Auteur |
Bericht |
LadyD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 30, 2006 13:36 |
 |
ja sneep was inderdaad harstikke slim, maar hij zat niet in hetzelfde jaar als Voldemort op school. Dat boek dat hij had was van zijn moeder geweest di wel in ongeveer hetzelfde jaar als voldie zat. Ik denk dat Voldie wel wist dat Sneep een hlafbloed was. ik denk niet dat hij dat zo heel erg vond aangezien hij zelf ook een halfbloedje is. |
_________________ I love you, I loved you all along
And I forgive you for being away for far to long
So keep breathing 'cause I'm not leaving you anymore!
Believe it hold on to me and never let me go |
|
  |
 |
**brittjehermione**
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 31, 2006 12:54 |
 |
Tjah Sneep is een slimmerd en dit speelt zeker in het nadeel van de Orde. Allereerst kan/kon hij al hun plannen overmaken aan Voldemort + hij is nog eens een geniale tovenaar ook!
Ik vind het trouwens raar dat Sneep - met zo'n ego - zijn kwaliteiten zo goed kon verbergen! |
_________________ *Testosterone Boys &nd Harlequin Girls*
`Seaturtles, mate!´ ^_^ |
|
  |
 |
H e r m i o n e
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 31, 2006 17:15 |
 |
Voor Voldemort maakt het niet uit als iemand halfbloed is.. dat weten we zo onderhand wel.
Maar: de moeder van Sneep: Eileen Prins, was óók heel goed in toverdranken.. het was haar oude boek. Het zou kunnen dat zij ook van die spreuken gemaakt heeft.. of gevonden in zeer oude boeken en neergekrabbeld in haar eigen boek en Sneep kan dat natuurlijk ook gedaan hebben.. |
|
|
  |
 |
Agrippa
3e jaars

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 02, 2006 14:09 |
 |
Ik denk dat Voldemort Sneep meer vertrouwt dan de andere Dooddoeners, omdat hun verledens op elkaar lijken. Rottige Dreuzelvader, bangige Heksenmoeder, hebben nooit (echte) vrienden gehad, waren erg slim, hebben een nieuwe naam voor zichzelf verzonnen...
Voldemort acht degenen die op hem lijken hoger dan de rest, dat was ook zo bij Harry. |
_________________ I trust Snape completely
Airbenders rock!
"There will be books written about Harry- Every child in our world will know his name!"
-McGonagalls unexpected Seeing talents- |
|
  |
 |
No
6e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 03, 2006 13:30 |
 |
Agrippa schreef: | Ik denk dat Voldemort Sneep meer vertrouwt dan de andere Dooddoeners, omdat hun verledens op elkaar lijken. Rottige Dreuzelvader, bangige Heksenmoeder, hebben nooit (echte) vrienden gehad, waren erg slim, hebben een nieuwe naam voor zichzelf verzonnen...
Voldemort acht degenen die op hem lijken hoger dan de rest, dat was ook zo bij Harry. |
dat is waar dat Voldemort halfbloed tovenaar hoger plaatst dan volbloed tovenaar. Dat kun je zien bij Harry en Snape. |
|
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 07, 2006 17:41 |
 |
Ik vind dat Sneep wel enorm inteligent was voor zijn leeftijd. Zo'n duistere spreuken verzinnen voor zijn leeftijd... Dat kan niemand voor zijn leeftijd! Sneep mag dan misschien wel gemeen zijn, maar een groot brein heeft hij wel.
Maar ik vind het enorm spijtig dat hij toch een dooddoener is. Harry, Ron en Hermelien hebben dat dan altijd gedacht, en dat was dan niet waar, en dan gebeurd het toch. Dan is hij inderdaad een dooddoener. Dat vond ik spijtig, want ik begon hem langzaam aan te vertrouwen. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 09, 2006 6:14 |
 |
No schreef: | Agrippa schreef: | Ik denk dat Voldemort Sneep meer vertrouwt dan de andere Dooddoeners, omdat hun verledens op elkaar lijken. Rottige Dreuzelvader, bangige Heksenmoeder, hebben nooit (echte) vrienden gehad, waren erg slim, hebben een nieuwe naam voor zichzelf verzonnen...
dat is waar dat Voldemort halfbloed tovenaar hoger plaatst dan volbloed tovenaar. Dat kun je zien bij Harry en Snape. |
Sneep en voldemort hebben idd een hoop overeenkomsten.
Het boek dat sneep had was van zijn moeder geweest, ik denk dat zij ook wel een slim iemand geweest moet zijn. Het is alleen jammer dat we zo weinig van haar weten.
Sneep zal denk ik kwa slimheid op het niveau van hermelien gezeten hebben. Hij heeft ook veel overeenkomsten met haar.
Meer op studie gericht, alles uit boeken halen, en nieuwsgierig naar nieuwe informatie, leergierig.
Sneep had daarnaast geen goed leven toen die klein was, en ook zijn jeugd was waardeloos. Daarnaast zal hij niet veel vrienden gehad hebben, dus studeren is dan waar je je op richt. |
|
|
  |
 |
nymf.anna
4e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 09, 2006 21:46 |
 |
ik ben het met de auteur van dit bericht eens alshij/zij zegt da sneep een behoorlijk interliegentie vermogen moet hebben
in de tijd dat sneep op school zat kan volemort niet op school gezeten hebben want sneep zat samen met lily en james op school en die zaten een jaar of 30 gelee op school gereken vanaf jaar 1
voldemort zat 50 jaar gelee op school
DAT KAN NIET MATCHEN mensen die het hier niet mee eens zijn kuneen dat zegen als ze betere theorieen heben over dce tijd van de potters sneep en vilijn |
|
|
  |
 |
Agrippa
3e jaars

Verdiend:
61 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 10, 2006 9:08 |
 |
Sommige mensen beweren dat Eileen Prince nog steeds in Zweinstein is, en haar naam heeft veranderd in Pince... de bibliothecaresse ja. Zelf vind ik het vrij onwaarschijnlijk, ook omdat Sneep nooit in de bieb komt (als je moeder zo dicht bij je woont ga je haar toch niet zo mijden?), maar ja, Rowling is Rowling, het zou dus wel weer heel goed kunnen. |
_________________ I trust Snape completely
Airbenders rock!
"There will be books written about Harry- Every child in our world will know his name!"
-McGonagalls unexpected Seeing talents- |
|
  |
 |
maja
1e jaars

Verdiend:
157 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Apr 23, 2007 21:51 |
 |
Volgens mij is Sneep net zo'n goede tovenaar als Perkamentus, hij bedenkt zelf z'n spreuken, is een super occlumens, is erg bedreven in legilimentie, is kampioen toverdranken( die verzin ik zelf) en ga zo maar door.
Hij heeft alleen een sociaal-maatschappelijk probleem ( zo kan je het ook noemen)
Zonder dat probleem was ie in staat om Hoofd van Zweinstein te zijn! |
|
|
  |
 |
Squeaking Dobby
4e jaars

Verdiend:
40 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Apr 25, 2007 12:41 |
 |
Snape is ergens nog slimmer dan Voldemort. Voldemort is zo verzot op macht, dat het van hem afstraalt, maar Snape weet echter alles te verbergen, en doet dus ook verbijsterende dingen... (had iemand gedacht dat hij Dumbledore zou vermoorden?) Maar Snape is ook niet zo door en door slecht als Voldemort. Hij werd gedwongen om Dumbledore te doden omdat hij een Unbreakable Vow had gemaakt met Draco's moeder. Ik denk dat Snape dus in het laatste boek nog wel voor een aantal verassingen zal zorgen. En ik denk dat die verassingen niet eens in het nadeel van Harry hoeven te staan. Snape is denk ik zo onafhankelijk dat hij ook Voldemort niet zal dienen met zijn hele hart. En dat kan Voldemort niet weten, want Snape houd het mooi verborgen (occlumentie en zo).
|
|
  |
 |
maja
1e jaars

Verdiend:
157 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 04, 2007 21:34 |
 |
Gelijk heb je hoor! Sneep is briljant!
Na Perkamentus de grootste tovenaar volgens mij.
Enne inderdaad gaat Sneep nog voor verassingen zorgen in deel 7.
Ik denk dat hij, zonder dat ie de hoofdpersoon is, het meest ingewikkelde en belangrijke personage is van de reeks!
Sorry but I'm a Snape lover  |
|
|
  |
 |
Sauel
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 05, 2007 9:30 |
 |
Ik denk dat Sneep uiteindelijk toch voor de goede kant kiest. Dat hij nu eiegenlijk al bij de goede kant staat maar bijna niemand dat weet. En anders had hij harry toch al lang kunnen vermoorden en dat heeft hij nooit gedaan. |
|
|
  |
 |
maja
1e jaars

Verdiend:
157 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 05, 2007 13:55 |
 |
Waarom denk je dat??
Als Sneep Voldemort voor de gek kan houden met zn occlumentie dan kan Voldemort er nog een puntje aan zuigen..enne....ik heb nooit ergens gelezen dat Voldemort z'n eigen toverspreuken en eigen toverdranken maakte
I'm a snape lover |
|
|
  |
 |
Justmenofear
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mei 05, 2007 16:37 |
 |
Ja, we weten al dat je een Snapelover bent
Maar heeft Voldie niet de 3 Onvergeeflijke Vloeken gemaakt? Of zit ik daar fout.. *-)
Daarbij vind ik Voldemort ook wel de grootste tovenaar na Perkamentus en op 3 komt dan wel Snape denk ik. Waarom? Tja, de reden dat Voldemort, Voldemort is lijkt mij wel genoeg. Hij kan mensen ook nog overtuigen *of martelen in sommige gevallen ^^* zodat ze ze bij hem aansluiten. Ik denk dat door Sneeps uiterlijk en verleden alleen al dat ze hem niet blindelings zouden volgen. |
_________________ Every song ends, but is that a reason to not enjoy the music? |
|
  |
 |
|