Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Fanfiction Challenge September/Oktober [De Uitslag!] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Verdiend: 0 Sikkels

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 16, 2007 21:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zal ook mijn stemmen eens geven;

mijn eerste stem gaat naar Karma het is prachtig beschreven, heel origineel dat er nu eens geen HP figuren in voorkomen, halverwege het verhaal dacht ik al "Het zal toch niet..." maar het was toch zo, zooo tragisch, prachtig neergeschreven!

Mijn tweede stem gaat naar Zoete Wraak Ik vind het effect van de wisseldrank heel leuk beschreven, dat hij steeds "Patty"roept tegen zichzelf! Verder dat gedoe met die beha was hilarisch en het einde was toch een tikkeltje verrassend!
Ik moet nog even nadenken over mijn derde stem.

Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod

Verdiend: 131 Sikkels

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 17, 2007 17:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zo, hier zijn mijn 3 stemmen:

1. Feest van Verwarring:
    Er waren een aantal punten in dit verhaal die me niet echt logisch leken. Zoals dat Wisseldrank zomaar uitgedeeld wordt (hoort dat niet een duistere drank te zijn, en bovendien heel pijnvol?) Maar het belangrijkste bij een verhaal is voor mij nog steeds of ik het graag las, en dit verhaal las ik zeker graag. Het is gewoon grappig en het leest ook wel vlot. Ik heb het wel voor slash, al is Draco/Harry niet m'n favoriet.
    Maar ik vond het dus een leuk, luchtig verhaal, en het verdient bij deze m'n eerste stem.

2. Zoete wraak:
    Toevallig weer een Draco/Harry verhaal. ^^ Dit is heel mooi geschreven, het leest ook vlot en het is ook wel grappig. Ik vond het gewoon goed ^^

3. Bijna Raak:
    Leuk idee, hier en daar een tikje te kort uitgewerkt (bijvoorbeeld in het begin, gaat James wel heel snel accoord, en waar Lily zich zomaar begint uit te kleden in het midden van de kamer) Maar goed, het was wel een leuk idee, en het verhaal was wel leuk om te lezen ^^

Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 17, 2007 19:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Dit zijn mijn 2 laatste stemmen:

Mijn 2de stem gaat naar Feest van Verwarring
Het is zo ongeloofelijk leuk gevonden Very Happy Wie komt er nu op het idee om een wisseldrank-feestje te houden? Geweldig Very Happy Ook al zou het nooit in het boek gebeuren, maar goed.
En het is Harry/Draco, één van de leukste ships ^^

Mijn 3de stem gaat naar Noodlot
Deze was moeilijk om te kiezen, omdat ik Bijna Raak en Zote wraak ook heel leuk vond. Maar ik heb toch voor deze gekozen. Hij is goed geschreven, en is vrij realistisch. Nice ^^

Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 17, 2007 22:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

mijn derde stem gaat naar; Feest van Verwarring
ik vond het een tikje ongeloofwaardig, aangezien Dumbledore nooit een wisseldrank feest zou laten houden, maar het is erg leuk beschreven en bovendien gewoon grappig! En Ik ben wel een Harry/ Draco shipper (ja, Arlette, dat komt voor een deel door jou! Razz )

Patricia
Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 18, 2007 18:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

mijn eerste stem gaat naar Bijna Raak
Ik vind dit erg mooi geschreven. Dit is ook echt een streek voor de marauders. En lily komt ervoor uit dat ze james leuk vind.. eindelijk xD
Mooi verhaal!

Mijn tweede stem gaat naar Karma
Wat een ongelovelijk leuk idee.
Hij zit goed in elkaar een leest lekker makkeljik weg
Ik vind het plot echt heel leuk.

mijn derde stem gaat naar Noodlot
Het verhaal is goed geschreven, en leest leuk weg
Ik vind het idee achter het verhaal echter wel een beetje ingewikkeld, maar wel origineel.

Where your treasure is, there will your heart be also
Profiel bekijkenStuur privébericht
Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 21, 2007 21:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zal mijn stemmen ook eens gaan uitdelen. Ik was er al een poosje over uit maar was er nog niet aan toe gekomen om te stemmen.

Mijn eerste stem:
Titel: Karma
Mening:

Een erg mooi geschreven verhaal. Het heeft een goede opbouw en houd de spanning er goed in.
Het idee over het per ongeluk ontdekken van wisseldrank is erg origineel en hoewel ik normaal niet zo houd van verhalen met alleen OC’s werd Katharina zo boeiend geïntroduceerd dat ik bleef lezen ^^
Het feit dat het nagenoeg foutloos geschreven is, zorgt bij mij sowieso voor bonuspunten!

Mijn tweede stem:
Titel: Feest van Verwarring
Mening:

Woeii, Harry/Draco slash bij de inzendingen! Dat maakt het wel erg moeilijk om objectief te blijven maar ik heb mijn best gedaan Wink
Het is een heel erg grappig verhaal en leest heerlijk weg. Het grootste gedeelte weet je niet wat er gaat gebeuren maar dan komt er een Draco in beeld en krijg je wel een vermoeden ^^
Maar de spanning blijft aanwezig tot die laatste geweldige zin.
Hoewel het natuurlijk niet zo waarschijnlijk is dat wisseldrank zo massaal wordt uitgedeeld, zie ik Perkamentus er ook wel weer voor aan om zoiets te doen onder luid protest van met name Sneep en Anderling.
Het stukje met die opties voor Sneep en Cho is grappig. En die toverspreuk doet het hem ^^

Mijn derde stem:
Titel: Bijna Raak
Mening:

Een heel leuk verhaal en dat terwijl ik niet echt zo’n fan van Marauders verhalen ben.
Maar dit verhaal heeft niet dat voorspelbare happy end; de jaloerse Lily die gevoelens voor James opbiecht en vooral James met gewetensbezwaren. En die laatste zin was top:
Citaat:
“Het was fantastisch!” loog hij vol overgave.

Verder vond ik de transformatie en de verkleedpartij grappig beschreven.

Griffmama xD
Vivian.
Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 23, 2007 15:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had nog 2 stemmen uit te delen... en na veel moeite heb ik besloten welke 2 verhalen die krijgen. Het was echt lastig... Vandaar ook deze keer een eervolle vermelding.

Mijn tweede stem:
Titel: Feest van Verwarring
Mening:
Ik lag best wel dubbel bij het lezen van dit verhaal. De opties in wie hij zich zal veranderen zijn leuk uitgewerkt... Wel apart dat je Perkamentus in leven hebt gelaten en dat hij Voldemorts' naam niet durft uit te spreken... Ik ben eigenlijk niet echt een slashfan maar deze is wel leuk Smile ... Je hebt dus mijn stem, al aarzelde ik wel een beetje. Wisseldrank drinken is niet echt pijnloos, maar doordat het verhaal zo lekker wegleest en grappig is let ik daar even niet op angel.

Mijn derde stem:
Titel: Zoete Wraak
Mening:
Heel leuk geschreven, alleen ben ik niet echt gewend aan verhalen die in de tegenwoordige tijd staan. Dat was wel even wennen. Maar daarna las het heel goed weg. Leuk dat je de gedachten van Harry er zo veel in laat voorkomen, het voegt echt iets toe. Het hele verhaal is echt mooi verteld... Genoeg details, duidelijke emoties en de omgeving werd ook mooi omschreven.

Eervolle vermelding voor Bijna Raak, ik heb echt heel hard getwijfeld. Het leest lekker en heeft een leuk plot, alleen moest ik een keuze maken... Maar wanhoop niet voor een volgende keer Smile ik vond het best goed.

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 12:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uitslag Fanfiction Challenge September/Oktober.

Het is alweer 28 Oktober, dat wil dus zeggen dat het stemmen stopt, en dat ik de uitslag voor jullie heb! Eerst wil ik even iedereen bedanken die mee heeft gedaan, en ik wil ook iedereen bedanken die zo fanatiek heeft gestemd. We weten allemaal dat het stemmen hier soms nogal stroef kan verlopen, maar dit keer was er best veel enthousiasme!

Dan nu de uitslag!

*Tromgeroffel*

[50 Sikkels]1e Plaats: Karma geschreven door Smalofski.
[40 Sikkels]2e Plaats: Feest van Verwarring geschreven door Laeta
[30 Sikkels]3e Plaats (gedeeld): Bijna Raak geschreven door Potterfreaky
Zoete Wraak geschreven door Avana

[20 Sikkels]Overige verhalen die meededen aan de challenge:

Noodlot geschreven door meligmijsje
Vriend of Vriendloos geschreven door Sirius Zwarts
Een Onverwachte Zoen geschreven door missme98

Ik ga jullie sikkels zo snel mogelijk doorgeven, en ik zal zo meteen de nieuwe Challenge van November plaatsen!

xXx Shirley

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp