Auteur |
Bericht |
superjasmien
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
60 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 14, 2006 23:46 |
 |
jah, jah, jah, ikke, ikke,ikke!!!!!
Toen ik een jaar of 9-10 was, heeft m'n zus met de Jommekeskrant een wedstrijd gewonnen om 3 dagen naar de set van de eerste Blinker-film te komen om figurant te spelen. Dus ik met m'n zus en papa ernaar toe!
Ik weet niet of jullie het weten, maar als ze op die kermis in die grote tent naar het toneel staan te kijken, moest iedereen daar doodstil zitten. Ik begreep niet wat er gebeurde, maar toen wist ik het: dat toneel ging gewoon achteraf op het beeld geplakt worden!!! Ik zat op een stoeltje en er kwam een crew-lid bij mij en zei: Gij ziet er een brave uit. Hou dezen ballon(met helium) vast, laat hem niet vliegen en kijk nie recht in de camera!. Dus zat ik daar maar... En ik liet mijn ballon vliegen... Woeps!!! Gelukkig heeft dit crew-lid niet gezien...
Dus nu ben ik beroemd....
(sorry, ik wou eens testen welke grootte dit was, precies érg groot... )
En ik heb dat weer veranderd, want zo groot hoeft een tekst niet te zijn! gr SeverusSnape |
  |
 |
elienemien
4e jaars

Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 15, 2006 11:57 |
 |
ooooh jasmien !!! ge kunt da zoo es nie aan mij vertellen!! stoute
inderdaad ...nu zijde heeeel beroemd
ik weet nog da de koningin naar de de school in de andere gemeente naast ons kwam en we gingen daar dan ook naartoe en de tv-ploeg van het nieuws was daar en ik en men vriendinnen zo allemaal op beeld hehehehe |
_________________ you think you're loving but you don't love me |
|
  |
 |
Hermione Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 16, 2006 11:44 |
 |
Nee, maar ik ben wel op TMF geweest. Ze waren afgelopen zomer aan het filmen in Blanes in een discotheek en daar was ik ook.  |
_________________ glad to help
glad to get you high
i hope that should send you
through the f**king sky |
|
  |
 |
Designy
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
28 Sikkels
Woonplaats: Konoha Village - I Won't Take My Words Back. That Is My Way Of The Ninja! - Uzumaki Naruto -
|
Geplaatst:
Ma Jan 16, 2006 15:26 |
 |
Kheb nog nooit gefigureerd in een FILM wat me wel cool zou lijken!
Wel ben ik vaak bij Top of the Pops geweest, ben ik bij Idols 2 bij de 4 de liveshow geweest en bij de opnamens van Dance With Jim geweest.
Ook ben ik 2x bij een omroep op tv geweest. 1x voor Omroep Eindhoven
en 1x voor Omroep Flevoland. Werd ik samen met een vriendin geinter
viewd over de optredens waar we bij waren.
Ow ja en heb een keer met Beau van Erven Dorens in de krant gestaan. |
_________________ Stan ♥
~♥ Hatake Kakashi ^^ |
|
  |
 |
Rafiki
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 16, 2006 17:11 |
 |
Hmm,
Figuratie heeft op zich niet zo heel erg veel om het lijf. Gewoon doen wat de regisseur zegt en dan totdat het goed is. Op zich weinig aan. Je bent soms letterlijk en figuurlijk klapvee. Je wordt geacht je zo normaal onder die omstandigheden te gedragen.
Zo heb ik gefigureerd in een serie van discovery channel over 'Europe's secret army's. Helaas ben ik uit dat stuk uitgeknipt. De beelden waren super mooi, maar ze paste niet in het totaal plaatje...
Creme de la creme was toc we de figuratie in Zwartboek van Paul Verhoeven die ergens later dit jaar uit zou moeten komen. Ik ben daarin een militair, die commandant is van een voertuig. Op zich wel mooi, want we waren aan het schieten in de Javastraat voor de bevrijdingsscène. Mijn voertuig (een Bren-carrier voor de liefhebber) was het voorste voertuig van de bevrijdingscolonne. Mijn chauffeur (in dagelijksleven ook militair) begint te rijden en wij komen de Javastraat in Den Haag binnen rollen. Wij hadden we gezien dat ze aan de andere kant van de straat zouden gaan filmen, maar wij warne het voorste voertuig, dus wij hadden het te druk met de weg vrij maken...
... en toen ineens stonden er 4 camera's op ons gericht vanuit alle mogelijke hoeken. Op zich heel erg grappig, maar ook wel moeilijk omdat je gewoon door moet gaan waarmee je mee bezig bent, namelijk naar de andere kant van de straat komen met de hele colonne. En dan is het nog best lastig om niet recht in de camera te kijken... |
|
|
  |
 |
pottermania
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
127 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 16, 2006 17:24 |
 |
Ik heb pas moeten figureren (hoewel ik wel wat dingen moest zeggen ) in Robin Cute. Dat komt aankomende woensdag 18 januari of de week erna (23 januari) op NL 3
Dus als ge mij eens wilt zien (terwijl ik gewoon de domste dingen moest zeggen -.-' ) kijk daar dan maar naar. Om 16.40 tijden BlinQ
Het was wel grappig maar de tijden van filmen werden steeds verandert :S
Eerst was het 4 uur, toen werd het kwart over 2 toen half 3 toen 4 uur en toen was de filmploeg te laat en werd het half 5. -.-'
Maar het was wel grappig want daarna mochten we in The Dungeon in Amsterdam een gratis rondleiding  (terwijl je er normaal 10 euro voor betaalt ) |
_________________ Fearing the best, fearing the smartest, fearing us!
Ravenclaws, you don't have to be brave to know everything!
Heeft meegedaan aan de laatste zwerkbalwedstrijd, what an honour! |
|
  |
 |
mimi
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 22, 2006 13:01 |
 |
Ik heb eersgisteren gefigureerd in een film "Death Note"
Dat is een Japanse manga die nu dus verfilmd wordt.
Dat figureren was saai, maar ik ben wel benieuwd naar de film...
hij lijkt me leuk. Ik was net bij een scene waar een man dood gaat
dus dat was wel interessant om te zien  |
|
|
  |
 |
Ukkepulk
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 25, 2006 17:04 |
 |
Ik heb nog nooit gefigureerd in een film, maar het lijkt me wel leuk. Dan zie je hoe het op de set gaat enzo. Ik denk trouwens dat ik een slechte figurant zal zijn, want waarschijnlijk ga ik de hele tijd in de camera kijken en moet ik vet lachen enzo. |
_________________ Meredith & Derek! |
|
  |
 |
eilonwy
4e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 20, 2006 11:44 |
 |
Ik heb samen met tycho(verita,voor al wat langere hpf leden)
vorige maand in koefnoen gefigureerd, we moeten door het beeld lopen en gestrande reizigers spelen,... dus dat word dit najaar uitgezonden ^^ |
|
|
  |
 |
Maanling
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 14:03 |
 |
ik heb laatst gefigureerd in Harry Potter
nee das niet waar.. maar wat hebben veel mensen al gefigureerd. het lijkt me echt heel erg cool omdat een keer te doen. ik hoop dat ik eens een keer gevraagt word  |
|
|
  |
 |
Snow White Queen
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 0:27 |
 |
Goh, bijna.
Het is gevraagd geweest vorig jaar aan mij en een paar vriendinnen... Maar we waren met z'n allen te jong. Twintig jaar was de minimumleeftijd En die vrouw was even het leeftijdslimiet vergeten... Maar een vriend van me heeft wel twee of drie keer erin gefigureerd. Ik geloof zelfs dat hij soms iets moet zeggen, dus dan zal ik maar kijken ^^
En al sla je me dood, ik weet niet meer voor welke serie... Iets dat vanaf heel binnenkort op één uitgezonden gaat worden. Elisabeth, kan dat?  |
I don't know who I am. |
|
  |
 |
~*Cheyenne*~
3e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 30, 2006 13:15 |
 |
Ik ben geen figurant geweest.
Maar het lijkt me best leuk om een keer te figureren.
Maar inderdaad, best veel hebben dat al eens gedaan, van wat ik hier lees. |
_________________ The people who don't know me, think i'm quiet; People that do know me, wish i was. |
|
  |
 |
LadyD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 30, 2006 13:53 |
 |
het lijkt me echt wel bruut om als figurant in een film mee te doen. Ik heb wel heel veel brieven geschreven naar de redactie die gng over de audities over POA alleen daar werd niet op ge reageerd. Daar baal ik best wel van maarja..Ik zou het wel erg graag willen |
_________________ I love you, I loved you all along
And I forgive you for being away for far to long
So keep breathing 'cause I'm not leaving you anymore!
Believe it hold on to me and never let me go |
|
  |
 |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 20, 2007 17:03 |
 |
ik heb ooit eens reclame moeten maken voor de lilse bergen.
en een spelend kind zijn
en daar zit veel acteer werk in geloof me zo'n 5 keer opnieuw moeten doen.
Ik zou wel eens een keertje echt willen figureren en liefst nog meer dan dat alleen weet ik niet hoe eraan beginnen |
_________________ Never forget, never forgive..
sweeney todd XD |
|
  |
 |
Lauu
4e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 22, 2007 20:12 |
 |
Ik heb zelf nog nooit gefigureert in een film etc. Maar, iemand bij mij uit de klas heeft gefigureert in Kruistocht in Spijkerbroek. Ze was eerst naar een fandag van Thea Beckman (schrijfster) geweest, en daar had ze een raadsel ingevuld, en die had ze gewonnen ofzo. En toen werd ze weer naar zo'n dag gestuurd, moest ze weer iets invullen.. En toen werd ze uitgenodigd om te figureren.
Het lijkt me wel vet om dat te doen! :') Ik ben wel een keer op tv geweest, dat is echt al een paar jaar geleden, en dat was op de 'Nederland zingt' dag. |
  |
 |
|