Auteur |
Bericht |
Ajox-HPF
3e jaars

Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 04, 2007 18:12 |
 |
1. Mss doen ze dat wel maar is het onbelangrijke info.
2. Omdat de 3e opdracht de beslissende is en de families van Fleur en Krum mss wel ver moeten reizen, terwijl die ook een baan en alles hebben.
3. Ze ging niet mee, toch? |
|
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Feb 05, 2007 18:39 |
 |
Lupos-freak schreef: | Tijdens de laatste opdracht komt de familie van de kampioenen kijken hoe hun zoon/dochter het doet. Maar waarom komt die familie dan niet kijken tijdens de eerste en tweede opdracht. Want die opdrachten zijn toch even gevaarlijk als het doolhof. |
Daar heb ik ook al aan gedacht.
Omdat het de finale is denk ik. Maar inderdaad als mijn zoon/dochter mededen zou ik ook alle drie de opdrachten willen zien inplaats van het te lezen in een artikel van Pulpers. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Ajox-HPF
3e jaars

Verdiend:
151 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Feb 06, 2007 13:01 |
 |
Miss Und@ztood schreef: | Lupos-freak schreef: | Tijdens de laatste opdracht komt de familie van de kampioenen kijken hoe hun zoon/dochter het doet. Maar waarom komt die familie dan niet kijken tijdens de eerste en tweede opdracht. Want die opdrachten zijn toch even gevaarlijk als het doolhof. |
Daar heb ik ook al aan gedacht.
Omdat het de finale is denk ik. Maar inderdaad als mijn zoon/dochter mededen zou ik ook alle drie de opdrachten willen zien inplaats van het te lezen in een artikel van Pulpers. |
Ik denk dat de deelnemers wel aan hun ouders zullen schrijven hoe het gegaan is, hoor  |
|
|
  |
 |
|
| |