Auteur |
Bericht |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 10, 2008 15:59 |
 |
HEHEE! Jullie krijgen nu lekker snel mijn volgende hoofdstuk! Love to Addiie & mijn echtgenote Duffie! Love you 2!(L) xx
HOOFDSTUK 15.
Lilo liep peinzend haar slaapzaal in. Ze liet zich op haar bed vallen en staarde naar het plafond, toen hoorde ze het gekuch pas. Ze keek de kuchende boosdoener chagrijnig aan.
‘Wat moet je nou weer?’ snauwde ze naar Savannah die haar met opgetrokken wenkbrauwen en getuite lippen hooghartig aankeek.
‘Ik wil alleen even zeggen dat je maar niet moet denken dat je nu gewonnen heb!’ zei Savannah arrogant en draaide zich om.
‘Lieverd, schat, halfzusje van een genie, miss-verliefd-op-je-halfbroer? Hallo, aandacht? Mag ik wat zeggen?’ vroeg Lilo en ze zag hoe Savannah zich tergend langzaam en met open mond Lilo aanstaarde. ‘Ik heb gewonnen.’
Savannah draaide zich met een woest gebaar om en stampte de badkamer in. Lilo liet zich grijnzend op haar bed vallen. Ze vond Savannah echt aardig, aan het begin dan. Maar nu, nu was het gewoon een rasechte bitch, dit ging echt leuk worden!
‘Lilootje!’ hoorde Lilo achter zich voordat ze een geweldige kus in haar hals gedrukt kreeg. Ze draaide zich grijnzend om en sloeg haar armen om Vince’ hals heen. Toen zag ze pas wie het was. Ze schreeuwde het uit en staarde Toby geschrokken aan. Het klonk ook helemaal niet als Vince’ stem besefte ze nu. En Vince kon niet zulke lekkere nekzoenen geven. Lilo’s ogen werden groter, dacht ze dat nu serieus!? ‘Wat is er schat? Betoverd door mijn schoonheid?’
Lilo vernauwde haar ogen en liep vlug weg. Die stomme Toby ook, arrogante kwal! Ze hoorde Toby’s schaterende lach nog voordat ze de hoek omliep naar de kerkers, stomme, stomme, stomme, AARGHH!
Lilo kon er echt niet tegen als ze niet meer wist wat ze moest doen. Ze vond Teddy leuk, Vince én Toby!? Lilo sloeg zichzelf voor haar hoofd met haar toverdrankenboek en voelde zich meteen een beetje duizelig.
Ze smeet haar boek en spullen op het tafeltje ver weg in de hoek en keek chagrijnig voor zich uit. Al die stomme mensen ook, ze ergerde zich er dood aan! Niks leek meer goed te gaan op deze school, en ze had nog steeds niet normaal gezongen, geacteerd of gecatwalkloopt, of whatever je dat noemt.
‘Mensen, we gaan beginnen, sla jullie boeken open op pagina 422!’ schreeuwde professor Majewski door het lokaal heen toen hij binnenkwam.
‘Lilo, ik vind toch-‘
‘Nee, Vince, hou op!’ onderbrak Lilo Vince toen ze over de gangen liepen. Ze kon er niet tegen als Vince deed alsof hij alles beter wist. Dat deed hij tegenwoordig zovaak! Gek werd ze ervan. Een week geleden had Lilo nog ruzie met Savannah en nu ging het niet meer goed tussen haar en Vince, ze hadden al een maand verdomme! Het ging ook nooit zoals Lilo wilde.
Lilo was nog steeds op Teddy, en Vince.. Vince was vreselijk leuk, echt waar, maar Lilo irriteerde zich de laatste tijd mateloos aan hem. Ze wist niet hoe het kwam, het.. gebeurde gewoon. Ze hadden om het kleinste ruzie! Lilo wilde er wel voor vechten, maar dan moest Vince ook meewerken! En aangezien dat niet echt gebeurde betwijfelde Lilo of ze nog lang zouden hebben.
‘Lilo, ik meen het! Je moet echt-,‘ probeerde Vince maar Lilo onderbrak hem alweer. Ze stond stil in de gang en draaide zich om.
‘Nee, Vince! Ik wil geen vriendinnen meer met haar zijn! Ik ben klaar met Savannah! Ik ben amper vriendinnen met haar geweest, wat wil je nou Vin? Wil je dat ik naar haar toeloop en zeg: ‘‘ het spijt me dat je me zo belachelijk hebt gemaakt in de Grote Zaal.’’ ‘ zei Lilo boos.
‘Nee, dat bedoel ik ook niet, maar je bent de laatste tijd zo chagrijnig!’ zei Vince. Nu werd Lilo pas echt boos, zíj? Chagrijnig!? Hij bedoelde dat hij zelf chagrijnig was.
‘Jij kon er ook wat van! En áls ik chagrijnig was kwam dat vooral door jou!’ snauwde Lilo boos. Vince’ mond viel open en hij keek haar boos aan.
‘Is dit alles mijn schuld!? Ben jij zo chagrijnig door mij? Komt jouw irriterende gedrag door mij?’
‘Ik doe niet irriterend!’
‘Hoe wil je het dan noemen?’
‘.. Lilo-achtig!’
‘Je bent echt niet meer de Lilo waar ik verliefd op ben geworden, ik wil de ouwe Lilo terug!’ schreeuwde Vince door de gang heen. Lilo keek Vince treurig aan en rende toen huilend weg.
Ze zakte ergens bovenin, ver, ver weg, neer in een ronde kamer. Het leek alsof ze op de toren van iets zat, ze snikte zachtjes en negeerde de ijzige kou.
Ouwe Lilo, ouwe Lilo, wie was de ouwe Lilo eigenlijk? dreunde er door haar hoofd heen. Lilo wist dat ze veranderd was, maar wat kon zij eraan doen!? Ze wilde veranderen, echt, maar hoe?
‘Hé kleine, ruzie met je grote held?’ hoorde ze een hooghartige stem zeggen, ze keek door haar wimpers heen naar de deurpost waar de lange Toby tegenaan leunde. Hij was nog langer dan Teddy, en die was al behoorlijk lang. Toby was ook gespierder dan Teddy, zou wel door zijn zoekersfunctie komen.
Lilo zuchtte en had zin om zichzelf te slaan, vond ze Toby nou echt leuk?
‘Wat moet je?’ zei ze zachtjes en Toby grinnikte. Hij ging in de vensterbank van het ruitje zitten en keek haar grijnzend aan.
‘Jou,’ zei hij alleen. Ze keek hem niet aan en zuchtte.
‘Ten eerste, ik ben geen wat, ten tweede, prachtig staaltje acteerkunst, ik wou dat ik dat kon en ten derde, ik heb met Vince,’ zei ze en Toby barstte in lachen uit.
‘Ten eerste, je bent inderdaad geen wat, je bent het geweldigste meisje die ik ooit gezien of ontmoet heb, ten tweede, ik acteerde niet en ten derde, volgens mij gaat het niet lang meer duren hoor,’ zei Toby en Lilo haalde een diepe teug adem. Misschien.. ‘Nou, komop, geef toe, aangezien ik net zag dat jij en Vince ruzie hadden, wie was die ouwe Lilo dan eigenlijk, want ik vind de nieuwe veel leuker,’ grijnsde Toby en Lilo moest wel toegeven dat hij vreselijk sexy was.
‘Het gaat best tussen mij en Vince! Wil je me nu met rust laten?’ zei ze geïrriteerd terwijl ze helemaal niet geïrriteerd was. Toby grinnikte en leunde tegen het raamkozijn aan.
‘Je wilt me niet weg hebben kleintje, ik blijf net zo lang hier tot je toegeeft dat het niet goed tussen jou en die zoeker,’ zei hij en hij staarde naar buiten. Lilo zuchtte en verborg haar gezicht in haar handen. Die jongen was echt zwaar onmogelijk – maar sexy!
Lilo staarde naar het postuur die in de vensterbank zat en gaf toe –ja, ze deed het echt- dat hij nog knapper was dan Vince, en dat wilde heel wat zeggen. Vince had een beetje krullerig witblond haar, wat schattig stond, truly, maar Lilo vond het warrige goudblonde haar van Toby veel leuker, en zijn prachtige, grasgroene ogen, en- en- en- HIJ HAD HOGERE JUKBEENDEREN DAN VINCE! Lilo kon het nog steeds niet bevatten, Toby’s jukbeenderen waren zo hoog dat het zo sexy was, Lilo merkte nu eigenlijk pas echt dat Toby –na Teddy, maar die maakte zichzelf knap- de knapste jongen was die ze ooit gezien had.
Zijn schouders waren breed, Lilo wilde haar blonde haar erom verwedden dat hij Toby een six-pack had, en dat wilde ook heel veel zeggen aangezien Lilo heel erg trots op haar krullen was. En hij was zo smal, en hij was zo.. Toby-erig. Zijn gezicht was zo mooi dat het leek alsof het door de meest talentvolste beeldhouwer was ‘‘gebeeldhoud.’’
Lilo kon niet geloven wat ze nu eigenlijk allemaal aan het denken was, ze vergeleek Vince’ uiterlijk met die van Toby en ze vond die van Toby beter? What the f*ck!?
Lilo stond op, wierp nog één blik op Toby die uit het raam staarde en wilde toen de kamer verlaten.
‘Ho, ho dame, jij gaat nergens heen, hier blijven,’ zei hij, zonder dat hij opkeek. Lilo haalde een wenkbrauw op en ging op één heup leunen terwijl ze met haar voet op de grond tikte en haar armen over elkaar sloeg.
‘Ik ga toch echt wel weg, jij houdt me niet hier!’ zei ze boos en ze draaide zich weer om. Met een handbeweging was de deur dichtgeslagen en keek Toby grijnzend op naar de verbijsterde Lilo.
‘Je.. blijft.. hier,’ zei hij vrolijk en hij sloeg zijn lange benen over elkaar terwijl hij in kleermakerszit op de grond ging zitten. Hij klopte opgewekt op het stukje vloer tegenover hem en glimlachte breed.
Lilo keek hem verbijsterend aan, wie was deze jongen!?
‘Wie ben jij eigenlijk, waar is de Toby die ik ‘‘ken’’? De arrogante, hooghartige, gemene, asociale, egoïstische, achterbakse Toby die volgens iedereen nog geen haartje tevoorschijn kon toveren!? Wie ben jij!?’ vroeg Lilo verbijsterend en ze drukte zichzelf tegen de muur aan. Toby had zijn wenkbrauw opgetrokken en keek haar tergend langzaam zuchtend aan.
‘Nou, euhmm, misschien, ik weet niet. Misschien is hij met de ouwe Lilo meegegaan,’ zei hij sneaky glimlachend en Lilo kon hem wel afschieten, al zou hij waarschijnlijk met één beweging van zijn tong haar omver kunnen blazen!
‘Doe eens niet zo bijdehand,’ zei Lilo boos en Toby barstte in lachen uit.
‘Ik? Bijdehand? Wie zegt hier nou dat ik.. nou, laat ik citeren; achterbaks, arrogant, hooghartig – arrogant en hooghartig betekent trouwens hetzelfde – gemeen, asociaal, egoïstisch en blijkbaar kon ik een paar weken geleden niet eens toveren, terwijl ik het nu als één van de beste kan, en je hebt gelijk, ik zou je met één beweging van mijn tong onver kunnen blazen, maar dan niet letterlijk,’ zei hij tegen de verbijsterde Lilo. ‘Maar figuurlijk.’
Lilo werd nu echt boos, HIJ LAS HAAR GEDACHTEN GODDAMNIT!. Straks had hij ook kunnen lezen wat ze van hem vond.
‘Jep, dat heb ik gedaan,’ beantwoordde hij haar gedachten en Lilo draaide zich met grote ogen om, weg, ze wilde hier weg Goddamnit! WEG! Ze morrelde aan de deur en kreeg hem niet open, ze pakte haar staf en mompelde: ‘alohomora. De deur schoot open en Lilo rende de gang door naar haar leerlingenkamer, Toby helemaal alleen achter latend, maar hij grijnsde nog wel.
Het leven was geweldig als je mensen hun gedachtes kon lezen en kon toveren als één van de beste, vond hij. Zeker als het meisje in kwestie het geweldigste meisje ooit was, want toegegeven, hij was behoorlijk gek van haar, en zij van hem. Dat wist hij zeker. |
_________________ You can't forget someone who ruled your past.
Who's annoying you right now and who wants to be part of your heart in the future.
http://hoogendamgoesusa.web-log.nl <-- check it.
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 13, 2008 18:14 |
 |
HEEEE!! Whaaaaa, 1000 x bekeken! Arwwh, I love y'all! xD Kusjess aan; Annaa, Duffie, JustxMe, LadyBird, Ballerina Girl & Gwendolyn! Love you 2! Next chapter!
HOOFDSTUK 16.
Lilo rende zo hard ze kon door het kasteel heen. Ze wist dat ze nu heus wel veilig was, maar die Toby was een freaking enge gast! Hij- hij- hij kon haar gedachten lezen! Eigenlijk was het een asshole, zomaar inbreuk op haar privacy maken en dan haar gedachtes lezen. Het waren háár gedachtes! En dat was privé!
Toen ze door de 2e gang rende knalde ze vol tegen iemand op. Diegene was zo massief dat Lilo behoorlijk hard op de grond viel.
‘Lilo! Ooh, sorry! Ik had je niet gezien!’ hoorde ze een bekende stem boven zich zeggen. Ze keek op en keek recht in de twee bruine ogen die ze op dit moment totaal niet wilde zien.
Teddy keek haar keizielig aan en Lilo had zin om te janken en nooit op te houden. Teddy, Toby, Vince. Wie was nou haar grote liefde!? Lieve Vince, onbereikbare Teddy of gevaarlijk en mysterieuze Toby. De laatste klonk zo leuk, dat mysterieuze, dat gevaarlijke, ondeugende. Maar Teddy was ook zo geweldig. Ze kon gewoon niet kiezen!
‘Is niet erg,’ mompelde ze en ze wilde weer doorlopen.
‘Zeg, Lilo, zin om even naar buiten te gaan?’ zei Teddy terwijl hij haar tegenhield. Lilo zuchtte, next boy! Ze knikte en liep achter hem aan. Toen ze buiten op één of ander bankje zaten begon Teddy met praten.
‘Wat heb je gedaan met Vince?’ Lilo trok een wenkbrauw op, bedoelde hij vandaag of.. wat ze in de relatie met hem deed, dit was wel een extraordinairy vraag. ‘Nee, niet zo, maar Vince kwam helemaal woest de leerlingenkamer in en.. hij is een beetje depressief geworden.’
‘We hadden ruzie.’
‘Ja, nee, dát had ik nog niet gemerkt,’ zei Teddy sarcastisch. Lilo begon zich vreselijk aan hem te ergeren en had zin om hem een mep te verkopen. Jeminee! Ze had de laatste tijd wel heel veel zin om te meppen!
‘Nou, dan had je dat nog niet gemerkt, maar ik ga, ik heb geen zin om met jou hier te zitten!’ snauwde Lilo boos. Teddy zuchtte en keek haar geïrriteerd aan.
‘Dan heb je dat niet, maar ik heb geen zin om de hele tijd tussen 2 ruziënde vrienden in te zitten!’
‘Wat nou vrienden! Wij? Vrienden? Jemig Teddy, in je dromen, denk je nu echt dat ik nog vrienden met JOU wil zijn nadat je je zo klote tegen me gedraagt heb, Jezus Teddy, houd je grote smoel nou eens even en beslis eens wat je wilt in plaats van iedereen maar jaloers maken en hun harten te breken, je hebt het grondig bij me verpest Ted Lupos! Ga eerst maar eens proberen om dat goed te maken!’ snauwde Lilo boos. Daarna rende ze over het terrein terug naar Zweinstein. Die rotTeddy, die eikel, AARGGHH, asshole!
Lilo stormde haar leerlingenkamer in en plofte met een onweersgezicht op een zetel neer. Iedereen die in de buurt van de zetel stond deed een stapje naar achter.
Gedachtes dwarrelden door Lilo’s hoofd heen. Toby dacht dat hij haar omver kon blazen met één beweging van zijn tong. Krankzinnig, alsof ze hem ooit ging zoenen, hij mocht lekker verder dromen. Puh. Teddy, die eikel, zomaar haar aanspreken over een ruzie waar hij niks mee te maken had, stomme, stomme ARGH!
Lilo stond boos op en liep de leerlingenkamer weer uit. Ze ging naar haar de studio. Ze moest haar agressie kwijt, kloteVince, kloteTeddy, kloteToby. Jongens, ueeghh!
Ze liep sloom door de gangen heen. Haar allernieuwste Nikes -gekocht in de kerstvakantie, allernieuwste collectie!- sloften over de vloer.
Ze was bijna bij de studio toen ze een warme hand om haar pols voelde sluiten.
‘Ik dacht al dat ik je hier zou zien,’ hoorde ze iemand zacht mompelen. Ze draaide zich om en zag Vince staan. Misschien was dit het moment waar ze het uit moest maken..
‘Wat moet je?’
‘Jou.’
‘Je bent het geweldigste meisje die ik ooit gezien of ontmoet heb.’
‘Ik zou je met één beweging van mijn tong onver kunnen blazen, maar dan niet letterlijk, maar figuurlijk.’ dreunde door haar hoofd heen. Lilo had zin om te janken, iets waar ze tegenwoordig wel vaak zin in had. Toby’s naam verdween maar niet uit haar hoofd, zijn goddelijk knappe hoofd was op haar netvlies gebrand en zijn woorden dreunden door haar hoofd. Ze staarde Vince treurig aan.
‘Vince-,’ zei ze zachtjes maar hij onderbrak haar.
‘Lilo, het spijt me zo, ik bedoelde het echt niet, ik hou zoveel van je, echt waar. Ik zou echt niet zonder je kunnen, alsjeblieft, geef me nog een kans,’ fluisterde hij zachtjes.
Lilo keek hem beteuterd aan, ze zou het zo graag willen, zo graag. Ze pakte zijn hand beet.
‘Vince, ik zou het zo graag willen, zo graag, echt, maar.. ik denk niet dat het nog zin heeft. We maken alleen maar ruzie,’ zei ze zachtjes en nu huilde ze wel. De tranen vielen van haar wangen en Vince keek haar verdrietig aan. Hij beheerste zich nog maar Lilo wist dat hij eigenlijk ook wel wilde huilen. Hij had ten slotte gezegd dat hij van haar hield.
‘Maar, nog heel even?’ vroeg hij treurig en Lilo schudde haar hoofd.
‘Sorry, ik denk toch dat we even afstand moeten houden, ik hou zoveel van jou, echt waar, ik hou zo veel van je, maar dit gaat gewoon op dit moment niet werken, dat spijt me echt heel erg. Ik hou ook van jou, echt waar, maar,’ zei Lilo maar Vince had haar al losgelaten. Hij keek haar treurig aan en rende toen de gang uit. Lilo stampte boos op de grond, weer ging alles fout!
Ze staarde naar de muur waar de studio achter lag en had meteen geen zin meer om daarheen te gaan. Ze sleepte haar tas achter haar aan en ging in de bieb zitten. Ze zuchtte diep, wreef even door haar krullen en staarde toen naar het tafeltje waar zij en Vince dat spelletje speelde. Ze zuchtte geërgerd en stond op. Overal, óvérál werd ze aan Vince herinnerd, al die tussenuren dat ze op het terrein of in een leeg lokaal zaten te grinniken en te zoenen. Die geweldig goddelijke lippen voelde ze nog steeds op die van haar branden, die geweldige zoenen die hij kon geven.
Lilo zuchtte verdrietig en liep naar haar leerlingenkamer waar ze in de slaapzaal in haar kussen ging huilen. Ze had Vince helemaal niet kwijt gewild..
‘Lilo? Euhh, mag ik wat zeggen?’ hoorde ze achter zich. Ze keek op en zag Savannah staan die een beetje schuifelde met haar voeten. Ze keek heel beangstigend en Lilo kreeg wel medelijden met haar.
‘Best,’ zei ze verstikt en ze veegde de tranen van haar gezicht, ze ging in kleermakerszit op het bed zitten en keek Savannah aan.
‘Nou, kijk, het spijt me, Toby zei-,’ zei Savannah maar Lilo onderbrak haar boos.
‘Dus je biedt alleen maar je excuses aan door Toby, dan hoef ik ze niet, rot maar op, ik heb geen behoefte aan mensen om heen, laat me met rust!’
‘Nee, nee! Ik bedoel-’
‘Rot nou maar gewoon op Savannah, ik hoef je niet meer terug, ga je halfbroer zoenen, ik heb geen behoefte aan jouw gezelschap.’
‘Nou, oké hoor, dan niet.’
Savannah draaide zich boos om en Lilo liet zich weer in haar kussen vallen. Stomme Savannah, Lilo wilde Savannah niet om zich heen hebben. Ze wilde niemand om zich heen hebben! Nou, eigenlijk..
Lilo rende door de gangen op zoek naar Victoire en Chayenne, die had ze veel te lang niet meer gezien. Ze had het hele kasteel doorgezocht en uiteindelijk zag ze ze bij Teddy en Vince zitten langs het meer, Vince zat chagrijnig in het water te staren terwijl Victoire, Chayenne en teddy hem probeerde te troosten . Ze maakte meteen rechtsomkeer en wilde wegrennen. Maar helaas..
‘LILO!’ riep Victoire. Lilo draaide zich langzaam om en zag Victoire op zich afrennen.
‘Hai,’ zei Lilo zachtjes toen Victoire voor haar stond.
‘Lilo, ach meisje, wat heb je toch?’ vroeg Victoire met een meelevende glimlach op haar gezicht.
‘I don’t know,’ zei Lilo zachtjes en ze sloeg haar handen voor haar gezicht.
‘Je wilt zeker niet – nou, laten we dan maar naar binnen gaan,’ zei Victoire en Lilo glimlachte kleintjes.
‘Het- , ik weet niet wat er met me aan de hand is Vic, alles lijkt fout te gaan, Teddy, Toby en dan nog Vince, ik weet het echt niet meer!’ snikte Lilo en Victoire klopte op haar rug.
Ze liepen de bieb in waar ze aan een ver tafeltje gingen zitten.
‘Vince heeft het er behoorlijk moeilijk mee hé,’ zei Victoire die haar treurig aankeek.
Lilo knikte en veegde de tranen van haar wangen.
‘Ik weet het, ik heb het er ook niet al te makkelijk mee, maar ik wil gewoon geen ruzie!’ zei Lilo en Victoire knikte.
‘Hij ook niet Lil, hij ook niet, maar hij kon er niks aan doen, je was zo chagrijnig sinds die treinreis dat hij zelf ook chagrijnig werd.’ Lilo zuchtte en knikte.
‘Wat was er trouwens met die Dansongast aan de hand?’ vroeg Victoire nieuwsgierig en Lilo barstte weer in tranen uit. Victoire keek haar geschrokken aan. ‘Lilo! Wat heeft hij gedaan?’
Lilo schudde haar hoofd, Toby had nog niks gedaan, en Lilo wist niet of ze dat nou wel of niet vervelend vond.
‘Hij heeft nog niks gedaan! Maar, oh Victoire, je gaat echt schrikken als ik je alles vertel.’
‘Vertel nou maar, ik kan wel tegen een stootje.’
‘Ik vind drie jongens leuk, - ‘ begon Lilo maar ze werd al snel onderbroken.
‘Drie, jeminee! Oh, sorry.. ga verder,’ mompelde Victoire zachtjes.
‘Ja, dankje. Nou, ik vind dus drie jongens leuk, Vince, Teddy en Toby.’
Victoires mond viel open.
‘Tedd-ddy en To-toby!?’ stamelde ze en Lilo knikte.
‘Ja, ik vind het ook niet leuk hoor!’ zei Lilo en Victoire knikte begrijpend.
‘Jee, Lilo, ik heb ergens wel medelijden met je, jeetje, Toby Danson, ik geef toe, hij is echt heavenly maar toch, hij is een Zwad Lil!’ Lilo zakte weg in haar gedachten, hij was een Zwad maar hij was zo leuk. Ondertussen praatte Victoire door, Lilo merkte het niet eens, ze was zo diep in gedachten verzonken. ‘Een Zwad! Wat heb je je op de hals gehaald, en Teddy dan ook nog! Ik bedoel, Teddy vindt jou ook helemaal het einde, al sinds hij je zag bij de sorteerceremo- gedoe, Lilo, vergeet dat!’
‘Vergeet wát?’ vroeg Lilo geschrokken, ze had helemaal niet naar Victoire zitten luisteren tot die boze gedoe. Victoire keek echter opgelucht.
‘Niks Lilo, niks.. maar hé, als je die Toby echt zwaar leuk vindt.. neem dan met hem!’ opperde ze. Lilo zuchtte.. Ze wilde het wel! Echt waar, maar de roddels.. |
Who's annoying you right now and who wants to be part of your heart in the future.
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 19, 2008 19:00 |
 |
Heellooeee! Hugs to Duffie, Annaa, Doke & Lisa. Be happy with Anna aangezien zij me gepushd heeft en ze zat te zeuren dat sommige verhalen ( no names peeps xD ) die nog dommer zijn nóg sneller posten. Hihi, stoute Anna! XD Hvj XD
NEXT:
HOOFDSTUK 17.
‘Waar is Lilo?’ vroeg Teddy aan Victoire die haar schouders ophaalde.
‘Weet ik veel,’ zei Victoire ongeïnteresseerd. Teddy zag dat ze naar die rottige Toby Danson aan het kijken was. Die ó zo knappe Toby, iedereen uit Zwadderich vond hem geweldig, Teddy haatte hem. Asshole.
‘Waarom kijk je naar die eikel?’
‘Teddy,’ zuchtte Victoire, ’daar zou jij niks van snappen.’ Teddy haalde zijn schouders op en liep de Grote Zaal uit.
‘Lilo!’ riep hij door de gangen heen, hij had Lilo al een maand niet meer gesproken, sinds de dag dat ze het had uitgemaakt met Vince hadden ze niks meer tegen elkaar gezegd. Hij zag op de vijfde verdieping een verbaasd hoofd uit een deur steken, hij glimlachte en liep naar Lilo toe. ‘Hé Lil!’
‘Oh, hoi Teddy!’ zei Lilo glimlachend en ze deed de deur open. Teddy liep naar binnen en ging op een poef zitten. Lilo zat glimlachend op een stoel en keek hem vragend aan.
‘Iets mis? Ik zie je tegenwoordig nooit meer, is er iets aan de hand?’ vroeg Lilo en Teddy had meteen behoefte om te schreeuwen dat hij haar zo verdomd leuk vond! Maar hij hield zich in en haalde zijn schouders op.
‘Zoals je al zelf zei, we zien elkaar zo weinig, dus ik dacht, ik ga haar eens opzoeken!’ zei hij grijnzend en Lilo grinnikte. Teddy had zoveel zin om -
‘Oké dan!’ zei ze en ze stond op. Ze ging achter het paneel zitten en bekeek alle knopjes. Toen ze op een klein knopje met een pijltje drukte schalde er muziek door de studio heen. Ze zette de muziek geschrokken zachter en giechelde nerveus. Ze zette de muziek even stop en keek hem onzeker aan.
‘Oké, wil je luisteren wat ik tot nu toe heb?’ vroeg ze blozend en hij knikte glimlachend.
‘Tuurlijk! Laat maar horen!’ zei hij en ze knikte zenuwachtig. Ze drukte weer op het knopje en de muziek ging verder.
‘Wauw, serieus, wauw, het was gewoon – wauw!’ stamelde Teddy met grote ogen. Hij stond op, liep naar haar toe en ging tegenover haar staan. Hij stond als een gestoorde kip met zijn armen te zwaaien. Het beangstigde Lilo behoorlijk.
‘Euh, Ted? Tedje,’ zei Lilo voorzichtig maar Teddy kon alleen nog maar ‘wauw’ stamelen.
‘TED!’ riep ze en Teddy keek haar geschrokken aan. Daarna sloeg hij zijn armen om haar heen, tilde haar op en drukte 2 zoenen op haar wangen.
‘Je bent echt geweldig!’ riep hij uit en Lilo voelde zich rood worden. Ze werd vlug door Teddy neergezet en zag dat hij ook rood werd. ‘Ik denk dat ik maar - ja, ik ga, doeg!’ zei hij vlug en hij liep snel de studio uit terwijl hij de deur open liet staan.
Lilo leunde tegen de muur en voelde aan haar wangen. Ze voelde hoe warm ze wel niet was en zuchtte. Het was nog niet over, nog lang niet..
‘Eey chickie! Wat doe je hier alleen?’ hoorde ze een arrogante stem zeggen, ze keek op en zag Toby grijnzend tegen de deurpost leunen.
‘Wat moet je?’ vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw en hij grijnsde nog breder. Daarna liep hij de studio in terwijl hij de deur achter zich dichtdeed.
‘Wat is dit hier?’ vroeg hij verbaasd en Lilo zuchtte even, ze was echt zwaar moe, wat ze de laatste tijd had wist ze niet, maar slapen kon ze echt niet meer.
‘Dit is mijn studio, mijn steun, mijn toeverlaat, mijn lichtpuntje in de duisternis, mijn hoop, mijn geloof, mijn alles,’ zei ze dramatisch en Toby grinnikte.
‘Aaah, moet ik eerst deze kamer vragen of ik je mag zoenen voordat ik het doe?’ vroeg hij en Lilo was verbijsterd. ‘Ohh! Kamer! Alsjeblieft! Laat me Lilo zoenen! Geef me een teken!’ riep hij overdreven en hij zakte op zijn knieën. Terwijl hij het vroeg veranderde de kamer.
Toby stond verschrikt op en keek hoe de zilveren, geluidsdichte muren waar piepschuim op zat overging in rode muren, de zilveren kussens verdwenen en er kwamen roze kussens in de vorm van hartjes tevoorschijn. Het paneel verdween en een enorme witte poef met hartjes kwam tevoorschijn.
Toby en Lilo bekeken het schouwspel met open mond. En na een tijdje was niks van de studio meer te zien, alleen nog maar mondjes, hartjes, rood, roze en wit. Lilo keek geschokt door de kamer heen.
‘Dit vind ik wel een teken!’ zei hoorde ze zachtjes in haar oor. Voor ze het wist voelde ze twee zachte lippen op de hare. Toen ze haar mond opende bestond de wereld alleen nog maar uit Toby’s heerlijke mond. Ze sloeg haar armen om zijn nek en trok hem tegen zich aan. Hij sloeg zijn armen om haar middel en tilde haar op. Ze sloeg haar benen om zijn middel heen en voelde zijn handen haar beet houden onder haar kont. Ze stopte de zoen en duwde haar voorhoofd tegen de zijne en keek hem twijfelend aan.
‘Wat is er mis?’ vroeg hij een beetje onzeker en ze glimlachte. Toby was gewoon onzeker! Dat was iets wat ze nog nooit had meegemaakt. Deze jongen was echt.. onweerstaanbaar. Als ze eerlijk moest zijn – wat ze ook ging doen – was hij veel leuker dan Vince en kon hij véél beter zoenen dan Vince! Hij was zo ongelofelijk onweerstaanbaar.
Terwijl ze dat dacht zag ze hoe de twinkeltjes in Toby’s ogen weer terugkwam. Wel hatelijk, iemand die je gedachtes kon lezen.
‘Kijk niet zo, ik weet toch al dat je weet wat ik weet,’ mompelde ze en ze glimlachte zachtjes, Dit was zo fout, maar zo heerlijk.
‘Jep, ik denk dat ik weet dat jij weet wat ik weet want ik weet wat jij weet!’ zei hij grijnzend en Lilo grinnikte zachtjes.
‘Uhu, uhu, ik geloof je zo.’
‘Goedzo mijn allermooiste, geweldigste, prachtigste, liefste, knapste Lilo!’ zei hij en hij zwaaide met haar rond.
Vanaf die dag waren Lilo en Toby vaak stiekem in de studio te vinden. Samen lagen ze dan op kussens die midden in de studio te vinden waren.
‘Hé lekker ding?’
‘Ja Tobbertje?’ Lilo grijnsde toen ze de kreun hoorde als antwoord op haar koosnaampje.
‘Aaarghh, je wordt straks nog mijn dood!’
‘Maar dan is het wel een mooie dood!’
‘De mooiste die iemand ooit heeft gehad,’ zei Toby zachtjes en hij kuste haar zachtjes. Lilo’s wereld stond weer letterlijk op zijn kop en sloeg haar armen om zijn nek. Hij trok haar bovenop zich en sloeg zijn armen om haar middel heen. ‘Weet je?’
‘Nee, ik weet niet,’ zei ze en hij glimlachte. Hij drukte zachtjes een kus op haar neus en Lilo giechelde, het kriebelde zo. Toby grinnikte en hij trok haar dichter naar zich toe. Hij duwde zijn gezicht in haar nek.
‘Ik vind je echt heel erg leuk,’ murmelde hij in haar nek. Lilo glimlachte en drukte een kus op mijn kruin.
‘Ik jou ook, al is het behoorlijk vreemd, maar ik jou ook,’ fluisterde ze en Toby barstte in lachen uit. Lilo voelde zijn warme adem tegen haar nek. Ze grinnikte en duwde hem van zich af. ‘Doe normaal joh,’ grinnikte ze.
De afgelopen maand was er echt een héle hoop gebeurt, Vince was blijkbaar over haar heen gegroeid aangezien hij nu al achter andere dametjes aanging. Zij had een flitsende affaire met Toby waar niemand – zelfs Victoire niet, zéker Victoire niet! – van wist en Teddy was steeds chagrijniger geworden, al wist Lilo niet waarom.
‘Lilo! Mijn zusje is op bezoek!’ gilde Chayenne door de bibliotheek heen. Ze kreeg meteen een vuile blik van Madame Lijster. Chayenne keek even schuldig maar daarna sjeesde ze richting het tafeltje waar Lilo zat.
‘Zusje? Ik wist niet dat je een zusje had?’ zei Lilo verbaasd, Chayenne hupte van haar ene voet op de andere.
‘Wel, wel, wel!’ brulde ze haast door de bibliotheek heen. ‘Ze is echt geweldig! Ze is even oud als Vince en Teddy en– en- ‘
‘Euhhmm, Chayen, doe eens rustig!’ zei Lilo en Chayenne grinnikte.
‘Sorry hoor Lil, maar dit is best apart, mijn zus zit op Beauxbatons, en ze komt echt nooit hierheen ofzo.’
‘Aaah, mag ik haar zien? Hoe heet ze?’
‘Ze heet Annalore,’ zei Chayenne opgewonden.
‘Aparte naam,’ mompelde Lilo en Chayenne grijnsde.
‘Inderdaad, kom nou maar mee!’ riep Chayenne en Lilo volgde haar grinnikend.
Toen ze buiten bij het meer aankwamen zat er een lang donkerblond meisje te lachen met Vince en Teddy terwijl Victoire er chagrijnig bijzat. Lilo moest toegeven dat Annalore niet lelijk was, ze was niet vreselijk knap, maar ze had iets.. iets dat haar heel apart en mooi maakte.
‘Hé! Lil! Meet Annalore!’ riep Vince die duidelijk helemaal ondersteboven van Annalore was. Hij zat met een grote grijns naast haar en Teddy zat aan de andere kant van haar. Voor het eerst sinds maanden was hij aan het lachen. Het leverde een steek in Lilo’s hart op. Ze glimlachte en stak haar hand uit.
‘Lilo, aangenaam,’ glimlachte ze en het meisje lachte vrolijk.
‘Bonjour Lilo! Je suis Annalore!’ zei ze vrolijk in het Frans. Daarna grinnikte ze schattig. ‘Kortom, ik ben dus Annalore, leuk je te leren kennen!’
Ze had een grappige stem waar je uren naar kon luisteren. Lilo zag hoe Toby over het terrein liep met zijn 2 slaafjes, hij glimlachte breed naar haar en leek Annalore niet eens op te merken, wat Lilo een prettig gevoel gaf. Vince en Teddy waren dan verslingerd aan haar, Toby gelukkig niet! Lilo had eigenlijk zin om op dit moment iedereen te laten weten dat ze helemaal smoorverliefd op Toby was! Ze keek naar Toby, berekende de afstand tussen haar en hem en keek eventjes naar de rest. Ze zag dat Annalore ook wel geïnteresseerd naar Toby keek, daarna richtte ze haar volle aandacht op Vince en giechelde lief naar hem.
Toby keek naar haar en Lilo dacht keihard: ‘‘Mag ik je zoenen, mag ik je zoenen, op dit moment, nu, nu, NU!’’ Ze hoorde Toby lachen en toen ze naar hem keek knikte hij zachtjes, maar grijnzend.
Voor ook maar iemand wist wat er gebeurde, gooide Lilo haar tas van zich af en sprintte richting Toby. Iedereen keek haar met open mond aan toen ze in Toby’s armen sprong en hem vol op zijn mond zoende. Gelukkig was Toby van haar, en van haar alleen. |
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 21, 2008 19:22 |
 |
Whaaaa! Ik zou me moeten schamen! Zomaar gedwongen worden om een nieuw hoofdstuk te maken! Phoe! Ik had met mezelf afgesproken om minstens 5 dagen tussen de hoofdstukken te stoppen. Maar dat is dus ook niet meer gelukt. Nou, omdat het bijna vakantie is! Loves to Anna, Duffie, Ballerina Girl, Lisa, Gwendolyn & LadyBird! Goh, ik ben echt zwaar trots, zoveel fans.. *tear*
HOOFDSTUK 18.
Teddy kon zijn ogen niet geloven. Hij had zoveel zin om die eikel een enorme stomp te verkopen. Asshole! Hij pakte gewoon zijn- zijn- zijn- zijn- ja, wat was Lilo eigenlijk van hem? Ze was eigenlijk niks van hem, ze waren beste vrienden geweest, maar dat had hij zelf verpest. Teddy kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan, hij was zo dom. Waarom had hij het zo verpest bij haar?
‘Jezusmina, moet ik mijn ogen geloven?’ mompelde Vince zachtjes. Teddy keek naar zijn vriend die met open mond naar zijn ex-vriendin keek. Annalore zat met opgetrokken wenkbrauwen naar Lilo en Toby te staren.
‘Jemig, die jongen moet wel heel goed zoenen, zeg, meiden, zullen wij ook?’ vroeg ze grijnzend en Vince pakte haar bij haar arm beet.
‘Hij is zo- zo- zo- NIET GAAN!’ brulde hij en Annalore keek hem geschrokken aan. Daarna grinnikte ze en ging ze op zijn schoot zitten. Teddy kon zijn ogen niet geloven, Vince had gewoon binnen één dag al met die Annalore en hij deed er nu al jaren over om Lilo te bemachtigen en het lukte steeds maar niet!
Toby’s vrienden keken met open mond naar het meisje dat zojuist in Toby’s armen was gesprongen. Toby grijnsde naar ze en zoende het meisje vol op haar mond. Nou, Ilah en TJ moesten toegeven dat ze wel vreselijk sexy was, maar ze was een ravenklauw! Ze keken Toby met opgetrokken wenkbrauwen aan, ze mochten dan niet de slimste ever zijn, ze wisten wél dat dit de domste zet van Toby was in zijn hele leven, straks werd hij verbannen uit Zwadderich! Aaargghh! Dat zou de hel zijn, dan waren zij ook verbannen! TJ keek zijn beste vriend Ilah geschrokken aan.
‘Ilah!’ siste hij en Ilah keek om. Ilah keek ook al zo bang. ‘Dit is niet goed hé?’
‘Je meent het,’ siste Ilah terug.
‘Ja, dat doe ik!’
‘O God.. ik bedoelde; ja inderdaad!’ zei Ilah grinnikend en TJ keek hem geërgerd aan, Ilah deed altijd alsof hij slimmer was, irriterend!
‘Boeiend! Ik wil alleen maar zeggen dat –‘
‘Wat willen jullie zeggen?’ onderbrak Toby ze. Hij keek ze met een opgetrokken wenkbrauw aan en Ilah en TJ besloten maar hun mond te houden.
‘Niks,’mompelde TJ zachtjes. Toby knikte ongelovig en vestigde toen zijn aandacht op het blonde wijf dat op zijn schoot zat. Ilah keek haar boos aan. Ze moest niet denken dat hij ooit voor haar ging vallen! Ondanks ze er best wel – nee! Ilah keek naar TJ die hem meteen begreep en toen stonden ze op. TJ glimlachte even naar Toby en negeerde de stoot op de schoot van die eikel. Waarom kreeg Toby altijd de stoten!
‘Ze mogen me niet hé?’ fluisterde Lilo zachtjes. Toby keek naar haar en schudde zijn hoofd. ‘Ik denk het niet, maar het zijn Zwads, dan is het een beetje logisch, maar ik vind je wel aardig, en nog veel meer.’
‘Charmeurtje.’
‘Schatje.’
‘Liefje.’
‘Lekker ding.’
‘Stoot.’
‘Sexy ding.’
‘Hotte chick met je prachtige kontje.’
‘OH! Najaa! Tobbertje!’ Lilo keek boos naar Toby, niemand zei kontje over haar prachtige kont! Geen verkleinwoord! Het was kont!
Toby grinnikte en gaf haar zachtjes een zoen. Lilo sloeg haar armen om zijn nek, ze leunde zachtjes tegen hem aan en drukte haar gezicht tegen zijn massieve borst aan. Ze ademde zachtjes terwijl ze zijn handen zachtjes door haar haar voelde gaan. Ze glimlachte tegen het groene shirt en drukte er een kus op. Zo zou leven voor altijd moeten zijn, in de armen van Toby.
Teddy kon het niet meer aanzien en liep weg, hij voelde steken door zijn hart gaan, waarom moest hij het zo verpest hebben!? Het was dan wel logisch dat die gast er meteen op af ging. Hij kon immers elk meisje krijgen die hij wilde!
‘Tedje! Hé!’ Hij draaide zich om en keek recht in Chayennes ogen. Ze glimlachte en hij produceerde iets wat ergens, diep in de verte op een glimlach moest lijken.
‘Hé Chaatje, what’s up?’ zei hij en hij liep langzaam verder naar de leerlingenkamer.
‘Goed hoor,’ zei ze, ‘irriterend hé, twee kleffe stelletjes?’ Toby knikte glimlachend en hij liep de leerlingenkamer in na ‘Doedeltuit’ te hebben gezegd. Chayenne haalde haar schouders op. ‘Tsjaa, verliefdheid.’
‘Inderdaad, hé Chayenne, ik eh.. ik ga naar boven, doeg!’ riep Teddy en hij liep de trap op naar zijn slaapzaal. Hij liet zich vermoeid op zijn bed vallen en staarde naar het plafond. Kloteverliefdheid.
‘Komop Toby, vertel ons nou wie dat meisje op je schoot was!’
‘Komt ze uit Ravenklauw?’
‘Wat vind je zo leuk aan haar?’
‘Waarom heb je met haar?’
‘Hoe zoent ze?’
‘Aaah, komop, vertel het nou!
‘Ja lekker ding, vertel het nou maar gewoon!’
Toby zuchtte en keek de drie meisjes geërgerd aan.
‘Eén; Pluck: ik ben je lekker ding niet. Twee; Faye: dat is mijn vriendin, drie: Kel, het gaat jou geen flikker aan hoe ze zoent en vier: laat me even met rust!’ Pluck, Kel en Faye keken hem grijnzend aan en gaven hem een stomp op zijn schouder.
‘Doe maar rustig hoor,’ zei Faye die daarna opstond en Pluck met zich meetrok, Kel liep lachend achter ze aan. Toby keek de drie meisjes zuchtend na en stond daarna op. Hij verliet de groene leerlingenkamer van Zwadderich en liep richting de kamer waar hij zijn allergrootste liefde voor het eerst had gezoend. Toby had vele vriendinnetjes gehad, maar dan ook echt héél veel. Maar niemand was als de blonde Raaf. Hij had ook met Pluck en Faye gehad, nu waren ze gewoon vrienden van hem. Nooit had een verkering langer dan een week geduurd. Maar Lilo was anders, heel anders. Dit keer was hij echt verliefd.
‘Hé Tobbertje, rara, wie ben ik?’ hoorde hij de prachtigste stem ooit vanachter zich zeggen. Hij draaide zich vlug om en trok Lilo in zijn armen. Hij zoende haar zachtjes en drukte haar toen tegen zich aan.
‘Mijn allergrootste schat,’ zei hij zachtjes in haar krullen. Lilo grinnikt en drukte een kus op zijn kruin. Daarna zette hij haar weer neer en pakte haar hand. ‘Zullen we naar je steun en toeverlaat gaan?’
‘Daar ben ik toch al bij?’
‘Je weet wat ik bedoel!’ zei hij grijnzend en ze liepen met z’n tweeën naar de studio. Daar aangekomen vielen ze op de poef neer en staarde Lilo in het rond.
‘Weet je,’ zei ze en ze keek hem met een frons aan, ‘ik moet nog steeds leren acteren!’
‘Goh, echt?’ Ze gaf hem een stomp op zijn schouder en staarde in het rond. Daarna sloot ze haar ogen en een bedachtzame trek verscheen op haar gezicht. Alles veranderde weer en in plaats van zilver was de kamer nu felgekleurd en stonden er allemaal attributen.
‘Zo, dat moet wel goed zijn.. denk ik,’ mompelde Lilo en Toby keek rond. Hij pakte een boekje op en keek Lilo verbaasd aan.
‘Acteren voor Dummies? Wat zijn Dummies?’ Lilo besloot er maar geen antwoord op te geven en ging in een grote poef zitten.
‘Nou, komop Dummie, lees eens voor uit dat boek.’
‘Als jij me verteld wat een Dummie is, straks betekent het iets heel ergs!’
‘Mietje, geef me dat boek.’
Toby gaf haar grijnzend het boek en neuriede een deuntje. Lilo deed het boek open en las hardop de eerste pagina. Nadat ze het uitgelezen had keek Toby haar met opgetrokken wenkbrauwen aan.
‘Je gaat me toch niet zeggen dat je die domme oefeningen echt gaat doen hé?’ vroeg hij geschokt en Lilo grinnikte. Ze gaf hem het boek en ging op haar buik liggen. Ze bewoog haar rug en gaf hem een goed uitzicht op haar kont.
‘Niet kijken!’ klonk er gesmoord van onderen en Toby grinnikte, dit was zo slecht nog niet. Hij ging op de poef zitten en keek geïnteresseerd naar Lilo die nu allemaal ingewikkelde oefeningen aan het doen was. Met hele mooie uitzichten. Nadat ze klaar was viel ze vermoeid tegen hem aan en hij grijnsde.
‘Lieffie, ik wil niet veel zeggen, maar als je elke keer voordat je moet acteren deze oefeningen moet gaan doen, dan lukt het je niet eens meer om te acteren!’ zei hij grinnikend terwijl hij Lilo in zijn armen nam. Lilo keek hem quasi boos aan en glimlachte toen zachtjes. Hij tilde haar op zijn schoot en wiegde zachtjes met haar heen en weer terwijl ze in slaap viel door de vermoeidheid. |
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 21, 2008 20:58 |
 |
Love to my dwingers en chanteurs: Duffie & JustxMe.
HOOFDSTUK 19.
‘Nou, laten we verder gaan,’ zei Toby toen ze de volgende dag de studio weer inliepen. Lilo glimlachte en voelde aan haar arm. De spierpijn was nog steeds niet weg, en Toby had haar alleen maar uitgelachen, eikel..
‘Best,’ zei ze en ze zakte neer op de poef terwijl ze kreunde door de spierpijn. Toby ging in kleermakerszit zitten en bekeek een bladzijde.
‘Aha, dus dan moet je zo-,’ mompelde hij zachtjes in zichzelf terwijl hij allemaal oefeningen op de vloer ging doen. Lilo keek met opgetrokken wenkbrauwen naar de enorme jongen die nu allerlei ingewikkelde dingen deed.
‘Euh.. Toby?’ vroeg ze verbaasd en ze hoorde een gesmoord antwoord dat op ja moest lijken. Ze zag de spieren in zijn armen bewegen terwijl hij een opdrukiets en een lastige oefening ineen deed. Ze grinnikte en leunde achterover. Ze ging hem niet storen, straks moest ze nog meedoen!
‘Zeg, kleine.. doe eens mee,’ riep Toby van onderen en Lilo zuchtte. Ze was ontdekt, daarboven waren ze niet echt blij met haar. Ze moest meedoen! Neee! Ze keek hem grijnzend aan en boog zich naar voren.
‘Van me lang, lang, lang, lang zal ik leven niet!’
‘Oké, nu heb je er om gevraagd! ‘ zei hij quasi boos en binnen een paar tellen was hij uit zijn ongemakkelijke positie en was hij haar aan het kietelen. Ze gilde het uit en wierp zich op hem om het te laten stoppen maar hij drukte zachtjes zijn lippen op de hare toen ze bovenop hem lag. Hij deed altijd zachtjes, altijd voorzichtig, Lilo was nog nooit zo gelukkig geweest.
‘Ik snap nog steeds niet waarom je deze rotoefeningen moet doen,’ mopperde Toby gesmoord terwijl hij in een héle ongemakkelijke positie stond. Lilo grinnikte terwijl ze vooroverboog en haar benen draaide.
‘Ik doe ze niet alleen hoor, jij doet ook mee. Ik snap ze anders ook niet hoor.’
‘Waarom stoppen we er dan niet gewoon mee?’ vroeg Toby terwijl hij weer normaal ging zitten. Lilo zuchtte even diep en ging toen weer normaal zitten.
‘God, ik heb het gevoel alsof ik 5 kilo ben afgevallen,’ mopperde ze en Toby grijnsde.
‘Met jou prachtige figuur is dat toch niet nodig, je moet juist meer eten,’ mompelde hij in haar haar toen hij haar tegen hem aantrok. Lilo grinnikte en giechelde toen ze een kus in haar nek voelde. Ze leunde tegen zijn borst en zuchtte.
‘Ik moet nog steeds acteren hé.’ Die oefeningen hadden haar nog steeds niet leren acteren, best wel dom, aangezien ze 4 uur lang oefeningen hadden gedaan. Zónder muziek!
‘Hmmhmm.’ Toby keek bedachtzaam. Na een klein poosje sperde hij zijn ogen wijduit.
Teddy liep zuchtend door de gangen heen en keek geïrriteerd naar een groepje eerstejaars die tegen hem opbotste. Hij liep verder en streek door zijn paarse haar. Hij wreef over zijn ogen die opgezwollen waren door het slaaptekort. Hij liep de grote zaal in waar hij naast Vince ging zitten.
‘Hé gast,’ mompelde Vince terwijl hij smachtend naar Annalore keek die lachend met een jongen uit Ravenklauw aan het praten was.
‘Eey, wat is er mis tussen jou en Annalore?’ vroeg Teddy terwijl hij een broodje pakte en hem smeerde.
‘Ik weet niet, Anna zei op begeven moment dat ze niet zo snel wilde gaan en nu, nu gaat ze zo ongeveer met elke jongen van de school uit. Ik begin haar steeds leuker te vinden,’ mopperde Vince en Teddy glimlachte.
‘Aaah, ze speelt hard to get,’ grijnsde Teddy en hij keek onbewust naar Lilo. Die zat met een jongen aan haar tafel te praten en breed te glimlachen. Teddy keek naar de oorzaak van zijn slapeloosheid en zag de blonde eikel naar Lilo grijnzen die teruggrijnsde. Teddy zuchtte geïrriteerd en legde zijn hoofd in zijn handen. Het wilde maar niet lukken, elke keer kwam er iets tussen. De ene keer was het Victoire en Vince en zijn eigen ego en de andere keer was het die stomme rotzwad! Het wilde nooit lukken!
De jongen naast Lilo was opgestaan, zwaaide heel onmannelijk naar haar en na een knipoog richting Teddy was de jongen in de grote hal verdwenen. Teddy keek verdwaasd naar de plaats waar de jongen was verdwenen. Gaf die jongen hem nou een knípoog? Serieus? Hij keek even naar Lilo die breed naar hem grijnsde en keek haar met grote ogen aan. Ze grinnikte en stond op. Ze liep naar hem toe en ging naast hem zitten.
‘Dat is Neil, hij zit in Victoires jaar, is vreselijk homo en heeft een enorm oogje op je,’ zei ze terwijl ze zijn broodje pakte en er een stukje vanaf scheurde.
‘Neil? Je bedoelt toch niet-‘ stamelde Teddy en Lilo grinnikte terwijl ze knikte.
‘Hell yeah.’
Neil Morgen was op hem!? Teddy keek geschokt voor zich uit. Iedereen kende Neil, Neil was echt vetgrappig. Iedereen wist ook dat hij gay was, maar dat hij op Teddy was?
‘Fijn,’ zei Teddy terwijl hij zijn broodje uit Lilo’s handen redde.
‘Hé, geef terug!’ riep ze en hij grijnsde.
‘Het is mijn broodje hoor.’
‘Nou en, ik ben Lilo Adams en ik hoor aanbeden te worden, dus ik mag jou broodje. Biedt hem maar aan!’
‘Rot toch een heel groot eind op, ik ben Teddy Lupos en ik wórdt al aanbeden!’
Lilo keek hem met grote ogen aan en grijnsde toen breed.
‘Nou, dan passen we wel heel erg goed bij elkaar hé, ik hoor aanbeden te worden en jij wordt aanbeden! Iedereen aanbid ons, God, we zouden samen perfect zijn,’ zei ze terwijl ze gelukzalig voor zich uit staarde. Teddy had echter moeite met slikken en grinnikte pijnlijk nep.
‘Ja man, moet je voorstellen hoe erg onze kinderen aanbeden zullen worden,’ grinnikte hij nep en ze grijnsde.
‘Hoe zullen we ze noemen, mijn allerliefste schat?’
‘Starlight, Moonshine en Sunmodel!’
‘Sunmodel? Dat meen je toch niet serieus hé?’
‘Je moest eens weten hoe serieus ik ben schat.’
‘Wie noem jij een schat Lupos? Toch niet mijn meisje hé?’ klonk een ijzige stem vanachter Teddy en Teddy draaide zich geschrokken om en zag Toby achter zich staan.
‘Toby, doe eens aardig tegen mijn toekomstige man!’ riep Lilo grinnikend uit terwijl ze opstond en haar armen om Toby heensloeg. Toby zoende haar op haar voorhoofd, knikte even naar Teddy en liep toen met Lilo weg. Teddy zuchtte geïrriteerd en draaide zich toen om naar Vince.
Toen hij zag hoe smachtend Vince naar Annalore keek zuchtte hij nogmaals geïrriteerd en stond op. Hij liep de voordeuren uit en staarde naar het meer terwijl hij op het bordes stond. Over zijn grote liefde heenkomen was makkelijker gezegd dan gedaan. |
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 25, 2008 0:14 |
 |
Heelaa! Lekker laat hé, tsja, ik heb zojuist mijn mama's verjaardag gehad, dus ik dacht;ik geef jullie ook een kadootje! Thanks en love to Jilly-ann, Duffie & Annaa. Even voor de duielijkheid: Toby en Lilo hebben nog niks schokkends gehdaan, ik bedoel: ze is 13 en hij 16, want dat stukje dat hij altijd zo voorzichtig was.. dat sloeg niet op vieze jakkiedingetjes xD Whaaa, hoofdstuk 20 + 1500x bekeken. God, I love you. xD
HOOFDSTUK 20.
Teddy liep de leerlingenkamer uit en liep, nadat hij nog even boos naar Vince had gekeken omdat die totaal meer geen aandacht aan hem besteedde, alleen nog maar aan Annalore, naar beneden. Hij stapte over de boobytraps heen en liep toen de grote hal in waar een hoop geschreeuw vandaan kwam.
