Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Tussenuren Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
celtic_me
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 133 Sikkels

celtic_me is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 25, 2008 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik kan moeilijk naar huis, ik moet iedere dag een uur met de bus naar school reizen, dus dat is geen optie.
ALs ik sprinuren heb (zo noemen ze dat hier) dat ga ik naar de mediatheek van de school, en daar kan ik op een PC huiswerk maken, of gewoon aan een tafel met pen en papier...
of ik ga met vriendinnen buiten zitten als het goed weer is, maar meestal studeer ik...
veel te veel schoolwerk

04-10 US5 fanmeet in Essen
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 28, 2008 10:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nu eigenlijk weinig tussenuren, maar ik moet wel genoeg studieuren maken. Maar die staan dan bijvoorbeeld het 1e en 2e uur op mijn rooster. Natuurlijk maak ik die niet xD Dan ben ik de eerste 2 uur vrij. Ik moet er geloof ik 4 maken per week en ik maak er als het meezit 3. Vind ik genoeg. Gelukkig heb ik een mentor die het niet controleert Razz

Als ik dus een tussenuur heb, dan maak ik studie uren in de studieruimte en soms in de mediatheek of een extra lesje kunst in een andere klas. En als mijn vrienden en ik nou gewoon totaaaaaal geen zin hebben om stil te gaan werken, dan doen we dat niet. Gaan we naar de MCD supermarkt om de hoek (Die winkel leeeeeft van onze school xD). Lekker snoep kopen en energiedrank van 30 cent. En dan eten we dat lekker in de kantine op terwijl we lekker kletsen. Smile

Eerst had ik heel veel tussenuren en dat vind ik wel erg vervelend. Ik had dan de eerste 2 uur les, dan 3 tussenuren + pauze (=175 minuten) en dan nog een laatste les. Nu was die laatste les duits en hadden we een idioom toets, dus heb ik gewoon geleerd, dus was het nog niet zo heel erg. Maar als je 3 uur lang niets te doen hebt, das rot.

Als ik 2 of meer tussenuren heb, zou ik in principe naar huis kunnen gaan. Binnen 10/15 minuten ben ik thuis, maar veel zin heb ik daar meestal gewoon niet in. Veel gezelliger met je vrienden op school dan 2 keer extra fietsen Smile

Ow, en de Verhagen zit heel dichtbij. Dus we zouden ook nog een patatje kunnen eten.
Best handig zo'n inimini winkelcentrumpje naast je school Very Happy

together

HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 726 Sikkels

Lily Tonks is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 10, 2008 15:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

Ik heb een ongelofelijk vol rooster en dus bijna geen tussenuren, maar áls ik er een heb heb ik eigenlijk geen andere keus dan op school of in de buurt van school blijven. Ik woon een halfuur fietsen van school, dus heen en weer gaan is geen optie voor mij. Er is gelukkig een AH én een Coffee Company om de hoek bij school, dus ik vermaak me wel!

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 0 Sikkels

amytjuuuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 10, 2008 15:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Ik heb nog nooit vaste tussenuren gehad. Ik zit in de onderbouw, dus dat mag dat nog helemaal niet hebben. Wel hebben we eens een studiezaaluur, als er een leraar afwezig is en het kan niet verplaatst worden. Ik maak dan soms mijn huiswerk, maar meestal zijn we heel druk *grijnst* Maar soms ga ik dan ook VP-en, het verbredingsproject doen. Dat is een project voor mensjes waarvan ze denken dat die te slim zijn en die zich vervelen in de les. Wat dus ook zo is *sighs*

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 249 Sikkels

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 11, 2008 12:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Eigenlijk heb ik vier tussenuren, maar omdat ik in mijn zesde jaar zit, moet ik voor de drie van de vier tussenuren niet eens op school zijn. Ik heb er enkel een op dinsdag het zevende uur. In het begin van het schooljaar was dat best stom, omdat je dan niet zoveel te doen hebt, maar nu vind ik het al minder erg. Aangezien ik steeds meer taken, toetsen en herhalingstoetsen er bij krijg, is dat best wel handig. Leren is in de studie niet aangeraden, omdat als zedejaars hebben we onze eigen studie en daar hoef je niet te zwijgen. Je mag er van alles doen behalve drinken, eten en met je gsm bezig zijn, maar dat is best wel normaal, vind ik. Ik probeer tussen mijn tussenuren dan gewoon huiswerk te maken of samenvattingen maken. Iig iets voor school te doen, want dan hoef ik dat thuis niet meer te doen.

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp