Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Ideeen Topic Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod

Verdiend: 0 Sikkels

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 23, 2007 10:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

A.Perkamentus schreef:
Is het misschien mogelijk dat er een recensietopic komt waar leden recensies van bepaalde boeken/films/tv-series in kan posten. Dan bedoel ik niet alleen een echte mening van die persoon maar met positieve en negatieve argumenten en ook echt goed onderbouwd. Nu wordt vaak alleen maar gereageerd dat iemand echt een boek heel goed vind of helemaal niks.

Dit kan al in de Laatste gekochte CD/Laatst gelezen boek/Laatst gekeken film-topics, dus ik denk niet dat dat echt nodig is. Wink

Helen schreef:
Meligmijsje schreef:
EDIT: nog een idee.. Huffelpuf heeft niet echt wat je noemt veel actieve leden.. Is het een idee om mensen de gelegenheid te geven om 1 dag lang (of langer) gratis van afdeling te wisselen naar Huffelpuf?

Zou het niet een keer leuk zijn dat alle afdelingen een keer een midagje open zijn voor iedereen zodat iedereen kan zien hoe het in een andere afdeling gaat. De KO's zijn dan bijvoorbeeld gastheer/vrouw.
Iedereen kan dan in de afdelingen posten.
Geen idee of het haalbaar is of niet maar het lijkt mij wel leuk en zo krijg je misschien wat meer tolerantie voor elkaar als je begrijpt wat ik bedoel.

Wij zijn op dit moment al druk bezig om het afdelingsproces actiever te maken. Daar merken jullie binnenkort meer van. Wink

...I'll miss ya...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Nevodeon is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 24, 2007 23:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nevodeon schreef:
Gutenabend!

Ik had even een vraag over de serververhuizing. Zoals half tot 3 kwart hpf al heeft gemerkt, zijn er enkele tekens die niet werken, zoals ‘één taartje’ ‘nóg meer’ en ‘hallelujá!’ om maar even voorbeelden te noemen.

Wordt dit nog opgelost, of zullen we dit probleem alleen kunnen oplossen door te verhuizen naar Fantasy Freakz.

Verder heb ik nog een vraag, maar die zal ik in privé stellen Wink

Nevo

Daar op terugkerende heb ik een idee bedacht.
Is het niet dat je met phpBB forums woorden kunt cencureren? En kunt instellen dat als je het intypt, dat het dan iets anders wordt?

Is het dan geen idee om die rare tekens (bijvoorbeeld; dÂ0;3!r is niks aan de hand) te cencureren en te vervangen door de juiste tekens?

Charlie: 'k Heb het even gemeld. Je idee is inderdaad heel goed, je merkt vanzelf of er snel iets verandert of niet.

Nor have I yet outrun the sun

Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it..
Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 10:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet of het al eens is voorgesteld, maar ik vind de situatie in het fanfictiontopic heel erg rommelig, ook al zijn alle one-shots nu in één topic.

Alle goede verhalen die al een tijdje af zijn, staan nu op de laatste pagina's. Met als gevolg dat bijna niemand die meer leest. Zou het niet veel handiger zijn als je een apart subboard maakt bij de fanfictions met de fanfictions die af zijn? Dan worden ze veel meer gelezen. En dan kan je ook in dat board er op reageren. Ik vind het namelijk nogal zonde dat ze nu minder worden gelezen, gewoon omdat ze minder in de spotlight staan. Sommige ervan zijn namelijk echt wel meer dan de moeite.

Olivier
Oude Forumnaam: Olivi(s)ander The Fullblood Mod
The Fullblood Mod

Olivier is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 16:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Moonslave: De beste/mooiste verhalen worden op dit moment geselecteerd en zullen later op de hoofdsite worden geplaatst! Dan worden ze dus wel gelezen, en wordt het Fanficboard ook weer wat overzichtelijker.

Idril
Oude Forumnaam: Mrs Idril Greenleaf The First Aid Mod
The First Aid Mod

Verdiend: 90 Sikkels

Idril is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 20:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nee, niet op de hoofdsite, maar op FantasyFreakz. Op dit moment staat 90% van de verhalen er al op. (Alleen de beste uiteraard). En geloof me, daar hebben ze een mooier plekje!

Bedankt voor 5 geweldige jaren.
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 18:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Is het misschien een idee om bij de PC Crea iemand per 100 dingen die hij gemaakt heeft 10 sikkels ofzo te geven?
Die mensen steken daar heel wat energie in en het zou wel leuk zijn als ze beloond worden =)

'Til we meet again, HPF'ers.
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 4 Sikkels

Wicked Sprout is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 18:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zou het geen leuk idee zijn om de Nederlandse/Engelse woordenboek die in het Algemene board staat te verhuizen naar the English Stories board. Ik vind persoonlijk dat het daar beter gaat staan, omdat men het sneller gaat vinden. Het kan ook altijd goed gebruikt worden voor een Fanfiction of een RPG, bv. iemand die de naam van die persoon, plaats of voorwerp niet weet.

It's PANDATIMEEE !
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 29, 2007 18:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had dit gepost in het evaluatie-sikkelssysteem topic :

Chris. schreef:

Maar 1 ding viel me op. Als leraar krijg je maar 20 sikkels bij het posten van een les. Dit lijkt me een beetje scheef t.o.v. het aantal sikkels dat je voor het maken van een les krijgt. Hier krijg je er ook 20 voor, maar het is wel veel minder werk. Nu zeggen jullie waarschijnlijk, je bent ook leraar omdat je het leuk vind. Maar er dreigt nu een leraartekort, dus misschien is het een idee om het toch te wijzigen.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 17, 2008 19:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Genner: Voorlopig zit die beloning er niet in, we vinden het een beetje erover om ook daar nog eens sikkels voor te krijgen. Zoiets doe je voor je plezier en daarbij is het PC Crea board best actief.

@Wicked Sprout: Voorlopig blijft het gewoon bij Algemeen staan, daar de lijst toch niet helemaal meer klopt en up-to-date is.

@Chris.: Voorlopig laten we dit ook gewoon zo, het werkt goed genoeg.

See you in another life?
Olivander©
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 21 Sikkels

Olivander© is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 20, 2008 17:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik dacht dat mischien naar aanleiding van de laatste delen niet alleen de groepen : Griffoendor, Zwadderich , Ravenklauw en huffelpuf ook nog (als je hoog genoeg bent) de groep : 'Strijders voor Perkamentus' (SVP) Confused Ik d8 mischien is dat een leuk ideetje voor de forum???

0livander© Racebezem's
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

pinda_12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 20, 2008 18:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Idee: Als dreuzel kun je nog niet bij een afdeling, dat kan pas bij je eerste jaar, maar na je zevende jaar wil je toch wel ergens anders heen, je bent dan op Zweinstein uitgeleerd, je kan dan bijvoorbeeld naar andere groepen of opleidingen die Harry heeft gedaan. Bijvoorbeeld:

Schouwers
Ministerie van Toverkunst

Misschien iets voor het forum?

Oude Forumnaam: Mrs Idril Greenleaf The First Aid Mod
The First Aid Mod

Idril is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 26, 2008 20:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jullie hebben beiden ongeveer hetzelfde idee; meer groepen naast de 4 afdelingen.

Op zich zou dat inderdaad leuk bij de boeken passen, maar het past hier niet op/bij het forum. Het zou voor ons erg lastig bepalen zijn wie in welke groep komt. Bovendien is ons hele (wedstrijd-)systeem gericht op 4 groepen. Het zou heel wat inspanning vereisen om alles aan te passen. Ik denk trouwens dat we daar niet genoeg actieve leden voor hebben. Nu is het al een probleem (vooral voor Huffelpuf) om iedere wedstrijd weer voldoende mensen te hebben.

Een speciale groep voor SVP komt er ook niet; we willen zo min mogelijk aparte groepen creëren, en zo'n groep zou dan alleen voor 'speciale' leden zijn. Wij willen zulke groepen niet, omdat dat helemaal niet leuk is voor leden die daar niet in mogen.

(Toegegeven, Dreuzels mogen nu ook nergens in, maar je bent echt maar heel kort Dreuzel!)

Bedankt voor 5 geweldige jaren.
HPFreak!
3e jaars
3e jaars

HPFreak! is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2008 21:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

iedereen zijn naam boven zijn plaatje is oranje ? zou het niet kunnen dat dat ook andere kleuren kunnen zijn >??

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2008 21:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

HPFreak! schreef:
iedereen zijn naam boven zijn plaatje is oranje ? zou het niet kunnen dat dat ook andere kleuren kunnen zijn >??

Nee dat zou nogal verwarrend zijn. Zoals je kunt zien hebben de leden van de Crew namelijk al kleuren, zodat je goed kunt zien welke taak ze hier op het forum hebben. Als iedereen maar gewoon een kleur zou krijgen, dan zou heel het overzicht weg zijn.
Daarom heeft iedereen dus een gewoon dezelfde kleur naam, behalve mensen met bepaalde taken.

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Feb 23, 2008 21:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zie dat er een evenementenkadertje staat onderaan op het forum. Ik vind het een heel goed idee dat hij er nu staat. Razz

Maar ik vroeg me af, of het mogelijk is dat er een datum bij komt te staan. Daarnaast staan de events in het eventstopic in omgekeerde volgorde. Het eerst volgende event staat onderaan. Dit vind ik ook niet zo logisch.

16-08-2005 ~ 31-12-08
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp