Auteur |
Bericht |
Maschine
5e jaars
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 13:05 |
|
Ik ben een Beta-reader: Betareader dus.
Leeftijd: 16, bijna 17.
Aantal uren per week op het forum: Bij elkaar zo'n 2 a 3 uur. Natuurlijk zal ik iedere dag kijken of er nog stukken bij zijn gekomen die nog gedaan moeten worden.
Eventuele al geschreven fanfics: Liefde met een zwart randje, One Shot Lily/Peter Pippeling. |
_________________ Maschine - Ex-Moderator HPA |
|
|
|
SeeMeLetGo
Dreuzel
Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 19, 2008 19:25 |
|
Ik ben een Beta-reader
Leeftijd:16
Aantal uren per week op het forum:euhm, wel ik ben nieuw hier, maar ik zit elke dag wel een 6 uur op mijn pc ( en ik heb wel tijd teveel )
Eventuele al geschreven fanfics: geen, maaaaar 'k heb wel al zeer veel fanfics gelezen; engels + nederlands, dus ik weet wel hoe het allemaal te werk gaat ^^ |
|
|
|
|
Lix
7e jaars
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Nov 24, 2008 19:37 |
|
Ik ben een Beta-reader.
Leeftijd: 19
Aantal uren per week op het forum: Ik probeer elke avond even te kijken op het forum. Zodra ik begin met het betareaden van een verhaal, wil ik het vaak meteen afmaken.
Eventuele al geschreven fanfics: Op dit forum heb ik nog geen fanfictions gepost. Mocht je interesse hebben in mijn schrijfstijl, contacteer me dan a.u.b. ^^
Overige informatie: Ook voor Engelse fanfictions kun je bij mij terecht. |
_________________ Could it be January 'cause it feels so cold without you here
Oh you are the sun
Yesterday and everyday seems so plain
Now you're not here, my color's gone. |
|
|
|
KNIKKEBEEN
7e jaars
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 26, 2008 22:17 |
|
Ik ben een Fanfic-schrijver:
Leeftijd:19 ondertussen
Aantal uren per week op het forum: niet echt heel lang
Eventuele al geschreven fanfics: eh vele, maar die zijn hier al gedeleted.
Mijn vraag gewoon. Ik heb achter 3 jaar geleden mijn fanfic: HP en het geheim een stop gezet en ik zag het hele verhaal nog op mijn pc staan. Er staat zeker veel fouten in hoor. Ik wil het door iemand laten betareaden zodat ik het eens helemaal kan uitprinten in boekvorm en dan eens opnieuw lezen. Oude herinneringen ophalen aan het enige verhaal dat ik ooit zo lang heb kunnen volhouden en redelijk populair was toen in die tijd.
Je PB't me maar, ik kijk m'n mailbox toch elke dag na en dan spreken we af zodat ik het bestand kan doorsturen.
Alvast bedankt!
*miauw* KNIKKEBEEN
update: heb een betareader gevonden, alvast dank! |
_________________ Read my one-shot
Harry Potter en Het Geheim!
www.harrypotterforum.nl/viewtopic.php?t=26 |
|
|
|
|
| |