Auteur |
Bericht |
golky
Dreuzel

Verdiend:
26 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 12, 2008 15:07 |
 |
Als ik een jongen was, zou ik dolgraag één van de broertjes Wemel spelen. Fred of George of gewoon Ron lijkt me ook leuk.
Tops wil ik ook wel eens doen. Ik vindt haar haar gewoon super  |
_________________ 'Ik heb geen hulp nodig,' fluisterde Ron. ' Het is duidelijk wat dit betekent. We krijgen vannacht dichte mist.'
,___,
[O.o]
/)__) hedwig
-"--"- |
|
  |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 14:34 |
 |
ik zou duidelijk wel een hoofdrol willen spelen in de films, Harry Potter; ik denk dat ik me wel goed in hem zou kunnen in leven. maar of ik het zo goed zou kunnen als Daniel...lijkt me sterk. maar ik zou het graag willen proberen. |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
Glamorous_
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 15:18 |
 |
Ik zou wel luna of fleur willen spelen,
ik lijk wel een beetje op hun alle 2,
en luna die heeft gewoon een heel leuk en apart karakter,
ze is niet zoals iedereen en dat vind ik altijd wel leuk aan mensen als ze niet zijn zoals iedereen,
en fleur tja, is wel een leuk meisje en ja dat lijkt me ook wel leuk om te spelen,, |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
  |
 |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 19:51 |
 |
Ik zou ook voor de rol van Luna gaan..En anders zou ik de rol van hermione willen spelen..Ik denk dat ik dat best kan zo'n karakter ..omdat zij best wel bazig kan zijn..Het is niet dat ik bazig ben maar ik denk wel dat ik het kan en best wel gaaf vind om het te spelen  |
|
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 29, 2008 19:56 |
 |
Als ik iets ouder had geweest had ik Tonks willen spelen. Ten eerste lijk ik ontzettend op haar, qua innerlijk dan. Onhandig enzo. En ten tweede vind ik haar, en Lupin, de leukste karakters uit de Harry Potter reeks. |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
Darlene
Dreuzel

Verdiend:
33 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 10, 2008 14:00 |
 |
Mij lijkt het wel leuk om Hermelien te spelen. Ik ben totaal het tegenovergestelde van haar. Dus het zou mij wel leuk lijken om haar te zijn.  |
_________________ De mensheid heeft mijn hart en dat vergt al mijn krachten.
Dat zijn er 4 miljard dus jij moet even wachten. |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 9:32 |
 |
Het liefste zou ik Hermione spelen, omdat het mijn favo personage is. Maar aangezien we niet op elkaar lijken qua uiterlijk zou ik Tops spelen, vind dat ook een leuk karakter. Ik lijk wel veel op haar, ben ook een enorme klungel met van alles en nog wat. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 22, 2008 21:11 |
 |
Ik wil in de 6de film wel Belinda spelen, dan kan ik lekker veel kussen met Rupert Grint... (tja er moet toch ook veel geoefend worden eh )
Ach... ik vind de meeste personnages wel leuk... Tops wil ik ook nog wel, die vind ik supercool en ik denk dat als ik ouder zou zijn, dat ik ook voor Lupos zou vallen, dus dezelfdes smaak vn mannen hebben we al  |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 23, 2008 7:19 |
 |
Bella ofzo! lekker evil of Narcissa, lijkt me ook wel leuk. Achja Helena Bonham Carter is geknipt voor die rol. Maar als jonge Bella hmm zou ik wel willen.
Verder als ze in de zevende film komt * hoopt* onze lieve Andromeda, dat lijkt me eigenlijk ook wel leuk. Of Loena/Hermelien/Ginny. Dan denk ik dat ik qua uiterlijk het meeste op Herms lijk.
Of Tops, daar kan ik me wel in vinden, lekker struikelen, zelfs niet expres. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
kimmetje
1e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 22, 2008 18:41 |
 |
Ik denk als ik een personage moest spelen zouden ze beter een combinatie kunnen maken van verschillende personen,
Zoals:
Hermelien, Tops, Luna en Bellatrix.
Dat zou me pas wat moois worden  |
_________________ Ik ben Ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik. om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren. ik ben hoe ik zijn wil en zo moet je mij maar accepteren |
|
  |
 |
Lily Tonks
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
726 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 10, 2008 16:47 |
 |
*Steekt hand op*
Qua karakter lijk ik aardig op Hermione, maar qua uiterlijk absoluut niet dus dat zou misschien niet zo handig zijn. Ik zou eerder voor Luna door kunnen gaan, of voor Fleur. Die zouden me beiden echt heel leuk lijken om te spelen, Fleur misschien eerder dan Luna. Gewoon omdat dat karakter me meer trekt. Tonks zou me ook geweldig lijken, dat is echt een van mijn favoriete personages.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ Goodbye, HPF... I'll miss you. |
|
  |
 |
lily*potter
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Okt 24, 2008 15:29 |
 |
Ginny! die lijkt mij echt heel vet om te mogen spelen. Omdat ze gewoon het enige meisje uit het gezin is en zoenen met Daniel!
Maar Hermelien lijkt me ook nog wel leuk om te doen lekker betweterig!  |
|
|
  |
 |
Frie
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 12:08 |
 |
*Steekt hand op*
Jaja, ook hier gelden de regels van de geweldige professor Omber. Dus begin ik mijn post met een gepaste letter want dat is een discreet dat professor Omber opgesteld heeft.
Goed, mocht ik een rol spelen in de Harry Potter films spelen dan zou ik heel graag Hermelien spelen. Volgens mij is ze echt een leuk karakter om te spelen. Lekker eigenwijs, beterweter, maar toch ook wel een beetje een kleine heldin. Ik denk dat ik op gebied van uiterlijk ook het beste overeen kom met Hermelien dus dat zit mee. Maar dromen komen toch niet uit. Anders zou ik ook wel Bella ofzo willen spelen hoor. Ze is gemeen en dat lijkt me echt bangelijk om te spelen en je daarin op te leven.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
  |
 |
Miis GrAnger
4e jaars

Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 18:56 |
 |
Ik denk dat ik qua karakter en uiterlijk ´t meest op Loena lijk.
Het lijkt mij ook echt geweldig om haar te spelen.
Ik kan soms ook een beetje dromerig zijn, net als zij.
(alleen niet zo erg als Loena ) |
_________________ H P F !!
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
|
|
  |
 |
Patricia
The Ultimate HPFreak

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Okt 29, 2008 19:48 |
 |
*Steekt hand op*
De persoon die ik graag vertegenwoordig op het witte doek is niemand minder dan professor Omber. Professor Omber is een heel leuk personage. Ze heeft natuurlijk een geweldige kleding stijl, en ik wil graag de kleren dragen die professor Omber ook draagt. Daarnaast heeft professor Omber natuurlijk veel invloed op Zweinstein, aangezien ze de Hoog-Inquisiteur is. Professor Omber heeft niet één, niet twee, niet drie, niet vier, niet vijf, maar zelfs acht onderwijsdecreten doorgevoerd. Dit is natuurlijk een geweldige prestatie, en daarom is professor Omber mijn voorbeeld, en zou ik me zeer geëerd voelen als ik haar personage mag spelen in de film. De hele wereld mag weten dat ik professor Omber een geweldig personage vind, en daarom ben ik perfect om professor Omber te vertegenwoordigen in de bioscoop.
Ik moet jullie ook nog even iets vertellen. Ik heb op dit moment een roze trui aan. Dit onder andere omdat ik op professor Omber wil lijken.
 |
|