Auteur |
Bericht |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 24, 2007 0:08 |
|
Yay, ik kom ook maar weer stemmen:
Dit is mijn eerste stem: Een vleugje Kerstmis
Mening: Oeh, ik werd vanaf de eerste regel al gepakt. Daarnaast zwakt je verhaal niet af en blijft het interessant. Daarnaast vond ik het gewoon een heel mooi onderwerp en dankzij jouw zijn we er eindelijk acher gekomen wat er met Bartho Krenck Junior is gebeurd. Je hebt mijn eerste stem echt dikverdiend ^^
Dit is mijn tweede stem: Kerstvuur
Mening: Ik vind dit ook al zo'n mooi en lief verhaal. Ook bij deze word je bij de eerste regel al gepakt en ik vond het heel lief dat Ron zich zo'n zorgen maakte om Hermione en dat ze op het einde uiteindelijk elkaar zoenden. Ook jij hebt mijn stem echt dikverdiend.
Dit is mijn derde en laatste stem: Kerstbezoek van de plantendokter
Mening: Ook al zo'n lievig en mooi verhaal is dit. Ook deze pakte mij vanaf het begin. Ik had medelijden met Marcel toen hij zo zielig op de stoep stond en het was gewoon lief van Hermione om hem uitnodigen voor het Kerstdiner en voor het logeren. Dat trok mijn aandacht en het verhaal is geen moment saai. Mijn laatste stem gaat ook echt dikverdiend naar jouw ^^
Mijn complimenten aan alle schrijvers, ik vond elk verhaal stuk voor stuk fantastisch en het Kerstgevoel zit er bij mij nu zeker in na het lezen . |
|
KJRiddle
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 24, 2007 16:05 |
|
Stem 1: Een vleugje kerstmis
Mening: Ik vind het een erg professioneel, vertrouwd verhaal. Alsof ik een echte HP lees. Net als 'HP Rocks' vind ik het erg leuwk dat we hierin lezen wat er met Barty is gebeurd
Stem 2: De Perfecte Kerst
Mening: Het klopt opzich wel. Shirley heeft via een Fanartwedstrijd gelijk een soort 2e epiloog geschreven, dat vind ik wel erg leuk.
Stem 3: Een Eenzame Kerst
Mening: Je leeft helemaal met Sirius mee, echt zow sielig .. daarom een top verhaal .. je verdient deze stem! |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
|
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 27, 2007 13:31 |
|
goed hier mijn stemmen
mijn eerste stem gaat naar IJzig
Ik vind het heel knap dat er relatief weinig gebeurt, maar dat het zo beschreven is dat het toch spannend blijft, verder vind ik het heel mooi dat de vriendschap tussen James en Sirius er uit blijkt. De gevoelens zijn prachtig beschreven, ik kreeg het er ook koud van!
Mijn tweede stem gaat naar een vleugje kerstmis
erg mooi beschreven hoe de imperiusvloek moet voelen.. Door dit verhaal ging ik me realiseren waarom de IV een onvergeeflijke vloek is, het is echt een marteling...
Ik vind wel dat het kerstgevoel er iets meer uit had mogen komen in contrast met Crouch jr 's gevoel, maar verder prachtig beschreven.
edit;
Mijn derde stem gaat naar een magische kerst
wat een goed verhaal!
Zo origineel om een dreuzel mee te laten doen! Je hebt het heel realistisch beschreven en heel romantisch, zucht, die zoen was prachtig, het voelde alsof ik er naast stond! Wel (mooi) tragisch dat hij zich e niets meer van herinnert...
Mijn complimenten voor de overige schrijvers, deze sprongen er voor mij echt uit. |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
|
|
Smalofski
The Writing Mod
Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 27, 2007 21:52 |
|
Okeeej, ik heb eindelijk eens wat tijd gevonden om al die verhalen door te pluizen. Phew, wat een hoop inzendingen. Maar da's wel leuk hoor Er zaten er vele goede tussen, maar ja, ik heb maar 3 stemmen, en die gaan deze verhalen:
IJzig
Ik vond het heel mooi beschreven. Zowel de koude als Sirius’ gevoelens. Je kon je als lezer zeer goed inleven en dat is voor mij zeer belangrijk. Bovendien is het op en top Sirius. Koppig, maar vanbinnen toch wat minder stoer dan hij zich voordoet. Bovendien was het best grappig soms, en het las ook wel vlot.
Een Magische Kerst
Toen ik in het boek las dat een viavia meestal een oud voorwerp was om te voorkomen dat dreuzels het opraapten, dacht ik zelf ook al: “Wat een beveiliging is me dat nu? Vertrouwen op de luiheid van mensen om afval niet op te ruimen!” Ik vond het zeer leuk om eens eens een verhaal te lezen van hoe het fout ging. En het is ook goed geschreven natuurlijk ^^
Werken met Kerst
Het leukste aan dit verhaal vond ik dat het zeer origineel was. Je beschrijft de hectische sfeer in de keukens bij het Kerstdiner zeer goed. Wel een tikje jammer dat er niet echt veel in gebeurt, maar verder is het wel een leuk verhaal ^^ |
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 31, 2007 16:49 |
|
Uitslag Fanfiction Challenge December
Het is alweer 31 December, het stemmen stopt dus vandaag, en ik heb de uitslag voor jullie. Veel inzendingen deze keer, bedankt iedereen voor het meedoen! Jammer dat er wat minder stemmers zijn, maar de mensen die gestemd hebben ook bedankt!
Hier komt de uitslag:
[50 sikkels] 1e Plaats: Een vleugje Kerstmis geschreven door Smalofski[5 stemmen]
[40 sikkels] 2e Plaats: Ijzig geschreven door child of the other side [3 stemmen]
[30 sikkels][Gedeeld!] 3e Plaats: Een eenzame Kerst geschreven door Anaaa [2 stemmen]Een Magische Kerst geschreven door Avana [2 stemmen]
[20 sikkels] Andere verhalen die hebben meegedaan:
De perfecte Kerst geschreven door Mrs Charlie Weasley [1 stem]
Kerstvuur geschreven door xMartine. [1 stem]
Kerstbezoek van de plantendokter geschreven door Weasley_Girl [1 stem]
Werken met Kerst geschreven door Pieper [1 stem]
De kerst engel geschreven door 1991Nicole
En dat allemaal door het krat boterbier. geschreven door duffie
Luna’s Kerstverhaal geschreven door Sophie Wemel
Dat was hem weer voor deze keer, ik ga jullie sikkels doorgeven. De nieuwe Challenge zal ik morgen posten, aangezien dit een speciale is voor de Afdelingsmaanden, die morgen beginnen!
Gelukkig Nieuwjaar allemaal zovast! |
|
|
|
| |