Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Wat is jouw stijl? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
RemusWeerwolf
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 106 Sikkels

RemusWeerwolf is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 09, 2007 17:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben nooit zo met mode bezig.
Als iets "in" is, dan weet ik dat meestal pas weken daarna, en als ik het zelf gewoon niet mooi vind, dan doe ik het ook niet aan.
Ik vind het ook zo saai als iedereen dan hetzelfde aan heeft, omdat het in de mode is.
Het liefst draag ik gewoon dingen die lekker zitten en natuurlijk let ik er wel op dat ik niet voor aap lopen in die kleren. Mijn pyjama zit bijvoorbeeld ook lekker, maar daar ga ik ook niet in naar school.
Normaal heb ik jeans aan en gewoon een lekker t-shirt of trui en ik heb nu le coque sportife laarzen en k swiss schoenen.
Dus......

Profiel bekijkenStuur privébericht
Door
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Door is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 21, 2007 15:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

De mode van nu interesseert me niet, ik draag wat ik leuk vind. En dat is: laag uitgesneden truitjes met retro motiefjes xD Hakken, veel open hakjes, rode pumps, veel dingen met strikjes, mooie spijkerbroeken. Kleurfavo's: rood, groen, blauw, zwart, wit.

Oude Forumnaam: Miss Sanniej Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

San Riddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 10, 2008 1:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wauw, hier is al lang niet gepost! oO Tijd om de activiteit een beetje op te krikken en hoe kunnen we dat beter doen met een vragnelijstje?

1. Hoe beschrijf jij je kledingstijl?
2. En waarom heb je daarvoor gekozen?
3. Heb je altijd al deze stijl gehad? Zo nee wat voor stijl had je toen?
4. Sluit de muziek die je luistert ook aan bij je kledingstijl?
5. Sluiten je hobbies die je doet ook aan bij je kledingstijl?
6. Heeft de rest van jouw familie dezelfde stijl als jij ? zo nee hoe beschrijf je hun stijl dan?
7. Wat is iets waar je echt waarde aan hecht? Heeft dat te maken met je kledingstijl?
8. Hebben jij bepaalde normen en waarden die misschien verschillen van andere mensen?
9. Word je vaak aangestaard op straat door je kledingstijl? Zo ja vind je dat vervelend?

Sorry voor het lame-ass vragenlijstje, maar voor maatschappijleer moeten we onderzoek doen naar verschillende jeugd subculturen en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat hier zit.

@modjes; als het niet goed is sla me maar, maar ik heb hier vaker enquete's gezien, ik geloof in het piercing/tatoeagetopic (:

Happy to kill
Happy to kill

Blijerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jun 14, 2008 20:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

1. Hoe beschrijf jij je kledingstijl? Vrolijke shirtjes, strakke broeken, sneakers en af en toe een vest of een trui. Zulk soort dingetjes dus.
2. En waarom heb je daarvoor gekozen? Omdat het lekker zit en het mijn figuur accentueert. Ik heb een goed lichaam en dat wil ik laten zien ook.
3. Heb je altijd al deze stijl gehad? Zo nee wat voor stijl had je toen? Nee. Ik heb, zoals zowat iedere 14jarige een alto/skater/gothicperiode gehad. Dat was toen stoer en zowat iedereen liep erin. Als klein kindje ben je daardoor sneller beinvloed.
4. Sluit de muziek die je luistert ook aan bij je kledingstijl? Nou ja, mijn muziek is vrolijk, ik ben vrolijk, mijn kleding is vrolijk... Zal wel dan?
5. Sluiten je hobbies die je doet ook aan bij je kledingstijl? Mijn hobby is muziek luisteren en vrolijk doen, dus op een bepaalde manier wel.
6. Heeft de rest van jouw familie dezelfde stijl als jij ? zo nee hoe beschrijf je hun stijl dan? De enige waarmee ik lichtelijk mijn stijl deel is mijn neefje, maar voor de rest draagt mijn hele familie gewoon casual, goed zittende kleding.
7. Wat is iets waar je echt waarde aan hecht? Heeft dat te maken met je kledingstijl? Mijn iPod en alle andere apparaten die muziek af kunnen spelen, dus dat is er ook weer aan gelinkt.
8. Hebben jij bepaalde normen en waarden die misschien verschillen van andere mensen? Wel grotendeels normaal, maar laten we het erop houden dat ik makkelijker ben dan de meeste mensen.
9. Word je vaak aangestaard op straat door je kledingstijl? Zo ja vind je dat vervelend? Vaak gaat dat samen met: Omgzzz waar heeft ze dat shirt vandaan? Dus mij boeit het niet.

I LOVE HPF

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 15, 2008 9:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Blijerd schreef:
3. Heb je altijd al deze stijl gehad? Zo nee wat voor stijl had je toen? Nee. Ik heb, zoals zowat iedere 14jarige een alto/skater/gothicperiode gehad. Dat was toen stoer en zowat iedereen liep erin. Als klein kindje ben je daardoor sneller beinvloed.

Off-Topic: Dit vind ik dus nergens op slaan.
Niet elk klein 14-jarig kindje is alto/skater/whatever.
Er zijn genoeg mensen in mijn klas die een iegen style hebben, en zich niet laten beinvloeden.
Je scheert nu al die 14-jarige over 1 kant.

On-Topic:
Sneakers, spijkerbroek, en shirt met een fel kleurtje.
Omdat ik het leuk vind, en ik eigenlijk als ik ga winkelen altijd met die soort dingen terug kom. [a]
Mwa, heeft zich ontwikkeld.
Begin nu een beetje een eigen ding te vormen, eerst was het altijd gewoon wat makkelijk was.
Ja, wel redelijk.
Ik luister veel naar bijvoorbeeld Jason Mraz en Jack Johnson. Die muziek vind ik heel relaxt en zomers, en dat vind je wel terug in mijn kleren. ^^
Nou, ik ben veel met water bezig. Ik zwem heel veel, en ben veel bij het strand. Is ook weer zomers, dus wel mijn kleding style.
6. Heeft de rest van jouw familie dezelfde stijl als jij ? zo nee hoe beschrijf je hun stijl dan?
Nou, mijn moeder is gewoon casual, mijn zus neigt naar kak en mijn stiefvader doet écht wat gewoon makkelijk is. XD
7. Wat is iets waar je echt waarde aan hecht? Heeft dat te maken met je kledingstijl?
Ik hecht veel waarde aan natuur. En tja, daar ga ik weer. XD Strand = zomer = natuur = mijn kleren
8. Hebben jij bepaalde normen en waarden die misschien verschillen van andere mensen?
Nou, ik ben vegetariër, dus dat is wel 'anders'.
Maar ook dat heeft weer met mijn ding met de natuur te maken.
9. Word je vaak aangestaard op straat door je kledingstijl? Zo ja vind je dat vervelend?
Nee, niet echt. Soms komt het door de kleuren, dan kijken ze wel, maar dat moeten ze lekker zelf weten. ^^

Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 15, 2008 11:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

x Hoe beschrijf jij je kledingstijl?
Ik draag veel zwart, rood en wit omdat ik dat mooie kleuren vind. Verder draag ik veel skinny's, shirtje met een opvallnde tekst / bandshirtjes en ik heb veel siraden om, ook meestal zwart/zilver. Sneakers, pumps en laarzen draag ik ook veel, soms heleaal plat en soms wel tien centimeter hak.

x En waarom heb je daarvoor gekozen?
Ik vind het me heel mooi staan, ik voel me er goed in en ik heb het gevoel dat het bij me past. Zoals over alles, denk ik ook over mijn kleding veel na en ik denk dat dat wel te zien is.

x Heb je altijd al deze stijl gehad? Zo nee wat voor stijl had je toen?
Mijn stijl heeft zich ontwikkeld. Poeh. xD
Ik had eerst altijd gewoon casual kleding aan, toen ben ik via modieus bij skater beland. En uiteindelijk ben ik via roze suikerspin bij mijn huidige look uitgekomen, die ik nu toch al wel twee jaartjes heb.

x Sluit de muziek die je luistert ook aan bij je kledingstijl?
Sommige muziek wel, maar lang niet allemaal. Ik luister namelijk gewoon zo veel verschillede genres, van hiphop tot latin en van hardrock tot jazz. Maar een aantal bands, zoals HIM, 30 Seconds To Mars, The Rasmus, Tokio Hotel, 3 Doors Down, Green Day, dat past wel bij mijn look geloof ik. ^^"

x Sluiten je hobbies die je doet ook aan bij je kledingstijl?
Mijn hobbies zijn vooral muziek maken en luisteren, schrijven en lezen. Dat past voor mijn gevoel wel een beetje bij mijn kledingstijl.

x Heeft de rest van jouw familie dezelfde stijl als jij ? zo nee hoe beschrijf je hun stijl dan?
Mijn zusje heeft ook echt een eigen stijl, een beetje casual chic meets hiphop. Mijn moeder draagt vooral casual chic en mijn vader chic en in zijn vrije tijd sportief-achtig.

x Wat is iets waar je echt waarde aan hecht? Heeft dat te maken met je kledingstijl?
Muziek. Muziek en schrijven. Maar ook mijn filosofische instelling is iets waar ik veel waarde aan hecht en ik doe ook wel mijn best om dat een beeje te uiten in mijn kleren.

x Hebben jij bepaalde normen en waarden die misschien verschillen van andere mensen?
Ik denk heel veel na over dingen waar anderen liever niet over denken, ik doe ook dingen die andere niet zouden willen doen. Verder ben ik ook vegetariër.

x Word je vaak aangestaard op straat door je kledingstijl? Zo ja vind je dat vervelend?
Ja. xD Als ik mij paarse lokken toupeer, of als ik een bepaald shirte of bepaalde make-up op heb. En natuurlik omdat ik zo leuk ben. xD [/arrogant]
En nee, dat vind ik niet vervelend. Ik ben een beetje apart, maar het staat me wel.

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 15, 2008 12:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gewoon normaal casual. Een spijkerbroek met een shirtje/truitje erboven. Niet echt speciaal een stijl ofzo.

Omdat ik niet perse in een hokje geduwt wil worden. Ik doe gewoon simpele kleren aan die lekker zitten.

Mwoah ik heb inderdaad net zoals Blijerd ook rond mijn 14e een meer "alternatieve" stijl gehad. xD Dus ergens heeft ze daar wel gelijk in dat meerdere mensen door zo'n fase gaan. xD Nu ben ik daar dus over heen.

Tja ik denk het wel. Ik luister ook naar gewone pop/rock muziek. Ik weet niet of er een muzieksmaak verbonden is aan mijn stijl xD .

Tja moeilijke vraag. Ik heb niet echt bijzondere hobbies en ik heb geen bijzondere stijl. xD In dat opzicht past het bij elkaar ja. xD

Ja in principe wel. Ik draag vaak kleren van mijn zussen. xD Zelfs nu ze niet meer thuis wonen gebeurt dat vaak.

Tja ik hecht waarde aan zoveel dingen. Ik weet niet of je dat terug ziet in mijn kleren. xD Niet echt denk ik.

Dat denk ik niet. Iedereen is natuurlijk anders en iedereen kijkt natuurlijk anders tegen sommige dingen aan, maar het is niet dat ik echt heel apart ben ofzo. Zeg maar net zoals mijn kledingstijl die niet echt heel apart is. xD

Nee eigenlijk niet. Ik loop wel eens op blote voeten door de stad/dorp en dat vinden sommige mensen raar. Ik hou gewoon niet zo van schoenen. [a] Maar opzich kijken mensen mij niet raar aan ofzo.

Oude Forumnaam: Pink Princesss Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

JustxMe is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 15, 2008 21:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

1) Hoe beschrijf jij je kledingstijl?
Er... strakke/gekleurde broeken en dan nog een gekleurd t-shirtje erop ofzo. Geen moeilijk gedoe, op mijn haren na : ) Ook meestal een kettinkje en strikjes in mijn haren maar dat was het wel.
2) En waarom heb je daarvoor gekozen?
Omdat ik me daar fijn bij voel? Tsjah, waarom kies je voor een bepaalde stijl? Ik heb geen idee, ik vind het gewoon mooi denk ik. En omdat het me goed staat, kwa figuur die nogal belabbert is, etc.
3) Heb je altijd al deze stijl gehad? Zo nee wat voor stijl had je toen?

Nope. Ik had eerst een nogal normale stijl. Broek, shirt, haar in een staart klaar. Op het middelbaar ben ik me meer bewuster gaan kleden, en ik heb dus ook een altoachtige tijd gehad.
4) Sluit de muziek die je luistert ook aan bij je kledingstijl?

Joah, ik denk het wel. Ik luister nogal vrolijke, rockish muziek en dat kun je wel zien. Oftewel, als je me ziet lopen denk je niet; hey, die meid luistert the pussy cat dolls ofzo xD
5) Sluiten je hobbies die je doet ook aan bij je kledingstijl?

Mwah, mijn hobby's zijn fotograferen en muziek. Muziek sluit natuurlijk aan bij mijn kleding stijl, zoals hierboven is uitgelegt, maar fotograferen? Nee, dat denk ik niet.
6) Heeft de rest van jouw familie dezelfde stijl als jij ? zo nee hoe beschrijf je hun stijl dan?

Nee, mijn ouders dragen gewoon casual kleding. Mijn zusje draagt meer van die lage broeken etc, en die shirtjes met apart teksten erop (vooral voor een 10jarige) En mijn broer draagt ook casual kleding. Ik ben dus de enige die er een beetje apart bij loopt, zeg maar ^^
7) Wat is iets waar je echt waarde aan hecht? Heeft dat te maken met je kledingstijl?

Ik hecht veel waarden aan muziek, camera, computer en vrienden. Maar dat heeft niets met mijn kledingstijl te maken. Aangezien het toch bij mijn hobby's etc ligt.
8 ) Hebben jij bepaalde normen en waarden die misschien verschillen van andere mensen?

Ik ben vegetariër en geloof in reïncarnatie, maar voor de rest ben ik gewoon een eerlijk persoon. Het ligt aan andere of ze het anders vinden of niet.
9) Word je vaak aangestaard op straat door je kledingstijl? Zo ja vind je dat vervelend?

Niet echt. Soms omdat ik nogal felle kleuren bij elkaar draag, maar ik vind dat niet erg. Het kan me niet veel meer schelen wat andere mensen zeggen.

Happy to kill
Happy to kill

Blijerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 15, 2008 22:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

DoubleD schreef:
Blijerd schreef:

Off-Topic: Dit vind ik dus nergens op slaan.
Niet elk klein 14-jarig kindje is alto/skater/whatever.
Er zijn genoeg mensen in mijn klas die een iegen style hebben, en zich niet laten beinvloeden.
Je scheert nu al die 14-jarige over 1 kant.

Agh het is gewoon zo dat toen ik 14 was, iedereen er zo bij wou lopen en de oudere "skaters" als een soort van idool zag. En zoals ik al zei, ZOWAT iedere 14 jarige. Het was gewoon een soort van rage in 2003/2004. En ik blijf erbij dat je op die leeftijd de meeste "mensen" opkijken naar oudere mensen en die zien als stijlicoon.

I LOVE HPF

Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!
Changetje
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Changetje is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 8:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eh, ik draag veel verschillende dingen, maar uiteindelijk kom ik toch altijd op schattige dingen uit. Ik heb best veel A-lijn jasjes, maar ik heb ook high-tops en superveel hoodies. Dus schattig, maar ook best – hoe noem je dat – stoer? *stom woord* xD
Uhm, mijn stijl valt wel "schattig" te noemen (: Ik ben dol op tuniekjes, printjes en skinny’s, en ik heb heel veel jasjes en ballerina's :D Ik ben een H&Mmeisje :')
Maar ik draag ook vaak sneakers (high-tops, die zitten zo lekker :D) met skinny jeans en ik heb loads of hoodies. Dus mijn stijl is een beetje door elkaar. Ik hou ervan om er schattig bij te lopen in de zomer, maar in de winter ga ik meer voor een hoodie-skinny jeans-look :D
Eh, gewoon in de jaren ontwikkeld. En meestal is het zo dat ik een kledingstuk heel hip vind, en dan koop ik het gewoon xD Ik hou de mode best wel bij (dat krijg je als je zusje modefreak is xD), dus er zijn elk seizoen wel bepaalde dingen die ik graag zou willen hebben.
Die schattige stijl komt een beetje door Japan, want daar lopen de meisjes er zo schattig bij : D En aangezien me die stijl best wel past, door mijn kapsel en doordat ik klein ben, vind ik het wel leuk ^^
3. Heb je altijd al deze stijl gehad?
Ahaha, nee xD Ik heb best veel verschillende dingen gedragen, sommige die ik nu verafschuw xD (En ja, ik heb ook de skate-periode gehad. Sorry dat ik het zeg, maar het is gewoon waar.)
Jawel. Ik luister naar rock, pop, klassiek/OST’s en singer-songwriters, dus als ik zeg dat ik naar Lowlands wil is dat eerder een schok, dan dat ik zeg dat ik naar Jason ga xD
Eh, ik houd van schrijven en lezen, dus een op een manier wel denk ik.
6. Heeft de rest van jouw familie dezelfde stijl als jij? Zo nee hoe beschrijf je hun stijl dan?
Mijn zus draagt veel dingen die ik ook draag. We houden van dezelfde kleding en we hebben dezelfde maat, dus we lenen veel van elkaar (: (wat very nice is, aangezien zij ontzettend veel kleren heeft. Als ik nou ook dezelfde schoenmaat had… xD)
Broer, vati en mutti zijn altijd heel casual gekleed.
Mijn vrienden, muziek en schrijven. Lijkt me niet echt toepasselijk op mijn kledingstijl xD
8. Heb jij bepaalde normen en waarden die misschien verschillen van andere mensen?
Nou, laten we zeggen dat ik soms heel uitgesproken meningen kan hebben. Normen en waarden… Tsja, gewoon denk ik. Hoewel ik soms wel merk dat ik er heel anders kan over denken dan de gemiddelde Nederlander xD
Niet echt, ik zie er best average uit, hoewel soms wat jonger en schattiger. Maar daar heb ik me bij neergelegd :’) Vroeger wilde ik er juist helemaal niet schattig uitzien, maar nu vind ik dat juist leuk <3

Oude Forumnaam: MissPotter Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Juud is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 17, 2008 16:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

1. Hoe beschrijf jij je kledingstijl? ehm. H&M-achtig? ik weet niet precies hoe.
2. En waarom heb je daarvoor gekozen? Omdat ik het mooi vindt. En het staat me leuk, het past bij me
3. Heb je altijd al deze stijl gehad? Zo nee wat voor stijl had je toen? nee, vroeger droeg ik een beetje saaie kleding. en hele wijde broeken terwijl ik nu zweer bij skinny's
4. Sluit de muziek die je luistert ook aan bij je kledingstijl? Ik denk een beetje, toen ik naar Pinkpop ging, keken sommige mensen me een beetje aan zovan: wat doe JIJ hier.
5. Sluiten je hobbies die je doet ook aan bij je kledingstijl? Nou, soms kleed ik me wel een béétje als een tennismeisje xD
6. Heeft de rest van jouw familie dezelfde stijl als jij ? zo nee hoe beschrijf je hun stijl dan? Nee, mijn broertje is het Jack&Jones typje. en pap draagt altijd een blouse, en mam draagt casual.
7. Wat is iets waar je echt waarde aan hecht? Heeft dat te maken met je kledingstijl? Aan mijn vrienden, familie en muziek. dat heeft niet echt te maken met mijn kleren.
8. Hebben jij bepaalde normen en waarden die misschien verschillen van andere mensen? Nou, de laatste tijd uit in mijn mening heel erg. Maar voor de rest niet echt.
9. Word je vaak aangestaard op straat door je kledingstijl? Zo ja vind je dat vervelend? Nee, wel als ik mijn reeboks aanheb [met felle kleurtjes] Maarja, die zijn gewoon leuk xD

Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 20 Sikkels

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jun 18, 2008 23:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Vragenlijstjes + kleren = lovelovelove.

Heb je even? Momenteel is het voornamelijk klassiek en t(r)uttig. Ik draag heel veel blousjes, glanzende hemdjes, jurkjes, rokken en nette broeken.
Verder heb ik details als bretels, stropdasjes, pumps, sieraden, eyeliner en lippenstift. Qua kleuren ben ik tegenwoordig er van wit, zwart, grijs, donkerblauw, bruin en soms iets fels erbij als rood, donkerroze of groen.

Mijn stijl wisselt desondanks per dag en ook per tijd. Soms heb ik zin in een spijkerbroek met een shirtje, of een vrolijk bloemetjesjurkje, of een beetje een samengeraapt-zooitje idee. ^^ Ik voel me ook altijd erg aangetrokken tot de hippie-stijl of de rock 'n roll look, maar daar moet ik beide nog mee experimenteren, I guess. xD
Verder val ik wel altijd op bepaalde dingetjes - tuttig, bloemetjes, parels, pumps (ik heb wel gympen en draag die ook, maar meestal draag ik hakken), zwart, glanzend, kantjes, en nog wat dingetjes.

Verder raak ik ook geinspireerd door videoclips, tijdschriften en muziek.
Ik ben bijvoorbeeld af en toe eyeliner gaan dragen door Amy Winehouse en ik kijk graag naar de kleding van modellen - of gewoon van vriendinnen. (:
Ook let ik wel op wat voor kleding er bij m'n figuur past. Ik draag bijvoorbeeld graag kleding met het accent op m'n taile of een ''hoge'' taille en niet al te lage broeken. Bloezen komen bij mij ook goed uit, omdat ik een vrij rond figuur heb (boezem, taille en brede heupen), net als fladderige jurken en rokken. Spijkerbroeken kan ik ook wel hebben, maar dan het liefst donker en effen.

Oh, en ik heb, net als Marije, ook een ''alternatieve'' periode gehad toen ik veertien was en ik voornamelijk zwart (veel lintjes, strikjes en kantjes) en heel felle kleuren droeg als oranje en kobaltblauw (voornamelijk katoenen stofjes).

Ik houd me in ieder geval erg bezig met m'n uiterlijk en ik neigde de laatste maanden steeds meer naar de kakkerige stijl. ^^
Daarvoor was het voornamelijk schattig en romantisch, en dat draag ik natuurlijk ook nog veel. ^^

Zie punt 1. en punt 2. ^^

...Ja, ik denk het. iI luister van alles, vooral soul/rock/pop/jazz muziek.
Het sluit vast wel aan bij jazz muziek, bijvoorbeeld.

Ja, ik ben wel creatief. ^^

M'n zus kleed zich vooral heel vrouwelijk en mijn moeder voornamelijk modern, stoer en sportief. We hebben alledrie een vrij andere stijl, dat is wel leuk.

Ik draag graag een horloge omdat ik altijd op de tijd let.

Ik vind kleding al gauw te gewaagd, vooral bij jonge meisjes. Ik vind twaalfjarige meisjes met korte rokjes gewoon onverantwoordelijk. Iedereen heeft er recht op te dragen wat hij of zij wilt, maar ik vind dat er grenzen zijn. Een (heel) jong meisje hoort niet sexy te zijn, ze is (min of meer) nog een kind.
Dat wilt niet zeggen dat ik preuts ben aangelegd qua kleding - ik draag bijvoorbeeld ook jurkjes met pumps en een leuke bewerkte panty en een bloesje met een kanten hemdje eronder. Dat is meer mijn idee van sexy kleding, ofzo. ^^

Op de middelbare school voornamelijk. De laatste twee jaar trok ik echt aan waar ik zin had, daarvoor vond ik dat nog wel eens moeilijk als ik iets heel bijzonders had gekocht. Ik heb bijvoorbeeld heel veel opmerkingen gehad om een oranje vintage jurk met witte bloemetjes (ik werd bijvoorbeeld Roodkapje genoemd door bruggers, wel grappig) en om mijn tule rok (dan werd het ''ballerina''). Soms riepen ze ook wel onaardige dingen, maar ach.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

LieffJ is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jun 19, 2008 21:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Anderen beschrijven het altijd als een mengeling van emo/gothic/alto en hippie. Ik weet niet hoe ik het zou omschrijven. Ik draag vaak zwart, een jeans met daarop een tuniek/jurkje/ding. In een gewoon T-shirt zie je me niet vaak :'D. En ik draag ook altijd sieraden + iets met skulls.

Ik heb er niet echt voor gekozen, ik ben er gewoon in gegroeid.

Vroeger [lees, 3 jaar terug ofzo] droeg ik altijd maar gewoon een T-shirt met een jeans. Dat was het, niet meer, niet minder. Het is pas sinds 1/1.5 jaar dat ik me kleed zoals ik nu doe.

Ik luister vooral naar TH, MRC, WT, Paramore, etc. Ik denk dat de stijl die ik draag daar wel ongeveer bij past.

Ik schrijf heel veel en luister vaak naar muziek. Ik denk dat het er wel bij past, naar mijn gevoel.

Ongeveer wel. Ze hebben ook wel gothic-achtige accenten in hun kleding, samen met alternatief en keltisch. En m'n moeder een beetje hippie-achtige kledingstukken, die overigens erg hip zijn :'D.

Ik denk niet dat er echt iets is waar ik waarde aan hecht... Ik vind dat kleding kan uitdrukken wie je bent, dus je moet niet gewoon klakkeloos de mode nalopen, je moet er iets mee doen. Ik ben best wel open, en volgens sommeige straal ik dat wel uit.

Ik denk soms na over dingen waar anderen niet eens aan willen denken en ik heb soms totaal andere opvattingen en ideeen over bepaalde dingen, die anderen compleet vergezocht en raar vinden. Maar meestal geven ze me de kans om het uit te leggen, en dan zeggen ze dat het eigenlijk zo logisch is :').

Soms wel. Op school word ik wel eens nagekeken, en in de stad ook. Laatst had ik een soort bandana/hoofddoek op en ik ging de stad ik. Ik geloof niet dat ze dat in de stad al ooit gezien hadden. Ze leek het iig niet. Ik vind het niet vervelend. Ik vind het niet erg als mensen kijken, maar als ze beginnen te staren, zwaai ik naar ze :'). En dan kijken ze verschrikkelijk snel weg xD. Ergens vind ik het wel leuk :'). Je valt tenminste op, je volgt niet achteloos de kudde :').

Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 54 Sikkels

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 19, 2008 22:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ehmm..ik kan het niet echt een naam geven. Ik draag altijd donkere jeans, soms wijd, soms skinny (amper, maar ik heb er één) en rechte pijpen. Meestal een shirtje erop, een bandshirtje of een shirtje met leuke tekst/poppetjes of een tuniekje/jurkje gevallen. En ik draag áltijd sneakers, All Stars/Adidas/Nike/DC etc. Ik heb bijna nooit hakken aan, alleen met gala's en zulke dingen en laarzen draag ik alleen in de winter. In de zomer draag ik ook standaard teenslippers.
Omdat ik dat leuk vind, waarom anders?
Nee, ik heb deze stijl nu denk ik zo 3 á 4 jaar. Ik ben een tijd skater geweest (ja, ook ik heb deze leuke periode gehad) en ik heb ook nog de tijd van modekutje gehad :'). Ik draag nu nog wel steeds alleen merk, maar dat komt meer omdat ik het mooier vind dan omdat ik doe omdat ik er "bij wil horen".
Jawel. Ik luister veel, van indie t/m nederhop, dusja. Ik val eigenlijk in iedere klasse wel een beetje xD.
Geen idee. Kan dat? Ik houd van computeren, lezen, muziek luisteren, winkelen, met mijn vrienden rondhangen en uitgaan enzo. Ik weet niet of dat er past.
Neuh. Ik heb geen broertjes of zusjes en mijn ouders kleden zich gewoon casual.
Mijn vrienden, familie, vriendje en muziek. Hmm, ik denk dat dat niks met mijn kledingstijl te maken heeft, maar meer met mijn principes en ideeën.
Dat zal vast wel zo zijn. Want ik vertik het om iedereen netjes aan te spreken als ik diegene niet mag. Als het voor je werk moet, vind ik het een andere zaak, maar in het gewone leven ben ik dat echt niet van plan hoor. Als ik je niet mag, dan weet je dat, en dan besteed ik verder ook geen aandacht aan je.
Geen idee, daar let ik over het algemeen niet op, omdat het me aan mijn reet kan roesten wat mensen van me vinden. Als ze dat wel doen, moeten ze daar blij mee zijn, maar mij boeit het echt niet.

Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Jano0403
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 42 Sikkels

Jano0403 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 03, 2008 19:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik draag echt van alles! Al is het meestal wel lekker vrolijk en kleurijk. En je zult mij niet zo snel op super dunne, hoge hakken en in super strakke broeken zien. Ik draag altijd de wat weidere spijkerbroeken. En ik draag nooit een jukje of rokjes, die vind ik super vervelend zitten Razz Ik doe ook niet echt aan mode xD Als ik het leuk vind wel, maar is het iets dat ik echt niet mooi vind of irritant zit dan ga ik e=het echt niet kopen omdat het 'in' is. Ik draag als schoenen meestal AlStars of ballarina`s. De rest van mijn familie draagt weer andere kleren, maar ook weer niet heel erg anders.

Hp1, blz. 220

Ben terug van weg geweest!! xD
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp