Auteur |
Bericht |
HG
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn
|
Geplaatst:
Wo Mei 28, 2008 19:21 |
|
Over jezelf
Naam: HG
Leeftijd: 21
Heb je al RPG-ervaring? Yes, tot nu toe alleen Roadtrip
Over je personage
Naam: Sarah Mc Affoy
Manager/Student: student
Leeftijd (tussen 16 en 19): 17
Innerlijk: Sarah is een heel aardige maar soms ook erg drukke meid. Aan dat druk zijn kan Sarah niets doen, omdat ze gewoon een milde vorm van ADHD heeft. Sarah houdt van netwerken en bouwt dan ook zoveel mogelijk contacten op met de mensen rondom haar heen. Heel soms als ze echt zin heeft wat maar zelden gebeurt slaat ze eens een studieboek open. Sarah is voor de verder rest verslaafd aan Energy-drink en drinkt bijna nooit iets anders. Soms is Sarah onzeker over haar schoolwerk maar dat is dan vaak aan haar zelf te wijten, omdat ze gewoon niet geleerd heeft. Sarah is nou eenmaal geen studeertype, ze is meer een lang leve de lol type en haar motto is we zien wel wat we op ons levenspad vinden.
Uiterlijk: Sarah heeft lang donkerblond haar. Meestal draagt ze dat in een staart of in vlechtjes. Ze is redelijk lang, en heeft een normale lichaamsbouw. Haar ogen zijn grijs/blauwachtig en kijken meestal vriendelijk. in haar vrije tijd draagt Sarah het liefst rokjes en topjes wanneer het goed weer is bij de winterdag draagt ze vaak jeans met een lekkere warme trui. Soms twijfelt Sarah wel eens aan haar uiterlijk of ze wel mooi genoeg is of dat de jongens niet op haar af zullen knappen. Soms kan Sarah streng kijken maar meestal heeft dit niks met haar humeur vandoen.
Verleden: Sarah heeft eigenlijk een redelijk normaal verleden vind ze zelf, het enige rare aan haar is dat ze in een gezin is opgegroeid met een dreuzelvader en een tovenaarsmoeder, Sarah kan hier niets aandoen dit komt,omdat haar echte vader is overleden door een toverongelukje. Dus de Dreuzelvader is eigenlijk een beetje Sarahs vader, maar soms ook een beetje niet vind Sarah. Al op jonge leeftijd ontdekten de ouders dat Sarah anders was dan de rest van de kinderen ze kon dingen laten vliegen bijvoorbeeld. Haar moeder was dan ook maar al te blij toen Sarah haar brief kreeg voor Hogwarts, haar dreuzelvader moest er eerst niks van weten van Hogwarts en vertelde altijd aan de dreuzelmensen dat Sarah op Yale zat, maar onlangs is hij bijgetrokken en durft hij zelfs andere mensen te vertellen dat zijn dochter op Hogwarts studeert.
Overig: Ik hoop dat mijn solli een beetje goed is, want ik wil graag meer ervaring opdoen met de RPG's hier.
Banner:
|
_________________ "Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625 |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 14:35 |
|
Mensen, ik ben er het aankomende weekend niet, en zal geen beschikking over internet hebben.
Daarom is Robin een tijdje afwezig, dus als je haar nodig hebt, moet je haar maar gewoon even spelen.
Adios! |
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 14:41 |
|
Sorry Mark, maar je bent niet door. Als je wil weten waarom, stuur dan een PB'tje richting mijn kant op.
@Deb: Veel plezier!
En de sollicitaties blijven nog steeds open! |
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 19:42 |
|
En ik ben weer terug mensen!
[/heleergespam] |
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 20:42 |
|
Over jezelf
Naam: Pumpkinsoup/Suzanne
Leeftijd: 17
Heb je al RPG-ervaring? Niet echt, hoogstens de LLK en de Grote Zaal.
Over je personage
Naam: Faith McCain
Manager/Student: Student
Leeftijd (tussen 16 en 19): 18
Innerlijk: Faith is een spontane meid. Ze staat graag in de spotlight en heeft graag de aandacht van jongens. Ze wil ook graag vrienden met iedereen zijn, maar draaft hier vaak in door waardoor ze mensen tegen haar in het harnas keert. Maar dat is alleen maar een bescherming. Van binnen is Faith een erg gevoelig en onzeker meisje, die bang is dat niemand haar mag en leuk vind. Dat probeert ze zoveel mogelijk te vermaskeren door haar spontaniteit, maar soms ook door haar grote mond en haar agressiviteit. Ze kan soms erg scherp uit de hoek komen, waardoor ze mensen onnodig kwetst.
Uiterlijk: Faith is lang, rond de 1.76 en ze is wat steviger dan de meeste mensen, maar niet overdreven dik. Ze weegt rond de 70 kilo. Ze heeft schouderlang haar, dat witblond is met zwarte plukken erdoor heen. Grote blauwe ogen met een erg lichte huid en een vrolijke lach. Ze draagt graag spijkerbroeken met wat wijdere pijpen, All Stars en een leuk, grappig shirtje erop. Niet teveel poespas.
Verleden: Faith komt uit een tovergezin van 5 kinderen. 2 oudere broers en 2 jongere broers. Met haar oudere broers kan ze goed opschieten en die komen ook echt voor haar op, maar met haar jongere broertjes heeft ze áltijd ruzie. Haar ouders zijn goed voor haar, maar ze heeft hetzelfde karakter als haar vader, dus daar wil het nog wel eens mee botsen. Met haar moeder kan ze goed omgaan. Haar vader is Schouwer bij het Ministerie en haar moeder was thuis voor haar 2 jongere broertjes. Een broer van haar is op het moment in opleiding tot Heler, terwijl de andere bij Goudgrijp werkt. Haar beide jongere broertjes zitten nog op Zweinstein, respectievelijk in het 6e en het 4e jaar. Doordat ze opgegroeid is in een gezin met alleen broers, is ze hard geworden en niet snel emotioneel, alhoewel die onzekerheid blijft. Waarschijnlijk is dit een overblijfsel van het eeuwige pesten en ruziën van en met haar broertjes.
Op Zweinstein was ze intelligent, maar ook berekend. Ze heeft in Zwadderich gezeten en heeft daar een fijne tijd gehad, met goede vrienden. Zelf heeft ze de rivaliteit tussen Griffoendor en Zwadderich niet echt begrepen, omdat ze de Griff's best wel mocht. Omdat ze niet wist wat ze na Zweinstein moest gaan doen en graag weg wilde bij haar broertjes, heeft ze gereageerd op de advertentie.
Overig: Ze is one-of-the-guys, wat niet erg verwonderlijk is, als je opgegroeid bent met 4 broers. Ook op Zweinstein had ze meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden. |
|
|
|
River
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
259 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 27, 2008 12:51 |
|
Ik ben vanaf 28 Juni tot 12 July op vakantie en heb daar geen internet verbinding. Jesse zegt dus tijdelijk niks. xD |
_________________ what doesn't kill you simply makes you stranger. |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 30, 2008 19:30 |
|
Pumpkinsoup, je bent door! Goeie sollicitatie, leuk personage. Niks op aan te merken.
En aangezien het weer de tijd van de vakanties is, zal ik dit gaan bijhouden. Gelieve je vakantiedata hier in het topic posten!
Vakantie:
River - 28 juni t/m 12 juli.
Harry Potter Rocks - 14 t/m 18 juli. |
|
|
|
|
CharlieWemel
Murderer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 01, 2008 9:57 |
|
Even mijn vakantie melden, die ik gister te horen kreeg: Van 5 Juli t/m 12 Juli ben ik op vakantie in Ermelo. Ik heb daar geen PC dus kan niet posten.
Ik denk niet dat hij heel actief meegesleept hoeft te worden, aangezien ik tegelijk met River weer terug kom en Jesse&James samen hun 'toneel stukje' moeten doen. |
_________________ Goodbye HPF! We'll miss you!
Gryffspammer van het jaar! |
|
|
|
Nimue Mazari
Dreuzel
Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 06, 2008 19:22 |
|
Over jezelf
Naam: Nimue Mazari / Jona
Heb je al RPG-ervaring? Wel wat, zal er waarschijnlijk wel even moeten inkomen, maar dat lukt me wel =)
Over je personage
Naam: Azra Sveva (Naam die ik vaker gebruik bij RPG's wil hem wel veranderen als ze iets te is=))
Innerlijk: Allereerst; het is een dame met pit. Ze zal zich niet snel laten doen en dat zeker niet door jongens. Een feministisch kantje dus, maar zolang ze haar laten doen, zal ze ook niets anderen aandoen. Haar moto is dan ook; "leven en laten leven". Eens ze bevriend is met iemand, wat wel een tijdje duurt omdat ze nu eenmaal niet snel iemand vertrouwt, gaat ze werkelijk voor diegene door het vuur.
Ze helpt mensen als die problemen hebben. Ze probeert met iedereen bevriend te worden en geeft dus iedereen een kans. Ze is er ook van overtuigd dat iedereen een 2de kans verdient, maar een 3de krijg je niet.
Uiterlijk: Ze is ongeveer een 7.75m groot, blauwe ogen en donkerblond haar tot op haar schouders met een schuine froe. Ze heeft haar eigen kledingsstijl, die naar de stoere kant neigt en ze heeft bijna overal haar iPod bij haar met haar rockmuziek.
Verleden: Thuis had ze het niet echt naar haar zin. Ze bleef alle vakanties op Zweinstein. Daar kon ze tenminste nog naar Zweinsveld. De reden dat ze het thuis niet leuk vond, was omdat haar vader gestorven was op jonge leeftijd. Haar moeder had dus redelijk moeilijk om haar, haar twee zussen en broer alleen op te voeden. Ze was de jongste thuis, maar is snel volwassen moeten worden. Nadat ze afgestudeerd is, wil ze dan ook zo snel mogelijk op eigen benen staan. Ze reageerde dan ook onmiddellijk toen ze de advertentie zag.
Overig: Als ik door ben, wil je me dan even een korte samenvatting geven zodat ik weet waar jullie precies zitten. Heb al wat rond gelezen in de RPG, maar het zou me echt helpen =) Voor de rest hoop ik dat ik erdoor ben^^ |
_________________ 2*R |
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 06, 2008 22:12 |
|
Oeps, ik zie nu pas dat mijn sollicitatie door is (sorry, ik heb er verder geen bericht van gekregen! ) maar ik zal meteen mijn vakantie doorgeven.
11 juli t/m 23 juli ben ik afwezig, dus die tijd is Faith er niet =).
Oh en 16 t/m 18 augustus ben ik er ook niet, want dan is Lowlands xD. |
Laatst aangepast door Pumpkinsoup op Zo Jul 06, 2008 23:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 06, 2008 22:51 |
|
Ik ben van 18 t/m 25 juli weg, zonder laptop ofzoiets. En ook nog van 27 juli t/m 10 augustus. Ik kan dan denk ik wel een keer een internetcafe opzoeken. Maar ik weet niet of ik dan zin heb om de hele RPG bij te lezen, en ik weet niet eens of ik wel zin heb om uberhaupt een internetcafe op te zoeken. Dus speel maar voor Lisa als je d'r nodig hebt, maar laat 'r niet al te gekke dingen doen. xD |
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 14, 2008 10:32 |
|
En vanaf nu tot vrijdag heb ik 2 rollen.
Kevin gaat op vakantie, en nu heeft ie mij gevraagt of ik Jason over wil nemen.
Dus bij deze. |
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 11:58 |
|
En inmiddels ben ik alweer fijn thuis van vakantie. Maar goed, ik wou eventjes meedelen dat Debby [DoubleD] vanaf nu samen met mij de RPG zal leiden. Dit vanwege het feit dat ze al sinds het begin in de RPG zit en altijd inzet toont. |
|
Miseria
Spookjager
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 13:19 |
|
Over jezelf
Naam: Deaaaa
Leeftijd: 79
Heb je al RPG-ervaring? ja =] Haunted Mansion (<3), Moonlight Secrets, The Island, Mot2F, Marauders, en euh... meer, geloof ik xD
Over je personage
Naam: Jessabelle Pirelli ()
Manager/Student: Studente
Innerlijk: Jessabelle is een uitbundig meisje dat zich niet snel schaamt. Sterker nog, meestal lijkt ze erop uit om haar imago van een gewoon iemand te verwoesten tot het imago van een debiel. Ze heeft een scherpe tong en houdt van leedvermaak, dus je kan erop wachten dat ze een paar demigrerende opmerkingen naar je hoofd slingert, of ze ze nu echt meent of niet. Haar uitbundigheid, schaamteloosheid en laksheid gebruikt ze als een soort schild om te persoonlijke dingen af te weren: ze heeft een hekel aan sentimenteel gedoe. Ze zou ook niet weten wat ze er mee aan moet als iemand zijn of haar hart bij haar uit komt storten, en geeft de slechtste troost ter wereld. Niet dat ze het ook zo meent; ze kán het gewoon niet.
Voor de rest van de wereld is ze een gesloten boek; ze zal haar hart niet snel bij iemand uitstorten, tenzij ze die persoon er écht goed genoeg voor kent. Maar dan ben je nog wel een jaar of 3 bezig.
Je krijgt Jessabelle (misschien te) snel boos, maar dat zal ze niet meteen aan de "buitenwereld" laten zien. Als je haar irriteert, zal je een grote bek terug krijgen als waarschuwing. Ga je verder, begint ze wat gemeendere beledigingen te schreeuwen. Maak je haar echt ziedend gaat ze trillen en moet ze huilen van woede. Vind je zelfs dát nog niet genoeg, krijg je een mep. Een hele harde. Desnoods geeft ze je een nipple twist.
Uiterlijk: Jessabelle is een Spaanse, maar qua uiterlijk valt dat nog wel mee. Ze is kort - 1.60m -, met een héél licht Spaans tintje. Ze heeft vrij lang, zwart haar, dat - hoe ze het ook wendt of keert (of kamt) - altijd rommelig is. Haar gezicht is klein en poezelig; klein mondje, klein neusje, kleine ogen: maar wel helblauwe ogen. Van postuur is ze niet anders dan gemiddeld, maar volgens de maatschappij "mollig". Whatever. Snobs.
