Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Fotolijstjes... Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2008 17:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

*kijkt om zich heen in haar kamer*

Hmm, om eerlijk te zijn, zijn mijn fotolijstjes leeg... Razz Maar ik heb wel foto's aan de muur/kast hangen.

Aan mijn kast hangt een fotocollage met allemaal schattige babyfoto's van mij (zoals: besmeurd met spaghettisaus, met gigantische zonnebril op enzovoorts), die had m'n moeder gemaakt toen ik nog een peuter was ofzo.. ^^

En aan mijn muur hangen foto's van mijn opa&ik en van mijn oma&ik, want die zijn allebei overleden. Zo word ik toch nog elke dag aan ze herinnerd Smile

O ja, en ik heb nog een hele mooie foto van Italie, omdat ik die gewoon geweldig vind ^^.

Where your treasure is, there will your heart be also.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2008 20:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb twee foto lijstjes van twee honden in de la liggen. Het zijn de overleden honden van me opa. Die heb ik dus gekregen na de dood van me opa en heb ze altijd bewaard in een la, waar het nu nog steeds in ligt. Ik zal ook niet weten waar ik ze moet neer zetten. Verder heb ik ook nog wel een fotó lijstje dat gewoon leeg is. Ik moet daar ook maar eens een foto's ofzo neer zetten. Aha het brengt me op een idee wat ik donderdag kan doen. Foto's uit zoeken Twisted Evil

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2008 21:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bij ons thuis zijn er niet echt fotolijstjes. We hebben er eentje in de living hangen van mij, mijn broer en mijn zus als baby's maar ik weet eigelijk niet of er nog van die fotolijstjes hangen in huis. We hebben wel veel fotoalbums en schoenendozen met foto's liggen. Mijn moeder heeft het hele huis opgeruimt en ze wist zelf niet meer waar al die foto's waren. Maar ik had ze weer gevonden, ze zaten in de kast waar nog allemaal spulletjes staan. ^^ Maar foto's vind ik zelf wel leuk om terug te zien. Al die herinneringen op foto's wil ik zeker nog bewaren voor later om terug te bekijken.

I'll do anything for you.
Patricia
Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2008 12:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Fotolijstjes zijn leuk, maar ik heb ze (nog) niet. Ik wil eigenlijk nog wel allemaal lijstjes kopen, maargoed.. ben maar een arme student he xD
Als ik dan lijstjes heb, zou ik er foto's van mijn familie, m'n vrienden en m'n hondje in plaatsen. Ik zou er ook kaartjes in plaatsen, die wat voor me betekenen of waar ik een leuke herinnering aan heb.

Where your treasure is, there will your heart be also
Manouk
Oude Forumnaam: Noukju Griffoendor Klassenoudste
Griffoendor Klassenoudste

Manouk is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2008 23:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ooh, ik ben gek op foto's. Ik maak er ook veel te veel, laatste meet had er 77 gemaakt en die ervoor 78 xD
Ik vind dat foto's een soort herinnering zijn en ik wil dus niet alleen geposeerde foto's. Een paar is wel leuk, maar ik maak veel liever onverwachte foto's of van dingen die heel normaal zijn, zoals iemand die ontbijt ofzo. Ik sta zelf trouwens ook meestal leuker op spontante foto's dan geposeerde, dat scheelt ook :')

Ik heb niet veel fotolijstjes, maar ik heb een hele balk van mijn zolder volgeplakt en ik heb voor mijn verjaardag van Saskia/Indian Violet zo'n doorzichtig ding gehad wat je op kunt hangen. Zijzelf had er al wat dingen ingedaan, ze had aan een heleboel vrienden gevraagd wat nu echt typisch iets tussen mij en hen was en daar plaatjes bij gezocht. Verder had ze er nog acteurs enzo ingedaan die ik erg leuk vind.
Zelf heb ik er foto's bij gedaan van dingen, plekken en mensen die belangrijk voor me zijn.
Ik heb op die balk allemaal vrienden hangen en mijn broertje en wat fandoms, in dat fotoding komen nog meer meetfoto's (:

En verder heb ik een heel groot prikbord vol kaartjes en dingetjes en ook een paar foto's. Ik zal er eens een foto van maken, het is echt mijn ding en het typeert me ook wel denk ik. Ik hecht veel waarde aan zulke dingen, omdat ik vind dat bijvoorbeeld foto's mijn kamer persoonlijker maken. Iemand anders zou heel andere dingen ophangen (:

Oude Forumnaam: Rudy Perkamentus True Dumbledore
True Dumbledore

Verdiend: 546 Sikkels

Rudy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 02, 2008 0:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ga alleen vertellen over de fotolijstjes op mijn fotomuren en niet over de foto's bij mijn bureau. Anders blijf ik bezig... Razz Eerst even twee foto's van de bewuste muren:
Image

Image

Momenteel heb ik dus zo'n 30 foto's van vrienden, familie, huisdieren, etc.
Zomaar een impressie:
Foto 1,
linksonder: Mijn 25 ste verjaardag. Voor het eerst in 10 jaar was het gezin weer eens compleet onder gezellige omstandigheden...
groenboven: Mijn dierbaar hondje... Pukkie
rechtsvanschilderij: Opa en Oma in hun scootmobiels....
grootrechtsboven: De enige echte Dumbledore...
verder: wat vrienden, mijn vader, mijn moeder...

Foto 2,
linksboven: Omber, Snape en 3 studenten...
daaronder: Steven en ik...
rechtstweedevanonder: Amic, de reden dat ik geen schaapsvlees eet. Amic heb ik met twee vrienden op een boerderij in Edinburgh met de hand moeten voeren vanaf zijn geboorte. Hij was verstoten door moeder schaap. Na drie maanden intensieve zorg is hij helaas toch nog overleden...
verder: Een huiself, wat vrienden, mijn zus en zwager en nog wat familie.

@Pat: Student Razz Heb je de ACTION nog niet ontdekt? spotgoedkope fotolijstjes...

We all Love HPF, don't we?
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 31, 2008 21:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb net mijn fotolijst die ik voor mijn verjaardag had gekregen van mijn huisgenootjes ingevuld en opgehangen. Het ziet echt heel tof uit, ik kan geen foto maken want ik heb geen camera, maar deze fotos zitten erin:
Maud&Simone
Sabrina en ik
Zusje, twee vriendinnen en ik op de camping in Italië
Patricia, Richelle, Eva, ik en Rudy op de bank xD

Ik vind het hele leuke foto's van allemaal lieve mensen, en ik ben er dus erg blij mee. ^^ Mijn kamer is weer iets meer míjn kamer. (:

The show must go on my moonlight

MiYuvi
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp