Auteur |
Bericht |
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 27, 2008 15:31 |
 |
Wow.. moeilijke keuze idd. Sommige verhalen waren verpletterend vanwege de schok, sommigen waren gewoon supergrappig, en er is alle verhalen zijn goed geschreven .
Toch kan ik maar 3 stemmen uitdelen.. En dit zijn ze geworden:
Een Kans
Omg.. Ik ben echt sprakeloos. Ik vind dat je een heel originele invalshoek hebt gebruikt, het erg goed bedacht is, en aangenaam wegleest. Dit verhaal pakte me echt. Mijn complimenten.
Tot Ziens
Aww zielig.. Knap hoe je Luna hebt neergezet en de schrijfstijl is ook ok . Een Thanatosvisje-> origineel.. Zeker omdat het ook nog eens klopt met het oud-grieks, waar thanatos dood betekent. Mijn stem heb je .
Het Ravenklauw Spel
Oh, grappig verhaal . Natuurlijk wil Hermelien geen hulp aannemen van anderen, echt: ik zie het al helemaal voor me xD. En echt iets voor Luna om pas als ze er niet meer onderuit kan dat te vertellen. Leuk geschreven, voor jou is mijn laatste stem. |
|
  |
 |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 27, 2008 15:56 |
 |
Hier zijn mijn stemmen, na een hele moeilijke keuze te hebben gemaakt.
Dit is mijn eerste stem: Eén kans
Reden: Wow, wat een originele invalshoek en het leest ook gewoon heel vlotjes weg. En daarnaast was ik op het einde echt sprakeloos. Het verhaal pakt je gewoon, daarom krijgt dit verhaal mijn eerste stem!
Dit is mijn tweede stem: Het Ravenklauw Spel
Reden: Oeh, dit was echt een heel grappig verhaal en ik vond het typisch Hermione om de hulp van Luna niet aan te nemen. Zo is ze nou éénmaal xD En ook Luna was ook erg IC in dit verhaal.
Dit is mijn derde stem: Waarom Ravenklauw?
Reden: In dit verhaal is Luna ook weer heerlijk dromerig en niet te begrijpen xD En daarnaast is dit verhaal ook heel vlotjes geschreven, mijn laatste stem is voor jouw  |
 |
Avana
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Apr 27, 2008 19:09 |
 |
Mijn eerste stem gaat naar Tot ziens
Mening: Dit is zo precies zoals ik me Loena op die leeftijd voorstel. Het is ontroerend grappig en verdrietig tegelijk en ik vind Loeneploen, de Tokkieplaren en het Thanatosvisje geweldig!
Mijn tweede stem gaat naar In Memoriam
Mening: Mooie verhalen en die blik vooruit in de tijd is origineel (al lijkt 64 jaar me voor een tovenaar nog vrij jong om een ‘natuurlijke’ dood te sterven). Ik vond het leuk om Harry door de ogen van zijn kleindochter te zien. Ook de rol van Marcel vond ik mooi.
Mijn derde stem gaat naar Ik ook van jou
Mening: Een leuk verhaal. Het leest lekker weg en ik vind die ship erg leuk. Ik zie alleen Draco niet zo reageren na alles wat er gebeurt is, maar dat is mijn interpretatie natuurlijk xD |
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 30, 2008 12:58 |
 |
Uitslag Fanfiction Challenge April (Ravenklauw)
Het is alweer 30 April vandaag, het stemmen stopt dus, en ik heb nu de uitslag voor jullie. Allemaal weer bedankt voor het meedoen aan deze Ravenklauw Challenge!
Helaas waren mensen iets minder enthousiast met het stemmen. Dat is hier wel vaker, maar dit keer was het echt erg triest. Bovendien zijn de meeste mensen die stemmen dan ook nog mensen die zelf niets hebben ingezonden, maar die stemmen omdat ik ze vriendelijk smeek. ^^" (Wat ik overigens ook erg waardeer.)
Als je meedoet is het misschien wel net zo leuk om ook even te stemmen, en dat zie ik haast niemand doen, een paar uitzonderingen daar gelaten…
Maar goed, dan komt hier de uitslag:
[50 sikkels] 1e Plaats: Eén kans geschreven door Avana [6 stemmen]
[40 sikkels] 2e Plaats: Tot Ziens geschreven door xMartine. [4 stemmen]
[30 sikkels] 3e Plaats [Gedeelde plaats]: Waarom Ravenklauw? geschreven door Jessica. [3 stemmen]
Het Ravenklauw Spel geschreven door TopazLover <3 [3 stemmen]
Ik ook van jou geschreven door Strijder van Perkamentus [3 stemmen]
[20 sikkels] Andere verhalen die hebben meegedaan:
De Dodelijke Opdracht. geschreven door Linnie* [1 stem]
In Memorian geschreven door Smalofski [1 stem]
Wat als ik… geschreven door Niinza
Wijsheid geschreven door Olivier
Dat was het weer voor de Ravenklauwmaand, de allerlaatste afdelingsmaand! Ik ga nu de sikkels doorgeven. De nieuwe challenge ga ik morgen posten, dan hebben we weer een gewone challenge!
Iedereen nog een fijne Koninginnedag natuurlijk!
*slot* |
  |
 |
|
| |