Jessabelle is gehecht aan tradities, en draagt daarom het liefst zo Spaans en traditioneel mogelijke kledij. Geen flamenco jurk, nee, een aangepast en hierdoor wat onopvallender korset, een enkelrok of -jurk, een mantilla (een soort sluier die niet voor het gezicht valt), een peineta (een soort kam die de mantilla op zijn plek houdt) en kleine hakjes.
Verleden: Jessabelle komt uit een gigantisch druk gezin van 6, allemaal oudere zussen en één jongere broer. De familie Pirelli leefde met een mager inkomen in Spanje, totdat Vader een prijs won in de loterij en de familie naar Londen verhuisde. Daar kwamen ze er een jaar later achter, op Jessabelle's 11e verjaardag dat Jessabelle een heks was - de rest van de gezinsleden waren Dreuzels. Het prijzengeld is inmiddels bijna op, en het zijn de kinderen waar de ouders nu hun hoop op vestigen. Oftewel: Jessabelle zal de opleiding goed af moeten ronden om haar familie financieel te redden.
Overig: Jessabelle is extreem arachnafobisch (bang voor spinnen).
Ik maak pas een banner als ik weet of ik door ben, en mocht ik door zijn, zou een samenvatting op prijs gesteld worden xD |
|
Kirssy
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 15:38 |
|
Over jezelf
Naam: Kirsten
Heb je al RPG-ervaring? Jawel hoor, ik zit op dit moment in Cruiseship en Middle Ages en heb hiervoor ook al wel wat gerpg't.
Over je personage
Naam: Kai Mayfield
Leeftijd (tussen 16 en 19): 19
Innerlijk: Kai is een relaxte jongen, type surf dude. Hij is extreem rustig en laat alles over zich heen komen. Dat betekent niet dat hij niet graag praat, hij windt zich alleen niet snel op over dingen en eerlijk gezegd zijn er ook maar weinig dingen die hem echt interesseren.
Volgens hem komt alles wel weer op zijn pootjes terecht als je maar een beetje geduld hebt. En geduld heeft hij zeker, hij laat zich niet snel uit het veld slaan maar neemt de tijd om zaken rustig te bekijken, mensen te bestuderen en dan pas zijn mening te vormen.
Hij laat dan ook makkelijk over zich heen lopen en is eigenlijk vrij volgzaam, als een ander zegt dat iets zo en zo moet gebeuren, wie is hij dan om daar tegenin te gaan en te doen alsof hij het beter weet?
Dit is ook een stukje luiheid, Kai heeft het liefst dat anderen de klusjes voor hem opknappen. Als hij toch iets moet doen is hij vaak extreem laks, of hij de opleiding wel of niet haalt vindt hij eigenlijk ook niet zo ontzettend belangrijk. Hij is zeker geen doorbijtertje, als dingen niet gaan zoals gepland haakt hij waarschijnlijk als eerste af.
Verder slaapt Kai ontzettend graag en is hij 's ochtends dan ook met geen stok uit bed te krijgen. Niet dat hij last heeft van ochtendhumeur hoor, hij komt er gewoon niet uit.
Uiterlijk: Opvallend is niet echt het woord. Zijn blonde haren zijn vaak een beetje te lang zodat er een *quasi* nonchalante lok voor zijn ogen valt, die by the way van een soort onbestemde kleur tussen lichtgrijs en groen zijn.
Het liefst draagt hij een spijkerbroek -of nog liever; een joggingbroek- met hoodie en gympies. Mocht het zonnig zijn dan wil Kai ook nog wel eens een t-shirtje aantrekken. Zomers gaat hij ook graag lekker aan het strand liggen voor een mooi bruin kleurtje.
Verleden: Kai stamt eigenlijk uit het typische soort doorsnee familie dat langzaam aan het uitsterven is. Twee nog levende ouders, klein, schattig broertje, tenminste; dat is de opinie van de rest van de familie. Zelf wil hij zijn broertje ook vrij regelmatig achter het behang plakken.
Op Zweinstein had hij best naar zijn zin, dom was hij niet dus de cijfers wapperden makkelijk binnen zonder dat hij zich er al te druk om maakte. Maar toen moest hij een keuze gaan maken voor een vervolgopleiding.. En hij had werkelijk geen idee, en eerlijk gezegd boeide het hem ook niet.
De hele zomer verbleef hij thuis, hing rond met vrienden en voerde eigenlijk niets uit, tot hij zijn moeder hiermee zo gek maakte dat zij voor hem op de advertentie reageerde. En nu is hij dus hier. [hopelijk xD]
Overig: Kai hartje snoep. Hij is gek op zoetigheid en je vindt hem dan ook bijna altijd kauwend op het een of ander. |
|
|
|
|