Auteur |
Bericht |
TopazLover <3
Writer of Dreams

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 24, 2008 18:00 |
 |
Nu ben ik druk bezig met schrijven en msn'en, wat eigenlijk totaal geen goede combinatie is. Verder probeer ik niet constant naar mijn nieuwe rank te kijken xD.
Maar goed, de reden dat ik ik hier post. Nu ik deze post schrijf, probeer ik te bedenken wát me nou precies naar dit topic toegetrokken heeft. Waarom zit ik mijn tijd te verdoen met dit onzinnige berichtje als ik iets belangrijkers te doen heb? Maar goed, ik laat het hier wel weten als ik eruit ben xD.
Ik wens iedereen altijd een fijne kerst toe xD. |
_________________ Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
HPF, always in my heart. |
|
  |
 |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 24, 2008 18:49 |
 |
Op dit moment ben ik aan het bij kijken vand e topics..
Kben gisteren namelijk hier niet geweest...
Nouja..voor de rest ga ik zo muziek luisteren..lekker rusten en op lekker slapen kben bekaf van het werken de laatste dagen en ben toe aan een paar dagen rust en niks anders dan gezelligheid en rust en veel eten..
En dat ik komende dagen mijn gedachten ergens anders op kan zetten in plaats van op die leuke collega " die...ik...toch...niet...kan..krijgen"..
Ik stop nu eventjes mijn cd in de cdspeler in de pc en ga zomer muziek luisteren..whahah..jaa heb genoeg kerstmuziek gehoort vandaag op mun werk dus eventjes niet.. ..
En nu begin ik het kiud te krijgen..Morgen en ovrmorgen kerst en dan 1 dagje werken en dan op naar euro disney..
Ik wens iedereen hierbij een hele fijne en gezellig kerstdagen!! |
_________________ ..Merry Christmas everyone and a happy New Year!!..
..I will miss you HPF!!.. |
|
  |
 |
Maschine
5e jaars

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Dec 24, 2008 19:32 |
 |
Ik ben aan t surfen op verschillende RPG's waar ik lid ben en ook op HP Forum. Verder houd ik Secret Santa in de gaten om te kijken of er al iets voor mij binnen komt. Zo te zien nog niet. En natuurlijk wens ik iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! |
_________________ Maschine - Ex-Moderator HPA |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 0:26 |
 |
Happy Christmas!!
Jaja, het is kerst *plant overal kaarsjes op HPF*
Ik moet zeggen dat ik nog niet echt een kerstgevoel heb. XD Vanavond ga ik eten bij vrienden van mijn ouders en om eerlijk te zijn heb ik daar totaal geen zin in. Ik kan het namelijk niet zo goed vinden met die mensen. Morgen heb ik het waarschijnlijk meer, want dan ga ik bij een tante eten, dus dat is gezellig.
Verder kijk ik nu Schone Schijn en luister ik half naar gesprekken van mijn ouders en andere vrienden van hen. Ook drink ik cola. XD Intressant he? XD
(En Yay! Ik ben de eerste fijne Kerst wenserd in het Nu!-topic ) |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 10:10 |
 |
*doet het hier nog een keer*
Happy Christmas
Ik ben eigenlijk al een tijdje wakker, maar ik had geen zin om uit bed te stappen. Ik ben dus eigenlijk nog maar net echt uit mijn bed. Ik doe nu mijn kleren en make up e.d. aan. We gaan namelijk over drie kwartier al naar mijn tante om vervolgens daar de hele dag te blijven. Daarom wil ik nu hier iedereen een hele fijne kerstdag wensen! Eet niet teveel! Zuip niet teveel! xD *knuft iedereen* |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 11:41 |
 |
Merry Christmas!
Issie te groot?
nee toch? |
_________________ I LOVE HPF |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 12:10 |
 |
Nu ben ik al een tijdje wakker en hebben we het kerstontbijt gehad. Ondanks dat we hadden afgesproken geen cadeautjes te doen dit jaar, hadden mijn ouders toch nog wat dingen gehaald. <3
Ik heb nu dus een enorme kandelaar gekregen, zwarte handoeken (huge! 0_O) en een nieuw boek van Murakami. : D Echt, ik houd van die schrijver.
Nu zit ik wat op msn en luister Mindless Self Indulgence. Ik ben echt nog steeds super verkouden. >.<' |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
xMartine.
Master of the Cows

