Auteur |
Bericht |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 05, 2006 18:55 |
 |
Ik vond hem er niet in misstaan. Het was gewoon leuk om te zien da hij dat deed voor een handtekening van Harry te krijgen. Eerlijk gezegd deed hij me een beetje denken aan kasper Krauwl, of hoe heet die ook alweer..
gr. |
|
|
  |
 |
pigwidgeon
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 07, 2006 14:51 |
 |
Lupos-freak schreef: | Ik vond het vreemd dat ze in GOF een nieuw personage introduceren die eigenlijk niet in de boeken voorkomt.
Het personage is namelijk Nigel, een eerstejaars die Ron's slaafje is, omdat hij dan een handtekening van Harry zou krijgen. Hij is net als een vervanging van Dennis Krauwel.
Het personage Nigel wordt gespeeld door William Melling.
Ik vond het eerst vreemd, maar niet mis...
Wat vinden jullie van Nigel ?
Hebben jullie hem opgemerkt?
 |
Is het niet zo dat hij het broertje is van Collin Creevy?
Daar kan ik me iets over herinneren tijdens het lezen van de boeken.
zijn er nog anderen met mij die zich dit herinneren?? |
|
|
  |
 |
pigwidgeon
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 07, 2006 14:51 |
 |
Lupos-freak schreef: | Ik vond het vreemd dat ze in GOF een nieuw personage introduceren die eigenlijk niet in de boeken voorkomt.
Het personage is namelijk Nigel, een eerstejaars die Ron's slaafje is, omdat hij dan een handtekening van Harry zou krijgen. Hij is net als een vervanging van Dennis Krauwel.
Het personage Nigel wordt gespeeld door William Melling.
Ik vond het eerst vreemd, maar niet mis...
Wat vinden jullie van Nigel ?
Hebben jullie hem opgemerkt?
 |
Is het niet zo dat hij het broertje is van Collin Creevy?
Daar kan ik me iets over herinneren tijdens het lezen van de boeken.
zijn er nog anderen met mij die zich dit herinneren?? |
|
|
  |
 |
Harrypotterfun
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Op Zweinstein, In de vertrouwde afdeling: Griffoendor!!
|
Geplaatst:
Ma Aug 07, 2006 15:11 |
 |
Nou ik vond het niet echt vreemd, en je kunt het eigenlijk een klein bijrolletje noemen.
Ik denk dat ze hem gebruikt hebben,
om het verhaal wat grappiger te maken.
Want Ron had die handtekening hem beloofd,
terwijl ze nog ruzie hadden. Dus Ron was er niet op voorbereid dat het
zo gauw al weer goed zou zijn tussen hun
Lijkt mij zo hoor  |
_________________ Severus...
Daar schrok Harry meer van dan alles wat hij die avond had meegemaakt. Voor het eerst hoorde hij Perkamentus smeken.....
Severus....alsjeblieft...
Sneep hief zijn toverstok en richtte die op Perkamentus..... |
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 13:30 |
 |
ik kan niet veel van hem vinden want namelijk , hij zij niet veel..
maar hi kwam inderdaad niet in de boeken voor..
maar er zijn ok dingen uit de boeken weggelaten in de film ..
dus kan er best een stukje bij dat niet in de boeken staat lijkt me.. |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
LadyD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 14:04 |
 |
Ik vind het niet zo heel erg dat ze een nieuw personage er in lieten spelen. Het was waarschijnlijk gewoon even voor de extra humor. Ik denk iet dat we hem nog terug zullen zien in een andere film. |
_________________ I love you, I loved you all along
And I forgive you for being away for far to long
So keep breathing 'cause I'm not leaving you anymore!
Believe it hold on to me and never let me go |
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 06, 2006 20:33 |
 |
LadyD schreef: | Ik vind het niet zo heel erg dat ze een nieuw personage er in lieten spelen. Het was waarschijnlijk gewoon even voor de extra humor. Ik denk iet dat we hem nog terug zullen zien in een andere film. |
Ik denk eigenlijk niet dat we Nigel nog ooit terug zullen zien, het was echt een een seconde humer, de volgende regisseur vindt het dan vast weer niet goed ofzo. |
|
|
  |
 |
Misz_Hermione
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 08, 2006 9:36 |
 |
ik had dat nieuwe personage wel opgemerkt, maar ik dacht dat het t broetje van Kasper was.
Nou ben ik GoF in het engels aan het lezen en kom ik erachter dat er helemaal geen Nigel in voor komt..
Ik vind het maar irritant hoor, zo'n nieuw personage...
Das alleen verwarrend. Ik vind dat ze beter Molly dat gewaad haden kunen aten geven, want daar was ook humor bij gekomen.
