Auteur |
Bericht |
Elyn
Hotemetoot

Verdiend:
334 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 02, 2008 21:24 |
 |
Buiten Smalhart en Lupos zijn ze allemaal eng... O.o
Maar ik denk dat de Kragges of zoiets, toch de allerengste leerkrachten waren. Ik bedoel; ze martelen hun leerlingen!!! Dat is toch grensoverschrijdend! |
_________________ Here I lie, dying
with HPF in one hand
and Edward Cullen in the other. |
|
  |
 |
Hill2742
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 02, 2008 22:09 |
 |
Ook ik heb voor boek 7, Kragge de dooddoener gestemd. Alleen het feit dattie dooddoener is moet al genoeg zijn.
Omber was nog enigzins te omzeilen als je dr niet tegen zou spreken e.d. Maar een dooddoener, die deinst natuurlijk nergens voor terug... |
|
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 13:34 |
 |
Omber, verschrikkelijk mens., maar als je, je rustig hield was ze nog oké. Kragge vind ik het ergste. Een dooddoener, die deinst natuurlijk nergens voor terug. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
kloppie
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 03, 2008 18:35 |
 |
jaar 5
met omber ik zou dat mens al moeten tegenkomen en ik loop er met een straal van 20 kilometer er omheen
jaar 7 was ook wel eng |
|
|
  |
 |
Filister
5e jaars

Verdiend:
64 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 19:12 |
 |
Leerjaar 5.
Ik kan dat mens van een omber echt NIET uitstaan!
En zegebruikt Vilder als slaaf!
V-E-R-S-C-H-R-I-K-K-E-L-I-J-K!!!  |
_________________ Proud to be a Hufflepuff! |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 19:35 |
 |
Filister schreef: | Leerjaar 5.
Ik kan dat mens van een omber echt NIET uitstaan!
En zegebruikt Vilder als slaaf!
V-E-R-S-C-H-R-I-K-K-E-L-I-J-K!!!  |
Maar daarom is ze toch nog niet eng? Ik blijf bij mijn stem op Krabbe ^^ Zie vorige pagina waarom. |
  |
 |
The Potions Master
1e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 07, 2008 14:39 |
 |
Ik vind 'eng' een rare term. Ik heb gestemt op de verschrikkelijkste leraar, in mijn ogen Omber. Sneep viel tot zekere hoogte mee, Krinkel staat er niet bij, was zeker 'engste' geweest, Smalhart viel erg mee, Lupin was zelfs goed, Moody was qua lesgeven niet bepaald eng en van de DD is niet veel bekend. |
|
|
  |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 02, 2008 20:01 |
 |
The Potions Master schreef: | Krinkel staat er niet bij, was zeker 'engste' geweest. |
Haa, ja, daar ben ik het mee eens! Over die Kragge weten we niet zoveel, maar als je van die Crucio-praktijken en zo hoort... dan lijkt me dat toch wel de engste leraar hoor. Smalhart vond ik eigenlijk dolkomisch, was niks engs aan xD, Lupos was gewoon aardig, Dolleman.. ja oké, die was een beetje freaky, maar achteraf gezien was dat ook een Dooddoener, n'est ce pas? Omber... vond ik niet eng, wel een beetje raar, maar eng is een groot woord. En Sneep, tsja... laten we zeggen dat mijn mening ove rhem compleet is veranderd ^^.
Ik ga dus voor jaar 7, met Kragge, ook al weten we daar niet zoveel over  |
 |
xMaritt
3e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 11:55 |
 |
Ik heb op jaar 7 gestemt, Kragge...
We hebben maar weinig over hem gelezen, maar een Dooddoener die Veweer tegen de Zwarte Kunsten geeft lijkt mij toch nog wel een tikkie enger dan Omber of een stotterende prof. Krinkel (ookal had hij Jeweetwel in zijn achterhoofd, dat was nergens aan te merken toen hij gewoon les gaf)
Lupos was ook totáál niet eng, en natuurlijk laat hij niet duidelijk merken dat hij een weerwolf is; zodra dat bekend werd aan de toverwereld heeft hij ontslag genomen omdat kinderen geen les wilden van een weerwolf en de ouders het ook niet goed vonden. En dat was ook de reden waarom hij niet wilde dat iedereen het wist, dus hij gedroeg zich inderdaad maar niet zoals Vaalhaar.
Dolleman vond ik trouwens ge-wel-dig, helemaal niet eng eerlijk gezegd, maar dat zal wel aan mij liggen.
Prof. Smalhart was totaal niet eng, maar wat een slap mannetje zeg. Ik moest wel heel hard lachen om hem, vooral in de film, maar een goede leraar was het absoluut niet.
Sneep vond ik ook niet bepaald leuk, in boek 6 had ik ook nog een enorme hekel aan hem. Nu absoluut niet meer!
Maar ook hem vind en vond ik niet eng. |
_________________ Ron; ...'- hij moet geweten hebben dat ik jullie in de steek zou laten.' 'Nee', verbeterde Harry hem. 'Hij moet geweten hebben dat je altijd terug zou willen komen.' |
|
  |
 |
Firminus Niggelus
3e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 13:31 |
 |
Deel 5,heb ik gestemd.
Omber is een erg sadistisch en vreemd,raar verschrikkelijk mens.
Gewoon achterlijk. |
_________________ Huffelpuf Proud.
Proud to be a Huffie |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 13:41 |
 |
Ergens is deze vraag wel vaag want we weten natuurlijk niet precies wat Carrow gedaan heeft in het 7e jaar. We hebben later alleen maar verhalen gehoort hoe het er aan toe ging, maar we hebben geen concrete verhalen gehoort. Harry is zelf niet naar Hogwarts gegaan, dus je hebt ook geen goed beeld van hoe Carrow nou precies was. Het lijkt mij namelijk dat hij hier de ergste was van de 7e, maar omdat je dat dus niet zeker weet stem ik daarom ook maar op Umbridge. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
MaaudJ
2e jaars

Verdiend:
24 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 18:16 |
 |
Ik heb op jaar 7 gestemd, er wordt in de boeken niet veel over gezegd maar het lijkt me wel het engste jaar. |
_________________ Jessica + ik loven TMTN!! |
|
  |
 |
Jessiicáa
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 19:21 |
 |
Ik heb gestemd op 7, vergeleken de Kragges viel Omber nog wel mee Ö |
|
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 20:48 |
 |
Ik vind Omber toch de ergste. Al zal Amycus Kragge ook geen simpele geweest zijn. Maar we weten zo weinig erover, hoe die was enzo.
Dus toch maar Omber. Ze was echt een verschrikkelijk mens! En met haar hekel aan halfmensen. En ook aan kinderen. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
nautic
5e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 03, 2008 22:22 |
 |
ik denk jaar 5 en 7 omber was erg maar ik denk lang niet zo erg als kragge al was zweinstein toen helemaal erg maar jah ook sneep is erg alleen als hij misschien niet zo'n rol had moeten spelen was hij misschien heel anders. naar mijn mening heb je de echte sneep nooit gekend |
_________________ HPF bedankt voor de leuke tijd. |
|
  |
 |
|