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 12:51 |
 |
Gelukkig Kerstfeest
Om het maar even op z'n nederlands te doen. ^^ Ik heb net een heel kerstontbijt achter de kiezen, dus nu zit ik een beetje vol. Ik zit nu ook op mijn kamer, en terwijl ik me eigenlijk zou moeten aankleden hang ik een beetje rond op internet. Ik ga me zometeen maar aankleden, voordat ik weer probleempjes krijg ofzo. xD Ook zit ik te bedenken wat ik aan moet trekken. Hmm. [/luxeprobleem]
En voor diegene die geen Kerstfeest vieren: Fijne dag! ^^ [ook voor de mensen die het wel vieren, maar achja xD] |
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 13:19 |
 |
Fijne Kerstdagen allemaal! =)
Nu heb ik net het traditionele Kerstontbijt achter de rug. xD We hadden zelfs plakjes kaas in de vorm van rendieren. xD Is dat nu niet awesome?
Verder kijk ik nu even rond of hier wat te doen is, en ik kijk half televisie, de herhalingen van allerlei Kerstshows op Rtl. xD Meer doe ik eigenlijk niet. Ik heb ook niet supererg het Kerstgevoel eigenlijk, geen idee waarom niet. ^^"
Nouja, fijne dagen allemaal! |
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 14:33 |
 |
Prettige Kerstdagen
Nu ben ik mijn aangevraagde nummer voor Serious Request aan het zoeken, maar hij staat niet in de lijst van de top serious request. Daarnaast heb ik net gekeken naar de film A Christmas Carol. Hij was wel grappig, alleen een beetje voorspelbaar.
En nu ga ik de extended versie van LOTR - The Two Towers verder kijken. (Die ik nu voor de eerste keer zie) |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Glauces
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 14:55 |
 |
VROLIJK KERSTFEEST!
Nu kom ik net onder de douche vandaan. Het is nogal een extreem luie dag vandaag hier, ik heb geslapen tot half 1, en toen hebben we om 1 uur ontbeten. We hadden chocoladekerststol, en jeetje, dat was lékker! [/chocoladeverslaafd]. Oh, en nu kijk ik naar buiten, en de zon schijnt. Hij schijnt zelfs zo fel dat ik eerder het gevoel heb dat het lente is, in plaats van kerst. Ik zal maar eens kerstmuziek opzetten, om het kerstgevoel te krijgen. xD
Voor de rest gaan we zo naar mijn opa en oma om kerst te vieren. Fijne kerst nog allemaal! ^^
Shirley schreef: | Nu heb ik net het traditionele Kerstontbijt achter de rug. xD We hadden zelfs plakjes kaas in de vorm van rendieren. xD Is dat nu niet awesome? |
Ooooh, dat is zó vet! xD |
 |
Niinza
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 25, 2008 20:33 |
 |
Merrrrrry Christmas !
=D titel spreekt voor zich, toch?
Ik kijk nu 'The Fog':
Verenigde Staten
Horror / Thriller
100 minuten
geregisseerd door Rupert Wainwright
met Tom Welling, Maggie Grace en Selma Blair
Het verhaal vertelt van de vreemde mist die honderd jaar geleden in Antonio Bay een schip overviel en tot zinken bracht. Bij de viering van het honderdjarig bestaan van het havenstadje Antonio Bay gaan spontaan om middernacht overal apparaten werken en trillingen ontstaan. Ook verschijnt er voor de kust een mistbank waaruit de geesten van in 1880 gestorven bemanning komen die wraak willen nemen op het stadje.
Hij is echt überspannend nu ^^
Voor de rest kijk ik een beetje rond op HPF/RPGF, maar concentreer me nu het meest op de film! Fijne tweede kerstdag nog morgen ! =D |
|
  |
 |
Josse
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 28, 2008 12:14 |
 |
Nu ben ik net wakker en heb even gedoucht. Ik luister nu de CD van Blowsight en rook een sigaretje.
Ik ben een beetje ultiem lam, ik ga zo denk ik maar even wat koffie drinken. Verder ben ik gewoon nog steeds high van het concert, naast mij ligt de handdoek van Yu nog. xD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
  |
 |
francaatjuh
5e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 28, 2008 15:02 |
 |
Op dit moment ben ik net klaar met mijn koffer verder inpakken en kamer opruimen..
De muziek staat hier aan en ben wat aan het rondkijken hiero..
Zometeen naar mun vader om een spel af te geven..
En daarna lekker anime gaan kijken denk ik eten en dan weer verders kijken zo een beetje mijn avond doorkomen en dan op tijd te bed (probeer ik) en dan om vanacht half 4 eruit pff maja ..
Ik post hier niks meer maar ik wens iedereen een hele fijne
Jaarwisseling en een goed 2009!! |
_________________ ..Merry Christmas everyone and a happy New Year!!..
..I will miss you HPF!!.. |
|
  |
 |
Juud
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 28, 2008 16:35 |
 |
waarom... melden mijn vriendinnen zich zo laat af voor mn feestje? sturen er 2 net een smsje: jaa, we gaan naar een musical en kunnen niet komen. en gister moest ik een andere vriendin zelfs bellen om te vragen of ze nog kwam?
Nu komen er nog maar 2.
Ik heb echt slechte zin nu =( |
_________________ Goodbye HPF my friend, you were the best. |
|
  |
 |
|