Auteur |
Bericht |
everton
3e jaars

Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 07, 2008 10:24 |
 |
Ik denk Dat ik het meest op Luna lijk, omdat ik goed gek ben.
Dromerig, zweverig, en mensen begrijpen vaan niet uit welke hoek ik kom. |
_________________ ''..Maybe he is, maybe he isn't, but the fact remains he can move faster than Severus Snape confronted with shampoo when he wants to..'' |
|
  |
 |
teacherspet
Dreuzel

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 16, 2008 19:56 |
 |
uiterlijk: de kapsels en lichaamsbouw van Tonks, de verleiderlijke gelaatstrekken van Bellatrix en de, zonder te zeveren, ogen van Lily.
Innerlijk: volgens de test zou ik op Neville lijken.. daar moet ik mijn vraagtekens bij zetten. neville is een aardige jongen, onhandig en verlegen, een jongen die je mee zou nemen naar je ouders. ik ben zakelijk, cynisch, alles behalve onhandig en een goede reden voor aspirant schoonouders om hun tweeloops uit het stof te halen en me van hun erf te jagen lol..ik ben de onbegrepen kunstenaresse en eenzame intellectueel..maar dat is wellicht een keuze. ik zal vrienden altijd uit de problemen helpen maar ze gaan het geweten hebben ook  |
_________________ like.. i'm like so into tall guy's with greasy long black hair and croocked noses.. |
|
  |
 |
NicoleD
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
168 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 16:14 |
 |
Uiterlijk: Niet echt één persoon. Ik heb sproeten, blond haar en blauwe ogen, op wie lijk je dan? Precies, Roos! (Kindje van Ron en Hermelien) Nee even serieus, ik lijk op Ron en Hermelien. Sproeten van Ron, en het Blonde dikke haar van Hermelien, owja en het gebit ook, al heb ik een beugel gehad, en dus zie je het niet meer.
Innerlijk: Tops!, Absoluut, ik mag haar gewoon, het had me zus kunnen zijn. Zo onhandig, zij is het gewoon helemaal!  |
_________________ 'We kunnen hem nog redden -' Harry stribbelde uit alle macht tegen, maar Lupos liet niet los.
'Je kunt niets meer doen, Harry... niets... hij is weg.' |
|
  |
 |
Mary Potter
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jul 19, 2008 19:58 |
 |
het probleem is dat moest ik echt kunnen toveren heel wat meer zou durven. Maar als ik een sorteertest doe dan ben ik de ene keer een grifoendor, een zwaderaar of een ravenklauw. Maar ik denk dat ik het meest lijk op Nimfadora Tops: ik ben soms onhandig, ik vind VTZK leuk, ik zou graag mijn haar kleuren in het paars of rood.
 |
|
|
  |
 |
noisecontrollers
1e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 21, 2008 14:03 |
 |
ik denk wel dat ik het meest op James Potter lijk, ik ben ook wel arrogant en ik geniet ook van de aandacht en ik zit graag achter de meiden aan. zoals James de hele tijd lily achtervolgt en anders lijk ik wel op Remus Lupos, ik ben altijd rustig in situaties waarin andere gaan stressen. |
_________________ I'll be there for you when the rains start to poor, I'll be there for you like the way i was before, I'll be there for you cause you're there for me to. |
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 28, 2008 17:37 |
 |
Qua uiterlijk zeggen de meesten dat ik op Hermelien lijk (wat ik wel een heel groot compliment vind )
Qua innerlijk... hmmm die is wel moeilijk, mss ook een beetje Hermelien, maar zonder dat betweterig gedoe (stel je voor ), maar ik wil er ook elke minuut van de dag voor m'n vrienden klaarstaan als ze me nodig hebben, ik doe geen beroep op boeken, maar ik wil wel 100% zeker van iets zijn, ik zal dan ook alles opzoeken wat ik moet weten.
Nu hoop ik niet dat ik als een saaie trien overkom, want dat ben ik niet hoor  |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
pingpongkip
Dreuzel

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 20, 2008 17:58 |
 |
Mmm moeilijke vraag.. Op wie lijk ik het meest? Denk aqua uiterlijk op Hermelien en van binnen heb ik iets weg van Loena. |
|
|
  |
 |
|
|