Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Fanfiction Challenge Augustus - stemmen begonnen! Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 398 Sikkels

LavenderBrown is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 16:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wieeee, lekker veel inzendingen!
Nou, dan hopen we ook op veel stemmen, dus, doe het *zo*:

Je mening moet meer dan 15 woorden bevatten, anders telt hij niet, en het is niet slim om op je zelf te stemmen, en probeer niet te partijdig te zijn over de afdelingen!

Citaat:
Dit is mijn 1e/2e/3e stem:
Mening:

Succes! Het stemmen eindigt op 12 september, dan start onze nieuwe challenge, en vragen/opmerkingen/huwelijksaanzoeken & ideeën voor onderwerpen zijn nog steeds geliefd!

kill you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 18:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow, wat een inzendingen deze keer. O.o Het was echt heel erg moeilijk om te kiezen, met zoveel goede verhalen. Ik denk dat sowieso iedereen wel een complimentje heeft verdient. Maar goed, hier komen mijn stemmen op de drie verhalen die er voor mij uitsprongen:

Mijn eerste stem gaat naar ‘Ravenklauw; mijn trots, mijn leven’.

Ik vond dit een heel mooi verhaal, mooi geschreven, en natuurlijk heb ik al een zwak voor Ravenklauw. ^^ Het is erg leuk om eens een verhaal over Rowena te lezen. Het verhaal verteld heel goed hoe Rowena zich gevoeld moet hebben. Het zou ook echt zo gegaan kunnen zijn, het is een mooi en triest verhaal. Goed gedaan!

Mijn tweede stem gaat naar ‘Zijn laatste keuze’.

Heel goed geschreven. Een origineel onderwerp, en dat is wel leuk. Je omschrijft mooi Henk’s gedachtes tijdens de executie, en ook hoe hij moet kiezen tussen het geest worden en ‘doorgaan’ vind ik heel mooi omschreven. Mooi verhaal!

En mijn derde stem gaat naar ‘Bananengeel’.

Yay, een Huff-verhaal. Ik ben dan wel een Ravi, maar ik vind het wel leuk dat er ook een Huff meedoet. ^^ Goed verhaal, heel leuk hoe de geschiedenis van de stichters gebracht wordt. En er zit nog eens wat in ook. ; ) Ook leuk hoe het verhaal van het meisje eindigt, dat ze zelf ook niet blij was met haar afdeling. En ik weet zeker dat de hoofdpersoon over enkele jaren hetzelfde zal doen voor een nieuwe ontevreden Huff…

En dat was het weer, helaas mag ik niet meer stemmen weggeven, want ik vond dat er nog veel meer goede verhalen tussen zaten.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 18:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond het ook vreselijk moeilijk om de 3 beste te kiezen hieruit. Ik had serieus een lijstje van bijna 10 verhalen (9 dus) die ik allemaal wel een stem wou geven. Nu ja, ik ben er toch in geslaagd om er 3 uit te kiezen:

Mijn 1e stem is voor "Spelen met vuur"
Ik vind het heel erg leuk bedacht, zo met dat vuur. Het is ook op een mooie, leuk om te lezen manier neergeschreven. En last but not least: het gaat over Sirius!

Mijn 2de stem is voor "Ravenklauw, mijn trots, mijn leven"
Ik weet niet (meer) of de legende echt zo gaat, maar ik vind het in ieder geval een heel interessant verhaal, dat ook heel mooi is geschreven. Arme Rowena...

Mijn 3de stem is voor "Zijn laatste keuze"
Dit was mijn persoonlijke favoriet. Je hebt een heel mooie draai gegeven aan het overbekende verhaal van Henk. Ik vind het vooral geweldig wat je met die slagen en ondertussen zijn gedachten hebt gedaan. En bij die laatste zin lag ik echt in een deuk Very Happy

Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 20:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ook ik vond dat er heel veel goede verhalen bij stonden; ik zou ook willen voor stellen om vier stemmen te mogen doen, voor een volgende keer!
hier dan mijn uiteindelijke keuze;

Mijn eerste stem gaat naar bananengeel
Een heel goed verhaal! mooie opbouw en prachtig moraal! Ook erg leuk dat Helga zo geroemt wordt en leuk dat we eens iets positiefs over huff lezen!

Mijn tweede stem gaat naar Ravenklauw, mijn trots, mijn leven Dit vond ik heel mooi historisch gezien en erg tragisch... Het zou zo maar eens zo gebeurt kunnen zijn. Het was goed gedetailleerd geschreven, ook.

Mijn derde stem gaat naar zijn laatste keuze
dit vond ik heel grappig! Ik was zelfs vergeten dat het echt zo gegaan is (wat een sukkel van een beul) maar Henks gedachten zijn heel mooi omschreven! En treurig dat hij uiteindelijk de keuze maakt om te blijven...

Laatst aangepast door Potterfreaky op Di Sep 04, 2007 13:25; in totaal 1 keer bewerkt
Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod

Verdiend: 131 Sikkels

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 1:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wauw, dit was echt moeilijk kiezen! Wat leuk dat er zoveel inzendingen zijn Very Happy Dan heb je tenminste iets om uit te kiezen (en wat flinke concurrentie is nog zo tof ^^).

Mijn drie stemmen (op volgorde van het moment dat ze ingestuurd zijn):
  1. Mijn oude huis, mijn nieuwe thuis
    Dit verhaal is gewoon maf, en past dan ook prima bij Loena. Het gaat niet over straffe kuren op Zweinstein, of tragische levenschiedenissen van belangerijke personages, maar gewoon over het dagelijkse leven van Loena, dat in de ogen van een ander gewoon maf is. xD De manier waarop Loena denkt wordt heel mooi weergegeven in dit verhaal en ik vind het dan ook mooi IC blijven. De naïeviteit van Loena is echt zo goed gedaan!

2. Zijn laatste keuze
    Ik heb er ook even aan gedacht iets te doen met een geest, omdat elke afdeling zo zijn geest heeft en daar was - zoals dit verhaal bewijst - zeker iets mee te doen. Jammer genoeg ben ik Ravi en geen Griff XD
    Ik vond dit verhaal best mooi ^^ Hoe Haast Onthoofde Henk zijn laaste momenten beleefde... Het werd allemaal mooi en duidelijk beschreven.

Het ene dat voor mij een tikje beter zou gekunnen hebben, is op het einde, als Arianes man achter haar komt staan, en Henk bang is dat ze niet voor hem zal kiezen... Dat was nogal heel kort... Ik miste een beetje de beschrijving van de angst die zich opeens meester maakt van Henk. De omslag van "wachten op de dood" naar "bang zijn en niet willen verdergaan". Of zoiets...
    Die geschiedenislessen tussendoor mochter er ook tussenuit van mij... Het is wel eens leuk om een feitje over die tijd te vermelden, maar dit was op het randje van saai.

Maar ondanks al die kleine details waarover ik hier nu zit te muggeziften, vond ik dit verhaal wel heel mooi en goed geschreven ^^ Zeker een stem waard.

3. Bananengeel
    Ik heb lang getwijfeld of ik hier op ging stemmen of niet. Aan de ene kant was het mooi geschreven, las het goed door en hey, Go Huff. Maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat telkens als het over de "rivaliteit" tussen de afdelingen gaat, Huff afkomt met "Wij zijn geen sukkels!". Het zou pas origineel geweest zijn om eens iets te doen waar Huff zich niet constant in hoeft te verdedigen, want persoonlijk weet ik het al langer dan vandaag dat Huff meer te bieden heeft dan een wegwerpafdeling.
    Maar ach XD dat is ook geen gegronde reden om er niet op te stemmen XD

Het was gewoon goed geschreven en het plot zat ook prima in elkaar. Wel grappig om ook eens een Huff zelf te horen denken dat zijn afdeling minderwaardig is (want face it, meestal zijn het de andere afdelingen *kuch*Zwad*kuch* die dit zeggen. angel)

Ik weet niet of dit mag, maar ik zie niet in waarom niet ^^
Ik zou ook graag 2 eervolle vermeldingen maken; verhalen die net geen stem hebben gekregen, maar waar ik toch even op wou reageren.

Geef de afdeling maar de schuld
Dit verhaal heeft mij het meest geamuseerd. Het was echt grappig, ("Watje!" *proest*) maar er gebeurde te weinig in om een stem te bemachtigen.

De ware erfgenaam
Er is één zin aan die verhaal die ik echt bijzonder vind. Namelijk de laatste.
Citaat:
Het was zíjn afdeling, híj was de erfgenaam van Zalazar Zwadderich, en daar was hij trots op.

Ik kan me zeer goed voorstellen dat Voldemort Zwadderich werkelijk als zijn persoonlijk bezit beschouwt.

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 05, 2007 2:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

*gaat ook maar eens stemmen*
Ik heb alle verhalen gelezen, eerlijk he. xD
  • Mijn oude huis, mijn nieuwe thuis
    Dit is gewoon een heel leuk verhaal. xD Heel grappig. Ik heb mijn moeder nog geprobeerd uit te leggen dat het aan de Sloepies lag dat ze haar bril kwijt was maar ze begreep het niet helemaal...angel
  • Ravenklauw, mijn trots, mijn leven
    Ooo, die was zo zielig! =( Maar wel heel erg waar, en ik kan me er een heel ietsiepietsie beetje in vinden. In ieder geval kan ik me voorstellen dat Rowena zo handelde. Echt zielig... *sad*
  • Geef de afdeling maar de schuld
    Er gebeurt dan niet zo veel. Het is JAMIE. JAMIE mensen, het coolste personage ever. xD Mijn Jamie-fandom neemt het over. Bovendien vond ik de dialogen erg grappig. *yeah* Wat Kathleen zei dus. xD
Ik wil nog even zeggen dat ik De ultieme grap ook heel leuk vond. Dat stukje met Omber, iets wat Harry ook tegen Snape had kunnen zeggen. Ook gezegd heeft trouwens. xD Het was echt lol, maar ik heb niet meer stemmen, sorry. =(

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 06, 2007 21:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Veel inzendingen en veel goede verhalen. Ik had wel zes stemmen willen geven maar helaas, dat mag niet Wink
Dus na lang wikken en wegen heb ik de volgende keuze gemaakt:

Mijn 1e stem gaat naar:
Titel: Ravenklauw, mijn trots, mijn leven
Mening:
Ondanks de overvloed aan mooie verhalen, staat dit voor mij met stip op één! Ik vind het erg mooi geschreven (en praktisch geen schrijffouten). Je rijgt woorden aaneen tot prachtige zinnen en zet de sfeer vanaf het begin goed neer.
Het verhaal loopt erg vloeiend en hapert nergens. Hoewel je door de kleine proloog al weet dat haar hart gebroken wordt, blijft het spannend.
De frustraties van zowel Marcus als Rowena komen goed over en het was zo triest om te lezen dat het te laat is op het moment dat ze eindelijk inziet dat het niet goed gaat.
Het enige minpuntje (tja perfectie zou saai zijn tenslotte ^^) vind ik de laatste zin, die had naar mijn bescheiden mening weggelaten mogen worden. Het eindigt zonder die zin al sterk genoeg.
Anyway, een prachtig verhaal!

Mijn 2e stem gaat naar:
Titel: Mijn oude huis, mijn nieuwe thuis
Mening:
Ik vond dit een erg leuk en goed geschreven verhaal. Geweldig die gedachten van Loena en erg grappig. Vooral over die Griebels en dit volgende stukje
Citaat:
“Nou als iemand nog vragen heeft, dan mag je die nu stellen. Of je stelt ze niet, het moet niet. Maar het mag wel. Vragen stellen kan soms heel handig zijn als je aan antwoorden wilt komen.”
Loena is ook goed IC en dat is lang niet zo gemakkelijk als je zou denken.
Het stukje aan het eind met die gevonden schoen vond ik ontroerend (maar dat kan ook komen omdat ik nog met de vijfde film in mijn hoofd zit ^^)
Ik vind het leuk en origineel dat het verhaal zich 7 jaar later afspeelt. Het enige wat ik me afvraag is of Minerva een docent aan zou nemen die les wil geven in dingen die niet bestaan/bewezen zijn maar dat maakt het verhaal er niet minder leuk op Wink

Mijn 3e stem gaat naar:
Titel: Bananengeel
Mening:
Mooi verhaal en goed geschreven. En natuurlijk leuk dat het eens over een Huffelpuf gaat.
Hoewel ik normaal niet zo houd van OC’s had ik daar hier helemaal geen last van ^^
Waarschijnlijk omdat het in de ik-vorm geschreven is.
Het beste stuk vond ik het verhaal over de stichters. Ik weet niet of dat ook verzonnen is maar ik ken het iig niet en ik vond het erg mooi.
Het bananengeel vond ik ook erg leuk gevonden. Ik had het nog nooit horen gebruiken voor het Huffelpuf-geel

Griffmama xD
Sabr�
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 819 Sikkels

Sabr� is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 06, 2007 23:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Okay, laat ik ook eens geheel uit vrije wil gaan stemmen *kuch* xD

1. Mijn oude huis, mijn nieuwe thuis
Een verhaal dat eens niet over een sorteerceremonie gaat! En bovendien is Luna gewoon een hip personage en worden haar gevoelens en gedachten heel IC beschreven, wat heel erg leuk is. Ik lag gedurig echt plat xD Bovendien is het gewoon lekker vlot geschreven, makkelijk doorheen te komen en geen storende fouten. Wat bij veel verhalen wel zo was. Dit verhaal verdiend zeker één van mijn kostbare drie stemmen

2. Ravenklauw, mijn trots en mijn leven
Geweldig verhaal en leuk om eens iets over de stichters te lezen. Ik vind haar gevoelens echt heel goed beschreven en ik vond het einde echt heel erg zielig. Echt een supergoed verhaal zonder storende schrijffouten en gewoon lekker vlot neergezet. Je leest er makkelijk doorheen, wat gewoon fijn is.

3. Bananengeel
Mooi verhaal en het is leuk om eindelijk eens over de rol van Huffelpuf in de HP-wereld te lezen. Aangezien ze in de boeken altijd een beetje als de losers afgeschilderd worden. Ik vond het alleen jammer dat er ook in dit verhaal weer in de verdediging wordt gegaan tegen dat vooroordeel van 'Huffelpuffers zijn losers, dus moeten we laten zien dat we het niet zijn.' Voor de rest erg leuk, lekker vlot geschreven en geen storende foutjes.

Vivian.
Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 11, 2007 14:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uh oh... dit zou wel eens een heel lang verhaal kunnen worden, aangezien het in word al meer dan 1 pagina was....

Ik wil iedereen bedanken die een verhaal heeft ingestuurd. Het was allemaal een waar genot om te lezen, echt leuk dat er zoveel goeds tussen zit. Het heeft maar een minpuntje: juist doordat er zoveel goede verhalen tussen zaten was het voor mij heel moeilijk om stemmen uit te delen zonder de anderen tekort te doen. Ik heb minuten, uren, dagen moeten nadenken over mijn uiteindelijke keuze, beseffend dat ik eigenlijk te weinig stemmen had. Ook ik wil daarom een paar eervolle vermeldingen erbij zetten, omdat het echt te weinig scheelde met de verhalen die mijn stem hebben. Nou, dit zijn ze...

*hugt alle verhalen*

Ravenklauw, mijn trots, mijn leven
Gewoon zeer, zeer mooi. Toen ik dit verhaal las had ik opeens een gevoel, wow, een verhaal met inhoud. Door de inleiding en de uitgebreide beschrijving van emoties en details krijg je echt het gevoel dat dit niet zomaar even voor een challenge is geschreven zonder een bedoeling erachter. De typering van Rowena is echt heel goed, precies zoals ik me haar had voorgesteld. Ook die Marcus heb je heel goed beschreven, hoewel ik zijn naam nog nooit als Harry Potter personage heb gezien. Je gaat echt meevoelen met Rowena, zeker omdat uit het verhaal heel duidelijk blijkt hoeveel ze van hem houdt. Heel triest dat ze uitgerekend die avond er niet voor haar echtgenoot was, en dat hij juist dan kiest om ervandoor te gaan.
*pinkt een paar traantjes weg*
Toen het verhaal afgelopen was stonden de tranen in mijn ogen. Je hebt, meer dan verdiend, mijn eerste stem.

Mijn oude huis, mijn nieuwe thuis
Echt grappig, dit verhaal. Toen ik had ik bijna continu last van lachstuipen en giechelbuien. Of zijn de Griebels daar verantwoordelijk voor? In ieder geval vind ik dat je de gedachtengang van Loena heel goed hebt neergezet.
*hugt Loena*
Je ziet eindelijk eens hoe zij tegen alles aankijkt. Geweldig, hoe ze zo met de zaken omgaat. Niet boos worden om lachen in de les, verschillende sokken aan, en niet te missen: die Sloepies. Ik vind het echt goed neergezet, normaal hou ik niet zo van zelfverzonnen wezens, maar jij maakt ze levensecht....
*rolt van haar stoel*
Iedereen moet hierbij worden gewaarschuwd dat je dit verhaal alleen moet lezen als je al op een zachte matras ligt, voordat je net als ik een stel krukken en een helpende hand nodig hebt om weer overeind te komen als je bij bent gekomen van het lachen.
Een paar dingen hier zijn zeker: Loena heeft een heel bijzonder, relaxte kijk op het leven, jij kan die erg goed neerzetten en je hebt dan ook terecht mijn tweede stem.

Bananengeel
Aaw, wat lief. Echt een mooi verhaal.
*applaudiseert*
Die twijfels van de hoofdpersoon, levensecht. Knap hoe je er de hele ontstaansgeschiedenis van Zweinstein weet te betrekken, zonder het verhaal in het verleden te laten spelen. Dit is echt de uitleg over Huffelpuf waar ik al lang tevergeefs op heb zitten wachten. Ook de emoties worden niet onderbelicht. Je laat het dat meisje goed uitleggen, echt leuk. Leuk dat die Huffelpuffer die jongen, in tegenstelling tot zijn afdelingsgenoten, wel gaat helpen. Echt knap. En zoals anderen al eerder opmerkten: wedden dat ze nu wel trots op haar afdeling is en iedereen die twijfelt probeert te overtuigen...
*applaudiseert opnieuw*
Een verhaal als dit heb ik nog niet vaak gezien, mijn derde stem heb je in ieder geval, niet in de minste plaats om de orginele invalshoek en verhaallijn.

Eervolle vermeldingen:
De ware erfgenaam
Alles is echt heel echt omschreven en de verhaallijn is erg goed. Wanhoop vooral niet, als je volgende FF inzending weer zo goed is heb je zeker mijn stem.

Zijn laatste keuze
Zeer mooi, maar bloederig. Aan de schrijfstijl ligt het echt niet. Het verhaal is zo levensecht omschreven dat ik bijna flauwviel. Schrijf vooral door, ik moest keuzes maken die ik niet had willen maken, en toen kon ik echt niet tegen bloed...

Laatst aangepast door Vivian. op Di Sep 11, 2007 19:10; in totaal 1 keer bewerkt
Emma Roos
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 322 Sikkels

Emma Roos is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Sep 11, 2007 15:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Er waren deze keer inderdaad veel - en ook heel goede - inzendingen. Het was heel moeilijk om te kiezen, omdat ze allemaal wel iets hadden wat eruit sprong. Eigenlijk had ik het liefst meer stemmen gegeven, maar dat gaat niet^^ Dus zijn hier mijn drie stemmen:

Ravenklauw, mijn trots, mijn leven
Deze vond ik heel mooi. Het is leuk dat het eens over een van de stichters gaat. Alles is heel mooi beschreven, en vooral de gevoelens van Rowena. Het plot was heel geniaal. Ik weet niet of het ook echt zo gegaan is, maar het kwam igg zeer geloofwaardig over.
En die laatste zin vond ik juist wel goed. Misschien was het wel ietwat overbodig, maar het maakt het eind nog zieliger dan het al was (en dat is niet in de negatieve zin bedoeld^^"). En ik heb wat tegen zeer Happy Endingen.

Mijn oude huis, mijn nieuwe thuis
Deze vond ik vooral heel grappig en zeer IC. Ook als Loena nergens genoemd wordt wist je het al heel snel. En dat is alleen maar goed. Vooral dit stukje vond ik echt heel leuk:
Citaat:
“Nou als iemand nog vragen heeft, dan mag je die nu stellen. Of je stelt ze niet, het moet niet. Maar het mag wel. Vragen stellen kan soms heel handig zijn als je aan antwoorden wilt komen.”
Een kleine jongen met bruin haar en een bol gezicht steekt voorzichtig zijn vinger op. Ik knik hem vriendelijk toe als hij aarzelt. “Vraag maar hoor, er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden. Al zijn antwoorden meestal ook niet dom, niet als ze juist zijn in ieder geval.”

Ze heeft helemaal gelijk, maar het komt zo grappig over. En daarbij is dit een verhaal als iemand al van school is.

Bananengeel
Yay, eens een Huff verhaal! Normaalgezien vind ik OC verhalen niet zo heel leuk, maar hier stoorde het niet. Misschien kwam dat ook wel omdat hij niet echt met een al bestaand personage te vergelijken is.
En in het begin is Huffelpuff nog "de afdeling van de sukkels en lozers", maar aan het eind niet meer. Of daar komt hij dan toch achter.
Het verhaal van Helga en de andere stichters vond ik ook heel mooi, en leuk dat het meisje zich vroeger ook niet thuis voelde in Huffelpuff. Wat geloof ik makkelijk echt kan gebeuren.
En de jongen is idd wel echt een Huff aan het einde, heel mooi!

Er is een verhaal wat ik ook zeer mooi vond (oke, dat vond ik van wel meer dat alleen deze drie, maar deze zou mijn vierde stem krijgen, als ik die had^^): Een onverwacht thuis
Ik vind het zoiezo wel leuk dat het over Minevra gaat. En het is ook geloofwaardig dat ze er van overtuigd was dat ze in Ravenklauw hoorde. Of het wordt dan toch geloofwaardig beschreven^^
En de uitspraak van de sorteerhoed vind ik ook zeer waar: "Het zit er allemaal" Het klopt wel heel erg. Ze zou toch ook in Zwadderich kunnen zitten, aangezien ze er veel voor doet om de afdelingsbeker te krijgen. Ravenklauw werd in het verhaal al aangegeven, en Huffelpuff (wat eigenlijk toch ook wel in het verhaal werd aangegeven met Caroline in de trein).

Wise Words #2:
    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
    - Albert Einstein
Idril
Oude Forumnaam: Mrs Idril Greenleaf The First Aid Mod
The First Aid Mod

Verdiend: 90 Sikkels

Idril is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2007 16:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik geloof dat LavenderBrown een beetje uit het gezichtsveld verdwenen is :s

Aangezien iedereen in spanning zit te wachten, moeten we zelf de uitslag maar doen. Ik weet natuurlijk niet van wie welke verhalen zijn, dus dat moeten jullie zelf even melden!

1) Ravenklauw, mijn trots, mijn leven :: 8 stemmen (Smalofski)
    2) Bananengeel :: 7 stemmen (Idril)
    3) Mijn oude huis, mijn nieuwe thuis :: 6 stemmen (Shirley)
    4) Zijn laatste keuze :: 4 stemmen (Avana)
    5) Geef de afdeling maar de schuld :: 1 stem en Spelen met vuur :: 1 stem (Tops<3)

De volgende verhalen hebben helaas geen stem gekregen. Bij deze wil ik de schrijvers daarom simpel bedanken voor het meedoen!
    Griffoendor, mijn thuis (Addiie)
    Ravenclaw's laatste wedstrijd
    Een onverwacht thuis (Potterfreaky)
    Een veilige haven
    De ware erfgenaam (Sabrë)
    Levenslang (Sofie)
    Verraad
    De ultieme grap (Noukju)

Bedankt voor 5 geweldige jaren.

Laatst aangepast door Idril op Do Sep 20, 2007 18:13; in totaal 2 keer bewerkt
Idril
Oude Forumnaam: Mrs Idril Greenleaf The First Aid Mod
The First Aid Mod

Verdiend: 90 Sikkels

Idril is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 20, 2007 16:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Is er iemand die enig idee heeft waarom LavenderBrown niet meer reageert?

Nou, ik denk niet dat iemand deze Challenge werkelijk interessant vind... Ik heb maar van een paar mensen gehoord welk verhaal van hen is, beetje jammer... (Er mag best in dit topic gereageerd worden hoor!)

Een heleboel mensen daarentegen hebben wel gevraagd of ik de Challenge wil overnemen. Dat lijkt me best leuk, maar ik denk dat er meer zijn die dat graag willen doen. Bovendien weet ik nog niet precies of LavenderBrown wel of niet wil doorgaan.

Omdat ik op dit moment héél erg weinig tijd heb (zelfs te weinig tijd om een nieuw topic aan te maken), wil ik aan Shirley. vragen of zij éénmalig de FanficChallenge wil leiden. Zij stuurde me een pb'tje met allerlei leuke onderwerpen, dus ik denk dat zij dit prima kan doen.

Ik hoop dat iedereen weer tevreden is. En zo niet; mijn pb-inbox is gewillig. Smile

Bedankt voor 5 geweldige jaren.
Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 20, 2007 16:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had Fleur vorige week ook een PB gestuurd, zonder reactie.
Ze was wel afgelopen week in de chat en ik begreep dat ze het druk had en gauw een nieuw onderwerp zou posten maar dat is alweer een paar dagen geleden.

Ik vind het een prima idee dat Shirley de volgende Challenge doet.
Het lijkt me zelf ook wel leuk om te doen maar ik denk dat er idd genoeg mensen zijn die dat ook willen en kunnen Wink

Ik was trouwens ook benieuwd van wie de andere verhalen waren xD

Griffmama xD
Addiie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Addiie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 20, 2007 17:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het lijkt me heel erg leuk dat Shirley het voortaan gaat doen, maar dan moet ze wel snel dat nieuwe topic openen, want ik kan niet wachten op de ideeën die ze heeft!

Enne, ik ben de schrijfster van "Griffoendor, mijn thuis". *snort* I know, het was écht héél erg slecht, maar ik wilde gewoon een keer meedoen. In elk geval, congrats voor degenen die hebben gewonnen!

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 20, 2007 18:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey mensen, ik neem hem nu dus een keertje over, ik heb de nieuwe challenge al gepost.
Ik wil alleen nog een klein oproepje doen. Als je een verhaal hebt ingezonden dat nog niet bekend is, meld dat dan even alsjeblieft, als je dat niet doet kan ik namelijk je sikkels niet doorgeven. Dus laat het even weten!

De verhalen waarvan ik de afzender nog niet weet zijn:

- Ravenclaw's laatste wedstrijd

Dus staat jouw verhaal hierbij laat het me weten alsjeblieft!

Dankjewel.

Edit: Ik zoek nu alleen nog de inzender van: "Ravenclaw's laatste wedstrijd." Dus is dit jouw verhaal meld dat dan even, dan kan ik je punten doorgeven.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp