Auteur |
Bericht |
Joyİe
Potionsmaster
Verdiend:
152 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mei 22, 2006 20:00 |
|
Ik heb nog een paar van die decemberzegels. Ik heb mijn kerstkaarten met die zegels verstuurd, vond dat wel toepasselijk.
Maar je kunt via TPG post toch ook persoonlijke postzegels maken, kun je daar dan geen foto uit HP voor gebruiken? |
_________________ Slyth and damn proud of it |
|
|
|
Ukkepulk
7e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jun 01, 2006 16:38 |
|
Ow vet! Niet dat ik het plaatje kan zien ofzo, maar ieder dingetje met 'Harry Potter' erop is vet. Behalve dan stomme mensen die dingen na gaan apen om mee te liften met het succes van de boeken en films, maar dat terzijde.
Ik ben er nog geen tegengekomen, volgens mij zijn ze ook best zeldzaam. |
_________________ Meredith & Derek! |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 27, 2007 17:58 |
|
Ik liep net toen ik in Zwolle was langs een postzegelwinkel. (Ja blijkbaar bestaan die). En toen zag ik in de voorruit ook dat ze alle postzegels van HP verkochten. Het zijn gewone postzegels met een plaatje van de bookcovers van de Engelse kinderversie erop. Ze waren iets van 7 euro. Ik heb ze niet gekocht, want ik zou niet weten wat ik met de postzegels moet doen. Maar als je ze wilt hebben, dan weet je in ieder geval dat die wel te koop zijn in de normale postzegelwinkels. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Kyron
3e jaars
Verdiend:
101 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 02, 2007 13:38 |
|
Bij ons is die postzegel rage vrij koeltjes dus je kan ze nog gemakkelijk kopen! Maar de eerste keer toen ik die zag, dat was op een vakantie kaartje van mijn tante. ik werd gek gewoon ! Ik vond ze leuk! Maar ik vind het een beetje jammer dat het zo'n tekening is.. foto's van de film ofzo zou leuker zijn, want ik vind nu eenmaal de tekeningen niet zo mooi.. |
_________________ Obeys only one man.. |
|
|
|
|
| |