Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Fanfiction Challenge November [De Uitslag!] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Avana
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

Avana is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 25, 2007 10:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ai, zes hele mooie verhalen, die allemaal iets aparts hebben. Lastig kiezen dus xD

Mijn eerste stem gaat naar: Zweet, Tranen en Drakenbloed

Een prachtig verhaal! De sfeer die neergezet wordt, de beelden … erg mooi!
Het is goed geschreven en wat mij betreft het verhaal dat het beste in de opdracht is geslaagd; ik zat me het hele verhaal af te vragen om wie het ging xD Het idee van die “Vinger des Duyvels” en de onzichtbare inkt vond ik leuk gevonden.

Mijn tweede stem gaat naar: Brief Der Waarheid

Hoewel je bij deze inzending al vrij snel in de gaten heb, wie de hoofdpersoon is, is het verhaal zo mooi dat het mijn stem waardig is xD
Het is goed geschreven en de opbouw vind ik ook mooi. Je begint met de bekende feiten en weeft daar langzaamaan je eigen verhaal van Remus door heen. Zijn spijt, verdriet en verlangen raakten me.
En dat hij de brief uiteindelijk niet verstuurd, houdt het ook nog eens canon xD

Mijn derde stem gaat naar: Druk je liefde uit met een balpen.

Een erg mooi verhaal. Ook hier is het vrij snel duidelijk om wie het gaat. Ik vind het mooi om eens een verhaal vanuit Lies’ perspectief te lezen. Het enige dat ik jammer vond was eigenlijk de balpen. Ik had het mooier en meer IC gevonden als het zo’n snoeppapiertje was geweest *is even de naam kwijt* xD Maar verder was het prachtig om de liefde van Marcel’s ouders te zien en de parallellen met de opofferingsgezindheid van Lily en James.

Hoewel ik de andere drie verhalen ook allemaal erg mooi vond, wil ik nog even een ereplaatsje geven aan ‘Gebroken’ omdat ik daar kippenvel van kreeg.

Griffmama xD
Profiel bekijkenStuur privébericht
Vivian.
Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 29, 2007 19:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zal maar eens stemmen.. Veel te lastige keus eigenlijk.. Het niveau ligt echt hoog..

Zweet, Tranen en Drakenbloed
Heel mooi verhaal, veel oog voor detail. Het was wel even puzzelen voor ik doorhad wie erachter zat maar dat maakt het nog veel leuker. De zinnen zijn goed opgebouwd en maken echt dat je het verhaal met veel plezier leest. Zeer orgineel dat er het niet iemand is waar meer over bekend is. Je hebt, zeer verdiend, mijn eerste stem.

Druk je liefde uit met een balpen
Aaw.. Hoe zielig Sad ik leef me helemaal in in dit verhaal. Supergoed omschreven, ik had op het laatst echt tranen in mijn ogen. Echt de moeite van het lezen waard. Mijn tweede stem is voor jou.

Gebroken
Als echte Slytherin heb ik wel een beetje een zwak voor de evil guys.. En met zo’n sterk verhaal, ook al met zo’n orginele invalshoek, zo’n levensechte sfeer heb je mijn derde stem verdiend.

Eervolle vermelding: Brief der Waarheid.. Die echt goed was maar geen stem meer kon krijgen omdat ik er geen meer had.

Where your treasure is, there will be your heart also.

HPF: friendships will never die
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 29, 2007 19:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn eerste stem gaat naar: Gebroken. Het was plezierig om ook is een verhaal te lezen over de evil guys. Daarnaast heeft dit verhaal een levensechte sfeer en het is gewoon een sterk verhaal, waardoor ik het heel goed geschreven vond ^^

Mijn tweede stem gaat naar: Tot de dood ons scheidt. Dit vond ik een heel interessant en mooi verhaal om te lezen, voornamelijk door het feit dat ik nooit had verwacht dat Bella een schuldgevoel zou hebben en dat ze heeft lopen twijfelen om ze wel de juiste keuze maakte.

Mijn derde en laatste stem gaat naar: Druk je liefde uit met een balpen . Echt een zielig verhaal, wat je wil blijven lezen. De sfeer is zo mooi en meelevend. Daarnaast moest ook ik op het einde huilen ^^ mijn derde stem gaat dus dikverdiend naar jouw ^^

Het waren echt mooie en goed geschreven verhalen, waardoor de keuze moeilijk te maken was.

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 30, 2007 20:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uitslag Fanfiction Challenge November

Het is vandaag 30 November, wat wil zeggen dat het stemmen stopt, en ik jullie ga verblijden met een uitslag. Eerst wil ik even iedereen bedanken voor het meedoen, en jullie hebben allemaal een compliment verdient, er waren echt verhalen van hoge kwaliteit deze keer, top!
Ook de stemmers weer bedankt natuurlijk!

Hier is ie dan echt, de uitslag:

[50 sikkels] 1e Plaats: Druk je liefde uit met een balpen geschreven door duffie [8 stemmen]
[40 sikkels] 2e Plaats [Gedeeld]: Brief der Waarheid geschreven door Moonslave [6 stemmen]
en Gebroken geschreven door Sabrè [6 stemmen]
[30 sikkels] 3e Plaats: Zweet, Tranen en Drakenbloed geschreven door Smalofski [5 stemmen]

[20 sikkels] Andere verhalen die hebben meegedaan:

Tot de dood ons scheidt geschreven door miss_sweet [2 stemmen]
Eerwraak geschreven door Potterfreaky [1 stem]

Dat was hem weer voor deze keer, ik zal meteen de nieuwe Challenge voor December plaatsen, en jullie sikkels doorgeven!

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp