Auteur |
Bericht |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 11, 2006 13:05 |
 |
Lupos-freak schreef: | AnOniemus schreef: | Perkamentus had wel geweten dat Voldemort terug zou keren. Waar zouden Harry en Carlo anders blijven. Als ze dood zijn keren ze niet terug naar school. Perkamentus zou dan vermoeden dat Voldemort erachter zat en zou dan aan Sneep vragen of het Duistere teken brandde. |
Ik denk niet dat Sneep dan zou zeggen aan Perkamentus dat het brandde. Ik denk dat dat iets is dat Sneep liever voor zichzelf houd. En Karkarov kon ook gewoon dringend iets moeten doen. Maar Perkamentus is inderdaad niet dom; Harry en Carlo waren weg. |
Sneep liet het teken zelfs aan de minister zien om duidelijk te maken dat Voldmort terug was.
Sneep zou het ook wel zonder Harry's terug keer aan Perkamentus laten weten. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 11, 2006 13:09 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | Sneep liet het teken zelfs aan de minister zien om duidelijk te maken dat Voldmort terug was.
Owja, klopt. Dat was ik even vergeten. sorry...
Maar Sneep toonde dat litteken toen Harry terug was. Maar moest Harry niet terug gekomen zijn, dan zou hij het volgens mij niet getoond hebben. Hij 'diende' Perkamentus, maar volgens mij zou hij Voldemort helpen als hij daar de kans voor kreeg en het dus verzwijgen, als hij het niet per see moest zeggen. |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 11, 2006 13:13 |
 |
Lupos-freak schreef: | Super Mean Duiveltje schreef: | Sneep liet het teken zelfs aan de minister zien om duidelijk te maken dat Voldmort terug was.
Owja, klopt. Dat was ik even vergeten. sorry...
Maar Sneep toonde dat litteken toen Harry terug was. Maar moest Harry niet terug gekomen zijn, dan zou hij het volgens mij niet getoond hebben. Hij 'diende' Perkamentus, maar volgens mij zou hij Voldemort helpen als hij daar de kans voor kreeg en het dus verzwijgen, als hij het niet per see moest zeggen. |
Sneep is volgens mij niet helemaal pro voldemort maar kom.
Zelfs als hij slecht is moet hij de schijn hoog houden voor Perkamentus.
Karkarov is gevlucht, Harry en Carlo dood, Perkamunts is heus niet dom en vermoed wat er gaande is. Sneep kan dat dan bevistigen als het gevraagd wordt. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
ad
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 12, 2006 17:53 |
 |
als harry er niet was geweest dan was voldemort niet weg geweest dus als hij niet weg was geweest hoeft ook niemant wat te weten want er is niks om te weten |
|
|
  |
 |
Potterfreaky
Harry's secret lover

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 16, 2006 22:41 |
 |
tuurlijk wist Perkamentus allang dat het eraan zat te komen, maar wanneer dat wist niemand, (zelfs de dd'ers niet, die voelden wel dat het eraan kwam,maar wisten het ook pas zeker toen ze opgeroepen werden) daarom roept hij steeds dat harry hem dat als eerste verteld had. Het was natuurlijk helemaal niet voldemorts bedoeling dat Harry zijn ooggetuig verslag onmiddelijk zou gaan overbrieven. |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
  |
 |
debske
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 9:57 |
 |
ik denk dat hij het niet heeft verteld omdat perkamentus dat zou hebben kunnen verhinderen als sneep had verteld dat hij zou terugkeren en sneep voelde er meer voor om bij zijn oude meester terug te keren dan zijn hele leven te slijten onder de neus van perkamentus. daarom heeft hij natuurlijk niets gezegd want in boek 6 komen we erachter dat sneep eigenlijk voor voldie werkt.  |
|
|
  |
 |
Merel
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 12:55 |
 |
Je moet nog altijd rekenen dat Sneep slecht is. Sneep toont het inderdaad aan de minister. Maar waarom toonde hij het als hij eigenlijk kon raden dat Voldemort niet wilde dat ze van zijn terugkeer hadden gehoord? Wie weet dat?
Merel |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 13:06 |
 |
Metje schreef: | Je moet nog altijd rekenen dat Sneep slecht is. Sneep toont het inderdaad aan de minister. Maar waarom toonde hij het als hij eigenlijk kon raden dat Voldemort niet wilde dat ze van zijn terugkeer hadden gehoord? Wie weet dat? |
Hij toonde het om te bewijzen dat Voldemort terug is.
Om de minister ervan te overtuigen.
Als zijn trouw eigenlijk bij Voldemort ligt toonde hij het aan Droebel om Perkamentus er van te blijven overtuigen: "Ja hoor ik sta aan uw kant." |
Paul Claudel
 |
un4ever
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 26, 2006 19:27 |
 |
HARRY/RON/HERMELIEN schreef:
Ze geloofden Harry niet toen hij vertelde dat Voldemort terugwas, waarom heeft Sneep Harry dan niet geholpen met het vertellen van de waarheid, als Sneep aan Perkamentus' kant stond?
Waarom niet??, Omdat Snapé Potter wel kon verdrinken. Ze hebben een bloedhekel aan alkaar. Snape stond echt niet te springen om Potter mee te helpen, en dat zal Potter ook niet voor Snape hebben gedaan. Al zouw hij aan Albus kant staan, deed hij het niet. En volgens mij had Albus het nooit aan heb gevraagt om hem mee te helpen te kunnen overtuigen.
Verder denk ik wel dat Snape het eerder heeft gezegt tegen Albus. En Volgens mij geloofde Albus het meteen toen Potter het tegen hem zei.
sneep helpde hem niet omdat hij dan zijn dekmantel kwijt was als sneep hem zouw helpen zouw het in de ochtenprofeet of zo komen en voldemort zouw het direkt weten, hij zouw het zo en zo te weten komen er zal wel een doodoener dat bericht overbrieven naar voldie
daarom helpde hij harry niet |
|
|
  |
 |
No
6e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 27, 2006 16:26 |
 |
Sneep heeft wel Harry in deel 1 gered. Sneep en Harry mochten elkaar niet dat is bekend.
@un4ever
sneep helpde hem niet omdat hij dan zijn dekmantel kwijt was als sneep hem zouw helpen zouw het in de ochtenprofeet of zo komen en voldemort zouw het direkt weten, hij zouw het zo en zo te weten komen er zal wel een doodoener dat bericht overbrieven naar voldie
daarom helpde hij harry niet.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>..
Zoals je weet, Sneep is zeer goede occulmentiemens. Zelfs voldemort kan niet in zijn gedachten lezen. Hoezo was hij zijn dekmantel kwijt. Perkamentus wist heel goed dat Sneep als dubbelspion werkte. Volgens mij heb je niet alle delen gelezen denk ik. |
|
|
  |
 |
un4ever
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 14:52 |
 |
No schreef: | Sneep heeft wel Harry in deel 1 gered. Sneep en Harry mochten elkaar niet dat is bekend.
@un4ever
Zoals je weet, Sneep is zeer goede occulmentiemens. Zelfs voldemort kan niet in zijn gedachten lezen. Hoezo was hij zijn dekmantel kwijt. Perkamentus wist heel goed dat Sneep als dubbelspion werkte. Volgens mij heb je niet alle delen gelezen denk ik. |
ok perkie wist dat maar voldie niet
en in boek een dat kan voldie wel vergeven omdat dan de schuld van zijn 'dienaar'is afgelost |
_________________ Hermelien sloeg haar armen om Rons hals en begon vreselijk te huilen.
Ron die er doodsbenauwd uit zag,klopte haar onbeholpen op haar hoofd en uiteindelijk liet Hermelien hem weer los. |
|
  |
 |
No
6e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 18:17 |
 |
un4ever schreef: | No schreef: | Sneep heeft wel Harry in deel 1 gered. Sneep en Harry mochten elkaar niet dat is bekend.
@un4ever
en in boek een dat kan voldie wel vergeven omdat dan de schuld van zijn 'dienaar'is afgelost |
Allebei wisten ze wel dat Sneep als dubbelspion werkte. Dat wel.  |
|
|
  |
 |
lleila
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 21:00 |
 |
No schreef: | un4ever schreef: | No schreef: | Sneep heeft wel Harry in deel 1 gered. Sneep en Harry mochten elkaar niet dat is bekend.
@un4ever
Allebei wisten ze wel dat Sneep als dubbelspion werkte. Dat wel.  |
ok ze dachten dat hij een dubbelspion was voor zichzelf dus perkamentus voor zich en voldemort voor zich
maar voor wie was hij het dan echt?? |
_________________ love is a bird of golden wings that flys into your hart and sings |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 7:57 |
 |
lleila schreef: | ok ze dachten dat hij een dubbelspion was voor zichzelf dus perkamentus voor zich en voldemort voor zich
Dat zullen we pas echt me zekerheid weten na het lezen van deel 7. |
Paul Claudel
 |
No
6e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 11:01 |
 |
Super Mean Duiveltje schreef: | lleila schreef: | ok ze dachten dat hij een dubbelspion was voor zichzelf dus perkamentus voor zich en voldemort voor zich
Dat zullen we pas echt me zekerheid weten na het lezen van deel 7. |
Ja in dit deel kunnen we pas met zekerheid weten. Sneep werkte voor beiden als een Spion. Dat is wel duidelijk. Maar of hij voor slechte zijde werkt of voor goede zijde werkt weten we niet. Dit wordt ook pas duidelijk in deel 7. |
|
|
  |
 |
|