Auteur |
Bericht |
Missy
Ex-MadMaster

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 21, 2006 20:47 |
 |
Ik neem Orlando Bloom mee
*sigh*
Hij is net zo oud als ik dus dat moet kunnen
Kan ik 'm eens goed leren kennen  |
_________________ Yay, ik heb aan de kontjes Stan en Tolga gezeten!! |
|
  |
 |
San Riddle
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 21, 2006 20:59 |
 |
Christian! Omg, ik zie het al helamaal voor me. Samen over dat eiland wandelen, samen eten zoeken (:')) ), samen- Oké, ik zeg niks meer xP *dagdroomt verder*
En als Chris niet mag mag Ricky van Kaiser Chiefs waarschijnlijk ook niet. DÃ mn. Dan ga ik alleen. Lekker rustig [a] |
 |
Sabine
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Ma Aug 21, 2006 21:00 |
 |
Remus Lupin of course!! Hij lijkt mij wel een leuk (lees: héél erg leuk) gezelschap
Maar als we het over bestaande mensen hebben dan denk ik mijn beste vriendin. Daar kan ik het best mee praten en heb ik nooit ruzie mee. |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
  |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 21, 2006 22:42 |
 |
geloof het of niet, maar ik zou mijn moeder meenemen. Zij is er altijd voor mij als er iets is, en ik zou haar voor geen goud ter wereld willen missen, zelfs niet voor een onbewoond eiland (behalve natuurlijk als dat onbewoond eiland eigendom is van Johnny Depp, gnagnagnnagna) |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 11:11 |
 |
Pff...Ja dat is een goede vraag, ik zat het eerlijk gezegd echt niet zo een twee drie weten. Als eerst denk ik aan me moeder, Die staat gewoon altijd voor mij klaar, en is altijd heel hulpzaam voor en heeft ook altijd wel goede raad voor mij. ..Aan de andere kant..natuurlijk lieve boy's..Tom Riddle..Draco mafoy..and Snape..als hij nog jong is.. ..Oh en als ik daar uit moet kiezen..Draco..zoals hij op mijn avatar is..Ooh..*Kwijlt* |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 11:31 |
 |
M'n broer <3 Omdat hij super super lief is en me gewoon te goed kent! Broer = hip!
En iemand die ik niet ken: Orlando, Elijah, Dominic, Billy, Evanna en nog meer zooi Ooh, Suus zou ik ook wel mee willen nemen! Of Matthew Fox, maar die is te oud voor me *let niet op het rijtje hierboven* Maar mijn eerste keus is toch nog steeds mijn broer! |
|
|
  |
 |
LavenderBrown
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
398 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 22, 2006 12:57 |
 |
HPwurm schreef: | M'n broer <3 Omdat hij super super lief is en me gewoon te goed kent! Broer = hip!
En iemand die ik niet ken: Orlando, Elijah, Dominic, Billy, Evanna en nog meer zooi Ooh, Suus zou ik ook wel mee willen nemen! Of Matthew Fox, maar die is te oud voor me *let niet op het rijtje hierboven* Maar mijn eerste keus is toch nog steeds mijn broer! |
Je blijft van Dom af, die gaat met mij mee [a] |
_________________ hey love
awful happens all the time
don't let it kill you. |
|
  |
 |
Changetje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 23, 2006 12:55 |
 |
Mmm, ik denk dat ik m'n beste vriendin zou meenemen ^^ We kennen elkaar door en door en volgens mij gaan we dan héél veel lol hebben xD Of anders m'n twee andere beste vriendinnen ^^''
Of iemand die ik niet ken: Dom (Ook al heeft Fleur hem al geclaimd xD), Matthew, Evi, Josh (Die hebben toch al ervaring op een eiland, lol) Elijah, Gary Sinise.. Oh, en wat zou ik graag m'n exbaas meenemen, lekker fun hebben op 't eiland. Ja, dat soort fun xP |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
  |
 |
BootstrapB
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 18:25 |
 |
Heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel chocola
En mijn vrienden uiteraard  |
|
|
  |
 |
Misz_Hermione
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
80 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 19:58 |
 |
Hmm.. wie zou ik mee nemen?
in eerste instantie miss_maggie, mah best friend.. xD
Maar als die niet zou kunnen, zou ik dan of rupert in mijn bagage mee smokkelen.. [a] jaja dat lijk me nou leuk gezelschap... =)
lange, romantische wandelingen op het strand, naar de zonsondergang kijken *sigh*
Tja, maar das of course maar een dagdroom he..
*dagdroomt lekker verder* |
_________________ Today I don't feel pretty,
and I'm tired of trying to fit right in.
Don't think that your so great, cause being great must suck!
|
|
  |
 |
Tamar
5e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 28, 2006 20:06 |
 |
Hmm...goede vraag ^^
Ik zou zeggen Amina (een vriendin), omdat ze gestoord is en je moet toch wat doen op een onbewoond eiland. Maar aangezien zij een hekel heeft aan zand [:')], ga ik denk ik maar voor mijn kleine zusje, of Ruben Nicolai ^^. In ieder geval iemand, want alleenig zou ik het niet zo leuk vinden. Sterker nog, ik zou doordraaien denk ik zo.
Aah, ik neem een psychiater mee!
|
_________________ The kids of tomorrow
don't need today
when they live
in the sins of yesterday. |
|
  |
 |
Shiralee
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 29, 2006 11:39 |
 |
Hey! Nou, ik wil dolgraag mijn ouders mee. Maar ook dolgraag mijn broer. Ik kon niet kiezen, ik wil gewoon met zijn allen! En nee, niet alleen met mijn vader. Of met mijn moeder, of met mijn broer. Mijn hond mag ook wel mee maar dat is standaard --> Dier? Ik heb toch gekozen voor mijn broer. Ja, ik hou evenveel van hem als mijn ouders hoor. Maar weet je wat het is? Ze zijn allemaal even speciaal voor me enzo. En ik heb heel erge heimwee. Dus jammer dat je er geen meerdere mee kan nemen.. |
|
|
  |
 |
Fandrel
5e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 03, 2006 3:26 |
 |
Niemand ! Magie > leven. |
_________________ When the Flames settle, we shall see who still stands
Nothing of my homeland remains but ash and sorrow. |
|
  |
 |
HP Lover
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 03, 2006 3:54 |
 |
Heel graag met mijn vriendin, alleen ik ben nog niet volwassen genoeg evenals mijn vriendin om te overleven op een onbewoondeiland. |
_________________ *AJ Styles* |
|
  |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 10, 2006 14:00 |
 |
Maar 1 iemand.
Poe moeilijk.
Dan denk ik dat het voor mij het beste is dat er niemand anders bij mij is.
De hele tijd op 1 en dezelfde persoon kijken.
Ik zou er snel ruzie mee hebben.
|
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
|