Auteur |
Bericht |
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 11, 2007 11:26 |
|
Winkel naam? Gator
Website? www.gator.nl
Wat gekocht? Snape zijn wand, nu heb ik het moordwapen in huis liggen waarmee Dumbledore om het leven is gebracht
Wat kostte het? 35 euro plus 7 euro verzendkosten
Wanneer besteld en geleverd? Besteld op vrijdag de zesde van april, geleverd op woensdag de elfde van april. Al met al vind ik dit dus een snelle levering. Maar dat kwam ook omdat ze hem op voorraad hadden.
Cijfer? zeker een 8
Waarom? Prijs/kwaliteit: prima, tijd van bestellen/krijgen van je bestelling: prima, emails enzo over hoe het staat met je bestelling verliep goed
Hoe te betalen? Onder rembours, per overboeking, eenmalige machtiging, creditcard.
Prima Nederlandse webwinkel dus die artikelen van Noble Collection verkoopt.
Voordelen hieraan: geen invoerrechten meer betalen of inklaringskosten. En toch dezelde artikelen als de Amerikaanse winkels hebben. Als ik nog iets wil, is het geen alivans of noble collection meer, maar gewoon gator.
Je kan zelfs ook in de winkel je bestelling komen ophalen, betaal je geen verzendkosten. Ze zijn gevestigd in Nijmegen.
|
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
|
|
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 17:41 |
|
Ik heb een paar dagen geleden heel die site van Gator afgezocht naar spulletjes van HP ^^ Er staat daar heel wat op en niet alleen van HP, maar goed omdat het hier even over HP gaat, blijven we daar maar bij (:
Ik wil op zich wel zo'n Gryffindor stropdas, denk ik. Het is niet eens zo duur en het ziet er op het eerste gezicht wel goede kwaliteit uit en het staat natuurlijk wel leuk om zoiets te hebben. Ik wil niet zo'n heel kostuum hebben (met cloak) omdat ik dat dan weer té vind (voor mezelf, bij anderen vind ik het leuk staan) Maar ik ga me niet wagen/geld niet uitgeven aan zo'n groot 'iets'. Maar ik zit toch over die das na te denken (: |
|
Malfoyish
1e jaars
Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 27, 2007 16:56 |
|
Hier in Zoetermeer hebben we ook een winkeltje genaamd Audrics. Die man zegt dat hij binnenkort heel veel hp binnen gaat krijgen
hier alvast de site:
www.audrics.com
het is voornamelijk een webwinkel maar er is ook een 'showroom' |
|
|
|
|
Kyron
3e jaars
Verdiend:
101 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 02, 2007 13:25 |
|
Joy©e schreef: | Tip: ik heb ook gezien dat een aantal dingen van Noblecollection op Marktplaats worden aangeboden, dat is natuurlijk ook altijd een idee om verzendkosten en invoerrechten te besparen.
|
En bijvoorbeeld op ebay vind je met een beetje geluk ook wel wat! Daar heb ik Voldemorts Wand gekocht.
Voor die bestelling zou ik zo'n.. 8.5/10 geven.
Ik heb er geen problemen mee gehad! Dus dat was in orde! [/url] |
_________________ Obeys only one man.. |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Dec 04, 2007 21:09 |
|
Ik heb het eigenlijk altijd al geweten, maar het is hier nog niet vermeld. In Zwolle heb je ook een winkel waar ze movie merchandise spullen verkopen. Ik ben daar binnen geweest, en ik kon in de winkel eigenlijk weinig spullen vinden van Harry Potter. Ik zag alleen o.a. een Gryffindor sjaal hangen. Maar zij werken samen met Audrics. Een website die dus ook al eerder genoemd is. Je kan daar dus ook dingen bestellen en dan in Zwolle ophalen. De winkel zit trouwens ook in Gouda. Dit is de website van de winkel. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 16:17 |
|
Ik heb ook nog een tip, waar je goedkoop HP boeken kan kopen:
www.proxis.nl
Ze hebben nu o.a. het 1e boek en het 5e boek voor 2 euro, in paperback natuurlijk, wat zeer goedkoop is. Ik heb zelf een paar keer boeken bij deze internetwinkel besteld. Ik heb er goede ervaring mee, het is heel goedkoop, het enige nadeel is dat vaak de levertijd wat langer zijn dan bijvoorbeeld bij bol.com. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jan 04, 2008 16:30 |
|
www.fairyland.nl
Je gaat naar Fantasy Artikelen en dan natuurlijk Harry Potter. Ik heb er geen ervaring mee en weet ook niet hoe duur het elders is, maar je kan er eens een kijkje nemen. |
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 15:57 |
|
Witch_Eva schreef: | Ik heb het eigenlijk altijd al geweten, maar het is hier nog niet vermeld. In Zwolle heb je ook een winkel waar ze movie merchandise spullen verkopen. Ik ben daar binnen geweest, en ik kon in de winkel eigenlijk weinig spullen vinden van Harry Potter. Ik zag alleen o.a. een Gryffindor sjaal hangen. Maar zij werken samen met Audrics. Een website die dus ook al eerder genoemd is. Je kan daar dus ook dingen bestellen en dan in Zwolle ophalen. De winkel zit trouwens ook in Gouda. Dit is de website van de winkel. ^^ |
Ik zag trouwens laatst dat deze winkel met ingang van 5 januari dit jaar is gesloten. Ik weet niet of ze nu een andere vestiging hebben of dat ze helemaal nu weg zijn.
Ik had trouwens ook nog een vraag. Nu de dollar zo laag is zijn de merchandise toch ook allemaal goedkoper? Hoeveel dollar is nu ongeveer een euro? Want het lijkt mij dat als je nu iets wilt kopen dat je het nu moet doen. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 16, 2008 16:38 |
|
@Eva:
Als ik het goed heb is 1 euro nu ongeveer 1,46 tot 1,47 dollar waard.
Ik weet trouwens niet of de producten hierdoor goedkoper worden. Je zou denken van wel, maar bijvoorbeeld bij kleding kunnen Europeanen niet profiteren van de dollarkoers.
Ik heb even gekeken en dit is de actuele dollarkoers:
Eur/USD: 1,4855 |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Jano0403
2e jaars
Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 22, 2008 20:52 |
|
ik heb nog nooit wat gekocht op zn website, maar echt super leuk al die websites met spulletjes van HP erop! alleen jammer dat het bijna allemaal amerikaanse websites zijn, en dat daardoor de verzendkosten zo hoog worden... |
|
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 13:25 |
|
Jano0403 schreef: | ik heb nog nooit wat gekocht op zn website, maar echt super leuk al die websites met spulletjes van HP erop! alleen jammer dat het bijna allemaal amerikaanse websites zijn, en dat daardoor de verzendkosten zo hoog worden... |
De meeste zijn inderdaad Amerikaans maar er staan ook wel redelijk wat Nederlandse websites tussen. Daar is de verzendkosten dus wat minder. Daarbij heb je misschien een kans dat je dicht bij een fantasywinkel woont waar je misschien zelfs gewoon naar de winkel toe kan gaan. Dan heb je helemaal geen verzendkosten. ^^ |
|
|
|
Anton Goldstein
2e jaars
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 26, 2008 17:31 |
|
Hmm...
Ik zie dat bijna iedereen hier Nederlandse winkeltjes noemt.
Maar kent iemand een winkel (zéker met WANDS) in de buurt van West - Vlaanderen (Belgie)? |
|
|
|
|
berry6145
3e jaars
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 24, 2008 21:29 |
|
Anton Goldstein schreef: | Hmm...
Ik zie dat bijna iedereen hier Nederlandse winkeltjes noemt.
Maar kent iemand een winkel (zéker met WANDS) in de buurt van West - Vlaanderen (Belgie)? |
Ik kwam deze site tegen: http://www.lacitedesnuages.be/
die zit in belgie... dus misschien is dat wat voor je? een aantal spullen zijn in de sale en een stuk goedkoper
ik weet niet of het betrouwbaar is eigenlijk... |
_________________ {»»...Harry Potter...««}
Noem me maar Esther
23 augustus t/m 31 augustus op vakantie |
|
|
|
xKIMx
1e jaars
Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 31, 2008 13:41 |
|
www.gator.nl vekoopt ook hp. Het zit in Nijmegen en volgensmij kun je ook de winkel zelf bezoeken maar je kan ook op internet bestellen.
Er is naar mijn mening best veel e verkrijgen en alles is in het nederlands gewoon in linker het menu op harry potter klikken
xXx |
|
|
|
|
koen534
Dreuzel
Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Okt 23, 2008 19:36 |
|
Weet iemand wat de verzendkosten zijn van de NobleCollection.nl zijn?
Of ligt het eraan hoeveel het weegt?
------------
Hunnybye schreef: | Ik geef jullie 2 nederlandse winkels :
* www.gator.nl cijfer=8
* www.acmemoviestore.nl cijfer=7.5
In deze winkels vind je de duurdere merchandise zoals de toverstokken,
waarzeggerijbol, de wat oudere en de komende bustes.
Nog een winkel ik heb instructies om er te komen: ga via google naar
fantasy shop, dan als je dat gedaan hebt krijg je zoals gewoonlijk een rijtje en zoek dan:Fantasy shop groningen
Daar vind je ook echte bezems 's *prijs is wel aan de hoge
kan als je t mij vraagt cijfer=7 * Maar al deze site's zijn goed ook de engelse:
Noblecollection is goed |
Weet U ook wat de verzendkosten zijn van Gator.nl en acmemoviestore.nl?
--------------
Aliavans.com vind ik vaag, als ik de webstie intyp kon ik bij de website en dan druk ik bij. op Choose Your Wand en dan kom ik hier terecht, http://www.alivans.com/custom/web/list.asp?c=21524&pageid=42147 .
Smalofski: Niet dubbelposten aub! |
|
|
|
|
|