Auteur |
Bericht |
Furore_
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 8:34 |
 |
Mijn pa & broertje hebben allebei deel 1 en 2 gelezen.
Maar mijn beste vriendin is gelukkig ook hp-idolaat (:
En mijn oom ook, ik mag altijd zn boeken lenen.
De films kijken we wel altijd met z'n allen, dat vind de rest van het gezin ook leuk xD |
|
|
  |
 |
Moon-Fairy
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 06, 2008 15:35 |
 |
Hier leest iedereen Harry Potter. Wel is het zo dat mijn broertje zich een beetje laat voorlezen door pap. Maar oke iedereen kent de boeken en het verhaal. |
_________________ ~*Dream all day*~ |
|
  |
 |
Stik-de-moord
1e jaars

Verdiend:
29 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 16:06 |
 |
Mijn pa is er ooit in begonnen en bij hem sloeg het niet bepaald aan. Mijn moeder en mijn zus zijn er nog nooit in begonnen. Naja, je kan niet alles leuk vinden  |
_________________ Netheid is voor de dommen,
een genie beheerst de chaos |
|
  |
 |
silvermoon
Dreuzel

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 14, 2008 15:59 |
 |
hihihihiihi ja hwelaas wel m,ijn ouders hebben met interesse zelfs naar de film gekeken deel 1 en deel twee geloof deel drie ook zelfs zal ze de andere ook laten zien best gaaf als ouders er een beetje interesse voor hebben
silvermoon |
_________________ MOGE VELE VERHALEN VAN MIJN PEN KOMEN |
|
  |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 17:59 |
 |
ik heb 2 vriendinnen die ook allebei HP verslaafd zijn, verder niet en mijn tante leest ook heel veel HP, zij heeft alle boeken, en ik leen ze altijd van haar ik heb ook geprobeerd om mn moeder aan het lezen te zetten... ze is er in begonnen maar heeft het boek nog niet uit  |
|
|
  |
 |
Miis GrAnger
4e jaars

Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 19:50 |
 |
ik heb niet echt vrienden die gek zijn van HP (jammer genoeg ..)
m'n zusje vind de boeken wel leuk, en is nu deel 6 aan 't lezen ( alleen ik ben nu deel 5 aan 't lezen, heb die bijna uit en wil dat deel 6 lezen, maar m'n zusje is nog lang niet klaar ..)
haha.
en m'n nichtje van 9 heeft alle 7 boeken al gelezen ..
dat verbaasde mij een beetje. |
_________________ H P F !!
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
|
|
  |
 |
MissBehavior
1e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 25, 2008 22:14 |
 |
Mn ma heeft de boeken nooit gelezen, maar wel ver al mn vriendinnen. 't Is trouwens door hen dat ik die boeken ben beginnen lezen xD Zeker 3 zijn er even verslaafd aan lijk ik ^_^ |
_________________ Harry: “Have you ever stopped loving anyone?”
Draco: “No. But I stopped hating someone once, though.”
|
|
  |
 |
chrissiej94
Dreuzel

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 04, 2008 16:13 |
 |
Iedereen van het gezin waarin ik leef leest Harry Potter. Een aantal anderen van mijn familie ook. Ik weet eigenlijk niet of mijn vrienden Harry Potter lezen. Ik heb het er nooit over gehad.... |
|
|
  |
 |
Anton Goldstein
2e jaars

Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 09, 2008 13:54 |
 |
M'n beste vriendin heb ik zowat gedwongen ze te lezen, en ze vind ze super!
Ook mijn broer leest ze maar da's dan zo 's 1 boek in een jaar. |
|
|
  |
 |
AvadaKedavra
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 09, 2008 19:35 |
 |
Mijn ouders lezen geen Harry Potter. Mijn broer leest het soms maar kijkt wel de films. En mijn zus leest ook Harry Potter. 1 van mijn vrienden kijkt alleen films en een andere vind t niks! |
|
|
  |
 |
Glamorous_
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 16:19 |
 |
De eerste 5 boeken heb ik niet gelezen :$
daar heb ik nu best wel spijt van.
ik ging harry potter 6 lezen omdat mij vriend dat boek van ze opa kreeg (die dat ook leest). maar mijn vriend leest het niet, en ik dacht laat ik het eens proberen en ik vond het supper gaaf en me schoonzus leest het ook dus wij elke keer tegen elkaar wat heb jij al gelezen en dan vertelle en dan jaa dat eb ik ook al gelezen egt gaaf he ensow,
en toen kreeg ik het laatste boek van me broer en schoonzus voor me verjaardag en ik vond het zo leuk om te lezen ik vind het jammer dat ik de eerste 5 niet heb gelezen, maar ik ga ze mischien nog wel lezen  |
_________________ ][i] x ! Twinkel Twinkel little starr[i/] |
|
  |
 |
Mary Potter
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 20:26 |
 |
Ik ben het grootste en enigste hp Fan. Mijn tante leest ze ook graag maar meer niet. Mijn neef vind de films wel leuk maar hij heeft te veel comentaar zoals dat alleen voldemort en perkamentus kunnen toveren.
Mijn zus vind het belachelijk. Mijn ma vind dat ik een leuke hobby heb. Mijn Pa en stiefma vinden het belachelijk. Ik meg zelfs niet eens een hp boek lezen. Mijn oma's en opa geven geen comentaar. En mijn vrienden vinden het coowl.
 |
|
|
  |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 13:38 |
 |
ik ben de enigste uit de famillie die de boeken van Harry Potter gelezen heeft, maar op school heb ik zoveel vrienden die de boeken ook hebben gelezen en het ook heel boeiend vonden. toen het laaste boek nog niet uit was zaten we helemaal te discusseren over wat er aan het einde zou gebeuren maar dat einde weten we al dus we hebben niet meer zoveel om over te praten.  |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
xKIMx
1e jaars

Verdiend:
7 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 11:42 |
 |
mijn vrienden vinden het lalemaal maar kinderachtig, me ouders zijn gescheiden en me broer is het huis al uit, me pa weet neit dat ik t lees en me ma vind t niets voor iemand met een christelijk geloof.. maar dat scheelt mij niks xD |
|
|
  |
 |
kirrsten
1e jaars

Verdiend:
76 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 14, 2008 15:18 |
 |
Nou mijn broertjes en mijn moeder zijn er net zo weg van als ik, en als 1 dan weer in een boek begint te lezen komen er weer hele discussies
Mijn vader heeft ze nauwelijks gelezen.
1 vriendin van mij leest hp ook, maar die vind het lang niet zo leuk als ik, Aangezien ze al een jaar vast zit in deel 5 :S |
|
|
  |
 |
|