vroeg Jen nieuwschierig. ''Wat weet jij van Faith ?'' vroeg Sirius. "Dat ze een kind is van de vriendin van mijn moeder die dood is. En dat haar vader onbekent is. Ookal zag ik dat mijn moeder loog "zei Jen en keek hem even verbaasd aan. ''En hoe is Faith zelf ?'' vroeg Sirius. "Geen idee. Ik ken haar niet zo supergoed. Soms met haargesproken maar voor de rest niets, zal wel komen doordat ik een 4e jaars ben en zij een 5e jaars "zei Jen die haar schouders ophaalde. ''En heeft ze niet een of andere reputatie hier op zweinstein ?'' vroeg Sirius didmaal. "Nee niet dat ik weet "zei Jen en keek Sirius nog steeds verbaasd aan. ''Oke, waar wonen je ouders nu ?'' vroeg Sirius. "Die wonen in Greenwitch, waarom wil je dat weten? "zei Jen simpel.''Ow zomaar'' zei Sirius ''Ik zal maar eens gaan nu, want je mag op dit uur niet meer op de gangen zijn'' en verranderde weer in een hond en rende het lokaal uit. Vanuit het geestenrijk keek Liz mee. ''Het word tijd dat ik me er eens mee ga bemoeien'' zei Liz tegen zichzelf en verscheen op de aarde in de bieb van Zweinstein, maar ze was niet zichtbaar zoals de meeste spoken op zweinstein. Ze zweefde naar de plaats waar haar dochter Faith zat, met allemaal boeken om haar heen. Het waren allemaal jaarboeken. Liz zag een boek met een tijd erop auit haar tijd. Met een handzwaai vloog het boek open op een pagina, waar vanaf alles stond wat Faith wilde weten. Faith keek geschrokken op toen het boek openzwaaide en pakte het. Daar stond het dan, zowat alles wat ze wilde weten. Over zowel haar moeder als haar vader. Liz zag der er tranen begonnen te rollen over Faith der gezicht. Liz wou dat ze der dochter in der armen kon nemen, die tranen wegvegen en haar troosten. Het was moeilijk voor Liz om dit toe te zien. Maar ze kon Faith nu niet aanraken, nog niet teminste. En Liz verscheen weer terug in het geestenrijk. Ondertussen rende Faith richting het kantoor van Perkamentus. Hij wist het, hij wist het gewoon al die tijd, dacht Faith kwaad terwijl er tranen over der wangen rolden. Ze kwam bij de vuurspuwer aan, maar ze wist het wachtwoord niet. Maar dat hoefde al niet want de vuurspuwer ging al vanzelf aan de kant en Faith rende zonder pardoes naar boven en zonder te kloppen liep ze kwaad met tranen naar binnen. "Jufvrouw Angels, waar heb ik dit genoegen aan te bedanken?"vroeg Perkemantus vriendelijk en toverde een stoel voor Faith. ''U-u-u wist het'' zei Faith meteen. "Wat wist ik?"zei Perkemantus die gebaarde naar de stoel. ''Wie mijn ouders waren'' zei Faith. "Jah, dat is waar " zei Perkamentus sereen. ''Waarom zei u niets'' vroeg Faith die zich in moest houden om niet te gaan schreeuwen. "Wou je weten dat je vader een moordenaar was? nog voor dat ze konden bewijzen dat hij onschudlig was. Wou je weten dat je moeder was vermoord door een Dooddoener. Wou je dat weten toen je 11 was?" vroeg Perkamentus en keek haar doordringend aan. ''Ik wou toen weten wie ik was, ik wist niet wie ik was, en ik wilde weten wie mijn ouders waren, en waarom was ik in dat weeshuis ?'' vroeg Faith, ze had zoveel vragen. "Zodra je moeder vermoord was is je vader en Lin naar het huis gegaan. Ze zochten jouw maar konden je niet vinden. Ze zijn in de omgeving gaan zoeken en hebben daar een dooddoener met een kindje aan getroffen. De dooddoener is vermoord door een woedende Lin en je vader zorgde voor je. Maar nadat Volemort Lily en James vermoorde en Sirius in de Azkaban belande was jij weg. Jij was in een weehuis, niemand weet hoe je daar kwam "legde Perkamentus uit. ''En niemand deed de moeite om me te zoeken'' mompelde Faith. "Ze hebben je gezocht, jaren en jaren. Maar ze vonden je niet en ze waren bang dat je dood was tot je hier kwam "zei Perkamentus simpelweg. ''En niemand wilde me vertellen wie ik was en wie mijn ouders waren'' zei Faith. "Wilde je het zeker weten toen je 11 was. Toen wisten we nog niet dat Sirius oneschuldig was. "legt Perkamentus uit. ''Jah'' zei Faith zelfverzekerd. "Dan spijt het me zeer dat ik het niet heb vertelt "verontschuldigde Perkamentus. ''Maar dan heb ik nog een vraag, ik zag hem vandaag, waarom zei hij niet gewoon dat hij mijn vader is ?'' vroeg Faith. "Hij heeft moeit mee dat jij heel erg op je moeder lijkt "zei Perkamentus en knipoogde even. ''Op mijn haarkleur en ogen na, maar wat kan ik der nouw aan doen'' zei Faith. "Jij niets, maar Sirius heeft het ongelukkigste moment niet kunnen verwerken, in Azkaban zijn Dementors en die laten je ergste gedachte steeds op nieuw beleven. Hij moet het nog verwerken en had daarom niet vertelt dat hij je vader is "zei Perkamentus en glimlacht even flauwtjes. ''Ow, maar waar is hij nu dan ?'' vroeg Faith. "Hij is denk ik nu zijn vrienden aan het opzoeken "zei Perkamentus. ''Oke'' zei Faith ''Ik denk dat ik maar eens ga, sorry dat ik u lastigviel'' zei Faith nog snel erachteraan. Faith liep naar de leerlingenkamer van Griffoendor en liep er aangekomen door naar de meisjesslaapzaal en schreef een brief waar in stond:
Heey

Ik ben erachter gekomen dat je mijn vader bent.
Ik weet nu niet zow goed wat ik moet schrijven, behalve
dat ik wel blij ben dat ik erachter ben gekomen, en wetend
dat ik familie heb. Nouw ik denk dat ik nu maar eens stop,
want ik weet echt niet wat ik moet schrijven

xxx-jes van Faith.

En Faith stond weer op en pakte de ontzochtbaarheidsmantel waarmee ze naar het weeshuis was gebracht. En ze liep naar de uilenvleugel en gaf haar uil daar de brief en zei zacht ''Deze brief is voor Sirius Zwarts, breng het naar hem'' en de uil knikte begrijpend en vloog weg. Sirius liep verlaten door Greenwitch, met een stukje Perkament in zij hand. Waar de adres en nummer opstond. Hij zuchte en stopte voor de deur. Eindelijk hij zou ze weer zien. Hij klopte even en de deur ging open. Een volwassen Lin staarde hem eerst verbaasd aan maar slaakte een gil en omhelsde hem. ''Lin ik blijf nog graag in leven'' zei Sirius met een grijns. "Sirius .. ik .. "zei Lin met een grijns en keek hem grijnzend aan. Ze gaf nog een knuffel en liet hem toen los "Kom binnen "zei ze met een grote grijns op haar gezicht. Sirius liep naar binnen en zow naar de woonkamer waar Remus zat ''Zow 2 keer binnen 2 jaar is wel erg veel, vind je ook niet maanling'' zei Sirius met een grijns. "Veel te veel, sluipvoet"zei Remus met een grijns en liep naar zijn vriend toe om hem te omhelsen, vriendschappelijk natuurlijk. ''En hoe gaat het met jullie ? zow te zien niet slecht'' zie Sirius die ging zitten in een stoel. "Het gaat goed hoor en met jouw?" zei Remus en ging tegenover Sirius zitten. Lin kwam ook binnen en vroeg in het algemeen "Iemand iets drinken?". ''Nee dankje Lin, nouw ik kom net van zweinstein, ik was bij Harry, en ik heb gesproken met Jennifer'' zei Sirius en was toen even stil en zei toen ''En met Faith''. "Met Jennifer? en Faith?"zei Lin die ook ging zitten. "Waarover?"vroeg Remus verbaasd. Sirius vertelde Lin en Remus wat er allemaal was gebeurd. "Weet Faith het dat jij haar vader bent?"vroeg Lin nadat SIrius alles uit had gelegt. ''Nee volgens mij niet'' zei Sirius zuchtend, opeens vloog er een uil naar binnen. "Fanmail?"vroeg Remus plagend. Sirius pakte de brief en zei ''Nee dochtermail''. Sirius las de brief ''Volgens mij weet ze het nu wel''. "Ik denk dat je dan eens met haar moet praten"zei Lin die de uil wat eten en drinken gaf. Sirius zuchte ''Jah ik denk het ook, maar ik weet niet zow erg goed wat ik moet zeggen''. "Gewoon, het uitleggen waarom je haar in een weeshuis hebt gestopt die wij niet konden vinden en over ... Liz "zei Lin iets wat verdrietig. Ze ging naast Remus zitten en haar glimlach was verdwenen. ''Oke'' zei Sirius wat zacht en naar de grond kijkend.

LilyEvers
1e jaars
1e jaars

LilyEvers is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 10, 2006 19:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hey mensen, voor de lezers van dit verhaal. Gaan we helaas mededelen dat dit het laatste stuk zal zijn Crying or Very sad Rolling Eyes
xx-jes

Het gerpek ging door, ze mijde alle niet gelukkige dingen en haalden veel herrineringen op. Sirius had besloten om in de zomevakantie met Faith te praten. De zomervakantie was al bijna in aantocht dus. De tijd ging weer eens veel sneller voorbij dan dat wij er grip op hebben. De examen van Faith ging goed. Ze hoopte op goede Slijmballen. Jennifer was nog steeds stil en praatte heel soms emt Faith. De laatste schooldag brak aan en in de trien waren alle Zwadderaars de pineut. De 7e jaars van Griffoendor, Huffelpuf en Ravenklauw vervloekte ze als een afscheid groet. Iedereen lag dubbel toen er enorme slakken door de trein schuifelden. Op het perron stond Remus en Sirius al te wachten. Ze douen Faith en Jennifer op halen en naar het huis van Remus en Lin brengen. Sirius sliep daar ook. Hij had geen zin om terug te gaan naar de Grimboudlaan. Faith kwam lachend de trein uit maar stopte toen ze Sirius zag staan. Jennifer daar in tegen rende lachend naar Remus en omhelsde hem. Faith wist niet wat ze moest doen, ze voelde zich wat bevroren. Sirius stond wat onhandig tegenover Faith. Maar Remus besloot zijn vriend te helpen. "Faith, je logeert deze vakantie bij Jennifer"zei Remus glimlachend. ''Oke, dankje'' zei Faith en glimlachte vriendelijk terug. "Kom we gaan "zei Remus en liep samen met Jennifer voor Sirius en Faith door het magische hek. Faith was de hele weg naar het huis stil, ze liepen uiteindelijk het huis binnen waar Lin was. "Hallo "zei Lin vrolijk, ze gaf een Jennifer een zoen op haar wang en remus er een op zijn mond. Ze grijnsde even naar Sirius en keek toen naar Faith. Ze slikte een prop weg en zei toen gemaakt vrolijk "Hallo, Faith". ''Hey'' zei Faith terug die zich niet zow op der gemak voelde, omdat ze hier bijna niemand kon. Het enigste wat ze nog wist van der verleden was een op ander spaans slaapliedje wat al jaren zich steeds op nieuw afspeelde in der hoofd. "Alles goed?'' zei Lin nog steeds met een gemaakt-vrolijke stem. Ze zal zich wel raar voelen nu dacht Lin bij haarzelf. ''Uhh nouwja, jah'' loog Faith. "Je voelt je zeker ongemakkelijk?"vroeg Lin en keek haar aan. Die blik, ze kreeg rillingen over haar lijf. Die blik deed haar zo erg denken aan Liz dat ze niet merkte dat er een traan over haar wang glijden. ''Jennifer wil je Faith even laten zien waar ze slaapt'' zei Remus. En Jennifer knikte en de 2 meisjes liepen naar boven. "Sorry "zei Lin wat ongemakkelijk en veegde de traan weg. Ze zuchte, ze hadden vroeger zo'n moeite gedaan Faith te vinden nu logeerde ze gewoon in haar huis. ''Het is voor ons allemaal nu wat moeilijk, en jij sluipvoet gaat met der praten, vandaag nog'' zei Remus en liep naar de woonkamer. "Ja" zei Sirius schoorvoetend. Hij moet hij dat nou weer voor mekaar krijgen? Vroeger leek praten met meisjes veel makkelijker dan nu, Hij zuchte en liep de trap op. Faith had net der koffer uitgepakt en keek uit het raam en ze wist niet hoe of wat, maar ineens begon ze dat spaans liedje te zingen want zich al jaren in der hoofd afspeelde. Sirius liep de kamer binnen en hoorde het liedje dat Liz altijd zong om Faith in slaap te wiegen. Hij voelde een prop in zijn keel en probeerde die weg te slikken. Hij kuchte even. Faith bevroor zowat en sloeg