Poll :: Trouw je enkel voor de wet? Of ook voor de kerk? |
Ik zou liever enkel voor de wet trouwen. |
|
27% |
[ 48 ] |
Ik zou graag voor de wet en voor de kerk trouwen. |
|
34% |
[ 59 ] |
Ik heb er nog helemaal geen gedacht van, ik zie dat dan wel. |
|
27% |
[ 48 ] |
Ik wil sowieso niét trouwen. |
|
10% |
[ 18 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 173 |
|
Auteur |
Bericht |
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Okt 28, 2008 17:36 |
|
*steekt hand op*
Ja, trouwen wil ik later wel. Denk ik, tenminste. Het hoeft niet perse van mij, en ik ga mijn vriend later ook niet dwingen, maar het zou wel leuk zijn. Wat het meisje hierboven mij ook zegt, het lijkt me leuk als ceremonie, en het feest en de reis daarna lijken me ook wel fantastisch. Ik houd het voorlopig nog even bij dromen, want ik ben nog veel te jong om te trouwen nu.
En over de jurk, dat weet ik nog niet helemaal. Ik ga denk ik voor lichtblauw, dieprood of gewoon wit.
Wist je trouwens al dat ik vanmiddag tosti’s heb gemaakt in het gloednieuwe tosti-apparaat van mijn moeder?
Ik vraag me trouwens af waarom fantastische Omber nog niet is getrouwd is, ik bedoel, waarom zou een man niet met de geweldige Omber willen trouwen? Ik zou een hoop kwaliteiten kunnen noemen, maar heb ik nu even de tijd niet voor.
Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl |
|
|
|
| |