Auteur |
Bericht |
Daandisaster
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 23, 2005 17:43 |
 |
Het doel van voldemort is denk ik harry vermoorden, dat moet hij volgens de profetie en als die harry dood heeft en dat betwijfel ik gaat hij alle mensen die niet aan zijn kant uitroeien. Als voldemort harry heeft gedood dan is de profetie voltooid. Kan voldemort dan door een andere tovenaar/heks(hermelien)vermoordt worden. |
_________________ Frodo: No Sam, i must do this alone.
Sam: No you don't, i'll help you.
Frodo: No.
Sam: I can't carry it for you but i can carry you. |
|
  |
 |
Leeuw
1e jaars

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 23, 2005 21:29 |
 |
Minister van toverkunst worden mss, door de macht te grijpen? Dan kan hij meteen alles herinrichten. Schouwers buitengooien en vervangen, nieuwe wetten, ...
Kort: een democratie vervangen in een dictatuur!
Sorry als mijn fantasie op hol slaat  |
|
|
  |
 |
Silverjewelgirl
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 23, 2005 21:46 |
 |
Okeee maar kykk wat wilt hij doen als hij alle bloedzuivere tovenaars heeft? iik bedOell... dan houd hy een heel klein groepje over en dat is byna allemaal familie van mekaar.. want byna geen enkele tovenaar is 'bloedzuiver' meer achjaa.. ik zou het niet weten.. ik zat hier ook al overna te denken al bij boek 5.. toen sirius zeii van dat wapen.. 'iets wat hij vorige keer niet had' ..
whaha
iik hoor mynn hersens kraken.. dus ik stop!
grOetjes!! |
_________________ xx. |
|
  |
 |
Anna_Girl
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 23, 2005 23:17 |
 |
me moeder vroeg mij dit.. En toen dacht ik er dus voor de eerste keer over na. Best gek dat ik daar niet over heb nagedacht. Ik heb ook zo van wat als hij de macht krijgt en wat wil hij er dan mee gaan doen enzo. Nou dat is dus wel de eerste vraag die ik aan rowling ga vragen. |
_________________ alone in the dark.. without you :'( |
|
  |
 |
Pluisje
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 02, 2006 21:48 |
 |
hij wil net zoals alle schurken in teken films en andere film. DE WERELD VERNIETIGEN en voor eeuwig leven en de machtigste zijn |
|
|
  |
 |
anavrin
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jan 02, 2006 21:53 |
 |
Eén doel: WORLD DOMINATION!
Ik vermoed dat Voldemort er geen diepgaande politieke ideologiën op na houdt. Eens aan de macht zal hij gewoon verder terreur zaaien (gewoon voor de lol).
Ik denk dat 'ie in wezen niet veel meer is dan een machtsgeile, sadomasochistische, dreuzel-hatende, mentaal verdorven megalomaan.
(Een beetje George Bush, maar dan iets capabeler en met meer hersenen ) |
|
|
  |
 |
Gwendoline
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 19:25 |
 |
Blackice schreef: | Ras echte tovenaars dat is niemand meer volgens mij en Voldemort zeker niet zal hij zichzelf dan ombrengen. |
Rene schreef: | Hij is uit op de hele wereld reinigen van Dreuzels, Snullen, Modderbloedjes, Halfbloedjes, en goede tovenaars, zoals Perkamentus, Harry en dat soort gasten... eigenlijk gewoon alle niet volbloedig tovenaars + iedereen die niet precies doet wat hij doet... |
Ja, want zijn moeder was een heks en zijn vader een dreuzel dus zelf is hij ook een halfbloed. Dat had Perkamentus trouwens al tegen Harry gezegd. |
|
|
  |
 |
Revan Dumbie
Dreuzel

Verdiend:
259 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 18, 2006 19:40 |
 |
HPwurm schreef: | tralalala schreef: | lekkere strandstoel, tequilla erbij, leuke hawaiaanse danseresjes:P
Denk eigenlijk dat hij niet zo ver denkt, eerst dit doel maar bereiken hé. En er blijven altijd wel mensen over die tegen hem willen strijden, dus vervelen zal hij zich niet. |
Tja, ik denk dat je wel gelijk hebt. Niet dat eerste hoor !! Maar denk je (Erikjah) dat hij dan zover komt? Ik heb er meer vertrouwen in dat Harry 'wint'. Waarschijnlijk als hij alles in zijn macht heeft, zal hij alle tovenaars+dreuzels wel willen laten lijden er dus een vreselijke wereld van maken.. alleen maar 'slecht', alleen maar Voldemort.. Mss is zijn doel wel nooit bereikt, wil hij altijd meer en meer.. WE zullen zien.. |
het gaat er niet om of hij komt
de vraag is wat wil voldemort buiten zuivering en macht en onsterfelijkheid om ALS hij de macht uiteindelijk heeft. Dit wil niet zeggen dat erikjah denkt dat voldie gaat winnen |
_________________ Do you remember me telling you we are practising non-verbal spells, Potter?
Yes. Said Harry stiffly. Yes sir.
There's no need to call me 'sir', Professor.
~Griffoendor~
Emma Watson!!!!  |
|
  |
 |
lady kruml
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 21, 2006 16:48 |
 |
Ik vind dat het antwoord wel duidleijk is. HIJ WIL MACHT, modderbloedjes en snullen vernietigen, onsterfelijkheid en wat denk ik belangrijk is hij wil dat iedereen weet dat hij THE HEIR OF SLYTHERIN is en dat je niet met hem moet fokken hmmmm ....... he's so SEXY  |
_________________ TOM MARVOLLO RIDDLE
Then he waved the wand once, and the letters of his name rearranged themselves:
I AM LORD VOLDEMORT |
|
  |
 |
Ukkepulk
7e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 25, 2006 17:10 |
 |
Dat vraag ik me nou ook altijd weer af... Wat wil Voldey? Macht jah, nou dat solliciteert ie toch lekker naar Minister van Toverkunst? Dat lijkt me nou ook niet echt een geschikt baantje voor hem... Nee, het lijkt mij dat hij wil wat de meeste slechteriken willen:
Totale macht over de hele wereld, die misschien ook nog wel vernietigen en dat allemaal om een klein foutje in hun jeugd, dat is ook altijd zo bij Totally Spies en dat lijkt toch zoooooo veel op Harry Potter. Not. |
_________________ Meredith & Derek! |
|
  |
 |
Rob89
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 26, 2006 18:47 |
 |
Een perfecte samenleving creëren, een soort arisch ras. Maar dan anders.
Wat willen mensen sowieso met absolute macht? Zijn zoveel dicatotors geweest en ze wilden allemaal een soort heilstaat creëren. |
_________________ Smart enough to know I'm an idiot! |
|
  |
 |
Gwendoline
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 28, 2006 21:48 |
 |
Rob89 schreef: | Een perfecte samenleving creëren, een soort arisch ras. Maar dan anders.
Wat willen mensen sowieso met absolute macht? Zijn zoveel dicatotors geweest en ze wilden allemaal een soort heilstaat creëren. |
Een heilstaat creeren? Voor wie dan? Iedereen die het niet met hem eens is, vermoord hij en degenen die iets doen wat hij niet leuk vind hebben ook een probleem. Dreuzels wil hij al helemaal vermoorden dus dan blijft er uiteindelijk niemand over dan hijzelf. Nou, dan hoeft die heilstaat ook niet meer want dan is er niemand meer om voor te zorgen. |
|
|
  |
 |
HARRY/RON/HERMELIEN
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 26, 2006 16:45 |
 |
Hij wil natuurlijk alles naar zijn hand hebben, en als hij dat heeft dan weet ik het ook niet, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren... |
_________________ Ron: Is het spreukeloos of spreukenloos? |
|
  |
 |
Judith
7e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 26, 2006 16:53 |
 |
Hoi,
Ik weet niet of iemand dit al gezegd heeft, ik heb niet het hele topic doorgelezen. Ik denk dat hij alleen korte termijndoelen heeft, niet dingen die hij over tien jaar wil doen.
Ik denk dat zijn eerste, voornaamste korte-termijndoel Harry vermoorden is. Logisch, door hem verloor hij zijn macht en hem heeft hij nog nooit overwonnen.
En nu nog de vraag waarom hij alles doet. Ik denk dat hij de spanning graag heeft, het opereren, geheime plannen maken en zoveel mogelijk tegenstanders uitschakelen, en zorgen dat zijn eigen mensen blijven leven.
Hij is bang voor de dood, maar misschien komt dat omdat hij ziet hoe eenvoudig het eigenlijk is om dood te gaan. Een enkele avada-kedavra vloek op een normaal mens en het is dood. En dan is alles over.
Ik denk dan ook dat Voldemort een geest word als hij gedood wordt, maar dat is een hele andere theorie.
Hij houdt van de spanning. Hij houdt van macht hebben. Dat is de combinatie die hem aanzet tot dit soort dingen. Hij heeft geen doel, maar hij doet het omdat hij het leuk vind. Hij kent geen genade, hij ziet het als een spel. Je schakelt andere spelers van het spel uit met logisch denkwerk. Soms slaat de tegenpartij toe en verlies je zelf wat. Maar op een bepaald moment is het spelbord leeg en heeft hij gewonnen. Ik denk dat hij zich dan gauw verveelt.
groetjes,
Judith |
|
|
  |
 |
Sam Griffel
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 29, 2006 15:56 |
 |
alle modderbloedjes uitmoorden en harry afmaken, daarna iedereen die niet aan zijn zijde staat vermoorden, en dan uiteindelijk blijft voldemort alleen op de wereld met zijn dooddoeners...lijkt me best wel saai..uit verveling moorden de dooddoeners elkaar uit, want ze zijn er toch om te moorden he ..en op een gegeven moment willen de sterkste dooddoeners de plaats van voldemort innemen, en zo moorden ze elkaar uit...een happy end  |
|
|
  |
 |
|