Auteur |
Bericht |
Merel
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
72 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 09, 2006 12:37 |
 |
Ze zullen het zeker gemerkt hebben. Ik denk eerder dat ze een smoesje hebben verzonnen ofzo. Misschien waren ze, net zoals daniel lovaa zegt, niet thuis. Mij maakt het niet veel uit want het is niet echt belangerijk voor het verhaal niet?
En het huis van Sirius is behekst met een heleboel spreuken. De dreuzels zien het niet en weten eigenlijk niet dat het er Ãs. Die mensen die daar wonen kan het hun niet schelen. En als je aan de woorden of aan de letters van Perkamentus denkt dan komt het huis tevoorschijn maar ik denk niet de de buren daar iets van merken.
Merel |
|
|
  |
 |
Malfoi
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 09, 2006 13:04 |
 |
Misschien wel, maar misschien dacht Perkamentus al toen hij het huis van de Duffelingen beschermde dat er weleens vreemde geluiden zouden kunnen zijn en heeft hij er een spreuk op geplaatst... En mevrouw Vaals woont naast ze... |
|
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Aug 10, 2006 19:24 |
 |
daniel lovaa schreef: | het lijkt mij wel dat ze iets hebben gehoorttt..
of ze zijn doof
maarr het kan ok gewoon zo zijn dat ze niet thuis waren weettje wel.. |
Dat lijkt me sterk ik kan het haast niet geloven dat op eens niemand thuis was, En niks hebben gehoord of gemerkt. Meneer Wemel had ze ook niet ergens naar toe gestuurd zoals in boek 5, toen ze Harry Potter af gingen halen bij de Duffelingen, toen had iemand ze ergens naar een uit stapje ofzo gestuurd, wat niet eens bestond En dat had hij in dit geval niet gedaan |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 10, 2006 23:21 |
 |
Volgens mij hebben ze wel degelijk iets gehoord, dat kan haast niets anders. Buren zijn meestal nieuwsgierige wezens. Volgens mij heeft de buurvrouw achteraf tante Putunia even gesproken om te vragen wat dat was. Een kleine ontploffing, elektriciteitsstoornis... er bestaan meerdere mogelijke smoezen om de buren maar geen argwaan te laten ruiken... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
pigwidgeon
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 11:54 |
 |
Malfoi schreef: | Misschien wel, maar misschien dacht Perkamentus al toen hij het huis van de Duffelingen beschermde dat er weleens vreemde geluiden zouden kunnen zijn en heeft hij er een spreuk op geplaatst... En mevrouw Vaals woont naast ze... |
Ik ben nu boek 1 aan het lezen, maar mrs Figg woont twee straaten verder en niet naast the Dursley's. |
|
|
  |
 |
Rowena
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 12:06 |
 |
Natuurlijk hebben de buren wel iets gehoord. De Duffelingen hebben hebben daarvoor gewoon een smoes verzonnen, lijkt me. En de buren weten (voor zover wij weten) niks van toverkunst, dus ze zullen heus niet het vermoeden hebben gehad dat er tovenaars bij de Duffelingen waren. |
|
|
  |
 |
(.·»Esmee«·.)
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 12:09 |
 |
Ik denk dat ze wel iets doorhadden maar dat ze net als de Duffelingen zijn en zich er niks van aantrekken, of wel aan ze hebben gepraat maar dat de Duffelingen gewoon een smoes verzonnen. |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 14, 2006 13:28 |
 |
Dat moet al een heel serieuze BENG geweest zijn als de buren die hebben gehoord hoor.
Daar zitten niet alleen muren tussen maar de huizen staan niet eens tegen elkaar.
Zo veel lawaai zal het heus niet geweest zijn.
Dus ik denk zelfs niet dat de buren die hoorden.
En als ze al iets hoorden, het is een nieuwsgierige buurt maar nog, ze zullen er wel niets van gezien hebben. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Felix Fortana
2e jaars

Verdiend:
43 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 15, 2006 18:11 |
 |
ze zullen wel een smoes hebben gebruikt voor die beng en die gil
nou ja zolang ze maar van harry af waren he?
ik denk wel dat ze het hadden gemerkt maar toen ze keken naar hun was waarschijnlijk alles weer oke dus was het voor hun waarschijnlijk een kat die iets liet om vallen ofzo |
_________________ Ik wou dat ik een traan was, om geboren te worden in je ogen, te leven op je wang en te sterven op je lippen. |
|
  |
 |
LadyD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
3 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 15, 2006 18:50 |
 |
Ik dekn dat ze het heus wel gehoort hebben, maar ik denk dat JK gewoon niet van plan is om ieder detail uit te gaan pluizen. Waarschijnlijk is er heus wel iets aan de Duffelingen gevraagd, maar is dat gewoon niet vermeld. Als ieder klein dingetje helemaal uitgeplozen moest worden zou het boek wel 5 keer zo dik zijn denk ik. |
_________________ I love you, I loved you all along
And I forgive you for being away for far to long
So keep breathing 'cause I'm not leaving you anymore!
Believe it hold on to me and never let me go |
|
  |
 |
debske
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 9:41 |
 |
ze hebben vast wel wat gemerkt maar in voorheengaande boeken hebben de buren al veel van dit soort dingen meegemaakt en leek het denk ik normaal voor de buren dat ze af en toe veel geluiden horen. |
|
|
  |
 |
Rosa-Witch
1e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 26, 2006 16:31 |
 |
de buren zullen vast en zeker wel iets gehoord hebben, maar zullen zich er niet zo druk om hebben gemaakt, omdat ze dachten dat het geluid van buiten kwam misschien van een terugslaande motor van een auto, of omdat ze dachten dat ze dat ze binnen iets hadden laten vallen, niet om nieuwsgierig naar te zijn. |
_________________ meeeeeh mien lepke! |
|
  |
 |
un4ever
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 26, 2006 19:58 |
 |
dreuzels zijn stom ze zien niets horen niets ze voelen het alleen als je ze met een vork prikt  |
|
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 27, 2006 11:07 |
 |
un4ever schreef: | dreuzels zijn stom ze zien niets horen niets ze voelen het alleen als je ze met een vork prikt  |
Wat is dat nu voor een botte opmerking.
Waarom zouden dreuzels stom zijn?
Gewoon omdat ze geen toverkracht hebben zijn ze niet een achterlijk ras of zo. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Maanling
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 27, 2006 12:22 |
 |
Ik denk dat ze het best gehoort hebben maar als je een beng bij de buren hoort ga je toch ook niet gelijk kijken wat er is. ze dneken misschiend at iemand iets zwaars heeft laten vallen. |
|
|
  |
 |
|