Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Favoriete ... Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Tyrael
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 0 Sikkels

Tyrael is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jul 10, 2008 18:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Favoriete karakter?
Dat is Serverus Sneep. Ik vind hem gewoon een enorm interessant personage waar zeker iets achterzat wat niemand kon vermoeden. Wat was de reden dat Perkamentus volledig op Sneep vertrouwde? Perkamentus wist iets over Sneepwat de overige personages niet wisten. Ik vind het gewoon geweldig om daarover na te denken tijdens de serie.

Favoriete Ordelid?
Hier ga ik voor Sirius. Sirius is ook een geweldig personage. In deel 5 zie je een gekwelde Sirius die toch als eerste inziet dat Harry geen kind meer is en volwassen genoeg is voor de waarheid.

Favoriete Wemel?
Met afstand op 1, Ron Wemel. Rowling heeft Ron gewoon geweldig beschreven. Van het trio is hij het minst getalenteerd, maar dat weet hij uitstekend te compenseren door zijn vriendschap en humor.

Welke stukken zijn jouw favoriet?
Ik vond het hoofdstuk 'The Prince Tale' een van de mooiste hoofdstukken. In dit hoofdstuk worden de antwoorden op de overgebleven raadsels op een kundige manier met veel emotie prijsgegeven. Het is ook de eerste en enige keer dat we een andere Sneep zien: een liefhebbende en zachte Sneep.

Favoriete leraar?
Anderling lijkt mij de beste leraar. Ze is al redelijk lang leerkracht op Zweinstein, dus heeft ze veel ervaring. Ze trekt niemand voor en is streng doch rechtvaardig. Zo weet je precies wat je aan haar hebt.

Favoriete vak op Zweinstein?
Defence Against the Dark Arts lijkt mij het meest interessant. Jammer alleen dat het in Zweinstein niet goed uit de verf komt. Leraren zoals Krinkel, Smalhart, Omber en de Kragges dragen niet bij aan de waarde van het vak. Dat zijn toch wat weggegooide jaren. Een goed alternatief lijkt mij Charms.

Favoriete leraar VTZK
Lupos lijkt mij een leraar die gelijk de goede punten van leerlingen kan ontdekken. Het is Lupos die Neville voor het eerst zelfvertrouwen geeft zodat Neville aan zijn positieve ontwikkeling kan beginnen.

Favoriete Geest?
Ik heb het niet echt op Geesten. Ze voegen erg weinig toe aan het verhaal met uitzondering boek 7. Daarom kies ik ook voor de Grijze Dame. De hele serie is ze ook grijs en komt ze bijna niet in de verhalen voor. En in deel 7 blijkt het gewoon Helena Ravenklauw te zijn en heeft ze het Diadeem van Ravenklauw gestolen. Mooi bedacht en uitgewerkt.

Favoriete Fabeldier?
Hippogrieven vind ik wel mooi kwa uiterlijk.

Favoriete Spreuk?
Accio lijkt mij het meest praktisch. Als je niet wilt opstaan, dan voer je die spreuk gewoon uit. Helemaal handig is het als je iets kwijt bent (wat in mijn geval vaak voorkomt). Je sommeert het voorwerp en klaar Very Happy. Geweldig toch Twisted Evil

Favoriete Dooddoener?
Ik heb wel respect voor Bellatrix van Detta. Zij is zo fanatiek en gefocust. Ik vond het een gemiste kans van Voldy dat hij Bella niks liet doen tijdens boek 7 en al het werk liet opknappen door domkoppen zoals Yaxley.

Favoriete plek op zweinstein?
Mij lijkt de eetzaal de mooiste plek. Het is een prachtige ruime kamer met een prachtig plafond. Iedereen is aanwezig zodat je makkelijk met anderen een praatje kunt maken en je hebt vaak lekker eten voor je neus dus dat is ook mooi meegenomen.

Favoriete naam
Bartolomeus Krenck is echt een Pietje Precies naam die zijn werk op 1 zet en zijn gezin op 10. De naam past precies bij dat rechte, gemillimeterde snorretje, de kaarsrechte scheiding en het keurige dreuzelpak.

Laatst aangepast door Tyrael op Zo Jul 13, 2008 21:40; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
MadEye
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

MadEye is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jul 13, 2008 13:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wie is je favoriete karakter?
Sneep en Dolleman
Sneep vooral doordat Harry vanaf het begin al dacht dat hij een duistere tovenaar was, totdat hij erachter kwam dat hij eigenlijk goed was.
En Dolleman omdat ik hem gewoon grappig vind Wink

Je Favoriete Ordelid?
Dolleman heb ik al, dus kies ik Tops Very Happy Gewoon omdat ze een transformagiër is.

Je Favoriete Wemel?
Fred en George, spreekt voor zich lijkt me Wink

Dat Dobby Harry komt redden uit het huis van de Malfidussen maar sterft, als een held Very Happy

Je Favoriete Date?
Hermelien, alleen dan Emma Watson vorm Wink

Je favoriete leeraar?
Banning, hij is tof.

Je Favoriete Vak op Zweinstein?
VtzK

Je favoriete leeraar Verweer tegen de Zwarte Kunsten?
Lupos

Favoriete Dooddoener?
Peter Pippeling, maar vooral door de manier waarop hij doodging Wink

Je Favoriete Geest?
Foppe, want hij jaagt Jenny altijd weg, en ik heb een hekel aan Jenny Wink

Je Favoriete Fabeldier?
Zweedse Stompsnuit

LieffJ
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 242 Sikkels

LieffJ is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jul 13, 2008 17:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Omdat het - volgens mij - al even geleden is dat ik nog gepost heb [a].

Favoriete karakter?
Ik heb echt heel erg veel favoriete karakters, maar Luna, Snape, Neville, Draco, Rita Skeeter, Sirius, Lily, Xeno en Bellatrix springen er toch wel min of meer bovenuit. Ik vind hen stuk voor stuk geweldige karakters, ieder om hun eigen redenen :').

Favoriete Ordelid?
Sirius, Lupin en Moody. Vooral Moody eigenlijk. Hij heeft iets :').

Favoriete Wemel?
Ik denk dat dat toch Ron is. Het slungelachtige in hem en zijn geweldige opmerkingen zijn gewoon een perfecte combinatie xD. Hij was in de eerste boeken ook altijd één van mijn lievelingspersonages, tot er vele anderen bijkwamen.

Favoriete date
Ehh. Het lijkt me wel eens geweldig om een date te hebben met Draco [& Harry [a] :'D]. Ik wil wel eens een romantische Malfoy zien xD. En verder met Bellatrix, om ongeveer dezelfde redenen.

Favoriete leraar?
Ik vond Lupin een goede leerkracht, en Anderling ook. Allebei eerlijk, streng [Anderling als iets meer dan Lupin] en rechtvaardig, en ze willen het beste voor hun leerlingen.

Favoriete vak op Zweinstein
Ik vind Toverdranken een heel erg leuk vak, maar ik denk niet dat ik er goed in zou zijn x'D. Verweer tegen de Zwarte Kunsten is ook nice [en het vermoeden bestaat dat ik daar iets beter in kan zijn :')] en Fabeldieren.

Favoriete leraar VTZK?
Moody vind ik een goede leerkracht, alleen jammer dat hij in feite een Death Eater was :'). En Lupin vond ik ook een goede leerkracht, zoals eerder vermeld.

Favoriete Geest?
Tot boek 7 vond ik Myrtle altijd de interessantste, maar sinds DH is Helena/de Grey Lady er bij gekomen. Haar geschiedenis vond ik boeiend, en de sleutelrol die ze had in DH ook.

Favoriete Fabeldier?
Thestrals lijken me erg boeiende wezens, ik zou er wel meer over willen zeten. Volgens mij zijn ze heel interessant.

Favoriete Spreuk?
Ik denk dat dat Accio & Lumos zullen zijn :'). Accio, omdat ik nogal lui ben/altijd alles kwijtraak, en dan is die handig xD. En Lumos is gewoon handig.

Favoriete Dooddoener?
Bellatrix. Haar liefde/obsessie voor Voldemort is geweldig, en ik vind haar een échte DE. Ze schrikt er niet voor terug om mensen te martelen/te vermoorden, staat altijd aan de kant van haar meester etc. En Snape & Draco, maar zij zijn niet echte Death Eaters [a].

De Leerlingenkamer of de Grote zaal. Ik denk dat ik daar de meeste tijd zou doorbrengen xD.

Favoriete naam?
Ik vind bijna alle namen uit de boeken wel leuk, maar Xeno en Luna in het bijzonder. De namen passen perfect bij hun personages, en Luna vond ik altijd al een heel erg mooie naam [zelfs voor HP ja x'D].

Favoriete afdeling?
Ik twijfel tussen Ravenclaw en Slytherin. Ravenclaw voor de eigenschappen, de personages, alles. En Slytherin voor de evil-reputatie die ze hebben [a]. Maar ik denk dat ik eerder bij Ravenclaw kom dan in Slytherin xD.

Favoriete huisdier?
Het meest waarschijnlijke is een kat. Omdat ik het heel erg leuke dieren vind, alleen lijken ze me nog al moeilijk te verzorgen op school xD. Anders een uil, die bovendien nog handig is voor brieven [a]

Favoriete ship
In canon zijn dat Bill/Fleur, Ron/Hermione en James/Lily. En in fanon Snape/Lily [zijn ze eigenlijk fanon :')?] en Bellatrix/Tom.

Favoriete slash
Hier staat Draco/Harry eigenlijk min of meer bovenaan. Ik vind het om één of andere reden een geweldige slash, al ken ik veel mensen die het gewoon ziekelijk vinden x'D. Verder Sirius/Snape, George/Neville en Dobby/Knijster. Ik weet dat ze allemaal nogal ziekelijk klinken, maar whatever x'D. Oh, en Bellatrix/Luna vind ik ook wel wat hebben, ongezien het leeftijdsverschil :').

Patricia
Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 13, 2008 18:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow, ik dacht dat ik al eens gepost had hier, maar dat is helemaal niet zo Ö

Nouja, bij deze dan ^^"

Favoriete karakter?
Fred Weasley, hij is grappig, zorgzaam, en hij is een leider. Dit in tegenstelling tot George. George lijkt me de rustige(re) van de twee, dus vandaar dat Fred hipper is Razz

Favoriete Ordelid?

Sirius. Hij is eigenlijk vast blijven zitten in z'n pubertijd, of zo lijkt het wel. Misschien omdat ik de tiener-Sier ook leuker vind, en me daar meer op richt xD

Favoriete Wemel?
Fred.. Zie favo Character ^^"
Na Fred vind ik Ginny ook hip. Ja, ze is beetje sue (ok, best veel) maar toch vind ik haar een leuk personage. Vooral in CoS en HbP.

Favoriete date
Ehm.. Luna denk ik. Ze is erg open minded, en dat is altijd goed. Verder wil ik ook wel eens op een date met Pansy. Pansy is volgens mij stiekem best cool ^^

Favoriete leraar?
Flitwick! Hij is zo'n enthoussiaste leraar, en dat is altijd goed!
Ook vind ik McGonagall een erg goede lerares.

Charms. Erg handig vak, en je gebruikt eht ook vaak. Ook vind ik Potions erg interessant.

Favoriete leraar VTZK?
Lupin. Hij is gewoon de beste leraar, het meest capabel voor de baan.

Favoriete Geest?
Ik heb er een paar. Na DH is het Helena Ravenclaw (The Grey Lady). Ze heeft gewoon een interessante achtergrond. Hetzelfde geldt voor The Bloody Baron. Ook heeft iedereen gezag voor hem, wat best hip is voor een geest [a]

Favoriete Fabeldier?
Ik heb geen favo Fabeldier. Ik vind deze beesten eigenlijk niet echt interessant. Als ik er toch één moet kiezen, is het de unicorn. Maar ook omdat het een fabeldier is, die je ook buiten HP tegenkomt (in verhalen dan)

Favoriete Spreuk?
Accio, perfect voor luie mensen ^^"

Favoriete Dooddoener?
Bellatrix. Ze pwnt gewoon [a]

Ravenclaw Commonroom. Ofnouja, gewoon de commonroom. Het is de huiskamer, waar je gezellig kan zitten. Perfect dus [a]

Favoriete naam?
Luna vind ik een erg mooie naam. Ook Sirius vind ik mooi.

Favoriete afdeling?
Ravenclaw, cause wit beyond measure, is man's greatest treasure.
Het is de afdeling waar ik me het meest thuis voel. Ravenclaws zijn interessant, en ze hebben ook een brede interesse. Ze zijn trots, en creatief, en vinden plezier hebben naast het leren ook belangrijk. Ok, ze zijn érg leergierig, maar dat zie ik als een pluspunt.

Favoriete huisdier?
Scabbers vind ik erg hip, een nutteloze oude rat, maar zelf zou ik nooit een rat nemen.
Geef mij maar een uil. Die zijn lief én damn handig!

Favoriete ship
Fred & Angelina, door quidditch brengen ze veel tijd met elkaar door, maar ik vind dat ze ook gewoon bij elkaar horen. Jammer genoeg gaat Fred dood, en pikt George z'n vriendin in >.< *issues*

Favoriete slash
Draco/Harry.. Als je kijkt naar hun karakters, dan zijn ze zó verschillend, maar gelijk ook weer erg gelijk. Ik vind dat ze wel bij elkaar passen Razz

Where your treasure is, there will your heart be also
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn

Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jul 13, 2008 22:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow?(!) Ik kan haast gewoon niet geloven dat ik dit lijstje nog niet heb ingevuld. ( Heb alle pagina's na gekeken...Sommige hebben het lijstje al twee keer ingevuld...)

Favoriete karakter?
Dit is best wel een lastige vraag. Snape heeft wel een aparte karakter. Een karakter waar veel te zoeken is. Maar ook heeft Luna een speciale karakter in de boeken. Wat er ook aan de hand is. Luna blijft haar zelf en dat is wel mooi. En ja als we over gaan naar Humor is Fred en Goerge wel twee leuke karakter. En als je van de slechte kant houd...Is Tom Riddle ook geen foute keus. Ik weet echt niet wie ik moet kiezen(!).

Favoriete Ordelid?
Dat zijn er eigenlijk twee. Gewoon sirius Zwarts en Severus Snape. Snape is gewoon zo cool...Iedereen vertrouw hem eigenlijk niet zo, terwijl hij een van de beste lid is. En ja Sirius Zwarts...Hij hoort er bij.

Favoriete Wemel?
Molly is wel lief. Ik kan me moeder helemaal in haar in beelden. ( van karakter! ) En dat is voor mij al meer dan genoeg redens op voor Molly te gaan. Al zijn eigenlijk bijna alle Wemels wel leuk^^.

Favoriete date
Uhum...Sorry maar ik ga toch voor twee mensen(!). Dat zijn natuurlijk Tom Riddle and Severus Snape love Ze zijn echt zo hot angel

Favoriete leraar?
Snape dat is die altijd al geweest. Al vind ik misschien Omber ook wel stiekem leuk als leraares.

Dat zijn er twee, verzorging van Fabeldieren en toverdranken.

Favoriete leraar VTZK?
Geweldig hoe vaak moet ik Snape nog als antwoord geven. Cool Al kan Dolleman er eigenlijk ook wel bij. Hij heeft in deel 4 echt wel een super tof personage(!).

Favoriete Geest?
FOPPE!!!!! Hij blijft echt geweldig en vooral in boek 5. (!!!!!!!!!!!!!) Oké hij is dan misschien wel een klopgeest. Maar hij is en blijft mijn favo geest.

Favoriete Fabeldier?
Oeff...Ik vind eigenlijk bijna alle fabeldieren leuk angel . Skreeften heerlijke Fabeldier om iemand pesten. ( Vooral als je sommige mensen niet zo graag mag ) Een Flubberworm vind ik al leuk...Alleen al wege van zijn naam. En ja maar terzielers zijn toch een van de fabeldieren soorten dat in de top 3 staat. Terzielers hebben gewoon een aparte uitstraling.

Oké mensen ik moet echt gaan afsluiten...De rest van mijn antwoorden komen nog wel eens...

( Aangezien ik eigenlijk alleen van plan was om mijn onderschrift te veranderen...)

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!

( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
__xSmartie
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 70 Sikkels

__xSmartie is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 16, 2008 17:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry!

Je Favoriete Ordelid?
Sneep. Hij is misterieus en daarom zo cool!

Je Favoriete Wemel?
Ron, zeker weten. Hij is zo sullig maar ook zo grappig en lief.

Ik denk de stukken met Sneep dat hij zo heel koel en misterieus doet tegenover Harry.

Je Favoriete Date?
Met Harry natuurlijk. Hij is geweldig!

Je favoriete leeraar?
Ik denk Perkamentus, ook al dat niet echt een leraar en gaat hij in het 6e boek dood... En anders kies ik Hagrid, want die is tenslotte ook een leraar, en hij is heel aardig!

Verweer tegen de Zwarte Kunsten

Lupos.

Favoriete Dooddoener?
Umh... Geen een? Maar ik vind Lucius ook wel wat hebben...

Je Favoriete Geest?
Haast onthoofde Henk. Hij is cool!

Mary Potter
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

Mary Potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 20:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

favo leerkracht: Hagrid
VTZK leerkracht: Lupos

favo persoon: Fred, George,Jordaan,Ron, Hermelien, Tops, Anderling, James en Lilli, Marcel, Ginny

favo vak: VTZK, verzorgen van fabeldieren, spreuken en bezweringen

favo dier: Scheurbek en hedwig

favo anderen: SVP en de orde

ik denk dat dat het is. Laughing

xKIMx
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 7 Sikkels

xKIMx is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 12:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

mijn favoriete...

...vak op zweinstein: transfiguratie:D

...personage: Hermelien Griffel of Luna Leeflang

...leraar: Hagrid

...fabeldier: eenhoorn of terzieler, kiezen tussen die 2 kan ik niet :')

...wemel: Ginny:) vooral zo schattig als zae in het eerste boek zo ver mogelijk met de zweintsteinexpress mee holt:P

...geest: Foppe^^ t lijkt mij voor een keertje ook wel lollig om een tapijt onder iemand vandaan te trekken, bij voorkeur kies ik voor omber:P

...spreuk: Alohomora, Ik ben noga nieuwschierig:P ^^

...plek op Zweinstein: De grote zaal^^ ik vind t plafond zooo hip

Mrs.Radcliffe
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Mrs.Radcliffe is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 13:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Favoriete karakter?
Harry en professor perkamentus

Favoriete ordelid?
meneer wemel

Favoriete Wemel?
iedereen, behalve ginny en percy
(niet dat ik hen niet moet, maar ze zijn gewoon
niet mijn favorieten Wink)

de eindes van de boeken, wanneer professor perkamentus
en harry praten, en er altijd een beetje meer over de toekomst
(en dus het volgende boek) verhuld wordt.
Vooral in het 5de boek, wanneer harry emotioneel en kwaad wordt op
perkamentus !

Favoriete date?
Harry is my dream-date !

Favoriete leraar?
hagrid en zwamdrift

Favoriete vak op Zweinstein?
VTZK , waarzeggerij en gedaanteverwisseling

Favoriete leraar VTZK?
remus lupos

Favoriete Geest?
haast onthoofde henk

Favoriete Fabeldier?
hippogrief, terzieler en de delfstoffer

Favoriete Spreuk?
colloportus (deuren verzegelen) , gommibommi
en de fnuikspreuk

Allisson Zwarts
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 56 Sikkels

Allisson Zwarts is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 15:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sirius Zwarts. Ik weet niet waarom maar hij staat me gewoon aan.

Je Favoriete Ordelid?
Sirius :]

Je Favoriete Wemel?
Ron. Hij kan zo lekker ontevreden doen XD

Het stuk in de Geheime Kamer, als Sirius bevrijd word, de opdrachten voor het Toverschool Toernooi en als Hij Die Niet Genoemd Mag Worden herrijsd.

Je favoriete leraar?
Banning. Hij is zo klein en grappig XD

Lupos denk ik. Hij wist tenminste wat ie deed ;D

Favoriete Dooddoener?
Fenrir Vaalhaar. Omdat dat eigenlijk een weerwolf is.

Je Favoriete Geest?
FOPPEE <3

Je Favoriete Fabeldier?
Een Feniks.

FakexAxSmile
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 50 Sikkels

FakexAxSmile is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 18:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

mijn favoriete vak[ken] is/zijn wel verweer tegen zwarte kunsten en toverdranken, en mijn lievelingskarakter[s] is/zijn De hele Wemel familie, Harry en Draco

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2008 20:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Favoriete karakter?
Oeh, dat zijn er twee. Tops en Remus. Ik vind die karakters echt iets hebben, dus ik ga voor hun! Mr. Green

Favoriete Ordelid?
Uuhm Sirius toch denk ik.

Favoriete Wemel?
Even denken; Ron denk ik. Zijn opmerkingen soms zijn gewoon echt heel leuk.

Favoriete date
Uuuh xD Doe maar Lupin <3

Favoriete leraar?
Lupin. Hij was echt de enige VTZK leraar die hun iets geleerd heeft.

Verweer tegen de zwarte kunsten Smile

Favoriete leraar VTZK?
Das duidelijk; Lupin

Favoriete Geest?
Uuhm Nearly Heatless Nick :mrgreenL

Favoriete Fabeldier?
Thestrals lijken mij interssant, maar ik denk dat ik voor Hippogriefen ga. Smile BuckBeack is gewoon poepig Mr. Green

Favoriete Spreuk?
AVADA KADAVRA! Nee, geintje. Razz Doe maar Lumos omdat ik lui ben om het licht aan en uit te doen, en accio, omdat ik lui ben om alles te pakken. xD

Favoriete Dooddoener?
Is Snape er ook eentje? Nee. minder prettig, uhm even denken. Doe dan maar Bellatrix, gek mens. xD

De leerlingenkamer en ik denk onder de boom bij het meer, omdat ik van plekken hou waar je kan nadenken Smile

Favoriete naam?
Luna, heeft wat vind ik. Smile Remus vind ik ook wel mooi, gewoon lekker wolf-achtig.

Favoriete afdeling?
Huffelpuf. Omdat ik altijd een beetje een buitenbeentje ben, zie waar ik hier in zit.

Favoriete huisdier?
UIL! Ze zijn lief, je kan ze aaien, en toch zijn ze ook handig voor brieven!

Favoriete ship
Even denken, James/Lilly en Remus/Tops Smile Vooral die laatste, die 'ken' je beter.

Favoriete slash
Uuuuum, Sirius/Remus! Mr. Green

horse2freakje
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 32 Sikkels
Woonplaats: in de magisch vergrote bezemkast die van Harry is geweest

horse2freakje is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Okt 07, 2008 15:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Remus Lupos. Aardig, goed karakter ondanks dat hij een weerwolf is.
Trouwens, weerwolven zijn gaaf! (Die al Remus dus he...)

Je Favoriete Ordelid?
van de nieuwe Orde is dat Remus. vorige bericht...
van de oude, heb ik er meerdere: Harry's ouders, james Potter en Lily Evers; en de ouders van Marcel Lubbermans. Die zijn heel dapper, vind ik!

Je Favoriete Wemel?
Fred en George natuurlijk! Die zijn zo leuk, en kunnen in elke situatie een grap bedenken! Als ik uit die twee zou moeten kiezen, zou ik het niet weten Very Happy

de stukken met Sirius Zwarts, Remus Lupos en Harry's ouders denk ik. Ik vind de "final battle" in het laatste boek ook prachtig! De stukken met Voldemort vind ik ook goed.

Je Favoriete Date?
Ik denk dat ik (ja ik ben graag apart) Bill Wemel wordt. Ik weet niet, maar ik vind hem gewoon heel aardig, en hij heeft een goed karakter. Misschien kunnen we wel samen vloeken gaan breken ergens....

Je favoriete leeraar?
Remus Lupos. Hij geeft goede lessen!

Remus Lupos. Kijk bij de redenen hierboven....

Favoriete Dooddoener?
Ik denk Bellatrix van Detta. Niet om haar daden, maar om haar manier van doen. Draco Malfidus en Lucius Malfidus zijn ook wel een beetje mijn favoriet.

Je Favoriete Geest?
Haast onthoofde Henk. Geestige geest, soms iets te serieus, maar dat is leuk! Foppe vind ik op sommige momenten irritant, maar hij kan ook wel leuk zijn Wink

Sparkling_Diamond
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 54 Sikkels

Sparkling_Diamond is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 08, 2008 15:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

Favoriete karakter?
Heb er best veel, maar mijn echte favoriete karakters zijn nu:
Draco, Fleur, Neville en Ron. Neville is sinds dat ik boek 7 heb gelezen, één van mijn favoriete personages geworden. Hij is zó veranderd in al die jaren. Van een onzeker jongentje naar een echte leider Cool .

Favoriete Ordelid?
Remus Lupos, hij is ook mijn favoriete Marauder.

Favoriete Wemel?
Ron, hij heeft van die geweldige uitspraken xD. Ook is hij slungelig en hoe hij Hermione probeerde te versieren in het laatste boek, echt schattig.
Maar Fred en George zijn ook mijn favoriete Wemels

[b]Favoriete date [/b]
Met Draco, hij doet alsof hij alles is, maar eens zien hoe hij tegen meisjes is.

Favoriete leraar?
Remus Lupos en Minerva Anderling. Beiden zijn goede leraren.

Verweer tegen de Zwarte Kunsten: Vooral omdat je hier de spreuken leert, die je beschermen tegen de Zwarte Kunsten en ook leer je hier alles over de gevaarlijke wezens, zoals Boemannen.
Waarzeggerij: Lijkt me erg interessant. Om je toekomst een beetje te kunnen voorspellen. Maar het moet wel een goede leraar zijn en niet zo één als Zwandrift >_<.
Transfiguratie: Altijd makkelijk iets kunnen veranderen. Als je toevallig iets nodig hebt en je hebt het niet bij, verander je iets met een simpele zwaai van je toverstok en je hebt het =P.

Favoriete leraar VTZK?
Remus Lupos: Legde goed uit, was aardig tegen de leerlingen en de lessen waren interessant.

Favoriete Geest?
Eerst had ik er geneen, maar sinds boek 7 is dat de ''Grey Lady'' geworden oftewel de Grijze Dame.
Haar verhaal was erg interessant.

Favoriete Fabeldier?
Een Eenhoorn. Zijn mooie dieren en mystrieus.

Favoriete Spreuk?
Accio, als je lui bent.
Alohomora: Vooral handig als je je sleutel vergeten bent Razz
Lumos: Erg makkelijk als je licht nodig hebt.

Favoriete Dooddoener?
Euhm... Bellatrix. Zij bleef haar meester trouw als één van de weinige dooddoeners.

De leerlingenkamer van mijn afdeling of anders de Grote Zaal, gezellig samen met de andere afdelingen samen.

Favoriete naam?
Euhm, er zijn vele namen die ik leuk vind uit HP. Vooral Draco en Lavender, twee aparte namen.

Favoriete afdeling?
Ravenklauw lijkt me wel leuk, maar Griffoendor en Zwadderich ook.
Maakt me niet zoveel uit waarin ik terecht kom. Behalve Huffelpuf, die afdeling spreekt me niet zoveel aan Confused

Favoriete huisdier?
Voor op Zweinstein, een uil. Is handig om brieven te versturen en het zijn mooie dieren.

Favoriete ship
Bill/Fleur! En Ron/Hermione! Ron en Hermione is al sinds het begin mijn favo ship. En Bill en Fleur zijn zo leuk samen. Hoe Fleur bij Bill is gebleven, nadat hij zo was toegetakeld, is gewoon top Very Happy

Favoriete slash
Hmm, ik hou niet zo van slash, maar dan kies ik wel voor Remus/Sirius =P

Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor

Verdiend: 1 Sikkels

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Okt 08, 2008 16:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

het wordt tijd dat ik hem weer eens aanpas.

Favoriete karakter?
Severus Snape. Hij is gewoon geweldig. Sarcastisch, heeft gevoel voor drama, streng en met hem valt niet te sollen

Favoriete Ordelid?
Snape, en perkamentus. Perkamentus is echt zo'n opa. Zo'n gevoel straalt hij uit.

Favoriete Wemel?
Ginny. Ze heeft pit, ze durft op te komen voor zichzelf en houd van een geintje.

Favoriete date
Severus Snape. Tjah ik hou van die man.

Favoriete leraar?
Severus snape en Minerva Anderling. Beiden zijn goede leraren. Beide streng, maar voor hun eigen huis goed.

Toverdranken, transfiguratie en Verweer tegen de zwarte kunsten.
Ik vind de kennis, de onderwerpen en de manier waarop lesgegeven wordt in deze vakken super. Alle drie totaal anders, maar op veel vlakken ook weer hetzelfde.

Favoriete leraar VTZK?
Ik heb er twee.
Remus Lupos: hij legde goed uit, had een goede combinatie tussen theorie en praktijk.
Severus snape: hij gaf streng les maar zei wel waar het op stond.

Favoriete Geest?
Foppe. Hij blijft humor hebben. Sinds boek 5 echt mijn favo geest.

Favoriete Fabeldier?
Thestral. Zijn mooie dieren en mystrieus.

Favoriete Spreuk?
Lumos Solem

Favoriete Dooddoener?
Bellatrix en Lucius

De grote zaal, daar is het altijd gezellig en huiselijk

Favoriete naam?
Lucius en Luna

Favoriete afdeling?
Griffoendor en Zwadderich. Alle twee hebben ze wel wat

Favoriete huisdier?
Een uil. Ik houd niet zo van spinnen, padden en katten

Favoriete ship
Severus Snape/Hermione Granger
Tjah, great mind think alike

Favoriete slash
Severus/Lucius, en door Avana ben ik helemaal in de Harry/Draco slash gekomen.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

HPF we will miss you.
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp