Auteur |
Bericht |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 21:17 |
 |
frifri schreef: | Potterfreaky schreef: | ja!!!Ik ben fan!! Ik vind hem en zijn muziek geweldig! Ben een keer in ahoy geweest en ben ook in het gelredome geweest voor 'symphonica in rosso' was he-le-maal geweldig!!Wat een show,zeg.
ook zijn oudere nummers vind ik erg goed, ik ben al fan vanaf dromen zijn bedrog, maar zijn nog eerdere italiaanse nummers vind ik ook erg mooi. |
Ik ben ook al fan sinds dromen zijn bedrog!!!
Ik was toen 3 jaar en als mijn moeder me naar school deed, moest ze dat liedje altijd opzetten. En de italiaanse nummers vind ik ook niet slecht maar je verstaat er echt niets van  |
nee, dat klopt^^ maar dat vind ik niet erg, ik hou erg van italiaanse muziek. Heel veel van zijn nummers zijn van origine italiaans, er zijn er veel van Ricardo Cocciante (waaronder maguerita) die heb ik in ahoy gezien, toen zongen ze dit lied samen, was prachtig! Een van de mooiste vind ik 'dit was je leven' (gente di mare) dat is dan ook mijn favoriete italiaanse nummer. Overigens was ik iets ouder, toen hij dromen zijn bedrog maakte, ik had toen mijn eerste vriendje, dus leuke herinneringen! |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
DragonFly
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
23 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 07, 2007 21:23 |
 |
Ik ben echt geen fan ofzo, maar zoals iedereen vond ik zijn vroegere liedjes veel mooier dan dat 'rood' enzo...
Persoonlijk geef ik Helen gelijk: hij is echt wel zo iemand die mensen weer blij/goegezind kan maken.
Dat heb je niet met veel zangers, want ik heb eens een stukje van MB's concerten gezien op de tv en je ziet die mensen echt schreeuwen van plezier...^^' |
|
|
  |
 |
Tifa
6e jaars

.gif)
Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 12, 2007 14:13 |
 |
Ik vind Marco wel iets hebben. Het lijkt me een leuke man, die veel voor goede doelen doet. Toch is Nederlandstalig niet helemaal mijn ding, maar sommige liedjes van Marco vind ik wel mooi.
"Rood" vind ik daarentegen weer verschrikkelijk. Al vanaf ik het de eerste keer op de radio hoorde, vind ik het lelijk. Ik weet niet, het past gewoon niet echt bij hem. Maar goed, verder vind ik het wel een leuke man. |
_________________ A Pure Slyterin...
Final Fantasy; Advent Children...
"There's Nothing I Don't Care About...!" |
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 11:18 |
 |
Ik vind hem wel goed. Hij heeft wel leuke liedjes maar soms ook wel stomme.
Ik vond Rood erg leuk maar dat is te vaak geweest en duet met Lucie Silvas is natuurlijk erg cool maar dat is ook iets te vaak op de radio geweest denk ik.. maar het blijft een mooi lied |
|
|
  |
 |
Arra
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 14:23 |
 |
Ik heb het helemaal niet op Marco Borsato.
Nouja, ik heb het uberhaupt helemaal niet op Nederlandstalige muziek.
Sommige liedje kunnen er nog mee door.
Maar Rood was ronduit vreselijk, net zoals het duet met Lucie Silvas.
In het echt zal het waarschijnlijk een leuke man zijn,
maar ik heb het gewoon niet op zijn muziek. |
_________________ 'Cause I want it now! |
|
  |
 |
Felix Fortana
2e jaars

Verdiend:
43 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 13, 2007 17:29 |
 |
ik vi!ndt die kweet ni hoe goed!!
vooral het liedje lente sneeuw zij en vlinder
rood vond ik zelf ook wat minder da geef ik toe
mpa vindt hem wel mega |
_________________ Ik wou dat ik een traan was, om geboren te worden in je ogen, te leven op je wang en te sterven op je lippen. |
|
  |
 |
rooieke
4e jaars

Verdiend:
1496 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 13:12 |
 |
hier een super grote fan van hem. heb ook een t shirt en trui van symponica in rosso. alleen de dag naar ik het concert zou gaan werd ik wakker uit me coma dus ik heb in rosso gemist maar ja de volgende concerten ben ike r weer.
top muziek maakt ie gewoon. |
_________________ een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 07, 2008 11:14 |
 |
En Marco heeft al een tijdje een nieuw liedje genaamd: "Wit Licht". De eerste keer dat ik hem hoorde was toen ik de afwas deed bij Josse en toen vond ik het al een lelijk liedje. Nu heb ik hem al een paar keer gehoort en ik vind hem nog steeds niet mooi. En ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat liedje nog mooi ga vinden ook. Ik vind hem gewoon heel apart. Dat het opeens stil is en dat je op een gegeven moment van die Italiaanse woorden hoort. Ik dacht eerst dat het een grapje was en dat een of andere radio dj dat deed, maar het schijnt dus bij het liedje te horen. En blijkbaar wordt het weer een nummer 1 hit, en zal ik er weer heel vaak naar moeten luisteren. =.=" |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 07, 2008 12:50 |
 |
Witch_Eva schreef: | En Marco heeft al een tijdje een nieuw liedje genaamd: "Wit Licht". De eerste keer dat ik hem hoorde was toen ik de afwas deed bij Josse en toen vond ik het al een lelijk liedje. Nu heb ik hem al een paar keer gehoort en ik vind hem nog steeds niet mooi. En ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat liedje nog mooi ga vinden ook. Ik vind hem gewoon heel apart. Dat het opeens stil is en dat je op een gegeven moment van die Italiaanse woorden hoort. Ik dacht eerst dat het een grapje was en dat een of andere radio dj dat deed, maar het schijnt dus bij het liedje te horen. En blijkbaar wordt het weer een nummer 1 hit, en zal ik er weer heel vaak naar moeten luisteren. =.=" |
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zelf best wel een fan van Marco Borsato (vooral van zijn iets sterkere liedjes zoals Binnen, Rood, Je hoeft niet naar huis vannacht), maar ik vind zijn nieuwe single Wit licht echt helemaal niets. Ik vind het gewoon niet passen, die stilte en electronische muziek en idd dat kleine stukje Italiaans. En de single is inderdaad al weer een nummer 1 hit.
EDIT: Aan rood moest ik ook heel erg wennen, maar nu vind ik hem wel heel erg leuk. |
_________________ "In the museum of the Hague, a superb, unique landscape stops visitors and keenly impresses artists and connoisseurs of painting."
(Thoré-Bürger on View of Delft of Johannes Vermeer)
Laatst aangepast door Carla op Wo Mei 07, 2008 15:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 07, 2008 15:11 |
 |
Nederlandse Hermelien schreef: | Witch_Eva schreef: | En Marco heeft al een tijdje een nieuw liedje genaamd: "Wit Licht". De eerste keer dat ik hem hoorde was toen ik de afwas deed bij Josse en toen vond ik het al een lelijk liedje. Nu heb ik hem al een paar keer gehoort en ik vind hem nog steeds niet mooi. En ik kan me ook niet voorstellen dat ik dat liedje nog mooi ga vinden ook. Ik vind hem gewoon heel apart. Dat het opeens stil is en dat je op een gegeven moment van die Italiaanse woorden hoort. Ik dacht eerst dat het een grapje was en dat een of andere radio dj dat deed, maar het schijnt dus bij het liedje te horen. En blijkbaar wordt het weer een nummer 1 hit, en zal ik er weer heel vaak naar moeten luisteren. =.=" |
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zelf best wel een fan van Marco Borsato (vooral van zijn iets sterkere liedjes zoals Binnen, Rood, Je hoeft niet naar huis vannacht), maar ik vind zijn nieuwe single Wit licht echt helemaal niets. Ik vind het gewoon niet passen, die stilte en electronische muziek en idd dat kleine stukje Italiaans. En de single is inderdaad al weer een nummer 1 hit. |
Agree. Met Rood had ik dat ook wel, dat ik het in het begin niet geweldig vond, maar toen ik hem wat vaker hoorde vond ik hem toch wel mooi. Maar dit liedje vind ik dus ook echt niet leuk, en ik heb hem al behoorlijk wat keren gehoort op de radio nu. [a]
Ik vind ook zijn wat snellere liedjes vaak wel mooi, maar dit is gewoon vooral teveel geschreeuw voor mij. x'D
Maar goed, het is dus alweer een hit? Daar gaan we de hele zomer last van hebben. ^^" |
  |
 |
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten
|
Geplaatst:
Wo Mei 07, 2008 22:26 |
 |
Mijn moeder luistert nogal graag naar Marco, dus ik ben soort van opgegroeid met hem. xD Zijn liedjes behoren ook tot de weinige liedjes waarvan ik de tekst grotendeels ken. Op zich houd ik wel van zijn muziek. Het zijn tenminste een beetje diepzinnige teksten zonder hoempapa-melodietje, i.t.t. andere Nederlandstalige muziek. Marco Borsato is naar mijn mening ook een van de beste Nederlandstalige zangers. Zijn meeste nummers vind ik wel leuk. Wit licht heb ik nog niet gehoord. Overigens vond ik Rood toen ik het voor het eerst hoorde ook ontzettend irritant, maar dat is later wel bijgetrokken. |
 |
Annick
Dreuzel

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 08, 2008 13:58 |
 |
Marco Borsato is zeker een goede zangers, echt een van de beste in NL. Maar echt fan ben ik niet van hem, hij heeft vaak wel leuke nummers en eigenlijk zijn de enige nummers die ik ken zijn single's  |
|
|
  |
 |
SKyrtj
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 26, 2008 15:53 |
 |
Hij is een superbekende zanger, en ik vind datie het ook nog goed kan. Mijn oma heeft een X kaartjes gewonnen, en heeft ze mijn moeder meegenomen. Ze vonden het GEWELDIG! |
_________________ Y ou Are My Best Friend
E veryone Is Good
E veryone Likes Griffoendor
A Cat Likes Huffelpuf
H ow Doe He Likes Me? |
|
  |
 |
Sabrč
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
819 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 26, 2008 17:20 |
 |
Ik vind Marco Borsato echt een van de beste zangers die we hier in Nederland hebben. Zijn nummer hebben echt wel een beetje diepgang en zijn niet onbegrijpelijk of oppervlakkig zoals zoveel Nederlandstalige nummers.
Het mooiste nummer van hem vind ik denk ik toch wel Als alle lichten zijn gedoofd. Eén van zijn onbekendere nummers geloof ik, maar echt fantastische lyrics en bovendien zingt hij het ook echt heel mooi.
Zijn nieuwe nummer heb ik pas gehoord en ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst niet eens doorhad dat het Marco Borsato was [a] maar ik vind het niet echt een heel mooi nummer. Het doet me eigenlijk een beetje aan Jeroen v/d Boom denken.... |
  |
 |
|