Auteur |
Bericht |
lin
3e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 18:09 |
 |
Witch_Eva schreef: | lin schreef: |
emma 1.70m is
daniel 1.73m is
rupert 1.78m is
matthew lewis 1.78m is. |
Wist je dat dit helemaal niet klopt? Dan heeft vaak genoeg gezegt in interviews dat hij 5"5 is en "bijna" 5''6. Dus dat houd in dat Dan rond de 1.65 meter is. En Rupert en Emma zijn niet veel groter dan Dan. Matthew kan overigens wel zo lang zijn. |
dit kan je allemaal lezen op www.imdb.nl
als je dan bij zoeken de naam intypt en op die gene klikt en daarna bij de geboorte datum op more drukt kun je lezen dat het wel zo is.
ow ik zie nu dat dan 1.68m is
sorry had ik eerder verkeerd gelezen  |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 18:15 |
 |
lin schreef: | Witch_Eva schreef: | lin schreef: |
emma 1.70m is
daniel 1.73m is
rupert 1.78m is
Wist je dat dit helemaal niet klopt? Dan heeft vaak genoeg gezegt in interviews dat hij 5"5 is en "bijna" 5''6. Dus dat houd in dat Dan rond de 1.65 meter is. En Rupert en Emma zijn niet veel groter dan Dan. Matthew kan overigens wel zo lang zijn. |
als je dan bij zoeken de naam intypt en op die gene klikt en daarna bij de geboorte datum op more drukt kun je lezen dat het wel zo is.
IMDB heeft niet altijd gelijk. Iedereen kan het namelijk aanpassen, en er staat niet altijd de waarheid op. Dan heeft zelf in een interview gezegt dahij hij 5'5 is. Dus dat is iets van 1.65 meter. Ik denk dat je eerder dat kan geloven. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
lin
3e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 18:31 |
 |
Witch_Eva schreef: | lin schreef: | Witch_Eva schreef: | lin schreef: |
emma 1.70m is
daniel 1.73m is
rupert 1.78m is
IMDB heeft niet altijd gelijk. Iedereen kan het namelijk aanpassen, en er staat niet altijd de waarheid op. Dan heeft zelf in een interview gezegt dahij hij 5'5 is. Dus dat is iets van 1.65 meter. Ik denk dat je eerder dat kan geloven. |
en hij kan ook gegroeit zijn maar ik weet niet wanneer dat intervieuw gedaan is
1.65 en 1.68
wat maakt het uit
het is maar 3 cm verschil |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 18:38 |
 |
Het interview is in februari genomen, en hij is bijna 18 dus hij groeit niet echt meer. Het ging ook niet om die 1:68 maar het ging om het feit dat jij zei dat hij eerst 1.73 meter was en dat je het van IMDB had gehaalt. En in principe maakt die paar centimeters wel uit. Want het is een feitje, want dit is het "Wist-je-dat" topic. En dan is het beter dat je er niet naast zit. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
lin
3e jaars

Verdiend:
67 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 18:40 |
 |
Witch_Eva schreef: | Het interview is in februari genomen, en hij is bijna 18 dus hij groeit niet echt meer. Het ging ook niet om die 1:68 maar het ging om het feit dat jij zei dat hij eerst 1.73 meter was en dat je het van IMDB had gehaalt. En in principe maakt die paar centimeters wel uit. Want het is een feitje, want dit is het "Wist-je-dat" topic. En dan is het beter dat je er niet naast zit. |
die van 1.73 had ik fout gelezen dat heb ik eerder ookal gezegt.
en ik vind die 3 cm niet erg om er langs te zitten
en volgens mij gaan de andere mensen het niet leuk vinden als wij zo door blijven gaan |
|
|
  |
 |
AnSofie
6e jaars

Verdiend:
177 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 19:05 |
 |
Op de officiele website van Emma Watson staat dat ze +- 1.68 is , voor die 2 centimeters scheelt het eigelijk niet zoveel maar ik doe het graag  |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 19:36 |
 |
Wist je dat ik net in de hitkrant (dus het is vast een vette roddel) heb gelezen dat Tom Felton van een heks afstamt die in 1692 in Salem op de brandstapel belandde |
 |
AnSofie
6e jaars

Verdiend:
177 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 21:39 |
 |
Helen schreef: | Wist je dat ik net in de hitkrant (dus het is vast een vette roddel) heb gelezen dat Tom Felton van een heks afstamt die in 1692 in Salem op de brandstapel belandde |
In de nieuwste hitkrant??? Die moet ik hebben !! omg hoe ver kunnen mensen verzinnen  |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 21:46 |
 |
ja in de nieuwste.
Hitkrant schreef: | REAL MAGIC
Het lijkt erop dat Tom Felton niet alleen een tovenaar speelt in Harry Potter, maar dat ie ook ècht tovenaarsbloed door zijn aderen heeft stromen. De acteur, die Harry's vijand Draco Malfoy speelt, stamt namenlijk af van een heks die in 1692 in het Amerikaanse dorpje Salem op de brandstapel belandde |
En er stond nog een klein fototje bij. Ik zou ´m er niet voor kopen als ik eerlijk ben |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 21:51 |
 |
Inderdaad Helen. De Hitkrant is nooit echt zo heel erg betrouwbaar. En daarbij zijn er maar 21 mensen verbrand in Salem. Dus het zou heel toevallig zijn als dat een van Tom's voorouders waren. Het lijkt mij heel erg sterk. Ook al zou het natuurlijk wel cool zijn als het echt zo was. Maar ik geloof de hitkrant nu niet meer. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 21:55 |
 |
Ik ook niet Eva maar het was wel geinig om te lezen. Ze schrijven heel veel onzin en dit vond ik gewoon erg grappig en het viel me gewoon op.
Het was zo grappig dat ik het mòest posten |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 21:58 |
 |
Witch_Eva schreef: | Inderdaad Helen. De Hitkrant is nooit echt zo heel erg betrouwbaar. En daarbij zijn er maar 21 mensen verbrand in Salem. Dus het zou heel toevallig zijn als dat een van Tom's voorouders waren. Het lijkt mij heel erg sterk. Ook al zou het natuurlijk wel cool zijn als het echt zo was. Maar ik geloof de hitkrant nu niet meer. |
Hier een betrouwbare? link naar een artikel in de Sun. Maar dat is volgens mij ook een britse roddelkant, dus of het echt betrouwbaar is weet ik niet.
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2007280839,00.html
In dit artikel zeggen ze dat hij afstamt van John Proctor, die een van de tovenaars/heksen van Salem was. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 06, 2007 21:59 |
 |
A.Perkamentus schreef: | Witch_Eva schreef: | Inderdaad Helen. De Hitkrant is nooit echt zo heel erg betrouwbaar. En daarbij zijn er maar 21 mensen verbrand in Salem. Dus het zou heel toevallig zijn als dat een van Tom's voorouders waren. Het lijkt mij heel erg sterk. Ook al zou het natuurlijk wel cool zijn als het echt zo was. Maar ik geloof de hitkrant nu niet meer. |
Hier een betrouwbare? link naar een artikel in de Sun. Maar dat is volgens mij ook een britse roddelkant, dus of het echt betrouwbaar is weet ik niet.
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2007280839,00.html
In dit artikel zeggen ze dat hij afstamt van John Proctor, die een van de tovenaars/heksen van Salem was. |
Ja en dit zal de hitkrant wel weer van deze krant hebben. Maar ik denk ook dat het niet waar is, dan moeten ze wel een hele goede stamboommonderzoeker hebben daar. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
riccmaster
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 19:45 |
 |
Helen schreef: | ja in de nieuwste.
Hitkrant schreef: | REAL MAGIC
Het lijkt erop dat Tom Felton niet alleen een tovenaar speelt in Harry Potter, maar dat ie ook ècht tovenaarsbloed door zijn aderen heeft stromen. De acteur, die Harry's vijand Draco Malfoy speelt, stamt namenlijk af van een heks die in 1692 in het Amerikaanse dorpje Salem op de brandstapel belandde |
En er stond nog een klein fototje bij. Ik zou ´m er niet voor kopen als ik eerlijk ben |
wow ben diep geschokt maar heeft die krant wel gelijk het kan ok een ouderwetse roddel zijn maar mischien hebben ze gelijk
misschien ook niet... |
_________________ weg met de regelsµ |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 24, 2007 19:56 |
 |
@ Rocc, misschien is het welz o. Maar die "heks", ik betwijfel of ze een echte heks was. Er zijn toen wel meer "heksen" op de brandstapel beland he. Die waren misschien ook niet allemaal heks. ^^
En de hitkrant, ach, die verzinnen ook alles om maar edities te verkopen. *zucht* |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
|