Auteur |
Bericht |
Moonslave
Schoolkampioen

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 09, 2007 14:24 |
 |
Mijn 1ste stem:
Titel: De Gouden Munt
Mening: Ik vind het heel sterk geschreven. Goed woordgebruik en mooie zinsbouw enzo Ook is het heel interessant om eens in het hoofd van die gesloten Marcel te kijken. |
  |
 |
Skywalker
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
240 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 09, 2007 15:32 |
 |
1e stem:
Het échte verhaal achter Zacharias Smit (of wat je eigenlijk al wist)
Heeeel leuk verhaal! xD Leuke humor, goed woordgebruik and so on. Mijn eerste stem dus. Bye! |
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 10:20 |
 |
Wow, ik heb alles gelezen en nu moet ik dus gaan stemmen. Het is écht moeilijk deze keer, maar daar gaat ie. :')
Mijn eerste stem gaat naar 'De Gouden Munt'.
Heel mooi verhaal. Ik vind dat de gedachten van Marcel gewoon heel goed worden omschreven. Het verhaal laat ook goed zien hoe alles stapje voor stapje ineens anders werd voor Marcel in het vijfde jaar.
Mijn tweedde stem gaat naar ''Het échte verhaal achter Zacharias Smit (of wat je eigenlijk al wist...)'
Het is een heel grappig verhaal, en ik hou wel van verhalen met van die droge humor erin. Leuk geschreven!
Mijn derde stem gaat naar 'Zwart en Wit'.
Tja Marina, je ziet haar gewoon als een gemene verraadster. Maar in dit verhaal zie je heel goed waarom ze heeft gedaan wat ze heeft gedaan. Haar innerlijke strijd als ze de keuze maakt om de SVP te verraden is ook heel mooi beschreven.
En dat was het mensjes, daar zullen jullie het mee moeten doen. xD |
  |
 |
Moonslave
Schoolkampioen

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 12:16 |
 |
Tijd voor mijn 2de en 3de stem ^^
Mijn tweede stem:
Voor Harry
Mening: normaal hou ik niet echt van Harry/Cho fanfictions, maar ik vind deze heel mooi uitgeschreven. Ik krijg zelfs bijna het idee dat Harry en Cho een mooi koppel zouden zijn, iets wat ik zelfs in de boeken van Rowling helemaal niet vond.
Mijn derde stem:
Vloeibaar geluk
Mening: Ik hou van Loena! En ik hou nog meer van de ship Loena/Marcel. Dan komt er nog bij dat het sterk geschreven is, en vanuit Loena's oogpunt
En dat waren mijn stemmen, spijtig genoeg... Ik had ook nog op andere willen stemmen, maar helaas...  |
  |
 |
Smalofski
The Writing Mod

Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 12:41 |
 |
Cool Het is leuk als er veel mensen meedoen
Het was dan ook een moeilijke keuze, maar dit zijn mijn drie stemmen.
Stem 1:
De Gouden Munt
Ik vond dit een verhaal heel goed geschreven. De gevoelens van Marcel worden zeer mooi beschreven. Het lijkt me ook heel mooi IC.
Stem 2:
Eenzame Kerst ... Of toch niet?
Over het algemeen heb ik het niet zo op rare ships, zoals Loena en Draco, maar dit verhaal sprak me wel echt aan. Het is zo grappig hoe Loena haar vage, naïeve zelf is. Ik vond het stukje waar ze raad aan Cho vroeg best grappig Cho die natuurlijk al lang door had wat er aan de hand was, maar Loena het zelf laat ontdekken, door enkel een hint te geven... Het hele verhaal was echt vanuit het standpunt van Loena geschreven, het was ietwat vaagjes en de logica in Loena's redeneringen was soms ver te zoeken, en dat maakte het mooi IC (zelfs al is de Loena/Draco ship niet IC)
Stem 3:
Hehe... Heel grappig Arme onbegrepen Zacharias... XD Karma suckt he XD Ik vond het dus goed geschreven en heel grappig ^^ |
 |
Justmenofear
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 11, 2007 15:54 |
 |
*Zucht en veegt zweetdruppeltjes weg* Ik heb ze allemaal doorgelezen en dat duurde even. ^^ Maar ik heb toch mijn keuze gemaakt, al was het wel moeilijk. ^^
Mijn eerste stem gaat naar De Gouden Munt
Ik vind het heel mooi en sterk geschreven. Marcels gedachten, die je normaal nooit kent en weet, worden nu heel erg goed beschreven. Het is wat anders. ^^ Je gebruikt ook een hele goede zinsopbouw.
Mijn tweede stem gaat naar Zwart en Wit
Net als bij de Gouden Munt, worden de gedachten zeer goed beschreven. Het is echt boeiend om te lezen en je kan nog mooi schrijven ook nog. ^^
Mijn derde stem gaat naar Het échte verhaal achter Zacharias Smit (of wat je eigenlijk al wist)
Het eerste wat ik wil opmerken, is dat de humor geweldig is. ^^ Als ik in een betere bui was geweest, had ik dubbel gelegen, weet ik zeker. xD Ik hou namelijk van droge humor. Daarbij is je taalgebruik ook heel goed. ^^ Ik hoop meer van je te lezen.
Dit waren mijn stemmen, sorry voor de rest, maar deze vind ik er toch allemaal meer uitspringen. Natuurlijk was de rest ook goed. ^^ |
_________________ Every song ends, but is that a reason to not enjoy the music? |
|
  |
 |
Addiie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 12, 2007 20:15 |
 |
Mijn eerste stem gaat naar: Het échte verhaal achter Zacharias Smit (of wat je eigenlijk al wist)
Ik vind het heel goed geschreven. Ik had niet verwacht dat de Z/G ship d'r uit zou springen, maar het is lekker onverwachts en dat maakt het leuk, met Ginny's droge "Ja" na Zacharias' "Gelukkige Kerstfeest". En die brief van zijn moeder vond ik om te gillen Drolletje? Honingpuddinkje? Dat is echt zó leuk verzonnen  |
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 12, 2007 23:07 |
 |
Hierbij mijn stemmen;
Mijn eerste stem gaat naar De gouden munt
Ik vond het heel mooi en gevoelig beschreven; Ik kreeg zo'n medelijden met marcel... En een leuke ship, die je door liet schemeren, zonder erg ooc te worden, goed gedaan!
Mijn tweede stem gaat naar In Adoratie
Ik vind dit een originele keus, Kasper is grappig! Je hebt het leuk vanuit zijn optiek geschreven en het zou zo maar eens zo gegaan kunnen zijn...
Mijn derde stem gaat naar Het échte verhaal achter Zacharias Smit (of wat je eigenlijk al wist)
Dit verhaal springt er echt uit; het is bijzonder grappig en leuk geschreven, dat tussen die haakjes maakt het heel leuk.
Zach is goed ic geschreven en toch is hij leuk, nu.
dat was het, ik vond het erg moeilijk kiezen, deze keer! |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Wo Jun 13, 2007 22:31 |
 |
Ik heb maar een stem, en normaal stem ik eigenlijk ook helemaal niet zo. Maar vandaag ben ik blijkbaar in een lees bui. Volgens mij is dit ook de eerste keer dat ik een stem achter laat
Mijn eerste stem : De gouden munt.
Waarom : Het verhaal spreekt mij aan, het komt zo serieus en eerlijk over. En bovendien vind ik het zo zéér knap geschreven. Meer kan ik er gewoon niet over zeggen. Gewoon super geschreven. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Changetje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 14, 2007 12:23 |
 |
xO Helemaal vergeten te stemmen. Nouja, even m'n eerste stem weggeven ^^''
Ik vind dit verhaal zo frickin' geweldig =D Zach is neurotisch, lol. xD En al hij kan zeggen is 'Ja'. *snicker* Oh, en het was echt humoristisch ^^
Over m'n andere twee stemmen denk ik nog even na ^^'' |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
  |
 |
Avana
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 14, 2007 12:38 |
 |
Ik kom ook meestemmen Ik vond het moeilijk kiezen hoewel het verhaal van Zacharias er voor mij wel uitsprong. Dus:
Dit is mijn 1ste stem.
Titel: Het échte verhaal van Zacharias Smit (of wat je eigenlijk al wist)
Mening: Ik vind dit een erg leuk en goed geschreven verhaal. Het leest lekker vlot hoewel die lange zinnen tussen haakjes het tempo wat vertragen vind ik.
Het verhaal is origineel en doordat het niet steeds precies dat van Harry volgt, houd het de spanning vast.
Zacharias blijft voor mij het vervelende ventje dat ik uit de boeken heb leren kennen maar is nu door de achtergrond in dit verhaal goed driedimensionaal geworden. Zijn sarcasme maakt het verhaal erg grappig!
Dit is mijn 2de stem.
Titel: Zwart en wit
Mening: Een erg mooi verhaal. Haar gedachten en de strijd die Marina voert, zijn goed beschreven. Je krijgt meer begrip voor haar en ook de andere karakters zoals Cho en Omber zijn goed neer gezet, vind ik.
Dit is mijn 3de stem.
Titel: Een kwestie van geloven
Mening: Ik vond dit ook een mooi verhaal. Ook hier is de tweestrijd goed beschreven; dat Simon bij Daan zit te vissen naar informatie, zijn toenemende nieuwsgierigheid en het stemmetje in zijn hoofd. Ik vond hem mooi IC.
edit: oeps, ik had een verkeerde titel ingevoerd, sorry als ik iemand al blij had gemaakt  |
  |
 |
onetreehill-fan
3e jaars

Verdiend:
711 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 16, 2007 19:54 |
 |
1ste stem:
Titel: De gouden munt
Mening: Marcel is best een leuk personage en ik vind het echt heel erg mooi geschreven! Super!!
2de stem:
Titel: Vloeibaar geluk
Mening: Loenaaa , njaah heb haar altijd wel een leuk personage gevonden, anders dan de anderen xD en bovendien is het knap geschreven! |
_________________ You know for most of my life I would have gone through this alone, but then I met you.
And I finally found someone I could depend on like I've got this.
So I guess I called you 'cause I wanted to know if that was still there. |
|
  |
 |
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
398 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 17, 2007 18:41 |
 |
En dit is alweer het einde van een leuke challenge! Gaaf dat jullie zoveel verhalen inzonden (:
De nieuwe challenge komt over een paar dagen, en dan nu - voel het tromgeroffel - de uitslag;
Op de eerste plaats - geen zin om een banner te maken -;
Het echte verhaal achter Zacharias Smit (of wat je eigenlijk al wist)
- LavenderBrown (yay!)
Op de 2e plaats De Gouden Munt ( Avana ) & op de 3e Zwart&Wit ( Smalofski )
Voor de liefhebbers volgen hier alle verhalen + de stemmen & de auteurs;
Inzendingen:
1. zwart en wit IIII - Smalofski
2. het verhaal van de verraadster - Potterfreaky
3. nieuwe start – Sirius Zwarts
4. opeens liet je mijn hand los - margop
5. Voor Harry I - Myrthe
6. De Gouden Munt IIIII III - Avana
7. Eenzame Kerst... of toch niet? I - Moonslave
8. In adoratie I - Josse
9. Een kwestie van geloven II - Changetje
10. Het échte verhaal achter Zacharias Smit (of wat je eigenlijk al wist...) IIIII IIIII - LavenderBrown
11. Vloeibaar geluk II - Sabrè
Tot de volgende challenge! En vragen stellen kan natuurlijk áltijd (:
Liefs, Fleur |
_________________ hey love
awful happens all the time
don't let it kill you. |
|
  |
 |
|