Auteur |
Bericht |
terryboot
2e jaars
Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 12:43 |
|
ik zou wel willen kijken hoe zacherninus eruit ziet net als de leerlingen kamers, kom je terug heb je pakken met snoep bij je
of in de grote zaal ontbijten, in zweinsveld een boterbiertje drinken o ik verheug me er echt op. |
_________________ Geen adelaar is meer veilig, want de raaf komt eraan
wijsheid zonder grens is ieders liefste wens,
ravenklauw |
|
|
|
Richard
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 12:53 |
|
Narcissa schreef: | Het is inderdaad misschien wel minder dat het allemnaal zo ver vandaan is. Maar als je bekijkt het is misschien pas eind 2010 klaar, dat heeft nog wel een tijdje, en heb gehoord dat het ongeveer 400 euro per persoon zal kosten, zelf had ik in de gedachten dat ik elke er voor zorg dat ik 150 euro aan de kant ga leggen, en dan zie ik het wel allemaal het klinkt mij gewoon de moeite waard om het te beleven. |
Ik weet niet wat jij van plan bent Maar d'r komt wel iets meer bij kijken dan 400 euro... Je vliegticket, een nieuwe toeslag [sinds kort] voor de beveiliging, toegang tot het park... 400 euro, daar red je de vliegreis niet eens mee.
1 volledige dag zal je snel al een kleine 600-800 euro kosten. Wil je ook nog overnachten / meerdere dagen, kun je eerder uitgaan van een kleine 1000 euries... Dat gedoe sinds de aanslagen op het WTC is geen grappig iets geweest voor de prijzen naar de VS toe. |
|
|
|
|
BeeGee Kenobi
The Lost Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 14:23 |
|
Vliegen met Delta air, en dan het liefst overstappen in NYC kan je veel geld besparen mocht je naar de VS toe willen vliegen. Maar als je in 2010 dit park wilt gaan bezoeken adviseer ik je er een maand voor uit te trekken. Huur een auto, bezoek het park 3 dagen ofzo en ga voor de rest Orlando, Miami, en de rest daar bekijken...de US is tof! |
Editors @ Lowlands 2008..best experience ever! |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 22:09 |
|
Nou ik vind het geweldig voor de Amerikaanse HP fans, maar in principe hebben wij hier weinig aan. Ook al is het echt geweldig, en zelfs al zou er een heel HP pretpark ervan zijn. Ik ga er toch niet heen. Dat is het mij echt niet waard. Misschien als ik toevallig in de USA ben. Maar wanneer kom ik daar toch?
Maar het is wel heel leuk, echt heel gaaf dat ze het nu ook echt gaan maken. Het lijkt mij heel leuk om daar te lopen, maar ja zoals ik al zei het is te ver weg. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 22:25 |
|
KLM: 821 euro voor 5 dagen
Delta: 743,20 euro voor 5 dagen
Beide inclusief toeslagen en belasting.
Per dag kost het je 109 dollar, gelijk aan 81,05 euro. Als je er heen gaat ga je niet slechts voor 1 dag. Dus overnachten wat geld kost. En een tweede dag a 81,05 euro. Verder wil je natuurlijk ergens dineren, lunchen en ontbijten.
1000 euro zit je zo aan. Denk dat het wel veilig is als je een budget van 1250 euro neemt. En als het park pas in 2010 geopend word heb je nu alvast ruim de tijd om ervoor te sparen. En echt, gespreid over 3 jaar is zo'n bedrag best bij elkaar te sparen.
1250 / 36 = 34,72222 euro per maand en je kan in juni 2010 er heen.
Ik acht de kans voor mezelf vrij groot dat ik dit nog werkelijk ga doen ook. Zou het tofst zijn als we er een HPF meet van maken natuurlijk Een intercontinentaal HPF meet of HPF goes USA meet. Zal er vast niet van komen, want: hoge kosten, ander werelddeel, lange duur van de meet etc etc. En dat begrijp ik ook wel, maar toch lijkt me zoiets erg leuk om hier op het forum te gaan organiseren. Is toch eigenlijk wel het ultieme in de HP wereld |
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 16:22 |
|
Richard schreef: | Narcissa schreef: | Het is inderdaad misschien wel minder dat het allemnaal zo ver vandaan is. Maar als je bekijkt het is misschien pas eind 2010 klaar, dat heeft nog wel een tijdje, en heb gehoord dat het ongeveer 400 euro per persoon zal kosten, zelf had ik in de gedachten dat ik elke er voor zorg dat ik 150 euro aan de kant ga leggen, en dan zie ik het wel allemaal het klinkt mij gewoon de moeite waard om het te beleven. |
Ik weet niet wat jij van plan bent Maar d'r komt wel iets meer bij kijken dan 400 euro... Je vliegticket, een nieuwe toeslag [sinds kort] voor de beveiliging, toegang tot het park... 400 euro, daar red je de vliegreis niet eens mee.
1 volledige dag zal je snel al een kleine 600-800 euro kosten. Wil je ook nog overnachten / meerdere dagen, kun je eerder uitgaan van een kleine 1000 euries... Dat gedoe sinds de aanslagen op het WTC is geen grappig iets geweest voor de prijzen naar de VS toe. |
Nauw dat is een..uh duur kerstcado. Nee maar ik weet dat het vast en zeker wel behoorlijk duur zal zijn. Maar als je nagaat het duurt nog wel even, En als je het echt wilt kan je er voor gaan sparen. Het is zeker duur. Nauwja ik zie het wel als het ooit zo ver zal zijn.
[ Ik neem gewoon lucius malfoy mee die dan wel zal betalen..geef hem liefde's drank ]
@Joost zal gaaf zijn zo'n meet maar ik denk niet dat je veel mensen zal krijgen..dan moeten er nu al mensen zoals ik al moeten gaan sparen, om het bedrag bij elkaar te krijgen. Maar wel leuk bedacht^^Misschien ook wel de moeite waard. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
rooieke
4e jaars
Verdiend:
1496 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 18, 2007 11:19 |
|
Ik vind het echt super gaaf zon park ik vind het alleen jammer dat het pas 2009/2010 open gaat want ik ga volgend jaar er al naar toe voor 2 weken dus ja jammer dat ik dan het harry potter park niet in kan. Maar ja ik ga strax in 2010 wel weer een keertje naar amerika om het park te zien en te beschouwen:D |
_________________ een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 30, 2007 20:42 |
|
Mij lijkt het een heel erg mooi park, maar het is wel heel ver weg. Ik denk niet dat ik toevallig een keer in Amerika kom zodat ik er even heen kan gaan. Daarnaast vind ik het een beetje jammer dat het pas vanaf 2010 is, want daarna zal Harry Potter wel over zijn hoogtepunt heen zijn. Omdat dan waarschijnlijk ook al de films in de bioscoop hebben gedraaid. Al hoewel LOTR draait nog steeds goed, dus het zou ook nog een hele tijd door kunnen gaan voordat Harry Potter echt minder populair wordt. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 03, 2007 13:21 |
|
Ik zou hier denk ik wel heel erg graag naartoe willen gaan. Het zou in ieder geval wel erg speciaal zijn om daar rond te lopen. En als ze het echt zo gaan bouwen als in de intropost staat hier, dan word het net echt ^^ Stel je voor dat je daar dan rondloopt en je kan de magie zo voelen, dat moet toch supercool zijn ^___^ Naja, wie weet ga ik er dan wel heen. Maar dat duurt toch nog ff, dus ik heb nog tijd om te beslissen xD |
|
Thomasvg
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 15:23 |
|
Wat een stomme reacties in dit topic. Dit is een bestaand pretpark waar een bestaand Themadeel (nu heel mytisch en oosters) wordt omgebouwd naar Harry Potter Thema.
Zeker zijn we dus van een duelling B&M hangende achtbaan (die staat er al). En nog wat andere attracties.
Zie het maar als Disneyland die Frontierland ombouwt tot HP-gedeelte. Of de Efteling die het Ruigrijk verbouwen naar HP-wereld.
Het park kost dus géén 400 euro per persoon.. |
|
|
|
|
missme98
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 12, 2007 15:28 |
|
Thomasvg schreef: | Wat een stomme reacties in dit topic. Dit is een bestaand pretpark waar een bestaand Themadeel (nu heel mytisch en oosters) wordt omgebouwd naar Harry Potter Thema.
Zeker zijn we dus van een duelling B&M hangende achtbaan (die staat er al). En nog wat andere attracties.
Zie het maar als Disneyland die Frontierland ombouwt tot HP-gedeelte. Of de Efteling die het Ruigrijk verbouwen naar HP-wereld.
Het park kost dus géén 400 euro per persoon.. |
het is misschien een beetje hard om te zeggen dat de reacties stom zijn hier, iedereen heeft zijn eigen mening en interpretaties. Maar ik zou er zelf niet hen gaan. ik zou het heel graag willen, maar ik ga er niet speciaal naar de US voor. Het is ten eerste erg duur een vliegreis, en waneer heb ik ooit kans om er heen te gaan. Mijn ouders zouden me zoiets in ieder geval niet kado doen. Wel jammer, want het lijkt me echt superleuk |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
|
|
teule
7e jaars
Verdiend:
323 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 28, 2007 22:41 |
|
Ik denk dat als ik goed school afmaak (over 3 jaar ), dan is de kans aanwezig dat wij op vakantie naar US gaan, voor 2-3 weken ofzo. Dan zal ik natuurlijk wel regelen dat ik ernaartoe ga! Ik probeer me er niet op te verheugen, want het duurt nog zo enorm lang . Het lijkt me wel echt helemaal geweldig! Dit wordt ook zo'n harde kassa voor Universial! De merchandise zal echt aan de lopende band verkocht worden |
_________________ Umbridge : 'You will please copy the approved tekst 4 times, too ensure maximum pretention. There'll be no need to talk..'
Hermione : 'No need to think is more like it..!' |
|
|
|
LoveLovegood
Dreuzel
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 29, 2007 19:12 |
|
Mooi, leuk, zoooo ver! Waarom?? Hoop het ooit eens te zien |
|
|
|
|
seantogood
2e jaars
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 13, 2007 21:00 |
|
Wat leuk zeg echt vet ik verheug me erop ik wist niet dat ze dit gingen maken.Wat een mooi gezicht..
Kan ik eindelijk boterbier drinken
En ik wil duelleren tegen voldemort..
En vliegen op een bezemsteel wat een vette gedoe
Geen woorden voor!
Ik verwacht echt dat het Spectaculair Wordt
@Malfoyish
Vertel ons wat je hebt gezien als je terug van je reis komt |
_________________ Harry potter wordt oud!!! |
|
|
|
seantogood
2e jaars
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 18, 2007 3:20 |
|
Little-_-Devil schreef: | Het lijkt me echt gaaf! Laatst nog een mail der over gehad, jammer dat het in Amerika is, kom je minder snel.. | ja je komt er minder snel,,maar ja zouw je het liever in nederland willen hebben!!..Nee toch !! Wordt Veelste Klein gebouwd dan denk ik !! ..Ik wil ook graag de harry potter wereld van dichtbij zien als ik er bij nadenk kan ik niet w8ten..Wat wel mooi is dat als film 7 in de bios draait..Dan gaat die pretpark op de zelfde tijd open>! Mooi toch! |
_________________ Harry potter wordt oud!!! |
|
|
|
|