‘Hoe durf je! Hoe durf je me zo te- te- te- TE BEDRIEGEN!’
‘Ach, houdt je smoel toch dicht joh! Ik kan er niks aan doen dat jij je verveelde!‘
‘PARDON!? IK HEB NOOIT PROBLEMEN GEHAD MET ONZE RELATIE! JIJ VERVEELDE JE!’
Teddy luisterde geschrokken naar het geschreeuw en liep de grote hal verder in waar een grote verrassing hem te wachten stond.
‘Poeh, yeah right, ik kan er niks aan doen dat er meisjes zijn die interessanter zijn dan jij bent!’ zei Toby spottend tegen Lilo. De tranen stroomde over het boze gezicht van Lilo. Haar vuisten waren gebald en ze veegde woest de tranen van haar gezicht. Haar gezicht werd verdrietig.
‘Ik dacht dat je me leuk vond,’ zei ze zachtjes en Teddy vond haar er hartstikke zielig uitzien. Toby lachte hard en honend.
‘Van jou!? Laat me niet lachen! Niemand vind je leuk, je bent gewoon een goedgelovig, mooi meisje. Ik nam alleen maar met je omdat je zo mooi bent.’
Lilo’s mond viel open en ze werd knalrood. Teddy had zin om die eikel een enorme stoot te geven.
‘HOE DURF JE, EIKEL, NA ALLES- ALLES- ROT TOCH OP JOH! IK KAN TENMINSTE ZOENEN, IK WEET NIET WAT JIJ ZOENEN NOEMT MAAR EEN BEETJE MET SPEEKSEL KLOOIEN IS NIET ZOENEN!’ brulde Lilo door de hal heen.
Toby’s ogen werd groot en hij keek geschokt naar haar.
‘Speeksel.. klooien?’ stamelde hij. ‘Speeksel klooien? SPEEKSEL KLOOIEN!?’
Lilo keek hem arrogant aan en Toby leek uit elkaar te spatten.
‘HOE DURF JE, KLEIN ROTKRENG! DAT JIJ NOU 2 IN 1 BENT!’ brulde hij, ‘koop nu; 2 in 1 Lilo, mooi meisje + een geweldige zoenpartner!’ Toby spuwde de laatste woorden uit terwijl hij net deed alsof hij iets te koop aanbood. Ondertussen stond heel Zweinstein rond de twee. ‘WHA! Iedereen zou me kopen, dat ik nou geld kan verdienen. Ik heb tenminste nog iets aan te bieden!’
‘Ik niet dan?’
‘Jij hebt alleen een halfzusje die dol op je is, misschien moet je met haar maar eens iets proberen, prachtige kinderen zullen jullie krijgen.’
‘En jij dan? Met je heilige Teddy!? Ik kan er niks aan doen dat jij dol op die jongen bent!’ Lilo keek Toby met enorme ogen aan.
‘Pardon? Ben je gek geworden!?’ zei ze geschokt en Teddy voelde een steek door zijn hart gaan. Het sprankje hoop was meteen verwoest.
‘Nee, ik was alleen dom om zo verliefd op je te worden.’
‘En ik denk dat ik net zo dom was.’
‘Ja inderdaad! Stom wijf!’ schreeuwde Toby en Lilo kon niet roder worden.
‘STOM WIJF, WIE NOEM JIJ NOU EEN STOM WIJF!? DAT IK JOU NOU BETRAPTE MET EEN MAN!’ brulde ze door de grote hal heen. Toby keek haar met grote ogen en barstte in lachen uit. De mensen om hen heen keken verbaasd naar de lachende Toby en de boze Lilo.
‘Oké, Lil? Ik denk dat we wel overtuigend genoeg waren, alsjeblieft?’ grinnikte hij, maar Lilo keek nog steeds boos.
‘2 in 1?’ fluisterde ze zachtjes en Toby keek bang.
‘Ik bedoelde-‘ stamelde hij maar Lilo was al weggestormd. Toby zuchtte even terwijl een verdrietige trek zijn gezicht besloop. Hij keek de kring rond, hief zijn handen en rende toen achter Lilo aan. Het was niet de bedoeling dat- verdomme!
‘LILO! WACHT NOU EVEN” brulde hij maar het blonde haar was al om de hoek verdwenen.
Hij rende de gang op en stopte tegenover de muur. Hij ging ertegenaan zitten en keek treurig naar de muur tegenover hem.
‘Lilo, alsjeblieft, doe de deur nou open, alsjeblieft, ik bedoelde het niet zo!’ riep hij maar het was en bleef een muur. ‘Liloo! Alsjeblieft. Alsjeblieft!’
Hij zuchtte en liet zijn hoofd in zijn handen vallen.
‘Ik bedoelde het echt niet zo,’ mompelde hij zachtjes en een deur vloog open. Hij hief zijn hoofd en zag Lilo met boze ogen in de deuropening staan.
‘Waarom? We hadden afgesproken dat het maar acteerspel zou zijn!’
‘Maar jij zei ook gemene dingen! Nu denkt iedereen dat ik met een jongen heb gezoend!’
Toby keek geschokt naar Lilo en Lilo had zin om te lachen, dat had ze alleen maar gezegd toen hij over 2 in één zat te zeuren. Stomme idioot.
Ze wilde net wat zeggen toen ze een pluk blauw haar zag verdwijnen bij de trap.
Zag ze daar nou- dat was Teddy! Lilo keek nog een keer naar de plek waar het felblauw haar was verdwenen dat maar van één iemand kon zijn. Ze keek even naar Toby en zuchtte, lastig, lastig, lastig!
‘Het spijt me dat ik zo gemeen deed,’ zei hij en ze glimlachte.
‘Mijn speekselklooier: ik vergeef je,’ grijnsde ze, Toby lachte en sloeg zijn armen om haar heen. Lilo legde haar hoofd tegen zijn borstkas en zuchtte gelukzalig.
Teddy rende door de gangen heen naar de astronomie toren. Hij had beter moeten weten, natuurlijk waren ze aan het acteren, dat moest Lilo natuurlijk nog leren! Hij leunde tegen de muur aan en tuurde naar buiten. Ze was echt gelukkig met Toby, en hij moest dat maar accepteren.
‘Haallootjes!’
Teddy keek verschrikt naar de deuropening. Hij zag een persoon staan die hij toch liever niet wilde zien.
‘Hoi Morgen, wat is er?’
‘Ach, lieve Ted, noem me toch Neil, die achternamen zorgen dat je zo vijandig klinkt,’ zei Neil die tegenover hem ging staan, ‘al klink je wel sexy, maar wanneer klink je dat niet?’
Teddy’s vuisten jeukten. Dit was toch niet te geloven!? Die kleine flirtte gewoon openlijk met hem! De brutale aap!
‘Ga je teddybeer aflikken, Néíl,’ zei Teddy die nadruk op Neils naam legde.
‘Zal ik doen,’ zei Neil die een stap vooruit zette, ‘wat toevallig dat die binnen mijn handbereik is.’
Teddy’s mond viel open en hij keek Neil met grote ogen aan. Daarna vernauwde hij ze en zijn mond werd een lange, smalle streep. Hij mocht die Neil dus écht niet!
‘Je bent echt vreselijk!’
‘Vreselijk wát, Teddy? Vreselijk sexy? Vreselijk hot? Vreselijk knap? Vreselijk verliefd?’
Neil was nu wel heel erg dichtbij.
‘Neil, mag ik wat zeggen?’
‘Nou?’
‘Ik ben hetero hé?’
‘Boeiend, ik zórg gewoon dat je homo wordt,’ zei Neil die nu met zijn neus bijna tegen Teddy’s kin aanstond. Teddy keek hem ongelovig aan en barstte toen in lachen uit. Die Neil haalde wel heel veel in zijn hoofd!
‘Sorry Neil, maar ik ben al vreselijk verliefd,’ zei Teddy die Neil treurig aanstaarde. Neils hoofd viel opzij.
‘En zij heeft een vriend? Laat me raden, je bent verliefd op het meisje die jou heeft opgegeven?’
‘Watte?’ zei Teddy geschokt. Neil leunde tegen de muur naast hem en keek hem grijnzend aan.
‘Ik heb je naar der zien staren Teddy, ik weet meer dan je denkt. Echt heel veel meer, ik ken de verhalen die de ronde gaan op Zweinstein heus wel hoor.’
‘WAT? Gaan er verhalen over Lilo en mij de school rond?’
‘Nee, ik moest alleen de naam even weten, die ik nu ook weet, ik wist hem al, maar ik wilde even bevestiging,’ besloot Neil opgewekt die zich van de muur afzette. ‘Waarom vertel je het haar niet gewoon Ted?’
‘Ze is helemaal gek van die Toby.’
‘Ach, zelfs mijn oma kan zien dat die twee dat niet lang meer volhouden.’
‘Knappe oma,’ zei Teddy glimlachend en Neil grijnsde.
‘Ik weet het, ze is echt amazing,’ zei Neil die naar de deuropening liep en even tegen de deurpost aanleunde. ‘Ik haal het verhaal wel uit haar. Maar lieverdje, ik ben nooit echt verliefd op je geweest hoor, je vriend is interessanter.’ Neil knipoogde en liep toen weg.
Teddy glimlachte flauwtjes en liet zich langs de muur naar beneden glijden. |
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 25, 2008 20:20 |
 |
Holaaa! Ik. Ben. Zo. Vreselijk. Blij. Met. Jullie. I LOVE THESE PEOPLE: Annaaa, jackiiee, Addiie, Lisa, Duffie, Gwendolyn, Ballerina Girl & LadyBird. Serieus, JesusChristHallelujah, I love you! Ik heb nog nooit zoveel fans gehad als nu.. <3 Dankjulliewel! & ik weet dat mijn verhaal begint te verslappen maar dat komt omdat ik toevallig tegelijk met een ander verhaal bezig ben.. waar ik méér inspiratie voor heb, dus ik blijf een beetje bij hfdst 22 hangen.. maar, no more gezeik, here is:
HOOFDSTUK 21.
‘Stomme idioot!’ schreeuwde Lilo door de kamer van Hoge Nood heen en Toby keek haar twijfelend aan.
‘Het is het nog steeds niet, trek er zo’n gezicht bij.’ Toby trok een gezicht die niet voor herhaling vatbaar is en Lilo deed hem na.
‘Maar Tob?’ vroeg Lilo die haar gewone gezicht weer trok en Toby keek haar vragend aan, ’ik deed het toch best goed in de gang hé?’ Toby knikte en ze ging verder, ‘waarom moet ik dit dan allemaal doen?’
‘Oooh, Lilootje toch! Je bent nog lang niet klaar, je was bij deze ruzie écht boos! Nu moet je boos op iemand worden op wie je eigenlijk niet boos bent!’ zei Toby die glimlachte en Lilo zuchtte.
‘STOMME IDIOOT!’ schreeuwde Lilo met een geschift gezicht. Toby barstte in lachen uit toen hij haar gezicht zag.
‘HAHA, omijnGod, trek NOOIT meer dat gezicht, HAHA!’
‘HOU JE KOP DICHT, IDIOOT!’ schreeuwde ze met een ander gezicht en Toby lachte nog harder. Lilo trok een wenkbrauw op maar Toby lag al op de grond. De tranen stroomde over zijn gezicht en een glimlach verscheen op Lilo’s gezicht, stomme Toby!
‘HOU JE KLEP DICHT! BEK DICHT! HOU JE MOND! SHUT THE F*CK UP!’ brulde Lilo terwijl ze door de ruimte heen ijsbeerde. Toby ging nu nog harder lachen. ‘Wat is er nou?’ vroeg Lilo ongeduldig en Toby probeerde iets te zeggen maar kwam niet uit zijn woorden.
‘Dicht de neukende op,’ lachte Toby die over de grond rolde van het lachen. Lilo sloeg haar hand voor haar hoofd en keek Toby hoofdschuddend aan. Jongens…
‘Hé schatje.’ Teddy keek verschrikt op en keek recht in Neils gezicht. Hij zuchtte geërgerd en keek Neil met opgetrokken wenkbrauwen aan.
‘Wat moet je?’ Neil keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan en deed zijn armen over elkaar. Teddy had echt niks tegen homo’s, maar Neil ging hem de keel uit hangen, het was meer een mannelijk kreng dan een mannelijke homo. Dat die gast nog een babymaker had verdiend verbaasde Teddy.
‘Niks hoor, ik vroeg me alleen af-‘
‘Wát moet je?’ onderbrak Teddy hem en Neil keek hem met gefronste wenkbrauwen aan.
‘Laat maar, ik praat niet tegen types die me toch niet mogen,’ zei Neil hooghartig en Teddy knikte.
‘Goedzo, draai je dan nu om en loop rustig naar de blauw met bronzen tafel, ja? Heb je me begrepen?’ vroeg Teddy op een kinderlijke toon en Neil stampte met zijn voet. Teddy draaide zich weer om en keek naar Vince die weer met een dromende uitdrukking op zijn gezicht naar Annalore zat te staren. Teddy zuchtte geërgerd en stond toen op. Neil was al naar zijn eigen tafel gelopen en zat daar boos tegen Lilo te doen.
Teddy schudde zijn hoofd en liep naar buiten. Hij keek over het terrein en zag een meisje bij een boom zitten met lang, zwart haar. Dan maar nieuwe vrienden maken, als de rest toch geen tijd voor je had!
‘Hallo! Ik ben Teddy,’ zei hij opgewekt tegen het meisje. Ze keek op en keek hem vreemd aan.
‘Wat wil je?’ vroeg ze onbeschoft en Teddy keek haar geschokt aan. Wat aardiger had ook gekund!
‘Ik.. euh, wil kennis maken ofzo?’
‘Rot toch op,’ mompelde ze en ze ging verder aan haar tekening. Teddy keek haar met grote ogen aan, kreeg daarna een frons en zakte naast haar neer. Hij leunde tegen de stam van de boom en negeerde haar opgetrokken wenkbrauw. Stom wijf, hij wilde alleen maar vrienden maken.
‘Zeg, dómme Griffoendor, ik ben een Zwad, als ik jou was zou ik nu snel opstaan, mijn beentjes strekken, geen gedag zeggen, omdraaien en dan richting die grote deur lopen.’
Teddy had meteen last van déjà vu.
‘Wat boeit mij het dat je een Zwad bent? Wacht eens, jij zit in de klas bij die Toby, die wat met mijn beste vriendin heeft.’
‘Ja, ik ben Kel, rot nu maar op, en vertel nooit iemand dat ik jou gezien of gesproken heb!’
‘Kel hé? Leuke naam,’ mompelde Teddy en hij moest grijnzen toen hij het ergerlijke gezucht hoorde.
‘Ja, inderdaad, heel leuk, ik ben zelf ook heel leuk, wil je nu alsjeblieft weg?’
‘Daarom wil ik kennis met je maken! Omdat je zo leuk bent!’ Teddy wist dat hij te ver was gegaan want Kel keek hem met héle grote ogen aan.
‘Pardon, wil je nu beweren dat je me leuk vind?’ vroeg Kel geschrokken en Teddy grinnikte. ‘Zo bedoelde ik het niet, ik wil gewoon vrienden met je worden!’
‘Nou, ik niet met jou, ga nou maar weg!’
‘Jemig, je bent wel brutaal hé!’
‘Beter brutaal dan een kameleon!’ Teddy grinnikte.
‘Beter een transformagiër zijn en vreselijk knap zijn dan brutaal en opstandig!’
‘Beter opstandig dan opdringerig!’ Kel stond op en keek hem boos aan. Teddy kreeg er lol in.
‘Beter opdringerig dan overal haat aan hebben!’
‘Beter overal haat aan hebben dan altijd maar weer opgewekt!’ Teddy was opgestaan en keek Kel interesserend aan. Hij wist niet wat het met haar was, maar ze was.. apart.
‘Beter altijd maar weer opgewekt dan poepchagrijnig!’ riep Teddy en Kel leek te knappen.
‘Beter poepchagrijnig dan een billenlikker!’ brulde ze over het terrein. Het was gelukkig nog steeds afgestorven want al het kleur was uit Teddy’s gezicht verdwenen.
‘Billenlikker?’ fluisterde hij boos en Kel kreeg een hoogrode kleur op haar bleke wangen.
‘Nou- kijk- geef toe- het is toch zo?’ stamelde ze en Teddy’s mond viel open.
‘Moet ík toegeven? Leg me eerst maar eens uit waarom ik een billenlikker ben!’ zei Teddy boos. Kameleon was nog best, maar een billenlikker ging te ver!
‘Nou, je loopt al de hele tijd achter dat blonde wijf van Toby aan, ik bedoel, dat is toch billengelik?’ zei ze en ze staarde naar haar zwarte sneakers. Teddy’s mond was opengevallen en Kel wist ergens dat ze te ver gegaan was, maar het was gewoon zo!
‘En daar heb jij problemen mee?’ vroeg Teddy zachtjes en Kel leek sprakeloos.
Hell yeah dat ze daar problemen mee had, maar hell no dat ze die ging vertellen.
‘Nee, het viel me alleen op.’ Kel zag de witte sneakers van Teddy dichterbij komen en toen ze opkeek zag ze zijn gezicht voor het hare.
‘Gelul, je hebt er gewoon problemen mee, zeg het voortaan gewoon, dan zal ik,’ hij pakte haar kin beet en boog zich voorover, ‘er iets aan doen,’ siste hij en ze voelde warme lucht op haar lippen komen. Toen ze opkeek zag ze dat hij terug naar het kasteel liep. Ze voelde aan haar lippen waar hij op geblazen had en haar knieën knikten. Stomme Griff, zomaar denken dat zij- zij, oké, ze gaf toe. Haar hart bonkte wel heel erg hard. Ze zakte neer en sloeg haar hand voor haar mond waar ze nog steeds de warme lucht op voelde. Ze wilde niet verliefd zijn op een billenlikker! Argh! verliefd zijn is zo stom, zo niks voor een Zwad! Het verbaasde haar dat Toby verliefd was geworden, echt verliefd, echt verliefd, verliefd! Die gast was een player van de bovenste plank! En nu had hij ineens met een blond wijf die zijn minihartje gestolen had! Daar klopte toch níks van? Toch? TOCH?!
Kel zakte bij de boom neer en schudde haar hoofd. Nee, er klopte niks van. |
I can't forget you.
Laatst aangepast door Linnie* op Ma Mrt 03, 2008 14:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 02, 2008 16:23 |
 |
Haaaiiloo! Ik ben wezen logeren en heb niet meer bij kunnen houden wie er had gereageerd, maar voor degene die het hebben gedaan: Dankjulliewel! Next hoofdstuk; ben er niet very proud op, maar ach.
HOOFDSTUK 22.
De volgende dag keek Teddy uit over het terrein en zag hij Kel alweer zitten. Hij grijnsde breed en liep met grote, verende passen op haar af.
‘Hé poepchagrijnig kind!’ riep hij vrolijk en als blikken konden doden was hij nu opgehangen, gevild, in stukken gesneden en hadden één van de beesten uit het verboden bos een heerlijk maaltje.
‘Beter –‘ begon ze maar hij legde vlug zijn vinger tegen haar mond aan terwijl hij hurkte.
‘We gaan toch niet weer beginnen hé?’ zei hij grijnzend en hij ging naast haar zitten terwijl hij zijn regenbooghoofd tegen de stam legde. ‘Ik ben zo moe, God, vreselijk.’
‘Dat kan wel, maar ga dan bij andere meisjes uithuilen, je gebruikt me toch maar!’ sneerde ze en hij sperde zijn ogen wijdopen.
‘Pardon? Zo zie ik je helemaal niet! Jij bent helemaal niet als al die andere meisjes!’
‘Oh? Omdat ik niet binnen 24 uur bezwijk?’ kaatste ze en Teddy’s kuiltjes verschenen weer in zijn wangen.
‘Betekent dat dat ik vanmiddag op je kan rekenen?’ vroeg hij terwijl hij lieflijk glimlachte.
‘Ach,’ stamelde ze en daarna keek ze boos, ‘stik!’ Hij keek hoe ze wegstormde en hij grinnikte. Hij zou wel op haar kunnen rekenen, wedden?
Na 3 uur liep Teddy richting de bibliotheek, ze moest bezwijken! Hij had zich een beetje… veranderd. Het moest dus wel heel apart zijn als ze niet bezweek. Hij keek de bibliotheek in en zag alleen Lilo en Toby, Lilo keek net op en toen ze hem zag viel haar mond open. Teddy keek op de klok in de bibliotheek en zag dat hij nog een halfuur had.
‘Hé Lilo!’ zei hij breed glimlachend en haar mond was inmiddels zo groot dat hij er een ananas in had kunnen proppen. Toby keek uiteindelijk ook op van zijn toverdranken boek en in zijn mond paste een watermeloen.
Teddy grinnikte en duwde hun monden dicht. ‘Ik heb het gevoel dat ik er als een grote fout uitzie.’
‘Het verschilt niet veel!’ zei Toby die zijn stem had terug gevonden.
‘Nou, dat is ook niet erg aardig!’ grinnikte Teddy terwijl hij door zijn coupe soleil streek.
‘Teddy, hoe kom je zo- zo- zo- zo knap!?’ stamelde Lilo en Toby keek haar verschrikt aan. ‘Ik hou nog steeds van jou hoor,’ zei ze vlug en Toby’s gezicht begon te stralen, Teddy’s gezicht bevroor echter.
‘Hou je van me? Aaaah, ik ook van jou!’ zei Toby en toen ze schaamteloos begonnen te doen stond Teddy vlug op, hier wilde hij niet bij zijn! Hij liep naar buiten en zag haar al zitten. Hij liep grijnzend naar haar toe en tikte haar op haar rug. Toen ze opkeek werden haar ogen groot, haar wangen werden knalrood en haar mond viel open.
‘Je bent mooi als je je wezenloos schrikt!’ grijnsde hij en hij zag Kel slikken.
‘Ach, houdt toch je smoel, ik ga niet flauwvallen ofzo hoor, ik ben anders dan anders meisjes,’ mopperde ze en ze boog zich weer over haar werk.
‘Dat ben je inderdaad niet,’ werd er zachtjes in haar oor gefluisterd en ze stond vlug op.
‘Laat me eens met rust!’ Ze stormde naar het bordes en Teddy ging grinnikend zitten. Hij streek door zijn haar en bekeek al het blond. Blond was nooit echt zijn ding geweest. Iedereen zei dat hij leuker was met blond haar, maar hij vond zijn kleurtjes ook wel leuk. Hij streek even over zijn blonde wenkbrauwen. Hij wist dat hij er wezenloos knap uitzag. Maar zo ging hij er echt niet altijd bijlopen, er moet toch kleur in het leven zijn? Dus waarom zou hij niet degene zijn die al dat kleur veroorzaakte?
‘Ik hou van je Lilo, mijn allerallerliefste Lilo, ik kan niet zonder je,’ mompelde Toby die Lilo tegen zich aangedrukt had in de kamer van hoge nood. Lilo lag zachtjes te snurken en terwijl hij het zei stootte ze een harde snurk uit. Toby barstte in lachen uit en Lilo schoot wakker.
‘Wat –hé?’ Toby gaf geen antwoord maar ging helemaal stuk. ‘Wat is er nou?’
‘Niks,’ lachte hij en hij veegde even over zijn ogen. ‘Je bent gewoon een heel apart, lief meisje die vreselijk snurkt.’
‘Dankje!’ zei ze en hij grinnikte. ‘Kom op, we gaan verder.’
‘Ik snap nog steeds niet dat ik dit moet doen terwijl ik al bewezen heb dat ik het kan!’ mopperde ze.
‘Je moet je emoties de baas zijn tijdens je toneelspel,’ zei hij glimlachend en ze stond op, ijsbeerde door de kamer, keek hem treurig aan en stond toen stil, ze sloeg met haar vuisten in de lucht.
‘Ik kan het gewoon niet geloven, ik WIL het niet geloven, waarom, waarom? WAAROM TOBY, WAAROM!?’brulde Lilo door de kamer heen terwijl de tranen over haar wangen liepen, Toby keek haar angstig aan en besefte dat hij het eigenlijk best zat was. Lilo keek hem met een woest gezicht aan en het leek niet het goede moment te zijn om te zeggen dat hij niet meer wilde..
‘Lilo, rustig, je moeder is niet expres vermoord!’
‘Nou, hoe dan? PER ÓNGELUK!’
‘Nee, het ging niet expres maar-‘
‘Per ongeluk?’
‘LILO, STOP NOU EENS MET DAT BIJDEHANTE GEDOE!’ brulde Toby door de zaal en Lilo beet op haar lip om niet in lachen uit te barsten.
‘Toby, rustig, je moet je emoties de baas zijn tijdens je toneelspel,’ aapte ze zijn woorden na en Toby keek haar geïrriteerd aan.
‘Nou, hou nou maar weer op, ik weet het wel, we gaan nu aan dat.. soepgedoe werken,’ zei Toby zuchtend.
‘Soap, Toby, Soap!’ zei Lilo terwijl ze haar handen in de lucht hief.
‘Het is net zeep, waarom vernoemen ze een prograta naar zeep!’
‘Prograta?’
‘Ja, zo’n shuw die jullie kijken op een tavisie!’
‘Shuw? Tavisie?’ Lilo keek Toby met gefronste wenkbrauwen aan en Toby kon haar wel vervloeken.
‘Nevermind, doe dat dramatische gedoe nou maar.’
Lilo knikte grijnzend, ging op de stoel in het midden van de kamer zitten, streek even over haar gewaad, sloeg haar ene been over de andere, legde haar handen op haar knie en keek hem met een treurige blik aan.
‘Ze is dood, Toby. Ik zag het gebeuren, ik heb het gezien, maar dat geeft toch niet Toby, ik bedoel, ik zal er altijd voor je zijn.’ Ze keek hem met een klein glimlachje aan en Toby besefte meteen dat Dreuzels echt krankzinnige wezens waren.
‘Niet erg? Jou? Lilo, ik zou willen, maar MIJN vrouw is DOOD! Moet ik dan meteen weer met jou het BED induiken!?’ riep Toby en Lilo keek hem met een pruilend mondje aan.
‘Je zou het kunnen proberen!’ stamelde ze en Toby begon te schateren van het lachen. Lilo zuchtte geërgerd en kon het niet aanzien hoe Toby over de grond rolde, waarom kon hij nou niet serieus doen!?
‘Proberen, terwijl mijn vrouw dood is, haha, en je je aanbiedt, haha, alsof je een huiself bent, haha, jullie dreuzels kunnen echt niet met liefde omgaan, haha!’ Lilo fronste haar wenkbrauwen.
‘Ik kan niet met liefde omgaan? Juist ja, dus ik kan niet met.. jou omgaan? Aha, doei Toby!’ zei ze voordat ze de kamer verliet. Toby keek haar met open mond na, krabbelde overeind en rende achter haar aan.
‘Nee, zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde, dat jullie het niet.. kunnen begrijpen, jullie laten vanalles op jullie tavisie zien waarvan jullie denken dat er zoveel liefde inzit terwijl het allemaal om vreemdgaan, moord, zelfmoord en verliefdheid, waarvan jullie denken dat er liefde inzit, terwijl het allemaal nep is omdat jullie toch maar weer met een ander vreemdgaan! Ik bedoel, je hebt me verteld dat in die As the world stops-‘
‘Turns.’
‘Turns, dat er daar mensen tegen elkaar zeggen dat ze van elkaar houden en dan ondertussen rennen ze ’s avonds weg, zeggend dat ze naar vrienden ofzo gaan terwijl ze gezellig met een andere vrouw in bed duiken, wat voor voorbeeld geef je dan? Wat zullen al die kinderen van jouw leeftijd zeggen als ze die prugrata’s zien? Zullen ze dan nog geloven dat er mannen bestaan die NIET vreemdgaan? Zullen ze? Ik bedoel maar, zullen jullie ooit jullie mannen écht vertrouwen? Zou jij mij ooit echt vertrouwen?’ Lilo knipperde even en zakte toen neer tegen de muur.
‘Je hebt zo gelijk, wauw, zo heb ik ATWT en the bold and the beautiful nog nooit bekeken, ik bedoel, het is leuk om mensen zo weg te zien kwijnen,’ mompelde ze en Toby knipperde even met zijn ogen.
‘Jesus, jij bent een sadist!’
‘Dank je, ik hou ook van jou.’
‘Maar ik hou ook echt van je Lilo, echt waar, het zou leuker zijn als je wat minder ruzie zou maken, maar oké.’
‘Maak ik dan echt zoveel ruzie?’ vroeg Lilo die met haar hoofd op Toby’s schouder lag en hij knikte.
‘Vooral met mij schat, vooral met mij.’ Hij drukte een kus op haar voorhoofd en streek even over haar haar, en zo bleven ze nog een poosje zitten. |
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 23, 2008 15:13 |
 |
Ik ben zo blij met mijn vader hé, kijk, mijn internet is totally knock-out. Het doet het gewoon niet meer! Klaar. Dus ik heb 2 weken zonder gezeten en nu heeft mijn vader voorgesteld: ik heb een latop waar ik een account voor jou op heb staan. Dus ik mag nu op mijn vaders exculiesev superdeluxe laptop en een mooi ding dat het is! *shock* Maar, omdat ik toen zo slim was om het verhaal op mijn iPod te zetten en dan over te plaatsen.. HERE IS THE NEXT CHAPTER! Ik heb zo onderhand mijn verhaal af dus ik denk dat jullie in de komende 2 dagen 6 hoofdstukken om jullie oren krijgen vliegen want ik wil snel door naar mijn volgende verhaal!
Nog thanks voor alle reacties.. ik weet alleen nog iets van Ballerina Girl en Sweet14 volgens mij, in ieder geval: THANK YOU! xx
HOOFDSTUK 23.
‘Ik bedoel, ik vroeg mijn plastische chirurg om de lippen van Carmen Electra… EN IK KREEG FREAKING 50 CENT! Oh, oh! En bij mijn kapper, ik vroeg om Jennifer Aniston.. EN IK KREEG VERDOMME PAMELA ANDERSON!’ brulde Lilo. De tranen stroomden over haar wangen. ‘Nu zie ik er als freaking miss Piggy uit!’ jammerde Lilo die woest naar Toby keek die tegen de muur aangekropen zat.
‘I-ik denk d-dat dit wel genoeg is,’ stamelde hij terwijl Lilo meteen weer vrolijk keek.
‘Was het goed?’ vroeg ze opgewekt terwijl ze breed glimlachte. Toby knikte enkel en knipperde even met zijn ogen. Dit was zo niet goed voor zijn zelfvertrouwen!
‘Oké, nou, wacht, ik kan nog wel even verder gaan, ik moet natuurlijk ook nog liefdeachtig doen hé!’ Ze liep op hem af en Toby zette een stap naar achter. Algauw was hij bij de muur en keek angstig naar Lilo die met grote ferme stappen op hem afliep en de maniakale grijns op haar gezicht voorspelde niet veel goeds. Ze stond plots wel héél erg dicht bij hem en mompelde zachtjes in zijn oor: ‘ik wil jou..en jij wilt mij.’
Toby slaakte een kreet van schrik en staarde verstijfd naar de muur tegenover hem terwijl hij met zijn handen langs de muur gleed om een houvast te vinden. Lilo drukte haar lippen in zijn nek en Toby begon tegen te sputteren.
‘Liefje, ik hou heel veel van je, MAAR ALSJEBLIEFT! HOU OP!’ Lilo keek hem verschrikt aan en Toby haalde even diep adem. ‘Ik ben een man.. en ik ben 16, ik zou het niet overleven als je verder ging.’ Lilo gierde van het lachen.
‘Vince.. Vince.. Tjesus, VINCE!’ riep Teddy terwijl hij met zijn hand voor Vince’ ogen zwaaide. Die jongen was helemaal van de wereld, die Annalore was echt vetslecht voor Vince. Gelukkig dat het over een maand zomervakantie was. Dan was hij ook eindelijk van Lilo af.. nou, van de gedachte aan Lilo. Lilo zou hij nooit kwijt willen raken, oh, traantje-weg-pinkenmoment. Hij grinnikte en gaf Vince een ferme duw. ‘Eikel, geef me aandacht!’ Vince draaide zich verschrikt om.
‘Wat, waarom moet je me nou áltijd storen! Ik geef je altijd aandacht, mag ik nu niet eens even aandacht aan iemand anders besteden!?’ Teddy keek Vince verbaasd aan en grinnikte toen.
‘Je bent geobsedeheerd,’ zong Teddy zachtjes en Vince gaf hem een boze blik.
‘Ik ben niet geobsedeerd, maar dat kind speelt nog steeds hard-to-get! Ik kan er niet meer tegen! Ik wil haar vasthouden, knuffelen, zoenen, IK WIL HAAR VOELEN!’ snauwde Vince en Teddy snapte hem helemaal, dat had hij dus ook bij Lilo, alleen.. nou, het voelen bedoelde Vince waarschijnlijk anders dan het leek.
‘Zeg, gast, bedoel je met voelen-‘
‘Nee!’ onderbrak Vince hem, ’hoe denk je wel niet over me! Ik bedoel gewoon dat ik haar wil beet houden en nooit meer wil laten gaan. Dat ze van mij is, dat ze helemaal van mij alleen is. Dat ik met één blik al weet hoeveel ze naar me verlangt, met één handdruk hoeveel ze me vertrouwt, dat ze me met één kus weet te vertellen hoeveel ze wel niet van me houdt. Dat ze me even aankijkt en dat mijn wereld openbarst van vreugde. Dat ze me even knuffelt en dat mijn wereld explodeert van liefde, dat ze me een kus geeft en dat ik gelukkig ben. Gewoon eens gelukkig Teddy! Begrijp me nou, jij bent je hele leven al gelukkig, terwijl ik een dronken pa heb, mijn ex-vriendin liet me in de steek voor een Zwad en de liefde van mijn leven heeft geen zin om met mij om te gaan, dus stop met dat gezeik en wees eens voor de verandering blij met jouw leven, en als dát nog niet genoeg is, zeg haar gewoon hoe je je voelt.’ Vince stond op en beende weg. Teddy liet zijn hoofd in zijn handen vallen. Vince had zo vreselijk gelijk. Hij keek naar Annalore die hen vast en zeker wel gehoord had. Ze glimlachte, stond op en rende achter Vince aan. Kon hij maar zo makkelijk met Lilo omgaan..
Hij had anders ook geen gelukkig leven hoor! Hij was allebei zijn ouders kwijt, maar hij had Harry, die maar 17 jaar ouder was, zijn allerbeste vriend.
Lilo keek naar Vince die bij de tafel wegstormde en hoe Annalore hem achterna rende. Teddy zat wel heel erg alleen. Ze stond op en liep naar hem toe. Ze zwaaide ondertussen nog even naar Toby en ging toen naast Teddy zitten.
‘Hi allergrootste vriend,’ zei ze plagend terwijl ze zijn broodje afpakte. Teddy keek haar uitdrukkingsloos aan en pakte het broodje weer terug.
‘Hoi,’ baste hij en Lilo keek hem bezorgd aan.
‘What’s wrong?’vroeg ze en ze glimlachte terwijl ze naar die blonde eikel zwaaide. Teddy haalde zijn schouders op en Lilo kon hem wel vervloeken. Als hij nou eens meewerkte. ‘Fine, dan niet,’ zei ze en ze smeerde een broodje voor zichzelf.
‘Ik ben hier weg, later,’ zei Teddy en hij stond op en liep met grote passen de Grote Zaal uit.
Hij ging buiten tegen een boomstam aanzitten en gooide steentjes in het water.
‘Hoi,’ hoorde hij zachtjes naast zich en hij keek op. Kel ging naast hem zitten en keek hem glimlachend aan. Teddy trok een wenkbrauw op en knikte even ter begroeting.
‘Hai,’ zei hij kortaf. Kel zuchtte en keek geërgerd naar het persoontje dat naar Teddy toeliep.
‘Ted, wat is er mis, als ik iets fout gezegd heb, ik bedoelde het niet – oh, hoi, ik ben Lilo,’ zei Lilo die bij ze ging staan. Kel knikte, stond op en liep weg.
Lilo ging naast Teddy zitten en keek hem getergd aan. ‘Ik bedoelde het echt niet om-‘
‘Lil, je hebt niks gedaan, het is gewoon mijn dag niet, deal with it,’ onderbrak hij haar en Lilo knikte.
‘Oké, nou, ik ga weer, heb met Tob afgesproken, doeg! O, [i]by the way, we mogen weer naar Zweinsveld, ik moest het van Victoire tegen je zeggen. Hé, bye.’ ze stond op en liep naar het kasteel waar Toby in de deuropening stond te wachten.
Teddy zuchtte en stond op. Alsof hij zin had om dit weekend naar Zweinsveld te gaan.
Op donderdag stormde Lilo de bibliotheek in. Victoire, Chayenne, Tedde, Annalore en Vince keken verbaasd op toen ze voor hen ging staan en met haar sneaker op de grond tikte vol ingehouden woede. Annalore durfde het aan om te vragen wat er mis was. De bom barstte meteen los.
‘Ik heb ruzie met Toby,’ zei Lilo schamper en ze ging zitten. Na twee seconde ging ze weer staan. ‘Die eikel vind dat ik – volgens hem ben ik – ik ben blijkbaar een harteloos, egocentrisch hartvochtig kreng. Heerlijk hé!’ Ze brulde haast. Lijster keek geërgerd op maar met een zwiep van Teddy’s toverstok keek ze met een hautaine uitdrukking weer naar de boeken die ze opruimde.
‘Maar er moet toch een reden zijn dát hij dat heeft gedaan?’ Victoire keek Lilo nieuwsgierig aan en Lilo stond op knappen. Teddy had één keer in zijn hele leven tv gekeken. Bij een buurjongetje uit oom Harry’s straat. Lilo leek precies op iemand uit de reclame die hij op dat moment zag. Mother Earth uit een Duvis, Dyvis, Divys, Divus… reclame. Geweldig.
‘Teddy, stop met staren, Victoire, er was GEEN reden voor, ik moest zoals altijd weer een scène acteren en die eikel sprong op een begeven moment op en begint te krijsen en te schreeuwen en te zwaaien met zijn armen, als een panische rotkip die een ei legt ofzo, ik bedoel, het moet niet makkelijk zijn voor zo’n klerebeest om zo’n enorm ding uit je reet te drukken!’ Lilo leek nu net zelf een panische kip. ‘De hele kamer zal wel afgebroken zijn. Die gast heeft nergens een toverstok voor nodig hé! Hij kan het helemaal zelf. Zo irriterend. Doe jij moeite om ook maar een kip aan de praat te krijgen, met één handzwaai vermoord hij het pokkenbeest gewoon.’ Kippen bleken wel heel erg in de mode te zijn.
‘Dat lijkt me stug Lilo, niemand vermoord een kip in één handomdraai,’ schamperde Vince en Lilo wierp een zwaar dodelijke blik op hem. ‘Kijk me niet zo aan, ik wil alleen maar zeggen dat het waarschijnlijk heus niet zo gegaan zou zijn, je maakt van een mug een olifant, misschien was hij ook aan het acteren!’ suggereerde hij en Lilo ging weer zitten… en stond weer op.
‘Al maakte ik van een cavia een nijlpaard, hij acteerde NIET! Die eikel – hij zei gewoon – zeg Chayenne, vind je me een kreng?’ Chayenne haalde haar schouders op en Lilo ging ijsberen.
‘Zie je, iedereen vind me een kreng, ik haat de wereld en de wereld haat mij!’ Ze hief dramatisch haar handen en maakte een waardige aftocht door weg te stormen en in de deuropening bijna uit te glijden over een bananenschil.
‘Was ze nou aan het acteren?’ vroeg Teddy behoedzaam aan de anderen die hun schouders ophaalden. |
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 23, 2008 16:04 |
 |
Ik zei toch al dat ik heel snel zou gaan posten? Ik wil zo graag aan het nieuwe verhaal beginnen dat ik gewoon hartstikke snel moet opschieten xD
Nieuwe hoofdstuk is voor Anna, omdat ik gewoon van haar hou, ondanks dat hier niet voorkomt xD
Ik bedank Jilly-Ann en Annaa voor hun reacties!(L)
HOOFDSTUK 24.
Lilo liep sikkeneurig door de gangen heen. Ze had nog getwijfeld of de huiselfen Ben&Jerry’s hadden, maar gelukkig hadden ze het. Cookie Dough vrolijkte iedereen op.
Ze tikte afwezig met haar lepel tegen de zijkant van de beker. Eigenlijk had ze er best spijt van. Die ruzie met Toby was een domme zet geweest. Maar ze acteerde gewoon. Ze bedoelde er niks mee! En natuurlijk, de domste zet ever. Ze had aan Teddy gedacht terwijl ze met Toby was. Ze was helemaal van de wereld afgeweest toen Toby over hun kennismaking sprak en zij het verleden in ging en aan Teddy ging denken. Zij kon er niks aan doen dat ze aan het denken was en ik haar gedachten zei dat ze eigenlijk nog steeds van Teddy hield. Ze hield eigenlijk ietsje meer van Toby. Ondanks dat dat ook een hele stomme zet was.
‘Lilo?’ Ze draaide zich vlug om en voordat ze het wist was de lepel ijs in haar hand uitgeschoten en zat er nu een enorme klodder crèmekleurig ijs met een stukje deeg en chocola midden op Teddy’s gezicht. Het ijs druppelde langzaam langs zijn gezicht naar beneden en Lilo wist maar moeilijk haar lachen binnen te houden. Zeker toen hij het ijs van zijn gezicht veegde en naar de crèmekleurige massa op zijn hand keek.
‘Ik kan niet geloven dat je dat zojuist gedaan hebt.’ Ze grinnikte en hij keek haar met grote ogen aan.
‘Geloof het maar gerust, en wees niet bang, er is nog meer,’ en met die woorden vuurde ze nog een grote klodder ijs af. Met een harde klets kwam het op zijn wang terecht. Met open mond veegde hij het van zijn wang af. Toen keek hij naar haar. Haar adem stokte in haar keel toen ze de strijdlustige grijns op zijn gezicht zag. Ze draaide zich vlug om en probeerde weg te rennen, maar helaas was Teddy sneller en hij draaide haar vlug om en smeerde het ijs in haar gezicht. Ze lachte en haalde met haar hand een grote hap ijs uit de beker en gooide het tegen hem aan. Zijn T-shirt zag er niet meer uit en kleefde aan zijn borstkas aan. Zijn grijs met gele haar was een grote smeerboel en hij grinnikte.
‘Dit is zo slecht,’ zei hij grijnzend en hij voelde aan zijn kleffe haar.
‘Tja, moest je me maar niet laten schrikken!’ Hij grinnikte en keek haar toen weer serieus aan.
‘Maar, hé, gaat het wel weer goed met je?’ vroeg hij en haar hart smolt bij de tedere blik in zijn ogen.
‘Ja hoor, met mij best, ik heb alleen niet zo’n zin in het weekend.’ Ze glimlachte en liep toen weg na gedag te zeggen.
‘LILO! Wacht even,’ riep Teddy en hij rende achter haar aan. Hij sloeg zijn armen om haar heen om niet uit te glijden over de ijs op de vloer en ze voelde het achter op haar rug heel smerig worden.
‘Laat me los! Je smeert ijs overal op me!’ riep ze en hij grijnsde. Hij drukte haar stevig tegen zich aan en ze kreunde van ergernis. Ze voelde de gespierde torso tegen zich aan drukken en voelde haar rug warmer en klef worden.
‘Wat moet je?’ vroeg ze en hij liet haar weer los. Hij glimlachte en danste met zijn borst naar voren naar haar toe. Hij schudde met zijn bovenlijf en het ijs spetterde in het rond. Hij grinnikte en Lilo keek hem half grijnzend aan.
‘Ik wil gewoon vragen of je met de Iceman naar Zweinsveld wilt gaan. We hebben ten slotte nog maar een maandje voordat we weer naar huis gaan en zoveel tijd heb je nog niet met de Iceman doorgebracht,’ grijnsde Teddy terwijl hij haar lief aankeek. Lilo lachte en knikte toen.
‘Ja hoor, wie is nou sexier dan de Iceman,’ grinnikte ze en Teddy glimlachte breed.
‘Dat bedoel ik maar! Oké, ik zie je morgen!’ En hij rende weer weg, een spoor van ijs achterlatend. Lilo grinnikte nog even en schudde toen haar hoofd terwijl ze in haar beker ijs keek. Die was leeg en ze zuchtte beteuterd.
Op zaterdag keek Lilo de Grote zaal rond, liep naar de Griffoendortafel en ging tussen Victoire en Teddy inzitten.
‘Hé sexy Iceman,’ glimlachte ze en ze pakte zijn broodje en nam er een hap van.
‘Hé leuke Iceprincess, hoe is het ermee?’ glimlachte Teddy en hij pakte het broodje weer terug. Hij keek beteuterd naar de enorme hap die eruit verdwenen was en staarde haar quasi boos aan. ‘Dat was mijn broodje gezond, ik heb er 5 minuten over gedaan om hem te maken!’
‘Dwat mwerlk iwk.’ Lilo had een enorme massa in haar mond en slikte het na veel moeite in. ‘Gossie, man, hoe zou je dat ooit op kunnen!’
‘Ik heb een hele, hele grote mond.’ Teddy keek haar betekenisvol aan en glimlachte. Lilo keek hem grinnikend aan.
‘Praatjes, mannetje, praatjes!’ Ze glimlachte en toen Teddy aan zijn broodje ging beginnen draaide zij zich om naar Victoire die naar de andere kant van de zaal staarde. ‘Vic?’
Victoire schrok op en draaide zich om naar Lilo.
‘Jap?’ vroeg ze en Lilo grinnikte.
‘Wie is die jongen.’ Lilo wees naar een donkerharige jongen waar Victoire naar had zitten staren. Victoire keek naar de jongen, zuchtte heel, heel diep. Lilo kende die jongen wel, hij zat ten slotte bij haar in haar afdeling.
‘Dat.. is Jan-Jaap van den Uytenbroecke tot in de Buidernaten.’ Lilo barstte in schaterlachen uit en Victoire keek haar boos aan. ‘Dat is niet om te lachen Lilo Adams! Hij is gewoon van adel.’ Lilo keek quasi bewonderend.
‘Wauw, Victoire, echte adel. Wat is hij? Graaf ofzo, of een burggraaf of whatever.’
‘Hij is een echte hertog.’ Victoire keek nu zo hooghartig alsof ze al de vrouw van Jan-Jaap was en al zes hele kinderen had.
‘Gossie, die kom je niet zo vaak meer tegen, maar ja. Er zijn ook niet veel mensen die het ervoor over hebben om dan Jan-Jaap genoemd te worden.’ Victoire keek haar smekend aan.
‘Lilootje? Wil jij vragen of hij met mij naar Zweinsveld wilt gaan?’ Lilo zuchtte en keek twijfelend naar Jan-Jaap, ze wist dat er in haar afdeling een hoop meisjes zaten die ook wel iets met hem wilde. En hij zat ook nog eens in het zevende jaar.
‘Ja hoor, best. Als je dan heel even hier wilt wachten.’ Lilo nam diep adem en liep naar haar eigen tafel. Hij zat dan wel vier jaar hoger, zij durfde alles, hij kwam in zicht, ze stond nu bijna naast hem, zij durfde - dit niet! Ze liep vlug bij hem vandaan, nam nog eens diep adem en liep toen naar hem toe en ging met een brede grijns naast hem zitten. Ze gooide haar haar naar achteren – werkt altijd – en keek hem vragend aan. Zijn donkere ogen boorde zich in de hare en ze kon de sproetjes op zijn wangen tellen. Ze waren ook best groot. Schattig, maar hij was niet haar type. Toby en Teddy wel.
‘Ja? Hallo? Wat is er?’ De vrienden van Jan-Jaap grinnikten en Lilo hervond zichzelf vlug.
‘Zie je dat blonde meisje aan de Griffoendortafel. Naast die met dat groen en blauwe haar?’ vroeg Lilo en Jan-Jaap knikte.
‘Ja, zij is best wel mooi, maar hé, ik had al iemand voor vanmiddag,’ zei hij met een jammertoontje in zijn stem en Lilo keek hem teleurgesteld aan.
‘Dat is onmogelijk! Ga je met een ander meisje? Mag ik haar vervloeken?’ vroeg ze enthousiast en de jongen tegenover Jan-Jaap viel van de bank af. Lilo boog zich over de tafel heen en keek verbaasd naar de lachende jongen op de vloer.
‘Let maar niet op hem, hij is niet goed snik, maar ik zou met een paar vrienden gaan en ik weet niet –‘
‘Tuurlijk wel, je vrienden kunnen heus wel zonder je joh.’ Lilo keek hem smekend aan en Jan-Jaap knikte.
‘Best, ik ga wel. Zeg maar dat ze over een halfuur in de hal moet staan.’
‘Oké, je bent geweldig,’ zei Lilo blij en ze trakteerde hem op een stralende glimlach. Hij grijnsde en Lilo liep naar Victoire.
‘En? En? Wat zei hij?’
‘Over een halfuur in de hal.’ Victoires ogen werden zo groot als schoteltjes en Lilo grinnikte.
‘Maar, dan moet ik mijn haar en mijn make-up en mijn haar en mijn make-up en mijn kleding en mijn háár!’ Victoire greep in haar haar. Ze stond op, wilde wegrennen maar halverwege rende ze terug naar Lilo. Die pakte ze bij de hand en trok haar mee de zaal uit. Lilo zag nog net hoe Jan-Jaaps vrienden hem op de schouder klopte en gierde van het lachen.
‘Victoire! Ik moet eten! Laat me los!’ Lilo trok zich los uit Victoires greep en rende terug de zaal in. Victoire rende vlug weg en Lilo stond hijgend in de deuropening van de Grote Zaal.
Ze trok haar mantel recht en liep toen naar de Griffoendortafel, negeerde het gelach van de Ravenklauwtafel en ging vlug naast Teddy zitten.
‘Volgens mij ben ik nu vernederd, vernederd, vernederd en vernederd.’ Teddy grijnsde en stopte het laatste stukje van de sandwich in zijn mond. Lilo staarde naar Toby die lusteloos in zijn eten prikte en zette zich ervanaf. Ze moest hem vergeten, maar helaas.
Ze zag niet dat een zwartharig meisje twee mensen verder van Toby Lilo behoorlijk minachtend aankeek.
‘Kom Iceprincess, we gaan.’ Ze liep naast Teddy de Grote Zaal uit en keek nog één keer achterom. Halverwege voelde ze echter Teddy’s hand op haar rug die haar vooruit duwde. ‘Niet omkijken, dat wilt hij juist.’ Lilo pakte de hand op haar rug en gaf er een kneepje in.
‘Dankje.’ |
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 23, 2008 22:59 |
 |
Het gaat lekker snel hé? Maar ik wil er gewoon zo vlug mee klaar zijn omdat ik aan mijn volgende verhaal wil beginnen xD Thanks to my true fans; Annaaa & Jilly-ann (L)
HOOFDSTUK 25.
‘Ik wil naar Zacharinus!’ riep Lilo terwijl ze haar neus tegen de ruit aandrukte. Ze was nog nooit in Zweinsveld geweest en vond het geweldig. Teddy grinnikte en trok haar mee naar binnen.
‘Kom dan, dan gaan we een enorme lolly ofzo voor je halen. Waarom ben je eigenlijk nog nooit hier geweest?’ Hij keek de winkel rond en pakte toen een enorme lolly meet een enorm rood hart tevoorschijn uit een rek. Lilo keek vol bewondering naar de lolly.
‘Omdat ik er eigenlijk niet zo vaak zin in had, klinkt vreemd maar Toby wilde ook niet zo vaak en toen.. ben ik er nog nooit geweest maar jee! Hij is geweldig, ik wist niet dat er zulk geweldig groot snoepgoed bestond!’ Ze keek op het kaartje en slaakte een kreetje. ‘Hij gaat nooit op!’
Teddy lacht en trok haar mee naar de kassa. Hij betaalde de lolly en Lilo keek bewonderend naar hem op. Ze sloeg haar arm om zijn middel en likte aan de lolly. Ze glimlachte breed en hij sloeg een arm om haar schouders heen.
‘Nu gaan we naar de drie Bezemstelen. Daar is het echt geweldig. En je hebt er boterbier!’
‘Wat is boterbier?’ vroeg ze verbaasd.
‘Dat is.. lekker!’ Teddy wist niet echt hoe hij boterbier moest beschrijven. ‘Ja, het is gewoon, weet je, het is gewoon, naja, je moet het maar even proeven.’ Hij lachte en Lilo glimlachte terug.
‘Nou, kom op dan!’ Ze deed de deur open en liep de drie Bezemstelen in.
Teddy was haar gevolgd maar al snel pakte hij haar arm beet en trok haar terug.
‘Lilo, ik wil je eerst nog eens-‘
‘Doe niet zo gek joh!’ Lilo draaide zich om en.. Ze keek verbijsterd naar het schouwspel recht voor haar neus. Ze had overal gekeken, maar niet op die plek. 3 dagen. 3 hele dagen. Ze slikte, draaide zich om en rende weg.
Teddy keek haar na en zuchtte toen boos. Die kloteToby. Hij liep naar Toby en Kel toe, die wel heel erg in elkaar verstrikt zaten en tikte op Toby’s rug. Toby trok zich van Kel af, en keek Teddy vragend aan. Teddy zag wel dat Toby stomdronken was, maar dat boeide hem echt niets.
‘Zielige &*#@^eikel,’ siste Teddy en voor Toby het wist had hij een vuist in zijn gezicht gekregen en lag hij op de grond. Hij greep naar zijn neus waar het bloed uit spoot en keek Teddy ongelovig aan. ‘En jij bent gewoon een slet, zomaar andere vriendjes afpakken, ik had wel wat beters van je verwacht.’
Kel keek schuldig en beet op haar lip maar Teddy was al naar buiten gelopen. Hij keek om zich heen en zag Lilo op een bankje zitten. Hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten. ‘Heb je hem echt geslagen?’
‘Jep, bloedneus.’ Teddy grijnsde en Lilo vertoonde een klein, mini glimlachje.
‘Ik wil naar huis.’ Ze keek treurig en staarde naar de omtrekken van het kasteel. Teddy pakte haar hand beet en trok haar overeind.
‘Kom, dan gaan we.’
‘Lilo! Die eikel is echt niet goed snik bij zijn hoofd, hoe kon hij je dat aandoen!’ Lilo werd bedolven onder Chayenne en Victoire en grinnikte.
‘Tja, ik ben blijkbaar erg vervangbaar!’ Victoire ging naast Lilo op bank in de Griffoendorleerlingenkamer zitten en staarde in de verte.
‘Weet je, ik was dan wel zo onder de indruk van Jan-Jaap, ik had echt wel gezien hoe Toby zich helemaal lam zoop en toen kwam die trut binnen en ging naast hem zitten en toen wilde Jan-Jaap mijn aandacht weer terug en toen ik weer keek zaten ze behoorlijk te zoenen en toen zag ik jou en Ted binnenkomen en Jan-Jaap had het ook al gezien en toen zei hij iets in de trant van: dit gaat zo fout. En toen zag jij ze en rende je weg en toen liep Teddy heel boos naar ze toe en siste iets in de trant van: jij gore eikel ofzo en toen zei hij iets boos tegen die trut en hij had Toby zo hard geslagen, Toby vloog door de drie Bezemstelen heen! Ik heb nog nooit iemand zo boos gezien, Jan-Jaap vond het geweldig natuurlijk, die zei: Wauw, dat is toch die Teddy? Die Grif, gossie, die heeft de Zwad wel geweldig hard geslagen, geweldig!’ Lilo grinnikte en voelde zich een stuk lichter. Het was vreemd, maar na de eerste schrik was ze best over Toby heen. Maar dat kwam natuurlijk ook wel omdat ze wist dat het niet voor altijd zou duren, dat hamerde er ergens, ver weg er toch wel op.
‘Heb je nou al gezoend met Japie?’ vroeg ze en Victoire keek heel schuldig.
‘Ja, en hij is geweldig!’ riep ze stralend uit en Lilo grinnikte.
‘Goedzo, maar ik ga weer naar mijn eigen leerlingenkamer, doei!’ Lilo stond op, knuffelde Chayenne en Victoire en liep de leerlingenkamer uit en ging op weg naar haar eigen kamer.
‘Lilo! Lilo, wacht even!’ Ze keek achterom en zag Neil op haar afkomen. Ze glimlacht en wachtte tot hij naast haar kwam lopen. ‘Phoe, hoe is het ermee?’
‘Bets hoor,’ zei ze en hij grijnsde.
‘Goedzo, kijk, ik had een vraagje.’ Ze knikte en hij ging verder.
‘Nou, kijk, ik ben geobsedeerd door mode. En jij bent een geweldig model en ik hoorde van die Vince dat jij nog moest leren om op de catwalk te lopen en toen dacht ik ; waarom help ik haar dan niet?’ Lilo glimlachte breed en lachte.
‘Oké, jij gaat me helpen. Kom, we gaan naar mijn eigen catwalk.’ Hij keek haar verbaasd aan en volgde haar toen ze naar de kamer rende. Ze liep er drie keer voor en de deur verscheen. Neil keek haar geschokt aan en ze grijnsde. ‘Kom op, naar binnen!’
Ze rende de kamer in en bleef inde deuropening staan. Ze keek geschokt naar de enorme catwalk die er stond. Naast de catwalk was er een deur en naast de catwalk stonden er camera’s. Een groot scherm tegen de achterzijde van de catwalk liet waarschijnlijk die beelden zien. De catwalk was wit verlicht en over de onderzijde liepen er allemaal kleurige banen. Neil sloeg zijn handen voor zijn mond en ze zeiden tegelijk: ‘Dat is de catwalk van Marc Jacobs!’ Ze renden erop en liepen eroverheen. Lilo voelde zich op en top model.
Neil had de deur naast de catwalk opengeslagen en krijste het uit. Lilo sprong vlug van de catwalk af en liep de kamer in. Ze slaakte een kreetje en keek de kamer rond.
De kamer stond propvol met kleding van alle soorten merken en in alle soorten kleuren. Ze rende langs de kleren en bekeek ze allemaal.
‘Deze heb ik ook, deze niet, omijngod, deze is geweldig! Deze heb ik ook, dit heb ik ook, deze heb ik niet, deze wel.’ Ze keek op toen ze een kuchje hoorde en keek recht in het geschokte gezicht van Neil.
‘Heb jij de haute-couture jurk van Jeffrey Sebelia?’ vroeg hij geschokt en Lilo knikte.
‘OMIJNGOD! JE BENT MIJN ALLERBESTE VRIENDIN!’ krijste Neil en Lilo grijnsde. Ze trok de felgele jurk uit het rek en bekeek hem.
‘Jep, ik heb precies dezelfde. Ik heb hem als kadootje gekregen. Mijn vader en hij zijn goede vrienden.’ Neil keek haar geschokt aan en barstte spontaan in tranen uit. Lilo’s mond viel open. ‘Neil?’ Neil droogde zijn tranen, keek op en streek even door zijn bruine haar.
‘Het gaat best met mij,’ fluisterde hij en Lilo had moeite om haar lach in te houden. ‘Zal je dit mee naar buiten kunnen nemen?’
‘Ik denk het niet, probeer het maar met dit lelijke ding.’ Ze gaf hem een vreselijke creatie van Versace, vol goud en spiegeltjes en zilver en het was gewoon afschuwelijk. Hij pakte de jurk aan en liep de kleedkamer uit. Hij deed de deur van de catwalkkamer open en liep naar buiten. Lilo was hem achternagelopen en keek naar de jurk in zijn handen. Het ene moment was het lelijke ding er nog en het volgende moment was het uit zijn handen verdwenen. Ze liepen vlug terug naar de kleedkamer en zag de jurk weer op zijn plek hangen.
‘Nee dus,’ concludeerde Neil. Lilo stroopte haar mouwen op en keek Neil verwachtingsvol aan.
‘Nou, kom op Neil, ik wil leren lopen!’ zei ze en Neil trok een wenkbrauw op.
‘Dat doe je met twee benen?’
‘Stel nou maar zo’n lijn samen die ik aan kan trekken.’ Neil klapte verheugd in zijn handen en rende de enorme kamer door. Lilo pakte een paar stilettohakken van Manolo Blahnik en liep de catwalk op. Ze schopte haar Nikes uit en deed de pumps aan. Ze liep over de catwalk en bekeek het scherm ondertussen.
Ze liep weer terug en deed het nog een keer. Ze schudde haar hoofd, zuchtte heel diep en ging met gekruiste benen op de catwalk zitten.
Neil kwam de kamer uitrennen, klapte in zijn handen en wenkte haar. Ze gleed van de catwalk af en volgde hem op haar pumps.
‘Ik heb me altijd afgevraagd hoe je op die kleredingen kan lopen. Maar moet je jou eens zien, je bent pas dertien en het lukt je geweldig!’ Ze grijnsde en gaf hem een tik op zijn neus.
‘Oefenen.’ Hij grijnsde en trok haar mee naar een kledingrek waar verscheidene kledingstukken aanhingen. Ze bekeek de creaties en zuchtte diep. Ze trok haar kleding uit en stond al vlug in haar hipster en bh. Gelukkig dat Neil homo was.
Ze trok de eerste jurk aan die als gegoten om haar lijf heen zat. Neil keek haar twijfelend aan.
‘Ik ben zo vet jaloers op jouw dunne beentjes.’ Ze keek naar zijn benen en fronste haar wenkbrauwen.
‘Zeur niet, je bent niet dik. Kom op, welke schoenen moet ik aandoen?’ Hij pakte een paar grijze Christian Louboutins en ze trok ze aan. Ze bekeek zichzelf in de spiegel en zag een lang blond meisje met een prachtige satijnen, zwarte jurk aan met een split aan de voorkant.
‘Welk merk?’
‘Chanel, kom op, lopen!’ |
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 24, 2008 12:23 |
 |
Thanks to Glauces & Annaa ×33
HOOFDSTUK 26.
Lilo was uitgeput. Haar voeten deden pijn en ze had spierpijn van het vele dingen aandoen. Haar benen deden pijn van al het lopen en ze voelde zich ronduit klote.
Neil keek haar verwachtingsvol aan. Hij had de grootste jurk die ze ooit gezien had in zijn hand. Het was een enorm zuurstokroze ding met witte glitters en een hoepel met een reikwijdte van wel 1½ meter. Het bovenlijfje was wit, strapless en was versiert met allemaal borduursels waar glitters doorheen zaten. De rok was roze, groot en had wel zestien verschillende lagen. Het begon met die enorme hoepel. Dan kwam er 14 lagen gaas in het rood, roze en wit en toen kwam er een satijnen laag en bovenop een witte transparante stof met een split aan de voorkant zodat je de roze satijnen laag zag.
Lilo vond het afschuwelijk, het was een trouwjurk. Zo eentje die je alleen bij barbie’s zag.
Ze kreunde en hij haalde zijn schouders op.
‘Je moet ook met een trouwjurk leren lopen schat, en dit is de ergste, dus als je deze kan, kan je alles!’ Ze stond op, rekte zich uit en was weer blij dat hij een homo was. Ze trok het ding aan en hij trok de touwtjes van achter strak aan. Ze haatte korsetten.
Hij gaf een paar witte, satijnen pumps en ze keek hem smekend aan. ‘Ga!’
Ze liep via het trapje de catwalk op en zette haar ene voet voor het andere. Aan het einde maakte ze een rondje en met een verbeten, chagrijnige trek op haar gezicht zette ze haar hand in haar heup en duwde een heup naar voren. Ze draaide zich om en liep weer terug.
Neil keek bewonderend.
‘En?’ vroeg ze en hij haalde zijn schouders op.
‘Goed, maar niet perfect.’ Ze haatte hem. Stomme rotperfectionist.
‘Best, maar ik ga niet weer, mijn poten doen pijn en ik ben moe.. en ik heb honger!’
‘Logisch, het is tien uur ’s avonds, we hebben niet gegeten!’
‘WAT!’ Lilo sprong op maar was even vergeten dat een hoepel van jewelste aanhad en een paar pumps met hakken van 8 centimeter aan haar voeten had. Ze stond te zwaaien op haar benen en belandde op haar gat. Ze keek boos naar de rok onder haar en keek toen boos naar Neil. ‘Ik haat je.’
‘Ik hou ook van jou, nou kom op, doe het gekke ding uit en we gaan voordat we naar de leerlingenkamer gaan langs de keuken.’ Lilo had zin om het ding aan repen te scheuren maar Neil was al bezig het korset los te knopen.
Toen ze het ding eenmaal uithad strompelde ze naar haar schooluniform en haar gewaad. ‘Weet je, soms vraag ik me af waarom ik geen hetero ben.’ Lilo keek Neil verbaasd aan en kleedde zich aan. Ze deed haar sokken en Nikes weer aan.
‘Hoezo?’
‘Omdat vrouwen de mooiste wezens ter wereld zijn.’
‘Zeg dat maar eens tegen al die kinderen die vinden dat ze te dik zijn of denken dat ze lelijk zijn.’ Neil haalde zijn schouders op terwijl hij de kamer uitliep. Lilo liep achter hem aan en deed de deur dicht.
‘Iedereen heeft iets moois. Als je dik bent hoeft dat niet meteen te betekenen dat je lelijk bent,’ zei hij luchtig en Lilo gaf hem groot gelijk.
‘Vind ik ook, en nu heb ik zin in een enorm bord vol eten.’ Ze slopen door de gangen heen en gingen de keuken in.
‘Yes, eten!’ brulde Lilo nog voor de deur dichtviel.
‘Lilo? Kan ik je wat vertellen?’ Lilo liep haastig door de gangen heen en keek naar Teddy die haar vlug volgde.
‘Snel dan, ik moet namelijk naar mijn bijles voor Gedaanteverwisselingen en Klarenvo heeft al de pest aan me dus ik wil niet te laat komen!’ Ze was zo onderhand aan het rennen en Teddy rende mee.
‘Nou, als je dan zo weinig tijd hebt kan het wel even wachten,’ zei hij met een teleurgestelde toon en Lilo rende het lokaal in waar ze bijles had.
‘Oké dan Ted! Ik zie je zo bij het eten!’ riep ze nog en toen was de deur al dichtgevallen. Teddy draaide zich teleurgesteld om en liep richting de leerlingenkamer. Hij had haar echt iets heel belangrijks willen zeggen! Hoe lang hij al gek van haar was.
Hij strompelde door de deur heen en ging in een rode fauteuil zitten. Vince kwam naast hem zitten en klopte hem op zijn schouder.
‘Het valt niet mee hé gast?’
‘Nee, ik haat het,’ mopperde Teddy en Vince grinnikte.
‘Nee, dat doe je niet, maar ik begrijp je, ik ben blij nu Annalore eindelijk van mij is, maar ik weet wat je doormaakt.’ Annalore kwam net aanrennen en grijnsde.
‘Ik ben helemaal de jouwe schat, maar ik ga over 2 dagen weer terug naar mijn eigen school hé. Ik had vakantie van 2 maanden maar nu moet ik echt weer terug. Ze zullen me vast missen.’ Ze ging tegen Vince aanzitten en Teddy voelde zich nu nog vreselijker.
‘Was dit dan een soort project ofzo?’ vroeg hij en Annalore knikte.
‘Helaas wel, maar ik heb er wel iets leuks aan overgehouden, hé Vinnie!’ kirde ze en Vince lachte. Teddy draaide zich om en negeerde de smakgeluiden.
‘Teddy!’ riep Lilo en ze ging naast haar grote vriend zitten tijdens het eten en keek hem stralend aan. ‘Mijn bijlessen zijn over!’ Hij grijnsde breed.
‘Goedzo!’ zei hij en ze glimlachte. Ze pakte een bord en schepte wat op.
‘Ik hoop wel dat ik nu genoeg geleerd heb, ik haat gedaanteverwisselingen,’ mopperde ze en Teddy grijnsde. Het was zijn beste vak.
‘Ik vind het makkelijk,’ mompelde hij en Lilo keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan.
‘Nee, je meent het!’ riep ze quasi verbaasd uit en Teddy gaf haar een duwtje.
‘hou toch op.’ Hij stak een stuk cordon bleu in zijn mond en Lilo nam een hap van haar tagliatella. Na het eten liepen ze met zijn tweeën lachend en pratend de zaal uit.
‘Lilo!’ hoorde ze in de hal iemand achter haar roepen. Ze keek verbaasd om en zag Toby staan.
‘Wat moet je?’ vroeg ze geïrriteerd en ze voelde hoe Teddy haar een kneepje in haar hand gaf. Daarna zette hij een stapje opzij en Toby keek haar smekend aan.
‘Het spijt me zo Lil! Echt waar, alsjeblieft, vergeef me! Ik hou nog steeds van je!’
‘Nou, ik niet van jou?’ zei ze luchtig en Toby keek boos.
‘Eigenlijk komt het jou allemaal wel goed uit hé?’ siste hij zachtjes en Lilo kreeg een lelijk voorgevoel. ‘Nu kan je eindelijk weer met die Grif omgaan, wat je altijd al wilde hé, zoals je zelf al dacht.’
‘Nee, nee, niet doen!’ Ze keek hem smekend aan en hij keek haar minachtend aan. Hij keek naar Teddy.
‘Gast, ze houd al sinds ze op school kwam van je, zelfs toen ze met mij had vond ze je nog leuk. Waarom denk je anders dat we ruzie hadden?’ |
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 24, 2008 15:03 |
 |
Heel veel liefs en hugs to Ballerina Girl, Annaaa, Sweet14 & JustxMe voor het reageren. Goh, we zijn al bij 27. Nog 4 hoofdstukken! Inclusief Epiloog dan he want het gaat maar tot 30, maar oké.
HOOFDSTUK 27.
Teddy kon zijn oren niet geloven, was Lilo al zo lang verliefd op hem als hij op haar? Lilo keek Toby vol afschuw aan en rende toen weg. Teddy keek Toby ongelovig aan.
‘Het is waar hoor!’ Teddy werd meteen blij, ze was op hem! ‘Dit meen je niet hé? Ben je ook op haar!’
Teddy keek Toby breed grijnzend aan en rende achter Lilo aan. Dit was niet te geloven! Toby riep hem nog achterna maar Teddy negeerde dat. Hij rende door de gangen heen maar kon Lilo niet meer vinden. Hij zuchtte en liep naar zijn leerlingenkamer.
Lilo kon niet geloven dat Toby dat echt gezegd had. Ze zat hijgend op haar bed heen en weer te wiegen. Haar leven was nu helemaal voorbij, over, finito, klaar, finished, ended.
Ze ging hem gewoon ontlopen. Dat ging ze doen. Ze kleedde zich uit en ging in haar bed liggen. Met haar boek nog in haar handen viel ze in slaap. Ze hoorde niet eens meer hoe al haar klasgenoten de kamer inkwamen en over haar zaten te praten.
De volgende morgen werd ze wakker met haar boek over haar gezicht. Ze gooide het ding van zich af en kwam voereind. Ze liep naar de badkamer en toen ze gedoucht had en zich aangekleed had liep ze naar het ontbijt. Ze ging naast Neil zitten die haar met opgetrokken wenkbrauwen aankeek.
‘Het verbaasd me dat je nog komt,’ zei hij en ze keek hem vragend aan. ‘Iedereen heeft jullie akkefietje in de hal gehoord, echt iedereen.’
Lilo keek de zaal rond en zag inderdaad dat een hoop mensen naar haar aan het kijken was. Stelletje kippen.
‘Nou ja, ik moet me een beetje waardig gedragen, vind je ook niet?’ vroeg ze en Neil keek haar glimlachend aan.
‘Je bent echt geweldig, ik vind je heel dapper.’ Ze glimlachte en toen ze haar brood op had liepen zij en Neil naar de kamer. Onderweg kwamen ze Teddy, Vince, Victoire en Chayenne tegen en Lilo pakte Neils hand. Toen Teddy iets wilde zeggen rende ze snel weg terwijl ze Neil achter zich aantrok.
‘Zie je, ze wilt niet eens met me praten!’ zei Teddy geërgerd tegen Vince die zijn schouders ophaalde.
‘Dat heb je met vrouwen gast. Het is nou eenmaal zo, best wel jammer want je hebt nog maar 1 week voor we weggaan hé!’ Vince liep naar de tafel en Teddy stond verstijfd. Verdomme, dat was waar ook! Hij rende achter Vince aan en ging naast hem zitten.
‘Dat kan je niet menen!’ riep hij en Vince keek hem vreemd aan.
‘Natuurlijk meen ik dat, anders had ik het toch niet gezegd!’ Teddy at zijn broodje op en staarde naar zijn boord.
Nog maar een week om Lilo te kunnen spreken. Dat zou erg moeilijk gaan worden!
‘Kom op Lilo! Doe nou eens even je best!’ brulde Neil en Lilo had zin om hem een klap te geven. Ze wist wel dat ze niet op haar best was. Maar hij moest toch echt even normaal doen. Hij moest begrijpen dat het nu gewoon niet lukte. Ze trapte op de zoom van de jurk en viel plat op haar kont. Ze keek naar de gebroken hak en zuchtte geërgerd.
‘Lilo! Doe nou eens even mee, vergeet die jongen nou eens even en focus je op het lopen. We zijn hier niet voor niks hoor!’ riep Neil en Lilo zuchtte.
‘Ik weet het Neil! Maar het lukt me gewoon niet!’ zei ze wanhopig en Neil zuchtte diep.
‘Oké, we gaan eens even wat filmpjes van andere modellen bekijken.’ Hij klikte op een magische afstandbediening en een catwalk kwam in beeld waar allemaal modellen overheen liepen. Lilo herkende er wel een paar. Ze bekeek de loopjes en stond op.
‘Reparo,’ mompelde ze en terwijl ze naar het scherm keek liep ze over de catwalk heen.
‘Goedzo! Het gaat al beter! Rechts, links, rechts, zwaai met die heupen, zwaai!’ riep hij maar het lukte Lilo gewoon niet. Ze zuchtte diep en probeerde het nog een keer.
‘Zwaai, zwaai, rechts, links, zwáái!’ Ze keek Neil aan die een brede grijns op zijn egzicht had.
‘Het lukte je!’ riep hij en ze gilde.
‘Het lukte me! Kom op Neil, we gaan dansen.’
‘Kan je dansen?’
‘Hell yeah!’ riep ze en ze danste de cancan. Toen ze klaar waren vielen ze op een bank neer en Lilo staarde treurig naar de ronde punten van haar pumps.
‘Wat is er?’ Neil keek haar vragend aan en ze pruilde haar lip.
‘De laatste keer dat ik danste was met Teddy.’ Neil knikte begrijpend en ze zuchtte.
‘Je mag best huilen hoor!’ zei hij en dat was het sein die ze nodig had. Al snel biggelde er een hele stapel tranen over haar wangen en ze leunde tegen Neil aan.
‘Sssh, rustig,’ mompelde Neil terwijl hij zijn armen om haar heen sloeg en op haar rug klopte.
Teddy had ook heel veel zin om een potje te janken. De week was al voorbij en ze zouden allemaal naar huis gaan. En hij had Lilo nog steeds niet gesproken. Hij keek naar Victoire die heel uitbundig afscheid van Jan-Jaap nam en zei dat ze zouden schrijven en dat ze zouden afspreken. Ze woonde buiten zijn dorpje. Logisch dat ze met hem zou afspreken.
Hij zag hoe Victoire naar Lilo liep die samen met Neil naar de trein liep.
Hij zou niet met Lilo kunnen afspreken. Lilo woonde op een heel ander werelddeel. Ze zou niet met hem kunnen afspreken en ze wilde dat vast en zeker niet.
Hij voelde een hand op zijn schouder en keek om. Vince keek hem grijnzend aan en hij glimlachte terug. Met z’n tweeën liepen ze de trein in en gingen ze in een coupé zitten. Al vlug kwamen Chayenne en Victoire bij hen zitten en Victoire keek Teddy ongerust aan.
‘Gaat het?’ vroeg ze en Teddy knikte. Het ging perfect. Echt perfect. Hij kon niet gelukkiger zijn dan op dit moment.
Hij keek uit het raampje en zag nog net hoe Neil en Lilo de trein instapten. Daarna begon de trein te rijden. Hij zag Lilo en Neil langskomen in de gang door de glazen deur en stond op. Dit was zijn kans.
‘Lilo!’ hoorde Lilo achter zich een bekende stem zeggen. Ze greep Neils hand en trok hem de lege coupé naast hun in. Ze deed de deur dicht en hing de gordijnen ervoor.
‘Is dat niet wat overdreven?’ vroeg Neil en Lilo schudde haar hoofd. Nee, het was niet overdreven, het was voor haar veiligheid. Voor de veiligheid van haar hart dan.
‘Lilo!’ hoorde ze nog eens en ze siste: ‘Alohomora!’
‘Lilo!’ hoorde ze Neil en ze keek hem boos aan.
‘Dit is voor mijn veiligheid!’ siste ze en hij hief zijn handen.
‘Overdreven mens,’ mompelde hij en ze negeerde hem. Ze hoorde geklop op de deur en hield haar handen voor haar oren.
‘Ga weg!’ riep ze en de voetstappen gingen inderdaad weg.
‘Ben je hier nou blij mee?’ vroeg Neil verbaasd en Lilo knikte. |
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 24, 2008 16:05 |
 |
Yess, ik ben er bijna doorheen!
En ondanks ik bij pbtjes nooit iets terugstuur ben ik echt hartstikke blij met Sweet14, Ballerina Girl & Annaa! ILOVEYOUALL
HOOFDSTUK 28.
Lilo zag haar vader al staan op het perron. Ze rende naar hem toe met haar hutkoffer hobbelend achter zich aan trekkend en sprong in haar vaders armen. Hij sloeg zijn armen om haar heen en gaf haar een zoen op haar wang.
‘Lieverd, ik ben blij dat je er weer bent,’ zei hij en hij pakte haar hutkoffer.
‘Kom, nu gaan we naar de auto. Ik heb een nieuwe auto hé!’ zei hij blij en Lilo grijnsde. Auto’s waren geweldig. Zij en haar vader waren er helemaal gek van. Ze zwaaide nog een keer naar Neil die naar zijn moeder liep en liep toen het station uit.
Ze slaakte een harde kreet toen ze de auto van haar vader zag.
‘PAP! DAT IS EEN BUGATTI VEYRON!’ krijste ze en ze rende naar de auto toe. Ze streek over het lage dak en na een gelukzalige zucht legde ze haar armen plat over het dak heen en hing half over de auto heen. Haar vader stond lachend toe te kijken.
‘Mooi dingetje hé!’ zei hij blij en ze knikte.
‘Dit is het gelukkigste moment van mijn hele leven.’ Ze trok de deur open en ging in de auto zitten. Ze slaakte kreetjes bij alles en streek over het dashboard.
‘Papa, ik hou van u.’
‘Eerst niet dan?’
‘Natuurlijk wel! Maar nu nog meer,’ zei ze en haar vader lachte.
‘Natuurlijk schat, maar kom op, we zetten de auto af bij de boot en dan gaan we met het vliegtuig naar Jamaica.’ Haar vader stapte in en reed naar de haven.
Daar reed hij een boot op en pakte de sleuteltjes.
‘We gaan toch wel met de taxi naar het vliegveld hé,’ vroeg Lilo.
‘Verwend nest,’ mompelde hij en ze grijnsde breed.
Teddy keek Lilo na en liep toen naar Harry, Ginny en naar oma.
‘Jongen! Fijn je weer te zien!’ zei Harry die een klein jongetje op zijn schouder had en eentje aan de hand. Hij gaf Albus aan Ginny en sloeg zijn armen om Teddy heen. Teddy sloeg zijn armen om Harry heen en klopte hem op zijn rug.
‘Fijn jou ook weer te zien Harry,’ zei hij met een grote glimlach en hij knuffelde de 9-jarige James ook nog even. ‘Hé grote jongen, hoe is ’t ermee?’ James knikte hard en Teddy grinnikte.
‘Goedzo, hé tante Ginny, hoe is het?’ Hij sloeg een arm om Ginny heen die de kleine Lily op haar arm had. Daarna keek hij naar zijn oma die naar hem toeliep en hem stevig knuffelde.
‘Ik heb je gemist Tedje,’ zei ze zachtjes en toen hij opkeek zag hij tranen over haar wangen lopen.
‘Ah, kom op oma, u heeft straks 2 maanden lang last van me, geen reden tot huilen!’
Zijn oma lachte waterig en drukte hem nog een keer stevig tegen zich aan.
‘kom op, we gaan,’ zei Harry die weer met Albus op zijn arm liep. Teddy nam Albus van Harry open en glimlachte breed naar het 8-jarige jochie.
‘Hé gast, hoe is het?’ vroeg hij en Albus mompelde met zijn duim in zijn mond: ‘bwest bwoor.’
‘Goedzo!’ lachte Teddy en hij liep achter Harry, Ginny en oma aan. Hij zwaaide nog even naar zijn vrienden en stapte toen de vergrootte auto van Harry in. Vakantie.
‘Lilo, wil je me nu eindelijk vertellen wat er aan de hand is?’ vroeg James aan Lilo en ze haalde haar schouders op. James maakte zich een beetje zorgen over zijn dochter. Ze was de hele maand al chagrijnig sinds het einde van school.
‘Waarom mag ik het niet weten? Gaat het voer jongens? Dan kan je nog steeds bij me terecht, het is overmorgen je verjaardag! We gaan er speciaal voor naar Londen zodat al je vrienden bij je langs kunnen komen. Waarom ben je dan niet blij?’ Hij keek haar vragend uit en Lilo haalde diep adem.
‘Het is inderdaad een jongen, en ik heb er zo’n spijt van dat ik hem ontlopen heb!’ riep ze en James knikte begrijpend.
‘Waarom vraag je hem niet op je verjaardag? Dan kunnen jullie praten ofzo?’
‘Zie je, je snapt er weer eens niks van!’ zei Lilo geërgerd en James keek haar met open mond aan.
‘Begrijp ik er niks van? Waar slaat dat nou weer op! Ik zeg alleen dat je hem kan uitnodigen voor- ‘
‘Ja, maar dat wil ik niet want hij vind me niet leuk en dan loop ik een blauwtje en dan voel ik me nog rotter!’
‘Oh, ja, zeg dat dan meteen! Maar misschien vind hij jou ook wel leuk joh, dan maak je je druk om niks!’
‘Hij vind me niet leuk, ik zweer je, toen ik met Toby nam is hij vast helemaal op me afgeknapt.’
‘Toby?’
‘Ex-vriendje, we hadden ruzie en drie dagen later zat hij alweer iemand anders af te lebberen.’
‘Drie dagen later?’
‘Ja, erg hé! En we hebben gewoon iets van 2 maanden gehad!’
‘2 maanden!’
‘Ja, best lang vind ik, dat hij het zo lang met me heeft uitgehouden! Nou, hij kon tenminste wel zoenen.’
‘Zoenen?’
‘Ja, volgens mij was ik ook niet al te slecht, ik wist tenminste hoe ik mijn tong moest gebruiken!’
‘TONG!’
‘Ja, pap, doe eens normaal, tongzoenen doe je toch met een tong, ik ben al dertien hoor.’
‘Ja, dat is het probleem! Je bent dertien en nu al!’
‘Prehistorische bejaarde,’ mompelde Lilo en ze liep naar haar kamer. James bleef alleen en geschokt achter. Zijn dochter had al zulke problemen! Dit moest vlug stoppen. Dit was echt vreselijk.
‘Ted! Wil je mee naar het ministerie?’ riep Harry en Teddy knikte. Hij stond op met Lily in zijn armen en gaf haar nog een klapzoen op haar wang, ze giechelde en Teddy gaf haar over aan Ginny. Hij liep achter Harry aan de deur uit.
‘Wat is er dan mis?’ vroeg hij nieuwsgierig en Harry keek door de tuin heen.
‘Er is een dooddoener vrijgekomen en we willen hem observeren.’ Harry was het hoofd van het schouwershoofdkwartier en Teddy geloofde er heilig in dat zodra die ouwe Romeo Wolkenveldt – hij was al 61 – met pensioen ging, Harry de nieuwe minister zou worden.
‘Moet ik daarbij helpen?’ Teddy was best wel verbaasd dat hij dat mocht.
‘ja, jij bent hier de transformagiër, we willen graag dat je een beetje rond hem heen blijft hangen, snap je?’ Teddy snapte het heel goed, hij was er echt vreselijk blij mee.
‘Welke dooddoener is dan vrijgekomen?’ Harry pakte zijn arm beet en zei voordat ze zouden verdwijnselen: ‘Lucius Malfidus.’ |
I can't forget you. |
|
  |
 |
Linnie*
1e jaars

Verdiend:
150 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Mrt 25, 2008 17:47 |
 |
Annnaaa & Jilly-Ann & JustxMe, THANKYOU(L)
HOOFDSTUK 29.
Lilo keek haar Londense kamer rond en zuchtte even diep. Ze liet zich op het bed vallen en staarde naar haar plafond. Ze hoorde het geluid van een uil en stond vlug weer op. Ze keek naar het raam waar een uil tegenaan was gevlogen en deed het raam vlug weer open. Een grote oehoe kwam haar kamer binnenvliegen en liet een brief vallen. Ze bekeek de brief van voren waar alleen haar naam op stond. Ze ging op haar bed zitten en opende de brief, Toen ze hem uitgelezen had stond ze op en rende gillend door de kamer heen.
Haar vader kwam de kamer binnenrennen.
‘Wat is er, waar is de brand, is er een inbreker, ben je vermo- Lilo, jaag me nooit meer zo op de kast!’
‘Ja, maar Victoire, Chayenne, Vince, Annalore en waarschijnlijk Teddy ook komen op mijn verjaardag! Neil komt ook en dit wordt de geweldigste verjaardag van mijn leven!’
James hief zijn armen en liep hoofdschuddend de kamer weer uit.
Lilo schreef vlug terug naar Victoire. Daarna zette ze haar muziek aan en liep ze haar inloopkast in. Ze zocht naar haar Jeffrey Sebelia-jurk maar kon hem niet vinden.
‘Verdomme, hij is in Mallorca!’ Ze stampte met haar voet op de vloer en keek naar alle andere jurken. Ze zocht naar haar mooie Daryl van Wouw jurk maar die bleek ook ergens anders te zijn. Ze rende naar beneden en ging voor haar vader staan.
‘Pap, mijn Jeffrey-jurk is in Mallorca!’
‘Die jurk waar er maar 2 van zijn en jij de tweede hebt en Jeffrey zelf de eerste?’ Haar vader nam een slok koffie en Lilo bloosde. Zoals hij het zei leek het net alsof ze verwend was.. wat ze eigenlijk ook een beetje was. Maar ze moest het ding hebben!
‘Euh. Ja.’
‘Oké, nou euh, vraag maar aan oom Josh of hij het wilt gaan halen met de helikopter.’ Lilo gaaf har vader een zoen op zijn wang en rende richting de telefoon. Ze belde haar vaders broer die in Mallorca zat en vroeg of hij haar jurk wilde gaan halen.
‘Lilo, dit meen je toch niet hé? Moet ik helemaal naar Londen voor een enorme gele jurk?’
‘Ja, sorry oom Josh, maar ik heb hem echt nodig!’
‘Het is omdat je mijn favoriete nichtje bent. Maar dit is eenmalig hé!’
‘Ja oom Josh! Dank u wel!’
‘Jaja, ik zie je morgen, doei!’ Lilo legde de telefoon neer en liep breed glimlachend de keuken weer in.
‘Alles gaat zoals gepland pap!’
‘Kom op Teddy, ga nou mee!’ Teddy keek Victoire getergd aan en richtte zich weer op het kleinste broertje van Victoire, Louis. Het was Louis’ verjaardag – hij was 6 geworden- en omdat tante Ginny de tante van Victoire was ging hij mee.
‘Ja, maar, ik weet niet of ze wel wilt dat ik meega!’
‘Doe eens normaal, ze wil- Louis! Blijf van mijn haarkruller af! Hoe vaak heb ik het je nou al gezegd!’ Louis grijnsde ondeugend en ging aan Teddy’s rug hangen. ‘Wat ik wilde zeggen was dat ze er zelf naar vroeg. Dus ze wilt echt wel dat je komt hoor. Louis Wemel, ik zeg het nog één keer, blijf verdomm- LOUIS! Kom terug!’ Victoire stond op en rende achter haar broertje aan terwijl ze Teddy aan zijn gedachtes overliet.
Ze wilde dat hij kwam. Ze wilde dat hij kwam. Dit was geweldig. Ze wilde dat hij kwam. Hij liet zich achterover op Victoires bed vallen en staarde naar haar nachtblauwe plafond. Ze wilde dat hij kwam.
‘LOUIS! VERDOMME MAN!’
‘VICTOIRE WEMEL, PRAAT NIET ZO TEGEN JE BROERTJE!’ brulde Victoires moeder van beneden en Teddy grinnikte.
‘MAM, HIJ HEEFT MIJN HAARKRULLER!’
‘Verdomme Victoire, waarom maak je er zo’n probleem van!’
‘Mammie zei verdomme!’ kraaide Louis en Teddy had moeite om zijn lachen in te houden. Dit was briljant.
‘Ja mam! Je zei verdomme, DUS MAG IK HET OOK ZEGGEN!’
‘Victoire Gabriëlle Wemel, houd nu heel snel je mond of ik zorg dat hij dichtgaat!’ O jee, Victoires vader ging zich ermee bemoeien.
‘Papa! Hij jatte mijn haarkruller!’ jammerde Victoire en Teddy liep naar Victoire toe. Onderaan de trap stond haar vader, haar moeder was al weg. Zijn oranje, woeste haar dat tot zijn oren kwam stond alle kanten op en Teddy wist wel waar de littekens in zijn gezicht vandaan kwamen. Hij had bijna gezorgd dat Lilo ze ook had.
‘Louis Gideon Wemel, geef onmiddellijk je zus der haarkruller terug,’ zei Bill en Louis gaf de haarkruller en rende meteen weer weg.
‘Hij gaat nu vast en zeker iets anders van je pakken hé,’ zei het 7-jarige zusje van Victoire brutaal en Victoire keek Domenique woest aan. Teddy grijnsde en pakte Victoire bij haar arm.
‘Kom nou maar mee chagrijnig kind, doei Bill,’ zei Teddy en hij trok haar weer mee haar kamer in.
‘Ik kan er gewoon niet tegen, ik haat het dat ik zoveel ouder ben dan die kleine rotkleutertjes!’ snauwde Victoire en Teddy grijnsde.
‘Maar hé, als we naar Lil toegaan, moeten we wel een kadootje halen hé.’
‘Ja, wat moet je aan iemand geven die toch alles al heeft?’
‘Ze is toch geen tovenaar dombo.’ Victoire dacht na en zuchtte toen.
‘Ik heb een idee, maar morgen is het al, en we hebben niet al te veel tijd, ik vraag wel aan mijn vader of we nu naar de Weg-is-weg mogen.’
Ze liepen met zijn tweeën naar beneden en toen ze beneden aankwamen zagen ze de hele familie zitten.
‘Hé tortelduifjes, leuk gehad boven?’ Ron maakte een wiebel met zijn wenkbrauwen en Teddy keek hem ongelovig aan. Harry, die naast Ron en Ginny zat lachte mee. Ginny was met Hermelien aan het praten en de kinderen kropen overal en nergens. George, Angelique, Percy, Bill, Charlie, Audrey en meneer Wemel zaten te praten over het ministerie en Fleur en mevrouw Wemel zaten zoals vanouds weer te kibbelen over het eten.
Victoire maakte een schamper geluidje en rechtte haar schouders.
‘Ik heb al met iemand anders en Teddy is al verliefd op Lilo.’ Teddy kon haar wel een mep voor haar kop geven. Iedereen was ondertussen aan het lachen en keek ze geïnteresseerd aan.
‘Wie is Lilo Teddy?’ vroeg Charlie grijnzend en Teddy schaamde zich dood.
‘Niemand,’ mompelde hij maar Victoire gaf hem al een duw.
‘Dat is zijn toekomstige vriendin en vrouw en ze worden gelukkig en krijgen een hele hoop kinderen!’ zei ze trots en Teddy kreunde terwijl hij haar een harde duw gaf.
‘Hou je mond toch, ze vind me niet leuk en vraag nou maar waarom we überhaupt naar beneden zijn gekomen!’ mopperde hij.
‘O ja, pap en Harry, mogen we naar de Weg-is-weg toe om een cadeautje voor Lilo’s verjaardag te halen?’ vroeg Victoire smekend en Bill en Harry keken elkaar aan en knikten toen.
‘Ja hoor, dat vinden we wel goed,’ zei Bill en hij gaf Victoire het kopje met stof. Op naar de weg-is-weg voor een kadootje. |
I can't forget you. |
|
  |
 |
|
|