Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Op wie lijk jij het meest? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
everton
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 10 Sikkels

everton is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jul 07, 2008 10:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk Dat ik het meest op Luna lijk, omdat ik goed gek ben.
Dromerig, zweverig, en mensen begrijpen vaan niet uit welke hoek ik kom.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 52 Sikkels

teacherspet is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 16, 2008 19:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

uiterlijk: de kapsels en lichaamsbouw van Tonks, de verleiderlijke gelaatstrekken van Bellatrix en de, zonder te zeveren, ogen van Lily.

Innerlijk: volgens de test zou ik op Neville lijken.. daar moet ik mijn vraagtekens bij zetten. neville is een aardige jongen, onhandig en verlegen, een jongen die je mee zou nemen naar je ouders. ik ben zakelijk, cynisch, alles behalve onhandig en een goede reden voor aspirant schoonouders om hun tweeloops uit het stof te halen en me van hun erf te jagen lol..ik ben de onbegrepen kunstenaresse en eenzame intellectueel..maar dat is wellicht een keuze. ik zal vrienden altijd uit de problemen helpen maar ze gaan het geweten hebben ook Wink

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 168 Sikkels

NicoleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 16:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uiterlijk: Niet echt één persoon. Ik heb sproeten, blond haar en blauwe ogen, op wie lijk je dan? Precies, Roos! Mr. Green (Kindje van Ron en Hermelien) Nee even serieus, ik lijk op Ron en Hermelien. Sproeten van Ron, en het Blonde dikke haar van Hermelien, owja en het gebit ook, al heb ik een beugel gehad, en dus zie je het niet meer. Razz

Innerlijk: Tops!, Absoluut, ik mag haar gewoon, het had me zus kunnen zijn. Zo onhandig, zij is het gewoon helemaal! Mr. Green

Mary Potter
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

Mary Potter is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jul 19, 2008 19:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

het probleem is dat moest ik echt kunnen toveren heel wat meer zou durven. Maar als ik een sorteertest doe dan ben ik de ene keer een grifoendor, een zwaderaar of een ravenklauw. Maar ik denk dat ik het meest lijk op Nimfadora Tops: ik ben soms onhandig, ik vind VTZK leuk, ik zou graag mijn haar kleuren in het paars of rood.
Laughing

Profiel bekijkenStuur privébericht
noisecontrollers
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

noisecontrollers is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 21, 2008 14:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik denk wel dat ik het meest op James Potter lijk, ik ben ook wel arrogant en ik geniet ook van de aandacht en ik zit graag achter de meiden aan. zoals James de hele tijd lily achtervolgt Cool en anders lijk ik wel op Remus Lupos, ik ben altijd rustig in situaties waarin andere gaan stressen.

5e jaars
5e jaars

Verdiend: 74 Sikkels

Neleke is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 28, 2008 17:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Qua uiterlijk zeggen de meesten dat ik op Hermelien lijk (wat ik wel een heel groot compliment vind Very Happy )
Qua innerlijk... hmmm die is wel moeilijk, mss ook een beetje Hermelien, maar zonder dat betweterig gedoe (stel je voor Rolling Eyes ), maar ik wil er ook elke minuut van de dag voor m'n vrienden klaarstaan als ze me nodig hebben, ik doe geen beroep op boeken, maar ik wil wel 100% zeker van iets zijn, ik zal dan ook alles opzoeken wat ik moet weten.

Nu hoop ik niet dat ik als een saaie trien overkom, want dat ben ik niet hoor Very Happy

pingpongkip
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 28 Sikkels

pingpongkip is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 20, 2008 17:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mmm moeilijke vraag.. Op wie lijk ik het meest? Denk aqua uiterlijk op Hermelien en van binnen heb ik iets weg van Loena.

Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp