Auteur |
Bericht |
Bernou
Huffelpuf Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 19, 2006 11:19 |
 |
Ik heb 1 broer. Daar kan ik echt Super goed mee op schieten
Ik kan eigenlijk niet zonder hem
We hebben altijd de dikste lol  |
_________________ It's time to say goodbye..Goodbye HPF. <3
20/07/06 - 01/01/09 |
|
  |
 |
Sabine
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Za Aug 19, 2006 12:46 |
 |
Ik heb 2 oudere zussen en daar kan ik goed mee op schieten! Af en toe hebben we wel een klein ruzietje (wie niet?) maar nooit lang of zo ...  |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
  |
 |
No
6e jaars

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 20, 2006 10:27 |
 |
ik kan prima met mijn broer opschieten. Hij is 21 jaar en ik 19 jaar. We hebben bijna nooit ruzie. Eigenlijk nooit ruzie. |
|
|
  |
 |
lotjesc
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 03, 2006 6:22 |
 |
Ik heb soms een hekel aan m'n zusje ze kan zo vervelend zijn ze is een jaar jonger en we hebben wel eens ruzie ik kan haar dan echt niet uitstaan ze is negentien jaar met m'n broer en zus kan ik beter opschieten dat komt waarschijnlijk ook omdat ze allebei het huis uit zijn m'n zus is 24 en m'n broer 25 met m'n broer heb ik altijd beter op kunnen schieten we zijn met z'n vieren dus je heb altijd wel iemand waar je beter kan op schieten |
|
|
  |
 |
Tash
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 03, 2006 7:19 |
 |
Jupjup, ik heb een broer van 17 die knap irritant is. Maar hij kan ook lief zijn :]. Soms. En hij kan veel met computertjes :'] |
_________________ 'Cause 'E' is for Emo and gnoms rule the world, olé. |
|
  |
 |
Princess_Morgan
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 13:50 |
 |
ik kan soms goed met mijn broertje opschieten en soms met mijn zus
want mijn broertje doet vaak vervelend.
dus ik heb niet zo broeder en zuster liefde maar natuurlijk hou ik wel van ze. |
_________________ One day your prince will come,....mine just took the wrong turn, got lost and is too stubborn to ask for directions. |
|
  |
 |
Judith
7e jaars

Verdiend:
68 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 17:56 |
 |
Hoi,
Ik heb drie jongere zusjes. Ik ben dus de oudste.
Nou, ik heb een zusje die een jaar onder me zit, ze is twaalf. Met haar kan ik het prima vinden, maar we hebben wel vaak ruzie. Zij wordt om het minste of geringste boos en daar ontstaan de meeste ruzies. Ze kan niet iets uitpraten zonder te schreeuwen of weg te lopen en dat is best vervelend. Toch zijn we dikke vriendinnen en nemen we het wel voor elkaar op, en bespreken ook wel dingen.
Ik heb verder nog twee jongere zusjes, die zijn alleen geestelijk gehandicapt. De een is tien en de ander is acht. Ze kunnen niet praten enzo, dus dan is je band heel anders. Ik heb wel eens ruzie met mijn zusjes; als ze me heel erg zeer doen of iets kapot maken ben ik wel eens boos. Andersom ook trouwens. Vaak maken we het wel snel weer goed door te gaan knuffelen.
Als oudste wordt van mij wel verwacht een goed voorbeeld te zijn. Als er iets gedaan moet worden in huis, vraagt mijn moeder mij in plaats van mijn zusje. Als mijn moeder verdrietig is, troost ik haar. Mijn moeder en ik zijn ook meer zussen dan moeder en dochter, maar ja.
Groetjes, Judith |
|
|
  |
 |
Succubus
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 03, 2006 18:49 |
 |
Wow, zoals ik dat nu zie wat heb ik het dan goed met mijn broer. Ik heb nog nooit ruzie met hem gehad en ik kan het prima met hem vinden. Hij is dan wel 18, maar hij is heel rustig en heel aardig. Hij staat altijd voor je klaar, en ik ook voor hem. Ik ben heel erg blij met mijn broer, niet iedereen heeft zo'n broer. Volgens mij ben ik een van de weinige als ik het zo zie. Maar we doen ook alles samen, ik ben echt blij met hem. |
|
|
  |
 |
teule
7e jaars

Verdiend:
323 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 22:01 |
 |
ik heb een verstandelijk gehandicapte zus, waar het heel moeilijk is om goed mee om te gaan, daar heb ik eigenlijk geen band mee, maar ik probeer wel altijd heel lief voor der te zijn.. ik heb ook een broer (1 die ik heel aardig vind soms, maar soms isie vet chaggy en dan denk ik echt van rot nou eens op met dat chagerijnige hoofd van je ... |
_________________ Umbridge : 'You will please copy the approved tekst 4 times, too ensure maximum pretention. There'll be no need to talk..'
Hermione : 'No need to think is more like it..!' |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Dec 07, 2006 23:05 |
 |
teule schreef: | ik heb een verstandelijk gehandicapte zus, waar het heel moeilijk is om goed mee om te gaan, daar heb ik eigenlijk geen band mee, maar ik probeer wel altijd heel lief voor der te zijn.. ik heb ook een broer (1 die ik heel aardig vind soms, maar soms isie vet chaggy en dan denk ik echt van rot nou eens op met dat chagerijnige hoofd van je ... |
Hoezo is het dan eigenlijk moeilijk om mee om te gaan? Een vriendin van me zus , heeft ook een zus die geestelijk gehandicapt is. ( Ze voelt en doet zich als een 4 jaar oud kind voor , terwijl ze al 23 jaar is . En zit in een rolstoel.) En die hebben een super band met elkaar. Ze doen veel dingen met elkaar. Zelf heb ik een hele tijd terug een goede vriendin gehad die geestelijk gehandicapt was ( Ragna ). En daar kon ik gewoon het beste mee opschieten. Helaas is ze ruim 4 jaar gelden verhuisd, en sinds die tijd heb ik niks meer van haar gehoord. Maargoed, terug naar het onderwerp |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
k1ara
1e jaars

Verdiend:
156 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 15:36 |
 |
ik heb een oudere broer waarmee ik super goed kan opschieten, we praten veel en doen veel samen.
ik zou echt niet zonder hem kunnen en onze gesprekken waarin we elkaar alles vertellen, hij is de enige die alles van me weet en waarbij ik me altijd maar dan ook echt altijd op me gemak voel. |
_________________ Hate That I Love You Boy, I Can't Stand How Much I Need You |
|
  |
 |
Smoky
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
489 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 15:40 |
 |
Ik heb een zus. Ze is zestien, en ik ben nu veertien. We schelen niet zo heel veel dus. We kunnen heel erg goed met elkaar omgaan, en we hebben eigenlijk nooit ruzie. Niet een die langer als een dag duurt iig. We doen heel veel samen en hebben een beetje dezelfde vrienden. Ik vind dat heel erg fijn. Het lijkt me echt niet leuk om een broer/zus te hebben waar je niet mee kan opschieten! We zijn ook even groot en lenen elkaars kleren en schoenen enzo ^^ |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 16:07 |
 |
ik heb een broertje van 17, ik ben 3 jaar ouder dan hij. Heb dit altijd erg in mijn voordeel gebruikt, ik kon mooi de baas zijn over hem vooral toen ik klein was en hij nog kleiner, heb ik het hem niet makkelijk gemaakt maar daardoor komt hij nu wel beter voor zichzelf op, trouwens niemand mocht hem pesten behalve mijzelf hoor anders werd ik wel weer erg beschermend tegenover hem. We hebben urenlang jarenlang ruzie gemaakt om alles en toch kan ik niet zonder mijn broertje, ik hou van hem en het verbaasd me ook om mensen te horen zeggen dat ze een hekel aan hun broer of zus hebben, het is wel familie en je vlees en bloed, ook al mag je elkaar soms niet je houd toch van elkaar? |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Kirstenxx
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 16:54 |
 |
Het is heel verschillend bij mijn broer en mij.
Hij is 4 jaar ouder, maar ik speel eerlijk gezegd vaak de baas over hem
Daarom hebben we ook wel aardig vaak ruzie, maar we kunnen soms ook goed met elkaar opschieten..
Maar als er echt iets is, gaan we voor elkaar door het vuur  |
 |
Daniël
Schoolkampioen

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 21, 2007 17:22 |
 |
Ik heb een zusje, en een oudere zus.
Met m'n jongere zusje (13) kan ik het wat minder vinden. Ze drijft altijd haar zin door
Voor de rest is ze erg puberaal, waar ik ook niet tegen kan.
Mijn oudere zus (24) aan de andere kant, met haar kan ik het weer wel goed vinden. Ze is net als ik best serieus en niet-serieus tegelijk
Ben deze zomer zelfs met d'r op vakantie geweest!
[Voor de niet-wetenden en geïnteresseerden: ik ben 15] |
|
|
  |
 |
|