Auteur |
Bericht |
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 25, 2007 12:31 |
|
Jammerend Jenny vind ik een geweldig personage.
Ik ben ook nog meer van haar gaan houden door de manier waarop ze in de films vertolkt wordt.
Maar ook in de boeken is ze geweldig. De enige geest die echt dramatisch kan doen over haar dood.
Ze woont op een toilet en wordt van tijd tot tijd doorgespoeld. Ik vind dat gewoon hilarisch. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 25, 2007 14:12 |
|
Ik zou wel wat meer over de Background DE's willen weten. Waarom hebben ze zich aangesloten bij Voldemort? Wie waren hem nou echt trouw? Wat hebben ze voor hem gedaan? En wie is er voor welke dood verantwoordelijk? Hoe was hun onderlinge concurentie? Dat soort dingen wil ik gewoon weten. En als het niet in het boek komt, moet JKR d'r aantekening maar publiceren!
Een ander iemand is Andromeda. De Black-sisters boeien me enorm en eigenlijk weten we alleen van Andromeda bijna niets. Ook het feit dat ze de moeder van Tonks is vind ik hip. Is ze het huis uitgegooid of is ze d'r zelf vandoor gegaan? Waarom had ze zo'n band met Sirius? Was ze al zwanger toen ze uit de familie werd gebannen? Hoe is haar band met haar dochter?
Dan kan ik gelijk ook wel Ted Tonks aan het rijtje toevoegen. En stiekem ook wel Tonks, al weten we al iets meer over haar, maar naar mening nog niet genoeg.
Maar goed... Ik denk dat JKR wel wat aandacht aan de DE's zal besteden, aangezien Harry op zoek moet gaan naar de Horcruxes. Het zal me niets verbazen als er DE's zullen zijn die iets meer daarvan weten. (Immers, Lucius had het Dagboek in zijn bezit, zonder te weten dat het een Horcrux was. En ook RAB wist van het medalion af)
Of ze ook aandacht aan Andromeda en Ted zal besteden weet ik niet. Ik hoop het iig wel.
En natuurlijk zullen we wel iets te weten komen over Regulus (Aangezien het voor 99.9% zeker is dat hij RAB is) |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 05, 2008 17:17 |
|
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er niet veel aandacht word besteed aan professor Stronk...Huffelpuf
Olivander vind ik ook wel interessant (mijn oude nickname ^^). Hij heeft wel iets aparts over zich. Ben benieuwd hoe hij tot zo'n toverstokkenmaker is geworden.
Verder de familie van Harry, dingen over de tijd van de Marauders. Dat soort 'geschiedenisverhalen' lijken me wel leuk om te weten.
Misschien dat het in de encyclopedie komt. |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
Daniël
Schoolkampioen
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 05, 2008 17:25 |
|
Met de prequel op komst.. wie weet wat er nog meer komt! ^^
Ik hoop op wat meer achtergronden over de huiselfen. Niet eens Dobby en Winky etc. in het bijzonder, maar het wezen zelf.
Hoe het gekomen is dat ze zo onderdanig werden en waar het begon.
Daarnaast vind ik de bestuurders van de Collectebus en de waard van De Lekke Ketel ook wel interessant. Gewoon wat achtergrondinformatie. |
[6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal |
|
|
|
Snow White Queen
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 05, 2008 17:35 |
|
Als bijrol zie ik stiekem toch ook wel een beetje Bill en Charlie Weasley... OK, Bill is dan wel een stoere hipperd die getrouwd is met een zogenaamde knappe Franse schone en zich inzet voor de Order, meer vind ik eigenlijk niet dat we weten. En hetzelfde geldt voor Charlie, daar weten we eigenlijk nog minder van.
Ik vind de hele Weasley family wel interessant, en ik vind het zonde dat de oudste kinderen het minst uitgewerkt zijn van allemaal... Daar had ik toch stiekem wat meer over willen weten...
En buh... Bellatrix Lestrange (misschien wel geen bijrol in de ogen van de meesten, maar voor mij wel), daar had ik stiekem ook wel veel meer over willen te weten komen... Haar hele verleden en jeugd en zo, want ik vind haar echt een kreng van een wijf en zo obsessief en ze fascineert me stiekem wel. |
I don't know who I am. |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 05, 2008 17:57 |
|
@Daan je hebt het over het prequel maar die gaat over James en Lily en over de rest van de Marauders. Dat is namelijk al bevestigt dat die over 3 jaar voordat Harry geboren is gaan. Op achtergrond informatie moet je denk ik toch echt wachten op de encyclopedie. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Miss Zwarts
2e jaars
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Okt 06, 2008 19:50 |
|
Ja ik zou ook meer informatie over die bijmensen willen hebben. Daarbij denk ik toch ook aan Sirius; voor mij is hij niet echt een bijfiguur maar toch wil ik meer weten over de band met zijn ouders, broertje, nichtjes en dat allemaal.
Over Bella, Meda en Cissa wil ik sowieso meer weten, over hun ouders en over Regulus, Sirius' kleine broertje. Daar weten we vrij weinig van omdat hij al heel lang dood was. Zo'n tien jaar in boek vijf al dusja.
ik denk niet dat er veel mensen die mening met me delen maar ik vind die familie gewoon heel interesant. Zo wil ik over Remus en Nymphadora ook wat meer weten. Hun gevoelens en ook wat er vroeger is gebeurd. Het verleden is meestal heel belangrijk voor hoe mensen later worden. Zo geloof ik niet dat Bella van zichzelf slecht is. Als oudste zal ze het misschien wel heel erg te verduren hebben gehad en dat is misschien wel de basis voor haar karakter geweest. je weet niet wat mensen tot iets brengt, dat is meestal toch met het verleden verbonden. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
|
|
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 16:11 |
|
*Steekt hand op*
Ik had meer informatie willen hebben over, net als degene hierboven me, de familie van Sirius; zijn ouders en Regulus. En over Narcissa, Bellatrix en Andromeda had ik liever ook meer informatie gehad. Ben erg blij dat er veel meer duidelijk is over Dumbledore's leven, daar hoopte ik echt op voor het 7e boek uitkwam. Voor Ollivander had ik echt een groot zwak, ik vond die man al vanaf de eerste keer dat Harry hem 'ontmoette' fantastisch. Vind dat hij in het zevende boek op een bepaalde manier wel 'rechtvaardig' er vanaf is gekomen, voldoende aandacht aan besteed zonder al teveel informatie, dat wel - maar dat had misschien ook niet leuk geweest.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
|
|
|