een hand voor de mond en draaide zich om. "Schrok je?"vroeg Sirius even verbaasd. ''Uh jah, beetje'' zei Faith en ging op het bed zitten in een klaarmakershouding. "Ik wou even praten" begon Sirius ongemakkelijk. Faith keek hem vragend aan om te horen wat hij te vertellen had. "Ik wou even zeggen ... het spijt me dat ik er niet was"zo het was eruit. Sirius keek Faith even aan. ''Waarom had je me naar een weeshuis gebracht ?'' vroeg Faith. "Ik ... ik had geen keus. Ik wou je zelf opvoeden en had je daar heel even gebracht om na Wormstaart af te geven aan het ministerie weer op te halen...maar het ging anders " legde Sirius uit. ''Hoe waren jij en mam vroeger ?'' vroeg Faith ineens. "Hoe bedoel je? Hoe je moeder was? Die was altijd erg met andere bezig en nooit met zichzelf, het tegenover gestelde van mij. " zuchte Sirius even. ''En dat liep geloof ik niet zow goed af, want ze was eerder van zweinstein gegaan he ?'' zei Faith. "Jah, ik had wat met Lin en Liz onderdrukte haar gevoelens maar ze kon er niet meer tegen en was weg gegaan" zei Sirius met zijn ogen neer geslagen. ''En jij ?'' vroeg Faith. "Ik...Ik had haar naar Spanje laten gaan en was verder gegaan met Lin, Tot we 2 weken voor het einde van het schooljaar naar Spanje gingen. Ik had het gevoel niet meer. Ik kon niet verder gaan en heb het uit gemaakt. En later voelde ik het gevoel bij Liz"zei Sirius. ''Waarom uitgerekend Spanje ?'' vroeg Faith. "Jou opa en oma kwamen daarvandaan en ik had zo'n dat Perkamentus wist wat er ging gebeuren als we er heen zouden gaan" probeerde Sirius zoduidelijk mogelijk uit te leggen. ''En dat was ?'' vroeg Faith. "Dat Lin wat met remus kreeg en een Platencontract en ik met Liz en zij had al een platencontract."zuchte Sirius terug denkend aan de goeie tijden. Faith der mond viel onder de indruk open. "Je mond staat open "zei Sirius grijnsend en overbodig. ''Ow sorry'' mompelde Faith met een grijns ''En hoe was jij op zweinstein ?'' vroeg Faith met een grijnsje. "Ik? ik was een arrogante kwal en een Ladies-killer "zei Sirius terwijl hij even in zijn nek krabde. Faith grinnikte ''In wat voor manier bedoel je arrogante kwal en ladies-killer ?'' vroeg Faith. "Dat ik dacht dat ik beter was en heel onaardige grappen uithaalde met iedereen en iedere week een nieuw meisje had. Bijna. Maar niet echt verliefd was ofoz"zei Sirius ongemakkelijk, man hij was echt erg vroeger. Faith kreeg de neiging om te gaan lachen ''En het meeste met Sneep he'' zei Faith met een grijns. "Sneep? oh je bedoelt Secreetje, jah hij was wel erg vaak de pineut. Maar hoe weet jij dat?"vroeg Sirius. ''Ow gewoon, ik vervloek zow nu en dan Malfidus wel eens als hij weer eens wat te klagen heeft'' zei Faith met een grijns. "Dat heb je van mij dus "zei Sirius met een grijns. ''Het klinkt meschien raar, maar is bij jouw wel eens gebeurd dat er een boek opsloeg op de juiste pagina, de pagina waar iets op stond waar je naar zocht'' vroeg Faith. "Nee, er zijn wel rare dingen gebeurt maar dat .. nee dat niet. Ik moest juist alle pagina's door bladeren om 1 zin op te zoeken. Maar waarom vraag je dat ?"Sirius keek Faith vragend aan. ''Omdat dat een tijdje terug bij me was gebeurd'' zei Faith. "En op welke pagina opende die dan?" vroeg Sirius geïntreseerd. ''Waar vanalles in stond over jullie'' zei Faith. "Dat is inderdaad raar "zei Sirius met een frons. Er verscheen een wit licht en er verscheen een geestengedaante de gedaante van Liz die ze dit keer wel konden zien ''Weten wat nog raarder is, als een geest zich ergens mee gaat bemoeien'' zei Liz doodnormaal. "Liz?" zei Sirius met hele grote ogen. ''Jah zover ik weet wel jah'' antwoorde Liz doodleuk. "Maar hoe ... "Sirius begreep er niets van en bleef haar aanstaren. Liz grijnsde ''Er zijn zow manieren'' zei Liz. En Faith staarde zowat naar der moeder. Sirius stond op en reikte zijn hand uit, kijkend of hij haar kan aanraken. En hij kon der aanraken. Sirius streelde haar wang maar hield zich niet langer in en knuffelde haar. ''En heb je me gemist'' zei Liz grijnsend. "Jah wat dacht jij dan "zei Sirius en keek haar aan. Ze was niets verandert sinds de dag dat ze dood was. ''Je veranderd niet als je sterft'' zei Liz die zijn blik zag ''Maar je verstand wel''. "Ik ... het is zo....Onverwachts "bracht Sirius uit en knuffelde Liz nog een keer. Toen Jennifer ineens doodleuk de kamer in kwam wandelen. "Mam wacht beneden op ons voor het eteb"zei ze tegen Faith en Sirius, ze had Liz niet gezien. Maar ze keek naar waar Faith naar staarde en haar mond viel open van verbazing. ''Hey Jennifer, zeg maar tegen Lin dat ze eraankomen, en zeg maar niks over mij'' zei Liz. "Hoe weet u "maar Jennifer maakte haar zin niet af en liep al naar beneden zich afvragen hoe dat geest-spook geval haar naam wist. Liz keek naar Faith die der verbaasd aanstaarde. Liz grijnsde en zweefde naar Faith toe. ''Heb je nog vragen ?'' vroeg Liz met een grijns. Sirius keek ze aan. Eindelijk, zijn gezinnetje bij elkaar. ''Nee'' zei Faith wat verbaasd. ''Ow en dat liedje wat al jaren door je hoofd spookt en wat je net zong'' zei Liz en ging naast Faith zitten en sloeg een arm om der heen en Faith keek der aan ''Dat zong ik vroeger voor je toen ze klein was en voordat ik stierf'' maakte Liz der zin af. "Jah, iets wat ik nooit goed kon en je dus nooit in slaap kon wiegen "zei Sirius grijnzend. ''Jah in de hoop dat je 's avonds en in de nacht maar niet ging huilen en bleef slapen'' zie Liz. "Maar je was wel lief hoor" knipoogde Sirius naar Faith. ''En dat ben je nog, en sterk en prachtig'' zei Liz en gaf der dochter een kus op der voorhoofd wat ze vroeger altijd deed. Faith glimlachte een beetje. ''En nu moet ik weer gaan'' zei Liz en stond op en zweefde weer een stukje boven de grond. "Echt?"vroeg Sirius teleurgsteld. ''Voor geesten zijn er helaas ook regels'' zei Liz. "Kom je dan nog weleens voor Lin" vroeg Sirius en keek haar schattig aan. ''Zal ik doen'' zei Liz. ''Ik zal jullie even alleen laten'' zei Faith met een grijns die ze probeerde te onderdrukken en liep naar onder. Sirius keek Faith even grijnsend na. "Wat een schat van een dochter he?"zei hij en gaf Liz een zoen. ''Jah, ik heb al die jaren alles gevolgd, en met alles bedoel ik echt alles'' zei Liz die een nadruk op het laatste alles en daarbij een beetje kwaad klonk, ze wist nog goed dat ze had gezien een week nadat ze gestorven was, Sirius Faith naar James en Lily had gebracht voor een avondje om na te denken had hij gezegt, maar had gelogen en naar een kroeg was gegaan, zich daar zow ongelovelijk dronken had gevoerd dat hij met een of andere hoer wild was gaan zoenen en daarna met der in bed was gedoken. Sirius kleurde even rood. "Sorry" mompelde hij en keek even naar buiten. ''Nu heb ik een vraag, wat in vredesnaam bezielde je!!!'' zei Liz die zich moest onderdrukken om niet te gaan schreeuwen. "Ik was dronken "zuchte Sirius, zelf wist hij helemaal niets meer van de avond in de kroeg maar had het later te horen gekregen van een James die zich helemaal slap had gelachen. ''Jah en of je dat was'' zei Liz kwaad. "Ik dacht dat ik met drank even al mijn gevoel en verdriet kon weg drinken "zuchte Sirius. Liz deed der armen over mekaar en trok een wenkbrauw op ''Heeft het geholpen ?''. "Nee, het gevoel kwam erger terug en ik heb me 3 maanden alleen opgesloten met Faith en haar verzorgt "zuchte Sirius en ging op de grond zitten met zijn handen in zijn hoofd. Liz zakte voor hem neer ''Nadat Harry Voldemort uiteindelijk zal hebben verslagen, word alles weer het oude, dat beloof ik je'' zei Liz en gaf hem een kus op zijn lippen en verdwijnde toen langzamer hand terug naar het geestenrijk. Daar kwam Lily naar der toe gezweefd het liefste wilde Liz gaan huilen, maar ze hield zich met veel moeite in. "Wat is er?"vroeg Lily bezorgd en knuffelde Liz even. ''Niks'' loog Liz en zweefde daarna weg. Lily zuchte en zweefde achter haar aan. Faith droog inmiddels der echte achternaam, Zwarts. Nu waren Harry, Ron, Hermelien, Ginny, Marcel, Luna, Jennifer en Faith op het ministerie verwikkeld tussen de dooddoeners. Ze waren aan het dueleren met dooddoeners. Dat heb ik weer, dacht Faith verwoed die met Bellatrix van Detta aan het dueleren was. ''Denk je nouw echt dat je mij kan verslaan klein meisje'' zei Bellatrix lachend. Faith zei niks maar dueleerd verwoed door. Terwijl de rest ook in een duel verstikkeld was. Iedereen was in een strijd, de orde was er nog niet en Jennifer was bezig met Lucius Malfidus. Hij sneerde steeds opmerkingen maar ze was geconsentreed. ''Nog niet moe ? Kom op zeg je bent een Zwarts, maak het nog niet meer ten schande dan jij en je afschuwelijke vader al gedaan hebben'' sneerde Bellatrix vol walging. Faith wist niet waar het vandaan kwam maar haar volgende vloek was zow sterk vol woede dat Bellatrix achteruit vloog. Bellatrix werd woedend ''Hoe durf je'' zei ze woendend. Maar dat boeide Faith niet ze was blind van woede. En het duel tussen haar en Bellatix was nog meer toegenomen er schoten nog meer en snellere vloeken langs hun oren. Al dat dansen kwam toch wel vanpas. Bellatix schoot supersnel een vloek op Faith af. Faith ontwijkte het maar net door achterover te bukken en kwam weer snel recht en kaatste een vloek terug die Bellatrix ontweek. De deur vloog open en opeens kwam zowat de hele orde binnen inclusief Perkamentus wat niet vaak gebeurde. Iedereen keek om naar Perkamentus en de rest die binnen stormden. In een waas zag Jennifer haar vader en moeder, meer kon ze niet zien want ze werd naar achteren geblazen door Lucius. Faith lette ook niet op en werd ook naar achter geblazen door Bellatrix en knalde tegen een kast aan waar allemaal profeten op stonden. Faith viel met kast en al om. Ze lag nu op de grond met sneeen in haar gezicht, en een stuk glas in der been en rechtonder in haar buik. Faith trok het stuk glas in haar been met een erg pijnlijk gezicht eruit, maar dat stuk in haar buik zat te diep, het deed een helsepijn. Faith stond met veel moeite op. Sirius sprong snel voor Bellatrix en vocht verder. Jennifer krabbelde iets overeind en keek even Faith angstig aan. Ze zag er wel erg kwaad uit. Woedend was zacht uitgedrukt voor Faith. Faith stond nu recht. Faith pakte de toverstok en snelde naar Jennifer toe. ''Alles oke ?'' vroeg Faith. "Jah "zei Jennfier met een pijnlijke Glimlach. "Jah is goed "zei Jen terwijl ze wat trilliger haar toverstok op een grijnzende dooddoener had gericht. Er werd van bijde kanten een vloek op ze afgestuurd ''Nu!!'' riep Faith en trok Jennifer mee naar beneden, terwijl de spreuk de dooddoeners zelf raakte. "Goeie"riep Jennifer terwijl