Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Laatste 20 minuten OoTP Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

Verdiend: 0 Sikkels

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 03, 2007 9:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben zeer benieuwd hoe dat 3D er nu uiteindelijk uit gaat zien. Aan de ene kant wil ik het wel 3D zien, maar andere kant vind ik 2D ook al goed Razz...Ik ben bang dat er iets van de duidelijkheid van het beeld wegvalt als je het 3D gaat doen..

@Rich: is IMAX te vergelijken met het Omniversum?

Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
Profiel bekijkenStuur privébericht
olram6
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 55 Sikkels

olram6 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 03, 2007 9:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

lijkt me vet:P ik weet niet. uhm imax bios ik hoop dat die van ons die heeft:P anders gah ik naar amersfoort die heeft vast wel Very Happy in 3D !!

Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 03, 2007 11:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ olram6: Voor zover ik weet is Pathe ArenA Amsterdam de enigste bioscoop die een 'IMAX-zaal' heeft... Amerfoort zal dus onmogelijk de 3D versie kunnen vertonen.

@ BeeGee: IMAX is een van de grootste filmdoeken van Nederland, waarbij het beeld en geluid gewoon in HD zijn. Beter/scherper beeld en beter geluid dus... Omniversum is volgens mij een soort gelijke bioscoop, maar word meer gebruikt voor documentaires. Denk niet dat zij daar hun apparatuur recentelijk hebben vernieuwd naar de laaste snufjes, zoals IMAX dat onlangs heeft gedaan.

TheBestDamnThing
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 53 Sikkels

TheBestDamnThing is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 03, 2007 17:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hée mensen! .. xD

Echt leuk, dat 3D .. xP .. Het voegt niet echt iets toe aan de film, Rolling Eyes
Mjáa, tóch wel léukk ..

Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 03, 2007 20:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een hekel aan 3D. Dit omdat ik met mijn linker oog veel minder goed en beter zie dan met me rechteroog (80% van mijn gezichtsveld komt van mijn rechteroog), dus 3D kan ik niet goed zijn. Heb 1 film in 3D gezien, maar nooit en nooit meer, alles was bij mij rood, ik zag totaal geen diepte. Ik vind het echt jammer dat ze dat zo nodig moeten doen bij HP!

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."

Laatst aangepast door Perijn op Ma Okt 22, 2007 9:04; in totaal 1 keer bewerkt
Richard
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 111 Sikkels

Richard is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Mei 03, 2007 21:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sirius Zwarts schreef:
Ik heb een hekel aan 3D. Dit omdat ik met mijn linker oog veel minder goed en beter zie dan met me rechteroog (80% van mijn gezichtsveld komt van mijn rechteroog), dus 3D kan ik niet goed zijn. Heb 1 film in 3D gezien, maar nooit en nooit meer, alles was bij mij rood, ik zag totaal geen diepte. Ik vind het echt jammer dat ze dat zo nodig moeten doen bij HP!

Dit is alleen bij Pathe IMAX. In alle andere bioscopen in Nederland wordt de film dus gewoon 'normaal' vertoond.

Perijn
Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 03, 2007 21:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Richard schreef:

Dit is alleen bij Pathe IMAX. In alle andere bioscopen in Nederland wordt de film dus gewoon 'normaal' vertoond.

Gelukkig maar, jammer dat ik alsnog naar IMAX gaat, omdat de sfeer veel beter is dan bij een gewone bioscoop!

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."

Laatst aangepast door Perijn op Ma Okt 22, 2007 9:05; in totaal 1 keer bewerkt
dream_wizard
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

dream_wizard is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 03, 2007 21:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

kijk over dat 4d gesproken , dat moeten ze doen in een harry potter pretpark vind ik , das pas lachen , dat je dan naar 1 van de 7 filmskan kijken in 4 d en dan komen er allemaal geureffecten in enzo Smile , maar ja das pas in 2011 ofzo , dat film 7 uitkomt

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mei 03, 2007 21:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

dream_wizard schreef:
kijk over dat 4d gesproken , dat moeten ze doen in een harry potter pretpark vind ik , das pas lachen , dat je dan naar 1 van de 7 filmskan kijken in 4 d en dan komen er allemaal geureffecten in enzo Smile , maar ja das pas in 2011 ofzo , dat film 7 uitkomt

In 2010 komt deel 7 uit. En op 21 november 2008 komt deel 6 uit. Maar waarom moeten ze dat maar doen in een pretpark en kan dat niet gewoon in een bioscoop? Er is (nog) geen Hp pretpark dus het is toch alleen maar mooi dat het nu zo gedaan word.

Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 04, 2007 10:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
dream_wizard schreef:

In 2010 komt deel 7 uit. En op 21 november 2008 komt deel 6 uit. Maar waarom moeten ze dat maar doen in een pretpark en kan dat niet gewoon in een bioscoop? Er is (nog) geen Hp pretpark dus het is toch alleen maar mooi dat het nu zo gedaan word.

Dat kan alleen maar in een pretpark omdat je vaak een gigantische verbouwing van een bioscoop nodig hebt om 4D te realiseren. De Panda Droom in de Efteling is een goed voorbeeld van een 4D film....dat kan je niet doen in een normale bioscoop...

Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 04, 2007 10:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Citaat:
kijk over dat 4d gesproken , dat moeten ze doen in een harry potter pretpark vind ik , das pas lachen , dat je dan naar 1 van de 7 filmskan kijken in 4 d en dan komen er allemaal geureffecten in enzo , maar ja das pas in 2011 ofzo , dat film 7 uitkomt

Een zwetende Harry/Daniel ruiken? Confused Been there, done that, not doing it again maar ik snap wat je bedoelt. Het zal wel leuk zijn om als Harry (of een van de anderen) vliegt je de wind langs je voelt. En de geur van de kerkers waar Snape les geeft/gaf ruiken. Ik wil wel eens weten hoe het ruikt. Ik ben echt een die wil ruiken. Ik ben alleen wat huiverig voor de les van Trelawney. Een zware parfum/wierooklucht kan ik niet echt aan.

Citaat:
De Panda Droom in de Efteling is een goed voorbeeld van een 4D film....dat kan je niet doen in een normale bioscoop...

Helemaal goed. Dat was echt een leuke ervaring. Een slang voor je neus (zodat je scheel kijkt), stoeltjes die opeens inzakken, geur, zeepbellen (ofzo)
Laten ze idd maar een 4D film maken en dan in de efteling draaien. Dan ben ik zeker aanwezig op de meet

Woei, Gryff van het jaar 2008!
B_hp_F
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 48 Sikkels
Woonplaats: In the mirror of Erised,showing you your diepest Desires.

B_hp_F is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mei 04, 2007 11:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Citaat:
kijk over dat 4d gesproken , dat moeten ze doen in een harry potter pretpark vind ik , das pas lachen , dat je dan naar 1 van de 7 filmskan kijken in 4 d en dan komen er allemaal geureffecten in enzo , maar ja das pas in 2011 ofzo , dat film 7 uitkomt

Een zwetende Harry/Daniel ruiken? Confused Been there, done that, not doing it again maar ik snap wat je bedoelt.

Lmao! xD,

Anyway, Ik zou ook een voorstander zijn voor een 4D film,
Mocht HP5 in 3D zijn in de bios'sen (Met bril en co.) Prima!,
Maar volgens mij zou dit inderdaad meer iets zijn voor een pretpark.

Hump The Bump

Red Hot Chili Peppers
-----
Feel<Free
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 50 Sikkels

Feel<Free is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 05, 2007 12:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik krijg hele foute ideeën met Harry Potter als de Matrix versie.

Maar in ieder gaval dit zal wel te maken hebben met het gevecht aan het einde, en het zijn maar 20 min. en volgens mij gaat het mij niet opvallen.
Aan de andere kant ben ik wel benieuwd hoe ze het gaan doen zonder het te te maken, ze moeten het natuurlijk niet heel erg gaan overdrijven

others stay and leave footprints in our
hearts
*[B]aukie*
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 37 Sikkels

*[B]aukie* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 06, 2007 16:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

HP in 4d zou idd zeer vet zijn.. Heb een ker een natuurfilm (ja.. :S) in 4d gezien nou die spin kwam toen aardig dichtbij!

*Amy Lee-Evanescence*
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 07, 2007 17:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb dit vertelt aan mijn beste vriend en hij was niet echt entousiast over het idee dat de laatste 20 minuten in 3D gingen zijn. Zijn eerste reactie was: "OMG dat meen je toch niet he?!" Dus hij vond het echt geen goed idee aan zijn reactie te zien.

Het lijkt me wel leuk maar ik vind dat ze dit meer in een pretpark moeten organiseren. Een film blijft een film en daar hoeft men niets aan toe te voegen vind ik. Zoiets zouden ze meer in een pretpark moeten organiseren. Kijk naar de Efteling (Pandadroom) en Walibi (dat met Spongebobe) en in Disneyland. Ik ben er niet zo zeker van of ze dit gaan organiseren in alle bioscopen maar ik heb tegen mijn vriend gezegt dat het nog niet helemaal zeker was en dat we beter kunnen afwachten. Enfin, als ze er toch mee doorgaan mij best, maar ik vind dat ze dit meer in een pretpark moeten organiseren.

EDIT:@Richard: Oeps, sorry. Ik denk niet dat mijn beste vriend dit graag zal horen maar ik denk dat het nog wel zal meevallen.

I'll do anything for you.

Laatst aangepast door Sophie Wemel op Vr Mei 11, 2007 17:13; in totaal 2 keer bewerkt
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp