Auteur |
Bericht |
Wizardjuh
7e jaars

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 14, 2006 16:42 |
 |
hp_eliza_ kameleon schreef: | ik heb hem nu ook op dubbeldvd
ik vind de film zelf heel cool natuurlijk
de magische reis van de kinderen is heel leuk
o ja van de zomer gaan ze een tweede film op nemen: prins caspian.
op www.narniafilms.nl kun je da adressen van Anna Poppewell (Susan) William Moseley (Peter) Skandar Keynes (Edmund) en Georgie Heney (vinden) door op een bepaalt berichtje in het archief te klikken  |
Ja, dat is ook mijn favoriete stukje. Vooral met het 'Chek the Gate' lied.
Ook de Bloopers vind ik leuk. Vooral die vallende Minotaur.
Zelf vind ik Narnia beter dan HP. Ik vind hem gewoon mooier.
Zijn er nog meer boeken van Narnia? De 7 orginele van C.S. Lewis heb ik gelezen (waren erg goed), maar ik wist niet dat er ook nog meer waren. Kun je die ook gewoon in de bieb krijgen?
Grtz,
Wizardjuh |
Laatst aangepast door Wizardjuh op Zo Jul 23, 2006 10:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Flying Eagle
1e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
Woonplaats: There where eagles soar, lions roar and wolves howl.
|
Geplaatst:
Wo Jun 14, 2006 22:37 |
 |
Er zijn naar mijn weten maar 7 boeken door C.S. Lewis geschreven (over 'Narnia'), die andere boeken zijn naar aanleiding van zijn boeken en de film geschreven. Ik denk dan ook niet dat je deze boeken zo gauw in een bieb zult vinden. |
_________________ No matter how far you walk, it's always the same road. It just goes on and on. |
|
  |
 |
Farah
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Somwere on the earth... where animals talking and trees walking
|
Geplaatst:
Do Jun 15, 2006 18:22 |
 |
Met veel verwachtingen heb ik deze film bekeken,
maar ik vond deze echt verschrikkelijk tegen vallen *Negeert de vieze blikken*.
Ik vond hem niet spannend, niet verrassend en ik vond er vanalles aan ontbreken.
Sr, als jullie het totaal niet met me eens zijn. Zo zij het!
Tippen aan hp en loftr kan deze zeker niet, nee ik had echt veel meer van deze film verwacht.
De boeken zou ik wel willen lezen omdat ik er van overtuigd ben dat deze stukken beter zullen zijn als de film. |
_________________ "Things in life are not always as they seem.
When you listen, for instance ,
to someone talking there is another voice beneath his words..
Even if you hear clearly what he is saying The real truth is much deeper" - Johnny Depp |
|
  |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 25, 2006 12:57 |
 |
heb Narnia geisteren op DVD gekocht, ken de film al bijna vanbuiten, zo erg is het. Heb ook al alle boeken ervan gelezen.
Ik ben helemaal gek van Narnia, maar weet je dat C.S. Lewis en Tolkien op school goede vrienden waren, en ideeën over hun verhalen hebben uitgewisseld. Daarom dat de kaart van Narnia zoveel lijkt op de van Midden-Aarde (LotR). Ik heb zelfs gelijkenissen in de films gevonden, al is dat waarschijnlijk toeval.
-in LotR 2, wanneer Gandalf en de Rohirrim de berg af komen in Helmsdeep, met die speren, dat is ook in Narnia,
-en in LotR 3 'for Frodo', in Narnia 'for Aslan'
-in Narnia, als de eerste slag van het grote gevcht wordt uitgedeeld dor Peter, is in LotR door Aragorn.
zoek zelf maar uit waar het gebeurt. |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
Yenvu*
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 26, 2006 7:13 |
 |
ik vond het een leuke film, ik heb de boeken niet gelezen omdat wij een vrij kleine bieb hebben (die tegewoordig al een stuk groter is geworden) maar het gevecht vond ik erg lelijk en nep. (tijdens het gevecht bleven de kleren brandschoon) |
_________________ I am a real Ravenklauw, you to?
Love HIM and MY FRIENDS |
|
  |
 |
Fandrel
5e jaars

Verdiend:
82 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 01, 2006 21:44 |
 |
maarja die punt zegt zowat alles
FOR THE HORDE! *Raaaawwwwwwwwwwwrrrrrrrrr Roooaaaaaaaaarrrrrr*
For Lordearon!
For King Terenas! |
_________________ When the Flames settle, we shall see who still stands
Nothing of my homeland remains but ash and sorrow. |
|
  |
 |
hp_eliza_ kameleon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 16, 2006 10:12 |
 |
Eigelijk vind ik Narnia beter omdat hij niet zo snel gaat Bij HP hebben ze heel veel weggelaten en dat is niet zo bij Narnia en dat vind ik er goed aan maar in feite is hij net zo goed als Harry potter maar ik vind hem wel mooier.
Andrew Adamson (regisseur) heeft laten weten dat ze in Januari beginnen met Caspian en ze ook the voyage of the down treader gaan maken een jaar na de voltooing van Caspian dus er komen zoiezo nog 2  |
_________________ als de aarde een appel was, was de school een rotte plek |
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Nov 16, 2006 18:26 |
 |
Oh ik wist niet dat er nog meer Narnia films kwamen?
Leuk hoor.
Ik ben alleen niet zo fan van de film/boeken, vroeger vond ik de boeken wel leuk maar nu niet echt meer. Beetje saai.. ^^
Maar ja, ik vond de film leuk hoor en we hebben hem ook  |
|
|
  |
 |
Cocokadavra
4e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 17, 2006 22:52 |
 |
Hmmz ben benieuwd hoe ze dat dan gaan doen, want in de MTV-verfilming hebben ze 'Prince Caspian' en 'The Voyage of The Dawn Treader' in 1 film gedaan. Die films zijn echt uberslecht, maar het kan inderdaad makkelijk, omdat ze qua tijd elkaar goed opvolgen. Zou er dan misschien nog een 'The Silver Chair' komen? Die past (zoals ze bij de MTV-verfilming ook hebben gedaan) ook echt prima bij de 'trilogie'. Boek 1 had me ook leuk geleken als film, maar past niet bij het Peter, Edmund, Susan en Lucy verhaal natuurlijk.
Ik vind de boeken ook wel leuk, maar de eerste 4/5 vond ik het leukst, 6 en 7 (nu in 7 bezig) kwam ik maar moeilijk door. Maar misschien ligt dat er ook aan dat het Lucy-gedeelte voornamelijk voorbij is, die vond ik wel het leukst. Misschien kwam het ook doordat de magie er een beetje afgaat na zoveel delen of doordat ik minder tijd heb om te lezen.. =P |
_________________ The few details that I found in Sergeant Doakes's file left me grasping for breath: Doakes had a first name! It was Albert - had anyone ever really called him that? Unthinkable. I had assumed his name was Sergeant. |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 23:09 |
 |
Prince Caspian clip online!
Eerst even zeggen dat ik niks van Narnia ken, al weet ik wel dat het boeken en film zijn. Ik ben van plan om de boeken ooit te lezen en de film(s) ooit te bekijken.
Per toeval vond ik vandaag de allereerste beelden van Narnia: Prince Caspian. En ik dacht dat jullie die wel wilden zien. De clip kun je HIER zien! |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
hermione1000
1e jaars

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 06, 2007 10:52 |
 |
ik heb die film nog niet gezien maar ik wil hem ook nog niet zien omdat ik nog ik het boek bezig ben.
en dat zou zonde zijn als ik nu de film ga kijken want dat verpest de rest van het boek en ik ben al best wel ver.
ik vind het boek tot nu toe wel heel mooi ook allemaal op de een of andere manier heel magisch. ik ben wel heel benieuwd hoe de film er uit zal zien |
|
|
  |
 |
Emmalientje
2e jaars

Verdiend:
41 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 14, 2007 10:28 |
 |
Ik vind hem super! Niet beter dan HP idd.. Maar wel een mooie film. |
|
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 15, 2008 23:59 |
 |
Inmiddels is er al meer bekend over Prince Caspian.
Zo wordt hij in de Nederlandse bioscopen verwacht op Woensdag 02 07 2008.
Voor die gene die niet weten waar het over gaat: hier een samenvattinkje:
De Pevensie kinderen zijn op magische en mysterieuze wijze getransporteerd van Engeland naar het land van Narnia. Daar vindt een spannend en gevaarlijk nieuw avontuur plaats. Het doorzettingsvermogen, de hoop en moed van de kinderen worden dit keer nog meer op de proef gesteld. De vier kinderen zullen snel een indrukwekkend karakter ontmoeten waar ze nog niet eerder kennis mee hebben gemaakt: Narnia's gerechtvaardige erfgenaam op de troon. De jonge Prins Caspian. De prins wordt gedwongen zich te verschuilen voor zijn oom Miraz die hem wil vermoorden. Zijn oom heeft liever dat zijn eigen zoon op de troon komt te zitten.
Zelf heb ik er echt zin in^^ The Lion, the Witch and the Wardrobe vond ik ook erg mooi. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mrt 30, 2008 9:43 |
 |
Ik ben hier heel erg laat mee, maargoed, ik heb gisteren The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe, voor het eerst gezien en ik vond de film echt heel erg leuk ^^
Ik heb volgens mij het eerste boek ergens eens beginnen lezen, maar ik heb het nooit uitgelezen, wat ik eigenlijk nu wel jammer vind, want ik vond de film en het hele wereldje errond echt wel leuk. Het verhaal kwam een beetje traag op gang en het is misschien een beetje kinderachtig, maar het heeft me zeker kunnen boeien.
Ik ga morgen eens kijken voor de boeken, want Narnia lijkt me heel leuk om te lezen (yay voor Faunen en pratende bevers XD). |
  |
 |
celtic_me
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 09, 2008 19:04 |
 |
Alle Narnia boeken zijn echt de moeite waard om te lezen. Ik kende de boeken al voordat de film uit was, en ik moet zeggen dat ik de film ook enorm goed gedaan vond. Daarom ben ik al bijna drie jaar aan het wachten op het vervolg, en nu is het bijna zover...
Prince Caspian belooft weer voor een groots spektakel te zorgen...
De boeken zijn echte aanraders, allemaal!!! |
_________________ Seasons come and change
the memories remain
tell me why you left me stranded in the rain
04-10 US5 fanmeet in Essen |
|
  |
 |
|