Auteur |
Bericht |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 11:05 |
 |
Charlie schreef: | *yayt*
Ik ga naar de Avant-première hier in België, wat wil zeggen op 07/07/'07 naar het UGC Antwerpen om de film exclusief te bekijken en om James en Oliver Phelps + Matthew Lewis is het echt te zien! Ik hoop dat ik ergens een handtekening kan bemachtigen (toch al meer kans als je samen in dezelfde zaal zit, niet?) Zoniet, dan ga ik gewoon heel veel foto's nemen, denk ik
*yayt nog maar eens* |
*is heel jaloers op dit moment* Woowh james en olivier phelps Die zijn cool Ben benieuwd naar de foto's, als je ze gaat posten. Ik vind het zo jammer dat mijn vrienden allemaal op vakantie zijn de 11e, anders had ik om 00:00 gegaan. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Kaboutergodje
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 11:22 |
 |
Ik gan dan wel niet naar de officiële premiére, maar wel naar de nachtpremiére bij mijn bioscoop. Op 10 juli om 24:00 begint hij, dus ik zie hem alsnog als één van de eersten! Jeeeeeeej ik ben dr echt zo blij mee! Ik ben aan het aftellen  |
|
|
  |
 |
Wolkenveldt
5e jaars

Verdiend:
233 Sikkels
Woonplaats: Backstage, at Rock Werchter, enjoying the sound of pure rock!
|
Geplaatst:
Do Jul 05, 2007 11:35 |
 |
Kaboutergodje schreef: | Ik gan dan wel niet naar de officiële premiére, maar wel naar de nachtpremiére bij mijn bioscoop. Op 10 juli om 24:00 begint hij, dus ik zie hem alsnog als één van de eersten! Jeeeeeeej ik ben dr echt zo blij mee! Ik ben aan het aftellen  |
Nog maar 5 daagjes voor jou!! , voor mij 16 En dan zit ik ook nog op kamp in een oord waar nergens een bioscoop is! Maar ik hoop dat de tijd voorbij vliegt als ik op kamp ben. |
_________________ Hogwarts will never fail.
Kom en volg Leer der Ministerie van Toverkunst. + is blij dat hij al leerlingen heeft, maar stiekem hoopt hij ook op wat andere leerlingen  |
|
  |
 |
Frog Choir
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
66 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 21:11 |
 |
geen premiere, maar ik ga wel een van de eerste voorstellingen. Woensdag al in Rotterdam, Pathé de Kuip. Ik heb er dan ook heel erg veel zin in.
Ik zou deze maand heel misschien wel naar Londen zijn gereisd om bij de Premiere aanwezig te zijn. gaat alleen beetje lekker als het ineens aan de andere kant van de wereld is.. |
_________________ In love with the Deathly Hallows.. |
|
  |
 |
Yatin
1e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 08, 2007 21:37 |
 |
Frog Choir schreef: | geen premiere, maar ik ga wel een van de eerste voorstellingen. Woensdag al in Rotterdam, Pathé de Kuip. Ik heb er dan ook heel erg veel zin in.
Ik zou deze maand heel misschien wel naar Londen zijn gereisd om bij de Premiere aanwezig te zijn. gaat alleen beetje lekker als het ineens aan de andere kant van de wereld is.. |
Andere kant van de zee toch of niet ??
Ik zelf wel ook al heel lang heel graag gaan, maar ja het is wel moeilijk he (school, vakantie,timing bij de premiere daar zodat je plek krijgt).
Misschien volgend jaar bij The half-blood prince ,ik kan er nu alleen maar op w8en.
Weet iemand trouwens wanneer de Nederlandse Premiere is met de BNN'ers enz.??  |
|
|
  |
 |
nikea
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 8:13 |
 |
nu zaterdag ben ik naar de premiere geweest van harry potter and the order of the phoenix..
Er waren 3 acteurs bij: Marcel lubbermans en de broers wemel
Marcel is echt nie zo lelijk! Hij is echt een mooie jongen
en het leuke was: hij was zo door de zaal aan het kijken en stopte z'n blik plots bij mij .. en ik lachte zo naar hem
en hij lachtte terug en toen.. zwaaide hij en knipoogde hij naar mij
ik kwam helemaal rood .. en de tijd dat hij vooraan stond heeft hij steeds zitten lachen enzo naar mij
het was echt leuk! en de film was ook zaaalig.. |
_________________ Tu..Mon rêve..
difficult times lie ahead harry soon we must all face the choice between what is right and what is easy.. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 09, 2007 20:58 |
 |
Yatin schreef: | So so lucky hoor Nikea Vet als ik wist dat er zo'n premiere in België was dan zou ik er kaartjes voor proberen te regelen
Maareh de vraag van de Nederlandse Premiere??? |
Morgen is de Nederlandse Premiere voor de BN'ers. Maar je moet volgens mij wel uitgenodigt zijn om er heen te gaan. En volgens mij komen er niet echt boeiende mensen. Zoals in de Belgische premiere. Dus zo boeiend wordt dat denk ik niet. Wij kunnen trouwens de films op 11 juli voor het eerst zien. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Yatin
1e jaars

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 13:10 |
 |
Witch_Eva schreef: |
Morgen is de Nederlandse Premiere voor de BN'ers. Maar je moet volgens mij wel uitgenodigt zijn om er heen te gaan. En volgens mij komen er niet echt boeiende mensen. Zoals in de Belgische premiere. Dus zo boeiend wordt dat denk ik niet. Wij kunnen trouwens de films op 11 juli voor het eerst zien. |
Ja het is inderdaad vandaag . De drie dan,rupert en emma komen zoiezo niet zij zitten in Amerika voor de press junket. Dus misschien komen er dan nog wel co-acteurs al verwacht ik dat ook niet |
|
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 13:38 |
 |
Er is geen officiele Galapremiere.
Er zijn alleen 2 publiekelijke premieres vandaag. 1 in Bloemendaal en 1 in Amsterdam. Het kan zijn dat daar idd een paar BNN'ers bij aanwezig zijn met hun kinderen, maar meer ook niet..
Hier kun je overigens ook alleen maar bij aanwezig zijn als je kaarten toegewezen hebt gekregen. |
|
|
  |
 |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 13:57 |
 |
Yatin schreef: | Balen. Het is al een tijdje dat er volgens mij een HP acteur of actrice is langsgeweest.
Nog een vraagje de Avant-Premiere kon je daar ook alleen op uitnodiging komen? |
Avant Premiere in Belgie kon je kaarten voor kopen.
De premieres vandaag in Nederland zijn geen Galapremiere, maar kleine premieres. Er is echter wel pers bij aanwezig hoor ik net :\ [*gaat WB meppen*]. Maar zoals gezegd: Een kleine premiere. |
|
|
  |
 |
Golden Snitch
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 14:12 |
 |
Ik ben naar de Avant-premiere geweest in Belgie (Antwerpen) en daar heb ik de acteurs die fred, george en marcel spelen gezien.
Ze waren heel vriendelijk en ik heb van elk van hen een handtekening gekregen! Twas echt een super dag voor me! |
_________________ Welkom to Gringotts! |
|
  |
 |
nikea
Dreuzel

Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 10, 2007 14:24 |
 |
Golden Snitch schreef: | Ik ben naar de Avant-premiere geweest in Belgie (Antwerpen) en daar heb ik de acteurs die fred, george en marcel spelen gezien.
Ze waren heel vriendelijk en ik heb van elk van hen een handtekening gekregen! Twas echt een super dag voor me! |
waaw.. ik heb daar echt geen kans toe gekregen.. jammer.. was jij misschien VIP?
hoe heb je die handtekening kunnen krijgen?
Ze stonden toch gewoon voorraan ? |
_________________ Tu..Mon rêve..
difficult times lie ahead harry soon we must all face the choice between what is right and what is easy.. |
|
  |
 |
Ginny's Diary
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 2:55 |
 |
whoeiii film was suuuuuuper!!!
Mooiere set, meer humor, goed in elkaar gezet waardoor beter te begrijpen, waarschijnlijk voor mensen die de boeken.. Niet ? hebben gelezen...
Ik vond deze film het best te vergelijken met z'n boek dan de 4 hiervoor!! |
_________________ "Yes"
"YES SIR"
"There's No Need To Call Me SIR Professor" |
|
  |
 |
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 8:42 |
 |
Kan je voor de première in Londen ook tickets kopen?
Ik zou graag volgende zomer naar Londen gaan en daar dan de première van de halfbloedprins meepikken  |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 11, 2007 8:52 |
 |
Strijder van Perkamentus schreef: | Kan je voor de première in Londen ook tickets kopen?
Ik zou graag volgende zomer naar Londen gaan en daar dan de première van de halfbloedprins meepikken  |
Nee je kan gewoon vroeg naar London gaan en daar staan. Je hoeft er geen geld voor te betalen. Zolang je er maar vroeg staat, dan heb je wel een leuk plekje. Het enige wat je dus moet betalen zijn de reis en slaapkosten. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
|