Auteur |
Bericht |
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 30, 2008 21:23 |
|
Uitslag Fanfiction Challenge November (De Halfbloed Prins)
Het is alweer 30 November vandaag, het stemmen stopt dus, en ik heb nu de uitslag voor jullie. Alle mensen die hebben meegedaan bedankt, en de stemmers natuurlijk ook bedankt!
Dan komt hier de uitslag:
[50 sikkels] 1e Plaats [Gedeelde plaats]: Het verslag geschreven door Mirmana [7 stemmen]
Een nieuw leven geschreven door TopazLover <3 [7 stemmen]
[40 sikkels] 2e Plaats: De toeschouwer geschreven door Avana [3 stemmen]
[30 sikkels] 3e Plaats: Brief aan niemand geschreven door Patricia [1 stem]
[20 sikkels] Andere verhalen die hebben meegedaan:
De Dag Des Oordeels geschreven door Maschine
Dat was het weer voor deze maand, ik ga nu jullie sikkels doorgeven.
Minder leuke mededeling: Het zat er natuurlijk wel aan te komen, maar dit is dus de allerlaatste officiële FanFictionChallenge die ik zal posten. Voor de laatste maand heeft Smalofski wel een andere leuke schrijfopdracht voor jullie dus geen zorgen, maar voor de FF Challenge is het nu echt afgelopen, helaas.
Ik wil daarom iedereen nog even bedanken die het afgelopen jaar heeft meegedaan, meegestemd, en zijn ideeën heeft gedeeld! Ik vond het erg leuk om deze Challenge te leiden, hopelijk vonden jullie het net zo leuk om mee te doen. (:
Veel succes met alles wat jullie nog gaan schrijven! |
|
|
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 30, 2008 21:37 |
|
Een dikke bravo aan Mirmana, Marjo, Arlette en Patricia! Jullie zijn dus de officiële laatste top-3 van de Fanficchallenge^^
Ik vond het heel jammer dat ik zelf niet meer kon meedoen, maar mijn inzending is te kort uitgevallen *verwijst geïnteresseerden naar het oneshottopic*
Bedankt Shirley voor alle leuke challenges en het werk dat je erin gestoken hebt. Het was steeds superleuk!
Wat? Komt Kath nog met een schrijfopdracht? Daar had ik niet meer op gerekend xD Ik dacht dat Secret Santa de vervanger was, maar ik doe mijn best om mee te doen.
Nog eens bedankt aan iedereen die ooit meedeed of stemde |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
|
|
Avana
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 30, 2008 21:39 |
|
Woeiii de uitslag alweer!
Hartelijk gefeliciteerd, Mirmana, Marjolijn en Patricia.
Jammer dat het nu voorbij is. M'n allereerste fanfic schreef ik 17 maanden geleden voor de challenge hier en sindsdien ben ik verslaafd xD
Heel erg bedankt, Shirley, voor alle leuke onderwerpen. Soms gaf het gelijk inspiratie, soms kostte het even maar tenslotte leverde het altijd een heleboel mooie verhalen op!
En ook bedankt voor de goede organisatie en het feit dat ik elke maand een hysterisch PBtje mocht doen met de vraag 'hoeveel tijd heb ik nog?' |
Laatst aangepast door Avana op Ma Dec 01, 2008 16:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
TopazLover <3
Writer of Dreams
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 01, 2008 14:57 |
|
Yes! Een gedeelde 1e plaats bij de laatste challenge! Ook Mirmana, Arlette en Patricia gefelicteerd!
Bedankt voor het organiseren van de fan fic challenges, Shirley. Ik heb veel geleerd van de onderwerpen en het was altijd ontzettend leuk om mee te doen . En ook bedankt voor de challenge telkens lang genoeg openhouden xD.
Ik ben benieuwd naar de schrijfopdracht . |
_________________ Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
HPF, always in my heart. |
|
|
|
Lix
7e jaars
Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 01, 2008 23:15 |
|
Yay ^^
Gefeliciteerd (even spieken voor de echte namen) Marjolijn, Arlette en Patricia!
Jammer dat het nu voorbij is inderdaad. Dit is de eerste keer dat ik meedoe, maar ik vond het erg leuk. Ik heb wel al vaker het topic ingezien om te stemmen. Bedankt voor het organiseren van deze challenges Shirley! |
_________________ Could it be January 'cause it feels so cold without you here
Oh you are the sun
Yesterday and everyday seems so plain
Now you're not here, my color's gone. |
|
|
|
|
| |