Auteur |
Bericht |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 17:49 |
 |
Ik hoop dat veel mensen Sleepy Hollow hebben gezien ^^ Ikzelf had geen tijd, maar ik heb hem wel op DVD xD
Anyway, ik was net een beetje aan het rondsurfen op internet en toen vond ik een filmpje. Het is een flashfilmpje over een soort sprookje.
Toen ik het zag moest ik meteen aan Burton denken, gewoon om de stijl waarin het is gemaakt en verteld.
En omdat ik dat jullie niet wilde onthouden, kunnen jullie hier klikken ^^ Ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden en ook of jullie de link met Tim leggen, net als ik ^^ |
 |
Nariël Oronar
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 06, 2007 17:58 |
 |
@Pottergirl: Het is inderdaad ongeveer dezelfde stijl! ^^
Ik heb lang niet al zijn film gezien (daar is mijn DVD-budget te klein voor), maar ik vind hem echt geweldig!
Edward Scissorhands is één van mijn favorieten. Dat is zo'n lieve film! En Johnny is echt fijn.
Deze week was Sleepy Hollow op tv. Leuke film. Alleen een piepklein beetje overdreven toen dat marteltuig openging en al dat bloed eruit stroomde. Niemand kan zóveel bloed hebben o_O
Beetlejuice is fijn om met vrienden naar te kijken. Wij hebben dat ooit eens gedaan op een Halloweenfeestje (voor ik wist wie Tim Burton was, al een hele tijd geleden dus), en we lagen echt plat van het lachen.
Ik moet Nightmare Before Christmas eigenlijk op DVD kopen, het is al veel te lang geleden sinds ik die film voor het laatst zag. *gaat DVD kopen* |
_________________ Rock Werchter 2007 ♥ |
|
  |
 |
Tarantallegra
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
129 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 0:40 |
 |
Doet zeker een beetje Burtonesque aan (: Wordt versterkt door de rijmvorm voor mij denk ik [kuch]The Melancholic Death of Oyster Boy, Vincent[/kuch] want bij de rest van de filmpjes van dezelfde maker heb ik dat niet [the Little Girl Who Was Forgotten By Absolutely Everyone (Even The Postman) vind ik dan ook bij far het beste ]. (: Wel superknap gemaakt.
Citaat: | Deze week was Sleepy Hollow op tv. Leuke film. Alleen een piepklein beetje overdreven toen dat marteltuig openging en al dat bloed eruit stroomde. Niemand kan zóveel bloed hebben o_O |
Dude, ja, dat is zo prachtig. Maar ach, het was natuurlijk in Ichabods herrinering/droom, het kan best zijn dat 'ie iets heel engs gezien heeft en dat dat een keer of wat vermenigvuldigt is ofzo.
Hoewel, volgens mij had die vleermuis in verhouding ook heel wat bloed...
Oud nieuws misschien, maar ik ben trouwens benieuwd hoe die rechtzaak met Lisa Marie af gaat lopen.  |
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 12:43 |
 |
Hier even wat nieuws over de nieuwe Burton film met Johnny Depp, Alan Rickman en Helena Bonham-Carter:
Uit een vage bron zou de trailer er als volgt uit gaan zien:
SPOILERS! | [selecteer] REVENGE
1 - London alleys / People walking down street / Shop / "...Dark
street...Above a small shop..."
2 - Depp taps photo / Depp, woman with child / Carter: "Barker his
name was..." / "...Barber and his wife"
3 - Rickman turns from man / Police hit Depp, drag him away / Woman
with child looks on / "...Everything he
loved...Destroyed...Sorrow...New man was born"
4 - From Director Tim Burton (Card) / Ship sails thru London / Depp,
boy look on
5 - Dark alley / Depp enters shop, looks at barber chair /
Bonham: "Benjamin Barker" / Depp: "No Barker...Sweeney Todd now" /
Depp gazes out window
6 - Depp standing outside / Depp, Bonham peer out window at Rickman
and man / "...He will have his revenge"
7 - Depp shows Carter razor from case / Bonham: "...Leave it all
behind you now" / Depp: "...No...Fifteen years dreaming...Wife and
child"
8 - Building / Depp repairs barber chair / Lifts cover revealing
child's body / Depp spins wheel / Trap door shut /
Depp: "...Desperate times..."
9 - Depp wipes off chair as door opens to shop / Depp: "...Desperate
measures are called for"
10 - Intro: Johnny Depp / Depp turns, reaches for razor and holds it
in front of his face / Man: "...How about a shave...Good friend
Sweeney"
11 - Intro: Helena Bonham Carter / Rises next to Depp / Blows off
pastry / Flirts with Depp
12 - Intro: Alan Rickman / Turns from door / Rickman as Depp prepares
to shave him: "...Merry mood today Mr. Todd"
13 - Depp sings in street as people pass by / Depp: "I will have
vengeance...Salvation"
14 - Door opens to ballroom / Long haired man turns to door / Hand
caresses books
15 - Depp to Rickman: "...Guarantee...Closest shave you've ever
known" / Rickman raises eyebrow
16 - Man twirls cape / Man to Depp: "May the good Lord smile on
you" / Eyes look down
17 - Depp slashes at man in barber chair / Carter brings out
pastries / Depp steps on lever sending body down trap door / Carter
peeks down / Depp opens razor / Depp, Carter walk on pier
18 - Depp, Carter at wedding altar / Depp tosses top hat down trap /
Carter: "...Mad" / Depp nods / Depp, Carter dance
19 - Razor comes down / This Christmas (Card)
20 - Depp waves razor / Cohen: "Mr. Benjamin Barker" / Depp in mirror
21 - Razor / Never Forget (Card) / Bloodied hand touches photo of
woman and child
22 - Rickman peers thru peephole seeing man with razor approaching /
Depp: "...Years no doubt have changed me"
23 - Razor / Never Forgive (Card) / Woman turns handle on meat
grinder as man watches
24 - Pastry cups filled / Carter leans on Depp: "We could have a
life, us two" / Depp looks up
25 - Carter opens large oven door / Man smiles / Depp, Carter dance
in shop / Woman screams / Depp, Carter in field / Man looks skyward
26 - Rickman presiding in courtroom: "May the Lord have mercy..."
27 - Depp slashes out with razor / Blood splatter
28 - Title: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
29 - Depp with razor: "At last my arm is complete again" /
Carter: "...All very well...Do about him" / Hand sticking out of trunk
30 - Music [/selecteer] |
http://i11.photobucket.com/alb.....ney013.jpg |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 13:19 |
 |
Ik heb enorm veel zin in Sweeney Todd ^^
Tim Burton: Oeh, die films vind ik erg leuk. Edward Scissorhands is denk ik wel mijn favoriet. Dat is zo'n mooie, grappige en verdrietige film. En Johnny Depp acteerd natuurlijk super goed. Sleepy Hollow vond ik ook heel erg leuk. Lekker griezelig. Totaal geen film voor mij, maar ik vond hem toch leuk ^^
Charlie and the chocolate factory vond ik ook heel erg leuk. Daar zit gewoon zo veel humor in:P
Veel meer heb ik er niet gezien van Tim Burton geloof ik. Een klein stukje van the corpse bride en ik wil graag Ed Wood zien.
Goh, die Burton heeft wel wat met Johnny Depp in de hoofdrol he  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 22, 2007 11:39 |
 |
Oh my, tim burton is geweldig!! Heb bijna al zijn films gezien en ze zijn zo cool en luguber. Hij is echt een 1 of a kind.
En ik heb echt kei veel zin in sweeney todd. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 22, 2007 11:48 |
 |
Vanochtend Sleepy Hollow maar eens weer gekeken :') Heel fijn om te zien voor je ontbeten hebt [A]
Anyway, ik werd maar weer eens met m'n neus op de feiten gedrukt: Tim Burton is geweldig <3 Ik hou echt van zijn stijl, je kunt meteen zien dat hij een film heeft geregisseerd (:
Ik heb zoals veel Tim Burton fans ontzettend veel zin in Sweeney Todd <33 Ben erg benieuwd (: |
 |
Ballatrix
Dreuzel

Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 22, 2007 14:21 |
 |
Ik heb ook zin in Sweeney Todd. Wat ik erg leuk vind is dat er zoveel (3 ) HP spelers in voor komen. Dat zal toch ook leuk zijn voor hen op de set.
Mijn favo Burton film is Edward Scissorhands. Die is gewoon zooo lief en mooi. |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 18:56 |
 |
Ballatrix schreef: | Mijn favo Burton film is Edward Scissorhands. Die is gewoon zooo lief en mooi. |
Als je een Nederland bent dan heb je geluk, want hij is vanavond op RTL7. Om half 9. Ik heb de film nog nooit gezien, maar hij lijkt mij echt heel erg leuk. Ik zit dus vanavond voor de tv deze film te kijken. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 21:08 |
 |
Ik ben echt Tim Burton fan. Vooral ook de combinatie van Johnny Depp en Helena Bonham Carter, die vaak in zijn films spelen vind ik geweldig.
Enkele favorieten:
Sleepy Hollow
Edward Scissorhands
Planet of the Apes
Corpse Bride
Charlie and the Chocolate Factory
Maar ik ben gewoon fan van zijn films. Kan ook niet wachten tot Sweeney Todd uitkomt. Alan Rickman, Johnny Depp EN Helena Bonhan Carter in 1 film, wat wil je nog meer?! |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 22:14 |
 |
Ik zat dit topic net eens door te lezen en het viel mij op dat de trailer van Sweeney Todd hier nog niet eens staat! : O Like, WTF!
KIJK UIT: Spoilers! Click!
SPOILERS! | [selecteer] *awed*
Echt, de eerste keer dat ik die trailer zag zat ik te hyperen op m'n stoel xD Johnny is zo SEXY. En woah... de hele sfeer die de film uitademd, echt zo geweldig Burton-like <3 Johnny die zingt is trouwens ook erg kippevelopwekkend :')
Helena ziet er ook weer lekker scary uit en echt de halve HP-cast zit in deze film geloof ik xD Heerlijk.
Ik zie echt zo ontzettend uit naar die film xD [/selecteer] |
Sweeney Todd komt in Nederland uit op 24 januari 2008.
Heel toevallig ben ik vrij die dag, dus je kunt al raden wat er die dag in mijn agenda staat :')
Oeh en vanavond is/was Edward Scissorhands op tv. Ik hou echt van die film, ik heb hem al zoooo vaak gezien en hij blijft mooi <3 De combinatie Johnny Depp/Tim Burton is geloof ik een van de beste acteur/regisseur combinaties ever.
De films van Burton die ik op dit moment bezit :')
- Big Fish
- Corpse Bride
- Edward Scissorhands
- The Nightmare Before Christmas (+ Vincent & Frankenweenie)
- Planet of the Apes
- Sleepy Hollow
- Charlie and the Chocolate Factory
En heel hoog op het verlanglijstje staan Beetle Juice en Batman (+ Batman Returns) en zijn boek natuurlijk (: Maar ja, die is kinda... duur xD Dus dat word sparen.
Wat ik trouwens net op imdb.com zie staan is dat Timmeh voor 2009 alweer een nieuwe film op het programma heeft staan, genaamd 'The Spook's Apprentice', naar het boek van Joseph Delaney. Omschrijving die gegeven wordt op imdb.com:
A teenage boy training to be an exorcist in the 1700's, must learn how to exorcise ghosts, contain witches, and bind boggarts.
Ik moet zeggen dat dat inderdaad wel klinkt als een verhaal voor een typische Burton-film. Laten we hopen op een rol voor Johnny :') Hoewel ik er niet vanuit ga dat dat een hoofdrol gaat worden, aangezien er staat dat het over een tienerjongen gaat xD But still ^^
EDIT: Betere kwaliteit van de trailer gevonden (: Kijk uit voor SPOILERS! Klik! |
Laatst aangepast door Pottergirl op Di Nov 20, 2007 22:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Nov 20, 2007 22:17 |
 |
@Pottergirl ja dingen van Sweeney Todd worden ook al in het Helena Bonham Carter topic besproken. Maar ik denk je het beter hier kan doen. Nu staat namelijk in elk topic een klein beetje. Volgens mij staat er namelijk ook al wat in het Alan Rickman en Johnny Depp topic.
Ik wil de film Sweeney Todd ook echt heel graag zien. Hij lijkt mij echt zo leuk. Machteld en ik kwamen zelfs al met een Sweeney Todd meet. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
eilonwy
4e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 14:28 |
 |
Ik vind hem echt briljant!
Heb gister Edward Scissorhands gezien,... en omg wat is dat een briljante film... die stad met die afschuwelijke pastelkleurtjes.. en dan Edward, ik heb heel de film wel 300 keer 'aaaaaaaahw' gezegd..
Met hij is zo schattig! En zo'n briljant pak en geweldig Robert Smith haar Briljant...
Ook Nightmare before Christmas vind ik geweldig, en meestal hou ik niet van films waar veel in word gezongen.. maar bij die film past het gewoon
Ik wist niet dat Planet of the apes & big fish ook van hem waren,.. en dat zijn ook echt briljante films
De batman films zijn ook heel tof, alleen mars attack´s, vond ik echt 1 van de slechtste films ooit... |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 14:37 |
 |
Sleepy Hollow is ook een van mijn favo Johnny Depp films.
Ik heb hem nog maar 1 keer gezien, maar hij is gewoon leuk en spannend.
De film is leuk in elkaar gezet en ik had best een hoop schrikmomenten, geloof ik. Dat maakt het leuk en spannend. Okéééé ik zal niet zeggen dat ik hem niet een ietsiepietsie eng vond, maar het was gewoon een erg leuke sfeervolle film.
Charlie and the chocolat factory is weer een heel andere film, maar niet minder leuk. De muziek is echt grappig en Johnny speelt weer geweldig. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Moonslave
Schoolkampioen

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 21, 2007 17:49 |
 |
@ Eva: Als er een Sweeney-Todd meet komt, ga ik zeker en vast mee! Agenia en ik hadden het een tijdje geleden ook het idee Dan zijn we toch al met 4 ^^
Ik weet niet meer of ik hier al gepost heb,ik ben echt een grote fan van Tim Burtonfilms. Ze hebben allemaal juist dat ietsje meer, wat sprookjesachtigs. Vooral bij Sleepy Hollow en Edward Scissorhands is dat zo. Ik hou van die 2 films, echt hard <3
Charlie and the chocolate factory vind ik ook zo'n prachtig bewerking van het boek. En niet alleen omdat Johnny Depp en Helena Bonham Carter er in meespelen en Danny Elfman de muziek doet hoor  |
  |
 |
|