Vooral als het alleen gaat om de humor. Ik bedoel maar bij die uitsprak van olly lag ik echt plat.. xD
Jammer dat het niet in de film voor kwam |
_________________ Today I don't feel pretty,
and I'm tired of trying to fit right in.
Don't think that your so great, cause being great must suck!
|
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 08, 2006 11:14 |
 |
Ik snap wel dat ze Nigel verzinnen om het leuker te maken...maar ze hadden hem toch net zo goed Dennis Krauwel laten heetten? Dat past ook wel bij Dennis, met dat gedoe dat Ron hem een handtekening had beloofd van Harry en dat Dennis daar dan zo Kasper-achtig staat te kijken xD |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 09, 2006 5:54 |
 |
Ik vind Nigel lang niet zo storend als andere dingen. Zoals de afwisseling aan variatie.
je hebt namenlijk:
- zwerkbalcup
- toverschooltoernooi
- voldemort
meer eigenlijk niet, ja een paar dingen tussendoor zoals ron en harry die ruzie hebben.
Nigel bestaat dan wel neit in de boeken, maar erg storend is het neit dat hij langs komt. Al hadden ze hem wel idd gewoon dennis kunnen noemen.
Toch is het wel erg gesteld dat regiseurs personages, en dingen erbij gaan verzinnen die nooit in de boeken voorgekomen zijn
Dat je een hoop knipt en plakt met zo'n dik boek, oke dat begrijp ik. Maar je verfilmt nog steeds een boek, je maakt niet je eigen fantasie verhaal. |
|
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 27, 2006 15:47 |
 |
Dat had ik dus ook al gezien en ook al in het nieuwstopic gezet en i kvind het nog steeds raar dat hij meedoet.
Hij hoort er helemaal niet dus wat doet hij daar.
1 keer is niet zo erg maar 2 keer hoeft van mij niet. Ze stoppen er gewoon een personage bij. Hoe stom |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 27, 2006 18:01 |
 |
Helen schreef: | Dat had ik dus ook al gezien en ook al in het nieuwstopic gezet en i kvind het nog steeds raar dat hij meedoet.
Hij hoort er helemaal niet dus wat doet hij daar.
1 keer is niet zo erg maar 2 keer hoeft van mij niet. Ze stoppen er gewoon een personage bij. Hoe stom |
Inderdaad, om dat pakje af te geven 1 keer in de film en hem er als leerling van Zweinstein bij te zetten in enkele fragmenten, goed.
Maar hem ineens lid laten worden van de SVP, dat vind ik eigenlijk totaal niet kunnen. Maarja. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 27, 2006 21:03 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | Maar hem ineens lid laten worden van de SVP, dat vind ik eigenlijk totaal niet kunnen. Maarja. |
Waarom vind jij dat niet kunnen??? Ik ben er niet tegen, maar ook niet echt voor. Hij lijkt me wel de vertegenwoordiger van de broertjes Krauwel. En anders zouden er wel weinig mensen mee doen - die jonger zijn dan Harry - aan de SVP. Ik vind dat hij er wel bij past. |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 28, 2006 10:01 |
 |
Lupos-freak schreef: | Super Mean Duiveltje schreef: | Maar hem ineens lid laten worden van de SVP, dat vind ik eigenlijk totaal niet kunnen. Maarja. |
Waarom vind jij dat niet kunnen??? Ik ben er niet tegen, maar ook niet echt voor. Hij lijkt me wel de vertegenwoordiger van de broertjes Krauwel. En anders zouden er wel weinig mensen mee doen - die jonger zijn dan Harry - aan de SVP. Ik vind dat hij er wel bij past. |
Omdat een lid van de SVP niet zomaar een verzonnen personage kan zijn.
Er was genoeg keuze voor bestaande personages.
En de broertjes Krauwel doen niet eens mee, dan hadden ze direct iemand die jonger was.
Rhona schreef: | wij zullen ons verrenigen en een howler/brulbrief sturen naar warner brothers, misschien dat het helpt. |
Hehe |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 30, 2006 11:39 |
 |
Ik vind het ook raar dat ze zomaar een ander personage bedacht hebben en dat die ook meteen mag meedoen aan de 5e film ook nog wel in de DA... Terwijl er ook al een Susan Bones gecast is en die doet niet mee aan de DA... Dus dat vind ik een beetje raar.. Hetzelfde geld voor Lee, Angelina enz.
Maar ja blijkbaar vind Jo Rowling dat wel goed, ik denk namelijk wel dat ze haar toestemming gevraagt hebben daarvoor.. Of dat anders Jo wel gezegt zou hebben dat ze het niet goed vind... |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
|