de dooddoeners neer vielen.Faith en Jennifer kwam weer grijnzend omhoog. Faith draaide zich om en zag dat der vader geraakt was door Bellatrix en toen gebeurde het, hij viel achter een gordijn ''Nee!!!'' gilde Faith, de woede gierde door haar lijf. Perkamentus liep de kamer ondertussen uit met Harry. Faith trilde van de woede. Ze begon zich raar te voelen. De vloer begon onder iedereen hun voeten te trillen, als een soort aardbeving. ''Nee Faith, nee, nee, doe dat nouw niet'' zei Liz die vanuit de geestenwereld meekeek. Het kwam als een soort uitbarsting. Remus kreeg in de gaten wat er aan de hand was ''Iedereen duiken nu!!!'' riep hij. Iedereen dook, behalve die dooddoeners natuurlijk. Faith zorgde voor een soort ontploffing wat ze niet onder controle had en daarna waren alle dooddoeners in een klap knock-out. Dit koste Faith zoveel kracht dat ze bewusteloos raakte en door haar benen zakte. "Faith"gilde Jennfier paniekering toen ze Faith zag neervallen. Ze stond op en rende naar haar toe. ''Nee verdomme nee, dit kan niet, dit mag niet gebeuren'' zei Liz verwoed in het geestenrijk. Er verscheen een nieuwe geestengedaante. Die van Sirius. "Hee lieverd"zegt die doodleuk naast haar. ''Waarom kon je in vredesnaam niet duiken, of een schildspreuk!!''riep Liz verwoed, ook al wist ze dat dat eigenlijk niet kon. Liz zweefde kwaad weg. Nu is ze weer alleen, dacht Liz. "He hallo! jij kon dat ook dan wel doen "riep Sirius verontwaardigt. ''Jij had een toverstok, ik toen niet. Ik had een baby in mijn armen, jij niet!!'' zei Liz kwaad die terug was gezweefd in tegen zijn borst aan prikte. "Jah en? Ik kan er niets aan doen, wat denk je zelf! dat ik hier graag ben! dat ik graag dood wil zijn! Nee, ik wil het liefst gewoon dat ik en jij nog leven en een gezin vormen met Faith" brulde Sirius woedend. ''Denk je dat ik dat niet wil !!! Denk je dat ik niet liefst samen met jouw Faith had opgevoed, in plaats dat ze moest lijden in dat stome weeshuis!!! Maar ik heb me erover heen gezet, want ik ben al 13 jr. lang dood!!!'' riep Liz woedend terug. "IK NIET. IK BEN NET DOOD! IK HEB 13 JAAR LANG IS AZKABAN GEZETEN. DENK JE DAT IK DAT LEUK VOND? OM NIET BIJ FAITH TE ZIJN EN ALLEEN MAAR DE GEDACHT KON HEBBEN DAT JIJ DOOD WAS EN ALLES MIJN SCHULD IS"schreeuwt Sirius buiten zichzelf van woede. ''ACH VAL TOCH KAPOT, OCH NEE DAT GAAT NIET WANT DAT BEN JE AL!!!'' riep Liz woedend terug ''NOG IETS TE MELDEN ??''. "JAH WAAROM DOE JE ZO? IK KON NEIT BUKKEN OF DE SCHILDSPREUK GEBRUIKEN. ANDERS LEEFDE IK NOG" schreeuwde Sirius en zweefde kwaad weg. "Oja vergeten dat jullie hier ook zijn" zei Sirius iets ongemakkelijk tegen zijn beste vriend. ''Ow maakt niks sluipvoet, het is niet veel nieuws dat jullie zow tegen mekaar doen'' zei James. ''Jah het is net of ze nog 21 is'' mompelde Sirius. Lily probeerde Liz te kalmeren. Maar dat mislukte, want Liz hoorde wat hij zei ''EEN NIEUWTJE VOOR JE, INPRECIEPE BEN IK NOG 21'' scheeuwde Liz woedend en zweefde nu kwaad weg. "Oeps"zei Sirius na een dodende blik van Lily die Liz snel achter na zweefde. ''Of ik het fijn vond om met 21 te sterven'' mompelde Liz kwaad. "Rustig Liz, hij is ook net dood. En hij heeft pas net Faith een beetje leren kennen dus voor hem is het ook niet makkelijk "suste Lily. Liz zuchte ''Ik weet het'' zei Liz. "Nou, laten we kijken of het goed gaat met Faith "zucht Lily met een troostende hand op Liz schouder. ''Jah is goed'' zei Liz. "Kom, laten we thee drinken ofzo" zei Lily en keek Liz vragend aan. ''Nee dankje'' mompelde Liz. "Oke" zei Lily en zweefde terug naar James die bij Sirius stond te praten. Tijd gaat weer eens sneller dan wou ooit zullen begrijpen. Fiath heeft het moeilijk gehad toen Sirius overleed maar heeft ent als Harry het van haar af gezet. Het 6e jaar ging voorbij. Het gebeurde precies zoals in de boeken. Harry kreeg les van Perkamentus in Gruzielement,. Perkamentus ging aan het eind dood, tot de schok van iedereen. De zomer kwam en ze besloten allemal in het nest die magische vergroot was te slapen om de huwelijk van Bill en Fleur bij te wonen. Het was fijn dat er nog eens iets leuks gebeurde. Faith was nu van zweinstein af. Ze ging een schouweropleiding doen, wat haar goed afliep. Jennifer zat nog steeds op Zweinstein. met haar cijfers ging het goed. Haar moeder Lin, was nog steeds gelukkig met Remus. Ook zei had het moeilijk met de dood van perkamentus maar ze redde haarzelf wel, zoals altijd. De weken na de bruiloft ging snel. Na 2 maanden was Faith een schouwer en pakte veel dooddoeners op. Faith zat nu in der appartament ergens in Londen, ze woonde daar nu. Ze zat op de bank een boek te lezen. De deurbel ging luid door de kamer heen. Faith stond op ''Wie kan dat nu weer zijn op dit laatte uur'' mompelde ze en ze maakte de deur open. "Heey" klonk een vrolijke stem. Het was Hermelien die inmiddels vrienden is geworden met Faith. ''Hey'' zei Faith en liet Hermelien binnen. "Alles goed?"vroeg Hermelien en hing haar jas aan de kapstok. Jah hoor en jij ?'' zei Faith. "Jah ook "zei Hermelien maar het leek dus niet zo. ''Ik zie aan je van niet, dus vertel maar'' zei Faith terwijl ze bijde op de bank gingen zitten. "Harry die is nog steeds niet terug van zijn reis en nu is ron hem zoeken maar dat is ook een week geleden"zuchte Heermelien dramatische en pulkte nerveus aan haar haar. ''En wat wil jij nu gaan doen ?'' vroeg Faith. "Ze zoeken maar ik kan het niet alleen, ik ben maar een Heler en daarom wou ik .. "Hermelien durfde har in niet aftemaken bang voor een nee. ''Vragen of ik mee wil ?'' vroeg Faith. "Jah "zei Hermelien blozend. ''Oke mij goed'' zei Faith. "Hm .. zullen we morgen dan afspreken"zei Hermelien iets vrolijker. De volgende dag kwam Hermelien al vroeg Bij Faith aan en ze gingen op pad niet wetend wat aan te treffen. Ze vonden Harry en Ron bij de Villa van de Vilijns in gevecht.Harry nam het tegen Voldemort op. Het duurde niet lang voordat Hermelien en Faith ook aan het dueleren waren met dooddoeners. Ron was met Bellatrix en omdat die hem uitschold werd hij boos en vermoorde haar. Hermelien vocht met Lucius en vermoorde hem ook. Faith was in een duel met Sneep, het was hard aan hard, nek aan nek. Maar Faith overwon hem en Sneep stierf. Harry vocht met Voldemort, hij wist dat zijn Gruzielementen dood waren en vocht dus heel sterkt. Uiteindelijk vuurde Harry een vloek op Voldemort af. De tijd leek stil te staan en de vloek raasde langzaam op Voldermort af en raakte hem volop in de borst. Harry had de avada kadavra vloek gebruikt, eindelijk werd er een eind gemaakt aan het leven van heer voldemort. Eindelijk na jaren lang leven in angst was hij verslagen. Mensen vierden het overal. Ze schreeuwde het uit waardoor deuzels iets merkte. Zelfs in de geestenwereld was het feest. Mensen werden gelukkig oud, kinderen leefde veilig.

LilyEvers
1e jaars
1e jaars

LilyEvers is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 10, 2006 19:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Deze Fan Fiction mag gesloten worden

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand