Auteur |
Bericht |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 23, 2008 18:24 |
 |
Dan zal ik ook maar weer gaan stemmen
Dit is mijn 1e stem: Brieven voor Mema
Mening: Deze sprong ervoor mij uit, gewoon het hele gevoel wat het verhaal uitstraalt is mooi. Ook mooi dat Andromeda op het einde kiest voor geel in plaats van paars. Mijn eerste stem gaat dus dikverdiend naar jouw. ^^
Dit is mijn 2e stem: Het Huffelpufvirus
Mening: Ik vond dit een zeer intereesant, maar vooral ook grappig verhaal. Daarnaast is het terecht dat ze er allemaal achter kwamen dat Huffelpuf eigenlijk ook een heel leuke afdeling was. Aangezien Huff dat ook wel is. Mijn tweede stem gaat dus ook dikverdiend naar jouw.
Dit is mijn 3e stem: Gesproken als een echte Huffelpuf
Mening: Ook al weer zo'n mooi verhaal en ik had me Teddy ook voorgesteld als een Huff. Daarnaast vond ik het schitterend om te lezen dat Teddy niet alleen opkwam voor zichtzelf, maar ook voor Victoire en zijn ouders. Ook het einde was gewoon heel lievig. Mijn laatste stem is voor jouw.
Mijn complimenten aan alle schrijvers, het was weer moeilijk om te kiezen. |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 23, 2008 21:15 |
 |
hier mijn stemmen;
mijn eerste stem gaat naar Eeuwig Trouw
prachig geschreven, de eeuwige liefde die Tonks voor Remus voelt is prachtig en zeer ontroerend. Andromeda's verdriet en angst vond ik zeer aangrijpend, mooi!
mijn tweede stem gaat naar Het Huffelpufvirus
bijzonder origineel verhaal, heel leuk ingespeeld op het thema en heel vrolijk en grappig geschreven. Leuk ook dat je vooruit wijst naar de overige afdelingen! (ik verwacht stiekem ook wel een vervolg, volgende maand!)
Mijn derde stem gaat naar Brieven voor Mema
heel ontroerend verhaal; ik zat met een brok in mijn keel te lezen!
Een klein foutje, Ted Tonks was dan wel van dreuzelouders, maar hij was wel tovenaar! Hij heeft dus ws wel op Zweinstein gezeten (ik proefde uit zijn reactie op het afdelingsschandaal dat dat niet zo was)
Die brieven zijn prachtig verwoord en vooral die laatste was mooi, ik zat er helemaal in, een dikverdiende stem van mij! |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever*
Laatst aangepast door Potterfreaky op Do Jan 24, 2008 0:35; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 23, 2008 22:32 |
 |
Mijn eerste stem gaat naar Brieven voor Mema
Waarom? Omdat het zo'n mooi verhaal is.. de details van de lintjes en alles.. het is echt prachtig beschreven.. ik vond het heel zielig en heel verhelderend tegelijk, echt, geweldig!
Mijn tweede stem gaat naar Eeuwig Trouw
Waarom? De liefde tussen Tops en Remus is zo mooi, ik vind het echjt een prachtig verhaal, heel mooi geschreven, bravo!
Mijn derde stem gaat naar Interview met de dikke monnik.
Waarom? Ik vind het een grappig interviewverhaaltje, ik vond het echt een heel lollig verhaal.. zeker als Zwad tegenover een huffelpufspook.. geweldig! |
_________________ You can't forget someone who ruled your past.
Who's annoying you right now and who wants to be part of your heart in the future.
http://hoogendamgoesusa.web-log.nl <-- check it.
I can't forget you. |
|
  |
 |
Moonslave
Schoolkampioen

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 17:54 |
 |
Stem 1: Brieven voor Mema
Wauw...
Dit is zo ongeloofelijk mooi geschreven. Je kan echt de pijn en het verdriet van die arme Dromeda voelen. Haar man kwijt, haar dochter kwijt... Ik vind het ook mooi dat ze er 'vrede' mee neemt, met het Huffelpufgedoe, al heeft dat tot nog meer schande geleid in de familie.
Stem 2: Eeuwig Trouw
Ook al zo mooi...
*pinkt traantje weg*
Ja, met deze had ik serieus een krop in mijn keel. Ik vind het zowiezo al zo erg dat Remus en Tonks sterven, en dan wordt het ook nog eens zo mooi gevoelig beschreven. |
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 25, 2008 23:26 |
 |
Dit verhaal is zo mooi! <3 Het is geweldig geschreven en je gaat er zo in op. Het is zo ontroerend. De brieven zijn echt supermooi geschreven en het leest echt vlot! Mijn eerste stem echt waard!
Stem 2: Eeuwig trouw
Weer zo'n mooi verhaal. De liefde wordt goed beschreven en het is ook zo zielig! Je weet het mooi te verwoorden en ook dit verhaal leest erg vlot. Super! ^^
Stem 3: Interview met de dikke monnik
Ik vind het best origineel en leuk geschreven xD. Het idee is ook leuk en de commentaar van de Zwad ertussen is geniaal! Echt heel leuk. Ook mijn stem waard.
Het was echt moeilijk om er drie uit te kiezen. Er zitten nog erg mooie verhalen bij. |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
Avana
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 26, 2008 11:06 |
 |
Mijn eerste stem gaat naar Eeuwig Trouw
Mening: Prachtig verhaal. Het zou als een puzzelstukje binnen DH passen als JKR meerdere perspectieven gebruikt had.
Het is goed geschreven en alle kleine details maken het erg prettig om te leven.
De wanhoop van Tops als ze Remus zoekt is schrijnend en bezorgde me kippenvel.
Mijn tweede stem gaat naar Gesproken als een echte Huffelpuf
Mening: Goed geschreven verhaal. Het las erg vlot weg.
Het enige minpuntje vond ik Hagrid die ik qua gesprek een beetje OOC vond. Misschien zou Anderling een betere keus zijn geweest.
Hoe je Teddy beschreef vond ik mooi en vooral de confrontatie met Zabini was erg goed. De titel past dan ook perfect.
Mijn derde stem gaat naar Interview met De Dikke Monnik
Mening: Hoewel het verhaal best wat slordigheidfoutjes bevat, is het leuk geschreven en vind ik het lekker origineel.
Vanaf het begin vraag je je af wie de interviewer is en het feit dat je daar niet achter komt, is uiteindelijk niet van belang. Ik dacht eerst dat het Draco was maar dat was te voorspelbaar geweest. En ook ongeloofwaardig aangezien de Dikke Monnik hem waarschijnlijk niet zo snel van gedachte zou kunnen veranderen ^^
Helaas mag ik niet meer stemmen geven. Daarom wil ik Het Huffelpufvirus graag een ereplaatsje geven. Ik vond het erg leuk om te lezen hoe het gegeven van onze afdelingsmaanden hierin verwerkt is. |
Laatst aangepast door Avana op Za Jan 26, 2008 11:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Smalofski
The Writing Mod

Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 26, 2008 11:32 |
 |
Wauw, er waren veel inzendingen en veel go�de inzendingen deze keer. Het maakte het stemmen er niet makkelijker op. Maar uiteindelijk heb ik voor deze drie verhalen gekozen:
Zeer mooi beschreven. Je beschrijft heel mooi alle details en zoals algemeen geweten is: Details zijn je vriend :�). Je krijgt gewoon een volledig beeld van hoe jij het in je gedachten zag, en dat is best knap.
Wat Potterfreaky zei, dat heb ik inderdaad ook zitten bedenken toen ik het las. Ted had Dreuzelouders, maar was zelf wel een tovenaar, is ook naar Zweinstein geweest, en weet dus ook wel dat Huffelpuf niet de meest populaire afdeling is. Maar om volledig eerlijk te zijn, ik zat ook een tijdje met die fout in m�n hoofd, na het lezen van boek 7 .
Maar het blijft wel nog zeker m�n absolute nr 1!
Stem 2: Het Huffelpufvirus
Dit verhaal vond ik zeer origineel. Echt leuk gedaan hoe je de situatie op het forum integreert in de echte Harry Potter wereld. Het is ook technisch in orde, en dat is altijd leuk om te lezen. Het is zeer leuk gedaan, mijn complimenten!
Stem 3: Gesproken als een echte Huffelpuf
Origineel idee om over Teddy te schrijven. Ik denk wel dat het bij hem zou passen om in Huffelpuf te zitten. Ook de link met Marcel (beiden een beetje twijfels over hun afdeling) en de link met Victoire (beiden een vader die iets van een weerwolf in zich hadden) was leuk. |
 |
luke
1e jaars

Verdiend:
76 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 26, 2008 21:25 |
 |
Stem 1:
Brieven voor Mema
Geweldig geschrev en voor mij ook echt de nr. 1!
Stem 2:
Gesproken als een echte huffelpuf
ik vind dit een goed verhaal omdat teddy dan inderdaad een beroemde peetvader en een beroemde vader had die allebij bij griffoendor zaten en hierdoor wordt het duidelijk dat je je daar heus noit voor hoeft te schamen!
stem 3:
Interview met de dikke monnik
prima verhaal omdat verteld wordt dat huffelpuf juist niet de mindere afdeling is
Shirley zegt: Je motivaties zijn niet lang genoeg, en voldoen niet aan de regels die voor het stemmen gelden. Je stem telt dus niet mee. |
|
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 31, 2008 13:03 |
 |
Uitslag Fanfiction Challenge Januari (Huffelpuf)
Het is alweer 31 Januari, het stemmen stopt dus vandaag, en ik heb weer een uitslag voor jullie. Veel inzendingen weer, bedankt iedereen voor het meedoen. Leuk dat iedereen zo enthousiast is voor de Huffelpuf maand! Ook de mensen die hebben gestemd bedankt natuurlijk!
Dan komt hier de uitslag:
[50 sikkels] 1e Plaats: Brieven voor Mema geschreven door Avana [7 stemmen]
[40 sikkels] 2e Plaats: Eeuwig Trouw geschreven door Smalofski [6 stemmen]
[30 sikkels] 3e Plaats: Het Huffelpufvirus geschreven door xMartine. [4 stemmen]
[20 sikkels] Andere verhalen die hebben meegedaan:
Gesproken als een echte Huffelpuf geschreven door Potterfreaky [3 stemmen]
Interview met De Dikke Monnik geschreven door Kat [3 stemmen]
Het Laatste Verzet van Helga Huffelpuf geschreven door KJRiddle
Misschien is het zo slecht nog niet... geschreven door Catie
Een allesbeslissende wedstrijd geschreven door Mrs Charlie Weasley
Haar klein wonder. geschreven door duffie
Z� niet Huffelpuf geschreven door Annaaa
Liefde voor Huffelpuf geschreven door pinda_12
Zijn eerste schooldag. geschreven door Pieper
Dat was hem weer voor deze keer, ik ga jullie sikkels doorgeven. De nieuwe Challenge ga ik morgen posten, dan hebben we namelijk een speciale challenge voor de Griffoendormaand!
*slot* |
  |
 |
Olivier
The Fullblood Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 31, 2008 15:05 |
 |
Huffelpuf doet er nog een schepje bovenop. De winnaar Avana krijgt namelijk een lot van ons! Gefeliciteerd! |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
  |
 |
|