Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[AF] Harry Potter ontmoet Lily Evers & ... Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vinden jullie tot nu toe van het verhaal

1. leuk schrijf snel verder
37%
 37%  [ 6 ]
2.Gaat wel
6%
 6%  [ 1 ]
3.Beetje Saai
12%
 12%  [ 2 ]
4, Stop maar,verhaal is Vreslijk
43%
 43%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Auteur Bericht
1991Nicole
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 140 Sikkels

1991Nicole is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Feb 14, 2007 9:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier is weer een nieuw stukje.

15de Hoofdstuk.
Keuze maken.

Harry deed zijn ogen open en keek rond,hij zag James,Sirius,Remus,Ron,Hermelien en Roos.
Langzaam werd iedereen waker en ze hadden allemaal 2 vragen, Waar waren ze en Waar was Lily.
Harry stond op en liep naar Hermelien en Roos hij hielp ze omhoog en zei "Alles oke".
Hermelien kikte en Roos zei "Ja wel, Harry".
Sirius keek rond in de kamer en zei "Hoelang zouden we K.O. geweest zijn".
Harry hielt zijn schouders op en keek naar de deur er kwamen 1 persoon binnen,
De persoon deed de kap af en matel en het was Lily.
James liep naar Lily en zei "hoezo ben je gekleed als een dooddoener".
Lily keek naar Harry en liep naar hem toe en zei "Dus je bent al waker,dat is goed,Voldemort wil je spreken".
Harry keek naar Lily,haar ogen de kleur was verandert het leek wel wat rood kleur achtig,hij pakte haar arm,hij zag het Duistere Teken niet dus hij vroeg"Je hebt het teken niet,waarom draag je dan die kleding".
Lily trok haar arm los en pakte haar toverstok,ze toverder Touwen om iedereen heen en zei "Lopen".
Iedereen deed wat Lily zei,ze liepen naar een Grote Zaal.
Voldemort stond in het midden van het zaal.
Lily liep naar hem toe en zei "Gedaan".
Nu pas merkte Harry op dat er in haar stem geen enkele Emotie klonk.
Voldemort pakte zijn toverstok en zei "Dan is nu de tijd dat je waker wordt".
Een dooddoener liep naar voren en boog en zei "Alles staat klaar,het enigst wat nodig is,is een moord dan is ze voorgoed in de macht van het Kwaad mijn heer".
Voldemort legde zijn toverstok tegen Lily keek,en zei "Krela Morte".
Lily knippede met haar ogen en zei zacht"Wat is er gebeurd".
Voldemort keek Lily aan en legde een hand op haar schouder en zei "Je werd niet lekker,deze man breng je naar je kamer,het best is dat je wat gaat Slapen Lily".
James Wou iets Roepen maar hij kon geen Geluid maken,Hij draaide zich om en zag dat een paar Dooddoeners hun toverstoken op de groep had gericht en kennelijk was dit de Dood-mond bewering.
Lily kikte en liep met de Dooddoener mee,het was net alsof ze de rest niet zag.

Voldemort keek naar de rest en zei "Hef hun vloeken maar op,ze gedragen zich wel zo lang Miss Evers bij ons is".
Harry keek naar de rest en keek toen naar Voldemort en zei "Wat voor spreuk heb je op Lily uitgesproken".
Iedereen leek bang maar Harry had al zo vaak tegen over Voldemort gestaan,dus die was niet bang.
Voldemort zei"Je moeder is niet onder een spreuk Harry,Dat had ik al eens gedaan,de Vloek kreeg ik terug en kon ik jou niet doden,Dat ben je toch niet vergeten Potter".
Harry lachde en zei Kill"O nee hoe kan ik vergeten,dat u zo stom was om niet aan die Magie te letten en ik vergeet nooit de dag dat u mijn ouders had vermoord".
James keek naar Harry en dacht 'dus hij heeft mij vermoord,o dat is leuk om te weten'.
Voldemort keek vol haat naar Harry en zei"Harry je denk nu vast dat ik je ga doden,maar dat hoef ik niet te doen".
Harry kon er niets aan doen hij klonk verbaast toe hij zei "wat bedoelt u".
Sirius en Remus hadden ongemerkt de touwen die op hun heen zat wat losser gekregen.
Voldemort lachte en zei "zo dra ik 1 van jullie heb vermoord is je lieve Moeder Lily Evers Voorgoed aan mijn kant".
Hermelien zei "Lily sluit zich nooit bij u aan".
Harry ging vlug voor Hermelien staan,en zei zacht"Wil je soms Dood Herlemelien".
Ron liep ook naar Hermelien en ging ook voor haar staan zodat harry weer voor aan kon gaan staan.
Voldemort keek naar Harry en zei "Je kan beter die Moddebloedje Vriendin van je haar mond laten houden".
Harry keek Voldemort vuil en met haat aan en zei in Sisselspraak "Spreek niet zo over mijn Vrienden jij bent zelf een halfbloed dus waag het niet zo iets over mijn vrienden te zeggen".
Voldemort lachte en bleek Harry aan recht aan kijken en zei toen"Je raakt steeds beter in je Sisselspraak harry".

In een kamer er vlak naarst zat Lily op iemand te wachten.
Een oude man kwam te voorschijn in de kamer en draaide zich om en zag Lily hij liep naar haar toe en zei "Alles oke met je Lily".
Lily knikte en zei"Ja maar De rest is daar nog,ik weet niet veel alleen dat ik in de bergen was en Voldemort zag en toen stond hij voor me en zei hij dat ik beter wat kon rusten,ik voelde me moe en een beetje Zwak dus deed ik het,ik pakte mijn Amulet en riep u".
Perkamentus pakte zijn toverstok en zei "De Orde komt er ook al aan,maar laten wij maar eerst de rest gaan helpen ik denk niet dat Jonge heer Potter,het nog lang vol houd met Voldemort".
Lily stond vlug op en pakte haar toverstok en Liep samen met Perkamentus naar de De zaal waar de rest had achtergelaten,hopen dat ze nog op tijd waren.

Het is niet zo groot,maar ik beloof dat de Volgende grote is.

O en ik heb al een paar berichtje gehad over waneer ik normaal altijd een nieuw stukje er op gooi wel Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten.

Very Happy

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2007 19:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier is weer een nieuw Stukje.

16de Hoofdstuk.
De 5de Dochter en de 7de Zoon.

Lily en Perkamentus liepen naar de zaal,ze bonden 2 Dooddoeners vast die voor de deur stonden.
Perkamentus zei "Het best is dat jij als eerst gaat".
Lily knikte en deed de deur open en ging naar binnen.
Iedereen keek naar Lily om en Voldemort zei "Lag jij niet te rusten".
Lily keek naar Harry die op zijn knien zat en vroeg"Harry wat is er met je".
Harry keek naar Lily en zei "Lily,Maak dat je weg komt".
Voldemort legde een hand op Lily schouder en zei "zo praat je toch niet tegen je moeder,Harry".
Lily draaide zich om naar Voldemort en zei "Zijn moeder,wat bedoelt u".
Sirius en Remus hadden hun touwen zo goed al los,ze liepen iets naar Voren en maakte James en Roos Touwen ook zo voorzichtig mogelijk los.
Harry schok en zei "Lily wat hij ook zegt geloof hem niet,hij is een leugenaar".
Voldemort lachde en zei "Lily,Wat heeft Perkamentus over Harry gezegt".
Lily was in de war geraakt en zei "Dat hij James broer is".
De touwen van James en Roos werden al iets lossen,Maar James leek wel bevroren.
James keek naar Lily en dacht'o Lil je gaat dit niet leuk vinden'.
Voldermort keek naar Harry en toen weer naar Lily en zei "Dat is een leugen,Harry is jou......",Hij werd onderbroken door iemand die riep"Stop,breng haar niet in de war".
Lily draaide zich om en in de andere Deur opening stond een jonge.
Iedereen keek verbaast maar Lily zei "Nick ben je dat echt".
De jonge liep naar voren hij had zijn toverstok in zijn hand en zei "Ja Schat ik ben het en wees zo lief en ga bij Voldemort vandaan".
Lily liep naar de jonge en zei"Blij dat je nog leeft,maar kon je me het niet laten weten, ik dacht dat je dood was".
Lily pakte haar toverstok en toverde de touwen om de Groep weg.
Roos liep naar Ron en Hermelien en ging kijken hoe het met hun was.
De jonge gebruikte een spreuk en er kwam een soort Veld om hun heen,Harry viel op zijn handen,hij was kapot.
Lily hielp Harry omhoog en Remus en Sirius namen hem van Lily over.
De jonge schudde zijn hoofd en zei"Ik was in een coma en het leek me niet zo goed idee om de Griffon magie te gebruiken,je zou gek worden als je ineens mijn stem hoorde".
Lily zei tegen de Groep"Perkamentus is hier ook,o en deze vervelend jonge is Nicolas Morden".
Nick keek naar Lily en zei"Lil als je even kan stopen met praten met je Vriendjes kan je me dan helpen,ik hou dit niet lang meer vol".
Lily Werd lijkbleek en zei "je weet dat ik die magie niet zo handig vind,het gaat nooit zo als het moet".
Nick zuchte en riep"Lily Evers help nu meteen".
Lily liep naar voren en borg haar toverstok op en zei"Kriema Porta Aneks".
Er kwam een fel licht om hun heen en toen het licht verdween waren hun ook verdwenen.

Het volgende moment zaten de Groep in de Bergen,Harry keek rond en zei "Hoe komen we hier".
Nick draaide zich om,hij had een klein baby vast hij zei "kan 1 van jullie meiden haar overnemen,Ze vermoord me anders als ik,haar perongelijk zal laten valen".
Roos nam het Baby over en zei "Waar is Lily en wie is die".
Nick glimlachde en zei "wel je houd Lily vast".
Iedereen keek naar de Baby en James zei "Dat is Lily maar dat kan niet,Lily Evers is 17 jaar en dit is een Baby dus het kan Lily niet zijn,Of wel".
De Baby Lily was in slaap gevalen in roos armen.
Perkamentus was achter hun verschrenen en zei"ik zie dat je terug bent Nicolas,dat is goed maar waar is Lily".
Roos Stapte naar voren en zei"wel hier Proffesor".
Nick Keek naar Perkamentus en zei alsof het de normaalste zaak te wereld was "U weet hoe de magie werkt op ons Proffeso Perkantus".
Perkamentus keek naar de Baby Lily en zei "laten we naar binnen gaan,ik denk dat Mevrouw en Meneer Potter hier nu ook al zijn".
Roos zei "Hier maar dit is Lily ouders Vakantie huisje wat doen James en Harry ouders hier dan".
Perkamentus knikte en zei"ik heb Mevrouw en Meneer Potter gevraagt te komen".
James slikte de laaste keer dat Perkamentus zijn ouders sprak was dat niet zo goed gegaan.
Harry die nog steeds zeer zwak was werd naar binnen gebracht door Sirius en Remus.

De groep ging naar binnen.
Mevrouw Evers stond op toen ze de groep zag en zei "Perkentus Waar is Lily".
Roos liep naar Mevrouw Evers en zei "Wel,dit klinkt vast raar maar hier is ze".
Mevrouw Potter stond ook op en liep naar Mevrouw Evers,Roos en Baby Lily.
Mevrouw Evers nam Lily over en vroeg aan Perkentus"Is dit terug te keren".
Perkamentus knikte en zei"Ga allemaal even zitten,ik zal alles uitleggen".
Iedereen ging zitten,Harry merkte dat zijn litteken minder pijn begon te doen.
Perkamentus keek eerst naar Baby Lily en toen naar Nicolas en zei "Lily zal per uur een half jaar ouder worden dus over 34 uur is ze weer helemaal zich haar zelf en zal ze de 34 uur niet kunnen herineren".
Mevrouw Potter keek naar Baby Lily en zei"Ze is echt een schatje,zo lief als ze slaapt".
Nicolas stond op en zei"Perkamentus laat me proberen Lily sneller zich zelf te worden,met de magie van Griffon".
Harry vroeg"Wat is de Magie van Griffon".
Perkamentus knikte en zei"Wees voorzichtig de laaste keer dat jullie de magie op de andere heeft gebruikte,lagen jullie bijde op de Ziekenzaal met een Flinke hersenschuding".
Nicolas pakte zijn toverstok en richte die op Lily en zei "Kreama Mortelate".
Je kon niet meer zien wat er gebeurde want er was een fel licht in de kamer die maar niet weg wou gaan.
Toen het Licht eindelijk verdween,Was Lily niet meer een Baby die lief lag te slapen nee,ze was nu een meisje van 3 jaar oud en dat was niet het enige Nicolas was ook ineens Jonger geworden,Hij was eerst 20 nu was hij 14 jaar.
Nicolas liep naar zijn stoel en zei"Zo nu is ze al iets ouder".
Lily deed haar oogjes open en keek rond,ze zag haar ouders en zei"mama,papa".
Meneer Evers nam Lily van zijn vrouw over en zei"Stil maar Lily,Alles is orde,die zijn vrienden van ons,je lag even te slapen,zeg maar Hoi tegen ze".
Harry keek naar Lily en dacht 'oke mam nu vind ik dit eng,hoezo heeft niemand niet me ooit verteld over die magie van jou'.
Perkamentus stond op en zei"Ik moet terug naar Zweinstein,Nicolas Jij kan het best bij Mevrouw en Meneer Evers blijven tot je weer je zelf bent".
Perkamentus verdween en Lily zei "Waar is hij".
James moest zijn best doen niet te lachen,Lily was zo ontschuldig en ze wist niets van de magie.
Sirius stond op en zei"Laten we Harry maar eerst naar ons vakantie huisje brengen".
Ze Besloten dat James en Remus het best konden blijven,Hermelien ging wel met Sirius en Ron mee,om Harry even weg te bregen.
Meneer en Mevrouw Potter gingen ook weg,ze moetsen nog werken.
Mevrouw Evers zei "Jongens zouden jullie even op Lily kunnen letten ik en mijn man moeten nog even de stad in".

James stond op en zei"Maar natuurlijk Mevrouw Evers,we letten wel op Lil".
Roos Viel uit haar stoel van het lachen,James en Beleeft niet iets wat je vaak zag.
Remus Hielp Roos omhoog en glimlachde,toen ze elkaar aankeken.
Lieten ze elkaar Vlug los.
Nicolas Was in slaapgevalen,James zei"Nicolas zijn naam,het komt ze zo bekent voor".
Remus Zuchte en zei"Moet ook,weet je het dan niet meer Lily had met hem vanaf haar 2de jaar tot haar 4de jaar,
Toen ging hij van school en ze gingen uitelkaar,Dat jij dat bent vergeten".
James dacht nog eens goed naar en herinerde hem nu weer.
Lily Keek van James naar Roos en deed toen haar oogjes dicht.

Hoop dat jullie het leuk vinden.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Vr Feb 23, 2007 18:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

He mensen hier is weer een nieuw stukje, Very Happy

17 de hoofdstuk.
Sneeuwgevecht.

Het was nu de Volgende dag,de jongens gingen naar de Evers Huis toe.
Toen ze er aan kwamen deed Roos open en zei"Heey, zijn jullie er nu al".
Uit de woonkamer riep iemand"Wie zijn daar Roos".
James herkende de Stem meteen,het was Lily stem.
De jongens gingen naar Binnen en zagen Hermelien en Lily,ze waren bezig met Lily kat.
Lily keek om en zag de Jongens en zei"Potter,Zwarts Wat doen jullie hier".
James zuchte en keek nog eens goed naar Lily,hij vroeg aan Roos"Hoe oud".
Roos die naarst Harry stond zei"13 jaar,De tijd dat ze je wel kon vermoorden".
Harry liep naar Hermelien en zei"Kom mee",Ron liep ook met hun mee.
Lily Zuchte en zei"Ik zei het toch al Roos,deze hele dag is 1 grote Nachtmerie".
Remus liep naar Lily en zei"Lily heb je zin om buiten een Sneeuwbalgevecht te houden".
Lily glimlachde en knikte en ze gingen met zijn allen naar buiten het was,Roos,Remus En Lily tegen James en Sirius,Wat dan niet helemaal eerlijk was maar James nog Sirius vond het erg.
Lily gooide een sneeuwbal in James gezicht,maar James hielt zich aardig en gooide de sneeuwbal naar Roos in plaats van Lil.

Naar een Half uur spelen,gingen ze naar binnen.
Lily liep naar het openhard en zei"Het is echt koud buiten".
Sirius zag Harry,Hermelien en Ron zitten,Hij zei zacht tegen Roos en Remus"Remus kom mee,Roos let op".
Ze liepen naar hun toe en met een spreuk waren ze helemaal nat.
Roos rolde over de grond van het lachen tewel Sirius en Remus op hun donder kregen van Hermelien.
James keek naar Lily,die zich vast greep aan de rand van de bank om niet te valen,James vong vlug Lily op en Roos zei"Rustig maar James,Lil is in orde,dit gebeurt telkens voor ze weer een half jaar ouder is,we waren de 1ste keer ook bang,maar Perkamentus heeft het ons verteld".
Er was een fel licht en Lily haar was wat langer geworden net als Lily.
Harry keek hoe Lily waker werd en verbaast keek waar ze was.
Roos liep naar Lily en hiel haar omhoog en zei"Wel,aangezien je alles nog weet,hoe ik het je niet uit telegen".
James nam Lily over van Roos,want die ging weg samen met Ron,Harry,Hermelien,Sirius en Remus.
Lily glimlachde en zei"Volgens Roos ben je zo verandert,ik geloof er geen Woord van Potter".
James pakte de kussen die naarst hem lag en gooide die naar Lily.
Ze begonnen een kussen gevecht en niemand minder dan Lily Won.

Het was nu al Avond,
Lily was al weer terug op 16 jarig leeftijd nog 2 uurtje en Lily was helemaal haar zelf weer.
James zat samen met Lily in Lily huis, De rest was ergens anders.
Lily en James maakte best veel lol,wat raar was aangezien Lily nog steeds James,Potter noemde.
Mevrouw Evers kwam de kamer binnen en zei "Lily Nick is er voor je in de keuken".
Lily keek naar de grond en zei"Mam stuur hem hier gewoon heen".
Nick kwam de kamer binnen en zei "Ik Wou je liever alleen spreken Lil".
James stond op en zei"Ik ga anders wel kijken waar de rest is".
Lily stond ook op en knikte en zei"James".
James keek naar Lily en zei "Ja Lil".
Lily glimlachde en zei"Ik snap al waarom ik met je zou nemen".
Nick keek naar bijde en ging zitten en wachte tot James weg was.
Lily ging in een andere stoel zitten en keek naar de grond.
Nick Stond op en pakte zijn toverstok en wees op Lily,
Lily keek naar Nick en zei"Wat ga je doen".
Er viel een stilte,en Nick glimlachde en zei"Ik ga zorgen dat je weer je zelf bent,ik wil je vanalles vertelen maar dan moet je wel je zelf zijn,de Lily Evers op wie ik altijd verlieft op was en ben".
Lily kon niets zeggen.
Nick Maakte een gebaar en het werd Zwart voor Lily ogen.
Ze Voelde zich warm en toen ze haar ogen opendeed zag ze Nick staan.

Lily Keek naar Nick en zei"Nick ben jij dat".
Nick Trok Lily omhoog en zei"Ja Lil ik ben het".
Lily sloeg haar armen rond Nick zijn nek ,ze vernam dat Nick zijn armen rond haar Middel legde en haar Stevig vast hield alsof hij bang was dat ze wegging.
Lily vroeg "Hoe kan dit,je was dood ik was op de Begravenis".
Er viel een stilte en Nick zei"Er is veel uitelegen Lil maar het belangrijkste is dat ik terug ben,en ik Bijf vooraltijd bij je,Ik hou van je".
Lily Slikte ze had met James,O nee.
Nick keek naar Lily en zei"Hoe je ook nog van mij Lil".
Lily keek recht in de Ogen van Nick en zei"ja Nick ik hou met heel mijn hart van je,dat is nooit verandert".
De Voordeur ging open maar dat lette ze niet op.
Nick boog naar Lily en kuste haar,Lily kuste hem terug,ze vergaten alles.
Lily liet Nick lippen los toen iemand boos riep"Lily wat ben je aan het doen".
Lily herkende de stem,het was James zijn stem.
Ze draaide zich om en zagen James,Harry,Roos en Hermelien staan.
Lily Maakte zich los uit Nick Greep en keek naar James en zei"James,ik....",ze wist niet wat ze moest zeggen.
Harry keek naar Lily en zei"Lily waarom deed je dat".
Roos liep naar Nick en keek hem boos aan en zei"Nicolas wat heb je gedaan,Lily zou James nooit veraden".
Nick keek fel naar Roos en zei"Ik deed niets,Ik heb Lil alleen op haar normale leeftijd gebracht,ik vertelde haar dat ik nog steeds Verlieft op haar ben en dat ik van haar hou".
Lily Keek naar de Grond,niet weten wat ze moest doen.
Harry schudde zijn hoofd en zei iets ze hard"Dit is niet normaal,Mijn moeder staat gewoon met iemand te zoenen,waarom zei niemand me ooit hier iets over".
Het werd dood stil en Lily liep naar Harry en zei"Wacht eens,Voldemort had gelijk dus".
Lily liep naar James en zei"Wist je wie Harry echt was".
James knikte en zei"Ja ik kwam er al een tijd geleden achter".
Lily keek naar Roos en zei"en jij wist jij het ook".
Roos knikte en zei"Ja,Hermelien vertelde me alles toen ik erachter kwam dat Harry niet James broer was".
Hermelien zuchte en zei"Sorry Lil".
James legde een hand op Lily arm en zei"We wouden je niet van slag brengen".
Lily sloeg James hand weg en zei Boos"Iedereen wist het,en iemand zei iets,Jullie wisten allemaal dat Harry mijn en James zoon was maar zeiden niets"Ze gaf James een klap in zijn gezicht en zei"Ik dacht dat je verandert was maar kennelijk hou je nog steeds dingen voor me verborgen,ik haat je Potter".
Harry keek naar de grond,Hij hoopte dat hij het niet verpest had dat Lily en James bijelkaar zouden komen.
Lily liep naar Nick en zei"Nick je wist dit toch niet".
Nick schudde zijn hoofd en zei"Lil,ik wist hier van want anders had ik het je wel verteld",Hij sloeg zijn armen rond haar om haar wat te troosten.
Lily legde haar hoofd tegen zijn borst aan,en huilde.
Iedereen die ze vertrouwde,bleken gewoon te weten dat Harry haar zoon was,maar iemand zei iets.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Wo Feb 28, 2007 14:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

18de Hoofdstuk.
Vrienden

De school was weer begonnen.
Lily wou niets meer van de groep weten,Ze was zelf Kil en Bot tegen James en Harry,tegen de andere deed ze nog een beetje normaal,wel Kil maar veel minder.
Harry liep samen met Hermelien door de gangen,ze liepen naar buiten en zagen Lily en James Ruzie maken,iets wat de laaste tijd weer veel gebeurde.
Hermelien Zuchte en zei"Ze heeft alle recht om boos te zijn".
Harry keek Hermelien strak aan en zei"Hermelien,we besloten niets te zeggen want het zou haar alleen maar in de war brengen".
Hermelien schudde haar hoofd en zei"Nee jij en Ron besloten dat maar laten we je vader maar gaan helpen".
Harry Glimlachde en zei"Ik denk dat hij zich wel goed red".
Hermelien keek hem aan en zei"Harry je vader kan onze hulp wel gebruiken aangezien het jou schuld is dat ze ruzie hebben".
Harry bleef spontaan staan en zei"mijn schuld, hoezo is dit mijn schuld".
Hermelien glimlachde en zei"wel je bent geboren ik denk dat het zo je schuld is".
Er viel een stilte het leek net alsof Harry naar dacht over wat Hermelien zei.
Harry zei "Hermelien, mijn vader kan zich zelf redden dat weet ik haast wel zeker".
Hermelien schudde haar hoofd en zei "Harry, je leest ook nooit een boek of ze he".
Harry keek Hermelien met opgetroken wenkbrouwen aan en met een blik van waar-heb-je-het-over.
Hermelien zuchte en zei"Je moeder is een sterke heks,de haalde haar verdwijnsel bruvet op haar 15de en kent meer spreuken om iemand te vervloeken dan je vader en Sirius bij elkaar, alleen zij gebruikt ze haast nooit".
Harry keek verbaast en vroeg"Hoe weet je zo veel over mijn ouders".
Hermelien liet alweer een zucht ontsnapen en zei "Harry waneer ga je nou ooit eens een boek lezen".
Harry die niets meer wist te zeggen zei"oke we gaan hem wel helpen ".

Hermelien en Harry liepen ze Lily en James toe en hoorde wat ze zeiden.
Lily Keek James met haat aan en zei"Nee Potter,ik vertrouw jou nog die zoon van je niet".
James Keek Lily strak aan en zei"Grapig het is ook jou zoon Lily".
Lily Zou Weglopen maar James pakte haar arm vast en Dwong haar hem aan tekijken.
James zei"Kijk Lil Je bent boos dat snap ik maar je bent niet de enge die boos is,....hoezo zat je te zoenen met die Nicolas tewel we met elkaar hebben".
Lily Kreeg tranen in haar ogen,dit was te veel ze had zich voorgenomen James te ontlopen en nu hielt hij haar gewoon tegen toe ze weg wou lopen van hem.
Lily zei zacht"James Laat mijn arm los".
James hielt Lily arm gewoon vast en zei"Zo dat je weer wegloopt en me ontwijk,ik probeer al sinds je erachter kwam met je te praten,maar je loopt steeds weg".
Lily hielt haar tranen niet meer tegen,ze keek naar James en zei"Ja ik ontloop je want ik wil je geen pijn doen want dat heb je mij al gedaan,elke keer als ik je ogen kijk, wil ik je vergeven dat je me niets zei tewel je het wist,maar dat kan ik niet James.....".
James sloeg zijn armen Rond Lily die tegen hem aan huilde en hij zei"Stil maar,ik wil je niet verdrietig zien Lil, ik wil je geen pijn doen ik hou van je".
Harry liep iets dichter bij en zei"Lily,Sorry dat ik niets zei over dat je mijn moeder was,ik wou je gewoon niet van streek maken,ik zag hoe je James hate eerst dus ik wou niets doen zodat het erge werd en toen jullie bijelkaar kwamen ik kreeg het niet over mijn hart je toen van streek te maken".
Lily keek even naar Harry en zei"we hebben de zelfde ogen,raar dat het me nooit is opgevallen".
Harry Glimlachde en zei"Iedereen zei altijd,je lijkt op je vader behalve je ogen,je hebt je moeders ogen".
Lily keek naar James en zei"Volgende keer dat je tegen me liegt,wordt het je dood James"Ze glimlachde.
James hielt een plukje haar voor Lily over weg en vroeg zacht"dus vergeef je het me".
Zo wel Harry als Hermelien hield hun adem in en wachte op Lily antwoord.
Lily glimlachde nog steeds en zei"James,ik ben nog wel boos op je dat je tegen me loog maar ik vergeef het je wel want ik hou van je en wil geen ruzie".
Harry sloeg een troostende arm om Hermelien want die was gaan huilen.
James trok Lily wat dichte tegen zich aan en fluisterde in haar oor"Ik hou zo veel van je, en het spijt me".
Lily maakte zich los uit James greep en liep naar Harry en zei"Zo Harry zeg eens, hoe kwam James er achter wie je echt bent".
Harry glimlachde en zei"onze ogen, die veraade me".
Roos kwam er aan rennen en zei bijna buiten adem"Jullie moet mee komen ".
Lily vroeg bezorgt"Roos wat is er".
Roos pakte Lily arm en zei"geen tijd om uit te leggen, jullie moet mee naar Perkamentus".
Ze rende met zijn alleen naar Perkamentus kantoor.

Toen ze er aan kwamen draaide Perkamentus zich vlug om en zei "Lily kan je, je even veranderen in je dier vorm".
Lily zei een beetje in de war en verbaast "Ja Tuurlijk Professor",ze sloot haar ogen en veranderde in een beeldschone feniks.
Harry herkende de vogel meteen en zei "Feliks".
James keek verbaast naar Lily en wist niet te zeggen.
De deur ging open en Ron kwam binnen.
Perkamentus zei tegen Lily"Lily vlieg naar Londen naar de hoofdkwatier van de Orde en zeg tegen Bommel dat hij hier heen moet komen".
Lily vloog het raam uit.
Harry keek naar Perkamentus en zei "U vroeg ons te komen".
Perkamentus maakte een gebaar dat ze moesten gaan zitten.
Toen ze allemaal zaten zei Perkamentus "Ik vroeg jullie hier te komen omdat het tijd is".
Het was duidelijk dat Harry,James en Ron het niet snapte.
Hermelien vroeg"Maar professor we horen hier nog een maand te zijn".
Perkamentus glimlachde en zei "Nee Hermelien jullie moeten vandaag nog terug".
James had zijn stem weer terug en vroeg aan Perkamentus"Meneer hoe kan het dat Lily een Fanuit is, ik bedoel dat mag je toch pas worden als je 17 bent en van school af bent".
Perkamentus zei kalm"Klopt James maar Lily heeft al toesteming van het Ministirie om het te worden, ze is al sinds jullie 6de jaar een fanuit".
James voelde zich boos worden, Lily was toen zo kwaad op hem geweest omdat hij er 1 was tewel ze zelf er ook een was.
Harry vernam dat zijn litteken zeer begon te doen en vroeg"Proffesor, hoe moeten we Voldemort vinden en nog belangrijke hem doden, hij verwacht ons vast".
Perkamentus keek harry lang aan en zei kalm"Klopt Harry maar denk je niet dat ik een plan heb".
James bedacht zich ineens iets en vroeg"Wat als Harry Voldemort niet optijd kan doden, wat gebeurd er dan".
Perkamentus glimlachde maar je kon zien dat de glimlach vals was.
Harry keek naar James en dacht'Jij en mam moeten eens weten wat jullie staat te gebeuren'.
Perkamentus zei kalm"Als dit lukt dan gebeurd alles wat er in Jullie verleden gebeurd is niet, dan Leven iedereen die dood is gegaan door Voldemort".
Harry sprong op en riep "Wat dan leven mijn ouders dus nog".
Hermelien trok Harry aan zijn mouw naar beneden.
Perkamentus kikte en zei "Ja Harry die kans bestaat er".

De Deur ging open en Lily en Nick kwam binnen, ze waren aan het ruzie maken.
Nick riep boos"Lily je bent een slime heks, hoe kan je dan zo stome keuze maken".
Lily keek Nick Boos aan en zei "O val dood Nick, het is mijn leven en mij keuze".
Perkametus schaapte zijn keel en Lily en Nick kapte meteen.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Wo Feb 28, 2007 14:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

19de Hoofdstuk,
Haat.

Lily en Nick gingen vlug zitten en Perkamentus zei streng"Ik wil niet eens weten waar jullie 2 ruzie over haden maar jullie moeten zo samen werken dus zet het opzij begrepen
Lily knikte en zei "Ja Proffesor Perkamentus".
Nick stond op en trok Lily omhoog en zei " Klaar Lil".
Lily knikte opnieuw en Nick sloeg zijn armen rond Lily.
James moest duidelijk veel moeite doen om niet iets te gaan roepen,hij vond het niet zo leuk om Lily zo dicht bij Nick te zien.
Harry keek naar James en moest zijn best doen niet te lachen hij keek vlug maar naar Lily en Nick
Nick en Lily deden hun ogen dicht en zeiden tegelijk "Teper Trola Porte Voldemort".
Naar een paar seconde zei Lily"Mor Tref".
Er vloog een warme gloed door de kamer en Lily en Nick lieten elkaar weer los.
Nick Legde een arm rond Lily middel en bracht haar naar een stoel.
Lily glimlachde naar hem en ging zitten.
Perkamentus vroeg kalm"Weten jullie waar hij is",
Nick knikte en zei "hij is op de oude begraaf plaats en volgens mij vernam hij Lil want hij riep"We krijgen zo bezoek dus maak je klaar".
Lily keek een beetje boos naar Nick en zei "Hij kan jou ook vernomen hebben".
Nick glimlachde en zei"Oke hij vernam 1 van ons 2".
Harry stond op en zei "Wel laten we dan gaan".
Perkamentus stond ook op en gaf Harry,Ron en Hermelien een hand en zei "Ik kijk er naar uit julli terug te zien".
James liep naar Lily en Hielp haar omhoog.
Lily was zeer moe en zwak geworden.
Perkamentus zag het en zei "James laat Lily maar even hier, gaan jullie maar Nick gaat met jullie mee".
Lily ging weer terug in de stoel zitten en de rest verdween.

Ze verdwenen naar de Begraaf plaats en James vroeg"En nu, we hebben geen plan of niets".
Nick glimlachde en zei "Wel Potter waarom ga je niet vooruit om te kijken of je Voldemort soms ziet".
James keek boos naar Nick en zei "Wel Nicolas waarom blijf je niet eens uit de buurd van Lil".
Nick pakte zijn toverstok en zei Kil"Hoe je mond Potter of ik sluit hem voor je".
Hermelien schudde haar hoofd en zei"Hallo we moeten tegen Voldemort vechten niet tegen elkaar".
Nick keek nog steeds boos naar James en zei "Wel,Potter kennelijk heb je mazzel".
Achter hun zei een stem"Kappen Bijde".
Ze draaide om en zagen Lily staan, ze had haar handen in haar zei en keek James en Nick een beetje boos aan.
James en Nick hielden meteen hun mond.
Lily liep naar Harry en zei"Harry ik wil dat je bij mij en Nick de heletijd blijft".
Harry zei boos"Vergeet dat maar, ik heb al vaker met Voldemort gevochten ik heb geen Baby Siters nodig".
Lily zuchte en zei "Harry ik zeg dit niet als een vriend maar als je moeder".
Harry keek naar de grond, hoe blij hij ook was dat hij zijn ouders nu kende hij wou dat Lily zich nu niet als zijn moeder ging gedragen, want eerder de dag had ze hem nog dood gewenst.
Nick hoorde iets en zei"Pak jullie toverstoken".
Iedereen deed dat en Harry zakte op zijn knieen,Hermelien en Ron bukte bij hem en hielpen hem omhoog.
Lily vernam ook dat Voldemort in de buurt was en hield haar toverstok beter vast.
Achter hun zei een stem "Wel,wel dit is een verasing Lily,Nick en Harry".
Nick draaide zich vlug om maar niet vlug genoeg hij werd geraakt met de doodspreuk,
Lily gilde "Nick",ze rende haar hem en zakte op haar knieen naarst hem neer.
Harry keek ook om en zag Voldemort en nog een paar dooddoeners staan.
Voldemort glimlachde en zei wees zijn toverstok op Lily en zei "Crusio".
Lily had helse pijn maar gaf niet toe, ze stond op en pakte hij eigen toverstok en riep "Crusio".
Nu waren ze bijde onder de spreuk Voldemort riep tegen zijn dooddoeners"Dood de rest, maar de jonge Potter en deze zijn van mij".

Naar een paar seconde waren Hermelien, Ron en James aan het vechten met 5 dooddoeners,
Lily en Harry waren aan het vechten met Voldemort.
Voldemort en Lily hadden de Crusio spreuken van elkaar afgehaald.
Harry riep een spreuk naar Voldemort die hij afweerde met een schild.
Voldemort wees op Lily en riep"Avada Kedavra".
Lily die net een spreuk had ontweken werd recht in de hart geraakt.
Iedereen stopte meteen met vechten en James rende naar Lily toe,
Hij viel op zijn knieen en zei "Nee dit kan niet,Lily plz je mag niet dood zijn".
Lily ogen waren al dicht, James pakte haar hand en zei"Lil nee,Plz kom terug".
Harry Voelde een hoop Haat opborelen en Riep keihard "Avada Kedavra".
Voldemort viel dood neer, Harry viel op zijn knieen.
De dooddoeners vluchte weg.
Ron en Hermelien rende naar Harry en hielpen hem omhoog en liepen naar James en Lily.
Harry zakte ook neer bij Lily en zei"Mam".

Iemand kwam er aan, ze lette er niet op.
Iemand legde een hand op Harry schouder toen hij omkeek zag hij Perkamentus.
Harry zei zacht"Voldemort is dood maar....."hij kreeg een brok in zijn keel.
Perkamentus zag Lily ook en zei"Heeft Voldemort haar geraakt met de Doodspeuk".
Harry knikte en zei "Ja,ze kon hem niet ontwijken".
Perkamentus keek rond en vroeg "Waar is Nicolaas".
James wees de richting op waar Nick dood op de grond lag.
Ron sloeg een arm rond Hermelien want die huilde.
Perkamentus keek van Hermelien naar Ron naar Harry naar James en toen naar Lily.
Harry keek naar Perkamentus en zei"Proffesor hoe kan het dat ik hier nog ben als mijn moeder dood is".
Iedereen keek Perkamentus aan die rustig glimlachde en zei "James,ik wil dat je Lily naar Zweinstein breng, naar de Ziekenzaal".
James snapte niet wat Perkamentus van plan was maar hij Tilde Lily op en Bracht naar weg.
Perkamentus hielp Harry omhoog en zei"Kom mee, we gaan naar Zweinstein".

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Wo Feb 28, 2007 17:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

20ste Hoofdstuk,
De wissel.

James kwam net aan op Zweinstein met Lily,hij bracht haar naar de Ziekenzaal.
Toen hij haar had neergelegd pakte hij een stoel en ging bij haar zitten.
Na een stilte zei James"Lil,waarom moest nou juist jij dood,ik hou van je.....o Lil kom terug".
Perkamentus ,Harry,Ron en Hermelien kwamen de Ziekenzaal ook binnen.
Harry rende meteen naar Lily en kreeg al weer tranen in zijn ogen
Lily verdween ineens, alsof ze er nooit was geweest
James keek naar Perkamentus en zei"Hoe kan dat".
Perkamentus zei kalm"Ik denk dat jullie het best naar de einde van deze zaal kunnen lopen en kijken wie er op het laaste bed ligt".
James stond op en liep voorzichtig naar het laaste bed en toen hij zag wie daar lag, leek het wel alsof hij een hartstilstand kreeg.
De rest ging ook kijken en toen ze zagen wie daar lag snapte ze er niets meer van.
Op het bed lag niemand minder dan Lily zelf ze was alleen wat bleek, en was zo te zien niet waker.
Perkamentus liep naar Lily wees met zijn toverstok op haar en het volgende moment deed Lily haar ogen open.
Lily ging iets omhoog en zei boos"Proffesor Perkamentus, hoe vaak moet ik nog van u dood gaan"
Lily liet zich weer achterover vallen en keek een beetje boos naar Perkementus.
James pakte Lily hand en zei "Je leeft nog".
Lily glimlachde en zei "Ja James ik leef nog en wil je mijn hand niet fijnknijpen".
Harry omhelste Lily en zei "Blij dat je nog leefd mam".
Perkamentus glimlachde en zei "ik zal jullie even afscheid laten nemen, want Harry,Ron en Hermelien jullie worden over een half uur naar huis gebracht".
Lily keek nog steeds een beetje boos naar Perkamentus.
Perkamentus zag het en zei "Lily je weet dat het de enige manier was".
Lily keek boos weg.
Perkementus zei gedag en ging weg.
James zei "Hoe kan dit".
Lily kreeg tranen in haar ogen ze vroeg"Is Nick echt dood".
Harry zei "Ja hij is dood".
Lily schudde haar hoofd en zei"Nu heb ik hem al voor de 2de keer verloren".
James sloeg zijn armen rond Lily en trooste haar.

Harry zag hoe Lief Lily en James deden en zei "Weetje ik ben zo blij dat je nog leefd mam".
Lily glimlachde en zei "Het was best raar om streng te doen tegen je Harry".
Harry lachde en zei "Het was wel vreemd dat me iets verboden is door me moeder".
Iedereen begon te lachen, en Harry keek een beetje boos.
Het uur vloog voorbij.
En Lily mocht van Madame Plijster van de zaal af dus liepen ze nu naar Perkemantus kantoor.
Toen ze binnen waren,namen ze afscheid van elkaar.
Perkamentus kwam er aan en zei "Tot ziens, over een paar jaar".
James en Lily omhelste Harry en toen Ron en Hermelien en zei "Ik kan haast niet wachten om jullie terug te zien".
Ron,Harry en Hermelien gingen dicht bijelkaar staan.
En verdwenen in een hoop stof.

Toen de stof weg was, waren Harry en zijn vrienden ook weg.
Lily keek naar James en glimlachde.
Perkamentus zei "Ik denk dat de toekomst nu beter is voor hun".
James vroeg aan Perkamentus of ze weg mochten.
Lily en James gingen vlug naar buiten en James draaide Lily rond in de lucht en trok haar toen stevig tegen zich aan.
Ze bleven even zo staan en James vroeg"Lily".
Lily keek hem aan en zei "Ja James".
James keek Lily in de ogen en vroeg"Wil je met me trouwen".
Lily glimlachde en zei "Ja James".
James draaide haar weer rond en overlade haar met kussen.
Naar zo 10 min liepen ze samen naar de leerlingenkamer.
Waar ze Sirius,Remus en Roos vonden.
Remus vroeg"He jullie hebben we de hele dag niet gezien".
Lily en James vertelde wat er vandaag was gebeurd en toen zei James"En het leukste aan deze dag is dat Lil en ik besloten hebben met elkaar te gaan trouwen".
Roos liet een gil van blijschap en omhelste Lily.
Sirius en Remus gafen James een klap op zijn schouder en omhelste toen ook Lily.
Roos gaf James een kus op bijde wangen en zei "Ik wist dat jullie zouden trouwen".
Remus sloeg een arm rond Roos en James rond Lily.
Ze liepen lachend naar de Grote zaal.
Onderweg merkte James dat Lily niet echt blij was en vroeg"Lily is alles in orde".
Lily schudde haar hoofd ze kreeg weer tranen in haar ogen.
James sloeg zijn armen rond Lily en zei"Wat is er dan".
Lily keek naar James en zei"Ik leef nog tewel Nick dood is, ik ben hem gewoon voor de 2de keer verloren".
James zei zacht en troostend"Lily het is niet jou fout, jij kon daar niets aan doen, het lijkt meschien niet eerlijk maar het is gewoon zo als het hoord te zijn".
Lily liet de tranen gewoon lopen over haar wangen en zei"James ik ben zo blij dat ik jou nog heb".
James hield Lily wat beter vast en zei "Ik ben de gene die super blij is dat ik jou in mijn leven heb toen ik dacht dat je dood was, wel ik dacht dat mijn leven voorbij was, want jij bent het belangrijkste in mijn leven Lily, en dat zal je altijd blijven".
Lily veegde haar tranen weg en zei "James zullen we anders naar Hagrid gaan, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb hem dit jaar niet veel gezien".
James kuste Lily op haar voorhoofd en zei "Ja laten we naar Hagrid gaan".
Ze liepen hand in hand naar buiten.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Do Mrt 08, 2007 14:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

21 Hoofdstuk.
Terug in eigen tijd.

Harry viel hard op zijn rug neer, hij deed zijn ogen open en zag Hermelien en Ron, ze keken rond toen ze Harry waker zagen hielpen ze hem omhoog.
Harry vroeg een beetje bang "Waar zijn we nu weer".
Achter hun hoorde ze een stem roepen"Harry Hermelien Ron waar zijn jullie".
Ze draaide om en hoorde dat het Remus stem was.
Harry riep "We zijn hier"hij pakte zijn toverstok en schoot een schot in de lucht.
Nog geen min later waren Perkamentus en Remus er al.
Perkamentus vroeg"Is alles oke met jullie".
Harry zei "Meer dan oke Perkementus".
Remus en Perkementus keken elkaar aan en Perkementus zei "Harry waar waren jullie".
Harry voelde zijn hoofd maar vernam geen Litteken hij begon spontaan te lachen.
Hermelien en Ron zeiden"Harry kap eens met lachen".
Remus zei "Is echt alles in orde".
Perkentus zei "Kom mee naar binnen".

Toen ze net door de deuren gingen riep iemand"Harry".
Harry draaide zich om en zag Ginny hij rende op haar af en draaide haar rond in de lucht.
Ginny omhelste Harry en zei "Je leefd nog, ik was zo bang dat je dood was".
Harry lette er niet op dat er zoveel mensen waren hij kuste Ginny en zei "Ik Hou van je Gin".
Ginny Glimlachde en zei "Ik hou van jou Harry".
Ron sloeg een arm over Hermelien en fluisterde in haar oor"Ik hou van jou Hermelien".
Hermelien werd een beetje rood en zei zacht"Ik ook van jou Ron".
Perkamentus zei "Harry kijk eens bij het raam".
Harry keek naar het raam waar Ginny eerst stond en zag Lily en James staan alleen nu leken ze 37 of zo.
Lily en James liepen op Harry af en Lily zei "Hallo Harry".
Harry liet Ginny los en zei "Hoe kan dit".
Lily en James keken elkaar aan en James vroeg"Harry wat bedoel je, je wist toch dat we kwamen".
Harry keek naar zijn ouders en zei "Jullie horen dood te zijn".
Een andere meisje kwam er aan, ze had rood haar en groene ogen, ze vloog Harry om de nek en zei "Heey broer welkom terug".
Harry snapte er niets meer van.
Perkementus zei "Harry,Ron en Hermelien kom alle 3 mee naar mijn kantoor".

Toen ze in Perkementus kantoor waren vroeg Perkementus"Harry wat is er aan de hand, je keek Lily en James aan alsof je een stel geesten zag en je zusje ook".
Harry zei "Perkamentus ik heb geen zusje ik ben enig kind en mijn ouders zijn dood gegaan toen ik 1 was vermoord door Voldemort".
Perkamentus maakte een gebaar dat ze moesten gaan zitten.
Hermelien en Ron hielden Harry de heletijd in de gaten.
Perkementus zei "Harry doordat je Voldemort vermoord heb in je verleden is het heden waar je uit kwam verandert".
Harry vroeg zacht"Dus dat meisje is me zusje".
Perkementus knikte en zei "Ja, je ouders en Sirius leven allemaal nog iedereen die jij dood bent zien gaan, en je zusje wel ze is net haar moeder, dus hebben jullie wel eens ruzie".
Harry kreeg een glimlach op zijn gezicht en vroeg"Hoe heet ze, mijn zusje".
Perkementus glimlachde en zei "Phoebe, en net als jij Sirius jou voogd is ben ik die van Phoebe".
Er viel een stilte en Hermelien vroeg"Proffesor zou het niet handige voor iedereen zijn als we zo ver terug gaan dat we net weer geboren zijn, zodat we alles als kind af aan mee zullen maken".
Perkemantus zei "Dat is een goede mogelijkheid".
Harry vroeg"Wat moeten we tot dan doen".
Perkemantus zei "Jullie kunnen het best, gewoon doen alsof er niets aan de hand is ".

Harry Ron en Hermelien stonden op en liepen het kantoor uit.
Ginny liep meteen op Harry af en zei "Harry, is alles oke".
Harry sloeg een arm rond Ginny schouder en zei "Beter dan oke Ginny beter dan oke".
Ron en Hermelien gingen er tussen uit met zijn 2en.
En Ginny en Harry gingen naar beneden waar Harry zusje op hem wachte.

er komen nog een paar hoofdstuken, ben er nu al met bezig

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 11, 2007 18:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier is weer een nieuw stukje

22de Hoofdstuk.
alles lijkt normaal

Het was nu al een week later.
Harry liep samen met Ginny door de gangen, ze hadden zo veel lol.
Ze liepen net de hoek om toen ze Phoebe stem hoorde roepen"O Draco je gaat er aan".
Harry liep vlug daar heen en zag Draco Phoebe kietelen en Phoebe die het niet vol hield van het lachen.
Phoebe zag Harry en zei "Heey Harry kan je me even helpen, Draco wil niet stopen met kietelen".
Draco Malfidus zag Harry nu ook en zei "Harry niet helpen, ik pak je zusje alleen maar even terug".
Harry keek raar toen Malfidus hem bij zijn voornaam noemde.
Phoebe zag het en zei streng tegen Draco"Stop even".
Draco hield op en keek Phoebe vragend aan.
Phoebe liep naar Harry en vroeg"Harry is echt alles oke, je doet de hele week al zo raar, weet je zeker dat alles oke is".
Harry glimlachde en zei "Ja Phoebe alles oke".
Phoebe maakte duidelijk een gebaar dat ze hem niet geloofde.
Ginny stond er een beetje ontwetend bij.
Harry begon te grijnsen en tilde Phoebe op over zijn schouder en zei "Ik denk dat je een duik in het water nodig hebt".
Draco begon ook te grijnsen.
Phoebe riep hard"Harry James Potter zet me neer".
Harry zei "Nee Phoebe dat doe ik niet".
Phoebe riep hard"Harry dit is niet leuk,zet me neer"ze probeerde streng te klinken maar dat lukte niet zo goed.

Lachend liepen ze naar buiten,toen ze buiten waren waar Harry Phoebe in het meer gooide.
Ginny begon te lachen dat had ze beter niet kunnen doen want Harry Tilde haar ook op en gooide haar er ook in.
Toen Ginny en Phoebe boven kwamen gingen ze uit en zeiden"Harry je gaat er aan".
Harry lachde en zei "O Ginny Phoebe jullie zien er niet uit".
Phoebe droogde zich eerst met een spreuk en liep toen naar haar broer en zei "O wacht maar tot mam dit hoort, Harry".
Ginny zei met een vals glimlachd"Ik weet wel iets beter Phoebs".
Phoebe keek haar aan en snapte meteen wat Ginny bedoelde.
Harry keek verbaast naar bijde meiden en vroeg"Waar hebben jullie het over".
Ginny en Phoebe zeiden tegelijk "Pak hem".
Harry snapte het en rende vlug het kasteel in.
Ongeveer in de grote zaal hielden de meiden hem in, Ginny ging op hem zitten en zei "Geef je over Harry".
Harry lachde en zei "Mooi niet".
Phoebe pakte haar toverstok en toverde Harry haar paars".
Harry bleef lachen maar zei "Oke jullie winnen ik geef me over".
Phoebe toverde Harry haar weer normaal, en zei lachend"Het stond je best leuk".
Ginny die nog steeds boven op Harry zat, keek hem aan en zei "Waar zit jij zo over te lachen".
Harry zei "Hier om", Hij stond op en trok Ginny omhoog en zoende haar.
Phoebe maakte even kotsgeluiden, maar hield toen op.
Toen Harry en Ginny stopte met zoenen vroeg Phoebe"Eindelijk zijn jullie klaar".
Harry en Ginny glimlachde en Harry sloeg een arm rond Phoebe schouder en zei "Zusje toch".

Die avond gingen Harry Ron en Hermelien naar Perkamentus kantoor.
Toen ze binnen waren en zaten zei Perkamentus"Ik breng jullie vandaag nog terug in tijd".
Er viel echt een doodstilte.
Harry vroeg"Zullen we alles nog weten".
Perkementus schudde zijn hoofd en zei "Nee Harry jullie zullen alles vergeten, ik zal jullie op dag dat jij Harry 1 werd terug brengen".
Hermelien zei "Hebben we nog wel tijd om afscheid van elkaar te nemen".
Perkementus knikte en zei "Ja".
Harry omhelste zijn 2 beste vrienden en zei "Ik hoop jullie snel weer te zien".
Hermelien had al tranen in haar ogen ze zei"Ik mis jullie nu al".
Ron wist niet echt wat te zeggen hij gaf Harry eerst een hand en zei "Tot snel Harry en Hermelien..".
Hermelien keek hem aan, en voor ze het wist kuste Ron haar hij zei zacht"Ik hou van je".
Perkementus zei "Zijn jullie klaar".
alle 3 knikte en ze gingen naarst elkaar staan.
Harry in het midden met aan zijn handen Ron en Hermelien.
Perkementus pakte zijn toverstok en zei een spreuk.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2007 11:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hier is weer een stukje, op verzoek van een paar mensen ga ik dit verhaal tot Harry 2de jaar laten duren, maar niet dat 1 jaar zo 10 hoofstuken duurt.
het is gewoon verdeelt in stukken, van zoveel maanden.

23de hoofdstuk.
nieuw kans.

In een kamer, in een groot huis in londen deed een jonge met zwart haar en groene ogen zijn oogjes open.
Zijn naam was Harry Potter, hij was vandaag 1 jaar geworden.
Een vrouw kwam de kamer binnen ze had Rood haar en Groene ogen en een zeer liefe glimlach haar naam was Lily Potter.
Lily pakte Harry op en zei "Hoi engel klaar voor je 1ste verjaardag".
Harry giny met Lily haar spelen,en zei "mama".
Lily en Harry liepen naar beneden waar Sirius Zwart,Remus Lupos en James Potter stonden te praten.
James zag Lily en Harry en zei "Zo daar hebben we de jarige Jop".
Lily gaf Harry aan James en zei"Hij lijkt steeds meer op jou James".
James zei "Bedoel je dat hij steeds knapper wordt ".
Lily gaf James een speels klapje en zei "Nee dat hij steeds vervelender wordt".
Remus vroeg aan Lily "Hoe laat komen de rest".
Sirius begon te lachen en James schudde lachend zijn hoofd.
Lily keek op een klok en zei "Albus en Minerva komen zo, en waar is Roos".
Remus grijste en zei "Roos komt iets later".
Sirius nam Harry over van James en zei "He kleine man".
Harry ging met Sirius haar spelen, en Sirius veranderde zich in een hond en liet Harry op zijn rug paardje rijden.
Remus hield Harry wel een beetje vast zodat hij niet viel.
James sloeg een arm rond Lily en fluisterde in haar oor"Lily je weet niet hoe blij ik ben met jou als mijn vrouw".
Lily glimlachde en zei "James dat is de 2de keer al dat je dat vandaag zegt".
James grijste en zei "Nog maar zo weinig ik kan het wel om de minuut zeggen, en het zou nog te weinig zijn".
Lily lachde en maakte zich los van James en ging naar boven.

Tegen de middag werd het steeds drukker.
Vrienden kwamen allemaal en Lily zag Lucius Malfidus.
Lily liep naar hem en vroeg een beetje kil "Wat doe jij hier Malfidus".
Ze was nog steeds niet vergeten dat hij bijna haar tegen gehouden dat met James te trouwen.
Lucius zei"Niets Lil, ik kom alleen maar een kado geven voor je zoontje",hij gaf Lily een groot kado.
Lily toverde hem naar de tafel en zei "Je mag best blijven".
Lucius keek naar James die hem had opgemerkt en hem de heletijd al in de gaten hield, en dan vooral in de gaten hield dat hij niets uitprobeerde met zijn vrouw.
Lily zag het ook en zei zuchtend"Hij is nog steeds boos op je".
Lucius haalde zijn schouders op en gaf Lily een hand en zei "Tot later Lil".
Lily Glimlachde en zei "Tot later Lucius".
Lucius verdween en Lily liep naar Harry die op de grond speelde met zijn knuffel beertje.
Lily tilde hem op en zei "He prinsje van me".
Harry ging iets beter tegen Lily aan liggen.
Lily ging op de bank zitten en Harry viel bij haar op schoot in slaap.
Het was voor hem een lange dag geweest.
De klok sloeg 5 keer.
James liep naar Lily en Harry en zei"Wat moest Malfidus".
Lily keek naar James en zei "Lucius kwam een kado brengen voor Harry".
James zag nu pas dat Harry sliep hij zei zacht "Harry lijkt best veel op jou als hij slaapt".
Lily glimlachde en James pakte Harry op en bracht hem naar boven naar zijn bedje.
Toen hij terug kwam, zag hij dat Lily ook zeer moe leek, hij liep naar haar toe en vroeg bezorgt"Is alles oke".
Lily glimlachde en zei"James, ik denk dat de kinderen me te veel op jou gaan lijken".
James keek haar verbaast aan en Lily fluisterde in zijn oor "Je wordt opnieuw papa".

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2007 12:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

HeeY. hier is weer een nieuw stukje,
en bedankt voor jullie lieve berichtjes,

*Trekt Kogelvrij vest aan*
Ik zal jullie alvast zeggen dat er iemand dood gaat,
O ja en ik post elke Zaterdag een nieuw stukje er werd me nog al veel naar gevraagt.

24ste Hoofdstuk,
Baby Phoebe.

Het was nu al een jaar later, Lily zat samen met Roos in het huis van de familie Potter.
Lily hoorde een baby huilen en liep vlug naar de wieg waar, Phoebe Liliana Potter lag te huilen.
Roos keek rond en zei "Waar is Harry ik heb hem de hele dag nog niet gezien".
Lily pakte Phoebe op en ging weer bij Roos op de bank zitten en zei "Harry is bij Sirius en James".
Roos nam Phoebe over van Lily en zei "Harry lijkt dan meer op James maar deze engeltje hier is net een evenbeeld van jou, zelfde haar zelfde ogen".
Iemand achterhun zei "Hopelijk niet de zelfde smaak".
Lily draaide zich om en zag Lucius Malfidus staan, samen met zijn zoontje Draco Maflidus.
Lucius liep naar Roos en Lily en gaf Lily een kus op haar wang en zei "Je ziet er nog steeds beeldschoon uit".
Lily glimlachde en bracht phoebe naar haar wieg.
Roos vroeg "Lucius wat kom jij eigelijk doen".
Lucius zei beleeft"Lil was op werk iets vergeten en Draco en ik waren toch op weg naar de weg-is-weg".
Lucius gaf Lily haar tas en Lily zei beleeft "Danks Lucius, ik wist niet eens dat ik hem vergeten was".
Roos rolde met haar ogen en stond op en zei "Lil ik ga, Remus komt zo terug van Spanje ".
De 2 meiden omhelste elkaar en Lily zei lachend "Doe de groeten aan Remus, James komt toch zo terug ik zeg het wel tegen hem dat Remus terug is".
Roos liep even naar Phoebe en zei "Braaf zijn voor je mama ", en verdween.

Lucius keek ook even naar Phoebe en zei "Ze lijkt echt veel op jou".
Lily glimlachde en zei "Hopelijk heeft ze niet de persoonlijkheid van James".
Lucius lachde en zei "Ach Lil als ze ook maar een beetje op haar moeder lijkt krijgt je zoontje en zij nog wel eens ruzie".
Lily glimlachde en zei"Als Harry nog meer op James lijkt moet jou zoontje oppasen als ze samen op school komen".
Lucius zuchte en zei "Wel ik ga ook maar, Draco wil perse naar zijn grootouders".
Lily bukte bij Draco neer die ongeveer even oud was als Harry en zei " Wel braaf zijn tegen je pap he Draco".
Draco glimlachde en strak zijn armpjes uit naar Lucius die hem optilde en Lily zei lachend "Nooit gedacht de dag te zien dat jij zo lief kom zijn tegen kinderen".
Lucius glimlachde en zei "Dat gevoel ken ik, ik had nooit gedacht jou te zien trouwen met Potter".
Lily lachde en zei "Ach het leven gaat soms raar".
Lucius knikte en verdween.
Lily keek op de klok en vroeg zich af waar Harry en James bleven ze hoorde al terug te zijn.

Op dat zelfde moment probeerde James Harry waker te krijgen, Harry was in slaap gevallen en Lil zou het niet zo leuk vinden als dankzij hem Harry de hele nacht waker bleef.
James snapte Harry ook wel, hij had vanmiddag ook al geen dutje gedaan en was dus zeer moe.
Sirius kwam de kamer weer binnen en zei lachend"Ik zweer het je Gaffel hij wordt net als jou".
James grijnste en zei "Dat zal Lil leuk vinden".
James gaf het op, en liet Harry rustig slapen, Sirius zei "Niet te geloven dat jullie morgen al weer 3 jaar getrouwd zijn".
James zei zacht"Ik kon haast niet geloven dat ze toen ja zei ".
Sirius gaf James een glas bier en zei "Ach dat verbaaste me niet".
James keek op de klok en zei "Is het al zo laat, ik had Lil beloof Harry om 8 uur thuis te brengen".
Sirius lachde en vroeg"Hoe is het met onze moedertje".
James grijste en zei "Goed en....".
Sirius keek James aan en vroeg "En wat Gaffel".
James zuchte en zei "Albus heeft haar gevraagt om les geven op Zweinstein".
Het werd even stil en Sirius vroeg"Denk je dat ze het gaat doen , ik bedoel dat is het bijna het hele jaar op Zweinstein".
James zuchte en zei "Ik weet het niet Sluipvoet, het is haar keuze als ik haar tegen hou en ze wordt er verdrietig of zo door vergeef ik het me zelf nooit".
Sirius grijnste en zei "Ik hoop dat Harry niet op jou gaat lijken op dit gebied".
James en Sirius begonnen een kleine ruzie die einde met Harry die waker werd.

James vroeg toen Harry weer sliep "Je vind het toch niet erg dat Albus Phoebe voogd is geworden".
Sirius zei lachend"Nee, want Phoebe en ik zouden het niet zo 100% kunnen vinden vooral als ze veel op Lil gaat lijken".
Achter hun zei iemand "Als ze op mij lijkt wat bedoel je Sirius".
James grijste en Sirius vloog een beetje om hoog draaide zich om en keek recht in het gezicht van Lily.
Lily glimlachde en zei "Sorry Sir, ik wou je niet laten schikken".
James kuste Lily vlug en zei "Ik wist niet dat je kwam".
Lily glimlachde en zei "Als jij hier wil blijven oke, maar Harry moet wel op tijd slapen".
Sirius rolde met zijn ogen en wou iets zeggen maar er kwam geen geluid uit zijn mond.
Lily lachde en zei "Sorry Sirius kon het niet laten"ze had de doodsmond spreuk uitgesproken.
James gaf Sirius de hand en zei "Zie je later Sluipvoet".
Lily herstelde Sirius stem en pakte Harry op en verdween alvast.
James zei lachend " Ach het was je eigen schuld".
Naar het gezegt te hebben ging James naar huis.

In het huis aangekomen, zag James Lily met haar toverstok gericht op iemand.
In de kamer naarst Phoebe wiegje waar Phoebe lag te slapen stond een persoon met zijn toverstok ook op Lily en Harry gericht.
James zei vlug "Lil verdwijn met Harry en Phoebe".
Lily schudde haar hoofd en zei "Nee James".
De Persoon in de mantel riep "Avada Kedavra"
James riep "Nee" maar het was al te laat.
Lily viel op de grond neer, Harry die achter Lily op de tafel zat begon te huilen.
De Persoon in mantel verdween.
James rende naar Lily en draaide haar om, en zag dat alle kleur uit haar ogen verdween net als de kleur in haar gezicht.
James zei huilend "Lily nee je kan niet dood zijn".

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Za Mrt 31, 2007 10:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

25ste Hoofdstuk,
De terug keer van een oude vriend.

James zakte op de grond hij kon niet geloven dat Lily echt dood was.
Sirius en Remus liepen naar hem toe en hielpen hem omhoog en hielpen hem in een stoel.
James bleef naar de plek kijken waar hij Lily had zien vallen.
Het was nu al 2 dagen geleden, vandaag zouden ze haar begraven.
Roos kwam binnen en zei "Harry en Phoebe slapen bijde".
Remus had zelf ook rode ogen van het huilen, maar hield zich sterk voor Roos.
James keek naar Sirius en zag hem ook met rode ogen, het was best raar om te zien Sirius huilde nooit.
Albus kwam de kamer binnen en zei "We weten wie het was die Lily heeft vermoord".
James hield het niet meer en begon al weer te huilen, hij was gewoon zijn vrouw kwijd James zei zacht"Ik had eerder naar huis moeten komen, dan was dit niet gebeurd".
Albus zei streng"Je weet best dat het niet waar is, de persoon wie het gedaan heeft, hield Lily al een tijdje in de gaten, en wist dus waneer hij moest aanvallen".
Roos vroeg "Wie was het".
Albus zei "Een persoon die beschuldig was een Dooddoener te zijn".
James stond op en zei "Ik ga even wat wandelen", hij kon er niet meer tegen.

Het was nu al middag ze waren allemaal op de begraafplaats.
James hield zijn toespraak"Iedereen die Lily kende wist dat ze iemand was die een goede vriendin was en ook al is ze uit ons leven gegaan, ze zal nooit uit onze harten verdwijnen, Lily Potter was de beste moeder en echtgenote, we zullen haar missen en...."James kon niet meer.
Roos rende vlug naar hem toe en hield hem daar weg, Remus en Sirius namen het over en Roos ging terug naar Harry en Phoebe.
Albus, Sirius, Remus en Roos hielden nog een toespraak en toen lieten ze Lily kist zakken.
James zakte alweer op zijn knieen,hij was kapot.

Een Man in een lange donkere mantel liep naar James en liep hem omhoog en zei "Potter je moet je sterk houden voor Harry en Phoebe".
James keek de persoon aan en zei "Nicolas".
De man deed de mantel af en ja hoor daar stond niemand minder dan Nicolas Morden.
James zei zacht "Je bent dood , je bent in het 7de jaar vermoord door Voldermort nog wel".
Nicolas grijste en zei "Nee hoor ik was niet dood, en Lily wist het, ik was nog op jullie trouwdag ".
James voelde de tranen weer op komen en zei "Ik kan nog steeds niet geloven dat ze dood is".
Er viel een stilte en Nicolas pakte en brief en gaf die aan James en zei "Lees hem, hij is van Lily".
James pakte de brief aan en begon hem te lezen.

Lieve James.
Als je deze brief leest denk je waarschijnlijk dat ik dood ben net als de rest.
Wel aangezien ik niet zeker weet waneer Nick je deze brief geeft,
zal ik het maar kort houden.
Ik heb Nick deze brief gegeven met de opdracht hem je te geven als ik dood zou zijn,
Wel hier komt het.
Ik leef nog,
Ik ben in Frankrijk ik zeg je niet waar, een paar mensen weten waar ik ben.
Het spijt me dat ik je niets verteld heb maar ik was bezig met een opdracht van Albus.
Iemand was van plan Voldemort terug te brengen.
We hebben alles gedaan om te zorgen dat het mis ging.
Als je deze brief krijg dan is het dus niet goed gedaan, en heeft iemand wraak genomen.
Maar om te zorgen dat je het nu helemaal niet meer snapt,
Zal ik het je kort en makkelijk zeggen.
James ik leef nog, ik heb deze brief naar mijn zogenaamde dood aan Nick gegeven.
Hij en Albus zijn de enige die weten dat ik nog leef, en nu jij ook.
Ik vraag het je aan niemand te zeggen.
Ik neem wel weer contact op.

Liefst Lily Potter.

James keek naar de brief en vroeg aan Nicolas "Leeft ze echt nog".
Nicolas knikte en zei "Ja, Potter ze leeft".
James kon er niet aan doen hij grijnste en liep naar Harry en Phoebe en zei "Kom kids we gaan naar huis".
Iedereen keek James verbaast aan, hij was net zijn vrouw verloren en was nu gewoon blij.
Albus liep naar James en vroeg "James alles oke".
James grijste en zei "Kan niet beter Albus ".
Albus zag Nicolas staan die ook grijnste.

James kwam thuis aan hij bracht Phoebe en Harry naar hun kamers.
James zat rustig aan de tafel nog steeds naardenken over die brief met een paar vragen door zijn hoofd.
Leefde Lily nog echt, Waar was ze dan en Waarom zei ze niets.
Albus kwam de kamer binnen en zei "James we moeten praten".
James zei rustig "Oke".
Albus ging tegen over James zitten en vroeg "Wat heeft Nicolas jou verteld".
James gaf eerlijk toe dat Nick niets had gezegt maar alleen hem Lily brief had gegeven.
Albus zei zacht " Wel dit gaat dus helemaal mis".
Iemand verdween achter hun en zei "Albus het spijt me maar ik weiger Nick te helpen".
James stond op en zei "Pardon maar wie ben jij".
Het meisje zei "Sorry mijn naam is Anna Morden".
Albus stond op en zei "Anna waarom ga je niet naar Nick, hij was best verdrietig ik denk dat hij zijn vrouw nu wel goed kan gebruiken".
James zei verbaast "Jij bent Nicolas zijn vrouw".
Anna deed haar matel af, ze had blond haar en licht blauwe ogen, en zei "Ja".
Albus zei "Anna dit is James Potter , James dit is Anna Morden".
James gaf Anna een hand en zei "Ik wist niet dat Nicolas getrouwd was".
Anna glimlachde en zei "We zijn net een jaar getrouwd ik heb hem ontmoet in Frankrijk".
James kreeg opeens geen lucht meer toen ze Frankrijk zei.
Anna keek op haar horloge en zei "O Hemel ik kom te laat", Naar het gezegt te hebben verdween ze.

Albus zei zacht "James ook al leeft Lily nog ze komt nooit meer terug".
James keek hem niet begrijpend aan.
Albus vertelde"Ze hoord dood te zijn, ze heeft al een nieuw leven nieuw naam nieuw gezin".
James riep zonder er bij naar te denken"Wat".
Hij had de heletijd gedacht dat Lily wel weer terug kwam.
Albus zei "Het spijt me James maar je zal Lily nooit meer zien, ze heeft nu een nieuw leven als iemand anders".
James viel op zijn stoel neer en zei "Dus ze is bijna zo goed als dood".
Albus zei "Het spijt me James maar we hadden geen keuze".
James voelde zich al weer kapot.

Ik Hoop dat jullie het leuk vinden,
Al weet ik niet of iemand het wel leest Crying or Very sad Sad

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Za Apr 07, 2007 16:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

26ste Hoofdstuk.
De nieuwe buren.

Het was nu al weer een maand later, er was niet veel verandert.
Harry kon al iets beter praten, en vroeg dus vaak "Waar is mam".
James wist niet wat hij er op moest zeggen, Roos Remus en Sirius hielpen hem met van alles.
Maar niemand kon iets doen aan hoe James zich voelde.
Roos liep de kamer binnen en zei "James, je moet echt eens naar buiten".
James zei "Waarom".
Roos keek uit het raam en zei "Je hebt nieuwe buren ja".
James keek even op maar keek toen weer naar de grond niets leek meer belangrijk meschien Harry en Phoebe maar verder niets.
De bel ging, Roos liep naar de deur en deed open.
Ze kwam terug met 2 andere mensen,
James herkende bijde en zei "Nicolas en Anna toch".,
Anna knikte en zei "James Potter leuk je weer eens te zien".
Nicolas gaf James een hand en zei "Alles oke".
James zei "Wat denk je zelf".
Anna keek rond en zag Phoebe in haar wiegje liggen.
Roos pakte Phoebe op en zei "Dit is Phoebe".
Nicolas en James gingen wat praten.
Anna liep naar Roos en Phoebe en zei "Wat is ze lief".
Roos knikte en zei "Ze is net Lil".
Er viel een stilte en Roos begon bijna te huilen het deed nog veel pijn om aan Liyl terug te denken.
Anna nam Phoebe over en zong zacht"Slaap maar kleine meid, de dag is voorbij, de volgende dag wil je begroeten dus doe je oogjes maar dicht en ga maar naar drome land".

James zei "Dat liedje".
Phoebe was al weer in slaap gevallen Anna legde haar terug in haar wiegje.
James vroeg"Hoe ken je dat liedje".
Anna keek vlug even naar Nicolas en zei vlug "Geen idee".
Roos zei zacht"Dat liedje heeft Lily en jij toch samen gemaakt James ".
Anna zuchte en zei "Oke ik zal jullie iets bekenen".
Nicolas liep vlug naar Anna en zei "Lieverd".
Anna zei " Ik kende Lily, ik heb haar in Griekenland ontmoet, we hadden elkaar geholpen".
James vroeg verbaast "3 jaar geleden ".
Anna knikte.
Nicolas keek op de klok en zei "We moeten maar eens gaan".
Roos zei "Ik zal jullie uitlaten".

Toen Roos de kamer weer binnen kwam vroeg ze "James is alles oke".
James glimlachde en zei "Roos ik moet je iets vertelen".
Roos ging samen met Roos aan de eettafel zitten en vroeg "Oke wat dan".
James liet Roos de brief van Lily lezen die hij vorige maand gekregen had.
Naar een paar minuten vroeg Roos aarzelend "Ze leeft nog".
James knikte en zei "Ja Roos ze leeft nog".
Roos begon te lachen.
James dacht ze leeft en dat is het belangrijks, want ik vind haar wel.
Roos zei "Ik moet maar eens gaan Remus is nog steeds bij Sirius".
James knikte en zei "Ik zal Harry maar eens waker maken".
Roos pakte haar hoed en mantel en zei "Zie je morgen wel weer".
En ze verdween.
James dacht Die Anna ze had iets bekent.
Hij liep naar boven en maakte Harry waker.

In het huis er naar veranderde iemand zich terug en zei "Nick ik kan dit niet lang meer".
Nicolas liep naar het meisje toe en zei "Je kan het ".
Het meisje was niemand minder dat Lily ze veranderde zich weer om in Anna.
Anna zei "Laten we gaan, we moeten om zo tijd bij Albus zijn".
Nicolas vroeg "Het moest vreslijk zijn om James en je dochter te zien en niets te kunnen zeggen".
Anna zuchte en zei verdrietig"Zoals Abus al zei dat is mijn leven niet meer".
Nicolas legde een arm rond Anna schouder en zei "Ik ga wel , blijf jij maar lekker thuis vandaag".
Anna knikte en ging rustig een boek lezen, en Nicolas verdween.

Het was al zo 3 uur later de bel ging Anna liep naar beneden en deed de deur open en zag James staan.
Ze liep hem binnen.
Anna zei "Hallo James kan ik je helpen".
James grijnste en zei "Ja hoe je mijn dochter Phoebe zo stil kreeg ze houd niet op met huilen en ik heb echt geen idee meer wat ik moet doen".
Anna glimlachde en zei "Ik help je wel".
James grijste en zei "Danks".
Anna keek even in James ogen en dacht Je moet eens weten wie ik echt ben.
Net alsof James wist wat ze dacht want hij zei "Ik weet wel wie je echt bent".
Anna zei "Wat".
James zuchte en zei "Ik weet dat jij het bent Lily ".
Anna zei zo kalm mogelijk "Waar heb je het over ".
James zei "Er waren maar 2 mensen die dat liedje, kende ik en Lily net als er maar 2 mensen wisten waar we heen waren voor onze huwlijksreis".
Anna glimlachde en zei "Aha dus je denkt dat ik Lily ben".
James zette een stap richting en zei "Ik weet dat je het bent Evers".
Anna zei "Waarom noem je me nu weer Evers zo heb je me al sinds 7de jaar niet meer genoemd en daarbij is het niet meer mijn achternaam".
Naar het gezegt te hebben sloeg ze vlug haar handen voor haar mond.
James zei "Hallo Lily".
Anna zuchte en pakte haar toverstok en veranderde weer haar uitelijk en zei "Heey James".
James keek haar aan en zei "Waarom zei je niets".
Lily keek naar de grond en zei "James ik hoor dood te zijn, niemand mag weten dat ik nog leef en daarbij ben ik nu Anna Morden Nick vrouw".
James hoorde gewoon de ergenis in haar naam toen ze Nick vrouw zei.
Lily zuchte en zei "James het spijt me maar ik zal je geheigen moeten wissen".
James vroeg zacht "Waarom zou je Lily,waarom zou je niet gewoon terug komen naar Hary Phoebe en mij".
Er viel een stilte die verbroken werd door Nicolas die de kamer binnen kwam.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Za Apr 14, 2007 11:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

27ste Hoofdstuk.
De Potters

James werd waker op zijn kamer hij keek vlug op zijn horloge hij had 12 uur lang geslapen, maar wist alles nog van gister dus ook dat Anna Lily was.
James ging zich vlug omkleden en controleerde bij Harry en Phoebe die bijde braaf lagen te slapen.
Toen James naar beneden liep zag hij Lily zitten ze bekeek het Foto album.
James zei "Plz zeg me dat ik niet droom".
Lily keek op en zei "Je droomt niet Potter".
James keek haar verbaast aan en zei "Potter ".
Lily glimlachde en zei "Ja Potter, jij noemde mij gister ook Evers dus nog ik je Potter".
James ging tegenover Lily zitten en vroeg "Ben je echt terug of ben je hier alleen maar om mijn geheigen te wissen".
Lily keek naar de grond en zei "Ik ga niets wissen James, ik heb Roos Sirius en Remus gevraagt hier heen te komen, ze weten niet dat ik het vroeg ik heb jou naam gebruikt".
James vroeg aarzelend "Waarom".
Lily zei rustig en kalm"Ik wil rustig van iedereen afscheid kunnen nemen voor ik voorgoed ergens heen ga".
James vroeg "Waar ga je heen".
Lily keek hem even aan en zei "Ergens James".

Lily en James keken bijde naar de deur want daar stonden Roos Sirius en Remus .
Sirius riep verbaast "Lily hoe".
Lily stond op en zei "Heey".
James stond ook op maar was niet verbaast of blij zoals de rest.
Remus omhelste Lily en zei "Je leeft dus nog".
James hoorde Harry en keek vlug om in de andere deur opening stond Harry.
Harry zag zijn moeder en zei zacht "mama".
Lily draaide zich om en lette niet meer op de rest ze zei lachend"Harry".
Harry liep naar zijn moeder.
Lily tilte hem om en omhelste hem en zei zacht"Wat heb ik jou en je zusje gemist".
Harry hield zich goed vast aan Lily trui en zei "Mama niet meer weg gaan".
Er viel een stilte en James zei "Ik kijk wel even bij Phoebe".
Lily keek naar Harry en zei "Ik ga ook een lange tijd niet meer weg beloofd".
Harry bleef zich goed aan haar trui vast houden alsof hij dacht Ik hou je aan je woord.
Roos zei "Dus je blijft echt Lil".
Lily merkte nu pas weer dat de rest er ook was ze zei "Ja, ik kan niet geloven hoeveel ik Harry en Phoebe gemist heb en James het meest".
Sirius zei "Maar hoe kan dit , ik bedoel je was toch dood".
Lily schudde haar hoofd en zei "Ik ben nooit dood geweest, het is zeer moeilijk uit teleggen ".
James kwam terug hij zag Harry bij Lily en zei met spijt"Harry ik denk dat je beter dag kan zeggen tegen mama".
Lily gaf Harry over aan Sirius en liep naar James toe.
James keek naar de grond hij kon Lily niet aankijken.
Lily pakte James zijn handen en zei "James ik blijf".
James keek Lily even aan en zei een beetje voorzichtig "Als je een grap maakt dan...".
Lily keek hem in de ogen en glimlachde en zei "Nee Potter ik meen het ik blijf".
James sloeg zijn armen rond Lily middel en zoende haar, Geen van de 2 lette nog op de rest.
Harry zei "Wat is mama en papa aan het doen".
Roos lachde en zei "Je ouders zijn even met....iets bezig Harry".
Sirius schaapte zijn keel en zei "Ik wil jullie 2 niet storen maar kunnen jullie dat later doen".
Lily maakte zich los van James en nam Harry weer over en zei "Zo mijn engel zullen we jou eens naar je zusje brengen ".
James keek hoe Lily en Harry naar boven verdwenen.
Sirius zei lachend"Zo ik hoop dat je nu teminste de hele tijd niet zo depri meer bent".
James grijnste en zei "grapig sluipvoet".
Roos zei lachend "James, Remus en ik nemen Harry en Phoebe anders wel mee dan hebben jij en Lily even een avondje voor jullie alleen".
James dacht even naar en zei "Goed idee Roos".
Remus sloeg een arm rond Roos haar schouder en zei "Oke maar als Phoebe of Harry gaat huilen en naar Lily of James wil, mag jij ze troosten".
Roos haalde haar schouders op en zei "Geen probleem".
Roos en Remus liepen naar boven.
James zei lachend tegen Sirius " Weetje Sluipvoet ik ben volgens mij nog nooit zo blij geweest".
Sirius grijnste en zei "Je hebt echt mazzel Gaffel".
Er viel een kleine stilte, die verbroken werd door Lily die naar beneden kwam en zei "Remus Roos en de kids zijn weg, Roos brengt ze morgen terug".
Sirius zei "Wel ik ga ook maar, ik zal jullie niet langer uit elkaar houden hij grijnste en verdween.

James liep naar Lily en sloeg zijn armen rond haar en zei " Zo mevrouw Potter".
Lily glimlachde en zei " Wat Meneer Potter".
James grijnste onschuldig maar Lily kende hem maar al te goed om te weten dat die blik nooit iets goed betekende.
Lily vroeg uitdagent "Waarom, grijns jij zo".
James zei zacht "Hier om".
En voor Lily het in de gaten had, had James haar al opgetild.
Lily zei lachend "James Potter zet me neer".
James droeg haar naar boven en zei "Nee Lily Potter dat doe ik niet".

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Za Apr 21, 2007 11:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

28ste Hoofdstuk.
Herineringen

Het was al weer een paar jaar later, eergister was de verjaardag van Harry hij was 7 jaar geworden.
Het was een best grote feest en gister hadden ze alweer een feest want Lily was de Hoofd van de schouwer afdeling geworden.
Het betekede wel meer gevaar en zo maar dat maakte niet veel uit, sinds de dood van Voldemort was het niet zo gevaarlijk meer in de Tovernaars wereld.
Het meest gevaarlijk was een persoon die 1 of 2 mensen doden, dat was dan ook niet goed maar het was teminste niet meer zo als in de tijd dat Voldemort er nog was.
In het huis van de Potters werd James Potter waker hij draaide zich om en zag dat zijn vrouw en niet was.
James stond vlug op ging zich omkleden en liep naar beneden.
Tot zijn grote verbazing zag hij beneden Lily en Harry, James keek vlug op de klok en zag dat het al 9 uur was.
Hij dacht vlug naar en kwam er achter dat het zaterdag was dus Harry en Phoebe hoefde vandaag niet naar school.
Lily zag James als eerst en zei "Heey Slaapkop".
Harry zag nu ook James en zei zonder te stoppen tv te kijken zijn lieverlings progama was er op "Hoi papa ".
James zei gaapend "Heey jullie zijn vroeg zeg".
Lily glimlachde en zei "Nee hoor jij bent gewoon laat".
James liep naar de keuken en pakte een kop koffie.
Harry die nog steeds tv aan het kijken was draaide zich naar Lily om en zei "Mama moet je zien" en hij wees op de de tv.
Lily keek even en zei"Harry kijk jij even rustig ik ga even je zusje waker maken".
Harry zei "Oke mama".
Lily stond op en liep naar boven.
Harry stond op en liep naar de keuken.

James zat in de keuken rustig een kop koffie te drinken toen hij Harry de keuken binnen zag komen.
Harry zei "Papa wat is dat", hij wees op de kom die op de keuken tafel stond.
James keek even en zei "Dat is iets waar mensen hun herineringen in kunnen doen, maar volgens mij is deze van je moeder die van mij staat boven".
Harry vroeg"Pap mag ik een herinering van jou zien".
James glimlachde en zei "Als je wat ouder bent oke".
Harry trok een verdrietig gezichtje en James zei "Harry die gezichtje werkt beter bij je moeder".
Harry glimlachde en zei "Papa hoe hebben jij en Mama elkaar ontmoet".
James dacht even terug en zei "Wel dat zal ik je laten zien".
Harry liep samen met James naar boven en James pakte een kom en liet Harry de herinering zien.

Het was de 1ste schooldag van James en Lily:
James liep samen met zijn nieuwe vrienden in de trein, toen hij een meisje stem hoorde zeggen "Heel leuk Roos maar jij verliest".
James bleef stil staan en zei tegen zijn vrienden"Laten we gaan kijken wie daar zitten".
1 van zijn nieuwe vrienden hete Sirius Zwarts.
Sirius zei "Oke doen we".
James wou de deur van de coupe open doen maar Sirius was hem voor.
Sirius ging als eerst naar binnen en toen James.
James zei "Heey".
1 van de meisje zei "Hoi kunnen we jullie soms helpen".
Sirius zei "Nee hoor, we kwamen alleen maar hoi zeggen".
Een andere meisje draaide zich om en James voelde hoe zijn hart sneller sloeg,
Dit meisje had Roos krullend haar en amandel groene ogen.
James zei "Heey ik ben James Potter dit zijn Sirius Zwarts Remus Lupos en Peter nog wat".
Het meisje met het rode haar glimlachde en zei "Heey.. James, mijn naam is Lily Evers en dit zijn Roos Werld en Nicolas Morden".
James gaf Lily een hand en zei "Leuk je ontmoet te hebben Lily".
Lily glimlachde en zei "Zijn jullie soms ook 1ste jaars".
Sirius zei "Jep jullie ook".
Lily keek Sirius even aan en zei "Roos en ik wel maar Nicolas niet".
Nicolas keek de jongens niet eens aan en zei "Ik zit al in de 4de".
James dacht Ik mag die jonge nu al niet.
Remus zei "Wel dag".
Lily en Roos zeiden samen "Tot ziens".
James liep met de jongens mee maar zei voor hij de deur sloot "Zie je op Zweinstein Lily".
En liep toen met zijn vrienden mee.

Harry en James kwamen uit de herinering en hoorde iemand zeggen "Wat doen jullie 2tje".
James keek om en zag Lily ze leunde tegen de muur aan.
Harry zei "Papa liet zien hoe mama en papa elkaar ontmoet hadden mama".
Lily liep naar ze toen en zei "Harry ga maar naar beneden je zusje is er ook al ik moet even met Papa praten".
Harry zei "Oke mama" en liep naar beneden.
Toen Harry weg was zei Lily "Oke wat liet je hem zien".
James zei onschuldig "Alleen maar onze 1ste ontmoeting".
Lily glimlachde en zei "Ja nou 3 dagen later hadden we een ruzie en sinds toen hate ik je".
James sloeg zijn armen rond Lily en zei "Haat je me nog steeds Mevrouw Potter".
Lily glimlachde en zei "Ja heel erg".
James grijste en kietelde Lily.
Lily hield het niet uit en moest lachen.
James vroeg "Wat je je lieverd haat je me".
Lily zei lachend "Nee ik haat je niet".
James stopte en keek Lily diep in de ogen en het was net alsof ze elkaar voor het 1ste keer weer zagen.
Lily zei "Wel we kunnen beter naar beneden gaan denk ik".
James knikte met tegenzin en zei "Eigelijk zo ik nu wel willen dat Phoebe en Harry al op Zweinstein zitten".
Lily glimlachde en zei "Ach dat duurd nog een paar jaartjes ".
James en Lily liepen samen naar beneden.

Die avond kwam er een uil voor Lily.
Lily was bezig met Phoebe haar in een vlecht te doen toen James haar de brief gaf.
Lily opende hem vlug en las hem door :

Beste Lily.
Ik stuurd je deze brief omdat ik terug ben in het land.
Je hebt veel gemist in Griekenland.
Ik hoop dat alles goed met jullie en vooral met jou.
Perkamentus wil ons morgen spreken, dus waarschijnlijk krijg je van hem ook nog een uil.
Maar ja nu weet je het al.
Ik heb gehoord van je nieuw baan.
Hoofd van de schouwers niet slecht.
Ik wou je eigelijk vragen of je naar dat we met Perkamentus hebben gepraat zin hebt om bij te praten.
Als je zin hebt hoor ik het morgen wel.
Groetjes Nick Morden.
P.S. Zeg tegen James dat hij zijn spel moet verbeteren, die laaste wedstrijd was niet zijn beste ooit.

Lily glimlachde en zei "James ik moet van Nick je zeggen dat je spel beter moet".
James zuchte en zei "Oh ja wel is hij soms terug in het land".
Lily knikte en ging verder met Phoebe haar.
James liep naar de boeken kast en pakte een boek en ging lezen.
Harry zat een tekenfilm te kijken.
Rond 9 uur vond Lily dat Phoebe en Harry maar eens moesten gaan slapen.
Dus bracht ze hun naar boven Lily stopte Phoebe in en James Harry.
Naar dat de 2 sliepen naar een dik half uur een verhaal voorgelezen te hebben, gingen Lily en James naar beneden en gingen samen op de bank zitten.
James keek naar Lily en zei "Dit waren eigelijk best druke dagen".
Lily knikte en zei"Ja en over 3 weken hebben we al weer een verjaardag".
James vroeg nep verbaast "Van wie dan".
Lily glimlachde en zei "Ik weet het niet meschien die van Jou".
James grijnste en hield een pluk haar uit Lily ogen en zei "Je hebt me een paar jaar geleden al het mooite kado gegeven".
Lily vroeg verbaast "Wat dan".
James zei zacht "Dat je mijn vrouw werd en me de gelukigste man op deze wereld maakte".
Lily legde haar hoofd op James zijn schouder,
En zo bleven ze een tijdje zitten.

Leest iemand dit verhaal wel,
ik weet dat 1 persoon het leest.
Maar verder Sad Crying or Very sad

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Za Apr 28, 2007 10:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey Iedereen,
Weer een nieuw stukje,
nog 1 a 2 hoofdstuken dan gaat Harry naar Zweinstein.

29ste Hoofdstuk.
De Weg-Is-Weg.

Jaren waren al weer voorbij gegaan,
Harry zou over 3 weken beginnen aan zijn 1ste jaar aan Zweinstein.
Zijn zusje Phoebe vond het niet zo leuk, dat Harry al wel naar Zweinstein nog en zei niet.
De Familie was vandaag samen met nog wat mensen ergens op het plate land.
James riep "Harry James Potter plaag je zusje niet zo".
Harry liep boos naar zijn moeder en zei "Mam Phoebe heeft mijn bezem gepakt en van pap mag ik hem niet eens terug pakken".
Lily legde een brief weg en zei "Phoebe geef die bezem terug aan je broer".
Phoebe die hoog in de lucht zweefde vloog naar beneden en zei "Maar mam".
Lily zuchte en zei "Geen gemaar Jonge dame".
Phoebe gaf de bezem terug aan Harry en ging boos op het gras zitten.
James liep naar Phoebe toe en zei "Phoebe wacht maar ik haal wel even mijn 2de bezem uit huis".
Phoebe glimlachde en zei "Danks pap".
Lily had het gehoord en liep naar James en zei "Wat was jij van plan Potter".
James sloeg zijn armen rond Lily middel en zei "Niets Evers je kent me toch".
Lilt glimlachde en zei "Ja, ik ken je al veel te lang en je bent nog steeds zo vervelend Potter".
James grijnste en zei lachend "En jij bent nog steeds zo leuk Evers, zelf nog Leuker".
Phoebe vroeg verbaast"Papa waarom noem jij mam Evers".
Lily glimlachde en zei "Dat was vroeger mijn achternaam engel ik zal je een verhaaltje vertelen".
Phoebe zuchte en zei "Mam toch geen stome kinder verhaal".
James verdween vlug naar huis.
Lily ging naarst Phoebe op het gras zitten en zei "Nee een echt gebeurd verhaal".
Phoebe keek haar aan en zei "Oke, laat maar horen".
Harry lande ook en luisterde ook mee.

[b]Een Aantal jaren terug:

Het was een mooie dag, Lily en James liepen samen in de Weg-Is-Weg.
James was ineens verdwenen, Lily zei een beetje verbaast "Potter Waar ben je".
Roos en Remus kwamen er ook aan en zeiden "Lily daar ben je".
Lily omhelste Roos en zei "Blij iemand anders te zien dan Potter".
James was weer terug en ging naarst Remus staan.
Roos glimlachde en zei "Hoe kom je eigelijk bij hem daar" en ze keek naar James.
Lily zuchte en zei "Ik raakte verdwaald , en Potter daar vond dat ik gered moest worden".
James zei grijnsend "Ach Evers ik hielp je graag hoor, dat weet je toch".
Lily keek hem even boos aan en zei "Help me liever niet".
James keek Lily verbaast aan en zei "Nou oke".
Roos en Remus gingen weer verder, James had gezegt dat hij Lily wel naar huis bracht.
Lily liep boos met James mee en zei "Ik kan best zelf komen".
James grijnste en zei "Weet ik, maar wat als je nou weer verdwaald".
Lily keek hem boos aan en liep boos een andere straat in.
James hield haar in en zei "Wat is er? ".
Lily gaf hem een klap in zijn gezicht en zei "Niets Potter laat me met rust".
James verstok geen spier en keek haar nog steeds aan.
Lily wou weg lopen, ze begon zich net als eerder die dag verdrietig te voelen.
James merkte het en hield haar tegen en zei "Lily wat is er".
Lily keek naar de grond en voelde een traan over haar wang lopen en zei "Mijn opa is dood".
James sloeg zijn armen rond Lily en trooste haar en vroeg voorzichtig "Waneer gebeurde het".
Lily zei snikkend "Vanmorgens, ik was er bij".
James nam Lily mee naar een bankje en probeerde haar te troosten, hij had Lily nog nooit zien huilen, ze wist zich altijd hoe boos of verdrietig ze was, zich sterk te houden.
Lily veegde haar tranen weg en zei "Ik was naar de Weg-Is-Weg gegaan want ik wist dat niemand me hier zou zoeken, ik kom er niet meer tegen".
James veegde Lily laaste tranen weg en zei "Kom ik breng je naar mijn huis, daar laten we je ouders weten dat je bij mij bent, mijn moeder is op dit moment toch thuis".
Lily knikte en schok een beetje ze had altijd gedacht dat James ze ego Jonge was maar nu was hij zo aardig.
James stond op en hielp Lily ook omhoog en zei "We gaan wel met de openhaard".
Ze liepen samen naar de Lekke Ketel.
*Einde verhaaltje*[/b]

Lily had tijdens het verhaal een traan over haar wang laten lopen Harry zag het en zei "Mam niet huilen".
Achter hun was James tevoorschijn gekomen hij zag Lily en liep naar haar toe.
Phoebe en Harry liepen ze even alleen en gingen bijde vliegen.
Lily veegde haar tranen weg.
James ging naarst haar zitten en vroeg "Lieverd wat is er".
Lily keek hem aan en omhelste hem en zei "Niets, ik had ze alleen het verhaal verteld waarin ik jou voor het eerst zag als een aardige jonge".
James glimlachde en zei "Moest je daarom huilen".
Lily schudde haar hoofd en zei "Nee, ik had het namelijk ook verteld van mijn opa dood".
James sloeg vlug zijn armen rond Lily en trooste haar en zei "Stil maar Lieverd".
Ze bleven een tijdje zo zitten, gewoon naardenken over alles.
Lily keek haar Harry en Phoebe en zei zacht"Ze hebben jou vliegtalent ".
James grijnste en zei "Je hebt gelijk".
De rest van de dag was het best rustig.
Tegen 8 uur gingen ze weer naar huis.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp