Auteur |
Bericht |
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 23, 2007 10:13 |
|
A.Perkamentus schreef: | Is het misschien mogelijk dat er een recensietopic komt waar leden recensies van bepaalde boeken/films/tv-series in kan posten. Dan bedoel ik niet alleen een echte mening van die persoon maar met positieve en negatieve argumenten en ook echt goed onderbouwd. Nu wordt vaak alleen maar gereageerd dat iemand echt een boek heel goed vind of helemaal niks. |
Dit kan al in de Laatste gekochte CD/Laatst gelezen boek/Laatst gekeken film-topics, dus ik denk niet dat dat echt nodig is.
Helen schreef: | Meligmijsje schreef: | EDIT: nog een idee.. Huffelpuf heeft niet echt wat je noemt veel actieve leden.. Is het een idee om mensen de gelegenheid te geven om 1 dag lang (of langer) gratis van afdeling te wisselen naar Huffelpuf? |
Zou het niet een keer leuk zijn dat alle afdelingen een keer een midagje open zijn voor iedereen zodat iedereen kan zien hoe het in een andere afdeling gaat. De KO's zijn dan bijvoorbeeld gastheer/vrouw.
Iedereen kan dan in de afdelingen posten.
Geen idee of het haalbaar is of niet maar het lijkt mij wel leuk en zo krijg je misschien wat meer tolerantie voor elkaar als je begrijpt wat ik bedoel. |
Wij zijn op dit moment al druk bezig om het afdelingsproces actiever te maken. Daar merken jullie binnenkort meer van. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 24, 2007 23:05 |
|
Nevodeon schreef: | Gutenabend!
Ik had even een vraag over de serververhuizing. Zoals half tot 3 kwart hpf al heeft gemerkt, zijn er enkele tekens die niet werken, zoals ‘één taartje’ ‘nóg meer’ en ‘hallelujá!’ om maar even voorbeelden te noemen.
Wordt dit nog opgelost, of zullen we dit probleem alleen kunnen oplossen door te verhuizen naar Fantasy Freakz.
Verder heb ik nog een vraag, maar die zal ik in privé stellen
Nevo |
Daar op terugkerende heb ik een idee bedacht.
Is het niet dat je met phpBB forums woorden kunt cencureren? En kunt instellen dat als je het intypt, dat het dan iets anders wordt?
Is het dan geen idee om die rare tekens (bijvoorbeeld; dÂ0;3!r is niks aan de hand) te cencureren en te vervangen door de juiste tekens?
Charlie: 'k Heb het even gemeld. Je idee is inderdaad heel goed, je merkt vanzelf of er snel iets verandert of niet. |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
|
|
Moonslave
Schoolkampioen
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 12, 2007 10:39 |
|
Ik weet niet of het al eens is voorgesteld, maar ik vind de situatie in het fanfictiontopic heel erg rommelig, ook al zijn alle one-shots nu in één topic.
Alle goede verhalen die al een tijdje af zijn, staan nu op de laatste pagina's. Met als gevolg dat bijna niemand die meer leest. Zou het niet veel handiger zijn als je een apart subboard maakt bij de fanfictions met de fanfictions die af zijn? Dan worden ze veel meer gelezen. En dan kan je ook in dat board er op reageren. Ik vind het namelijk nogal zonde dat ze nu minder worden gelezen, gewoon omdat ze minder in de spotlight staan. Sommige ervan zijn namelijk echt wel meer dan de moeite. |
|
|
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 12, 2007 16:33 |
|
@Moonslave: De beste/mooiste verhalen worden op dit moment geselecteerd en zullen later op de hoofdsite worden geplaatst! Dan worden ze dus wel gelezen, en wordt het Fanficboard ook weer wat overzichtelijker. |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
Idril
The First Aid Mod
Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 12, 2007 20:25 |
|
Nee, niet op de hoofdsite, maar op FantasyFreakz. Op dit moment staat 90% van de verhalen er al op. (Alleen de beste uiteraard). En geloof me, daar hebben ze een mooier plekje! |
|
|
Genner
Bohemian Writer
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 14, 2007 18:17 |
|
Is het misschien een idee om bij de PC Crea iemand per 100 dingen die hij gemaakt heeft 10 sikkels ofzo te geven?
Die mensen steken daar heel wat energie in en het zou wel leuk zijn als ze beloond worden =) |
|
|
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 14, 2007 18:32 |
|
Zou het geen leuk idee zijn om de Nederlandse/Engelse woordenboek die in het Algemene board staat te verhuizen naar the English Stories board. Ik vind persoonlijk dat het daar beter gaat staan, omdat men het sneller gaat vinden. Het kan ook altijd goed gebruikt worden voor een Fanfiction of een RPG, bv. iemand die de naam van die persoon, plaats of voorwerp niet weet. |
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 29, 2007 18:33 |
|
Ik had dit gepost in het evaluatie-sikkelssysteem topic :
Chris. schreef: |
Maar 1 ding viel me op. Als leraar krijg je maar 20 sikkels bij het posten van een les. Dit lijkt me een beetje scheef t.o.v. het aantal sikkels dat je voor het maken van een les krijgt. Hier krijg je er ook 20 voor, maar het is wel veel minder werk. Nu zeggen jullie waarschijnlijk, je bent ook leraar omdat je het leuk vind. Maar er dreigt nu een leraartekort, dus misschien is het een idee om het toch te wijzigen. |
|
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jan 17, 2008 19:36 |
|
@Genner: Voorlopig zit die beloning er niet in, we vinden het een beetje erover om ook daar nog eens sikkels voor te krijgen. Zoiets doe je voor je plezier en daarbij is het PC Crea board best actief.
@Wicked Sprout: Voorlopig blijft het gewoon bij Algemeen staan, daar de lijst toch niet helemaal meer klopt en up-to-date is.
@Chris.: Voorlopig laten we dit ook gewoon zo, het werkt goed genoeg. |
|
|
Olivander©
Dreuzel
Verdiend:
21 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 17:58 |
|
Ik dacht dat mischien naar aanleiding van de laatste delen niet alleen de groepen : Griffoendor, Zwadderich , Ravenklauw en huffelpuf ook nog (als je hoog genoeg bent) de groep : 'Strijders voor Perkamentus' (SVP) Ik d8 mischien is dat een leuk ideetje voor de forum??? |
_________________ Tegenwoordig niet alleen toverstokken maar ook
een nieuw bezemmerk:
0livander© Racebezem's |
|
|
|
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 20, 2008 18:05 |
|
Idee: Als dreuzel kun je nog niet bij een afdeling, dat kan pas bij je eerste jaar, maar na je zevende jaar wil je toch wel ergens anders heen, je bent dan op Zweinstein uitgeleerd, je kan dan bijvoorbeeld naar andere groepen of opleidingen die Harry heeft gedaan. Bijvoorbeeld:
Schouwers
Ministerie van Toverkunst
Misschien iets voor het forum? |
_________________ Slythpride forever |
|
|
|
Idril
The First Aid Mod
Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 26, 2008 20:29 |
|
Jullie hebben beiden ongeveer hetzelfde idee; meer groepen naast de 4 afdelingen.
Op zich zou dat inderdaad leuk bij de boeken passen, maar het past hier niet op/bij het forum. Het zou voor ons erg lastig bepalen zijn wie in welke groep komt. Bovendien is ons hele (wedstrijd-)systeem gericht op 4 groepen. Het zou heel wat inspanning vereisen om alles aan te passen. Ik denk trouwens dat we daar niet genoeg actieve leden voor hebben. Nu is het al een probleem (vooral voor Huffelpuf) om iedere wedstrijd weer voldoende mensen te hebben.
Een speciale groep voor SVP komt er ook niet; we willen zo min mogelijk aparte groepen creëren, en zo'n groep zou dan alleen voor 'speciale' leden zijn. Wij willen zulke groepen niet, omdat dat helemaal niet leuk is voor leden die daar niet in mogen.
(Toegegeven, Dreuzels mogen nu ook nergens in, maar je bent echt maar heel kort Dreuzel!) |
|
|
HPFreak!
3e jaars
Verdiend:
90 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 21:45 |
|
iedereen zijn naam boven zijn plaatje is oranje ? zou het niet kunnen dat dat ook andere kleuren kunnen zijn >?? |
_________________ I wish everyone a merry X-Mass and a very happy new jear!
HPF Always in our Hearts! |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 21:48 |
|
HPFreak! schreef: | iedereen zijn naam boven zijn plaatje is oranje ? zou het niet kunnen dat dat ook andere kleuren kunnen zijn >?? |
Nee dat zou nogal verwarrend zijn. Zoals je kunt zien hebben de leden van de Crew namelijk al kleuren, zodat je goed kunt zien welke taak ze hier op het forum hebben. Als iedereen maar gewoon een kleur zou krijgen, dan zou heel het overzicht weg zijn.
Daarom heeft iedereen dus een gewoon dezelfde kleur naam, behalve mensen met bepaalde taken. |
|
|
Chris.
King of the Silvan Elves
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 23, 2008 21:16 |
|
Ik zie dat er een evenementenkadertje staat onderaan op het forum. Ik vind het een heel goed idee dat hij er nu staat.
Maar ik vroeg me af, of het mogelijk is dat er een datum bij komt te staan. Daarnaast staan de events in het eventstopic in omgekeerde volgorde. Het eerst volgende event staat onderaan. Dit vind ik ook niet zo logisch. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
|
|
|