Auteur |
Bericht |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 14:17 |
 |
Concert Arctic Monkeys was zo geweldig.
*maakt reclame* Verslag van mij. |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
JustxMe
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 28, 2007 14:59 |
 |
@Plot: i wish i was there xD
Arctic Monkeys, ik vind ze echt erg goed. Ze hebben een awesome sound en zijn heerlijk om naar te luisteren onder de lessen door. Je word er vrolijk van en hyper. Het nieuwe album is... best anders maar ik vind hem ook goed. Al houd ik meer van de nummers van de vorige albums, zoals 'bigger boys and stolen sweethearts'. Dat blijft toch 1 van mijn favo nummers van de AM<3
Hun optredens vind ik grappig. Ze kijken altijd zo geconcentreerd en down to earth. En dan zie je ineens een optreden van bijvoorbeeld Paramore, en die is juist andersom. Heel erg los en vrolijk xD En destem van Alex is natuurlijk erg lievig. |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 22:08 |
 |
Okee... Dit filmpje willen jullie allemaal zien.
Let op: van 1:57 t/m 2:06, Alex zit gewoon met haar te flirten! =D
En zij van: ''Wuh? =D''
Filmpje! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 22:14 |
 |
Yay het filmpje waar je het gisteren al over had. Wow het valt me nu pas op dat hij wel wat weg heeft van een puppy. (Alex dan) Hij heeft van die grote bruine ogen. xD Hij is echt schattig op dit filmpje, hoe hij doet enzo. Normaal is hij altijd ongeïnteresseerd bij interviews, en deze keer niet. Echt een leuk filmpje en interview. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 0:23 |
 |
Arctic Monkeys interview: The Big Ones (Popworld)
Zo grappig. xD
En kijk eens hoe lief ik voor jullie ben! =D
Inerviewer (@ Alex en Jamie) ''You are the sexy ones?''
Beide: ''Yeah.''
Interviewer: ''And the other ones are the comedy members? Can you be funny as well though?''
Beide: ''No.''
Interviewer: ''Okay.''
Interviewer (over ''I Bet You Look Good On The Dancefloor''): "I didn't like it at first but I like it now."
AM: "Why didn't you like it?"
Interviewer: ''Thought it was rubbish."
Interviewer: ''Let's talk about the obsessive fans..How obsessive are they?'' (...)
Interviewer: ''They never insist to go on a tour-bus with you... touch you?''
Alex: ''We.. just... kinda insist that among ourselves, kinda... interband relations..''
Interviewer: ''Oh you just touch eachother?''
Alex: ''Yeah...''
Interviewer: ''Like Bloc Party?''
Alex: '' Yeah they touch eachother.''
Interviewer: ''Arctic Monkeys, thank you very much. I'm a big fan, because I am really cool.''
*all laughing*
AM: ''You didn't like it, though, did you?'' xD
Interviewer: ''No.'' |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 27, 2008 12:26 |
 |
OMFG dat interview was echt grappig. xD Ik lag echt helemaal dubbel. Ik vind die interviewer ook zo leuk. Hij is zo lekker eerlijk enzo xD
Ik heb trouwens ook nooit geweten dat zij "I Bet You Look Good On The Dancefloor" zo slecht vonden. [a] Echt een heel leuk interview. Bedankt voor het posten Plot *knuft* |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 07, 2008 15:46 |
 |
Arctic Monkeys - The Lovers (cover)
Ik vond dit nummer opeens op youtube. Bij het refrein klinkt Alex zelfs vrij warm. Het klinkt zoiezo heel anders dan normaal. Maar wel fijn anders. |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 08, 2008 10:33 |
 |
Arctic Monkeys :3 ik ben al een tijdje fan van hun, hun nieuwste album Favourite Worst Nightmare vind ik daadwerkelijk geweldig. Old yellow bricks, love's a risk <3 dat is ook mijn ringtone hihuoeha n__n'' |
|
|
  |
 |
NekoNARCOTIC
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 18:03 |
 |
Het eerste album van de Arctic Monkeys vond ik echt leuk en daar heb ik ook veel naar geluisterd, het tweede vond ik minder en tegenwoordig luister ik er eigenlijk helemaal niet meer na.
Ik ben een beetje op ze afgeknapt bij Pinkpop omdat ze gewoon TE stil op het podium stondne. Nu is het ook niet echt muziek om op los te gaan, maar iets minder saai had ook wel gemogen. |
_________________ You are an idiot on so many levels that I almost feel overwhelmed. |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 18, 2008 22:43 |
 |
NekoNARCOTIC schreef: | Het eerste album van de Arctic Monkeys vond ik echt leuk en daar heb ik ook veel naar geluisterd, het tweede vond ik minder en tegenwoordig luister ik er eigenlijk helemaal niet meer na.
Ik ben een beetje op ze afgeknapt bij Pinkpop omdat ze gewoon TE stil op het podium stondne. Nu is het ook niet echt muziek om op los te gaan, maar iets minder saai had ook wel gemogen. |
Ah, wauw! Ik heb echt precies het omgekeerde! xD
Ik vond hun eerste album erg lekker klinken, maar het tweede vind ik een stuk artestieker, vaster en professioneler.
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje schrok van hun performance op Pinkpop toen ik ze zag op de televisie. Maar toen ik dezelfde optreden hoorde op de radio, moest ik echt door de kamer springen. xD ...
Ik heb ze vorig jaar december zien optreden *wijst weer even naar LiveJournal* en toen voelde het echter zalig. Ze stonden inderdaad vrij stil op het podium, maar dat gaf echt niks. Het hele publiek werd uitzinnig... en dan bedoel ik ook echt UITZINNIG. Iedereen stond te beuken en te springen en was drowned in sweat and beer. Op de één of andere manier is er een gigantische band tussen de jongenmannen en het publiek. |
|
  |
 |
NekoNARCOTIC
1e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 19, 2008 9:20 |
 |
Sweet Hermione schreef: | NekoNARCOTIC schreef: | Het eerste album van de Arctic Monkeys vond ik echt leuk en daar heb ik ook veel naar geluisterd, het tweede vond ik minder en tegenwoordig luister ik er eigenlijk helemaal niet meer na.
Ah, wauw! Ik heb echt precies het omgekeerde! xD
Ik vond hun eerste album erg lekker klinken, maar het tweede vind ik een stuk artestieker, vaster en professioneler.
Ik moet zeggen dat ik ook een beetje schrok van hun performance op Pinkpop toen ik ze zag op de televisie. Maar toen ik dezelfde optreden hoorde op de radio, moest ik echt door de kamer springen. xD ...
Ik heb ze vorig jaar december zien optreden *wijst weer even naar LiveJournal* en toen voelde het echter zalig. Ze stonden inderdaad vrij stil op het podium, maar dat gaf echt niks. Het hele publiek werd uitzinnig... en dan bedoel ik ook echt UITZINNIG. Iedereen stond te beuken en te springen en was drowned in sweat and beer. Op de één of andere manier is er een gigantische band tussen de jongenmannen en het publiek. |
Ja ik weet niet, het tweede album sprak me echt totaal niet aan. Vond ik wel jammer. Aan de andere kant was ik er sowieso al wel op uitgekeken en dat heb ik heel vaak met van die britrock bandjes.
Als het publiek gek word is wel altijd echt supermooi ja. Dat was bij een optreden waar ik laatst was ook, één grote mosh. Prachtig ^^ |
_________________ You are an idiot on so many levels that I almost feel overwhelmed. |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mrt 28, 2008 11:01 |
 |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 01, 2008 19:51 |
 |
Yay ik las net dit nieuwsbericht.
Citaat: | DERDE ALBUM VOOR ARCTIC MONKEYS
Band gaat in juli de studio in
Alex Turner van Arctic Monkeys zit niet graag op zijn luie reet. In de tijd dat hij niet met zijn band op tour was of in de studio zat startte hij even een side-project, The Last Shadow Puppets, met zijn maatje Miles van The Rascals. Nu Miles gaat touren met zijn band, heeft Alex weer tijd voor de Arctic Monkeys, en die tijd wil hij maar al te graag benutten om aan het derde album van de Sheffieldse band te beginnen. Deze maand al duikt hij met zijn bandmaatjes de studio in voor de opvolger van Favourite Worst Nightmare. Welke kant dat muzikaal op moet gaan, is nog niet bekend, maar een ding is zeker: de heren hebben er zin in! |
Yay een nieuw album. Ik heb er ook zin in om nieuwe liedjes van hun te horen. *huppelt* |
|
  |
 |
|