Auteur |
Bericht |
Viss
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 08, 2007 17:17 |
 |
Ik vond hem wel aardig maar hij duurde net even te lang en er gebeurde net even wat te weinig. Ook waren er te veel vijanden naar mijn smaak. Maar het zag er wel heel erg mooi uit met alle gevechten enzo, en was bij vlagen ook wel grappig (Spider-mans baas bijvoorbeeld) |
|
|
  |
 |
No
6e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 22, 2007 15:04 |
 |
Ik heb hem al gezien en ik moet eerlijk zeggen dat het minder mooier was dan spiderman 2. Deel 2 is de beste film. Wel jammer omdat ze het ingrendienten niet goed benut hebben. Daartegen is het wel een goede film. En ik hoop dat het niet hetzelfde gebeurt als bij harry potter. Deel 1 was zeer goed Daarna was deel 2 fantantisch, deel 3 was minder mooier deel 4 was redelijk. En ik hoop dat ze met deel 5 beter doen. |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 29, 2007 17:38 |
 |
Ik heb deel 1 nooit gezien, deel 2 erg lang geleden en deel 3in de bios, nog niet zo lang geleden. Ik vond hem erg leuk, al snapte ik eerst even niet hoe het zat met die Harry(?) heette hij zo? En zijn vader. Desondanks was hij goed te volgen en dat was erg prettig. Hij was leuk, alleen de actiescenes waren geloof ik met de hand gefeilmt (sommige dan) en dat zag je nogal aan het bewegen, maar dat maakt niet veel uit. Hij was gewoon leuk  |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 29, 2007 18:52 |
 |
Ik heb pasgeleden deel 1 en 2 opgenomen van tv en gekeken. Ik vond het hele goede films, maar soms wel een beetje geweldadig. Ik denk dat ik deel 3 niet hoef te zien, want ik heb na deel 2 mijn portie dock ock wel gehad. Jammer vind ik wel dat deel 1 en deel 2 zo op elkaar lijken, beide keren wordt een wetenschapper gek of in ieder geval overgenomen door een bepaald iets en daar moet Spider-Man tegen gaan vechten. MJ vond ik in beide films een heel leuk karakter. |
|
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mei 29, 2007 18:58 |
 |
Ik ben een tijdje geleden naar Spiderman3 geweest en ik vond hem best goed. Ik had deel 1&2 ook op tv gezien en die vond ik leuk dus ik dacht ga ook maar aar deel3. De verhaallijn vond ik wel spannend met de zwarte spiderman. Op het einde vond ik het us ook heel goed. Heel leuk dat Harry hem kwam helpen op het einde. Verder heb ik er eigenlijk niet zoveel over te vertellen... |
|
|
  |
 |
watsonette
6e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 14:05 |
 |
Ik heb volgensmij nog nooit een film van Spiderman gezien
Het klinkt spannend , de 3e film..
Maar ik denk niet echt dat ik de film leuk zal vinden.
De rede der van weet ik ook niet.
Nou ja, ik houd het toch maar bij Harry Potter |
_________________ Ravenclaw <3
Can You Dance Like a hipogriff?
Check mn Crea's =) , HP5 Spoilers! |
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mei 30, 2007 15:16 |
 |
Ik heb deel 1 en 2 thuis en deel 3 heb ik in de bios gezien, deel 1 was leuk vooral omdat peter spiderman werd en peter parker is gewoon een leuk personage. Alleen the Goblin vond ik 'kinderlijk' uitgewerkt. Deel 2 werd al serieuzer en deel 3 is helemaal top. Wel een minpunt vond ik dat peter in het begin zo weg van zichzelf is. Gelukkig maakt de dark spiderman verhaal dit goed. Verder vind ik het heel jammer dat me favoriete personage doodgaat Ik vind wel dat ze na dit deel moeten stoppen anders begint het heel te veel van het goede te worden. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
kellydfelaat
1e jaars

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 27, 2007 19:59 |
 |
De films 1&2 heb ik gezien en heb ik er enorm van genoten de spidermans zijn een goede mengeling van spanning, actie, humor en liefde tussen peter en mj een echte aanrader en ik hoop de derde film snel te mogen zien |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 01, 2007 18:59 |
 |
Vandaag heb ik nog eens naar de eerste film gekeken.
Was wel fijn om die nog eens te zien.
Vooral als Peter probeert om het web uit zijn hand te krijgen.
'Go web go'
De meeste Marvel verfilmingen vind ik trouwens wel leuk om te zien.
(x-men, fantastic four,...)
Oh en ik hoop dat ze stoppen bij de 3 spiderman films die er nu zijn.
Want anders wordt het te veel. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
|