Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

TV: That 70s Show Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

Kelly Griffel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 18:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind That 70's Show ook wel een erg leuke serie om naar te kijken. Maar ze zijn opnieuw begonnen op Comedy Central en dat vond ik iets minder leuk, omdat ik gewend was aan de gebeurtenissen die verder in de toekomst zaten en nu zijn ze dus terug bij het begin dus sommige dingen lijken dan een beetje gek ^^" Ofzoiets.
Maar goed, over de show zelf. Ik vind de acteurs wel goed, alhoewel ze op sommige momenten niet altijd goed acteren, maar das mijn mening. Ik vind vooral het feit dat we echt een soort blik op de 70tiger jaren krijgen wel leuk. Die kleren, de muziek, hoe volwassenen de muziek die de jongeren luisterden niet altijd leuk vinden. Fez is ook wel grappig, met zijn accent en alles xD
Ook vind ik Kelso (Aaron minderprettigheid) wel leuk spelen, hij is nog niet veel verandert in die hele tijd, wel wat gegroeid maar je kan nog steeds zó goed dat 'kinder' gezicht herkennen. Hij speelt ook echt zo'n leeghoofdenrol en daar moet ik altijd om lachen xD

Dreuzel

Verdiend: 82 Sikkels

NightOfXifer is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 13, 2007 15:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Kom op, meer reageren! Wink

Gisteren kwam dus de aflevering van Carriere Dag, Kelso ging naar zijn vader. En die legde het volgens hem zo moeilijk uit dat hij op school maar ging zeggen dat zijn vader boer is. Het grappigste was nog dat hij opschreef dat hij samen met zijn vader wortels uit de boom haalde ^^

Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Aug 13, 2007 15:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

NightOfXifer schreef:
Kom op, meer reageren! Wink

Gisteren kwam dus de aflevering van Carriere Dag, Kelso ging naar zijn vader. En die legde het volgens hem zo moeilijk uit dat hij op school maar ging zeggen dat zijn vader boer is. Het grappigste was nog dat hij opschreef dat hij samen met zijn vader wortels uit de boom haalde ^^

Ja, die opmerking was enorm leuk. Ik heb ze zo ongeveer nu allemaal gezien die ze nu hebben uitgezonden (ik heb wel meer gezien maar dat is zo´n tijd geleden).
Ik blijf het leuk vinden en Eric is zo´n schatje

Woei, Gryff van het jaar 2008!
N_ikita
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 32 Sikkels

N_ikita is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 22:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yeeey ! That 70's show is echt Leukkk Very Happy

Kirstenxx
4e jaars
4e jaars

Kirstenxx is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 17, 2007 22:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

GEweldige serie!!! Laughing
Ik kijk het laatste tijd niet echt vaak meer wegens gebrek aan tijd. Ja, ik weet het. Zelfs in de vakantie krijg ik het voor elkaar om gebrek aan tijd te hebben Razz

Strongest Wizard
6e jaars
6e jaars

Verdiend: 15 Sikkels

Strongest Wizard is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 25, 2007 17:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

LOVING IT!!!

Topher Grace is echt een geweldig goede acteur. Dat bewijst hij maar eens door van een nerd, naar Venom/EddieBrock jr. te gaan in Spiderman 3!
De vetste vind ik nog altijd LEO. De 'baas' van Hyde bij de fotoshop.
Hij speelt echt een leuke oude hippie en hij speelt zijn rol echt fet goed.

Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 05, 2007 19:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG

Hier is een topic over? Jeez, dat ik dat nog niet gezien had (gelukkig dat ik even het Algemene topic opruimde, zodat ik op dit topic ben terecht gekomen). Anyway; in België speelt men het ook op Kanaaltwee. Elke morgen van maandag tot vrijdag om 7.30u en elke avond van maandag tot vrijdag om 17.20u geloof ik, dat ben ik niet zeker.

Maar deze show is echt fantastisch.

Ik moet echt altijd gieren en schateren. De personages zijn zo cool en zo verschillend dat het altijd leuke situaties teweegbrengt. Ik vind echt geen enkele personage niet leuk... De kledij en de verhalen zijn gewoon super, maar de humor steekt er toch altijd bovenuit.

Zoals al eerder gezegd... Fez is echt fantastisch, maar de moeder vind ik ook super en Eric en Jackie en.. oh whatever. Ze hebben allemaal hun eigen excentrieke trekjes dat ze allemaal gewoon superstoer zijn.

Srsly. The That 70's Show roeleert écht.

See you in another life?
Sanne_huffelpuf
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 23 Sikkels

Sanne_huffelpuf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Nov 06, 2007 18:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG ik HOU van dit forum! Harry Potter, De Lama's, Cabaret en nu ook nog that 70's show!

Ik vind Hyde zoooo leuk! Maar die vader van Eric ook, er is een filmpje op youtube met bloopers, heeft iemand dat wel eens gezien? Echt zó grappig en je ziet ook dat ze het heel erg naar hun zin hebben, echt leuk [:

Stefanovic
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

Stefanovic is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 09, 2007 15:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

That 70's show is echt goud. Door Kitty lig ik altijd in een deuk vanwege die rare lach. Ook Fez en Kelso zijn heel grappig, vooral Kelso omdat hij zo dom is Razz

Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 415 Sikkels

Hippogriefje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 16, 2007 20:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

That's 70's Show kijk ik soms als ik in bed lig en me verveel xD Het leek me altijd niks aan, maar het best leuk zo op zn tijd. Vooral om Fez kan ik zo in een deuk liggen, met zn domme opmerkingen enzo xD

Oude Forumnaam: Sirius Zwarts Marauder
Marauder

Perijn is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 23:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

That '70s Show is echt gewoon geweldig! Zeker nu met Kitty en haad menopauze!

Je kan trouwens de DVD's van de show winnen bij Comedy Central. Ik hoop dat dat betekend dat binnenkort ze ook gewoon in Nederland te koop zijn, nu kan je alleen via import bij bol.com bestellen.

"The Light shine on you, and the Creator shelter you. The last embrace of the mother welcome you home."
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 13, 2007 9:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yep, echt geweldig =D Alleen is het hier veel te vroeg op de avond =( Bij ons kan je de dvd's wel gewoon kopen in de winkel hoor.

Ik vind het echt supergrappig, met Kitty enzo, en de ouders van Donna zijn geweldig xD En natuurlijk Fez! Echt Razz

'Til we meet again, HPF'ers.
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 13, 2007 13:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Genner schreef:
Yep, echt geweldig =D Alleen is het hier veel te vroeg op de avond =( Bij ons kan je de dvd's wel gewoon kopen in de winkel hoor.

Ik vind het echt supergrappig, met Kitty enzo, en de ouders van Donna zijn geweldig xD En natuurlijk Fez! Echt Razz

Kan je de DVD's hier echt kopen in België? Zoja, waar dan, want volgens mij is dat helemaal niet zo.. vandaar dat ik nu ook gewoon alle afleveringen download. Ik hoop dat je gelijk hebt en me wat meer informatie kan geven? ^^

See you in another life?
Pieper
Oude Forumnaam: kriegel Grote Zaal Hoofdmonitor
Grote Zaal Hoofdmonitor

Pieper is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 13, 2007 16:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Charlie schreef:
Genner schreef:

Kan je de DVD's hier echt kopen in België? Zoja, waar dan, want volgens mij is dat helemaal niet zo.. vandaar dat ik nu ook gewoon alle afleveringen download. Ik hoop dat je gelijk hebt en me wat meer informatie kan geven? ^^

In de Fnac in Gent en Leuven staat hij bij Import. (stonden ik weet niet of ze er nu nog zijn)
Dat wil dus wel zeggen dat ze niet ondertiteld zijn.

Wat is dit?

Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Dec 13, 2007 17:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Charlie: wij hebben een dvdbox gekocht in de Free Record Shop in Waregem, en in de Fnac in Gent heb ik het ook al gezien.

'Til we meet again, HPF'ers.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp