Auteur |
Bericht |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 16:59 |
 |
Ik ben eigenlijk wel tevreden hoe alles gaat. Ik rook niet ik drink niet en ik gebruik geen drugs dus daar hoef ik aankomende jaar niet mee te stoppen. Ik hoef in principe niet af te vallen of wat aankomen. Misschien wat gezonder eten. Dat is altijd goed. Ik ga nu nog te vaak naar de BK ^^
Ik denk dat mijn belangrijke nieuwe voornemen zal zijn dat ik meer voor school ga doen, en dat ik dan ook uiteindelijk dit jaar ga halen. Ik hoop namelijk dat ik dit jaar haal. Omdat dan heb ik mijn P en dan kan ik verder studeren.
En daarbij beloof ik om hier natuurlijk nog heel vaak langs te komen. Vaker dan afgelopen jaar ^^ Dus mensen pas maar op ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Nevodeon
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 17:02 |
 |
Net als elk jaar heb ik goede voornemens, hoewel ik bijna zeker weet dat het nog niet half gaat gebeuren.
Ik heb besloten me toch iets te verbeteren qua school. Ik weet dat ik beter kan, maar door computer/HPF leer ik te weinig, te laat en te gebrekkig. Dit moet zeker verbeteren.
Ook wil ik wat rustig aan doen met geld. Minder treinreisjes dus, minder eten en minder bioscoop
Mijn grootste voornemen is toch wel dat ik aan mijn conditie ga werken. Meer fietsen, lopen en trainen. Uiteindelijk wil ik een 10 halen op de coupertest (12 minuten rondjes van 200 meter lopen).
Tenslotte ga ik zorgen dat mijn mening niet zo makkelijk te beïnvloeden is. Ik blijf waar ik voor sta, hoop ik.
Een hele bende dus, waarvan het waarschijnlijk maar half word. Naja, ik heb teminste een plan  |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
  |
 |
Lauu
4e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 17:37 |
 |
Aaah, voornemens. Daar doe ik dus niet meer aan. Het is allemaal leuk bedacht enzo, maar ik kom ze toch niet na. Dus voor mij heeft het absoluut géén zin.
En ik ben onzettend tevreden met mezelf, en op de manier hoe alles gaat. Het is wel goed zo! En ik zie wel wat er allemaal gaat gebeuren volgend jaar. :') |
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 18:19 |
 |
Ik doe toch echt niet aan goede voornemens. Als je iets wil veranderen kan dat ook wel op het moment dat je het bedenkt en dat kan ook in het midden van het jaar zijn.
Voor mij dus geen voornemens op 1 januari |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 18:23 |
 |
Ja, ik heb ook niet echt goede voornemens.
Misschien wat minder computeren en wat meer een leven zoeken.
Maar ja.. dan kan altijd wel |
|
|
  |
 |
Mariky
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 18:53 |
 |
D@niël schreef: | Mijn grootste voornemen is toch wel dat ik aan mijn conditie ga werken. Meer fietsen, lopen en trainen. Uiteindelijk wil ik een 10 halen op de coupertest (12 minuten rondjes van 200 meter lopen). |
Ik ben het wel met je eens :') Mijn conditie is eigenlijk ook bar slecht. Ik heb een hele tijd niet aan sport gedaan en nu doe ik uiteindelijk aan turnen en ik hoop dat ik een betere conditie krijg. Het scheelt ook dat ik nog naar school moet fietsen elke dag ^^
En veel succes met het halen van de 10, zover gaat het bij mij niet. Dat haal ik toch nooit ^^" |
  |
 |
Tim Lupos
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 19:39 |
 |
D@niël schreef: | Mijn grootste voornemen is toch wel dat ik aan mijn conditie ga werken. Meer fietsen, lopen en trainen. Uiteindelijk wil ik een 10 halen op de coupertest (12 minuten rondjes van 200 meter lopen). |
De coopertest is toch rondjes van 400 meter rennen?
Ik heb in ieder geval nog niet echt goede voornemens.
Mijn conditie is goed ( Ik had een 10 voor Coopertest ), ik rook niet, ik drink niet en ik doe niet aan drugs.
Ik doe ook wel redelijk mijn best op school, behalve voor Frans. (Ik snap ook niet waarom ik dat heb gekozen)
En verder weet ik het niet...
Misschien een concert van Rammstein bezoeken als ze gaan touren in Nederland . |
_________________ Tokio Hotel is pure shite. Till would open up a can of Mein Teil on all their asses and f*cking cook them girly faggots. |
|
  |
 |
Rayatje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 30, 2006 23:43 |
 |
Oeh, ik suck met goede voornemens. [a] Ik heb er altijd een hele lijst van, maar geen enkele kom ik er na. Na een paar dagen stop ik meestal al, of ik begin er zelf nooit aan.
1] Meer tijd steken in school en lessen, want dat is echt wel nodig aan mijn punten te zien. 2] Minder achter de computer hangen *kuchkuch*
3] Meer schrijven (qua verhalen enzo, lekker creatief doen)
4] Meer aan mijn conditie werken, vooral voor de volleybal
5] Vroeger gaan slapen (nu ga ik like om half elf of elf uur slapen, tijden school)
6] Meer plezier maken en gewoon lekker veel dingen doen
Okay, die laatste zal geen probleem zijn maar die vijf ervoor. Nummer drie is niet echt noodzakelijk, maar ik ga het proberen want soms wil ik schrijven maar kan ik het niet. Dan schrijf ik nogal stom. Maar that's completly of the point. |
|
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 31, 2006 18:01 |
 |
Aan die voornemens heb ik nooit echt meegedaan, maar dit jaar heb ik enkele goede voornemens.
-Wat minder snel beginnen wenen. Ik ben een beetje een zielegaard.
-Me wat meer bezig houden met tekenen enzo.
-Positief denken^^
-En misschien wat meer aandacht voor school enz. Ik heb nu wel goede punten, maar je kan nooit genoeg je best doen.
-Zo veel mogelijk geld verzamelen voor mijn reis naar Ierland^^
Dat was het ongeveer.^^
Groetjes Sophie Wemel |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you.
Laatst aangepast door Sophie Wemel op Di Jan 02, 2007 14:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 31, 2006 23:15 |
 |
Ik heb ook wel wat voornemens, niet dat ik elk jaar denk wat ga ik volgend jaar doen maar ik vond het wel een leuk topic dus moest ik wel even reageren.
- Heel veel lol maken
- Lekker rustig aan doen
- Zo doorgaan op school, zo gaat het goed
- Ook een betere conditie krijgen
- Opletten op mijn gewicht, niet dat ik te dik ben maar dat wil ik niet worden
- Wat meer lessen missen
- Van mijn verkoudheid afkomen die ik nu al 2 weken heb
- Sommige mensen iets meer los laten
- Een knappe jongen vinden
En verder weet ik het even niet
|
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 01, 2007 0:17 |
 |
Ik heb 2 voornemens dit jaar!!
1. Laat geen enkele kans voorbij gaan!
daar valt onder: werken aan mn carriere als actrice!
2. Never give up without a Fight!
Ik zal niet opgeven, in welke situatie dan ook!
Happy New Year! |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
CharlieWemel
Murderer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 01, 2007 11:58 |
 |
Ik heb ook 2 goede voornemens.
- Op school iets minder overal op reageren (de leraren vinden dat ik overal tegenin ga.)
- Minder snoepen. (Ik snoep echt véél te veel.) |
|
|
  |
 |
mira
7e jaars

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 01, 2007 12:37 |
 |
Ik heb niet echt goede voornemens ofzo. Maar misschien moet ik iets rustiger doen. Ik zit op nogal veel dingen en heb weinig tijd.. Maar ik vind het zo op zich wel goed gaan, dus ik heb geen goede voornemens nodig:wink: |
_________________ The legend begins... |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 01, 2007 18:45 |
 |
Ik geloof eigelijk niet in goede voornemens.
Maar toch heb ik wel een paar voornemens:
1. Beetje op m'n schoolwerk letten: goede cijfers afleveren.
2. Doen wat ik zelf wil en me niet laten afleiden door anderen.
Verder... nou, ik weet niet wat er verder nodig is. Gezond blijven. : ) |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 01, 2007 20:59 |
 |
Mijn voor nemen van dit jaar is dat ik eind april 30 min achter elkaar kan rennen. Haal ik het al in februari dan word het natuurlijk langer maar voorlopig is dit mijn doel. Tenminste is het haalbaar. En dat ik mijn tentamens haal natuurlijk. |
|
|
  |
 |
|